Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen svolává 1,6 milionu aut, kvůli převodovce DSG

U Volkswagenu se aktuálně sešly tři svolávací akce. Vedle DSG bude VW svolávat svá auta kvůli problémovým světlům a možnému úniku paliva.
Zpět na článek
15. 11. 2013 13:51
15. 11. 2013 14:01
15. 11. 2013 14:10
15. 11. 2013 15:04
15. 11. 2013 15:16
15. 11. 2013 15:26
15. 11. 2013 16:42
15. 11. 2013 19:08
15. 11. 2013 19:41
16. 11. 2013 13:25
15. 11. 2013 14:10
15. 11. 2013 19:10
16. 11. 2013 11:07
16. 11. 2013 11:14
16. 11. 2013 16:40
15. 11. 2013 20:28
17. 11. 2013 14:14
16. 11. 2013 10:09
16. 11. 2013 13:37
16. 11. 2013 15:22
16. 11. 2013 18:33
16. 11. 2013 18:59
16. 11. 2013 21:06
15. 11. 2013 14:32
15. 11. 2013 14:38
15. 11. 2013 15:55
15. 11. 2013 15:21
15. 11. 2013 14:10
15. 11. 2013 18:49
15. 11. 2013 14:31
neregistrovaný "JohnST"
15. 11. 2013 14:44
15. 11. 2013 14:50
15. 11. 2013 15:31
15. 11. 2013 17:19
15. 11. 2013 15:50
15. 11. 2013 15:09
15. 11. 2013 14:47
15. 11. 2013 15:02
15. 11. 2013 15:14
15. 11. 2013 15:31
15. 11. 2013 15:37
15. 11. 2013 17:58
15. 11. 2013 18:26
18. 11. 2013 08:05
15. 11. 2013 19:15
18. 11. 2013 08:01
15. 11. 2013 15:31
15. 11. 2013 16:05
15. 11. 2013 18:16
15. 11. 2013 19:04
15. 11. 2013 19:27
16. 11. 2013 10:25
15. 11. 2013 19:44
15. 11. 2013 20:59
16. 11. 2013 10:57
16. 11. 2013 00:43
Avatar - Choochoo
15. 11. 2013 13:51
Zivotnost
Co ten mineral udela uz s tak mizernou zivotnosti techto prevodovek?
Rozbalit vlákno
40
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2013 13:56
Re: Zivotnost
Předpokládám že většina jednodruhoVWejch auto fanoušků si bude dál myslet že DSG byla je a bude nejlepší převodovka na světě >:-[]
Avatar - RWD
15. 11. 2013 14:01
Re: Zivotnost
ve svém segmentu je :-!
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2013 14:59
Re: Zivotnost
Myslíš v segmentu dvojspojek koncernu Volkswagen? To asi jo >:-[]
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
15. 11. 2013 18:32
Re: Zivotnost
jóó ELEKTROMOBIL ten mrtě podělanejch převodovejch ozubenejch koleček v kisně NEPOTŘEBUJE ;-) >:D >:D >:D >:D
třeba takový NISSAN LEAF za 700.000 CZK [odkaz] [odkaz]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hittman
15. 11. 2013 14:10
Re: Zivotnost
Nejlepší převodovka světa je přece manuální, ne? >:-[]
15. 11. 2013 15:04
Re: Zivotnost
Nejlepší převodovka je ta, kterou nemáš :-)
Avatar - white label
15. 11. 2013 15:12
Re: Zivotnost
Někdo si to prostě dělá sám/manuálně a ještě je na to pyšný... >:-[] ;-)
15. 11. 2013 15:16
Re: Zivotnost
>:-[] :yes:

A pak o sobě napíše do seznamky, že je "manuálně zručný" >:D
Avatar - white label
15. 11. 2013 15:22
Re: Zivotnost
Místo aby napsal upřímně: "manuálně sebezručný", případně do svých koníčků: "autoerotika"... :*) >:-[]
15. 11. 2013 15:26
Re: Zivotnost
A už jsme zase u aut >:D
Avatar - white label
15. 11. 2013 15:29
Re: Zivotnost
Jj, na tomto serveru je slovo "autoerotika" typicky dvou smyslné. ;-)
Avatar - miromen
15. 11. 2013 16:42
Re: Zivotnost
Sam si to vždy udělaš nejlepe. Sedneš si třeba na hajzlik zvoliš si tempo jake chceš a nemusiš ani chystat nějake občerstveni. :-)
15. 11. 2013 19:08
Re: Zivotnost
Nejlepší automat to asi nebude, ale určitě lepší než "robotická" převodovka PSA řadí to jako žák autoškoly který sedí za volantem poprvé v životě. Když jsem s touhle "převodovkou" jel poprvé málem jsem vyletěl čelním oknem i se sedačkou pokaždé když to přeřadilo. A další dva kousky to jen potvrdily.....
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2013 19:31
Re: Zivotnost
Vzhledem k počtu prodanejch robotů v mrňavejch vozech PSA se musim zeptat, jak ses k 90ti % v Čechách prodanejm kusum dostal? >:D >:-[]
Zkrátka neni nad pořádnou poctivou převodovku s HDM :yes: :-)
15. 11. 2013 19:41
Re: Zivotnost
Všechny v C4 Picaso. Ještě nějaké otázky?
Avatar - petrumr
16. 11. 2013 13:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2013 13:56
Re: Zivotnost
Předpokládám že většina jednodruhoVWejch fanoušků si bude dál myslet že DSG byla je a bude nejlepší převodovka na světě >:-[]
A ty by sis měl dohledat kdo vyvinul DirektSchaltGetriebe. Je to společný dítko konstruktérů Volkswagnu a specialistů z BorgWarner, který konkrétně měli na starost vícelamelovou spojku. Vše bylo na objednávku VW a od zadání do prvního vyrobenýho kusu to trvalo 5 let. Myslim že ten čas mohli využít líp. Tož asi tak :-)
Avatar - RWD
15. 11. 2013 14:10
Re: Zivotnost
Co znamená mizerná životnost? A jak si podle tebe stojí ve srovnání třeba s CVT?

Vzhledem k tomu, že toho oleje jen tam jen velmi málo něco kolem 1,5l a jedná o suchou převodovku nevidím tam nějaký problém s minerály. Uvidíme časem.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2013 14:58
Re: Zivotnost
Ve spolehlivosti? To snad ani nechtěj vědět >:-[]
Avatar - white label
15. 11. 2013 15:04
Re: Zivotnost
Tomu říkám typicky nezvratný argument. Jakoukoli běžnou převodovku do auta, jen ne CVT (včetně Multitronicu). :no:
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2013 15:15
Re: Zivotnost
Zajeď si do Japonska, tam maj CVT rádi a hlavně docela jim fungujou ;-)
Avatar - white label
15. 11. 2013 15:19
Re: Zivotnost
Nejde zdaleka jen o to, jestli funguje (spolehlivost), ale hlavně o to, jak to funguje v principu - "uživatelsky".
15. 11. 2013 19:10
Re: Zivotnost
Budeš se divit, ale jsou lidi kteří mají rádi Oply a taky k tomu není bůh ví jaký důvod ;-\
16. 11. 2013 11:07
Re: Zivotnost
Ja oply mam rad a mam k tomu docela padny duvod, osobni zkusenosti. Nejsem nejakej opel fanatik, ale prosli me rukama tri, ted mam zafiru B. A to auto je tak nekvalitni, ze se ted na 250 000 bude menit spojka s dvouhmotou. Je to urcite hroznej kram.... >:D
16. 11. 2013 11:14
Re: Zivotnost
O tvé spokojenosti se s tebou přít nebudu, je to individuální. Ale můžeš mi vysvětlit jakou má spojka souvislost s tím jestli je to krám nebo ne? Těch 250 tkm jsi s ní najel Ty? A až si zkusíš i jiné auta a budeš mít s čím srovnávat možná pochopíš víc....
16. 11. 2013 16:40
Re: Zivotnost
Nejezdim pouze oply, a uznavam ze jsou auta lepsi ale jsou i mnohem horsi. Ale jen me stvou ty vecne narazky na opel. Uzivatelsky nejprivetivejsi pro me bylo asi audi, ale s ni opel souperit moc nemuze. Jen si myslim, ze ty narazky na Opel a jeho kvality jsou v posledni dobe prinejmensim prehnane.
15. 11. 2013 20:28
Re: Zivotnost
Prve problemy s DSG sa objavuju pri cca 45 000 Km v rezime jazda po meste, pri normalnom kombinovanom rezime je to okolo 80 000 Km. Inak nejazdi sa s tym zle pokial to funguje, az na ten rozjazd.Ten je v porovnani s HDM velmi tvrdy, napr. s 2.0 TFSI Passat sa na mokrej ceste iba s prednym pohonom neda pohnut bez presmyku (235/40 R18) Bohuzial DSG je maximalne poruchova zalezitost. Najlepsie automaty z vlastnej skusenosti robi momentalne BMW, Mazda, Mercedes (v tomto poradi)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2013 20:48
Re: Zivotnost
BMW je komplet ZF8HP. Mazda a MB vlastní konstrukce - jen doplňuju :-)
Avatar - del42sa
17. 11. 2013 14:14
Re: Zivotnost
When seen in the VW group, the problems of their DSG boxes, I do not know if PSA seeks (now) really develop such a box (dual clutch).

Especially since the new BVA are much more reliable and economic operation.
Try a BMW automatic transmission with eight ... *

- I have not tried the new PSA box, but it seems it is very good. Too bad aisin has not presented a 7-8 or 9 speed.
16. 11. 2013 10:09
Re: Zivotnost
Pokud se nedokazes rozjet bez protoceni kol to leccos vypovida spis o tobe nez o prevodovce.
16. 11. 2013 13:37
Re: Zivotnost
Tvoj prispevok zase vypoveda o tom ze asi nemas moznost porovnavat. Lebo aj pri ovela vykonejsom motore s HDM som taky problem nemal. Dvojspojka ma svoje vyhody, to ja uznavam. Ale konkretne DSG ma jednu velku konstrukcnu nevyhodu a to je skokovy prenos krutiaceho momentu pri rozjazde. V Scirocco alebo GTI v tom problem nevidim, no v A6 3.0 TDI som bol neprijemne prekvapeny.
Avatar - RWD
16. 11. 2013 15:22
Re: Zivotnost
O čem to tu mluvíš? 8-s Jaký skokový kroutící moment a jaký prokluz kol při rozjedu, jsi se buď zbláznil, nebo jsi měl nějakou DSG v alfa verzi ne? Mě kola při rozjedu neproklouznou téměř ani při rozjezdu s pedálem na podlaze -> jelikož mám v autě ASR a pochybuju že tvůj passat ho neměl. A ten skokový moment prosím vysvětli
16. 11. 2013 18:33
Re: Zivotnost
Zblaznil by som sa jedine ak by som si kupil Passat privatne, ale kedze to nehrozi a je to uplne ina tema tak naspat k DSG. Ak ti nepresmyknu kolesa na tvojom Passate s pedalom na podlahe a mokrej ceste, mal by si navstivit servis, nieco ti tam asi nefunguje ako ma. ;-\ A s tym ASR to si robis srandu nie???, nuz co marketing je tak silna vec, ze pretlaci aj fyziku :-)
Avatar - RWD
16. 11. 2013 18:59
Re: Zivotnost
Myšlenka že marketing ASR přetlačí fyziku mi stačí. To je přesně vypovídající hodnota o řidičích toho služebního Passatu.
Ale co, někteří ani neví kde se ve vlastním autě zapínají mlhovky a kde dálková světla tak se nedivím už ničemu ;-\
16. 11. 2013 21:06
Re: Zivotnost
Bohuzial Ta musim sklamat. Pohybujem sa sice v automobilovej brandzi, ale robim sam na seba a nemam oficialne ziadne sluzobne auto. Hmlovky a dialkove, ty si nejaky humorista??? :yes: :-)
15. 11. 2013 14:32
Re: Zivotnost
Tak ono jde spis o to, ze dle normy se uz oleje hodne let nedeli na mieralni a synteticke, ale na diletantstvi redakturku ceskych webu jsem si u zvykl a nema smysl na to reagovat.
15. 11. 2013 14:38
Re: Zivotnost
A máš naprostou pravdu.

Šušu zamrzl někdy v době, kdy se do auta lil olej z plechovek a myslí si, že dneska to není jinak. Kvalita olejů je natolik vysoká, že ať mají téměř jakkoliv vysoký podíl minerální složky, jeho vlastnosti to v podsattě neovlivňuje.
15. 11. 2013 15:55
Re: Zivotnost
Dneska se lije ze sudu, to je takova vetsi plechovka >:D
15. 11. 2013 15:21
Re: Zivotnost
Asi mají spočítaný, že záruku to přežije a pak je to věc každýho zakazníka. Může to hodit do šrotu a jít si pro nový auto ;-)
15. 11. 2013 14:02
velke automobilky
Uz som nieco podobne pisal k zvolavacke u Toyoty, ktora sa tu objavila pred par dnami. Kedy si uz konecne ludia uvedomia, ze ma VW uplne rovnake vyrobne a kvalitativne nedostatky, ako vsetci ostatni svetovi vyrobcovia? Honda zvolavala skoro milion aut kvoli klime, Toyoty mali problem s pedalmi, GM zas s riadenim a VW sa tvaril, ze ich retaze a dvojspojky su dokonale. Tak kto si tu kyda do vlastneho?
Rozbalit vlákno
17
15. 11. 2013 14:34
Re: velke automobilky
Mas pravdu; mistni diskuteri si to neuvedomi nikdy, resenim je to neresit. ;-)
Avatar - white label
15. 11. 2013 14:35
Re: velke automobilky
Ano: " VW ma uplne rovnake vyrobne a kvalitativne nedostatky, ako vsetci ostatni svetovi vyrobcovia". Rozdíl je pouze v tom (viz zdejší diskuse), že když svolávají třeba Japonci, tak je to velmi obdivuhodné a minimálně na cenu "fair play", ale když svolává VW je to maximálně odsouzení hodné a jasně to dokazuje výrazně podprůměrnou celkovou kvalitu VW.
15. 11. 2013 14:39
Re: velke automobilky
Vies, co, no tak uplne jednoznacne by som to netvrdil :-)

Ked VW riesil problemy s prvou generaciou retazovych TSI, tak o zvolavacej akcii nebola rec, ale sa to robilo pekne v tichosti. Ano, dalo by sa povedat, ze to takto automobilky robia casto, ale to sme zase pri tom, ze vsetky, nie len jedna.
Avatar - white label
15. 11. 2013 14:43
Re: velke automobilky
Ano: "to sme zase pri tom, ze vsetky, nie len jedna."
Ale když to udělá VW je to minimálně 10x horší, než když v principu to samé udělá kdokoli jiný...
15. 11. 2013 14:47
Re: velke automobilky
Na celkovu naladu tohto silno polarizovaneho fora sa mozes dost jednoznacne vykaslat. Toyota fanboy bude obhajovat svoju automobilku rovnako, ako VW fanboy tu svoju. Ja hovorim o tom, ako k tomu pristupuju jednotlive automobilky.
Avatar - white label
15. 11. 2013 14:54
Re: velke automobilky
Jenže ve zdejších diskusích je mnohem podstatnější (je to mnohem víc vidět) to, jak to vidí zdejší antifuns, než jak k tomu obecně přistupují automobilky.
15. 11. 2013 14:57
Re: velke automobilky
No tak s tymto s tebou suhlasim. Staci si tu precitat par komentarov a clovek ma pocit, ze VW pri vyrobe tych prevodoviek pouziva krv novorodencov.
15. 11. 2013 15:23
Re: velke automobilky
... a pak si stačí přečíst články pod konkurenční značkou, kde zjistíš, že přesně ti, co se zde tak neskutečně brání nějaké kritice jsou přesně ti, co tu krev novorozeňat najdou u konkurence... Takže bych to neviděl tak jednoznačně... ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2013 15:18
Re: velke automobilky
Fakt? >:-[]
15. 11. 2013 17:18
Re: velke automobilky
Takisto to plati opacne takze zbytocne sa rizculujes teraz na antikoncern klub. Prokoncern klub robi to iste. A tuto silnu polarizaciu fora sposobil hlavne sam velky gti svojimi dlhymi zvastami. Lebo nikto tu netrepal pod japoncami ci francuzami tolko superlativov ako gti pod koncernom. Cize chce to trochu zamiest pod vlastnym prahom a az potom kritizovat tych naokolo.
Avatar - white label
15. 11. 2013 17:41
Re: velke automobilky
Jasně a záměrně jsem napsal antifuns (nikoli antivwfuns/antikoncernfuns), takže to logicky platí pro antifuns obecně, "blesku"... ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2013 18:38
Re: velke automobilky
RafinoVWané.. >:D
Avatar - Ada je zase tady
16. 11. 2013 00:16
Re: velke automobilky
Přesně tak. jen druhojakostní automobilky sve vozy nesvolávají.
U Mitsubishi také byla jedna svolávačka - instalovala se kabelová průchodka do stěny motorovéhjo prostoru, aby se nemohla předřít izolace kabelu.

Jak by na takové zjištění reagovala automobilka rendlík a syn? 8-s >:D >:-[]
16. 11. 2013 09:59
Re: velke automobilky
Rendlik a syn by si rekli u toho Mitsu jsou lamy, proc tam nedali kabelovou pruchodku? >:-[]
15. 11. 2013 14:42
Re: velke automobilky
Tak. :-! :yes:
Avatar - KiKiN
15. 11. 2013 14:37
Re: velke automobilky
Přesně tak, naprosto souhlasím.Problémy se týkají všech automobilek, některých více, některých méně.Jenže tady ve fórech jsou příspěvky z 80% od zaujatých motoristů a z 20% od objektivních.Tak nějak mi to připomíná ČSSR, plno lidí vědělo, že to stojí za h..no, ale kafart budou stále tu svou.
Avatar - aproximus
15. 11. 2013 16:22
Re: velke automobilky
pamětník promluvil..
15. 11. 2013 14:10
jen tak dál
Jen dál všichni vychvalujte kvalitu VW :-). Čistou náhodou jsme si v roce 2010 koupili nového VW PaSSat a víc stojí, než jezdí. Zlaté PSA, měli jsme jich v rodině už 5 a ani s jedním nebyl nikdy problém.
Rozbalit vlákno
8
15. 11. 2013 14:38
Re: jen tak dál
Svolávací akce dělají čas od času téměř všechny automobilky. Jen tak čistou náhodou jste si koupili nového Passata,opravdu ? ;-) Jo a zaručeně nejvíc připomínek ke kvalitě vozů bylo vždy právě na francouzské značky.
15. 11. 2013 15:27
Re: jen tak dál
Hlavně jestli sis koupil 2,0 TDI DSG to je záruka kvality. Tam se sype koukám nejen motor ale vypadá to že i špajzka 8-s
15. 11. 2013 15:03
Re: jen tak dál
Ono čistě náhodou, osobní auta většinu svého "života" prostojí. To už tak prostě je...
15. 11. 2013 15:07
Re: jen tak dál
:yes:
Pro někoho šok >:D
15. 11. 2013 18:49
Re: jen tak dál
Pěkně si naběhl. :-)
15. 11. 2013 19:14
Re: jen tak dál
Tak si kupte PSA teď a pak dejte vědět ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2013 19:29
Re: jen tak dál
Kylie řikala že dobrý >:-[]
neregistrovaný "JohnST"
15. 11. 2013 14:31
DSG
Chcem sa len opytat. Co ma spolocne olej s mechanickou kvalitou prevodovky? Olej nieje produkt VW. Nepletme tu dokopy hrusky s jablkami. :-! :-! :-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - RWD
15. 11. 2013 14:44
Re: DSG
nevím teď jaký olej se dává do této suché varianty DSG ale do mokré se dává tento olej: [odkaz]
Avatar - white label
15. 11. 2013 14:50
Re: DSG
V suché dsg je tzv. celoživotní olejová náplň (a tak jako u většiny automatů s hdm, je to pěkná blbost), takže jako běžný olej k výměně to zřejmě nenajdeš.
Avatar - woody-alien
15. 11. 2013 15:31
Re: DSG
:yes: Ale zkus o té blbosti přesvědčit autorizovaný servis. Jen pro zajímavost z vlastní aktuální zkušenosti. Zatímco Suzuki má jasně určený servisní plán popsaný v manuálu, kde lze za 5 vteřin najít po kolika km nebo letech se mění olej v automatické převodovce (případně i zkrácené termíny pro náročnější provoz - krátké trasy, prašné prostředí atd.), Ford si v případě Aisinu trvá na svém a žádnou výměnu oleje v automatické převodovce prostě v servisním plánu nemá.

edit: Hej, ty anonymní palcáte, souhlasím s tebou, že si servisy za takové zatvrzelé ignorantství zaslouží :no: . >:D
15. 11. 2013 17:19
Re: DSG
Zacnes ten olej menit a autorizaky nebou mit co zrat... >:D
15. 11. 2013 15:09
Re: DSG
Psali o tom, že olej může způsobit zkrat, zkrat není mechanická záležitost.
Vlastnosti oleje jsou definovány normami, pokud je olej splňuje, tak je použitelný, lhostejno od jakého výrobce.
Normy jsou vypsané v dokumentaci k oleji.
Avatar - euro89
15. 11. 2013 14:47
Víkend
Fajn zpráva takhle při pátku. :-) Ten úsměv na tváři mi vydrží až do neděle. >:-[] Když u lidovozu dodrží nastolený trend, tak budou mít za 10-15 let stejnou pověst, jako měl FIAT nebo Opel v 90. letech.
Rozbalit vlákno
9
15. 11. 2013 15:02
Re: Víkend
Jakože ti u VW vymění i obyčejnou pojistku? No to je fakt k smíchu. :-!

Ale možná by ses mohl podívat na svoji mámu, jak je spokojená s VW. A on tě ten smích zase rychle přejde. >:D
15. 11. 2013 15:14
Re: Víkend
Fiat, nebo Opel dojeli na to, že problémy neřešili.
Obecně si dnes moc nedovedu představit automobilku, která na problémy kašle, je jiná doba a informace se šíří jako řetězová reakce, tohle si nikdo nelajsne.
Nicméně u různých problémů trvá různě dlouho analýza, nalezení příčiny a návrh řešení, díky tomu je nějaká svolávačka rychlá a pro pár kusů, jiná je za dlouho a postihne milióny aut.
Osobně by mně zajímalo, jestli ti takovej úsměv vyvolala i zpráva o svolávačce Toyoty, nebo GM.
15. 11. 2013 15:31
Re: Víkend
A VW dojede na to, že je řeší, ale testuje auta na zákaznících. Některý závady se přeci musí objevit už na prototypech, tak proč nebyly před náběhem série odstraněný? Viz bájný 2,0 TDI a olejový čerpadlo. To ať mi nikdo netvrdí, že se to u prototypových motorů při testech nevy-sralo.
15. 11. 2013 15:37
Re: Víkend
A to si jako myslíš, že se jim to po*ralo a oni se to přesto rozhodli montovat? Zauvažuj nad pravidlem deseti.
15. 11. 2013 17:58
Re: Víkend
Samozrejme souhlas, ale stejne si myslim, ze treba o problemech s vackama, vstrikovacema a cerpadlem u prvnich generaci 2.5 TDI V6 musel vyrobce vedet. Jenze tam se ty motory vydelaly obvykle az po zaruce...
Oddeleni rizene zivotnosti udelalo dobrou praci. >:D
15. 11. 2013 18:26
Re: Víkend
Vidíš, a třeba já mám osobní zkušenost právě s V6 2.5 TDI 110kW, kdy auto najelo 225 tis. km a bez závažné závady. Jednou odešla váha vzduchu. Jinak nic.
Jistě, z tohoto nedělám žádné dalekosáhlé závěry, že se druhému ten motor nemohl pokazit.

Také si myslím, že není rozhodně v zájmu výrobce, aby mu fatálně umíraly motory. Pořád "lepší" je prodávat do nich spotřebák na různé opravy, než je nechat totálně umřít a pak je celý vyhodit.
Škodí to jak jménu výrobce, tak pověsti, tak i zisku ze možného servisu.
18. 11. 2013 08:05
Re: Víkend
To co píše Odan je taky známý fakt. Ty motory trpěly na zadřený vačky. To že tobě se nezadřel znamená, že jsi s ním jezdil dlouhý štreky kdy motor byl v otáčkách a nenechal si to auto nikdy dlouho zejména studený rachtat na volnoběh. To ale neznamená, že ten motor byl konstrukčně v pořádku.
15. 11. 2013 19:15
Re: Víkend
Fakt je, že motor v testovacím autě nenaběhá stovky tisíc kilometrů. V běžném provozu udělají testování na flotile aut.
18. 11. 2013 08:01
Re: Víkend
Tak mi nějak racionálně vysvětli proč to pustili do série?
Avatar - Pekelná Micinka
15. 11. 2013 15:31
DSG
Zkrat čeho *??? Jako celý elektriky? Jestli ano, pak to není chyba oleje, ale konstrukce resp. nedomyšlenost v použití takového oleje. A jestli to dělá jen tenhle jeden, pak je to chyba, která se stává u všech automobilek.
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2013 15:46
POUCENY VOLKSWAGEN
Jeste nedavno resil Volkswagen vyrobni nedostatky stylem "zatloukat zatloukat". Za svolavacku ma ode mne :yes:
Samozrejme take pusobi jako velky vykricnik vsem, kteri DSG kritizovali. Pro "sportovce", kteri neumi radit bude vzdy synonymem prijemnych stresu, opravdovi pozitkari se obejdou bez.
O teto svolavacce jsem se docetl v serioznich periodikach. Premitam, mam-li si precist i clanek nahore.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
15. 11. 2013 19:59
Re: POUCENY VOLKSWAGEN
Ale neřešil, minimálně ne zpravidla. Za poslední roky proběhl značný počet svolávaček Volkswagenu, naprosto srovnatelný s jakoukoli jinou automobilkou. Není problém dohledat.
15. 11. 2013 20:52
Re: POUCENY VOLKSWAGEN
prosím o link, či linky. Mně se to nechce hledat. Dodávám, bez ironie či sarkazmu vůči přispěvateli. Věřím, že to má už prostudováno a mne to samotného zajímá, jak na tom kdo je. Jen jsem prostě líný to hledat. ;-)
16. 11. 2013 11:51
Re: POUCENY VOLKSWAGEN
Mylis se. Za posledni 3 roky svolaval Volkswagen pouze 11x. Podstatnou vetsinu nedostatku odmita. Porovnej s automobilkami, ktere se o sve zakazniky staraji. Napr. Toyota ma za stejnou dobu 199.
15. 11. 2013 15:55
nie je zvolavacka ako zvolavacka
Minule v hospode:

Hovori mi jeden typek polovnik, ze si chce kupit stvorkolku, ze asi yetiho 1.2 a ze ho da prerobit na plyn. Mu vravim, ze 1.2 TSI v aute velkosti yetiho je koledovanie o maler a ze s prerobenim na plyn bude problem a bude to drahe. Nie, on ma staru fabiu na LPG a je spokojny. Po chvili som to vzdal.

Moj subjektivny nazor:

VW ma v EU dobre meno z minulosti a v sucasnosti tazi zo zotrvacnosti a marketingu/PR a z MADE IN GERMANY. Ich pristup k zakaznikovi je podla mna mizerny, kedze napr. problemy s TSI nikdy ziadne neexistovali. Zatlkat, zatlkat, zatlkat...

Lutujem tych majitelov DSG, ak by tam naliali zly olej oni, tak by to pravdepodobne bolo na stratu zakury, ak tam naleje zly olej VW, tak ho po roku-dvoch vymeni a hotovo. A co ked sa to kvoli pouzivaniu zleho oleja pokazi?
Rozbalit vlákno
4
15. 11. 2013 16:05
Re: nie je zvolavacka ako zvolavacka
No jo, v hospodě, to vše ihned vysvětluje... >:D :yes:
Avatar - Snooob
15. 11. 2013 16:13
Re: nie je zvolavacka ako zvolavacka
V prvom rade si mu mal povedať že k 1.2 TSI nie je štvolkolka možná...
Avatar - kari.laz
15. 11. 2013 16:19
Re: nie je zvolavacka ako zvolavacka
První, co by mě asi napadlo, by bylo mu vysvětlit, že 1,2TSI se 4x4 nedělá >:D
Avatar - white label
15. 11. 2013 17:49
Re: nie je zvolavacka ako zvolavacka
Přesně, to je taky první co mě napadlo... :yes: ;-)
15. 11. 2013 16:05
To jsem rad...
...ze tahle informace redakci neunikla a zverejnila ji tady jen s 3,5h zpozdenim po mne ;-)

Svolavacka neni nic za co by bylo treba jakoukoliv automobilku hanit. Narozdil od zatloukani a zavirani oci pred problemy.
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2013 18:16
Raději manuál!
Nejlepší je prostě koupit auto s pocitivou mechanickou převodovkou, tu umí VW velmi dobře! >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Invert
16. 11. 2013 11:11
Re: Raději manuál!
Nechť se přihlásí ti, kteří dali dislike předchozímu komentáři a ať zkusí "vymyslet" manuál, který je lepší.. GL ;-)
15. 11. 2013 18:28
Spolehlivost - funkčnost DSG
Je tady vůbec někdo, kdo má osobní dlouhodobou zkušenost s DSG a mohl by tak vyvrátit, nebo potvrdit poruchovost DSG? :-O
Rozbalit vlákno
4
Avatar - RWD
15. 11. 2013 19:00
Re: Spolehlivost - funkčnost DSG
Kolik km/let považuješ za dlouhodobou zkušenost?
BTW: Jedna, ale ani deset, ale ani sto zkušeností o poruchovosti nic neřeknou.
15. 11. 2013 19:53
Re: Spolehlivost - funkčnost DSG
Avatar - Fortune Rayzor
15. 11. 2013 20:56
Re: Spolehlivost - funkčnost DSG
Passat 2.0TDI (mokrá spojka) - skoro 200k km a převodovka bez problémů. Jenom výměna oleje ;-)
15. 11. 2013 21:02
Re: Spolehlivost - funkčnost DSG
Tipujem, ze jazdis po dialnici, takze 1,2.3..6 a ide sa 200km bez preradenia. Problemy zacnu pri jazde v kolonach a/alebo teplom prostedi - napriklad priemyslena juzna Cina a jej nekonecne zapchy.
Avatar - moreczech
15. 11. 2013 19:04
Kde je Áďa
je zase tady ?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - poterienko
15. 11. 2013 19:27
Zlaté HDM
Zkrátka zlaté HDM převodovky. Jedna nám dokonce vydržela 330 tisíc km bez jakékoli opravy či údržby...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2013 19:28
Re: Zlaté HDM
Jednoznačně :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2013 10:48
Re: Zlaté HDM
Vtipný, ale smiř se s tim že HDM převodovky sou prostě lepší a to i co se životnosti týče ;-)
15. 11. 2013 19:44
Kvalita
Vyzera to tak, ze v honbe za ziskom a megalomanskymi planmi predbehnut Toyotu a GM ide Koncern kvalitou dole. Setria na materialoch, a to nielen na dieloch, ktore zakaznik nevidi (TSI, jednoducha naprava a jej odhlucnenie...) ale napr. u Skody uz aj na materialoch v interieri - prikladom nech bude Octavia 3 (podla niektorych priam auto strednej triedy...) vrcholom su tvrde vrzgajuce plastove vyplne dveri z ktorych boli laket. O2 ich mala prijemne calunene, celkovo posobi O2 v interieri kvalitnejsie a hodnotnejsie.
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2013 19:57
To neviete, ze zvolavacky sa robia preto, ...
... aby automobilky vedeli, kolko ich este jazdi? ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
15. 11. 2013 20:00
aut je stale viac
zvolavacky su uz fakticky na dennom poriadku, raz ma problem toyota raz kia raz bmw raz mercedes raz hyundai teraz vw... a zajtra to bude napriklad nissan, nerobil by som teda ziadnu paniku a ani nemam v umysle sa vysmievat, bohuzial je dnes taka doba, vyraba sa rychlo lacno vela a hlavne cez mrtvoly kvoli ziskom, a toto je vysledok, praca chvatna malo platna ako sa hovori, podstatne je to ze sa problem riesi a neututlava, tyka sa to samozrejme tiguanov aj u nas [odkaz] [odkaz]

raz pride doba ked si automobilky uvedomia ze setrenim este nikto nezdvihol kvalitu aut a spokojnost u zakaznikov..... 90 roky patria dodnes k rokom kedy japonci boli neznicitelni a aj vw mal auta ktore dodnes vonaju a jazdia, tie dnesne bohuzial uz tolko nevydrzia kvoli turbam, DSGckam start stop systemom, systemom vypinania valcov a podobnym hrackam srackam.... nova doba - auta sa nam zmenili na spotrebny tovar ktorymi ako vravim davno status si uz veru nevylepsime

este jedna poznamka neodpustim si, kde je ta povestna nemecka kvalita? kam odisla? aj bmw ma cerstvy problem [odkaz] a hladat a googlovat nema zmysel najdeme 100ky clankov o "kvalitnych" nemcoch ako zvolavaju
Rozbalit vlákno
2
15. 11. 2013 20:48
Re: aut je stale viac
No, víš, oni ti Japonci šetřili už v 90. letech. Třeba takové plastové ložisko stěračů na Primeře P11 byla chuťovka za 1600 Kč, zatímco na P10 bylo ještě kovové (to se na vrakáčích vyvažovalo zlatem).

Jen se zeptám, proč by měl být systém vypínání válců nějak moc poruchový? Nevšiml jsem si, že by např. Honda měla s VTECem nějaké problémy a vypínání válců (alespoň u VW) funguje v podstatě stejně jako VTEC (jen se jako bonus odstaví zážeh).
Avatar - Typhoon
15. 11. 2013 21:35
Re: aut je stale viac
No nevím, kdo tu pořád brečí nad tím, jak tohlo a nebo támhleto drahé. :-(
15. 11. 2013 20:59
Spolehlivost VW
No nevím nevím, ale myslím, že kvalita VW jde dost dolů. V práci máme služebního Tourana 1.4 TSi s převodovkou DSG. Převodovka je zatím naštěstí bez problémů, ale motor je hrozný. Auto má momentálně najeto 85 000Km, je staré 3 roky a už strávilo pár měsíců v servisu a motor museli v podstatě celý vyměnit.
Známý má zase oktávku Scouta 2.0 TDi a po necelých 110 000Km mu začala mizet chladicí kapalina a nakonec se našla nějaká prasklina v hlavě motoru...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - RWD
16. 11. 2013 10:57
Re: Spolehlivost VW
Služební vozy nejsou vhodné vzorky pro určování kvality.
17. 11. 2013 18:25
Re: Spolehlivost VW
Na druhou stranu máme dále několik Avensisů a ty jsou bez problémů, taktéž služební. Auto takové kvality jako má mít údajně VW by mělo vydržet i 3 roky ve firmě. Jak jsem psal, nájezd zase není až tak velký.
Avatar - Meridiano
15. 11. 2013 22:21
Spoľahlivosť DSG
S mojou bývalou Octaviou r.v. 2007 2,0 TDI (BKD) DSG, som sa lúčil v roku 2012. Odslúžila si svojich 320 000 km. S DSG som nemal ani jeden problém. Pravdou je, že mechatronika už nebola ako nová, ale nesťažovala sa. Horšie na tom bol samotný agregát. Turbo som veľmi nešetril, tak som ho menil 3krát. Chladiacu kvapalinu si tiež na konci spolužitia zobral cca 1 l na 15000 km. Na Octaviu mám len dobré spomienky, bol to vďačný pracant. Bol som za celých 5 rokov spokojný s jej službami. Takže veľké ĎAKUJEM. Dúfam, že to o 4 roky budem môcť napísať aj o BMW :-!
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2013 23:29
Není svolávačka jako svolávačka
Jednou může jít o kontrukční chybu (kam patři podle mě TSI a jejich řetězy), jindy může jít o problém dodavatele, nedodržení specifikace, parametrů.
Svolávat musí automobilka.
Zabývání se svolávačkami je tak trochu mimo. Podstatou je spolehlivost, a to jen ve finančním vyjádření. Tzn. kolik mě stojí oprava. Nějaká pitomost za 1000 vs výměna za 20 000 nebo i více. Optimálně po záručce.
O spolehlivosti vyjádřené v penězích moc informací není. Jen od jisté britské pojišťovny pojišťující náklady na opravy. A ta tvrdí, že evropská auta nejsou na opravy nejlevnější. Tož tak.
Rozbalit vlákno
6
15. 11. 2013 23:30
Re: Není svolávačka jako svolávačka
Zapomněl jsem - svolávačka je bez nákladů, kromě času. Takže velké japonské svolávačky nepočítám, prakticky jsou zadarmo. Evropské také, alenapř. kulance už zadarmo úplně nebývá ;-).
15. 11. 2013 23:45
Re: Není svolávačka jako svolávačka
Tys vůbec nepochopil, o čem svolávačky jsou.

Svolávačka se týká problému, který může ohrozit bezpečnost posádky, či ohrozit životní prostředí. To je zcela určující parametr. Dokud to nepochopíš, budeš nadále plodit nesmysly.

Automobilkám je zcela jedno, jestli se někde prodřou potahy, nebo jestli někde upadávaj či vržou plasty v interiéru, to se neřeší, ale když má auto někde chytnout jasným plamenem, tak je to věc, která se řešit musí - svolávačkou.
:-!
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2013 10:46
Re: Není svolávačka jako svolávačka
Popisuješ přístup jedný aVWtomobilky, ale viz Ada naštěstí se takhle všichni eště nechovaj. I když to je asi jen otázka času >:-[]
16. 11. 2013 20:18
Re: Není svolávačka jako svolávačka
Jenže to není tak úplně pravda z mé zkušenosti. Ale což.
Avatar - Katikakus
17. 11. 2013 19:00
Re: Není svolávačka jako svolávačka
Placas samozrejme nesmysly, jako vzdycky. Takhle to mozna funguje u VW, u jinych znacek to co pises neni pravda.
18. 11. 2013 12:47
Re: Není svolávačka jako svolávačka
Přestaň plácat a přečti si, čeho se ty svolávačky týkají a jaký mohou mít neřešeny následek. Třeba u tvý Kie.
Bezpečnsotní pásy, řízení, brzdy. Opět je to o bezpečnosti furt a jen. :-!
Nebo tolik opěvovaná Toyota, nefunkční řízení, klakson, zavěšení, požár...

Takže co zde píšeš je opět tvé plkání a absolutně nevíš, co a proč se řeší.

Ale jestli máš aspoň nějaký zbytek charakteru, klidně sem napiš svolávačku, která (dle tebe) řeší něco jiného u těch jiných značek. Blbě pindat bez důkazů, umí každej a ty obzvlášť.
16. 11. 2013 00:43
*
To to se dalo čekat od této techniky, která neodpovídá kvalitě ani ceně.
Rozbalit vlákno
0