Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Škoda v Číně vyrobila už milion aut

33 komentářů

Avatar - flyboyeda
flyboyeda
jsem si myslel, že to je škoda, že se v Číně vyrobilo už milión aut
Kharl.ANTIDIESEL
Však podle toho to tam taky tak vypadá [odkaz]
novice
A miliardy "baterek".
Boze dalsi nick, co bude prudit a jeste tu zatahovat lidske nestesti. 8-s
Kharl.ANTIDIESEL
Jaký neštěstí?? Když podporuješ JEDOVATY SPALOVAKY počítej i s NÁSLEDKAMA. Je to prachobyčejný důsledek lidský činnosti, mimojiné zásadní provoz 100.000.000 jedovatých spalováků v Číně [odkaz] [odkaz]
PS: myslíte si že DIESEL v číně má filtr DPF a EURO6 ?? hahahavole
:-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-!
PS: A můžete to začít očekávat i v ČESKÝM KOTLI [odkaz] : PRO MÉNĚ INTELIGENTNÍ KOTLI znamená VŠUDE OKOLO HORY 😄
novice
Myslis v tomhle kotli? [odkaz]
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Blablabla, to je ale pitomý článek. Bože.

To, že není Čína zatím schopna nastavit nějaké limity, není naše chyba. A proč filtry vnikly? No protože docházelo k exhalaci karcinogenních sazí, způsobených jemným vstřikováním, způsobeným emisními limity... 😉 :-!
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Bože, to jsem netušil, že má Berenika obě pohlaví... 8-s
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
novice
Ale ne, to bude jeji mily, ktery pod pohruzkou nedani (treba obeda) se tu zaregistroval 😉
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
:yes: 😉
Gilgit
Ty radeji moc nemysli, nikam to totiz nevede. Zdá se ze sám más vlastnosti které pripisujes názvu automobilky Skoda.
Avatar - Julča
Julča
JJ je to opravdu škoda že se nevyrobily tady v Česku, ale v Číně! Doufám že to nedojde tak daleko že se nebudou vyrábět nakonec jen v Číně!!!? >😁
Gilgit
Nechápu tvoji poznámku a jeste mín chápu tvuj smajlík.

Pokud trochu rozumís automobilovému prumyslu (ale zrejme ne), tak vís, ze pokud chce nejaký výrobce/znacka prodávat v Cíne skutecne velká mnozství aut a hrát dulezitou roli na cínském trhu, musí tam vyrábet.

Pokud by se v Cíne prodávaly jen vozy Skoda vyrobené v Ceské Republice, prodalo by se jich o mnoho méne, ale skutecne o mnoho méne, nez kdyz se vyrábejí v Cíne.

Dá se to pochopit?
Avatar - Julča
Julča
JJ máš naprostou pravdu! Nevím jestli ti to něco říká? V minulosti jsme vyvinuli jako první na světě tryskové tkací stavy a licenci s velkou slávou prodali Japoncům! Ti je bleskově vylepšily a začali prodávat do celého světa! Výroba v Československu pak v tichosti skončila! JJ každá mince má vždy obě strany!!! >😁 :yes:
Gilgit
Pokud jde o ty tryskové tkací stavy tak to ovsem byla úplne jiná situace.
Avatar - Julča
Julča
JJ jiná situace, co nevyrobíš to neprodáš a pokud to vyrobí někdo jiný, tak to asi nebudeš moci vyrábět! ty? A co má Škodovka z toho že si to vyrábí Číňané samy!? Prd!? Koncern ano, ale Škodovce klesne odbyt a výroba a tím i méně práce pro České zaměstnance a pro stát zase méně peněz do rozpočtu!? Něco na způsob padajícího *! JJ máš naprostou pravdu! :yes:
Gilgit
Proboha co kecás o tom ze Skodovce klesne odbyt a výroba a tím méne bude práce pro ceské zamestnance atd. To jsi fakt tak hloupý/hloupá nebo to jen hrajes? Jsi vubec schopen/schopna pochopit co jsem tady napsal?

Zrejme ne, takze jakékoliv vysvetlování je zbytecné, ale zkusím to. Pokus se nastudovat si informace o cínském trhu, o cínském dovozním cle atd. Pokud to pochopís, tak zjistís, ze pokud by Skoda vyvázela jen automobily vyrobené v CR, prodala by jich tam rádové mín nez dnes.

Takze díky tomu, ze se vetsina aut Skoda prodaných v Cíne v Cíne taky vyrábí, dochází k tomu, ze se vyrobí o trochu vozu méne v CR ale za to o mnoho víc globálne.

A není pravda, ze z toho Škodovka vubec nic nemá. Za kazdý vyrobený vuz platí Shanghai Volkswagen licencní poplatek. Jinou výhodou je treba to, ze se pri vývoji nového modelu rolozí náklady na vetsí pocet vozu. A krome toho se taky pár dílu z Evropy do Cíny e😜ortuje, i kdyz samozrejme absolutní vetsina dílu se vyrábí v Cíne.

Já vím, ze tech pár minut co jsem to psal je ztracený cas, ale i lidé mdlého rozumu by meli dostat sanci.

A pokud se mnou nesouhlasís, tak tady místo blbého kecání napis, jakou koncepcí bys ty zajistil/zajistila silnou prezenci Skody na nejvetsím trhu sveta, v Cíne, s vozy vyrobenými v CR.

Hloupe kecat dokáze kazdý.
Avatar - Julča
Julča
Jasně Škoda v Číně vyrábí prd, těch 1 000 000 Škodovek vyrobených v Cíně jak píšeš si Cína vyrobila sama! A co kdyby nakonec začala Cina vyrábět těch Škodovek 5x nebo 10x víc a začala je i vyvážet? >😁 :yes:
Avatar - Julča
Julča
A to si opravdu myslíš že koncernu VW na nějaké Škodovce a České republice opravdu záleží?: Klidně ji zařízne jako už to ukázala na nové Octavii! V Cině ji to vyrobí dáleko laciněji a díky obrovskému trhu se to tam bez problému všechno prodá! >😁 :yes:
Gilgit
Vidím, ze s hlupákem se nedá diskutovat. Komunikace s nekým, kdo nemá elementární znalosti o fungování automobilového prumyslu a trhu a pritom není ani schopen normálne diskutovat, je pro mne ztráta casu.
Avatar - Julča
Julča
Hlupák jsi ty! To jsi ještě nezaznamenal že nové velké SUV od Škody se bude vyrábět v Číně a že soudruzi odboráři už dopředu vyhrožují stávkou že zavřou všechny 3 závody! Tak to tedy nevím proč, když je výhodné to tam vyrábět jak vysvětluješ? >😁 :yes:
Gilgit
Hlupák jsi samozrejme ty, a práve jsi dokázal ze vubec nechápes o co jde. Nové velké SUV od Skody se samozrejme bude vyrábet v Evrope (EU), Cíne a mozná v Rusku.

A odborári ze Skody Auto neprotestují proti tomu, ze se nové velké SUV bude vyrábet v Cíne, ale proti tomu, ze výrobu v Evrope, tedy v zemích EU, by mohl koncern Volkswagen umístit do Spanelska místo do CR (Kvasiny).

O Cínu pri techto protestech odboráru vubec nejde.

Sám vidís, ze jsi tak omezený, ze nedokázes pochopit ani zcela jednoduché informace.
Avatar - Julča
Julča
Ty jsi Slovák že? Proč nechápeš že Škodovka není Česká, ale patří už dost dlouho VW zrovna jako Seat! A záleží na Němcích kde se bude to které auto vyrábět!? Zrovna jako Renault a výroba v Rumunsku, Africe nebo Jižní Americe! Až se jim to tady po ekonomické stránce nevyplatí, tak výroba nakonec Číně, Ukrajině, Rusku nebo v Indii to je také pro VW ne pro Škodovku docela zajímavý trh! A to se týká i Slovenska! >😁 :yes:
Avatar - Julča
Julča
JJ a že zrovna soudruhům odborářům nevadilo ze se Seat vyrábí v MB a ne ve Španělsku!? >😁 :yes:
Avatar - Julča
Julča
Nic proti Slovákům, naopak v současnosti vyrábějí pěkná auta! Nová Kia ced daleko lepší jak mizerné motory TSI, staré vlečení nápravy, tvrdé plasty nebo jen jednoduchá těsnění dveří u nové Octavie! Garantovaná záruka 7roků pak mluví za vše! Současné Škodovky jejich motory a převodovky DSG jsou stavěné na maximálně 3 roky a 150t km! I ta levná Dacie garantuje více! >😁 :yes:
Gilgit
1.
Nejsem Slovák.

2.
Jestli si myslís ze temi prihlouplými smajlíky a palci dodás svým slovum nejakou váhu tak se mýlís.

3.
Já samozrejme vím, komu patrí Skoda a kdo v koncernu rozhoduje, vzdyt to nahore sám písu. Souvislosti mezinárodního automobilového trhu znám a nemusís mne o nich poucovat.

4.
Pokud svým ponekud zmateným psaním chces naznacit, ze Volkswagen jednou presune výrobu vsech vozu z Evropy do Indie nebo Cíny (nevím, není lehké to pochopit, ale asi to más na mysli), tak to v blízké budoucnosti rozhodne nehrozí. A co bude za nekolik desítek let nevím, nejsem jasnovidec, ale pochybuji ze k tomu dojde. Pokud ale ano, nedelal by to samozrejme jenom Volkswagen ale vsichni výrobci.

5.
Ale bavili jsme se tady puvodne o Cíne a tomu tématu evidentne nerozumís.
Avatar - Julča
Julča
Když nejsi Slovák tak proč píšeš Slovensky!? Jinak já bydlím v Rychnově nad Kněžnou do Kvasin kde bohužel dělám to mám 7km 10 min! Letošní kolektivní smlouva nám zaručuje práci na 5let! Tak si nemysli že jsme z toho odvázaný! >😁
Gilgit
Jakto ze písu slovensky. Písu cesky, jenom bez diakritických znamínek. Jinak nechápu co tady diskutujeme? Pokud pracujes ve Skode v Kvasinách, coz tady snad naznacujes, tak urcite dobre vís proc se vozy Skoda vyrábejí v Cíne.
novice
Co Ti brani abys z tech Kvasin odesel, kdyz tam bohuzel delas... 😉
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Bože, ty se v tom plácáš. Ale asi nejsi jediný/á, kdo má jakýsi odpor k výrobkům svého zaměstnavatele.
Adam Novák
Gratuluji Škodě. Pokořila další milník 😄
Gilgit
Vaverko, nadpis je v této forme nepresný, nebot miliontý vuz Skoda byl v Cíne vyroben jiz v léte (viz tisková zpráva Skody Auto "Jubileum: V Číně byl vyroben jeden milion vozů ŠKODA" z 9.7.2013).

To, co ty jsi zkrácene opsal, je tisková zpráva z 15.11.2013 "V Číně byl vyroben více než jeden milion vozů značky ŠKODA", zduraznuji to slovo "více", která byla zverejnena v souvisloti s výrobou 10 milionu aut spolecným podnikem Shanghai Volkswagen.

Takze opet nejsi schopen korektne sesmolit ani nadpis. Ledaze bys to mel dobre a nejaký neschopný redakturek vyhozený z Blesku.cz a ted pracujícící pro AutoBlesk.cz ti to vyskrtnul. To se potom omlouvám.

Jinak veta "V roce 2007 spojila Škoda Auto své síly s podnikem Shanghai Volkswagen, aby vstoupila na lukrativní čínský trh" taky není úplne korektní. Spojení sil Skody Auto a Shanghai Volkswagen skutecne znamenalo zacátek masívního nástupu Skody na cínsý trh, ale vozy Skoda se v Cíne prodávaly jiz predtím.

Ale já vím ze od Vaverky se znalosti ocekávat nedají, a to ani o jeho milovaném koncernu Volkswagen.