Ekonomika
Gilgit
Vaverko, nadpis je v této forme nepresný, nebot miliontý vuz Skoda byl v Cíne vyroben jiz v léte (viz tisková zpráva Skody Auto "Jubileum: V Číně byl vyroben jeden milion vozů ŠKODA" z 9.7.2013).
To, co ty jsi zkrácene opsal, je tisková zpráva z 15.11.2013 "V Číně byl vyroben více než jeden milion vozů značky ŠKODA", zduraznuji to slovo "více", která byla zverejnena v souvisloti s výrobou 10 milionu aut spolecným podnikem Shanghai Volkswagen.
Takze opet nejsi schopen korektne sesmolit ani nadpis. Ledaze bys to mel dobre a nejaký neschopný redakturek vyhozený z Blesku.cz a ted pracujícící pro AutoBlesk.cz ti to vyskrtnul. To se potom omlouvám.
Jinak veta "V roce 2007 spojila Škoda Auto své síly s podnikem Shanghai Volkswagen, aby vstoupila na lukrativní čínský trh" taky není úplne korektní. Spojení sil Skody Auto a Shanghai Volkswagen skutecne znamenalo zacátek masívního nástupu Skody na cínsý trh, ale vozy Skoda se v Cíne prodávaly jiz predtím.
Ale já vím ze od Vaverky se znalosti ocekávat nedají, a to ani o jeho milovaném koncernu Volkswagen.
To, co ty jsi zkrácene opsal, je tisková zpráva z 15.11.2013 "V Číně byl vyroben více než jeden milion vozů značky ŠKODA", zduraznuji to slovo "více", která byla zverejnena v souvisloti s výrobou 10 milionu aut spolecným podnikem Shanghai Volkswagen.
Takze opet nejsi schopen korektne sesmolit ani nadpis. Ledaze bys to mel dobre a nejaký neschopný redakturek vyhozený z Blesku.cz a ted pracujícící pro AutoBlesk.cz ti to vyskrtnul. To se potom omlouvám.
Jinak veta "V roce 2007 spojila Škoda Auto své síly s podnikem Shanghai Volkswagen, aby vstoupila na lukrativní čínský trh" taky není úplne korektní. Spojení sil Skody Auto a Shanghai Volkswagen skutecne znamenalo zacátek masívního nástupu Skody na cínsý trh, ale vozy Skoda se v Cíne prodávaly jiz predtím.
Ale já vím ze od Vaverky se znalosti ocekávat nedají, a to ani o jeho milovaném koncernu Volkswagen.
Boze dalsi nick, co bude prudit a jeste tu zatahovat lidske nestesti. 8-s
PS: myslíte si že DIESEL v číně má filtr DPF a EURO6 ?? hahahavole
:-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-!
PS: A můžete to začít očekávat i v ČESKÝM KOTLI [odkaz] : PRO MÉNĚ INTELIGENTNÍ KOTLI znamená VŠUDE OKOLO HORY 😄
To, že není Čína zatím schopna nastavit nějaké limity, není naše chyba. A proč filtry vnikly? No protože docházelo k exhalaci karcinogenních sazí, způsobených jemným vstřikováním, způsobeným emisními limity... 😉 :-!
Pokud trochu rozumís automobilovému prumyslu (ale zrejme ne), tak vís, ze pokud chce nejaký výrobce/znacka prodávat v Cíne skutecne velká mnozství aut a hrát dulezitou roli na cínském trhu, musí tam vyrábet.
Pokud by se v Cíne prodávaly jen vozy Skoda vyrobené v Ceské Republice, prodalo by se jich o mnoho méne, ale skutecne o mnoho méne, nez kdyz se vyrábejí v Cíne.
Dá se to pochopit?
Zrejme ne, takze jakékoliv vysvetlování je zbytecné, ale zkusím to. Pokus se nastudovat si informace o cínském trhu, o cínském dovozním cle atd. Pokud to pochopís, tak zjistís, ze pokud by Skoda vyvázela jen automobily vyrobené v CR, prodala by jich tam rádové mín nez dnes.
Takze díky tomu, ze se vetsina aut Skoda prodaných v Cíne v Cíne taky vyrábí, dochází k tomu, ze se vyrobí o trochu vozu méne v CR ale za to o mnoho víc globálne.
A není pravda, ze z toho Škodovka vubec nic nemá. Za kazdý vyrobený vuz platí Shanghai Volkswagen licencní poplatek. Jinou výhodou je treba to, ze se pri vývoji nového modelu rolozí náklady na vetsí pocet vozu. A krome toho se taky pár dílu z Evropy do Cíny e😜ortuje, i kdyz samozrejme absolutní vetsina dílu se vyrábí v Cíne.
Já vím, ze tech pár minut co jsem to psal je ztracený cas, ale i lidé mdlého rozumu by meli dostat sanci.
A pokud se mnou nesouhlasís, tak tady místo blbého kecání napis, jakou koncepcí bys ty zajistil/zajistila silnou prezenci Skody na nejvetsím trhu sveta, v Cíne, s vozy vyrobenými v CR.
Hloupe kecat dokáze kazdý.
A odborári ze Skody Auto neprotestují proti tomu, ze se nové velké SUV bude vyrábet v Cíne, ale proti tomu, ze výrobu v Evrope, tedy v zemích EU, by mohl koncern Volkswagen umístit do Spanelska místo do CR (Kvasiny).
O Cínu pri techto protestech odboráru vubec nejde.
Sám vidís, ze jsi tak omezený, ze nedokázes pochopit ani zcela jednoduché informace.
Nejsem Slovák.
2.
Jestli si myslís ze temi prihlouplými smajlíky a palci dodás svým slovum nejakou váhu tak se mýlís.
3.
Já samozrejme vím, komu patrí Skoda a kdo v koncernu rozhoduje, vzdyt to nahore sám písu. Souvislosti mezinárodního automobilového trhu znám a nemusís mne o nich poucovat.
4.
Pokud svým ponekud zmateným psaním chces naznacit, ze Volkswagen jednou presune výrobu vsech vozu z Evropy do Indie nebo Cíny (nevím, není lehké to pochopit, ale asi to más na mysli), tak to v blízké budoucnosti rozhodne nehrozí. A co bude za nekolik desítek let nevím, nejsem jasnovidec, ale pochybuji ze k tomu dojde. Pokud ale ano, nedelal by to samozrejme jenom Volkswagen ale vsichni výrobci.
5.
Ale bavili jsme se tady puvodne o Cíne a tomu tématu evidentne nerozumís.