Design
Proti Avantimu můžete mít cokoliv, přesto si myslím, že z dnešního pohledu rozbouřených vlnobití, prapodivných tvarových kombinací, pseudosportovních zdvihajicích se liníí oken s masami plechu, jsou jeho hrany, jasné linie a vyvážené proporce balzámem na duši...
...s výjimkou Toleda jsou příšerné a jsou opovrženíhodné.
Oproti dnešním polorozteklým příšernostem objevujícím se napříč většinou značek jsou všechna zmiňovaná auta ještě hezká.
Na závěr bych vypíchnul SZ, Multiplu a Avantime jako auta, která bych alespoň chvíli chtěl vlastnit. 😄
Na závěr bych vypíchnul SZ, Multiplu a Avantime jako auta, která bych alespoň chvíli chtěl vlastnit. 😄
Proč by člověk měl neustále následovat některé konvenčnosti ?
Ano, pro některé z nás můžou být v článku uvedené vozy vrcholem nevkusu, až téměř faktorem pohoršení, ale osobně k tomu nevidím žádný důvod. Tyto úspěšné či neúspěšné "pokusy" se tu objevovaly po celou dobu automobilové historie a já doufám, že tomu tak bude i v budoucnu...
V mé garáži bych si určitě rád uskladnil Avantime a Chevy SSR !
Hezkou neděli všem 😉
Ano, pro některé z nás můžou být v článku uvedené vozy vrcholem nevkusu, až téměř faktorem pohoršení, ale osobně k tomu nevidím žádný důvod. Tyto úspěšné či neúspěšné "pokusy" se tu objevovaly po celou dobu automobilové historie a já doufám, že tomu tak bude i v budoucnu...
V mé garáži bych si určitě rád uskladnil Avantime a Chevy SSR !
Hezkou neděli všem 😉
velmi pekne auto a vlastne dodnes je to zaujimave auto ---- par kuskov som videl a je to skutocne auto ktore svojho casu dizajnom doslova predbehlo dobu a ostalo akesi nepochopene a ludia sa akosi bali vtedy ist do niecoho noveho "neznameho" a mozno to bol dovod preco velmi uspesne nebolo.
Medzi najdivnejsie a najzvlastnejsie auta ktore sa vyrabali seriovo radim aj tento americky kusok plymouth prowler [odkaz] [odkaz] u nas samozrejme neznamy
Medzi najdivnejsie a najzvlastnejsie auta ktore sa vyrabali seriovo radim aj tento americky kusok plymouth prowler [odkaz] [odkaz] u nas samozrejme neznamy
Tohle je naprostá nádhera. Jsem velký fanoušek aut Lamborghini, ale mít tohle v garáži... Hmmm ta představa je nádherná. Je sice pravda, že žena by se se mnou asi rozvedla, protože tvrdí, že tohle + VelSatis + Espace jsou nejhnusnější auta na světě, ale já tuhle káru prostě miluji. Mrzí mě, že jsem ho nikdy neviděl na živo ;-\ Chápu, že mnohým lidem se tohle prostě nelíbí, protože je to opravdu odvážný počin, ale spousta lidí tohle auto zatracuje jen kvůli tomu, že je to Renault. Mít to na kapotě místo "pitky" VW, tak by tohle bylo "ja ganz gut auto"
Není Tvůj žena Ada?
Dneska jsem červeno-stříbrnýho potkal v Praze na Opatově. Nelíbí se mi to, ale je to exot, takže setkání s ním je vždycky výjimečné.
[odkaz] Měl jsem zato, že jsme si úspěšně vybojovali odstranění nahoře umístěných reklam na "příbuzné" weby a snad i té velké reklamy nahoře...Takže to bylo spíš takové "Na čas to smažeme a až opadne humbuk kolem nového designu, zase pomalu vše přidáme a nikdo si ničeho nevšimne"? :-!
Opera 12.16 + AdBlock = [odkaz]
Hoď si nějaký adblock nebo flashblock a budeš mít klid.
Nepište mi o Adblocku, ten znám a na druhém PC mám...Jde mi o princip...
"Slibovali jsme, že vám budeme naslouchat. A mysleli jsme to vážně. Proto jsme k prvním vylepšením na základě vaší zpětné vazby přistoupili už dnes😒br />
reklama
1. Banner přesouváme na běžné místo nahoře nad menu, kde ho najdete na současném Auto.cz i na většině ostatních webů
2. Horní lištu s odkazy na weby skupiny RAS jsme odstranili, aby zbylo vice místa pro obsah
3. Dolní blok s weby skupiny RAS jsme zmenšili."
zdroj [odkaz]
...Nyní vidím, jak "vážně" to mysleli.
"Slibovali jsme, že vám budeme naslouchat. A mysleli jsme to vážně. Proto jsme k prvním vylepšením na základě vaší zpětné vazby přistoupili už dnes😒br />
reklama
1. Banner přesouváme na běžné místo nahoře nad menu, kde ho najdete na současném Auto.cz i na většině ostatních webů
2. Horní lištu s odkazy na weby skupiny RAS jsme odstranili, aby zbylo vice místa pro obsah
3. Dolní blok s weby skupiny RAS jsme zmenšili."
zdroj [odkaz]
...Nyní vidím, jak "vážně" to mysleli.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
idealni by bylo zakonne opatreni ktere by zakazovalo v pripade odmitnuti reklamu na urcite IP pripadne po zalogovani zobrazovat
Aztek pana Heisenberga jednoznacne najlepsi :yes: 😉
Chevy SSR je podle mého názoru moc pěkná kára, stejně mě kdysi zaujal Chevy HHR.
Asi velký úlet v přístrojovce je fakt Multipla. Alfa vypadá dobře, trochu výtka k zádi. I ten Aztek je vcelku fajn. Jsou to vše auta s jiným pojetím "designu".
Asi velký úlet v přístrojovce je fakt Multipla. Alfa vypadá dobře, trochu výtka k zádi. I ten Aztek je vcelku fajn. Jsou to vše auta s jiným pojetím "designu".
tak si vzpomenu na radost ze života, když mi patřil celý svět... 😉
Žádné jiné auto, dokonce ani Porsche 911 mi to co Avantime nedokázalo dát. Nemyslím jízdní vlastnosti, ale tu radost, štěstí, chuť...
Žádné jiné auto, dokonce ani Porsche 911 mi to co Avantime nedokázalo dát. Nemyslím jízdní vlastnosti, ale tu radost, štěstí, chuť...
Se mi osobně dost líbí. Proporce má rozhodně vyváženější než třeba Octa s * jako černoška s botoxem. Líbí se mi, že si to auto nárokuje určitý respekt. Přesným opakem je nová A6, kterou si pravidelně z boku pletu s A4 a opticky se IMHO oproti předchozí gen. dost zmenšila.
Tohle [odkaz] že je vyváženější než tohle [odkaz] ?
Nevím, co ti na GT připadá nevyvážené, ale Octa je zde vyfocena velice šikovně. Stačilo by trochu více z boku a vynikl by ten hrozný batoh.
Mně tu chybí rozhodně poslední vozy SsangYong a rozhodně i Roomster (minimálně v Čechách diskutovanější než všechny představené vozy dohromady) 😄
[odkaz]
Jezdí nám to tady po městě a z toho je mi opravdu blivno. Ale všechno je to jen o tom, co se komu líbí. Najde se spousta lidí, kteří budou tvrdit, že je to naprostá paráda. Je jen dobře, že 100 lidí 100 chutí 😉
Jezdí nám to tady po městě a z toho je mi opravdu blivno. Ale všechno je to jen o tom, co se komu líbí. Najde se spousta lidí, kteří budou tvrdit, že je to naprostá paráda. Je jen dobře, že 100 lidí 100 chutí 😉
ale svezení s ní je prostě boží. U ní všechno podřídili pocitu zevnitř a ten je prostě výtečný. Nebýt tak stará a mít za zadními koly o 20 cm víc, tak bych jí měl.
Renault Vel Satis, Chrysler PT Crusier, Citroen C6, Mini Clubman/ClubVan/Countryman/Paceman.
Zkusit něco nového, progresivního, kde je nebezpečí, že se to "nechytne", nebo jet jen na jistotu, vyrábět stále to stejné, kopírovat a produkovat šedivou masu? Fandím značkám, které se nebojí. Jedině tak se dá někam posunout. Díky tomuto přístupu potom vznikají auta, která ostatní značky mohou kopírovat. Třeba prvním skutečným malým SUV byla dodnes krásná Honda HRV. Dneska má podobné auto každá značka. Nebo takové první Twingo - přineslo naprosto nový přístup a stalo se prakticky legendou na kterou nemají ani dnešní malá auta.
Avantime jezdí po Brně a každý se za ním otočí. Plno laiků si dokonce myslí, že se jedná o nějakou novinku - ten design je tak progresivní, že bude vypadat futuristicky ještě za 100 let. Že se ho neprodaly miliony? Samolepících tapet na stěnu se taky prodalo víc než obrazů od Rembranta.
Avantime jezdí po Brně a každý se za ním otočí. Plno laiků si dokonce myslí, že se jedná o nějakou novinku - ten design je tak progresivní, že bude vypadat futuristicky ještě za 100 let. Že se ho neprodaly miliony? Samolepících tapet na stěnu se taky prodalo víc než obrazů od Rembranta.
Naprostá pravda!! V šedesátých letech byl cestovní vůz pouze tříprostorový sedan a nic jiného. Francouzi se na to podívali jinak - a vznikl v 65. roce revoluční Renault 16. První inteligentní auto světa, bývá tak označován. Díky němu milujeme karoserie hatchback, tedy dvouprostorové.
Chybí mi tam prapodivný pokus naroubovat jakési čínské kulaté vypouklé vředy na původně hranaté, střízlivé a relativně pěkné auto... [odkaz]
Nechápu jak si tohle mohl někdo koupit, je mi z toho zle kdykoliv to vidím >😁
Nechápu jak si tohle mohl někdo koupit, je mi z toho zle kdykoliv to vidím >😁
Nicméně stále platí to samé: lidská společnost si do "tváře" automobilů podvědomě dosazují rysy lidské tváře a vnímají velmi negativně, pokud tato virtuální tvář nemá základní lidské rysy a to speciálně oči. Pokud vůz má více "očí", tedy obvykle 4 a více, nebo naopak "oči" nejsou jasně identifikovatelné, či jsou podivně umístěné, nebo podezřele zdeformované, většina lidí takovou "tvář" považuje za zrůdnou, protože si ji zařazují někam do hmyzí říše, nebo snad mezi mmimozemské "vetřelce". Takový vůz potom nemá šanci se na trhu prosadit, protože je většinou lidí považován za odpudivý. Vzpomeňte na Multiplu, Nissan Joke nebo v poslední době na nový Citroen C4 Picasso, který na svou podivnou "hmyzí tvář" dojede taky.
Jinak vrchol nevkusu je tvůj Avatar >😁