Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
webpaja
...jsou dehonestací tohoto webu. Naopak tenhle zajímavej výtvor (byť ne dvakrát úspěšnej) od Audi, kdy se do tváře BMW a M-B dívalo ještě se zřetelně zvednutýma očima a chtělo se dostat blíž, mi přijde jako relevantní.
Ano, důvod, proč jsou dnešní Audi tak dobrá, je A80 a tahle V8, nevidím důvod, proč si nepřipomenout modely, které donutily do té doby neohrozitelné hráče začít dávat bacha.
souhlas, taky jsem si rád početl, hezky napsáno
vzpomínám jak jsem na V8 zíral jako mladičký klučina v Autokatalogu 91 a furt nemohl pochopit ten název, který jaksi nezapadal to tehdejší Audi terminologie
vzpomínám jak jsem na V8 zíral jako mladičký klučina v Autokatalogu 91 a furt nemohl pochopit ten název, který jaksi nezapadal to tehdejší Audi terminologie
happy_driver
Na tejto rakete jazdil chlap s ktorym som davnejsie spolupracoval v Germanii. Za nie dlhy cas po kupe ju prekrstil na poeticky znejuci "Nasierač A8čiek". V8 totiz nemala obmedzovac ako uz bolo spomenute a s troskou miesta na Autobahne dokazala upalovat vtedy zavratnych tachometrovych 275-280km/h. To uz boli hodnoty, kedy jej fungl nove, motoricky potentnejsie, ale "obmedzene" A8čky pozerali len do vyfukov a zmensujucich sa zadnych svetiel.....Na svoju dobu to bolo paradne a rychle auto. Kto mal moznost jazdit, tak si to urcite pamata a vie. Som rad, ze to viem tiez. :yes:
jiriik
I tak prostě BMW a MB budou vždy ty lepší značky, jak audi, která se jím snaží vyrovnat. Když přeci audi spadá do koncernu vw, tak je to jen vylepšený passat😁
tomas247
"Limuzína s hmotností 1710 kg se uměla rozjet až na 235 km/h a z nuly na stovku sprintovala během 9,2 s."
Plati to ale iba pre automaticku prevodovku. A podla wiki ani to nie tak uplne -> [odkaz]
5st manual 3.6l dal stovku za 7.6 s, max rychlost bola 244 kmh. Tacho 250 i trosku viac...
Jednu sme v rodine mali - farba ako na titulke, 3.6, manual, ABS, 2x airbag, koza, drevo, elektricka strecha, vak na lyze, zaclonky na zadnych oknach, proste luxus...
Podobna jazdila po Ba ako sluzobny voz ochrany verejnych cinitelov. Inu som nazivo nikdy nevidel. Velka rarita v nasich koncinach.
Plati to ale iba pre automaticku prevodovku. A podla wiki ani to nie tak uplne -> [odkaz]
5st manual 3.6l dal stovku za 7.6 s, max rychlost bola 244 kmh. Tacho 250 i trosku viac...
Jednu sme v rodine mali - farba ako na titulke, 3.6, manual, ABS, 2x airbag, koza, drevo, elektricka strecha, vak na lyze, zaclonky na zadnych oknach, proste luxus...
Podobna jazdila po Ba ako sluzobny voz ochrany verejnych cinitelov. Inu som nazivo nikdy nevidel. Velka rarita v nasich koncinach.
Tomáši, děkuji za doplnění. Údaje, které jsem do článku použil (ano, byly pouze pro automat), jsou oficiální, které zveřejnila automobilka při premiéře.
PS: moc jsem nepochopil ten vykřičník u automatické klimatizace u "luxusní" limuzíny z přelomu 80. a 90. let, když např. o třídu níže položená Lancia Thema měla automatickou klimatizace již v r. 1984. Ale je možné, že ve Vlčím hradě plyne čas pomaleji. >😒]
Předpokládám tedy, že se tehdy (198😄 u konkurence (eSk👋7er) za automatickou klimu běžně připlácelo.
Nevím jak do S-klasse, ale sedmičku sis mohl ještě na začátku 90. let pořídit bez klimy, za příplatek byla i mechanická. 😉
To víš, jak je to něco o koncernu, někteří hned mají !Vlčí! mlhu před očima a diskusní hlad jako Vlkohrad... >😒]
P.S. Jen víc takových článků, bez ohledu na původ a příslušnost značky. :yes:
PS: Pokud by redaktor tápal o čem z Británie napsat, tak příští rok bude mít 30 let např. Austin Montego. 😉