Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Švýcarský automobilový trh: Síla luxusních značek, ale také 4. místo Toyoty (výsledky za 1. čtvrtletí roku 2009)

První desítka značek nejprodávanějších v prvním čtvrtletí na švýcarském trhu obsahuje všechny 3 luxusní jména z Německa, suverénně vede Volkswagen a slušnou 3. pozici drží Opel.
Zpět na článek
19. 4. 2009 08:50
19. 4. 2009 10:21
neregistrovaný "Sumi1982"
19. 4. 2009 14:19
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 14:53
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 15:22
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 20:37
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 21:28
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 21:35
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 21:50
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 21:52
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 21:51
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 14:33
19. 4. 2009 14:40
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 23:04
19. 4. 2009 15:02
19. 4. 2009 15:57
19. 4. 2009 20:32
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 21:30
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 21:38
neregistrovaný "507--"
20. 4. 2009 00:02
20. 4. 2009 11:15
20. 4. 2009 11:34
20. 4. 2009 11:52
19. 4. 2009 23:31
19. 4. 2009 23:41
19. 4. 2009 23:59
20. 4. 2009 11:45
20. 4. 2009 12:12
20. 4. 2009 12:27
20. 4. 2009 14:53
20. 4. 2009 13:12
20. 4. 2009 14:13
20. 4. 2009 15:03
20. 4. 2009 12:14
20. 4. 2009 14:06
20. 4. 2009 16:34
20. 4. 2009 08:18
20. 4. 2009 08:19
Avatar - THE KLF ™
19. 4. 2009 08:40
..::SWITZERLAND::..
Toto je krajina, kde stačí prísť v hociktorú ročnú dobu a na cestách zažijete vždy svetový autosalón bez vstupenky. ;-)
Rozbalit vlákno
0
19. 4. 2009 08:50
Alpina
Ta je krásná! :yes: no nic zpátky na zem! >:D

P.S. Dnes se dozvíme kdo je nejlepší! >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sumi1982"
19. 4. 2009 10:21
To su ine cisla
ako v Cechach a na Slovensku :-! neskutocne :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
19. 4. 2009 13:10
Re: To su ine cisla
Ano, vozy firmy rendlik a syn se krci az na pocatku druhe desitky poradi. Zkratka tam, kam patri = daleko za vozy VW, Audi a Skoda. Je videt, ze Svycarsko je vyspely automobilovy trh!
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 14:19
Bohatý štát
Tu je vidieť kde sme mi, a kde je Švajčiarsko. AUDI na druhom mieste...

P.S.: Volkswagen je na prvom a nejde o nemecký trh. Tak nám to vysvetlite, ľUBOŠKO, zadretý 613, Přemda Marianek, volf, Avantim a ďalší. :-O :yes:
Rozbalit vlákno
35
Avatar - THE KLF ™
19. 4. 2009 14:37
Re: Bohatý štát
Golfy a Audiny tam dostavaju deti v 18 k osemnastke.
Avatar - T613
19. 4. 2009 14:41
Re: Bohatý štát
Co já se od tebe o sobě nedozvím >:D
Avatar - Andromeda
19. 4. 2009 14:53
Re: Bohatý štát
Teda Tatro,takhle zanedbat údržbu >:-[] ...
Jinak obecná otázka:Kam až ... Člověče,nemám ani sílu na ten příval logiky a kombinatoriky reagovat...
Avatar - T613
19. 4. 2009 15:06
Re: Bohatý štát
asi jsem zapomněl vyměnit ve svém osmiválci chladící kapalinu :-!
Avatar - Andromeda
19. 4. 2009 15:10
Re: Bohatý štát
Myslíš v tom vzduchem chlazeným??? >:-[]
Avatar - T613
19. 4. 2009 15:12
Re: Bohatý štát
samozřejmě >:-[]
Avatar - Andromeda
19. 4. 2009 15:17
Re: Bohatý štát
Kuwa,samá novina... :yes: ...
PS:Ještě že tě nezlobí hydropneumatika na podvozku... :-!
Avatar - T613
19. 4. 2009 15:47
Re: Bohatý štát
místo tlumičů používám odboráře :-!
Avatar - Andromeda
19. 4. 2009 15:51
Re: Bohatý štát
Já to tušil...ty vysáváš pracující...plantážníku 8-s ...
Avatar - T613
19. 4. 2009 17:11
Re: Bohatý štát
kdepak! já se nechám v klidu vykořisťovat!
Avatar - Andromeda
19. 4. 2009 18:03
Re: Bohatý štát
Tak to jsme oba masochisti s účkem na rtu >:-[] ...
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 14:53
Re: Bohatý štát
Dozviem sa prečo je VW prvý, keď Švajčiarko nie je Nemecko?
Avatar - T613
19. 4. 2009 15:05
Re: Bohatý štát
Asi protože nemá slabinu v nabídce? >:D
Avatar - Andromeda
19. 4. 2009 15:15
Re: Bohatý štát
Odpověď a kvalifikovaná je na adrese: Data auto-schweiz/ASTRA/MOFIS
PS:Dokonce možná vícejazyčně -> jak je všem latinikům známo,zemi tvoří více kantonů ;-) (neplésti si s antony...)
19. 4. 2009 17:16
Re: Bohatý štát
No protoze 2/3 svycarska je nemecko! ;-)
Avatar - miromen
19. 4. 2009 15:15
Re: Bohatý štát
Ani švycaři nejsou dokonali.
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 15:22
Re: Bohatý štát
A ktorí sú dokonalí? Tí, kde sa predáva FORD?
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 20:37
Re: Bohatý štát
Aha, takže ani Arabi nie sú dokonalí, keď majú na FOCUS RS a kupujú ROLLS-ROYCE PHANTOM.
Avatar - Ondore
19. 4. 2009 21:13
Re: Bohatý štát
Samozrejme, arabov je niečo cez 320 miliónov, pánečku, Rolls nestíha vyrábať >:D >:-[] 8-s

Tak čo dzignutý geňo, aj nám to podložíš číslami, alebo obvyklý výstrel do tmy?
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 21:28
Re: Bohatý štát
No, pokiaľ si myslíš, že som fakt myslel všetkých Arabov, tak platí jedno: Ľudská blbosť ma neprestane udivovať. Ale ty dobre vieš ako som myslel, napriek tomu ma chytáš za slovo. Ty sa strašne sprostý.
Avatar - T613
19. 4. 2009 21:32
Re: Bohatý štát
no abychom si mysleli co si myslíš, že si myslíš ... tak tak ještě daleko nejsme :-!
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 21:35
Re: Bohatý štát
Ty nevieš, že v Dubaji sa kupujú ROLLS-ROYCE? Taký tupec...
Avatar - T613
19. 4. 2009 21:45
Re: Bohatý štát
Arabové nejsou jen v Dubaji. To nevíš ty tupec? :-!
Když chceš mluvit o obyvatelích Dubaje, tak piš o lidech z Emirátů. Mi tupci si to už přebereme. A třeba obyvatelům Saudské Arábie se říká Saudové ..
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 21:50
Re: Bohatý štát
>:D >:D
Avatar - T613
19. 4. 2009 21:51
Re: Bohatý štát
čemu pak se směješ chlapečku?
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 21:52
Re: Bohatý štát
Tvojej tuposti.
Avatar - T613
19. 4. 2009 21:55
Re: Bohatý štát
Já myslím, že spíše svojí. Nebo si myslíš, že v Libyi, Sýrii, Egyptě, Libanonu, Maroku a dalších arabských státech se žádné Fordy a Rollsy neprodají? :-!
Víš vůbec, že to jsou Arabské státy? Víš vůbec kde je SAE? :-!
Avatar - Ondore
19. 4. 2009 21:46
Re: Bohatý štát
:yes: >:-[]
Btw., myslíš, že myslí? >:-[]
Avatar - T613
19. 4. 2009 21:49
Re: Bohatý štát
to se neodvažuji domyslet
Avatar - Ondore
19. 4. 2009 21:49
Re: Bohatý štát
Ja si predovšetkým myslím, že keby som Ti nenapísal koľko ich je, tak nás tu budeš presviedčať, že je ich len zopár a všetci sú šejkovia... Skús niekedy omrknúť ten Dubaj, aspoň na začiatok.

A opäť Ťa vyzývam - daj čísla, koľko sa tam predá RR a koľko Fordov!
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 21:51
Re: Bohatý štát
Ty si skutočne tupec. Ty si fakt, že já neviem, že v Arabovia nie sú len bohatí? Skutočne som si myslel, že keď spomeniem ROLLS-ROYCE a Dubaj, každý vie, o kom je reč. Ako niekto môže byť tak tupý?
Avatar - T613
19. 4. 2009 21:57
Re: Bohatý štát
Aha, takže ani Arabi nie sú dokonalí, keď majú na FOCUS RS a kupujú ROLLS-ROYCE PHANTOM.

A já se ptám, kde je zmíněna ta Dubaj?
Avatar - Ondore
19. 4. 2009 22:01
Re: Bohatý štát
Dzignutý geňo, hoď sem konečne čísla, nech vidíme pomer predaných RR k Fordom a potom azda pochopíme, ako si to myslel.

Inak dovolím si Ťa nominovať do Diamantového Arabského ventilku, veta: "Aha, takže ani Arabi nie sú dokonalí, keď majú na FOCUS RS a kupujú ROLLS-ROYCE PHANTOM." je skutočný skvost! >:-[] >:-[] >:-[]
19. 4. 2009 23:02
Re: Bohatý štát
...a najviac si samozrejme udivený sám zo seba... >:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
19. 4. 2009 14:29
Modely
Spíš by mě zajímalo pořadí modelů, to musí být teprve počteníčko. Ale i pořadí značek potvrdilo, že švýcaři mají výborný vkus, o tom žádná. Jsem vděčný redakci za takové články, pro mě jsou hodně zajímavé.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pjenkava
19. 4. 2009 14:33
Luxusní
Ve Švýcarsku si kupujou šestiválce a STRIKTNĚ dodržujou předpisy, co znám ze zlušenosti...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - THE KLF ™
19. 4. 2009 14:38
Re: Luxusní
Je to taka mala America.
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 14:40
Re: Luxusní
Tie tam dodržujú leda preto, lebo sankcie sú tam niekedy vyššie než sa zabitie. 8-s ;-\ ;-\ :no:
19. 4. 2009 23:04
Re: Luxusní
Najlepšie je, keď ide v ľavom pruhu auto presne predpísanou rýchlosťou a jeho vodiča absolútne netrápi, že naňho trúbiš a vyblikuješ aby uhol. Ide proste maximálkou a mysli si bozaj ma v *... >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2009 23:12
Re: To ZNÁM!
Takové řidiče "miluji" :yes:
PS: Nejlépe když jede předepsanou rychlostí dle TACHOMETRU (v reálu tak o 5-10 pomaleji ... ;-\ )
19. 4. 2009 15:02
Kde je Alfa?
Nějak mi tam chybí Alfa, ne že bych u ní očekával nějaké prodejní rekordy, ale že by neprodala ani 11 aut?
Rozbalit vlákno
4
19. 4. 2009 15:24
Re: Kde je Alfa?
Taky mi přijde divné, že když tam Lacia prodala 204 aut, aby tam Alfa Romeo neměla ani těch 11.
Avatar - Ham.
19. 4. 2009 15:57
Re: Kde je Alfa?
A jakou Alfu máš na mysli? Pokud Alfu Romeo tak ta je na 22 místě s podílem trhu 1,2% v sousedství sobě rovných.
19. 4. 2009 16:10
Re: Kde je Alfa?
Tak už to doplnili. Jinak jsem měl pochopitelně namysli Alfu Centauri. ;-)
Avatar - ethicon
19. 4. 2009 16:35
Re: Kde je Alfa?
to máš pravdu s nárastom predajov na druhom miesta... :yes:
19. 4. 2009 19:10
ŠVÝCARSKEJ ŠVORCÁK
Čím jezdí švorcák z Česka víme všichni přesně, dnes máme možnost se dozvědět, čím jezdí švorcák ze švajcu.

Koukám, že sakéklub, koko, bazalkáři i sejratým zátahli diskuzní vocasy. Jo, to nahoře je nezávislá tabulka pravdy. Je tu snad někdo, kdo s tabulkou nesouhlasí?

Mainstream (včetně supermainstreamu):
1. VOLKSVAGEN (světová produkční jednička)
2. Opel
3. Toyota (světová produkční dvojka)
4. Ford
5. ŠKODA (jestli umíš hymnu, tak povstaň)

Prémie:
1. AUDI
2. BMW
3. Mercedes-Benz
(mrkni na Lexus, to je číslíčko...)

No, musíme před Švýcarskem smeknout. Je co dohánět. Na druhou stranu, kdo v Česku jezdí Škodu je euroobčan se vším všudy už dnes, to je vidět. Tohle si můžeš vzít jako základní informaci do budoucího týdne. Zejtra ráno pak, zavěšenej na tyči v metru, můžeš přemýšlet, proč bys měl na tu octávku šetřit taky.

Číslo kvartálu - 2693. BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
12
19. 4. 2009 19:47
Re: ŠVÝCARSKEJ ŠVORCÁK
VW svetova produkcni jednicka? Nebude a neni. To by se "srotovne" v Nemecku muselo prodavat jeste 2 roky. A to nebude. ;-)
19. 4. 2009 20:35
Re: ŠVÝCARSKEJ ŠVORCÁK
Koukám, že ses od včerejška pořádně ani nevyspal... :-) Co říkáš tabulce? Ostatně mrkni sem - [odkaz] je tam fantastická fotodokumentace. To nevydejcháš ;-)
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 20:32
Re: ŠVÝCARSKEJ ŠVORCÁK
Hele, tu je vidieť, ako vyzerajú predaje, keď ľudia nemusia rozmýšľať nad cenou tak, ako u nás.
19. 4. 2009 20:34
Re: ŠVÝCARSKEJ ŠVORCÁK
Ano, je to velmi cenná a poučná tabulka.
Avatar - Andromeda
19. 4. 2009 21:19
Re: ŠVÝCARSKEJ ŠVORCÁK
Počkej,v čem je tak cenná a poučná ;-) ?Jsou to čísla ze země,jenž je svým způsobem jedinečná a těžko napodobitelná či následovatelná...svébytný ostrůvek nepoznamenaný evropskými ismy a krveprolitími...
A konečně-což je nutné zmínit-vždy je něco za něco a švýcarský "standart a klídek" je na druhé straně provázen jasnými regulemi s bolestivými dopadem za nerespektování(viz nedávno i zde na autu ;-) )...
Jo,jejich běžný životní standart gut a proto ten žebříček ;-) .

Na těch číslech je vidět úroveň ocenění např. v "tradičním místním hospodářském sektoru" - finančnictví... :-)
Ostatně mezi slovy:bankovní účet,diskrétnost,stabilita a "schwajc" existuje sakra asociace,né???

PS:Abych nezapomněl -> i ty jejich "sejry" jim nesou... ;-)
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 21:30
Re: ŠVÝCARSKEJ ŠVORCÁK
Je poučná v tom, že jasne hovorí ako sa kupuje, keď ľudia majú dosť peňazí na výber podľa svojho gusta.
19. 4. 2009 21:31
Re: ŠVÝCARSKEJ ŠVORCÁK
:-) No a také čokoláda a hlavně... hodinky. Hodinky, to je téma - [odkaz]

Jinak myslím sis odpověděl sám. Ano, "nepostižená" země... autům tam nepochybně dost rozumí ;-)
Avatar - Andromeda
19. 4. 2009 21:44
Re: ŠVÝCARSKEJ ŠVORCÁK
Ach,no jo,hodinky ;-) -> jediný skutečný mužský šperk...
Ač nechci generalizovat,tak se budu o***t:Jsi než to co tvoje hodinky... >:D ...
Pokud se bude mluvit o snech,tak Breitling je ten správný emblém...
19. 4. 2009 21:54
Re: ŠVÝCARSKEJ ŠVORCÁK
:-) :yes:
Avatar - miromen
20. 4. 2009 14:58
Re: ŠVÝCARSKEJ ŠVORCÁK
Tak oni autum rozumi a nějake audi se tam prodava vice než bmw a mercedes. Takže jak už jsem tu psal ani CH nejsou dokonali.
Avatar - DRBNUTY
19. 4. 2009 22:10
Re: ŠVÝCARSKEJ ŠVORCÁK
A co je zle na metre?Ja by som v preplnenj prahe radsej jazdil metrom,ako tou Octaviou.
19. 4. 2009 22:19
Re: ŠVÝCARSKEJ ŠVORCÁK
Jistě, v tom ti nikdo jistě bránit nebude. Jinak pamatuj - je lepší se dvě hodiny poflakovat ve vlastním autě s parádní muzikou, klimačkou od semaforu k semaforu, než si hrát čtvrt hodiny na netopejra omotanej kolem tyče v metru. To je zase můj postoj.
Avatar - Ondore
19. 4. 2009 21:35
Nemci vs. Japonci (mimo prémie)
Takže si zrátame supermainstream, šup tam VW, Opel, Škodu a Seat, spolu krásnych 13.993ks.

V druhom rohu ringu sú copatí nindžovia zo stajní Toyota, Honda, Mazda a Subaru, čo nám dáva 9.597ks.

Nádherný náskok viac ako 30%! Samozrejme v rámci nestrannosti nesmieme zarátať napr. Suzuki, Nissan, Mitsubishi a Daihatsu, pretože v tom prípade by boli čísla takmer na vlas zhodné... 8-s :*) >:-[]

PS: Nemecké prémiovky, to je iná kapitola, ale čakal snáď niekto iný výsledok?
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "507--"
19. 4. 2009 21:38
Re: Nemci vs. Japonci (mimo prémie)
Máš pravdu, Seat je v TOP 5 a Toyota, Honda, Mazda a Subaru, sú medzi TOP 5 rovnako ako aj VW, Opel, Škodu a Seat. Ty asi nebudeš mať rozum celkom v poriadku.
Avatar - Ondore
19. 4. 2009 21:56
Re: Nemci vs. Japonci (mimo prémie)
Skús to prečítať pomalšie a začni mojim nadpisom - vidíš tam niekde TOP5? Alebo TOP10? Prekvapenie, áno, rátal som údaje aj z ďalších riadkov tabuľky... Skôr ma udivuje, že v pohode tráviš Škodu a Seat pod Nemeckom... Inak by totiž tie čísla vychádzali v prospech Japoncov, ale to samozrejme nechápeme, to sú tie takzvané širšie súvislosti... Niekomu moc hlava neberie, že ak je kritérium národnosť výrobcu a trh sa môže podeliť medzi 8 Japoncov, tak napr. Toyota už nemá taký výrazný podiel...
Avatar - Andromeda
19. 4. 2009 21:49
Re: Nemci vs. Japonci (mimo prémie)
Kdepak,když "šedé buňky" správně fungují a ke všemu se to umí prodat -> poklona pane ;-) ...
Já vím co myslíš a vynechám EU zbytek... ;-)
Avatar - Ondore
19. 4. 2009 22:04
Re: Nemci vs. Japonci (mimo prémie)
Pokojne by som sa pustil do porcovania celej tabuľky podľa krajiny výrobcu alebo podľa kontinentu, ale určite sa nájde niekto mladý, blbý, agilný, kto to dovedie do dokonalosti >:-[]
Avatar - Andromeda
19. 4. 2009 22:07
Re: Nemci vs. Japonci (mimo prémie)
A pán je ještě přesný psycholog... >:-[] :yes:
19. 4. 2009 22:01
Re: Nemci vs. Japonci (mimo prémie)
Nezapomeň na Ford, nebo tě vejtahář přetáhne kramlí. Vedle toho, Ondore, to je píseň o ničom. Z článku jsme se přece dozvěděli to hlavní - Německo a naše Škoda vykrývá trh. Itálie a Francie je tam, kde to snad nečekal jen mistr designu, Avantime. Důležité je, kde je Škoda, kde je VW, (lehce překvapil Opel), kde německá prémie, kde Lex, kde Kia a kde je resp. není Hyundai. Možná to otevře leckomu oči. Tak jako tu nedávno oči otevřela informace, že Golf dělá v Itálii větší čísla než tamní (udajně) národní poklad, totiž Bravo.
Avatar - Ondore
19. 4. 2009 22:10
Re: Nemci vs. Japonci (mimo prémie)
Ja viem, že technicky vzaté by podľa "mojich národných kritérií" mala byť správna tabuľka VW, Opel (ten fakt prekvapil!) a Ford, ale to by sme boli tam kde pred chvíľou, totiž, že tých Japoncov sa predá na chlp rovnako, ako Nemcov... Ale tam sme sa asi nechceli dopracovať, všakže? ;-)
19. 4. 2009 22:17
Re: Nemci vs. Japonci (mimo prémie)
Asi tě zlobí kalkulačka. Pokud chceš porovnávat Německo x japonsko, pak si vypiš všechny značky (ty se za BMW AUDI a MB stydíš?) a pak to tu vypiš. Popravdě ovšem, toto není národní souboj, tohle je tabulka výrobců a jejich prodejů.
Avatar - Ondore
19. 4. 2009 22:24
Re: Nemci vs. Japonci (mimo prémie)
Ja som si zrátal tabuľku podľa kritéria presne ako je uvedené v mojom titulku (+ viď moje PS v pôvodnom príspevku), pretože som si jednoducho vybral segment "bežný, spotrebný tovar podľa národnosti". Ale celkom chápem, že v takom prípade Ti nesedí porovnanie v mainstreame... Hoď sem čísla predajov z Nemecka, nech predýchaš iný pohľad na nezávislý trh. ;-)
19. 4. 2009 22:31
Re: Nemci vs. Japonci (mimo prémie)
Zde přece nejde o to, co mi sedí. Kdybychom tu psali jako ty, tak tu křepčíme nad tím, že prémie německá versus japonská je neporovnatelný úspěch... Velmi lacině se tu nyní, Ondore, snažíš...
Avatar - Ondore
19. 4. 2009 22:43
Re: Nemci vs. Japonci (mimo prémie)
GTI, dobre vieš, že je to len o podaní, uhol pohľadu.

Samozrejme, že D prémia je MEGAúspech, bez pochyby! Na druhú stranu, keby sme tu písali ako Ty, tak výsledok celosvetových predajov za 1. kvartál, podotýkam odhadovaný výsledok, tak 17. dubna 2009 tu oslavujeme ako passátní den. Nespochybňujem, že VW bude prvý, ale neradujme sa z víťazstva vo štvrtine zápasu a počkajme si, až ubehnú celú trať...
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2009 22:48
Re: A v čem, drazí odborníci, ...
... milí spoludiskutující, spočívá to VÍTĚZSTVí??? ;-)
Vy dostáváte €cent z vozu či tak něco? (já vím Galina bere svých 10€ měsíčně ...) 8-s
Já bych raději trochu PESTŘEJŠí (výslesledkovou tabuli) :-)
PS: Klidně i MNOHEM pestřejší ... (neb že by VŽDY ve všem byl passat aspol. NEJ- NEJ- NEJ-lepší? tomu přeci NEvěříte ani VY)
Nebo? >:-[]
Avatar - Ondore
19. 4. 2009 23:00
Re: A v čem, drazí odborníci, ...
Kylie ja som platený Japoncami (Toyotu poznáš? 3x taká veľká automobilka ako VW...), len to nerobím na plnú hubu ako GTI. Tak mi nekaz kšefty a radšej vytiahni argumenty prečo francuzák a nie taliana ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2009 23:08
Re: A v čem, drazí odborníci, ...
Milý Ondore!
Já jsem "odkojená" TOYOTA(mi)! ;-)
Když jsem byla malá, tatínek s tou naší jezdil do servisu jen když jí vždy po pár letech chtěl vyměnit (trochu nuda) - tak asi proto co jsem dospělá zkouším také JINÉ varianty :-)
PS: A jsem přístupná všemu a ráda zkouším nové věci (francouze, italy - pro ty jsem i chvíli pracovala ;-)
Avatar - Andromeda
19. 4. 2009 23:12
Re: A v čem, drazí odborníci, ...
No řekl bych,že v případě Toyoty velkou roli hraje propad prodeje v USA -> pro ně stěžejní trh a pokud je procentuelně skutečně na čísle cca 40% a více,tak je to prda...VW díky malé prodejní angažovanosti na tamním trhu de facto boduje >:-[] ...
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2009 23:14
Re: A v čem, drazí odborníci, ...
V souhvězdí Andromeda zdá se MOZKY používají ... :-)
... a ne jako zde na Zemi ...
Avatar - Andromeda
19. 4. 2009 23:17
Re: A v čem, drazí odborníci, ...
Jak říká kolega o pár odstavců výše -> ještě posečkejme s hodnocením(toho mozku)... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2009 23:22
Re: A v čem, drazí odborníci, ...
Nu, MIMOzemšťanům musí být POZEMšťané "pro smích" - to je asi tak na 99,999% jisté, ale jinak jste myslím ty šedé buňky DOBŘE použil a pro TOYOTu jsou americký (a domácí) trh (momentálně OBA poněkud "dřímající") opravdu DŮLEŽITÉ, zatímco u vw je tomu právě NAOPAK ;-)
Avatar - Andromeda
19. 4. 2009 23:29
Re: A v čem, drazí odborníci, ...
Možná to platí i opačně(s tím náhledem) ;-) ,ale v prodejích to je souvislost více než zřejmá :-! a dle mne o ní každý ví->jak ji interpretuje je věc druhá...Pro Toyotu je to studená sprcha a podle mne to museli tušit již podstatně dříve ...Přesto si myslím,že chyb se v modelové politice v Evropě dopustili též->viz např.Auris(vím,starší datum)..
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2009 23:33
Re: A v čem, drazí odborníci, ...
S tím AURISem souhlasím - je to až překvapivé (kdyby se třeba zeptali mne ;-) )
Ale ono často nerozhoduje kvalita - četla jsem že nový Avensis je dost povedený a faceliftovaný Accord též a Mazda 6 má výborné nové 2.2 diesly a ... ani všichni DOHROMADY se zde v okolí NEprodávají jako starý, pomalu "dojíždějící" passat - TAK to prostě je ...
Pěkný den :-)
Avatar - Andromeda
20. 4. 2009 00:02
Re: Versus
Nějak se mi nedaří vložit odpověď...
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2009 11:07
Re: Versus
To se mi bohužel poslední dobou TAKÉ párkrát stalo! 8-s
Avatar - Andromeda
20. 4. 2009 11:15
Re: Versus
Protlačil jsem to pod titulek Hmmm... ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2009 11:29
Re: Versus
Hmmm - á OBJEVILA jsem ;-)
PS: Tohle "NELZE vložit" mne párkrát "nadchlo", když jsem napsala "krátký/stručný" 30ti řádkový názor 8-s
Avatar - Andromeda
20. 4. 2009 11:34
Re: Versus
Já byl do včerejška nemožností vložit nepolíben... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2009 11:45
Re: Versus
...skoro ZÁVIDÍM .. ;-\
PS: Mne to potkalo poprvé .. před 3mi (?)týdny? Párkrát jsem textíkem "zašoupala" a nakonec příspěvek "protlačila" - párkrát NA... to "vzdala"
Avatar - Andromeda
20. 4. 2009 11:52
Re: Versus
Přesně,protlačení větiček byly slušný manévry ;-)
Zkoušel jsem mazat dočasnou paměť,ale nic...
Avatar - Ondore
19. 4. 2009 23:31
Re: Versus
Niekto zlomyselný by situáciu prirovnal k tomu, čo spustilo terajšiu krízu. Tí, čo obchodovali s toxickými hypotékami sú v bahne, tí čo majú zaostalé bankovníctvo a trh nedorástol na obchodovanie s obligáciami sú v suchu. Inými slovami - to, že VW nebol schopný presadiť sa na donedávna najväčšom trhu s autami mu prinieslo súčasnú výhodu rovnako, ako našim bankárom... :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2009 23:38
Re: Versus
To je (možná) zatím PŘEDČASNÉ říkat - "restruktualizace" planety zatím PROBÍHÁ (je možné že to SKONČí právě OBRÁCENĚ ;-))
Ty co to dnes VÍCE bolí budou "zreformováni" a ...
PS: Já "tipuji", že nás ještě nějaké "vývrtky" čekají, že ke "světlým zítřkům" povede cesta ještě nějakou tou "oklikou" (ještě jsme NEskončili ne Ne NE >:-[] ) - tak to alespoň vidím já ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Andromeda
19. 4. 2009 23:41
Re: Versus
Tak tady si poprvé dovolím něco dodat:Ve zdejších luzích tzv."toxické hypotéky" byly předejity např.situací v bankovním sektoru v polovině 90.let - nepřehledné struktury vlastníků a de facto tichá částečná mažerská privatizace(IPB),objemy a hodnocení úvěrů,angažovanost v politickém sponzoringu,velmi problematické řízení fondů s dopadem na efektivitu prům.sektoru,...Pokud vím,tak "očista" bankovního sektoru v ČR proběhla ve více vlnách,jaksi na x-kráte a byla drahá >:-[] ...
Faktem je,že tehdy ještě nebyly na štěstí "na světě" finanční hitovky v podobě mnoha druhů derivátů...
Avatar - Andromeda
19. 4. 2009 23:59
Hmmm...
Tak vložit něco do diskuze je už problém... ;-)

Ona Toyota je velká a setrvačnost ještě větší ;-) ...
Na mne nový Avensis v kombajnu působí velice kladně(maska je sice dost osobitá-mne však neva)s dynamickou boční linkou ;-) ...
Hondice je šik ->sedan v bílé doslova mazel :yes: ,jen jaksi soudruzi nedotáhli odhlučnění,nebo respektive zabarvení zvuku ropy pronikající do interiéru ->proti minulé generaci krok zpět a docela mne to vadilo(bývalý hráč...),no a novou Mazdu v ropě jsem ještě nesedlal->nemám zkušenost,nicméně za ty motory chválena jest...
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2009 11:34
Re: Hmmm...
Od mne to byl jen takový "povzdech" - že kvalita (snad až "většinou") NENí rozhodující (nebo alespoň "hlavní") - že je (starý) passat lepší než 3-4 takovéto modely DOHROMADY - to si asi (krom Galiny Tatjany - samozřejmě - ale ta je za to placena :-) ) nikdo
Já těmi novými také ještě NEjela, ale něco jsem četla/slyšela, z celkem "důvěryhodných" zdojů (a NEJ- "ropný" 2.2 je samozřejmě ten od Citroën s 2 turby = 2.2 HDi Biturbo, že ;-) )
Pěkný den (z toho co jsem četla bych ze současných vozů střední třídy šla vyzkoušet faceliftovaný Accord a zde HLUBOCE PODceňovanou C5 - TAKová jsem prostě já :-) )
Pěkný den
Avatar - Andromeda
20. 4. 2009 11:45
Re: Hmmm...
Tak Hondici jsem krátce sedlal a na mne zapůsobila velice kladným dojmem ;-) ... Jen ten zvuk ropy...kam dali uši ti kucí Japonský ;-\ ...Minulá generace v tomto ohledu byla prostě lepší(podle mojích oušek)...
No a já zase nejel Citroen v biturbu...Místní prodejci(v okolí dva) nemají tuto verzi volně k dispozici... ;-\
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2009 11:58
Re: Hmmm...
Já se (bohužel) NEdivím - v česku je "standardem" 2.0 HDi (přitom je 2.2 v porovnání asi jak "z jiné planety") a s tím se asi nic dělat nedá ("můj" V6 3.0 dokonce v česku už ÚPLNĚ stáhli z nabídky - přitom do C5 jsou "ty pravé" motory "jen" oba V6 + onen 2.2 ... tedy 3 motorizace, které se v česku vpodstatě NEprodávají ;-\ )
PS: Ostatně momentálně v česku nenabízí dokonce ani "celý" model C6! Prý až od září s novým motorem (prý by si ho stejně NIKDO NEkoupil ... no jistě by na něj NEstály fronty, ale NEmít ho VŮBEC ...; obdobné je to ale třeba i s "ostrou" verzí PSA/bmw motoru 1.6 150PS co se dává do C4 - pro čechy to prý NEmá smysl, tak ho VŮBEC NEmají v ceníku; stejně jako 19ti palcová - mimochodem MOC pěkná - originál kola pro C5) - tak jsem se "vypovídala", ale přiznávám že takovéto věci mne docela "štvou" a někdy se snad až NELZE divit tomu českému pohledu na vozy Citroën, oni to "soudruzi" na českém zastoupení málem "aktivně" podporují (jako "třešničku" dodávám, že většinu toho co jsem napsala a v česku nabízeno vůbec NENí - si SLOVENSKÝ kupující může dle chuti dopřát ... což opravdu NEchápu)
Ale i tak: Pěkný den ;-)
20. 4. 2009 12:12
Re: Hmmm...
Na jedné straně máte pravdu - nabízit celou modelovou paletu by bylo fajn, na druhou stranu prodejci umí počítat a vědí co lokální kovbojové rádi.

Když někdo loví ve vodách V6 a 2.2Hdi, tak asi pro něj nebude problém si koupit tyhle perly i v zahraničí. A ještě za lepší peníze než doma....

Problém je právě v ceně - V6 nebo 2.2Hdi cenou koledují s prémiovkami, které sice nebudou mít žádný šestiválec a výbava taky kromě základu moc extra dalších položek za tu cenu nepobere, ale kdo dá melón za Citróna když za tu cenu má Medvěda nebo Bawo? Nikdo se nebude ptát co má pod kapotou a pod....
Avatar - Dinar
20. 4. 2009 12:27
Re: Hmmm...
Před časem jsem to tu psal, moje téměř sedmdesátiletá rakouská teta si koupila C5 2,7 HDI. Projel jsem to, fajn auto s tím motorem, ale která střední třída se šestiválcem není. Jenže je to přesně jak říkáš, v této konfiguraci se to auto cenově pohybuje ve vodách premie, která je lepší, lepší ve všem, jak jízdních vlastnostech, tak nabízeném výkonu nebo ergnonomii, což C5ce moc šancí nedává. Koupí si ji lidé, kteří, podobně jako ta moje teta, měli vždycky Citroen a z jejich pohledu není důvod na tom nic měnit. Člověk, který si projede konkurenci se k Citroenu pro C5 v této konfiguraci (a za tu cenu) docela určitě nevrátí.
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2009 13:15
Re: Hmmm...
Která střední třída NENí se šestiválcem? Nu přeci passat NEMá nic žádný šestiválcový diesel! A V6 2.7 audi se tomu "citroënnímu" přeci NEvrovná :-)
Ehm, četla jsem v německém tisku DĚSIVOU zprávu (ocenění):
"Bestes Auto in der Kategorie Mittelklasse - import" = Citroën C5
No a dle testu je prý LEPŠí, tedy PORAZIL Ford Mondeo a Hondu Accord (s motorem 2.2 HDi Biturbo) ;-)
Prostě SHRNUTO: v Česku je pohled na Citroën JINÝ než třeba v Österreich či Deutschland - proč, to NEtuším - možná to alespoň "tušíte" vy ;-)
PS: Já tedy BLOND, ale v čemže je ten "náskok" passat", milý DINARe? Já se koukala na konstrukci náprav - a tam to ne a Ne a NEbude :-) (bez urážky - passat je a bude - u příští generace to bude JEŠTĚ "důkladnější" jen "prodloužený" golf - motorem 1.2 začínající)
Pěkný den (jdu na oběd - mějte se tu ;-) )
Avatar - Dinar
20. 4. 2009 14:53
Re: Hmmm...
"PS: Já tedy BLOND, ale v čemže je ten "náskok" passat", milý DINARe?" Ano, jsi blond a nepomohlo by ani přebarvení, prostě nechápeš psaný text. Nikde nic o náskoku passatu nepíšu, říkám, že s šestiválcem C5 nahlíží do cenových pater premie, na kterou ale nestačí. Pokud ani toto zjednodušení nepobereš, doporučuji, směřuj reklamace ke svému vzdělávacímu ústavu, já ti nepomůžu.
Hezké trávení. ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2009 12:38
Re: Milý kuko!
Teď jste PŘESNĚ "trefil hřebíček na hlavičku"!
Mně je naprosto "vuřt" co si kdo o mém voze "myslí" - já si ho kupuji PRO SEBE! A když u Citroën vyndám "milionovou bankovku" jsem absolut V.I.P. klient, kdykoliv vítaný červeným kobercem a za ty peníze mám 5 let a 150.000 km PLNOU (total zcela na vše) ZÁRUKU a vůz "se ŠESTI-" a MAXimální výbavou ...
Že v očích sousedů není tak "in"? No a CO mi po nich je? Přispějí mi na nový vůz či co? A ten ROZDÍL je v tom, že já budu příští roky jezdit s šestiválcem a vozem v PLNÉ výbavě (na vrstvená skla NEdám dopustit a příště si je musím OPĚT koupit!) a s TOTAL zárukou - a opravdu se jich NEptám co oni mají pod kapotou - neb já tam mám V6 TŘílitr, takže NEmám potřebu "řešit" ...
Tak asi TAKhle to "vidím" já ;-)
Pěkný den
20. 4. 2009 13:12
Re: Milý kuko!
Kylie, vy víte co chcete a proč to chcete. Bohužel podobných lidí, zejména mezi potencionálními klienty pro špičkové verze mainstreamových vozů, je žalostně málo.

Hodně lidí raději skutečně bude sedlad Bawo v základu, i když bude zbytečně tvrdé, a nebude mít spousta elektronických hračiček, a servis je bude stát 2x tolik jako u Citroenu a pod. Ale bude to Bawo a soused mu to bude závidět :-!

Ceny se nám za poslední rok zbláznili, takže prémiovky člověk pořídí za cenu slušněji vybaveného mainstreamu. A pak prémie kradne právě zákazníky vyšším verzím mainstreamu.

Já osobně (samozřejmě teoreticky, jinak lovím úplně v jiných vodách, mělčích samozřejmě >:-[] ) sám nevím jestli bych vzal špičkového Citroena nebo průměrného Meďáka :-|
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2009 13:28
Re: Milý kuko!
Moje řeč! NAPROSTO se shodujeme :-)
Já byla v česku třeba u bmw (praha stodůlky) a NE že by byl "problém", ale při koupi 3kové cupky jste tam normální "řadový" zákazník - prostě "odevzdáte" miblion a půl - možná 3/4tě (ta výbava dělá docela HODNĚ - u vozů typu Citroën bývá naopak VŠE v ceně ... a to ve výbavě Exclusive NENí - to "přidá" dealer) - zatímco u Citroën jsem (přiznávám že mi to "vyhovuje" :-) ) opravdu VIPka a i v té TOP verzi se vejdete v reálu POD miblion - a záruka 5 let/150 t. km NEuráží - tedy mi osobně DOBŘE dělá ...
PS: A na ostatních mi opravdu NEzáleží, když budu chtít "ohromit" - NEpojedu "masovkami" typu bmw 3 či MB C, ale třeba Ferrari - když už tak už, že ...
Trošičku to možná souvisí ze "zkušenostmi/věkem" ... popravdě teď po zimě jsem na velikonoce poprvé vytáhla své Ferrari a sice stále JEZDÍ SKVĚLE, ale už trochu moc RÁMUSí a ... prostě nad "pohodový" Citroën C5 NEní ;-) )
Pěkný den :-)
20. 4. 2009 14:13
Re: Milý kuko!
tak Bawo jsem sice nekupoval, ani se na to nechystám, takže nevím, jak se chovají k zákazníkovi, který si tam kupuje třeba 3-er skladovku. Ale veřím tomu, že to bude trošku jiné, než k zájemcovi o novou 7-er >:-[]
Avatar - Dinar
20. 4. 2009 15:03
Re: Milý kuko!
>:D >:D >:D Úplně vidím, jak jim v těch Stodůlkách pobrekáváš zapomenutá v rohu autosalonu. Až mě to dojalo.
P.S. a k MB raději ani nechoď, s tím výzorem ruské prodavačky by se ti mohlo stát, že si tě spletou, a nějakej prodavač ti strčí do ruky koště.
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2009 15:16
Re: Milý kuko!
Dojemné :-)
PS: Ještě že mne tatínek učil: Bývá to VŽDY právě OBRÁCENĚ než to vypadá ;-)
PPS: Vy jste tam vrátný? (ono se až tak moc asi NEmýlím, trošičku již ZKUŠENOST mám - kdo mne jak "hodnotí" - ty "nižší" vrstvy prostě "irituji" - s tím asi nic NEnadělám ...
Ale jinak DĚKUJi za účast - já si většinou poradím (tak vaše "fantazie" končí u MB? Nu věřte/NEvěřte již jsem ... jen zdálky, samozřejmě ... viděla i LEPŠí auta ...
Ale OPRAVDU mám ze zahraničních autosalonů (no jakýchkoliv prodejen) LEPŠí zkušenosti, než z těch českých - to BEZ legrace! :-)
A pokud SKLEROZOU trpíte, u nás koště "obstarává" Galina Tatjana ivanovna (když zrovna někde na webu o vw "neremcá") - kdyby vám prozradila co vedle Brumly stojí v garáži, asi by vás "kleplo"
PS: Ježíši, já málem ZAPOMNĚLA, jak jsem tak v těch Stodůlkách ve vašich představách "pobrekávala" - tak to jsem si tam byla pro novinářské auto - co vy? :-)
Pěkný den ;-)
Avatar - Dinar
20. 4. 2009 12:14
Re: Milý kuko!
Nechápeš toho spoustu, zkus to z druhé strany, ono to chování prodejců resp. importéra dává odpovědi na spoustu tvých otázek.

Pokud chceš vynášet soudy, pak si opravdu běž třeba tu střední třídu projet, ať se pořád nemotáš kolem brumly s tím legračním šestihrnkem. Současná konkurence je jinde, a on i ten passat udělal oproti předchozí generaci pořádný skok kupředu. Co se týká C5 nikdo ji nepodceňuje, natož hluboce, naopak přístup k ní je veskrze kladný a plný očekávání, je to pěkné auto s nekonvenční technikou slibující mnohé, zkušenost je pak, bohužel, míň veselá, nectnosti generací minulých zůstávají a povedené sedačky nebo jeden dobrý dýzl to nezachrání. A, ano, nejlepší předokolkou je pořád Accord, jenže nemá aktuální benzíny (paradox u Hondy) a vypadá (tragicky) jako jakékoliv jiné asijskoamerické unisex hranatovyboulované auto.
Avatar - Andromeda
20. 4. 2009 12:58
Re: Milý kuko!
Vrcholné motorizace dovozce skutečně stáhnul,a nejspíše rezignoval na prodeje těchto verzí přesně s argumentem neprodejnosti,což byla bohužel pravda...
Situace,respektive karty v segmentu 6-ti válcových pohonů jsou v Čechách jasně rozdány ve prospěch německé produkce.
Podívej se na to očima běžného "uživatele" ;-) :Zatímco PSA nabízí benzínový letitý 3,0 litřík-myslím,že dokonce ze spolupráce s Renckem-jehož výkon je cca 155kw,tak alemani nabídnou verze 3,2;3,6;3,0 tsi u onoho VW ve výkonových verzích od 184 kw...Uvedl jsem záměrně pouze vlkohrad,neb jejich motory pohání většinu relevantní konkurence a při výpisu produkce MB a BMW by to byl "množstevní a typový masakr" ;-\ ...
Co se týče ropy,tak tam PSA teprve nyní bude implantovat 3,0l 6-ti vál oproti několikaleté zástavbě u vlkohradských(vím,2,7 v C5 a C6 a pardon->v Pašíku 3,0 ropa není...)
Nejsem fanda vlkohradských,jejich produkty beru s nadhledem jako zbytek světa a jsem přesvědčen,že důvody k volbě toho či onoho vozu či značky jsou individuální a někdy tak malicherné... >:D ...
Co mne zaráží je fakt,že je konkurence nechala utéci o notný kus v přeplňovaných benzínových jednotkách a konkrétně PSA v chodu převodovek (dsg je svým způsobem taky technologický únik před mnohou konkurenci ať se mi to líbí nebo ne)...Třeba(podotýkám laicky třeba)ve foukaných benzínech zúročili část znalostí a zkušeností z foukané ropy... ;-) Ber s nadhledem...
Sama dobře víš,že emblém na masce vw je v Bohemii notný kus úspěchu -> německý gravitační vliv je sakra znát.A nejen v automobilismu ;-) .Prostě tisícileté sousedství někde musí být znát >:D ...

Vůbec nemluvím o práci marketingu frantíků právě ve třídě C5,P407,R LIII,...tady jako by kucí mysleli,že jsou kousek od Lyonu... ;-\
Mám pro frantíky slabost -> umí útočit na emoce,pocity,což se jim u mne daří ;-) a rozhodně je nepovažuji za jakési technické "podržtašky" alemanů bez vlastní invence...
A s těmi doplňky na C5 snad žertuješ 8-s ,totiž stokráte nic umořilo ...
O ostřejší verzi 1,6 turba vím-chybí v nabídce a přitom už ta 150-ti koňovka je príma motor(odzkoušeno v P 308SW) ;-)
20. 4. 2009 14:06
Re: Milý kuko!
tak tak. Koncern má pár technických vychytávek kterým konkurenci utekl (jsou zas i oblasti kde konkurenci naopak dohání, to je normální). Velkou sílou koncernu podle mně je jejich obrovská a hlavně rychlá schopnost rozšířit tyhle fajnovky na celé portfóliu - od Pola až po Passat CC :-!
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2009 15:30
Re: Milý kuko!
a doma všichni zdrávi? ;-)
20. 4. 2009 16:34
Re: Milý kuko!
děkuji za optání, nikdo si nestěžuje ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2009 20:23
Re: Milý kuko!
Takže CELÁ rodin(k)a? ;-)
Milé - my si doma TAKÉ rozumíme :-)
Pěkný den
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2009 15:53
Re: Milý Andromedo!
Tak jsem napsala SÁHODLOUHÝ rozbor a dnes již po 3tí se mi "NEpodařilo vložit" - tak to mne NEbaví 8-s
Omlouvám se, ale to mi "sebralo energii" - možná později něco trochu "doplním" ;-)
Avatar - Andromeda
20. 4. 2009 16:14
Re: Milý Andromedo!
V poho,o co jde v případě disfunkce vkladu textů do diskuze nevím a tak hurá na admina ;-) ...
Zkoušel jsem včera odstranit "vše"dočasné včetně cookin,historie,formulářů,oflinne,...odh… a znovu zalogoval,i ccleaner použil a B.E.Z.... >:-[] ...
Třeba jsem něco přehlédl,či nedohlédl...
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2009 20:34
Re: Milý Andromedo!
Mně se párkrát podařilo to první ODMÍTNUTí "prolomit" - ale "úspěšnost" mám tak 2-3 ku jedné (kterou "protlačím") a to mne opravdu NE-baví 8-s
PS: Prostě pod některé/na některé příspěvky jakoby NEŠLO dodat komentář (ale třeba jsem něco přehlédla či nedohlédla :-) )
Pěkný den
Avatar - Andromeda
20. 4. 2009 21:20
Re: Milý Andromedo!
Z mé krátké zkušenosti jsem prostě nevysledoval souvislosti nebo důvody,jestli se jedná o komplikace jednotlivých účtů nebo diskuzních vláken...Nevím,jak je technicky a softwarově vyřešena tahle diskuzní aplikace...ani jak technologicky auto.cz zajišťuje svoji činnost ;-) ...
Nejsem IT šampion,tak nevím...
Snad angažovat chameleona Jeroda...

>:-[]
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2009 22:37
Re: Milý Andromedo!
On byl Jerod v nějaké díle programátor? Ten jsem asi NEviděla! ;-)
20. 4. 2009 08:18
46
46 Astonu, no to me podrz, je videt, ze tu autum opravdu, ale opravdu rozumi!

Jinak at si rika kdo chce co chce, VW dela cim dal hezci auta, vim, ze GTI nam koncern vetsinou znechutil (i me), ale pro Evropu dela VW auta, jake si Evropa preje a prodeje to vicemene potvrzuji, o tom asi zadna...
Rozbalit vlákno
0
20. 4. 2009 08:19
Nezávislý trh
>:D

onanisti, Švýcarsko je asi tak nezávislí automobilový trh jako Rakousko, Norsko nebo Portugalsko. Stačí se podívat na statistiky, zapojit trochu víc než 500 mozkových buňek a souvislosti přehlédne jenom ten, kdo budu moc, ale skutečně moc chtít.... :-!
Rozbalit vlákno
0