Novinky
tak ví, že skrotit takové stádo na předku jde jedně dlouhými kvalty a sadou omezovačů.
Mi příjde, že HH patří na zatočené okresky a tam jsou vracáky a při výjezdu si moc zábavy s předokolkou neužiješ.
Mi příjde, že HH patří na zatočené okresky a tam jsou vracáky a při výjezdu si moc zábavy s předokolkou neužiješ.
Pred casom testovali Type-R na TopGear, a boli nadseni tym, ake je to auto zabavne. Pravda, to bolo este to stare "ufo". Porovnavali to s novym, a tusim ze Clarkson sa tam vyjadril asi v tom zmysle, ze u noveho Civicu Type-R Honda pokazila vsetko, co sa pokazit dalo. Tak som zvedavy, ci sa vratia na spravnu cestu...
Pánové mínusáři, o 300 koních víte z praxe kulové, takový výkon na dvojku protočí kola jak malinu. Zatáčky kolem komína je úplně něco jiného než okruh.
Něco ti prozradím - plynový pedál není vypínač, tedy není pouze poloha 0 a poloha "val to tam". Když jsou volšové nohy, je to prostě problém. 😄
Musíš zažít. U předokolky to nesmíš přehnat s plynem, u čtyřkoly to chceš uřídit pod plným, rozdíl v zážitku neskutečný.
kdo by chtěl ze zatáčky vyjíždět s napůl sešlápnutým plynem?? to asi moc rychlosti nepřidá to je jako do zatáčky nepodřadit. ale ty koníci v ty hondě budou určitě zkrocený elektronikou takže plnej plyn tam bude mejt furt a těch 300 kobyl se rozběhne stejně jen na rovince.
Nevím. Ten s těma volšovýma nohama třeba? Je mi jasné, že sem přispívá spousta lidí s minimálními zkušenostmi s řízením, to je v pořádku, ale neměli by své představy prezentovat jako dogma. Slyšel jsi už třeba o takovém diferenciálu se zvýšenou svorností?
Jakou máš praxi ty?
S vlastní garáže Míro. Pokud nekrotíš nepochopíš.
tak buď konkrétní
Můj obrázek je z mé garáže. A už se těším na sníh, trénuju poctivě a stejně na cestě jen na jistotu.
nojo, ale to čtyřkolka a ještě k tomu krom EVA jediná, se kterou se dá v této kategorii užít nějaká zábava, protože dnešní čtyřkolky, předokolky i zadokolky mají omezovače a stabilizace, se kterou si zábavu neužiješ, ale i tak si stojím za tím, že s 300 koňmi na předku se dá zažít hodně zábavy i klikatých cestičkách a jde s tím normálně jezdit i bez dlouhých kvaltů a omezovačů.
Jo, jenže se ti reálně může stát, že 200HP pojede v plnom zápřahu a ty s 300HP budeš laborovat s plynem (čemuž turbo nepřidá) a přemýšlet co se dá ještě zvládnout.
Naopak já mám spíš dojem, že tady skoro nikdo pravdu neřídí. Jedna věc je absolutní rychlost a druhá způsob, jakým se k té rychlosti dostaneš a jak se u toho cítíš. No a pak třeba jednou přijdeš na to, že ta absolutní rychlost tě najednou přestává zajímat. Věřím, že Kankunen by ti k tomu taky napsal své. Jedna věc je užít si se STíhačkou sérii zatáček, průjezdy, správné načasování brzdných bodů atd. a druhou věcí je po tom výjezdu hrdinsky držet plyn v podlaze celou delší rovinku. Tam tě totiž ten smích z těch zatáček rychle přejde.
Naopak já mám spíš dojem, že tady skoro nikdo pravdu neřídí. Jedna věc je absolutní rychlost a druhá způsob, jakým se k té rychlosti dostaneš a jak se u toho cítíš. No a pak třeba jednou přijdeš na to, že ta absolutní rychlost tě najednou přestává zajímat. Věřím, že Kankunen by ti k tomu taky napsal své. Jedna věc je užít si se STíhačkou sérii zatáček, průjezdy, správné načasování brzdných bodů atd. a druhou věcí je po tom výjezdu hrdinsky držet plyn v podlaze celou delší rovinku. Tam tě totiž ten smích z těch zatáček rychle přejde.
Tak jsem zvedav, zda-li to japoncici dotahnou az do konce a postavi i seriovou verzi na Conti force contact [odkaz] nebo se zachovaji jako Rencek, ktery si na semi slickach zajel jedno rychle kolo a pak zakaznikum dodaval auto s obycejnymi gumami, s kterymi to auto neni na NS o nic rychlejsi nez levnejsi a komfortnejsi GTI. No vzhledem k tomu, co predvadi Nissan, bych osobne tipoval spise to druhe... 😄
ak sa sprava nissan? a este co nepovies to auto neni na NS o nic rychlejsi nez levnejsi a komfortnejsi GTI a potom si sa zobudil?
>😒] Bridgestone Potenza RE050A bezne dostuopne pneu tak ich moholi aj pri gti pouzit ci?
>😒] Bridgestone Potenza RE050A bezne dostuopne pneu tak ich moholi aj pri gti pouzit ci?
Mégane RS Trophy neměl semislick, rekord na Ringu zajel na klasickém obutí a tak se i prodával. To si pleteš s předešlým MRS, ten měl ss a vybrakovanou kabinu.
A ted tu o cervene karkulce...
ved to uz si nam povedal ty 😉
Tak pro ty natvrdlejsi. Na 2,6 km kratkem a velmi technickem Hockenheimu byla ztrata toho Meganu na Cayman S v podstate totozna jako na osmkrat delsi a rovinatejsi NS. Kazdemu soudnemu cloveku musi byt jasne, za tu neco smrdi. 😉
Ten zadek je proste nadhera, bomba, nemam slov. Hned bych menil 8G
[odkaz]
[odkaz]
Ahoj soudruzi z koncernu už byste si měli pomalu začít zvykat na ty krásný zadni světla ,protoze vam uz ted muzu zarucit ze je uvidite asi docela často a nebudete na ně mýt odpověd... >😒]
Ano, je nad slunce jasnější, že soudruzi z koncernu nebudou "mýt odpověď". >😁 >😁 >😁
Zatím těžko předjímat. Předprodukční testy ze zásady nečtu, protože to nezřídká bývá nakonec jinak...
Každopádně si myslím, že Honda to snad nemůže pokazit. Zkušenosti na poli HH obrovské, technika špičková.
Že by byl nový Type-R přemotorovaná bestie a la Focus RS si nemyslím - nevím o sportovní Hondě, která by trpěla nevyvážeností podvozku a motoru a nemyslím si, že by přechod na turbo a atak NS času něco změnil...
Každopádně si myslím, že Honda to snad nemůže pokazit. Zkušenosti na poli HH obrovské, technika špičková.
Že by byl nový Type-R přemotorovaná bestie a la Focus RS si nemyslím - nevím o sportovní Hondě, která by trpěla nevyvážeností podvozku a motoru a nemyslím si, že by přechod na turbo a atak NS času něco změnil...
Prodeje v Evropě budou nejspíš mizerné. Pravověrní Hondaři se turbo motorům vyhýbají jako čert kříži a nové zákazníky tento design,obzvlášť zádě, moc neoslovuje (viz letošní prodeje).
Ještě jedná výtka, nechápu současný modní trend 4 koncovek výfuku. Zlaté časy, kdy bylo běžné mít 1 koncovku i na 300 koní, což na tento výkon bohatě stačí...
Chápu, že zde chodí spousta nicků, které podobné informace a zkušenosti k takovým diskusím vůbec nepotřebují, ale naštěstí takoví nejsou všichni. 😉
...320 PS und 400 Newtonmeter Drehmoment bei 2.300/min...
...Der bereits aus den früheren Saugmotoren bekannte variable Ventilhub wird im neuen Triebwerk mit einem kleinen, aber extrem rasch ansprechenden Turbolader kombiniert. Dadurch kann Honda das berüchtigte Turboloch sehr klein halten.
...Beim Beschleunigen bekommt der Honda Civic Type R schnell Grip unter die Pneus
...Im sportlichen R-Modus geht es bei der Lenkung noch ein wenig direkter zur Sache, werden die Federwege kürzer. Die Gänge der Sechsgang-Box flutschen exakt geführt durch die Gassen, während der Fahrer in den bequemen Sitzen eine gelungene Mischung aus Komfort und exzellentem Seitenhalt vorfindet.
Tak pojďme diskutovat. 😄
...a sakra, ono se o žádných slabších stránkách v těch článcích nemluví. Tak beru zpět. >😁
Znám pár lidí, kteří by asi považovali Continental Sport Contact za závodní pneu, ale ani jeden nechodí do diskuzí na auto.cz. Blahopřeji, jsi první. :yes: 😄
Já znám zase pár lidí, kteří nepoznají ani Continental Sport Contact a jedním z nich je i King. Blahopřeji, ale první nejsi >😁
Jistěže bude mít jiné nastavení a výkon. Lepší. 😄 Ale zatím je možné se nechat ukolébat tím, že to bude jen tak dobré, jak o tom mluví ti, co už ho řídili.
Nějak nechápu, tuhletu diskuzní propagandu na téma, coby kdyby za dva roky. To je strašně dlouhá doba.
Nejde o to jestli ho udela Civic, ale koho vsechno prevalcoval Megan s torzkou.
Taky jde o cas 6valce NSX. Megane se proste dostal nekam kam se asi malo co podiva, koncern asi horko tezko, mozna tak s R8 😉
Reálně nejde o to převálcovat koncern a ostatní na ringu, reálně jde o to, vytvořit funkční auto.
I když to Honda za těch pár let asi zvládne (ono nepřekonat s 280-320 koňovým autem čas auta 265 koňového by byla megaostuda), tak sice budem vědět, že tajpár je na ringu nejrychlejší předohrab, ale na image Civicu jako takového to bude mít vliv nulový, z přemotorované předokolky se už nikdy legenda nestane, a to ať ji vyrobí kdokoliv. Klíčem v dnešní době je vyváženost a o té u tajpáru pochybuji. Bude to drahé jak na pořízení, tak na provoz, bude to v běžném provozu použitelné jen s hromadou omezení, ale bude to rychlejší, než v té době 3-4 roky starý Mégan - gratulace do Honda klubu.
Tys blahoslavený chudý...tobě stačí, že je to Honda, tak hurá do ní, no, máš to v tomhle jednodušší, brát ti to nebudu.
Osobně nechápu, k čemu je mi jako uživateli fakt, že jezdím s autem, které má na ringu čas xx:xx:xx, já jezdím po normálních cestách a potřebuji auto jako celek, ne motokáru na trhání okruhových rekordů, takže časy na okruhu jsou jen jedny z mnoha střípků skládačky, která mi ve finále udělá celkový obrázek o autě.
Pokud chci auto jen a pouze na okruh, tak každopádně ne předokolku.
Focus RS500 měl 350 koní a Focus RS také nebyl zrovna auto pro blondýmu s teplým řidičákem. Ty nadšené ovace vidím ještě teď - oslava brutální síly, udajně v kombinaci s použitelností. Ani slovo o přemotorované předokolce. CTR ovšem s 320 k bude přemotorovaná předokolka, ze které se nikdy legenda nestane.
K čemu ti je čas na Ringu? Třeba k tomu, abys věděl, jak dobře inženýři odvedli svou práci. MRS nebyl rychlý jen na Ringu, Focus RS překonal i na naprosté většině britských okruhů, snad s výjimkou rovinkového Silverstone. Že zmíněný silnější Focus Megána nepojel, stejně jako Astra OPC, Golf R a spol naznačuje, že to není jen otázka výkonu, ale o tom už jsem se zmiňoval.
Takže mi ten tvůj příspěvek přijde, promiň mi to, takový nějaký ...nevyvážený. 😉
Focus Megana dal, ne na okruhu, ale na běžné silnici, kde tato auta v drtivé většině času jezdí...takže k čemu ti je porovnávat čas jen na okruhu?
Musíte mít, vy hondafans, z VW zatraceně velkej mindrák, když ho taháte snad do každého druhého komentu >😁
Jestli nechápeš ta omezení, o kterých píšu a pleteš do nich adaptivnost podvozku, tak to je mi tě líto. Podvozek bude tajpára omezovat trochu jinak - například světlou výškou, v zimě s ním asi lyžovat nepojedeš, pokud nebude stanice vleku hned u dálničního odpočívadla. Před mrtvým policajtem budeš manévrovat jak nějaké osmnáctileté pako s vytuněným Golfem, pod kterýho nestrčíš ani prst. Sjezd do podzemní garáže budeš před jízdou procházet s metrem a úhloměrem, a nakonec to stejně necháš venku. A jestli se ten nízký podvozek bude dát přitvrdit, nebo změkčit zmáčknutím čudlítka, to na těch omezeních nic nezmění.
Ano, tato omezení samozřejmě platí pro většinu HH a sportovně laděných aut vůbec, v podstatě čím víc Hot, tím méně Hatch.
Když už jsme tedy u toho VW, tak to je právě důvod, proč je Golf tak "pomalý" na ringu - udělali ho jako daily driver, oželeli čas na ringu ve propěch každodenní použitelnosti. Pro malé děti tím ztratil na ceně, ale o reálné kupce se bát nemusí.
Ano, právě Focus RS a RS500 jasně dokázal, že přemotorované předokolky jsou už moc ultimativní pro běžný provoz a naopak málo efektivní na okruhu.
Je to už cca 4-5 let, kdy ereso vyjelo a dokázalo, že megavýkon není vše, jak Opel, tak Honda měli dost času na přehodnocení plánů.
Já netvrdím, že bude tajpár špatné auto, pochop to, jde mi o to, že přemotorované předokolky jsou mrtvé, FocusRS to napsal jasně, RS500 to potvrdil a Opel Astra GTC OPC ABCD OPBH to podtrhnul.
Ale já vám toho tajpára s třistadvaceti koníčky přeju, konečně budete mít nějakej pádnej argument proč Hondu jo a VW ne - je to přece nejrychlejší předohrab na ringu.
Mně by byl tajpár mnohem sympatičtější, kdyby ho Honda presentovala jako konkurenta právě toho Golfu GTI, Focusu ST - výkon 220 - 250 koní, srovnatelný čas na ringu (no dobře, tak samozřejmě lepší čas), zachování praktičnosti a provozních nákladů.
Ale Honda jistě ví, co u lidí, kterým se líbí tohle [odkaz] zaboduje víc >😁
Důvod je ten, že jsou produkty VW v Evropě z nějakého mně neznámého důvodu považovány za etalon a diskuzní bejček tak má daleko lepší možnost nahlédnout do dané problematiky, zvlášť když se jeho automobilový rozhled povážlivě zúžil pouze na produkty z Německa.
Ten druhý odstavec, to úplná haluz. >😁 CTR bude naprosto nepoužitelný pro běžný provoz protože ...protože je to HH a vlastně všechna HH jsou nepoužitelné, ikdyž tedy GTI vlastně nepoužitelný není, protože je každodenně použitelný, i když dohromady nikdo neví, co to ta použitelnost vlastně je, jen se ví, že Golf ji má a je to tedy to nejlepší.
Krásná práce, >😒] korunovaná "přemotorované předokolky jsou už moc ultimativní pro běžný provoz a naopak málo efektivní na okruhu." Tohle by se mělo tesat. Jejda, ale ono to vlastně popírá větu v předešlém odstavci "proč je Golf tak "pomalý" na ringu - udělali ho jako daily driver, oželeli čas na ringu ve prospěch každodenní použitelnosti." Takže tu máme dvě kategorie aut - "GTI-Type" a "FRS-Type". Ta první je dobrá na každodenní ježdění, ale pomalá na okruhu. Ta druhá je špatná na každodenní ježdění a pomalá na okruhu. Tak které HH jsou tedy rychlé na okruhu, když ani ty výkonné,a ni ty každodenněpoužitelné? A ty, co jsou rychlé, jsou každodenněpoužitelné nebo jsou na běžné ježdění už moc ultimativní? Nějak se v tom ztrácím.
Ještě že nám to přeješ, to jediné jsem z to blábolu pochopil zcela jasně. 😄
Jak chceš, já myslím, že kdo to tu po nás čte, udělá si obrázek sám, já ti už na ty tvoje demagogické, křečovité, žvásty odpovídat nebudu, nemá to nejmenší cenu :no:
Doteď neměl na okruhu CTR nejen na MRS šanci a od zarytých fanoušků CTR bylo slyšet, že u hh přece nejde o absolutní časy na ringu, počet koní apod., ale jde hlavně o pocity (atmosféra, přesný manuál...). A najednou, když má přijít CTR s turbem vyladěným na +- 300 PS a dvojspojkou, tak je naopak alfou omegou hh právě čas na ringu.
Pokud je tedy čas na ringu obecně primárním hlediskem hh, měl by MRS Cup prodejně válcovat veškerou hh konkurenci a tuto štafetu by měl "logicky" přebrat nový CTR, který určitě do dvou let překoná jeho čas na ringu.
HH není (a nikdy nebyl) primárně o překonávání času na okruhu... a fakt, že "Cupově" zaměřenou verzi (homologovanou pro běžný provoz) běžně nabízí stále pouze Renault, to jasně potvrzuje.
A pokud jde o celou tu šarádu s Ringem, které se říká marketing, ta je tu ze dvou důvodů. Tím prvním jsi ty a tobě podobní, kteří vytrubují, jak je Honda jako sportovně orientovaná značka odepsaná - těm je třeba ukázat, že tomu tak opravdu není. Tím druhým je Honda samotná, která si pochopitelně za ty kecy může sama a do značné míry to tedy dokazuje i sama sobě ...a tím pádem obratem i všem ostatním.
Jistě, ono se to přímo nabízí, bagatelizovat význam času na Ringu, který nějakou shodou náhod považují všichni za nejnáročnější trať na planetě, pokud jej chce pokořit Japonec. Stejnou diskuzní masáží si před lety prošel i Mégane. A co se tvé dojemné péče o pocity fans týče, to jsou hlavně rádi, že prozatím zůstal manuál. Atmosféru většina z nich oplakala, ale pokud bude CTR 9G stejně řidičský, jako ty předešlé a k tomu navíc i opravdu výkonný, naštvaní rozhodně nebudou. 😄
Nevidím důvod podobně řešit časy na okruhu a vůbec konkrétní detaily vozu, který má přijít na trh až v horizontu nějakých dvou let. Ještě aby ten slibovaný čas Honda nedala, když to (dětinsky) slibuje dva roky dopředu, aniž by u Hondy věděli, jaký top čas bude vlastně k překonání v té době. Jinými slovy, nová CTR špatná určitě nebude , ale to že přijde pozdě ví dobře už dnes i u Hondy, jinak by si tyhle marketingové kotrmelce v klidu odpustili a prostě "jen" překvapili výborným časem sériové verze.
Pro zákazníky kterékoli značky je podstatné to, co mají aktuálně v nabídce, tedy to do čeho se mohou posadit a projet se a srovnat to s konkurencí, a o tom se věcně diskutovat určitě dá, debata o tom co a jak asi bude za dva roky, je o "ničem" jiném.
Kdepak. Zvyšování výkonu, posun k okruhovosti (WT bla bla) a stopky z ringu jako marketingový nástroj mohou naopak to auto "diskvalifikovat".
Ono totiž když vezmeš ten HH z jeho přirozeného prostředí na klasický přesun po otevřených hlavních silnicích s provozem, utahá tě i kdejaká silnější nafta. Jo, na uklidnění si k tomu mužeš pouštět video z ringu. >😁
Totéž CTR 7G a 8G - na okreskách paráda, na silnici ti zle zatápí Civic 2.2. Tak tu teď bude auto, které bude fakt HOT a pokud někomu doteď vadilo, že s ním závodí silnější ropáky, tak teď mohou být v klidu. Už nebudou. CTR/FRS/MRS/OPC jsou přesnými obrazy této doby - v kurzu je brutální síla a rychlost. Naštěstí v řadě případů nevymizela ta okreskovost, MRS je skvělý na jakékoli silnici. Poté, co Honda tři generace sázela na řidičskost svých HH je velmi naivní se domnívat, že ze své ikony udělá neovladatelné monstrum. Ostatně linky na první dojmy tu najdeš.
Co to je za akademickou diskuzi? Etalon okreskové neovladatelnosti Asta OPC minulé generace už je dávno minulostí a současné HH s handlingem nemají zásadnější potíže, rozdíl je pouze v míře, jakou tě dokáží vtáhnout do děje.
Jestli v daném místě využiješ maximum daného auta záleží na spoustě faktorů, jsou úseky, kde je i to CR-Z přemotorované. Obecný problém HH je ten, že už jsou dneska příliš dobré a aby sis jízdu užil, musíš jet jako hovado. Proto jsem si tak zamiloval CR-Z a další malá auta, která ti zprostředkují zážitky i při jízdě rozumnými rychlostmi. Ovšem jak známo, CR-Z si obdiv veřejnosti nezískalo. CTR si jej zcela jistě získá. A o to jde.
Jesli jsi mel ale na mysli treba semislicky s homologaci (ci bez), pak by ses musel divat do jine kategorie. Tam je prorezani plaste mnohem mensi, aby co nejvetsi bloky behounu mohly bez ztraty prenaset vykon na vozovku. Stejne tak je pouzity uplne jiny material behounu, kde se nehledi tak na kilometrovy prubeh jako na grip. Mel by mit taky postatne tvrdsi bocnici. Podivej se treba sem [odkaz] , sem [odkaz] apod., at uvidis ten rozdil mezi semislickem s homologaci a UHP i svyma ocima.
Jinak mi ani tak nešlo o výdrž, ale spíš o chování na jiném povrchu, než hladkém, teplém asfaltu - jak se ten semislick chová na vodě třeba?
Ad tvoje reakce na Kinga (a podstata spousty hloupych prispevku tady)- vzdyt vam jenom odpovida, nic nevyzdvihava a na zadne jine konkretni auto nebo znacku neplive. Neni lepsi diskutovat, nez se chovat jak decka?
😄
To vše až deset let po konzervativním VW Golfu V GTI. 😉
Deset let po Golfu GTI, pravíš? To je přece super, že Honda vydržela dělat skvělé atmosféry ještě dekádu poté, co Etalon zbaběle vycouval a začal raději turbit. A teď si představ tu frustraci, až Honda lusknutím prstů desetiletý náskok VW v turbech naprosto vymaže. To teprve bude sodomagomora. 😄
Až bude něco reálně na trhu, můžeme o tom začít reálně diskutovat...a srovnávat to logicky s tím, co bude v té době na trhu u konkurence. 😉
Cokoli Honda postavi, bude vzdy lepsi motor, tak to proste je a bude 😉
Spíš je to tak, že Honda jako poslední pochopila, že udělat v této kategorii opravdu rychlé auto bez turba prostě nejde. Ono to není jen o Etalonu, třeba v Subaru to ví už skoro 20 let 😉
Rychle to bez turba šlo a pořád jde, ale určitě ne se čtyřválcem v této třídě...
Proc mam pocit, ze nekteri lide diskutuji a jini se snazi za kazdou cenu delat z ostatnich blbce.
A čert vem rychlost - K20 byl jedním slovem božský. A koneckonců i dost rychlý, protože sériových 200 koní šlo poměrně jednoduše zvedat až někam ke 240.