Novinky
miro68
6
vyborny mesiac pre Octaviu, ale na druhej strane treba otvorene priznat, ze celkovy predaj za rok 2013 nebude az tak vynikajuci. No ak by si tento trend Octavia udrzala, buduci rok moze byt lepsi. Plus ohlasovana Octavia Coupe, vlastne CC a novy Scout by mohli pomoct v predajnosti
Emel
4
Dobrý i špatný výsledek je logický důsledek generační obměny, kdy část roku chybělo kombi a nyní zákazníci, kteří na nový model čekali, nakupují. Pokud by Škoda zvládala víc vyrábět, prodala by ještě víc... ale na druhou stranu, ten boom dlouho nevydrží, tak je lepší si to trošku pošetřit.
No toto niekoľko "pisálkov" nerozchodí!
Nenávidený koncern a v prvej päťke 3 modely. A z toho jedna Škoda!
Kam ten svet/európa speje? >😁
Nenávidený koncern a v prvej päťke 3 modely. A z toho jedna Škoda!
Kam ten svet/európa speje? >😁
Jeden měsíc nárůstu a fanatici už vyskakují... >😁
Ale jo, třeba se zase evropský trh zmátoří a začne být pro neevropské výrobce znovu zajímavým.
Ale jo, třeba se zase evropský trh zmátoří a začne být pro neevropské výrobce znovu zajímavým.
No toto že by sa ľuďom rozsvietilo?
nic sa neboj, hyundai si vedie vo svete vyborne nemaj obavy [odkaz] 😉
velmi pekne vyzivne citanie :yes😒br />
PS: mna by tiez zaujimalo ako sa dari skode v azii alebo v severnej amerike >😁 ok tak ameriku radsej vynechajme >😁
velmi pekne vyzivne citanie :yes😒br />
PS: mna by tiez zaujimalo ako sa dari skode v azii alebo v severnej amerike >😁 ok tak ameriku radsej vynechajme >😁
Nezapomněl jsi na to, jak si zde ještě nedávno vypisoval, jak je Octavia špatná, jak je na tom zle, jak ji válcuje Rapid atp? Nemám ti ty tvý blafy náhodou nalinkovat?
Nebo ten o dizajnu, kde o Jagu F-type mele, jakýže to má krásný, čistý, hranatý jednoduchý dizajn, žádné prvoplánové barokní kudrlinky a tvary pro tvary a pak ho najdeš diskusně onanovat (jinak než diskusně vlastně Toper ani nemůže) u "kudrnaté" i40 a pohoršuje se nad nudným až trapným Golfem...inu, Topor :yes:
kdyby se jim rozsvítilo, tak v 1.desítce bude 5 asijských výrobců (3 japonci a 2 korejci).
tak tak 😉 :yes😒br />
ale treba este par rokov na to aby sa korejci predrali vyssie nejde to hned, zatial europa pre nich nie je klucovym trhom a mozno ani nikdy nebude takze sucasne predajne cisla su uplne ok a v poriadku .... a podla mna stejne este pojdu v europe hore na dalsi rok ved tu uz mame novu i10tku pride nova i20tka rozbieha sa santa fe a grand santa fe, i30 predava vyborne, pridu nove turbomotory, chysta sa novy crossover , je to ok, myslim ze sa nemusime o hyundai v europe bat, maju to slusne rozbehnute :yes😒br />
skor mam obavy o tradicnych europskych vyrobcov, poniektori uz aj doma v europe hrahu nie druhe ale tretie husle a mimo domoviny su neznamy pojem , kdez to korejci su uz celosvetovo uznavani a uspesni 😉
ale treba este par rokov na to aby sa korejci predrali vyssie nejde to hned, zatial europa pre nich nie je klucovym trhom a mozno ani nikdy nebude takze sucasne predajne cisla su uplne ok a v poriadku .... a podla mna stejne este pojdu v europe hore na dalsi rok ved tu uz mame novu i10tku pride nova i20tka rozbieha sa santa fe a grand santa fe, i30 predava vyborne, pridu nove turbomotory, chysta sa novy crossover , je to ok, myslim ze sa nemusime o hyundai v europe bat, maju to slusne rozbehnute :yes😒br />
skor mam obavy o tradicnych europskych vyrobcov, poniektori uz aj doma v europe hrahu nie druhe ale tretie husle a mimo domoviny su neznamy pojem , kdez to korejci su uz celosvetovo uznavani a uspesni 😉
O koho máš strach?
O VW?
O BMW?
O Mercedes?
O AUDI?
O Škodu?
Sú neznámi pojem? Bože ty si hlupáčik >😁 Problém z europy majú akurát frantíci.
Ty neznámi pojem >😁
O VW?
O BMW?
O Mercedes?
O AUDI?
O Škodu?
Sú neznámi pojem? Bože ty si hlupáčik >😁 Problém z europy majú akurát frantíci.
Ty neznámi pojem >😁
Do hlupacikov mu nadavaj, ked sa doucis gramatiku.
Kopirujes ! jeho slovne spojenie "neznamy pojem" a este to napises 2x s chybou.
V tomto pripade hlupacik ozaj nie je Topper.
Kopirujes ! jeho slovne spojenie "neznamy pojem" a este to napises 2x s chybou.
V tomto pripade hlupacik ozaj nie je Topper.
Copak, máš strach o fiat? :-!
Mas halucinacie? >😁
Jdu rovnou k meritu věci, tu mlhu kolem toho si nech pro jiné. 😉
Tvoje fantazie a domyslavost su dojemne >😁
Ale sklamem ta, netrafil si; o Fiate nebola zmienka ani dotykom spatnych zrkadiel 😁
Ale sklamem ta, netrafil si; o Fiate nebola zmienka ani dotykom spatnych zrkadiel 😁
Podľa, teba človek čo nevie gramatyku je hlupák? Tak si sa ukázal gramatický Hitler >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Stými japoncami ešte súhlasím, ale korejci? Bože len to nie.
Řekl před pár lety uživatel Nokie a dnes má Samsung.
Tak trochu. Krize a ekonomicky strach pomalu odchazi a tak si lidi ve vetsi mire kupuji to co chteji a ne to co musí.
Taky by jsem si přál, aby jsem si musel koupit SantaFe. >😁
Každý normální kupec z Evropy chce něco od Mercedesu, BMW, Audi, Range Roveru... V čem je korejský vozík lepší, že mu dáváš přednost? >😁
Nedávám mu přednost, jen jsem reagoval na nesmysl typu "musí koupit". Až na vyjímky, kdy se jednalo o služební vozidla neznám nikoho kdo by musel nějakou značku kupovat.
Asi budu dle tvého názoru normální neboť chci Mercedes.
Asi budu dle tvého názoru normální neboť chci Mercedes.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hyundai? V Evropě prodává zatím cca o 10% míň aut než Škodovka. Z Asie jsou v Evropě druzí za Toyotou a těsně před Nissanem.
... sak nejde o to či predaju viac korejci alebo európania.. skôr keby sa pretekali v tom kto vyrobí auto kvalitnejšie a spolahlivejšie, aby sa clovek nemusel báť že mu to po dvoch rokoch odíjde.. ;-\ 😉
mezi prvni desitkou docilila octavia nejvetsi propad.
kolik je v evrope vubec automobilek? me pripada ze byt desaty je nekde mezi poslednimi.
kolik je v evrope vubec automobilek? me pripada ze byt desaty je nekde mezi poslednimi.
Pokud vezmu model, je to úspěch. Kde je fiat bravo, 308, C4, AStra? Nižší střední vidím před O akorát golf.
to je jasne, vsichni ostatni jsou mnohem drazsi. pokles 12% za deset mesicu je slusnej.
Astra má za letošní rok větší prodeje než Octavia. Mégane je na tom stejně jako Octávka.
A máš někde čísla kolik se vyrobilo Dacii se znakem Renaultu?
V Evropě se žádná Dacia se znakem Renaultu (nebo taky Renault se znakem Dacie) neprodává.
Já se ptal na výrobu, ne prodej.
Po korejsky povedane, Skoda slape 😄 Z byvaleho socialistickeho vyrobcu to momentalne dotiahli hodne vysoko.
no ona to takova slava neni. dacia dosahla stejnych prodeju za polovinu casu a s polovicni paletou. nedavno jsem cetl ze dacia dela pres milion.
Ano, ale dacia je lowendový výrobce s minimální kvalitou materiálů, zpracování, starých motorů, atd s velkým důrazem na nízkou cenu. Nědo jako "značkové" produkty obchodních řetězců u nás.
To je málo!!! Dacia už dnes vyrábí milion aut měsíčně!!! Někde jsem to četl... >😁 >😁 >😁
není to ten pekáč, co nedosahuje ani úrovně předchozí generace? Auto, na kterém se šetřilo, kam oko dohlédne a které je předražené jak české dálnice? 😄
Není to náhodou auto, na které se teď pár měsíců čekalo, které začíná ve velkém přicházet do salónů a ke svým zájemcům?
A bude hůř. Octavia má nášlápnuto k tomu, aby se v tom řebříčku natrvalo usadila. Což pozná každý, kdo je schopen vnímat její komplexní kvalitu.
Kvalitu čeho? Vzhledu a image, nebo zpracování a materiálů?
Nemůžeme zaměnit image vozu v té jeho nejširší podstatě ( Vzled, prostor, MOŽNOST
(ano, pouze možnost) si dokoupit některé luxusní prvky výbavy) s nespornými ne-kvalitami a šetřením jak v rámci koncernu, tak i proti některým vozům konkurence či minulé generaci ( kvalita, materiály, náprava, osekané výbavy) a cenou......
Octavia III v plné palbě (RS) je parádním autem i za slušnou cenu
Octavia III pro "běžně" vydělávajícího Čecha/Slováka je předražený chudák....
Ač se mi líbí, myslím, že je nejvíce rozporuplným modelem od Škodovky...
Komplexně je kvalitní, ale i nekvalitní, záleží jak se na to koukáš >😒]
edit: Abych doplnil, určitě se jí podaří dlouhodobě usazovat na předních pozicích prodejů, alespoň v Evropě. O tom jsem přesvědčen... 😊
Nemůžeme zaměnit image vozu v té jeho nejširší podstatě ( Vzled, prostor, MOŽNOST
(ano, pouze možnost) si dokoupit některé luxusní prvky výbavy) s nespornými ne-kvalitami a šetřením jak v rámci koncernu, tak i proti některým vozům konkurence či minulé generaci ( kvalita, materiály, náprava, osekané výbavy) a cenou......
Octavia III v plné palbě (RS) je parádním autem i za slušnou cenu
Octavia III pro "běžně" vydělávajícího Čecha/Slováka je předražený chudák....
Ač se mi líbí, myslím, že je nejvíce rozporuplným modelem od Škodovky...
Komplexně je kvalitní, ale i nekvalitní, záleží jak se na to koukáš >😒]
edit: Abych doplnil, určitě se jí podaří dlouhodobě usazovat na předních pozicích prodejů, alespoň v Evropě. O tom jsem přesvědčen... 😊
Proto jsem napsal komplexní kvalitu a hle, opět se najde někdo, kdo nechápe slovní spojení. 😉
Ale notak, víš, že já nejsem ten, kdo tě chytá za slovo a nechápe >😁 Jen je třeba přijmout ( a neřikám, že ty nepřijímáš), že komplexně kvalitní ve stejné třídě je třeba i Megane, nebo na to cílí i nová 308ma 😄
Ještě jinak.. já bych to napsal, jak to psával GTI.. oktávka není komplexně kvalitní, ale je komplexně vyvážené auto 😊 takový Apoštol nižší střední.... Komplexně kvalitní je spíše Passat ve své třídě..
Ještě jinak.. já bych to napsal, jak to psával GTI.. oktávka není komplexně kvalitní, ale je komplexně vyvážené auto 😊 takový Apoštol nižší střední.... Komplexně kvalitní je spíše Passat ve své třídě..
😄 :yes:
Octávka se prodává proto, že si zachovala dobrý poměr cena/užitná hodnota. Pořád platí staré škodovácké pravidlo - větší auto za stejné peníze jako konkurence. V ČR je to trochu jinak, to je však u domácí značky normální. Dobré prodeje Octávky proto nemohou být pro někoho překvapením. Možná to příští rok bude stačit i na evropskou TOP10. Boj o desáté místo ale bude hodně tvrdý.
To už je stará písnička. Dneska se jede na vlně nevýznamného a konkurenci postrádajícího EU trhu..
Ale "svět" je naštěstí v pořádku 😄
Ale "svět" je naštěstí v pořádku 😄
Kde je pravda?
[odkaz]
[odkaz]
Když už s na tom dělá i honda, focus má litr už dávno, tak není nic nemožné.
nechápem čo sa stále seriete do takýchto vecí, ľudia to kupujú tak kde je problém? keď sa to tebe nepáči tak si také nič logicky nekúpiš.
Jsem velice rád že Renault jako automobilka je 3. navíc Clio je druhý nejprodávanější velice dobrá zpráva.
Když jsem argumentoval, že nízké prodeje Octavie v první polovině roku mají své jasné důvody a situace se může ve druhé polovině roku obrátit, sklidil jsem výsměch...A teď je Octavia podruhé za tři měsíce (potřetí v historii) v TOP10, tentokrát dokonce TOP5. To asi náhoda nebude, že?...Každopádně velká gratulace. :yes:
Toto musí každého správného Čecha potěšit. Značka, která ještě před nějakým čtvrtstoletím bojovala o přežití, vyráběla nekonkurenceschopné vozy, je nyní jednou z nejoblíbenějších automobilek Evropy 😄 Ani se Evropanům nedivím, že novou Octavii milují, když za cenu auta nižší střední třídy dostanou dobře zpracovaný vůz svými rozměry atakující střední třídu, který navíc ve vyšších výbavách skvěle vypadá.
[odkaz]
Jen zdejší cenová politika automobilky mně nedělá radost, ale je pravda, že díky vysoké poptávce (hlavně od firem) si vyšší ceny může dovolit.
[odkaz]
Jen zdejší cenová politika automobilky mně nedělá radost, ale je pravda, že díky vysoké poptávce (hlavně od firem) si vyšší ceny může dovolit.
Jen v rychlosti. 1) Rozvorem/rozchodem zapadá octavia do nižší střední, spíše pod. viz. srovnání např mazdou 3, oplem astra, vw golf... 2) fotka na odkazu je jediný koukatelný pohled na oktávii protože opticky minimalizuje jinak absurdní zadní převis. 3) cenová politika automobilky plně odpovídá místnímu chování zákazníka který je zvyklý smlouvat a žebrat o slevy (někteří to mají dokonce v náplni povolání a čím mají větší slevu na faktuře tím mají větší prémie) a pokud jste tím slůvkem zdejší měl na mysli ýe v okolních státech je levnější tak si prosím ty zahraniční ceníky otevřete...