Novinky
bigsoul
14
No toto že by sa ľuďom rozsvietilo?
Přejít do diskuze
Nezapomněl jsi na to, jak si zde ještě nedávno vypisoval, jak je Octavia špatná, jak je na tom zle, jak ji válcuje Rapid atp? Nemám ti ty tvý blafy náhodou nalinkovat?
No toto niekoľko "pisálkov" nerozchodí!
Nenávidený koncern a v prvej päťke 3 modely. A z toho jedna Škoda!
Kam ten svet/európa speje? >😁
Nenávidený koncern a v prvej päťke 3 modely. A z toho jedna Škoda!
Kam ten svet/európa speje? >😁
O koho máš strach?
O VW?
O BMW?
O Mercedes?
O AUDI?
O Škodu?
Sú neznámi pojem? Bože ty si hlupáčik >😁 Problém z europy majú akurát frantíci.
Ty neznámi pojem >😁
O VW?
O BMW?
O Mercedes?
O AUDI?
O Škodu?
Sú neznámi pojem? Bože ty si hlupáčik >😁 Problém z europy majú akurát frantíci.
Ty neznámi pojem >😁
Jeden měsíc nárůstu a fanatici už vyskakují... >😁
Ale jo, třeba se zase evropský trh zmátoří a začne být pro neevropské výrobce znovu zajímavým.
Ale jo, třeba se zase evropský trh zmátoří a začne být pro neevropské výrobce znovu zajímavým.
nechápem čo sa stále seriete do takýchto vecí, ľudia to kupujú tak kde je problém? keď sa to tebe nepáči tak si také nič logicky nekúpiš.
není to ten pekáč, co nedosahuje ani úrovně předchozí generace? Auto, na kterém se šetřilo, kam oko dohlédne a které je předražené jak české dálnice? 😄
Každý normální kupec z Evropy chce něco od Mercedesu, BMW, Audi, Range Roveru... V čem je korejský vozík lepší, že mu dáváš přednost? >😁
Tak trochu. Krize a ekonomicky strach pomalu odchazi a tak si lidi ve vetsi mire kupuji to co chteji a ne to co musí.
vyborny mesiac pre Octaviu, ale na druhej strane treba otvorene priznat, ze celkovy predaj za rok 2013 nebude az tak vynikajuci. No ak by si tento trend Octavia udrzala, buduci rok moze byt lepsi. Plus ohlasovana Octavia Coupe, vlastne CC a novy Scout by mohli pomoct v predajnosti
Nebo ten o dizajnu, kde o Jagu F-type mele, jakýže to má krásný, čistý, hranatý jednoduchý dizajn, žádné prvoplánové barokní kudrlinky a tvary pro tvary a pak ho najdeš diskusně onanovat (jinak než diskusně vlastně Toper ani nemůže) u "kudrnaté" i40 a pohoršuje se nad nudným až trapným Golfem...inu, Topor :yes:
A bude hůř. Octavia má nášlápnuto k tomu, aby se v tom řebříčku natrvalo usadila. Což pozná každý, kdo je schopen vnímat její komplexní kvalitu.
Toto musí každého správného Čecha potěšit. Značka, která ještě před nějakým čtvrtstoletím bojovala o přežití, vyráběla nekonkurenceschopné vozy, je nyní jednou z nejoblíbenějších automobilek Evropy 😄 Ani se Evropanům nedivím, že novou Octavii milují, když za cenu auta nižší střední třídy dostanou dobře zpracovaný vůz svými rozměry atakující střední třídu, který navíc ve vyšších výbavách skvěle vypadá.
[odkaz]
Jen zdejší cenová politika automobilky mně nedělá radost, ale je pravda, že díky vysoké poptávce (hlavně od firem) si vyšší ceny může dovolit.
[odkaz]
Jen zdejší cenová politika automobilky mně nedělá radost, ale je pravda, že díky vysoké poptávce (hlavně od firem) si vyšší ceny může dovolit.
Jsem velice rád že Renault jako automobilka je 3. navíc Clio je druhý nejprodávanější velice dobrá zpráva.
Nicméně, já ale nic nepíši o tom, že by ostatní nebyli. Tohle je článek o škodovce a jejím evropském úspěchu. 😉
Hyundai? V Evropě prodává zatím cca o 10% míň aut než Škodovka. Z Asie jsou v Evropě druzí za Toyotou a těsně před Nissanem.
Dobrý i špatný výsledek je logický důsledek generační obměny, kdy část roku chybělo kombi a nyní zákazníci, kteří na nový model čekali, nakupují. Pokud by Škoda zvládala víc vyrábět, prodala by ještě víc... ale na druhou stranu, ten boom dlouho nevydrží, tak je lepší si to trošku pošetřit.
nic sa neboj, hyundai si vedie vo svete vyborne nemaj obavy [odkaz] 😉
velmi pekne vyzivne citanie :yes😒br />
PS: mna by tiez zaujimalo ako sa dari skode v azii alebo v severnej amerike >😁 ok tak ameriku radsej vynechajme >😁
velmi pekne vyzivne citanie :yes😒br />
PS: mna by tiez zaujimalo ako sa dari skode v azii alebo v severnej amerike >😁 ok tak ameriku radsej vynechajme >😁
Když jsem argumentoval, že nízké prodeje Octavie v první polovině roku mají své jasné důvody a situace se může ve druhé polovině roku obrátit, sklidil jsem výsměch...A teď je Octavia podruhé za tři měsíce (potřetí v historii) v TOP10, tentokrát dokonce TOP5. To asi náhoda nebude, že?...Každopádně velká gratulace. :yes:
Kdo je dražší jako octávka? 308?? C4?? nebo snad bravo??? Řekl bych, že jedinný dražší je golf a ten má ještě větší prodej.
Ano, ale dacia je lowendový výrobce s minimální kvalitou materiálů, zpracování, starých motorů, atd s velkým důrazem na nízkou cenu. Nědo jako "značkové" produkty obchodních řetězců u nás.
Po korejsky povedane, Skoda slape 😄 Z byvaleho socialistickeho vyrobcu to momentalne dotiahli hodne vysoko.
Do hlupacikov mu nadavaj, ked sa doucis gramatiku.
Kopirujes ! jeho slovne spojenie "neznamy pojem" a este to napises 2x s chybou.
V tomto pripade hlupacik ozaj nie je Topper.
Kopirujes ! jeho slovne spojenie "neznamy pojem" a este to napises 2x s chybou.
V tomto pripade hlupacik ozaj nie je Topper.
Pokud vezmu model, je to úspěch. Kde je fiat bravo, 308, C4, AStra? Nižší střední vidím před O akorát golf.
Octa je takové auto jaké lidi asi chtějí nejen v ČR, Škodě se to povedlo a gratuluji k úspěchům. A vůbec, kde je Hugo a spol? 😄
Kvalitu čeho? Vzhledu a image, nebo zpracování a materiálů?
Nemůžeme zaměnit image vozu v té jeho nejširší podstatě ( Vzled, prostor, MOŽNOST
(ano, pouze možnost) si dokoupit některé luxusní prvky výbavy) s nespornými ne-kvalitami a šetřením jak v rámci koncernu, tak i proti některým vozům konkurence či minulé generaci ( kvalita, materiály, náprava, osekané výbavy) a cenou......
Octavia III v plné palbě (RS) je parádním autem i za slušnou cenu
Octavia III pro "běžně" vydělávajícího Čecha/Slováka je předražený chudák....
Ač se mi líbí, myslím, že je nejvíce rozporuplným modelem od Škodovky...
Komplexně je kvalitní, ale i nekvalitní, záleží jak se na to koukáš >😒]
edit: Abych doplnil, určitě se jí podaří dlouhodobě usazovat na předních pozicích prodejů, alespoň v Evropě. O tom jsem přesvědčen... 😊
Nemůžeme zaměnit image vozu v té jeho nejširší podstatě ( Vzled, prostor, MOŽNOST
(ano, pouze možnost) si dokoupit některé luxusní prvky výbavy) s nespornými ne-kvalitami a šetřením jak v rámci koncernu, tak i proti některým vozům konkurence či minulé generaci ( kvalita, materiály, náprava, osekané výbavy) a cenou......
Octavia III v plné palbě (RS) je parádním autem i za slušnou cenu
Octavia III pro "běžně" vydělávajícího Čecha/Slováka je předražený chudák....
Ač se mi líbí, myslím, že je nejvíce rozporuplným modelem od Škodovky...
Komplexně je kvalitní, ale i nekvalitní, záleží jak se na to koukáš >😒]
edit: Abych doplnil, určitě se jí podaří dlouhodobě usazovat na předních pozicích prodejů, alespoň v Evropě. O tom jsem přesvědčen... 😊
Proto jsem napsal komplexní kvalitu a hle, opět se najde někdo, kdo nechápe slovní spojení. 😉
no na evropu dobry pri pom portfoliu co maji. zbytek do milionu pod hlavickou renaultu ve zbytku sveta
Tvoje fantazie a domyslavost su dojemne >😁
Ale sklamem ta, netrafil si; o Fiate nebola zmienka ani dotykom spatnych zrkadiel 😁
Ale sklamem ta, netrafil si; o Fiate nebola zmienka ani dotykom spatnych zrkadiel 😁
Placat do vetra, to ti ide, o tom som pisal ja >😁
Je mi jasne, ze nech napisem cokolvek, je nemozne vyvratit chore autosugescie.
Tak sa s tym budes musiet vyrovnat sam 😉
Je mi jasne, ze nech napisem cokolvek, je nemozne vyvratit chore autosugescie.
Tak sa s tym budes musiet vyrovnat sam 😉
to je jasne, vsichni ostatni jsou mnohem drazsi. pokles 12% za deset mesicu je slusnej.
mezi prvni desitkou docilila octavia nejvetsi propad.
kolik je v evrope vubec automobilek? me pripada ze byt desaty je nekde mezi poslednimi.
kolik je v evrope vubec automobilek? me pripada ze byt desaty je nekde mezi poslednimi.
Jen v rychlosti. 1) Rozvorem/rozchodem zapadá octavia do nižší střední, spíše pod. viz. srovnání např mazdou 3, oplem astra, vw golf... 2) fotka na odkazu je jediný koukatelný pohled na oktávii protože opticky minimalizuje jinak absurdní zadní převis. 3) cenová politika automobilky plně odpovídá místnímu chování zákazníka který je zvyklý smlouvat a žebrat o slevy (někteří to mají dokonce v náplni povolání a čím mají větší slevu na faktuře tím mají větší prémie) a pokud jste tím slůvkem zdejší měl na mysli ýe v okolních státech je levnější tak si prosím ty zahraniční ceníky otevřete...
EU trh je co se týče aut pořád ten nejkonkurenceschopnější.
Na druhou stranu Octavie není závislá jen na EU a jejích výkyvech, ale prodává se dobře i mimo EU, jejím největším odbytištěm je největší trh světa Čína.
Na druhou stranu Octavie není závislá jen na EU a jejích výkyvech, ale prodává se dobře i mimo EU, jejím největším odbytištěm je největší trh světa Čína.
Jedna věc je najít mezeru na trhu (nejlevnější možný low-end) a maximum z ní vytěžit, druhá bojovat o tržní podíl v mainstreamu s mnoha dobře zajetými automobilkami.
V Dacii se dělají Dacie. A pokud se někde třeba Duster prodává jako Renault, tak se dělá v Renaultu.
Octávka se prodává proto, že si zachovala dobrý poměr cena/užitná hodnota. Pořád platí staré škodovácké pravidlo - větší auto za stejné peníze jako konkurence. V ČR je to trochu jinak, to je však u domácí značky normální. Dobré prodeje Octávky proto nemohou být pro někoho překvapením. Možná to příští rok bude stačit i na evropskou TOP10. Boj o desáté místo ale bude hodně tvrdý.
To už je stará písnička. Dneska se jede na vlně nevýznamného a konkurenci postrádajícího EU trhu..
Ale "svět" je naštěstí v pořádku 😄
Ale "svět" je naštěstí v pořádku 😄
Ale notak, víš, že já nejsem ten, kdo tě chytá za slovo a nechápe >😁 Jen je třeba přijmout ( a neřikám, že ty nepřijímáš), že komplexně kvalitní ve stejné třídě je třeba i Megane, nebo na to cílí i nová 308ma 😄
Ještě jinak.. já bych to napsal, jak to psával GTI.. oktávka není komplexně kvalitní, ale je komplexně vyvážené auto 😊 takový Apoštol nižší střední.... Komplexně kvalitní je spíše Passat ve své třídě..
Ještě jinak.. já bych to napsal, jak to psával GTI.. oktávka není komplexně kvalitní, ale je komplexně vyvážené auto 😊 takový Apoštol nižší střední.... Komplexně kvalitní je spíše Passat ve své třídě..
... sak nejde o to či predaju viac korejci alebo európania.. skôr keby sa pretekali v tom kto vyrobí auto kvalitnejšie a spolahlivejšie, aby sa clovek nemusel báť že mu to po dvoch rokoch odíjde.. ;-\ 😉
no ona to takova slava neni. dacia dosahla stejnych prodeju za polovinu casu a s polovicni paletou. nedavno jsem cetl ze dacia dela pres milion.
Jasne, Honda to zatim dava do kei caru polovicni delky a mozna i vahy 😉 nevadi mi ze ty trihrnky nekdo kupuje, kazdeho vec, ale tvrdit, ze je to nejaky pokrok >😁 trihrnek je ubohost
Ja se ptam, kde je pravda, vidis snad nekde nejake srani?
Jinak trihrnek je ostuda do nizsi stredni, staci mi sluzebni fabia v dieslu a ty nechutny vibrace fakt hnus 😉
Jinak trihrnek je ostuda do nizsi stredni, staci mi sluzebni fabia v dieslu a ty nechutny vibrace fakt hnus 😉
Není to náhodou auto, na které se teď pár měsíců čekalo, které začíná ve velkém přicházet do salónů a ke svým zájemcům?
Nedávám mu přednost, jen jsem reagoval na nesmysl typu "musí koupit". Až na vyjímky, kdy se jednalo o služební vozidla neznám nikoho kdo by musel nějakou značku kupovat.
Asi budu dle tvého názoru normální neboť chci Mercedes.
Asi budu dle tvého názoru normální neboť chci Mercedes.
tak tak 😉 :yes😒br />
ale treba este par rokov na to aby sa korejci predrali vyssie nejde to hned, zatial europa pre nich nie je klucovym trhom a mozno ani nikdy nebude takze sucasne predajne cisla su uplne ok a v poriadku .... a podla mna stejne este pojdu v europe hore na dalsi rok ved tu uz mame novu i10tku pride nova i20tka rozbieha sa santa fe a grand santa fe, i30 predava vyborne, pridu nove turbomotory, chysta sa novy crossover , je to ok, myslim ze sa nemusime o hyundai v europe bat, maju to slusne rozbehnute :yes😒br />
skor mam obavy o tradicnych europskych vyrobcov, poniektori uz aj doma v europe hrahu nie druhe ale tretie husle a mimo domoviny su neznamy pojem , kdez to korejci su uz celosvetovo uznavani a uspesni 😉
ale treba este par rokov na to aby sa korejci predrali vyssie nejde to hned, zatial europa pre nich nie je klucovym trhom a mozno ani nikdy nebude takze sucasne predajne cisla su uplne ok a v poriadku .... a podla mna stejne este pojdu v europe hore na dalsi rok ved tu uz mame novu i10tku pride nova i20tka rozbieha sa santa fe a grand santa fe, i30 predava vyborne, pridu nove turbomotory, chysta sa novy crossover , je to ok, myslim ze sa nemusime o hyundai v europe bat, maju to slusne rozbehnute :yes😒br />
skor mam obavy o tradicnych europskych vyrobcov, poniektori uz aj doma v europe hrahu nie druhe ale tretie husle a mimo domoviny su neznamy pojem , kdez to korejci su uz celosvetovo uznavani a uspesni 😉