Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mitsubishi ASX 1.6 – Myška v nových šatech

Model ASX prošel drobnou kosmetickou úpravou, dostal však také nově naladěnou zadní nápravu. Je to poznat?
Zpět na článek
20. 11. 2013 12:45
20. 11. 2013 15:26
neregistrovaný "HTPkiller"
20. 11. 2013 17:56
21. 11. 2013 08:02
neregistrovaný "HTPkiller"
20. 11. 2013 17:26
20. 11. 2013 18:01
20. 11. 2013 18:16
22. 11. 2013 08:34
20. 11. 2013 15:25
20. 11. 2013 15:47
20. 11. 2013 17:05
21. 11. 2013 11:10
20. 11. 2013 17:07
21. 11. 2013 21:36
21. 11. 2013 09:12
21. 11. 2013 14:29
21. 11. 2013 16:47
23. 11. 2013 00:09
Avatar - 3_diamanty
20. 11. 2013 10:13
v tejto kombinacii dobra volba
pre toho kto chce nieco s klasickym benzinom a nepotrebuje stvrokolku asi najlacnejsie schopne SUV / cross na trhu ( ak neratam malu SX4ku )

my ked sme zvazovali sportbacka samozrejme omrkli sme aj ASX ( aspon vizualne ) lenze stalo uz o nejakych 3000 eur viac takze samozrejme nebolo realne ale motor mame ten isty - 1,6tku benzin a musim povedat ze taha slusne, jasne nie je to turbo a ani to nie je sportiak ale na rodinne ucely idealna kombinacia, je fakt ze lancer nie je nejake tiche auto ale predpokladam ze novsie ASX-ko na tom bude lepsie s odhlucnenim, kazdopadne ja som len rad ak zvuk motora pocujem a pri vytacani okolo 3500 a vyssie kde to ozije je to doslova symfonia, krasny zvuk, na rozdiel od feldy alebo fabie auto nejde roztrhnut ale otacky si uziva a ten zvuk je proste uzasny, vyborny motor, kto zvazuje klasicku atmosferu a chce nejake male SUV do mesta tak je to skvela kombinacia, nam to zerie okolo 6,2L priemer plus minus 3 desatiny hore dole podla situacie. Inak myslim ze dokonca benzinove ASXko ma vacsiu svetlu vysku ako dieslove, je tam rozdiel tusim aj nejake 2cm , takze kto chce radsej vyssi podvozok na kdejake jamy a obrubniky ale nepotrebuje stvorkolku a nesetri decilitre tak pre toho je benzin jasnou volbou v tomto aute, navyse je diesel tak drahy ze vlastne v AXku nema vobec ziadny zmysel. Ja osobne mozem ASX v tejto kombinacii s 1,6tkou len opdorucit, tato kombinacia je uplne idealna aj vykonovo, mam s tymto motorom uz 2 rocnu skusenost a v lepsej klasickej 1,6tke som hadam este nesiel aj ked samzorejme su lepsie dnes uz na trhu 1,6tky, zvlast nove od toyoty alebo GDi budu urcite vyborne ale rozhodne tato kombinacia s ASX je idealna a predpokladam ze aj najpredavanejsia
Rozbalit vlákno
22
20. 11. 2013 10:34
Re: v tejto kombinacii dobra volba
Naprostej souhlas. Taky bych si to klidně vzal v týhle konfiguraci a za tyhle prachy, po čtyřkolce neprahnu. Svezl jsem se v tom a brachu, není to vůbec špatný.
Avatar - 3_diamanty
20. 11. 2013 10:45
Re: v tejto kombinacii dobra volba
vyhodou je hlavne vacsia svetla vyska voci dieslu , takze urcite fajn kombinacia a motor je fakt vyborny, neviem aky zvuk to ma v ASXku ale mne sa ten zvuk v sportbacku velmi paci, hlavne ked to trosku "roztiahnem" tak je to fakt chytlave mozno hlucnejsie ako u konkurencie ale mne to nevadi vobec prave naopak, je to taky ideal pre otecka ktory sa z casu na cas chce trosku vratit aspon takto "nenapadne" do mladych cias ;-)

k tomu ASXku len tolko: zreje ako vino, bude to urcite skvele auticko, ideal v tejto kategorii z hladiska rozmerov aj vykonov :yes:
20. 11. 2013 11:27
Re: v tejto kombinacii dobra volba
Nechápu co je ideální pro rodinu na zvýšené, malé dvoukolce, co se tváří jako SUV. Může mít motor jakej chce.
Avatar - 3_diamanty
20. 11. 2013 11:33
Re: v tejto kombinacii dobra volba
idealne su kompaktne rozmery na urovni fabie kombi ale razvor to ma pritom pomaly ako v strednej triede, idealne je aj vyssie pohodlne nastupovanie , lepsi vyhlad z vyssej perspektivy, ma to dostatocne velky kufor aj na bezne rodinne ucely a samozrejme s tymto testovanym motorom aj spotreba bude unosna, vyssi podvozok sa tiez v mestskej dzungli zide, je dost ludi ktori kupuju uz ako rodinne auta prave taketo vozy miesto hatchu alebo sedanu, nam pod barakom par ASXiek na ulici stoji, skusim sa tych ludi spytat preco to vlastne kupuju a potom sa ti ozvem
20. 11. 2013 14:39
Re: v tejto kombinacii dobra volba
Chápu ho v provedení 4x4. Jako imidžovka je tu mnoho hezčích. Za podobné peníze máš třeba Verso. Užitná hodnota o dost větší. SUV příliš lepším výhledem z kabiny nevynikají - zúžený profil zadních oken, masivní přední sloupek blízko u řidiče, vzadu okýnko jak do sklepa...K čemu se ti hodí ve městě vyšší světlá výška? k ježdění přes obrubníky? Najezdím přes 50tkm s různými vozy ročně a vyšši světlou výšku jsem ocenil jen jednou. Bohužel, kdybych neměl 4x4, byla by mi stejně k ničemu... Jen konstatuji, že v cílové skupině "rodina" bude mít směšné prodeje (verze 4x2).
4. 8. 2016 17:43
Re: v tejto kombinacii dobra volba
Uvedl jste vozidlo Toyota Verso, jestli ho nové seženete za 380k tak jste santa klauzzzz >:D , nejlevnější je stále o nějakých 100k dražší než MTS ASX, tak prosím nepleťte hrušky s jablky. V dané cenové relaci je to v současné době zřejmě nejlepší volba, pokud zrovna neholdujete přeturbeným mikromotorům (alá TSI 1,2, Ecoboost 1.0 atd.), nelíbí se vám tvary Oplu Mokka, či Astra, ještě by tu byl Kia Soul, Cee´d, Dacia Duster a v neposlední řadě od MTS Lancer. Nepočítám malé a mini vozy, které lze do ceny 400.000,-Kč, jakožto nového vozy pořídit. Zkuste pohledat a dejte vědět, třeba na nějaký vůz, který MTS ASX předčí najdete, teda pokud ho výrobci vozidel zařadí do nabídky. Vše je otázkou priorit a pamatujte, "ne vždy musí být Váš názor ten jediný a správný ;) ".
20. 11. 2013 12:37
Re: v tejto kombinacii dobra volba
Takže děti jsi nikdy do autosedačky nedával. Nákup na zadní sedačky také ne. Bolestmi zad nikdy netrpíš. Ve velkém městě, kde je nouze zaparkovat (a parkuje se zejména podélně), nebydlíš. Ve velkých městech ani moc nejezdíš - ono to zda vidíš přes auto před sebou nebo ne je dost velký rozdíl.

A to ti to píši coby majitel klasického kombíku, který se velmi zodpovědně rozhodoval právě mezi kombi a středním SUV či MPV. Ano, vyšší auto má i své zápory - viz. spotřeba ve 130. Jen, na rozdíl od někoho, dohlédnu dál než na špičku vlastního nosu. Nic ve zlém. ;-)
20. 11. 2013 14:27
Re: v tejto kombinacii dobra volba
Vše mám za sebou nebo používám, ale manželka jako rodinné auto zvolila MPV (SUV mi s pohonem předních kol pro rodinu nedává smysl - je to hraní si na "image" nebo póza). MPV stejných vnějších rozměrů nabízí výrazně lepší rodinné možnosti. Pokud oželím onen zvýšený posez/nastupování, oproti stejně velkému kombíku mi toto nabízí pouze vyšší spotřebu, jinak nic.

Bavím se o rodině, samozřejmě. Cílová skupina tohoto vozu (v této kombinaci) je rozhodně jiná. A jelikož to žádný stylový krasavec není, pak tedy jedině pracant. No s pohonem předních kol opravdu jen průměrný...
20. 11. 2013 15:48
Re: v tejto kombinacii dobra volba
Takhle to vypadá, když někomu v diskuzi chybí nadhled. Nad sebou máš celý odstavec zaměřený na vypisování kladů tohoto konkrétního auta ve městě, který jsi zcela záměrně přeskočil a navázal jsi slovy SUV nemá žádné výhody proti MPV... dovolím si odhadnout příčinu (a teď pujdu na hodně tenký led >:D ) nemá to náhodou něco společného s tím, že tvá manželka zvolila jako rodinné auto MPV? ;-)

To, že jsi ty (nebo tvá manželka) zvolil MPV jako rodinné auto, se mi zdá naprosto v pořádku.. ovšem nemůžeš ASX odstřelit s tím, že MPV je objektivně lepší.. někdo opravdu ty výhody SUV v rodinném autě postaví nad tvé MPV a bude bude to naprosto stejně relevantní názor jako je ten tvůj. A to i v případě, že se bavíme striktně o rodinném využití.

Připomíná mi to kamaráda, co si koupil Porsche Cayenne a od té doby se s ním nedá bavit o autech, protože nehledě na cokoli je jednoznačný vítěz ve všem Kajen >:D
20. 11. 2013 16:09
Re: v tejto kombinacii dobra volba
Neodhaduješ příčinu správně. Konkrétně - nechápu zájem rodiny o auto SUV v provedení 2WD. Jediné co "získáš" je vyšší spotřeba a to i oproti MPV, protože SUV si hrají na "drsné" krabice, do "terénu", kdežto MPV jsou určeny na silnici a přes zvýšený design se snaží o optimalizaci aerodynamického odporu. Smysl takové to SUV dostává až v případě 4WD. A je fuk, jestli to je kaškaj, yeti, ix35...

Reagoval jsem na původní myšlenku, ze které vyplývalo, že se je to vhodné rodinné auto. Já se ptám - stojí mi zvýšené náklady na palivo za tu potřebu zvýšeného posezení? Třeba Civic má také zvýšené posezení a kufr stejně velký... A proč jako rodinné auto zvolit SUV s 2WD, které mi oproti MPV nenabízí nic navíc? Jak říkám, buď jde o image nebo potřebu ukázat, že mám éS Ú Vé (že s ním nevyjedu víc než třeba se Sanderem - koho to zajímá)... Ale chápu automobilky, proč to nevyrábět, když se to prodává, že jo.
No já stále čekám na jakýkoliv objektivní důvod SUV 2WD jako rodinného auta. Může jím být skvělá cenová nabídka, to pak chápu, ta může ovlivnit i ty předpokládané vyšší nároky na provoz díky vyšší spotřebě.
Neobhajuji MPV, ani nejsem jejich velkým příznivcem, ale každopádně dávají větší smysl než SUV 2WD, kterážto v této kategorii navíc působí dost "sterilně", skoro všechny jsou "stejný" a celkově dost nudný a nenápaditý... Čekám tedy nějaký argument pro rodinné auto, palce dolů a pseudořeči typu "ty sis koupil, tak..." jsou trapné...
20. 11. 2013 16:31
Re: v tejto kombinacii dobra volba
Ak staci jeden objektivny dovod preco moze byt SUV povazovane za rodinne auto, tak napr. bezpecnost (pripadne pocit bezpecia)
21. 11. 2013 11:01
Re: v tejto kombinacii dobra volba
Tak nevím, připadal by sis třeba v zafiře nebo S-Maxu méně bezpečný? Dovoluji si tvrdit, že rozhoduje spíš hmotnost než to, jestli to je SUV.
21. 11. 2013 13:20
Re: v tejto kombinacii dobra volba
Objektivních důvodů, proč si koupit SUV, máš o pár postů výš celý odstavec.. to, že si je už podruhé záměrně přešel jako nerelevantní neznamená, že ty důvody nejsou objektivní.. místo toho se tu oháníš 4WD.
Pochop, že přesvědčit někoho jako jsi ty o výhodách SUV ani neni cílem této diskuze, jelikož ty se přesvědčit nechat nechceš.. objektivní důvody totiž smetáš ze stolu a racionální diskuzi nechceš vidět.
Uvědom si, že spoustě lidí ty výše uvedené důvody ke koupi místo MPV prostě stačí - každý má jiná kritéria.
Takže se vracím k tomu nadhledu.. nemáš ho a nechápeš, že ty a tvá kritéria posuzování nejosou alfa omega. Nauč se chápat že různí lidé mají různé priority a tvuj pohled na věc se né vždy shoduje s pohledem ostatních, kterým se může z výše uvedených důvodů zdát koupě SUV jako lepší volba.
21. 11. 2013 13:46
Re: v tejto kombinacii dobra volba
objektivní důvod pro koupi 2WD SUV jako rodinného auta jsem tam nenašel žádný. Žádné racionální diskuze jsem se nedočkal. Jen narážek na to, že nechci slyšet objektivní důvody. Ale hledám celkem marně... myslíš "vyšší podvozek na kdejaké jámy" - to snad nemusím ani komentovat, že? Nebo zvuk motoru? Hlášky typu "dostateční kufr"? To má i Civic a nemusí být ano kombi. Taktéž vyšší posez (což má v podstatě každé MPV. A seděl jsi už v nějakém SUV ze kterého by byl dobrý výhled? Z vlastní zkušenosti nejlepší výhled byl z GLka, ještě ucházejíc byl z RR. Což je za prvé trochu jiná liga. Přesto i z toho "obyčejného" Civicu je vidět líp... Tak já nevím, který je ten objektivní důvod sakra - proč je tam rovnou nenapíšeš? Vyšší spotřeba? Aerodynamický hluk ve vyšší rychlosti? Fakt nevím...
21. 11. 2013 18:22
Re: v tejto kombinacii dobra volba
Zapomněl jsi zesměšnit pohodlnější nastupování i vystupování, lepší manipulaci s autosedačkou a vyšší posaz, díky nemuž vidíš zpravidla přes auto jedoucí před tebou, což má za následek přímé zlepšení aktivní bezpečnosti.

Tvrdit, že karoserie SUV nemá ŽÁDNÉ výhody, je přinejmenším úsměvné a je z tebe cítit jistá zaujatost.

Nasyp si konečně už prosím popel na hlavu a odejdi do klečet do kouta, nebo do svého MPV >:D
22. 11. 2013 12:40
Re: v tejto kombinacii dobra volba
Nebavíme se o karoserii SUV. Píšeme o SUV 2WD, můj osobní názor je, že je to v ceníku z důvodů "již od". Jak říkám vyšší nástup a nakládání mohu získat i v jiné kategorii, ale ať si koupí kdo chce co chce. Já až uznám potřebu SUV (zatím jsem si krom MPV běžně vystačil s 4WD kombi), tak o 2WD určitě uvažovat nebudu.
Chápu, že to může být vyhovující podle různých kritérií třeba pro lidi s handicapem nebo zdravotními problémy, ale to rozhodně není primární pro rodinné auto.
Ty sis asi koupil SUV 2WD, že?
24. 11. 2013 12:34
Re: v tejto kombinacii dobra volba
že zrovna někdo, kdo si tu celou dobu jen vychvaluje to své, mě nařkne z vlastnictví suv 2wd, to už snad nemyslíš vážně >:D řekl bych, že je na čase to utnout.. ty můžeš jít blbnout hlavy kámošům do hospody jak bez 4wd nejde žít (a jezdit po poli), manželka snad bude rozumnější a na kamarádky se s mpv vytahovat nebude a já budu pokračovat ve vlastnictví svého podřadného 2wd sedanu.
25. 11. 2013 14:42
Re: v tejto kombinacii dobra volba
Spíš má někdo problém porozumět psanému textu... zkus si ještě jednou přečíst, co jsem napsal, než napíšeš další blábol.
20. 11. 2013 17:35
Re: v tejto kombinacii dobra volba
Osobně považuji MPV také za lepší volbu. I vzhledem k (obvykle) hodně vysokým cenám dnes módních SUV. Na stranu druhou - pokud je ASX či kaškaj za cenu středního MPV, nevidím problém. Pak je to jen a pouze o osobních preferencích. Nesouhlasím s tebou ve dvou věcech:

1.) SUV nabízí oproti stejně dlouhým vozům klasických karoserií rozhodně více místa. To, že v případě MPV je toho prostoru a praktičnosti na stejném půdorysu ještě více je věc jiná.

2.) SUV s předním pohonem mě osobně smysl dává. Jako póza mi to v žádném případě nepřijde. Mimochodem - pokud bychom šli do důsledků, celou kategorii SUV lze z tohoto pohledu považovat za jednu velkou pózu - neb terénní vozy to, vzhledem ke své konstrukci, rozhodně nejsou.
21. 11. 2013 11:10
Re: v tejto kombinacii dobra volba
Ano celá kategorie SUV je móda. Ale uznávám, že 4WD se zvýšenou světlostí může mít smysl pro lidi bydlící v místech s horší přístupností, závislé i na počasí. A je jasné, že kvůli horší průjezdnosti na několik dní v roce si nebudou kupovat terénní auto. Tedy ve 4WD smysl má, ale tak jako tak je to prostě móda. tipnu si, že 90% majitelů nikdy nevyužije zvýšenou světlost vozu.
Avatar - Cuba66
21. 11. 2013 14:01
Re: v tejto kombinacii dobra volba
No například to, že když dáváš děti do sedaček, nemusíš se ohýbat. Jasně, u Versa taky ne, ale Verso jde koupit jen 1,8, ta 1,6 i když má papírově 97kW je na to prostě slabá. Dvoukolka? Není problém. Malý kufr? Kdysi jsem jezdil na hory ve třech s Mazdou 6 v kombíku. Takovejch krámů jsme vozili :-) Teď jsme čtyři, jezdíme Aurisem s kufrem 360litrů + rakev (ta předtím byla taky) a vejdeme se v pohodě. Jen nevozíme hovadiny, takže ten kufr stačí. A na běžnou polní cestu ti dvoukolka stačí, ale u osobáku utrhávám kryty pod motorem a lízátko. Tady by to bylo OK.
21. 11. 2013 16:13
Re: v tejto kombinacii dobra volba
Tak není tu jen verso, že, nabídka je široká, od Asie do Evropy. A kolik lidí jezdí po poli i s SUV? SUV je móda, navíc většina aut je dost nevzhledná. S 4WD mohou mít opodstatnění, s 2WD jako rodinné auto nic nepřináší. Jen vyšší výdaje na provoz. Vždycky jsem 2WD v této kategorii chápal jen jako ceníkovou položku "již od..."
20. 11. 2013 12:45
slušné
Hodně slušné auto za hodně slušné peníze. Přesto bych asi upřednostnil Kaškaj.

Jen ta spotřeba - 8,5 ve 130ti? Mazda to umí výrazně za míň (ač uznávám že cena CX-5 je krutě přestřelaná a z jiného vesmíru).

Na druhou stranu - kdysi, v rámci testu mého vozu byla zde na ACZ uvedena spotřeba o více než litr vyšší, než jak reálně jezdím já (podotýkám - ustálená spotřeba v reálných 130ti, dálnice, úsek tam a zpět - není těžké si to ověřit).

Mohu se tedy autora testu zeptat kolik měl vůz najeto? A mohu se zeptat nějakého majitele ASX za kolik na dálnici reálně jezdí?
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "HTPkiller"
20. 11. 2013 15:26
Re: slušné
Známý jezdí za sedmičku, na pohodu. A nájezd máš přece v galerii :-!
20. 11. 2013 17:56
Re: slušné
Já se neptám na průměrnou, já se ptám na spotřebu na dálnici při jízdě na limitu.

A nájezd - ono zde na ACZ se velmi často používají jiné fotky než testovaného vozu. Ale pokud to má najeto 2293 km, je ten údaj o spotřebě skutečně směrodatný :-!
neregistrovaný "HTPkiller"
21. 11. 2013 08:02
Re: slušné
Jo? ctu pravidelne a nevim ani o jednom pripadu. Tak sazej aspon dva ;-) :-!
Avatar - petrumr
20. 11. 2013 17:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 11. 2013 18:01
Re: slušné
Sorry, nevím co je M/C
Avatar - petrumr
20. 11. 2013 18:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 11. 2013 08:34
Re: slušné
Tu je test od Rasta, kde spomina ja spotrebu...
[odkaz]
Avatar - petrumr
20. 11. 2013 15:25
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
20. 11. 2013 15:47
Re: taky
Hlavně Citroen můžeš dejme tomu chtít jako stylovku, ale tohle?
Avatar - petrumr
20. 11. 2013 17:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
20. 11. 2013 16:51
nezájem
k čemu je benzínová dvoukolka? :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
20. 11. 2013 17:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 11. 2013 21:36
Re: nezájem
:yes: to je atmosféricky motor bez přeplňování než atmosférické dieselové motory :no:
20. 11. 2013 17:39
Špatný vůz
Mnohem lepší volba je [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
20. 11. 2013 17:52
Re: Špatný vůz
Adame Nováku, naprosto vážně musím konstatovat, že jsi nemocný.

Běž si na píseček plácat bábovičky. Neb tam mentálně (a troufám si tipnout že i fyzicky - takhle se člověk vlastnící občanský průkaz dlouhodobě prostě projevovat nemůže) patříš.

Ps.: A když už klikáš na ten palec dolů u mého příspěvku (na což máš samozřejmě plné právo), alespoň vynech u svého příspěvku palec nahoru, šmudlo.
20. 11. 2013 19:15
Re: Špatný vůz
Znám tu i horší jedince ;-)
Avatar - petrumr
20. 11. 2013 18:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
20. 11. 2013 22:10
Re: Špatný vůz
To je špatné hodnocení, Adame. Protože je jednostranné. Tohle ASXko je samozřejmě horší, než Yeti 2.0TDI 4x4 a opačně ASXko s dieselem ve verzi 4x4 je lepší, než dvoukolkové Yeti s benzínovou jednadvojkou. ;-)

Zbývá porovnávat vybavení, užitnou hodnotu, prostornost, spolehlivost, možnost variability, trochu subjektivní design, servis, cenu, jakou jedno dostaneš při prodeji a pochopitelně kupní cenu.

Pokud bych měl vybírat srovnatelné modely (pochopitelně diesel, 4x4), víc se mi líbí Yeti (design, možnost mnohem větší individualizace vybavení, lepší dostupnost servisu) než ASX a to v poměru řekněme 60:40, pokud bych měl takové auto ale kupovat (což nebudu, jsou pro mne oba ty vozy malé), asi bych dal spíš přednost ASXku, protože bych se nemusel tak bát, že jednoho dne najdu ráno před domem prázdné místo...

Jinak nedostatky mají v mých očích ty vozy zhruba srovnatelné... :-!

PS: srovnatelný naopak není Kvaškaj s motorem z rendlíku :no: :no: :no:
Avatar - Andromeda
21. 11. 2013 15:31
Re: Špatný vůz
Že by konečně spřízněná duše, diskuzní parťák Ádo ;-) ???
Avatar - Cuba66
21. 11. 2013 09:12
Kvalita laku
Majitelé celkem dost kritizují kvalitu laku. Čerpám z fóra klubu majitelů, kterým jsem se chtěl také stát, ale po pročtení právě toho fóra jsem se jím nestal a ASX vyřadil z možných kandidátů na příští auto.
Rozbalit vlákno
3
21. 11. 2013 14:29
Re: Kvalita laku
A tiez sa stazuju na zanasanie DPF u nafty
Avatar - petrumr
21. 11. 2013 16:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 11. 2013 00:15
Re: Kvalita laku
Zas taková katastrofa to není, myji si vlastní silou a zatím v poho.
21. 11. 2013 15:09
Klidnou nohou po okreskách za 5,5l???
Hustý úlet. Za 7l věřim. Za 5,5l? Blábol!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
21. 11. 2013 16:01
Re: Když to neumíš ty
tak to ještě neznamená, že to nejde ;-)
7. 3. 2014 17:47
Re: Když to neumíš ty
Mas pravdu je to blabol klidnou jizdou jezdim i za 5,1 l. Ale celorocne mne vychazi 6 l.
23. 11. 2013 00:09
o co jde?
ASXo mám dva roky a šel jsem do něj protože nabízelo to, co jsem od auta očekával. Vesměs jezdím po městě, takže benzínový motor byl jasná volba. Samozřejmě se mě to auto líbí a ostatní pro mě důležité aspekty splňuje. Tzn. místo v kufru pro kočár, pohodlné nastupování a instalování dětí do sedaček, spolehlivý prověřený motor s dobrou spotřebou. Diskuzi výše nechápu. MPV nabízí trochu něco jiného, než co potřebuji a Yety se mě nelíbí vzhledově. Taky jsem nehodlal být pokusným králíkem jejich turbomotoru. Ať si každý koupí co chce, každý má jiné priority. :yes:
Rozbalit vlákno
0