Technika
a jeden bílý hranatý Golf v cabrio verzi - pokud si dobře vzpomínám 😄
PS: A to jsem NEprozradila, že kvůli vaši NOSNOSTi jsme museli přidělat ještě jednu nápravu - takže Galina Tatjana má takový Tyrell či já nevím kdo to (třínápravové) auto ještě dělal 😄
Pěkný den (dámy a pánové KDO to má? No 6tiKOLOVÉ auto tady má JEN a JEN Galina Tatjana "GTi" :yes: )
PS: A to jsem NEprozradila, že kvůli vaši NOSNOSTi jsme museli přidělat ještě jednu nápravu - takže Galina Tatjana má takový Tyrell či já nevím kdo to (třínápravové) auto ještě dělal 😄
Pěkný den (dámy a pánové KDO to má? No 6tiKOLOVÉ auto tady má JEN a JEN Galina Tatjana "GTi" :yes: )
Matador-ky som kedysi mal, a ani som ich nezjazdil. Vyhodil som ich este skor. Boli to naozaj neskutocne sunty: akonahle sprchlo, bol problem udrzat sa s nimi na ceste. Mam najazdene aspon 300tisic, ale horsie pneumatiky som jakziv nemal. To bol prvy a posledny krat ked som kupoval pneumatiky podla ceny...
Otec teď měnil Barum gumy na vozíku snad po 20 letech a že s vozíkem najezdil jednu dobu opravdu hodně a tuším, že tam byly OR 34. Nicméně na vozík to máš opravdu jedno.
Když s ním jezdíš jen přes pole a kravín do hospody a občas ho tam zapomeneš, tak to je jasné, že tam můžeš mít i OR 34 >😁
Myslím, že jízdní stabilita nebo chování na mokru, ale i na suchu, nesouvisí jen s výškou. S mým ročním nájezdem (15 tkm soukromým autem, zbytek pracovním) je mi to ale trochu jedno, to spíš dřív prodám fusion, než bych na něj kupoval nové letní pneu. 😄
na privesny vozik?! Take drahe gumy - a naco prosim ta? Trakcia? Skor si najdi gumy, ktore maju zosilnene bocnice, tie su na prives.
Zvažuju jestli si mám na přívěsný vozík pořídit Continental EcoContact 3 nebo Bridgestone B250. Parametry mají moc hezké. Jen se u nich neuvádí jestli vydrží 10-15let. Netušíte někdo? ;-\ PS: kdy už bude test na 225/45 R17?
Dostal několikrát a mám právě dvě auta se stejným rozměrem, proto mluvim a zkušenosti a spolehlivosti s těma letníma Bridge. Jen mě čistě teoreticky zajímaj ty zimní a žádnej test neexistuje. Tak nějak...
Tak ale oni to testuju naozaj aquaplaningovo, mozno ze si sa do takej situacie nedostal.. Co ja viem... Tazko povedat.
Testuju to dost podrobne...
Testuju to dost podrobne...
Tak to je v pohodě... Mám asi 2.25t, ale garantuju ti, že právě ty Turanzy od Bridge tu vodu zvládaj naprosto perfektně. S ujetejma kilometrama se to zase rapidně zmenšuje, Ale tak do 15t jsem s takovou krávou nezažil větší jistotu.
Pri vsetkej ucte, ja si osobne myslim, ze auta cez 2.5tony s 255mm a viac by prepadli v testoch pri aquaplaningu...
Fyzika nepusti...
Ze som taky smely.
Fyzika nepusti...
Ze som taky smely.
Nojo, ale to jsou spíš testy na off a ne na klasický SUV s absencí terénu a právě tam chybí ty nízký profily.
Bohužel nemohu odpovědět, cenzura mě nepustila a nevim proč. Jen mě zajímaj ty zimáky. Na letní nedám v 255 dopustit na Bridge Turanza.
Testy SUV-pneu se občas objevují
[odkaz]
ale jinak bych souhlasil s tím, cos napsal, ty auta jsou technicky hodně rozdílný a co vyhovuje u jednoho nemusí sedět jinde!
[odkaz]
ale jinak bych souhlasil s tím, cos napsal, ty auta jsou technicky hodně rozdílný a co vyhovuje u jednoho nemusí sedět jinde!
Samozrejem som hovoril o nejakych standartnych pneu, nie na SUV.. to je ina klasa. Take testy tiez postradam. Ale mozno to nerobia preto, ze tam v tej klategorii su tie auta dost rozdielne v anstaveni geometrie, v zakladnych jazdnych vlastnostiach atd... ze by jedno auto islo super na ne, ine uz malo nejake problemy na vode, ione na suchu atd.. Neviem, len hypotetizujem...
Inac by to tuz z davno bolo, SUV tu nie je od vcera. Alebo ide zase len o marketing...
Inac by to tuz z davno bolo, SUV tu nie je od vcera. Alebo ide zase len o marketing...
No, ale podle mě nejde ani tak o palce (17-19-20), jako o šířku. Mám 255 a celkem by mě zajímal test na vodě a hlavně na sněhu. Na zimu mám Conti nějakej cross a podle mě stojej za hov... Třeba ne, třeba by to bylo podobný u všech, ale byla by to celkem zajímavá pobídka hlavně v tom, že ty gumy nestojej 2 litry kus a pak s tim nic nenaděláš.
Pořád málo, to je nižší střední... ;-\ Nad 225 v 17 jsem taky neviděl, nebo na SUV.
PS: a zrovna tenhle rozměr ne tak na stavební kolečko, nebo Punto a zrovna u toho Punta mám zkušenost, že je úplně fuk, co tam je. Poslední dobou na něm mám pořád nějaký zimáky.
PS: a zrovna tenhle rozměr ne tak na stavební kolečko, nebo Punto a zrovna u toho Punta mám zkušenost, že je úplně fuk, co tam je. Poslední dobou na něm mám pořád nějaký zimáky.
Já bych řekl, že je to spíš tím Fusionem, který má hodně vysoký podvozek, takže těžko bude sedět tak dobře jako Punto.
Proč nám sem pořád strkají takovéto nanicovaté rozměry pneu ? To jsou pořád čtrnáctky, třináctky, ale o pneu 15" nebo 195/65 výše ani ň. Po světě nejezdí jen ty malé pytle. Mě osobně se nejvíc osvědčily Falken FK 452 a Firestone Firehawk. Zkoušeno na BMW 730d a Renault Espace.
To si nemyslím. Na P309 jsem měl Barumky a vydržely úplné h***o. Ted tam jsou Pirelly P3000 Energy a jsou pořád dobrý, navíc na mokru jsou velmi dobré.
Nejsem závodník a stačí mi malý rozměr pneu, ale pocit bezpečnosti je dobré cítit s každým kilometrem.
Nejsem závodník a stačí mi malý rozměr pneu, ale pocit bezpečnosti je dobré cítit s každým kilometrem.
Mám na fusionu 195/60 R15 Goodyear GT3 a pokud ty pneu srovnám (byť to jde velmi omezeně) s 155/70 R13 Pirelli P3000, kreré jsem měl na puntu, tak goodyearky podávají dosti chabé výsledky. Nevím, jak na tom jsou zrovna Goodyear Duragrip, ale obecně mě tento výrobce nepřesvědčil.
P.S. pro popichovače, proč čtete článek o R 13 když máte na kárách kola o hafo větší? Mohli jste si ušetřit keci 😉