Předek vzhledem k Subaru bez výhrad, zadek sice vypadá jako by se vrátili časem o 10, 15 let zpátky, ale na druhou stranu se alespoň nekoná žádná divočina alá Honda. Ještě si mohli odpustit ty 4 koncovky, když už, tak stačila na každé straně jedna. Doufám, že u STI jejich počet taky nezčtyřnásobí jako u WRX oproti předchůdci :-) Interiér jednoduchý, kde se vše ovládá pomocí 3 kruhových ovladačů, žádná změť čudlíků jako u Fordu.
Doufám jen, že budou silnější brzdy a ne ty "mrzáci" jako u minulé generace, co vydrželi nějakých 30 tis. km. Takže za mě proč ne. Manuál, modrá metalíza, zlatá kola a není co řešit :-)
Né promiň to já jen tak. Neber to osobně. Ono je to tady občas takový zvučný téma. Manuální převodovku si tady podle jednoho místního experta totiž pořídí zásadně ten, který na automatickou nemá víš a jak si vypíchnul v tom tvým příspěvku jako jeden z parametrů manuální převodovku, tak jsem si na to vzpomněl a nedalo mi to nerýpnout si. Osobně spíš nechápu jaký neznaboh si může do WRX dát automat. I kdyby byl manuál za příplatek tak si tam zvolím radši ten.
Taky jsem tam hned viděl designovou filosofii BMW, ale na druhou stranu je to určitě lepší, než dosavadní designová invence Subaru v poslední době. ;-)
Přesně, je lepší, když obšlehnou zadek od BMW a interiér z Oktávky [odkaz] , než aby se sami pokoušeli něco vytvořit od nuly.
Jasný důkaz, že marihuanek kecá, když tvrdí, že to jde i bez designéra >:-[]
Myslím, že design tohoto vozu rozbíjejí do negativu především relativně malá kola vůči bočnímu pontonu karoserie. Jinak to docela jde. A ta palubní deska je dost stejná, jako u XV.
Ten magický název Impreza mi bude chybět, ale to už je život. Každopádně je to na fotkách nádherné auto. Už teď se těším na modré STi s megakřídlem :-) Co oceňuji, tak to, že jsou mezigeneračně spíše revoluční kroky, než ty evoluční.
Ja Ti neviem, mne to auto príde dizajnovo nevyvážené, spredu dozadu. Ale nikdy sa mi žiadne subaru nepáčilo, ten ich dizajn je asi priveľa na môj vizuálny vnem.
Co se týče vzhledu,tak je to čistě subjektivní záležitost.Za mně podotýkám,že jsem velmi ale velmi zklamaný po té,co představili koncept.Sám sebe jsem přesvědčoval,že tentokrát dokáží jistě vynikající techniku i kvalitně zabalit,bohužel se tak opět nestalo a celou design-divizi bych nechal rozprášit!Zase to podle mně nezvládli,bohužel!! :no::no::no: Opět nepochopili,že prodejní čísla zvednou jedině a pouze,když přivedou nové zákazníky!
Z predstavenych statickych obrazkovsom bol mierne sklamany, na videu v pohybe vyzera vyborne - dizajn ma vcelku nadchol. Uz len aby sa dalo kupit v EU s manualnou prevodovkou a budem spokojny, ze mam cim nahradit svoje aktualne s-legacy 2005 :yes:
Teď jsi mě rozesmál >:D Evo bylo vždycky lepší než sti . Sti byla odjakživa ta horší a ošklivější ;-) Celkově auta od Subaru nejsou nic moc . Podprůměrné auta za kterým se ani neotočíš .
Mitsu03, pokračuji v této větvi, a trošku se omlouvám, že nereaguji pouze na tvůj příspěvek, ale tak nějak mi tyto příspěvky spolu souvisí… Podle tvého nicku předpokládám, že nic jiného než Mitsu pro tebe neexistuje :-) Mitsubishi mám rád, měl jsem dva kousky, ta auta měla duši, protože měli své plusy i mínusy a navíc to hlavní – dobrý pocit za volantem, se tam dostavil okamžitě. Stejně tak to ovšem vždy bylo i u Subaru, takže bych než neuznání čekal spíše respekt, protože Japonci prostě umí… To, že si vybereš jednu značku, nevadí, neplivej ovšem, prosím, po jiných. Je to taková novodobá choroba na všech diskuzích a je to smutné. Si představ, že by ta krásná bruneta, cos tudle potkal, na tebe hodila grcku jen proto, že na ni nepůsobí tvé charisma :-) Takže když se vrátíme k tvému komentu EVO x STI odjakživa… Jsou to perfektní stroje, má osobní zkušenost je s EVO VIII a STI z roku 2005. Nejsem kdovíjakej pilot, ale miluju okresky (každému doporučuji podrobně poznat kouzlo okresek okolo Třebíče a také v okolí Č. Budějovic směrem k Novohradskejm. BingoBangoMango EpesRádes Megahu… Teď žiju v Praze a Střední Čechy jsou o ničem…) Každopádně z mé krátké zkušenosti jsem si jízdně víc oblíbil STI, protože bylo vyrovnanější a daleko rychleji jsem si ji osvojil. EVO je úchvatné, ale brutální a jeho potenciál bych nikdy nevyužil (neříkám, že potenciál STI jo, ale při mé „ostré“ jízdě mi STI víc sedlo). Každého to je jeho volba, proto pro spoustu lidí naštěstí dělají všechny automobilky auta co nejvíce dokonalé, čili sterilní… Těmto legendám se to taky nevyhne (limity budou vždy vysoko, ale…) Osobně s dnešními auty musím najet 50 000 km, abych je začal mít opravdu rád a to je stejně jen ve spojitosti s místy navštívenými a ne se zatáčkami projetými. Vždyť i s tím starým krásným lancerem (co měl ty koncový lampy ve stylu eva), který měl pouhou 1.3 55 kW, tak ten, když se vzal pořádně za opratě, uměl na správném profilu trati za 60 minut nabídnout neskutečný zážitek. To už je ale úlet do jiné galaxie. Každopádně Mitsubishi OK, Subaru OK, ale sebejistě tvrdit, že EVO bylo vždy lepší než STI to prostě nejde… …protože…
…(k Enrico3) – nikdy jsem úplně nepochopil, proč spousta lidí ta dvě auta vždy srovnávala. Oba jsou Japonci, mají podobné kastle, zaměření a smysl použití, to může opravdu kdekoho zmást… při tom každé mělo/má ale jinou duši. S EVO X a STI (součastným) osobní zkušenost nemám, říká se, že EVO se zmírnilo, proto STI teď připadá brutálnější… Myslím, že ve srovnání nově příchozích si budou asi ještě více blízcí, ale raději si počkáme, protože si myslím a doufám, že rozdíl tam vždy bude, ovšem ne ten zda lepší, či horší. Sedni, projeď, rozhodni, což teda není zrovna dvakrát jednoduché :-) protože dnešní doba si žádá auta bez chyb a stávají se z nich bezpohlavní kusy železa, takže si můžeme vybrat, zda chceme červené, modré, nebo snad zelené, či rovnou obě, anebo to levnější…?
…(esenbe) toš dobrý fór…
/držte se a běžte se projet, dokud jsou v autě ještě volanty. Pozdravte protijedoucí přátele letmým bliknutím, v klidu nechte zaparkovat tu paní od vedle, nezapomeňte na toleranci vůči slabším pilotům, ku.va, neku.vujte furt za volantem, no a až vyjedete z města tak s jistotou a předvídavostí tomu šlápněte pořádně na krk, protože pro vyvolené tu auta nejsou od toho, aby šetřily palivo a čistili vzduch… WRX na vždy…/
sranda hoši sranda ... :-) dle mého má každé z těchto aut něco do sebe. Bohužel EVO X vs. WRX STI. Tam už bych neváhal, nejen že je papírově mitsu horší, ale taky je o dost ošklivější.
Hezky vysvětleno :-) pro mě Evo vždycky bylo a bude to lepší a hezčí ;-) nemužu si prostě pomoc ale sti vypadá jak auto ve stylu bobra ..... Zatím co Evo je daleko hezčí a agresivnější jde z jeho výrazu až cítit co se v něm ukrývá :-)
Z toho vyrosteš (doufám). A když se budeš bavit s někým, kdo má rozum a obě ta auta zná a měl možnost je alespoň trochu porovnat ti nikdy jednoznačně neřekne, které je absolutně rychlejší. Ano, řekne ti, které jemu řidičsky více sedlo.