Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru WRX se vrací k dvoulitru, má 195 kW a volitelně automat

Čtvrtá generace Subaru WRX se vzdává označení Impreza, přináší svébytný design a downsizovaný motor. A už má zase karoserii sedan!
Zpět na článek
21. 11. 2013 11:12
21. 11. 2013 12:01
21. 11. 2013 11:42
21. 11. 2013 11:43
21. 11. 2013 11:47
21. 11. 2013 12:54
21. 11. 2013 13:42
21. 11. 2013 13:10
21. 11. 2013 13:19
21. 11. 2013 13:30
21. 11. 2013 14:45
21. 11. 2013 15:37
21. 11. 2013 16:12
21. 11. 2013 18:22
21. 11. 2013 16:50
21. 11. 2013 19:00
21. 11. 2013 22:22
21. 11. 2013 23:31
22. 11. 2013 03:36
22. 11. 2013 16:54
22. 11. 2013 07:36
22. 11. 2013 10:24
22. 11. 2013 09:10
21. 11. 2013 20:14
21. 11. 2013 11:08
Za mě dobrý
Předek vzhledem k Subaru bez výhrad, zadek sice vypadá jako by se vrátili časem o 10, 15 let zpátky, ale na druhou stranu se alespoň nekoná žádná divočina alá Honda. Ještě si mohli odpustit ty 4 koncovky, když už, tak stačila na každé straně jedna. Doufám, že u STI jejich počet taky nezčtyřnásobí jako u WRX oproti předchůdci :-) Interiér jednoduchý, kde se vše ovládá pomocí 3 kruhových ovladačů, žádná změť čudlíků jako u Fordu.

Doufám jen, že budou silnější brzdy a ne ty "mrzáci" jako u minulé generace, co vydrželi nějakých 30 tis. km. Takže za mě proč ne. Manuál, modrá metalíza, zlatá kola a není co řešit :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - M4Touch
21. 11. 2013 11:39
Re: Za mě dobrý
Ještě pořádný žehlící prkno (čti křídlo) na zadek si zapomněl :-)
21. 11. 2013 11:46
Re: Za mě dobrý
To bude u STi
21. 11. 2013 13:23
Re: Za mě dobrý
Seš nějakej sociál, že si nemůžeš dovolit automatickou špajzku?
21. 11. 2013 15:03
Re: Za mě dobrý
Až (jestli vůbec někdy) se k tomu Subaru dopracuješ, tak pochopíš...
21. 11. 2013 15:09
Re: Za mě dobrý
Né promiň to já jen tak. Neber to osobně. Ono je to tady občas takový zvučný téma. Manuální převodovku si tady podle jednoho místního experta totiž pořídí zásadně ten, který na automatickou nemá víš a jak si vypíchnul v tom tvým příspěvku jako jeden z parametrů manuální převodovku, tak jsem si na to vzpomněl a nedalo mi to nerýpnout si. Osobně spíš nechápu jaký neznaboh si může do WRX dát automat. I kdyby byl manuál za příplatek tak si tam zvolím radši ten.
21. 11. 2013 15:36
Re: Za mě dobrý
V pohodě. Tento výrok místního experta mi uniknul. Proto není někdy od věci v takovém případě použít smile ;-)
22. 11. 2013 09:11
Re: Za mě dobrý
Příště se polepším ;-)
21. 11. 2013 11:12
zase vacsie
Dokedy sa bude nafukovat ? ;-\
Rozbalit vlákno
1
21. 11. 2013 12:01
Re: zase vacsie
kopiruje americkych zakaznkov ;-)
21. 11. 2013 11:15
Lineatronic by mohl ve WRX
fungovat lépe než automat v Evu,ke kterému vůbec nesedí.V Outbacku funguje velmi dobře,uvidíme,jak se mu povede ve WRX.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hotwire
21. 11. 2013 11:15
Velmy rozporuplny design
Spredu je to pekne auto, ale ten zadok je strasne nafuknuty, pripomina mi to nejaku inak stihlu babu ktora ma ale strasne velku *. >:-[]
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Magister
21. 11. 2013 11:27
Re: Velmy rozporuplny design
To jo, ale na Subaru je to hodně dobré. Asi nejhezčí Subaru vůbec...
Avatar - CHerokee
21. 11. 2013 12:48
Re: Velmy rozporuplny design
Povedené. Vypadá lépe než předchozí generace. Automat vítám, je lepší s takovým vozem mít ruce na volantu... jsem zvědavý na další informace a testy.
Avatar - JDM
21. 11. 2013 13:48
Re: Velmy rozporuplny design
je rok 2013 , nejedná se o imprezu , takže mě tvůj názor na automat nevadí >:D
Pro mě subaru už lepší auto než byla Impreza WRX STI nikdy nevyrobí .
Avatar - Ozzman
21. 11. 2013 12:00
Re: Velmy rozporuplny design
Mne ten zadek vzdáleně evokuje BMW E90 sedan :-) Nevadí mi.. :-)
Ženská pez pr... je jak tejden bez neděle.. >:-[]
Avatar - Ozzman
21. 11. 2013 12:02
Re: Velmy rozporuplny design
BMW: [odkaz]
WRX:[odkaz]
Avatar - white label
21. 11. 2013 12:28
Re: Velmy rozporuplny design
Taky jsem tam hned viděl designovou filosofii BMW, ale na druhou stranu je to určitě lepší, než dosavadní designová invence Subaru v poslední době. ;-)
21. 11. 2013 13:09
Re: Velmy rozporuplny design
Přesně, je lepší, když obšlehnou zadek od BMW a interiér z Oktávky [odkaz] , než aby se sami pokoušeli něco vytvořit od nuly.
Jasný důkaz, že marihuanek kecá, když tvrdí, že to jde i bez designéra >:-[]
Avatar - deolator
21. 11. 2013 13:34
Re: Velmy rozporuplny design
Myslím, že design tohoto vozu rozbíjejí do negativu především relativně malá kola vůči bočnímu pontonu karoserie. Jinak to docela jde. A ta palubní deska je dost stejná, jako u XV.
21. 11. 2013 13:42
Re: Velmy rozporuplny design
Je fakt, že tohle auto není o designu, ale jak dlouho chce Subaru ještě vařit tuhle UHO, mi není jasné.
21. 11. 2013 15:08
Re: Velmy rozporuplny design
Na UHO musíš do Evropy (střední). Spíš bych to přirovnal k suši. Většina Evropanů ho odmítá, ale komu zachutná, tak nepřestane :-)
21. 11. 2013 13:43
Re: Velmy rozporuplny design
První co mně napadlo: od pasu dolů je to trojkové BMW předchozí generace:-)
Avatar - white label
21. 11. 2013 13:48
Re: Velmy rozporuplny design
Nemyslím si, že vyloženě jen od pasu dolů...
21. 11. 2013 11:42
Křídlo
Kde je pořádné křídlo, přes které není vidět dozadu?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - sargis
21. 11. 2013 11:43
Re: Křídlo
Nalep si tam yehliacu dosku ;-)
Avatar - KANKUNEN
21. 11. 2013 12:54
Re: Křídlo
WRX by mělo mít aspoň nějaké křídlo a STI už pořádné.
Avatar - JDM
21. 11. 2013 13:42
Re: Křídlo
i s tím pořádným křídlem jde dozadu vidět celkem dobře >:D
Avatar - PTS
21. 11. 2013 13:10
WRX
Ten magický název Impreza mi bude chybět, ale to už je život. Každopádně je to na fotkách nádherné auto. Už teď se těším na modré STi s megakřídlem :-) Co oceňuji, tak to, že jsou mezigeneračně spíše revoluční kroky, než ty evoluční.
Rozbalit vlákno
1
21. 11. 2013 13:19
Re: WRX
Revoluční v čem, prosím?
21. 11. 2013 13:30
kolieska
nejake ma male kolesa na tak velku kasnu
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2013 14:45
WRX
Automobil, ktery by si kazda evropska automobilka prala vyrabet. Vzhledove skvela evoluce predpredposledni Legacy.
Za me jasny :yes:
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2013 15:37
WRX Design
Ja Ti neviem, mne to auto príde dizajnovo nevyvážené, spredu dozadu. Ale nikdy sa mi žiadne subaru nepáčilo, ten ich dizajn je asi priveľa na môj vizuálny vnem.
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2013 16:12
vzhled???
Co se týče vzhledu,tak je to čistě subjektivní záležitost.Za mně podotýkám,že jsem velmi ale velmi zklamaný po té,co představili koncept.Sám sebe jsem přesvědčoval,že tentokrát dokáží jistě vynikající techniku i kvalitně zabalit,bohužel se tak opět nestalo a celou design-divizi bych nechal rozprášit!Zase to podle mně nezvládli,bohužel!! :no: :no: :no: Opět nepochopili,že prodejní čísla zvednou jedině a pouze,když přivedou nové zákazníky!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
21. 11. 2013 18:22
Re: vzhled???
Ale tak jo, je celkem koukatelné. Jen ho člověk nesmí srovnávat s konceptem...V každém případě se těším na jízdní dojmy.
21. 11. 2013 16:50
Super
Z predstavenych statickych obrazkovsom bol mierne sklamany, na videu v pohybe vyzera vyborne - dizajn ma vcelku nadchol. Uz len aby sa dalo kupit v EU s manualnou prevodovkou a budem spokojny, ze mam cim nahradit svoje aktualne s-legacy 2005 :yes:
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2013 19:00
...
konečně ho můžeme porovnávat s EVO
Rozbalit vlákno
7
21. 11. 2013 22:22
Re: ...
To jistě můžeme ... protože EVO se STíčku nemohlo nikdy vyrovnat, takže ho je nutno srovnávat s WRX :-)
21. 11. 2013 23:31
Re: ...
Teď jsi mě rozesmál >:D Evo bylo vždycky lepší než sti . Sti byla odjakživa ta horší a ošklivější ;-) Celkově auta od Subaru nejsou nic moc . Podprůměrné auta za kterým se ani neotočíš .
22. 11. 2013 03:36
Re: ...
Mitsu03, pokračuji v této větvi, a trošku se omlouvám, že nereaguji pouze na tvůj příspěvek, ale tak nějak mi tyto příspěvky spolu souvisí… Podle tvého nicku předpokládám, že nic jiného než Mitsu pro tebe neexistuje :-) Mitsubishi mám rád, měl jsem dva kousky, ta auta měla duši, protože měli své plusy i mínusy a navíc to hlavní – dobrý pocit za volantem, se tam dostavil okamžitě. Stejně tak to ovšem vždy bylo i u Subaru, takže bych než neuznání čekal spíše respekt, protože Japonci prostě umí… To, že si vybereš jednu značku, nevadí, neplivej ovšem, prosím, po jiných. Je to taková novodobá choroba na všech diskuzích a je to smutné. Si představ, že by ta krásná bruneta, cos tudle potkal, na tebe hodila grcku jen proto, že na ni nepůsobí tvé charisma :-) Takže když se vrátíme k tvému komentu EVO x STI odjakživa… Jsou to perfektní stroje, má osobní zkušenost je s EVO VIII a STI z roku 2005. Nejsem kdovíjakej pilot, ale miluju okresky (každému doporučuji podrobně poznat kouzlo okresek okolo Třebíče a také v okolí Č. Budějovic směrem k Novohradskejm. BingoBangoMango EpesRádes Megahu… Teď žiju v Praze a Střední Čechy jsou o ničem…) Každopádně z mé krátké zkušenosti jsem si jízdně víc oblíbil STI, protože bylo vyrovnanější a daleko rychleji jsem si ji osvojil. EVO je úchvatné, ale brutální a jeho potenciál bych nikdy nevyužil (neříkám, že potenciál STI jo, ale při mé „ostré“ jízdě mi STI víc sedlo). Každého to je jeho volba, proto pro spoustu lidí naštěstí dělají všechny automobilky auta co nejvíce dokonalé, čili sterilní… Těmto legendám se to taky nevyhne (limity budou vždy vysoko, ale…) Osobně s dnešními auty musím najet 50 000 km, abych je začal mít opravdu rád a to je stejně jen ve spojitosti s místy navštívenými a ne se zatáčkami projetými. Vždyť i s tím starým krásným lancerem (co měl ty koncový lampy ve stylu eva), který měl pouhou 1.3 55 kW, tak ten, když se vzal pořádně za opratě, uměl na správném profilu trati za 60 minut nabídnout neskutečný zážitek. To už je ale úlet do jiné galaxie. Každopádně Mitsubishi OK, Subaru OK, ale sebejistě tvrdit, že EVO bylo vždy lepší než STI to prostě nejde… …protože…
…(k Enrico3) – nikdy jsem úplně nepochopil, proč spousta lidí ta dvě auta vždy srovnávala. Oba jsou Japonci, mají podobné kastle, zaměření a smysl použití, to může opravdu kdekoho zmást… při tom každé mělo/má ale jinou duši. S EVO X a STI (součastným) osobní zkušenost nemám, říká se, že EVO se zmírnilo, proto STI teď připadá brutálnější… Myslím, že ve srovnání nově příchozích si budou asi ještě více blízcí, ale raději si počkáme, protože si myslím a doufám, že rozdíl tam vždy bude, ovšem ne ten zda lepší, či horší. Sedni, projeď, rozhodni, což teda není zrovna dvakrát jednoduché :-) protože dnešní doba si žádá auta bez chyb a stávají se z nich bezpohlavní kusy železa, takže si můžeme vybrat, zda chceme červené, modré, nebo snad zelené, či rovnou obě, anebo to levnější…?
…(esenbe) toš dobrý fór…

/držte se a běžte se projet, dokud jsou v autě ještě volanty. Pozdravte protijedoucí přátele letmým bliknutím, v klidu nechte zaparkovat tu paní od vedle, nezapomeňte na toleranci vůči slabším pilotům, ku.va, neku.vujte furt za volantem, no a až vyjedete z města tak s jistotou a předvídavostí tomu šlápněte pořádně na krk, protože pro vyvolené tu auta nejsou od toho, aby šetřily palivo a čistili vzduch… WRX na vždy…/
Avatar - Machy_CZ
22. 11. 2013 16:54
Re: ...
Ahoj, mohl by si poradit konkretne okresky v okoli Trebice ? Diky
22. 11. 2013 07:36
Re: ...
sranda hoši sranda ... :-) dle mého má každé z těchto aut něco do sebe. Bohužel EVO X vs. WRX STI. Tam už bych neváhal, nejen že je papírově mitsu horší, ale taky je o dost ošklivější.
22. 11. 2013 10:24
Re: ...
Hezky vysvětleno :-) pro mě Evo vždycky bylo a bude to lepší a hezčí ;-) nemužu si prostě pomoc ale sti vypadá jak auto ve stylu bobra ..... Zatím co Evo je daleko hezčí a agresivnější jde z jeho výrazu až cítit co se v něm ukrývá :-)
22. 11. 2013 09:10
Re: ...
Z toho vyrosteš (doufám). A když se budeš bavit s někým, kdo má rozum a obě ta auta zná a měl možnost je alespoň trochu porovnat ti nikdy jednoznačně neřekne, které je absolutně rychlejší. Ano, řekne ti, které jemu řidičsky více sedlo.
21. 11. 2013 20:14
Dobré,
ale dejte tam motor z A 45 AMG a bude to nejlepší Subaru na světě :-)
Rozbalit vlákno
0