Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
lowkick
No, u Porsche si docela věří...ceny ve srovnání s Audi Q5 cca 20% plus...nevím, nevím. Každopádně si dělají prostor pro cenovku základního dieselu. Já jsem tohle auto vypustil z hledáčku a nejen kvůli ceně. Napadá mne paralela...co kdyby Evoque stál se srovnatelným motorem víc než RRS? Koupil by ho někdo?
JaMM
Vzadu zmizli tie nechutne bublinovite zadne svetla 😄
[odkaz]
[odkaz]
Zmizely? Překvapení? Od pohledu je vidět, že je to maskování ve tvaru světel Cayenne. Žes to byl ty, kdo jako jediný nepoznal, že jde o maskování? A v diskuzi prohlašoval něco o velkých světlech. >😁 Tohle bylo očekáváno: [odkaz] To je prosím rok staré (článek vydaný 13.11.2012).
Škoda těch spojených zadních světel,vypadají mnohem líp,než ty co jsou v sérii. Vůbec celý ten rok starý návrh vypadá líp.
Takychto zarucenych skic, renderingov, povinnych design etud, garantovanych finalnych verzii a tutovkovych spy photo bolo uz nete hafo.
Len Skoda ich vyprdla tolko, ze aj sudruhovia "odbornici" boli z toho akysi zmateni. 😉
Len Skoda ich vyprdla tolko, ze aj sudruhovia "odbornici" boli z toho akysi zmateni. 😉
zane
S tými cenami áut v USA to je tak, bohužiaľ - na druhej strane, kto za to môže? Napr. v Alberte v Canade, kde su tie ceny aut porovnateľné ako v U.S., je daň 5% - a to je potom trochu rozdiel, keď tu je daň 20% :no:
No som sklamany. Je to trosku facka potencialnym kupcom Macanu. Nech sa na mna Porsche nehneva, ale predavat mensie auto aj priestorom aj razvorom za vacsiu cenu je drzost.
Stracaju moje sympatie. :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :no: :no: :no: :no: :no:
Stracaju moje sympatie. :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :no: :no: :no: :no: :no:
Macan S by měl dosáhnout lepší dynamiky než Cayenne S při základní ceně o 20 tisíc € nižší. U Turba je to už téměř 45 tisíc € a dynamika by měla být velmi podobná. Otázka je samozřejmě výbava a kvalita zpracování.
Vypadá to, že Macan zaměřují jako sportovnější SUV oproti Cayenne, ne nutně jako menší a levnější. Macan má PDK, hnanou zadní nápravu, přední připojuje, vzadu by měl mít aktivní diferenciál, pokud si dobře pamatuji. Je to vyloženě silniční auto. Koncepčně je to velmi blízké 991 (hlavně motor je na špatném místě, ale jinak).
Vypadá to, že Macan zaměřují jako sportovnější SUV oproti Cayenne, ne nutně jako menší a levnější. Macan má PDK, hnanou zadní nápravu, přední připojuje, vzadu by měl mít aktivní diferenciál, pokud si dobře pamatuji. Je to vyloženě silniční auto. Koncepčně je to velmi blízké 991 (hlavně motor je na špatném místě, ale jinak).
Neviem kto dnes počíta kurzom 1:1 to si asi robíš strandu!
Prémia a vyššie, robí autá v rovnakej kvalite - iba sú upravné miestnym zakonným podmienkam.
I u prémiových značek jsou rozdíly mezi US a EU verzí. Nemám dost najezděné na US verzích, abych mohl říct jak moc a jak je to rozšířené. Ale nějaké rozdíly jsem už viděl (navíc spousta toho může být schovaná a auta jen tak z plezíru rozebírat nebudu). A se zákonnými podmínkami to nemělo nic společného.
O MSRP - že je bez dane som nevedel.
U nas maju tiez dealeri vozidiel akesi "generalne" cenniky. Realita vsak byva v prospech zakaznika. 😉
Automobilky modeluju svoje marze vo svoj obraz a hlavne na zaklade konkurencnych cien, pripadne kolko este znesu zakaznici.
P.S. MSRP znamena "Manufacturer's suggested retail price"
Vysvetlivky na strankach porsche usa😒br /> ABOUT YOUR MANUFACTURER’S SUGGESTED RETAIL PRICE (MSRP) The MSRP reflects the base MSRP and destination charge for the Porsche model selected. The MSRP excludes taxes, license, title, and optional regionally required equipment. Actual dealer price may vary. Please contact your Porsche dealer for more information about prices and availability of specific models and optional equipment.
https😐/my.porsche.com/usa/accessories…
Volkswagen Passat 2013 - zadní brzdy kotoučové 10,7 palcové. Zdroj: [odkaz]
Do USA se žádná stará technika nedodává. Naopak do USA se nedodávají evropské základní motorizace a převodovky. Základní ceny v USA obsahují narozdíl ood EU slušný motor a všechno v automatu a elektrice.
Napr. Nissan varoval v evrope pred dovozem americkeho 350, ktery neni staveny na rychlou jizdu po nemeckych dalnicich.
U Usa Passatu není možné do vozu objednat některé moderní bezpečnostní systémy. Jde například o kontrolu bdělosti řidiče, automatická světla, aktivní tempomat nebo systém proti střetu s jiným vozem v rychlostech do 30 km/h.
I tak ale nový Volkswagen Passat patří na vrchol současné nabídky Svědčí o tom i vítězství v anketě o americké auto roku časopisu Motor Trend. Evropan zvyklý na vyšší kvalitu by možná ohrnul nos nad některými levnějšími detaily. Jakmile by si prohlédl ceník, možná by zauvažoval nad tím, zda by je přece jen kvůli výhodnější nabídce nedokázal oželet.
Btw to varování před šedým dovozem 350Z je naprosto pochopitelné. Co jiného jako měl Nissan říct? Je to stejné jako když majitelé předražených butiků z centra Prahy tvrdí, že veškerý Ralph Lauren prodáváný na internetu je padělek >😁
- širší nabídka motorů, vrcholná verze s vyšším výkonem
- možnost 4x4, v US jen předohrab
- řada prvků vybavení není v US vůbec nabízena, třeba bi-xenonové světla nebo jejich automatická regulace dálkových světel, jízdní asistenty (lane, side etc.), el. ruční brzda, adaptivní podvozek a hromada dalšího až po blbinky jako černě čalouněný strop, sportovní podvozek a další.
Jediné o co Evropané přicházejí proti US verzi je totálně zastaralý motor 2.5l s pětikvaltem. Ten by totiž byl v EU zcela neprodejný (nikoliv jen kvůli normám, ale hlavně pro nezájem zákazníků).
Dlouho jsem tě tu neviděl. 😉