Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lotus Exige S: Šestiválcová bestie nově také jako roadster

6 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
1176kg a 258Kw :yes: , z 0-100 za neuveritelne 4s a pritom to nemusi mat ani 600 koni 3 turba a 2 tony vahy a 5 metrov dlzku a spotrebu 20 litrov a vybavu so vsetkym moznym aj nemoznym co clovek v zivote nevyuzije a odputava to pozornost ,

lotus vyraba auta ktore su skutocne sportove a tak nejako si predstavujem sportove auto ako to prezentuje lotus, sikovne, kompaktne, lahke, spartanske vo vnutri, , lotus , :yes: :yes: :yes: takto to ma vyzerat :yes😒br />
taky lotus evora S [odkaz] je dodnes v tejto cene a triede neprekontalnym sportiakom ktory na ceste potrapi aj 2krat tak drahe "imidzovky" bez problemov a este aj super vyzera

mat tak 2-3 melony od Billa Gatesa v ruke s tym ze si mam za to kupit nejaky sportovy voz tak berem hocijaky lotus bez vahania , nic lepsie a zabavnejsie clovek pod pojmom sportove auto nenajde, lotus jasna volba v tomto smere, skutocne sportove auto , ziadna napuchnuta obyvacka na kolesach hrajuca sa na sportovca ale skutocny spartansky sportiak, lotus klobuk dole, mat prachy tak berem aj dva :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Mě se hodně moc líbí, interiéru bych asi i něco málo odpustil. Aktuální, ale jednoduchý a rozpoznatelný exteriér. Líbí se mi, že je to stále svoje značka, ale bez odéru kusových produkcí. Cena je na hranici snesitelnosti.
Avatar - Anonym
Anonym
:yes: :yes: :yes😒br />
Lotus vždycky uměl....hlavně Esprit je srdcovka..
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Můj komentář se ale váže na tento model, ne na všechny z historie značky. 😉
_MT_
Lotus nabízí S Roadster už pěkně dlouho. A představili ho v Ženevě v roce 2012. Takže co je nového?
Avatar - davy
davy
Tohle je nejzábavnější koncept auta, jaké znám. Karosérií dospělé auto, targa (klasický kabriolet nemá prakticky význam, nad 50 km/h stejně musí být na zadních sedačkách deflektor a ten v rychlostech nad 80 km/h je neuvěřitelně hlučný), váhou auto závodní a konečně i motor s pořádným objemem a zvukem. Opel Speedster se stejnou platformou bylo mé nejzábavnější auto, jen mne trápil ten zvuk dvoulitru, bylo to takové nedospělé auto a také mělo chyby díky Opelu. Nádhera po všech stránkách! [odkaz]