Design
Za mě ta nejnovější, protože je ještě více technicistní. První má takový odér doby, Karl und Egon, dalmátské čufty und brzlík.
Za sebe musím říct, že vnímám design Audi jednoznačně sestupně. Nejkrásnější byla jejich vůbec první limuzína V8: krásný hranatý design a v interiéru velké dřevěné plochy a dostatek analogových budíků, které ukazovaly vše důležité - přesně jak to mám rád! Skoro jako by to ani nebylo koncernové auto. 😄 Druhá generace se už bohužel v duchu 90. letech zaoblila, přesto bych její design označil za líbivý. Moje sympatie si ovšem získala hlavně verzí S8, což byla společně s Quattroporte 4. generace poslední limuzína s výkonem přes 300CV v kombinaci s manuální převodovkou. :yes: Pak už přišel strmý pád. Druhá generace A8 mě ničím neoslovila a ze všeho nejméně designem. A ta současná je v podstatě po stránce designu jen evolucí té druhé. Bohužel prodeje ukazují, že tento "antidesign" je přesně to, co kupci v téhle kategorii chtějí. A totiž za žádnou cenu nevyčnívat z davu. 8-s :no:
A proč by měl každý chtít vyčnívat z davu? 8-s Ne každý je takový exhibicionista jako ty, někdo si chce královsky jezdit bez toho, aby ho všichni okukovali a na každým nákupu poutal zbytečnou pozornost závistivců.
A mně se například designová filozofie Audi velmi zamlouvá, každý má jiné chutě. :yes:
A mně se například designová filozofie Audi velmi zamlouvá, každý má jiné chutě. :yes:
ty nechápeš že oni žádný přístup nemají oni prostě nic neumí udělat, podívej na Mazdu to jsou učebnice designu
Ty se hlavně pořádně podívej na ten svůj tragický tuzing, ty "ABARTHe vlastní výroby"..., takové týpky by měli zavírat do blázince! Určitě máš na to pletivo v nárazníku (s nápisem natřeným štěkou přes šablonu z kartonu) homologaci (o té RZ vpředu ba Puntu "ABARTH" nemluvě)!
Jeden garážový výtvor krásnější, než druhý, pán je zřejmě skutečný designový gurmán😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Jeden garážový výtvor krásnější, než druhý, pán je zřejmě skutečný designový gurmán😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Kašli na něj, vždyť ten loula má problém udržet linii v jedné jediné větě...
A i tohle má volební právo, pak to u nás vypadá, jak to vypadá ;-\
A i tohle má volební právo, pak to u nás vypadá, jak to vypadá ;-\
Proč antidesing. Jednoduchý vnější tvar s technicistními detaily. To je jeden ze způsobů, jak k autodesignu přistupovat. Mně se s odstupem doby, kdy jsem zpočátku byl kritický k masce, A8 líbí. Nesmí být v černé barvě, to je takové klišé a zbytečně to tlumí jednoduchý tvar, resp. není to úplný hranol, aby to bylo tak jednoduché, že tomu lesklá černá sedí.
Navíc, už první generace byla zaoblená v duchu 90.let, ne až druhá. Opravdu hranaté Audi snad byla 100vka, možná ještě něco dřív. [odkaz] [odkaz]
Navíc, už první generace byla zaoblená v duchu 90.let, ne až druhá. Opravdu hranaté Audi snad byla 100vka, možná ještě něco dřív. [odkaz] [odkaz]
Jasně, myslel jsem první generaci A8. Napsal jsem druhá, protože za první (limuzínu Audi) považuji V8. Ostatně těžko mohla být druhá generace "v duchu 90. let", když přišla na svět v roce 2002. Moje tři nejoblíbenější Audi jsou právě V8 a první a druhá generace 200. V interiéru se mi hodně líbí i poslední stovka/ první A6 nebo poslední 80/90.
to bolo zvezenicko...
V8 3.6l quattro 250PS
z 0 na 100 za 7.6, max skoro 250kmh
diferaky Torsen, ziadne esp, asr a podobne hovadiny...
...a 15" kolesa 😄
V8 3.6l quattro 250PS
z 0 na 100 za 7.6, max skoro 250kmh
diferaky Torsen, ziadne esp, asr a podobne hovadiny...
...a 15" kolesa 😄
Jó, to bylo svezeníčko - velká, těžká, extrémně nedotáčivá a nepřehledná věc.
Jedině na semaforových soubojích se to dalo ocenit.
První A8 - a zejména S8 - na tom nebyla jinak, ten extrémní pokrok u tohoto vozu se netýká až tak moc designu, ale právě jízdních vlastností, které jsou dnes o několik vesmírů jinde, než na začátku devadesátých let. Troufám si tvrdit, že žádné jiné konkurenční auto (BMW7, MB-S...) neudělalo za tu dobu takový pokrok v jízdě (ne, sedmu, ani MB-S nemám najeto tak, jako A8/S8, kdo má, ať mně opraví/doplní).
Jedině na semaforových soubojích se to dalo ocenit.
První A8 - a zejména S8 - na tom nebyla jinak, ten extrémní pokrok u tohoto vozu se netýká až tak moc designu, ale právě jízdních vlastností, které jsou dnes o několik vesmírů jinde, než na začátku devadesátých let. Troufám si tvrdit, že žádné jiné konkurenční auto (BMW7, MB-S...) neudělalo za tu dobu takový pokrok v jízdě (ne, sedmu, ani MB-S nemám najeto tak, jako A8/S8, kdo má, ať mně opraví/doplní).
Mozes tiez povedat ze to bolo velke, bezpecne a pohodlne auto. V tej dobe mat ABS, airbagy, digi klimu, kozu, vak na lyze, tempomat, el. okna i zrkadla a pod. nebol na Slovensku (ani v Cesku) standard.
Nedotacave "trosku" bolo, no nebol to sportak, tak sa dalo odpustit. A vdaka quattru ta v zime nezastavilo skoro nic.
Co ta dokazalo zastavit boli technicke problemy, nedostatok nahradnych dielov, ich cena a (ne)schopnost nasich servisov... 😄
Nedotacave "trosku" bolo, no nebol to sportak, tak sa dalo odpustit. A vdaka quattru ta v zime nezastavilo skoro nic.
Co ta dokazalo zastavit boli technicke problemy, nedostatok nahradnych dielov, ich cena a (ne)schopnost nasich servisov... 😄
Limuzíny Audi tě neoslovují designem, tak chceš jako služebák Lineu od Fiatu, no ty jseš ale éro 😄
Co se ti na Linee nelíbí? V rámci své třídy jí považuji za stále nejhezčí sedan. :yes: Jinak současný design Audi mi opravdu nic neříká. Kdybych měl nárok na sedan ve třídách, kde má Audi zastoupení, vybral bych si následovně😒br />
nižší střední - Mazda 3 sedan nebo Lancer
střední třída - Mazda 6
vyšší střední - Jaguar XF nebo Cadillac CTS
luxusní limuzíny - Jaguar XJ nebo Quattroporte
střední třída - Mazda 6
vyšší střední - Jaguar XF nebo Cadillac CTS
luxusní limuzíny - Jaguar XJ nebo Quattroporte
První A8 se opravdu povedla, je neskutečné, že ani po 19 letech nevypadá zastarale. Elegantní štíhlý design zejména v černém laku se mi líbí víc než dnešní bachraté/svalnaté křivky. Nízkou dlouhou kapotu mohou dnešní auta jen smutně závidět - předpisy na ochranu chodců a značná zástavbová výška dnešních turbodieselů nízkou kapotu neumožňují.
Krásná auta. Krásná v tom nejčistším slova smyslu. Není to avangarda, a není to ani pokus o slepý styl. Je to vycizelovaná dotažená prácička pro lidi, co se nechtějí na silnici naparovat, pro lidi, kteří umí ocenit technicistní akcent, poměrovou i liniovou vyváženost, jakož i estetickou vyzrálost. Ta auta v podstatě nemají jediný kaz. A nestárnou.
Někomu třeba schází větší míra emocí. No, emoce, ty si laskavě odžívej v posteli, tam můžeš, zakousnutý do pelesti předvádět partnerce to, čemu se v lepší společnosti říká rajc. Nahoře jde o velká auta, a to je samozřejmě jiná píseň.
A když si tak člověk proletí stránky AUDI, mrkne na A3, na A4 Allroad, A5 coupé či sportback, A6, A7, a A...8 pochopí, že u AUDI samozřejmě přesně ví, jak na design. Modelová nabídka AUDI je excelentní, nemá slabá či hluchá místa.
Absolutorium pak směruji k této generaci - [odkaz] Jedním slovem - klenot.
BRAVO AUDI :yes: :-!
Někomu třeba schází větší míra emocí. No, emoce, ty si laskavě odžívej v posteli, tam můžeš, zakousnutý do pelesti předvádět partnerce to, čemu se v lepší společnosti říká rajc. Nahoře jde o velká auta, a to je samozřejmě jiná píseň.
A když si tak člověk proletí stránky AUDI, mrkne na A3, na A4 Allroad, A5 coupé či sportback, A6, A7, a A...8 pochopí, že u AUDI samozřejmě přesně ví, jak na design. Modelová nabídka AUDI je excelentní, nemá slabá či hluchá místa.
Absolutorium pak směruji k této generaci - [odkaz] Jedním slovem - klenot.
BRAVO AUDI :yes: :-!
dojdi si k očnímu
Dívám se na tvojí kartu... přemýšlím, kam bych tak měl poslat tebe... 8-s >😁 😉
V tomto případě (výjimečně, ale zcela vážně) do blázince, viz 1:06.
Jaký design tady je vždyť je to neustále krabice na kolečkách jako všechny Faš vozy, jen se zvětšia maska , a ten nápad odstartoval Fiat na Alfě a Němci jen opět okopírovali tak jako vše, motory JTD atd.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
K tvému předchozímu příspěvku. Co jsem se tak bavil, lidem spíš přijde poslední A8 subtilní. Než jako "napuchlá obluda".
mne sa napr. nová A8 páči a nebudem tu teraz vykrikovať a 10 krát opakovať že je nádherná...proste A8 je elegantná ale zároveň aj trochu nenápadná...a to je fajn pretože si môžem luxus užívať aj bez toho aby ma niekto stále očumoval..
nuda?? možno pre teba ale niekto ten dizajn ako nudný neponíma...napr. ja v tom vidím elegantné auto..proste nie každý musí mať rovnaký vkus a každý máme svoj názor len sa proste treba krotiť s reakciami a nepresadzovať tu svoj názor už totálne hanlivými názormi..
Ale už se mi tak nelíbí zadek, původní oldschool světla odkazující na generaci okolo V8 se mi líbí víc.