Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A8: Design po generacích

Facelift vlajkově lodě Audi přesahuje rámec pouhých kosmetických změn. Vzhled vrcholného modelu značky byl omlazen a modernizován, přitom si však ponechal důraz na klasické a osvědčené proporce, které jsou vlastní oběma jeho předchůdcům.
Zpět na článek
24. 11. 2013 12:37
24. 11. 2013 12:55
24. 11. 2013 12:56
24. 11. 2013 13:45
24. 11. 2013 13:58
24. 11. 2013 19:20
24. 11. 2013 21:55
25. 11. 2013 07:58
25. 11. 2013 16:06
24. 11. 2013 13:45
24. 11. 2013 14:22
24. 11. 2013 13:55
24. 11. 2013 14:22
24. 11. 2013 14:56
24. 11. 2013 21:52
25. 11. 2013 08:02
25. 11. 2013 09:21
24. 11. 2013 15:02
24. 11. 2013 14:49
25. 11. 2013 08:11
25. 11. 2013 10:00
25. 11. 2013 13:11
25. 11. 2013 14:15
24. 11. 2013 20:02
24. 11. 2013 21:48
24. 11. 2013 22:43
25. 11. 2013 01:09
25. 11. 2013 08:16
25. 11. 2013 13:33
25. 11. 2013 14:22
25. 11. 2013 15:47
25. 11. 2013 09:29
24. 11. 2013 20:36
24. 11. 2013 22:48
24. 11. 2013 12:37
...
Nejvíc se mi líbí první generace, protože Ronin. :-) A nejvíc bych chtěl tu poslední.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2013 12:55
Re: ...
ta prva A8 jednoznacne najlepsie vyzera, tie dalsie 2 napuchnute obludy co prisli po nej tak to uz je hruza a des navyse vyzeraju na pohlad nudnejsie a starsie ako ta prva generacia ( moj nazor )
Avatar - sargis
24. 11. 2013 12:56
Re: ...
Za mna druha generacia, nechava si elegnciu prvej + skvely interier.
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2013 13:45
Re: ...
neviem co sa akoze ma cloveku pacit na tomto: [odkaz] , nuda nuda nuda, absolutne to auto nema na pohlad s luxusom a charizmou vyzadujuc v tejto triede nic spolocne, totalne bezpohlavne auto, "dizajnovy crep" za drahe love, uz stary jaguar z r 1980 je krajsi ako toto audi
24. 11. 2013 13:58
Re: ...
A přesto se najdou lidé, kteří opustí tvé oblíbené XJ a pořídí si právě A8. Ano, je mi to jasné, nechápeš to. Nemohu říct, že by se mi A8 opravdu líbila. Přesto má u mne hodně vysokou pozici.

K tvému předchozímu příspěvku. Co jsem se tak bavil, lidem spíš přijde poslední A8 subtilní. Než jako "napuchlá obluda".
24. 11. 2013 19:20
Re: ...
Ak to naozaj nevieš tak ti to asi treba povedať..nie každý má rovnaký názor a vkus ako ty..to že sa tebe niečo zdá nudné alebo škaredé neznamená že to aj také je...

mne sa napr. nová A8 páči a nebudem tu teraz vykrikovať a 10 krát opakovať že je nádherná...proste A8 je elegantná ale zároveň aj trochu nenápadná...a to je fajn pretože si môžem luxus užívať aj bez toho aby ma niekto stále očumoval..

nuda?? možno pre teba ale niekto ten dizajn ako nudný neponíma...napr. ja v tom vidím elegantné auto..proste nie každý musí mať rovnaký vkus a každý máme svoj názor len sa proste treba krotiť s reakciami a nepresadzovať tu svoj názor už totálne hanlivými názormi..
24. 11. 2013 21:55
Re: ...
konečně je tady názor člověka který nemá ovčí mozek
25. 11. 2013 16:06
Re: ...
Ale copak ? Zjistil jsi, že to nemá cenu ? >:D >:D
24. 11. 2013 13:45
Re: ...
Mně druhá (D3) před faceliftem, tedy ještě s rozdělenou maskou. Nicméně Ronin je klasika.
24. 11. 2013 14:22
Re: ...
Jo, ta je taky nádherná :-)
Ale už se mi tak nelíbí zadek, původní oldschool světla odkazující na generaci okolo V8 se mi líbí víc.
Avatar - Pekelná Micinka
24. 11. 2013 13:48
Karel opakovaně kryl
Za mě ta nejnovější, protože je ještě více technicistní. První má takový odér doby, Karl und Egon, dalmátské čufty und brzlík.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
24. 11. 2013 13:55
Od 10 k 5
Za sebe musím říct, že vnímám design Audi jednoznačně sestupně. Nejkrásnější byla jejich vůbec první limuzína V8: krásný hranatý design a v interiéru velké dřevěné plochy a dostatek analogových budíků, které ukazovaly vše důležité - přesně jak to mám rád! Skoro jako by to ani nebylo koncernové auto. :-) Druhá generace se už bohužel v duchu 90. letech zaoblila, přesto bych její design označil za líbivý. Moje sympatie si ovšem získala hlavně verzí S8, což byla společně s Quattroporte 4. generace poslední limuzína s výkonem přes 300CV v kombinaci s manuální převodovkou. :yes: Pak už přišel strmý pád. Druhá generace A8 mě ničím neoslovila a ze všeho nejméně designem. A ta současná je v podstatě po stránce designu jen evolucí té druhé. Bohužel prodeje ukazují, že tento "antidesign" je přesně to, co kupci v téhle kategorii chtějí. A totiž za žádnou cenu nevyčnívat z davu. 8-s :no:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Dominik.
24. 11. 2013 14:22
Re: Od 10 k 5
A proč by měl každý chtít vyčnívat z davu? 8-s Ne každý je takový exhibicionista jako ty, někdo si chce královsky jezdit bez toho, aby ho všichni okukovali a na každým nákupu poutal zbytečnou pozornost závistivců.

A mně se například designová filozofie Audi velmi zamlouvá, každý má jiné chutě. :yes:
Avatar - WinDiesel
24. 11. 2013 14:56
Re: Od 10 k 5
Od kdy si přizdisrá_i kupují A8?
24. 11. 2013 21:52
Re: Od 10 k 5
ty nechápeš že oni žádný přístup nemají oni prostě nic neumí udělat, podívej na Mazdu to jsou učebnice designu
Avatar - white label
25. 11. 2013 01:06
Re: Od 10 k 5
Ty se hlavně pořádně podívej na ten svůj tragický tuzing, ty "ABARTHe vlastní výroby"..., takové týpky by měli zavírat do blázince! Určitě máš na to pletivo v nárazníku (s nápisem natřeným štěkou přes šablonu z kartonu) homologaci (o té RZ vpředu ba Puntu "ABARTH" nemluvě)!
Jeden garážový výtvor krásnější, než druhý, pán je zřejmě skutečný designový gurmán:
[odkaz]
[odkaz]
25. 11. 2013 08:02
Re: Od 10 k 5
Kašli na něj, vždyť ten loula má problém udržet linii v jedné jediné větě...
A i tohle má volební právo, pak to u nás vypadá, jak to vypadá ;-\
25. 11. 2013 09:21
Re: Od 10 k 5
Ty doufam to volebni pravo nemas. 8-s
Avatar - Parda71 (BMWfans)
27. 11. 2013 01:13
Re: Od 10 k 5
Neřekl bych to lépe :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
27. 11. 2013 01:13
Re: Od 10 k 5
Abarth vlastní výroby zabils... Poté mi úsměv ztuhl, když jsem viděl, že sis nedělal srandu 8-s
Avatar - Pekelná Micinka
24. 11. 2013 14:27
Re: Od 10 k 5
Proč antidesing. Jednoduchý vnější tvar s technicistními detaily. To je jeden ze způsobů, jak k autodesignu přistupovat. Mně se s odstupem doby, kdy jsem zpočátku byl kritický k masce, A8 líbí. Nesmí být v černé barvě, to je takové klišé a zbytečně to tlumí jednoduchý tvar, resp. není to úplný hranol, aby to bylo tak jednoduché, že tomu lesklá černá sedí.

Navíc, už první generace byla zaoblená v duchu 90.let, ne až druhá. Opravdu hranaté Audi snad byla 100vka, možná ještě něco dřív. [odkaz] [odkaz]
Avatar - euro89
24. 11. 2013 15:02
Re: Od 10 k 5
Jasně, myslel jsem první generaci A8. Napsal jsem druhá, protože za první (limuzínu Audi) považuji V8. Ostatně těžko mohla být druhá generace "v duchu 90. let", když přišla na svět v roce 2002. Moje tři nejoblíbenější Audi jsou právě V8 a první a druhá generace 200. V interiéru se mi hodně líbí i poslední stovka/ první A6 nebo poslední 80/90.
24. 11. 2013 14:49
Re: Od 10 k 5
to bolo zvezenicko...
V8 3.6l quattro 250PS
z 0 na 100 za 7.6, max skoro 250kmh
diferaky Torsen, ziadne esp, asr a podobne hovadiny...
...a 15" kolesa :-)
25. 11. 2013 08:11
Re: Od 10 k 5
Jó, to bylo svezeníčko - velká, těžká, extrémně nedotáčivá a nepřehledná věc.
Jedině na semaforových soubojích se to dalo ocenit.
První A8 - a zejména S8 - na tom nebyla jinak, ten extrémní pokrok u tohoto vozu se netýká až tak moc designu, ale právě jízdních vlastností, které jsou dnes o několik vesmírů jinde, než na začátku devadesátých let. Troufám si tvrdit, že žádné jiné konkurenční auto (BMW7, MB-S...) neudělalo za tu dobu takový pokrok v jízdě (ne, sedmu, ani MB-S nemám najeto tak, jako A8/S8, kdo má, ať mně opraví/doplní).
25. 11. 2013 10:00
Re: Od 10 k 5
Mozes tiez povedat ze to bolo velke, bezpecne a pohodlne auto. V tej dobe mat ABS, airbagy, digi klimu, kozu, vak na lyze, tempomat, el. okna i zrkadla a pod. nebol na Slovensku (ani v Cesku) standard.
Nedotacave "trosku" bolo, no nebol to sportak, tak sa dalo odpustit. A vdaka quattru ta v zime nezastavilo skoro nic.
Co ta dokazalo zastavit boli technicke problemy, nedostatok nahradnych dielov, ich cena a (ne)schopnost nasich servisov... :-)
25. 11. 2013 13:11
Re: Od 10 k 5
Limuzíny Audi tě neoslovují designem, tak chceš jako služebák Lineu od Fiatu, no ty jseš ale éro :-)
Avatar - euro89
25. 11. 2013 14:15
Re: Od 10 k 5
Co se ti na Linee nelíbí? V rámci své třídy jí považuji za stále nejhezčí sedan. :yes: Jinak současný design Audi mi opravdu nic neříká. Kdybych měl nárok na sedan ve třídách, kde má Audi zastoupení, vybral bych si následovně:
nižší střední - Mazda 3 sedan nebo Lancer
střední třída - Mazda 6
vyšší střední - Jaguar XF nebo Cadillac CTS
luxusní limuzíny - Jaguar XJ nebo Quattroporte
24. 11. 2013 20:01
První A8 se opravdu povedla
První A8 se opravdu povedla, je neskutečné, že ani po 19 letech nevypadá zastarale. Elegantní štíhlý design zejména v černém laku se mi líbí víc než dnešní bachraté/svalnaté křivky. Nízkou dlouhou kapotu mohou dnešní auta jen smutně závidět - předpisy na ochranu chodců a značná zástavbová výška dnešních turbodieselů nízkou kapotu neumožňují.
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2013 20:02
3 x 8
Krásná auta. Krásná v tom nejčistším slova smyslu. Není to avangarda, a není to ani pokus o slepý styl. Je to vycizelovaná dotažená prácička pro lidi, co se nechtějí na silnici naparovat, pro lidi, kteří umí ocenit technicistní akcent, poměrovou i liniovou vyváženost, jakož i estetickou vyzrálost. Ta auta v podstatě nemají jediný kaz. A nestárnou.

Někomu třeba schází větší míra emocí. No, emoce, ty si laskavě odžívej v posteli, tam můžeš, zakousnutý do pelesti předvádět partnerce to, čemu se v lepší společnosti říká rajc. Nahoře jde o velká auta, a to je samozřejmě jiná píseň.

A když si tak člověk proletí stránky AUDI, mrkne na A3, na A4 Allroad, A5 coupé či sportback, A6, A7, a A...8 pochopí, že u AUDI samozřejmě přesně ví, jak na design. Modelová nabídka AUDI je excelentní, nemá slabá či hluchá místa.

Absolutorium pak směruji k této generaci - [odkaz] Jedním slovem - klenot.

BRAVO AUDI :yes: :-!
Rozbalit vlákno
8
24. 11. 2013 22:43
Re: 3 x 8
Dívám se na tvojí kartu... přemýšlím, kam bych tak měl poslat tebe... 8-s >:D ;-)
Avatar - white label
25. 11. 2013 01:09
Re: 3 x 8
V tomto případě (výjimečně, ale zcela vážně) do blázince, viz 1:06.
25. 11. 2013 08:16
Re: 3 x 8
Souhlas, tohle nemá mezi normálními lidmi co dělat...
25. 11. 2013 13:33
Re: 3 x 8
Když jsem to včera četl, tak jsem si říkal "k Chocholouškovi." :-)
Avatar - white label
25. 11. 2013 14:22
Re: 3 x 8
A co pak říkáš na ten jeho "ABARTH vlastní výroby" :
[odkaz]
8-s
25. 11. 2013 15:47
Re: 3 x 8
Jednoznačně ukázka vytříbeného vkusu. ;-)
25. 11. 2013 09:29
Re: 3 x 8
Vybral jsi velmi pěknou fotku...ano druhá generace vyhrává! ;-)
24. 11. 2013 20:36
Za mě
je určitě nejpovedenější model 4D8 s motorem 3,7 191 kw Quattro velmi dobrá kombinace.
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2013 21:47
Trapný článek patolýzalů
Jaký design tady je vždyť je to neustále krabice na kolečkách jako všechny Faš vozy, jen se zvětšia maska , a ten nápad odstartoval Fiat na Alfě a Němci jen opět okopírovali tak jako vše, motory JTD atd.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
25. 11. 2013 01:14
Re: Trapný článek patolýzalů
"Faš vozy"??? Myslíš třeba dobové italské, nebo japonské vozy?
25. 11. 2013 09:30
Re: Trapný článek patolýzalů
Máš slevu na špagety? :-)
25. 11. 2013 10:16
Re: Trapný článek patolýzalů
Co přesně prosím tě kdo okopíroval s JTDéček?
Avatar - T613
25. 11. 2013 10:31
Re: Trapný článek patolýzalů
jako příznivec italských vozů jistě víš, že Itálie byla stát fašistickým, zatímco Německo bylo státem nacistickým. Tedy tím chceš naznačit, že italský design stojí za dvě věci?
Avatar - VDC
24. 11. 2013 22:48
II.
Nejhezčí je 2. generace před "tlamím" FL (ano, tlamu měla i předtím, ale jen W12). :yes:
Rozbalit vlákno
0
25. 11. 2013 01:40
Za mě první "hliníková" generace S8
Například taková jaká jezdí ve filmu Ronin :yes:
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku