Zatímco většina evropského automobilového průmyslu je v katastrofálním stavu, montážní závody ve Španělsku navzdory ekonomické recesi zvyšují produkci, najíždějí na výrobu nových modelů a vytvářejí nová pracovní místa.
VW jim přihrál prácičku, mají lepší, prodejnější modely, jsou na vzestupu. Jestli jim VW přihraje ještě i nový model SUV stojící nad Yetim, je to jasné a není co řešit - velký, ziskový model vyráběný pro 3 značky ....
Bratrské modely Seatu jsou jistě povedené, ale ke štěstí to zdaleka nestačí. Ovšem nový Leon, tam je vidět obrovský přínos bývalých designérů Alfy Romeo a řada prvků v interiéru, které jsou na jednu stranu dost podobné VW, ale na druhou stranu působí čistě i sportovně, žádné experimenty. Přesto bych si spojení AR a VW nepřál.
Tak ta palubka je malinko slabší, spíš jsem mluvil o ovládacích prvcích, kde beru v případě seatu drobnou unifikaci jako plus.
Tohle byla totiž docela bída: [odkaz]
Posun by byl, ale na domácích prodejích za říjen, nebo kdy to bylo, to moc vidět není. Tady se myslím Seat za rok dál propadl. Ale může to být jen konkrétní měsíc.
Jasně, je třeba odlišit export že Španělska, prodeje celkem a prodeje Seatu. Jen jsem chtěl poukázat na fakt, že tyto přímky být rovnoběžné rozhodně nemusí.