Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Nový velký Ford Transit míří na český trh

23 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ford pracuje cílevědomě na tom, jak ztratit těžce nabyté pozice i v segmentu dodávek. Tedy je to můj názor, bude to chtít vidět naživo ale na první look jsem se toho leknul... Vím že chtějí mít globální Transit a asi se v Americe bojí evropského designu než v Evropě amerického, ale přesto ...
Focus poameričtěním docela zabili a teď to chtějí udělat i s Transitem. Jak ale říkám, můj pocit.
Nagano
Focus je pořád cca 7. nejprodávanější model v Evropě, takže tu nešiř paniku s tím, že ho Ford poameričtěním zabil...

Navíc design u dodávek, hlavně těch větších jako je Transit (nikoli Transit Custom) není nijak zásadní, zde je důležitý poměr cena/výkon/kvalita/výdrž a tam Transit jasně vede nad konkurencí...nad tou německou dvojnásob!
Pepis
A navíc je Focus nejprodávanější auto na světě, tak to Ford zabil možná tak u borečků v diskusi na netu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ona na to bude mít vliv i ta stejná věc, proč je u nás nejprodávanější koncern, potažmo Škodovka... Ač se to někomu nezdá, tak ve světě je Focus zárukou toho, co je Golf pro čecha/němce... Takže i ne tak povedený model se bude prodávat 😄 Mne se také moc nelíbí, hlavně v interiéru
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Bavíme se o Evropě, potažmo o ČR, svět sem netahej. Možná, že kdyby Ford prodal Focusů v Evropě víc, nemusel by být v Evropě tak ztrátový ............
Nicco
Vdaka Cine a potom trochu este aj USA. Nie vdaka EU.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Vážený pane. To není nikterak dobrá vizitka. V 1., navýsost evropské generaci Focusu šlapali Golfu na paty. Podívej se kde je Golf teď a kde je teď Focus. Proti první generaci je to propadák.
Petrko
Nemáš nějaký problém? Myslíš že nějaká auomobilka chce mít nejprodávanější auto v Evropě místo na celém světě? Evropský trh není ani celosvětový a ani největší.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ford e ten, který má problém - a pokud v Evropě vyrábí a prodává auta, nemůže potřeby Evropy ignorovat. Různé japonské, americké a jiné rouby se přesvědčivě neujaly. Ujaly se vždy ty vozy, které cílily na Evropskou klientelu a nenutily je kupovat převlečená cizácká auta.
Petrko
Ty máš akcie Fordu? Nebo tě nevzali do správní rady? Nebo co? Tak znovu, přes všechny tvoje kecy je Focus nejprodávanější auto na světě. Evropa není nejsilnější trh a nikdo není povinny se mu přizpůsobovat. A pokud Ford přestane auta v Evropě vyrábět a prodávat bude to jen jeho rozhodnutí. Založ si firmu a můžeš si za ní plně rozzhodovat. Jinak rozhoduješ jen za své peníze jestli si koupíš steak nebo párek. Je to stejný jako když odboráři ve Škodě chtějí rozhodovat jestli se SUV budou montovat v ČR nebo ve Španělsku. Odborář se může rozhodnout co si dá k svačině, nebo jestli se rozvede s manželkou a vezme si milenku. Kde se co bude vyrábět rozhodne majitel fabriky.
Nicco
Je 7., ale kedysi bol aj 4.
tomkite
No nevím jestli je to evropský nebo americký design, ale tahle dodávka mně přijde opravdu škaredá. Myslím, že toto období není pro design Fordů úplně šťastné...
Paulie88
Nejsem sice podnikatel nebo někdo kdo by takový dodávky nakupoval ve velkým. Ale kdybych byl a měl je nakupovat tak vzhled by byl asi poslední co mě u tý dodávky zajímá. Vzhled mě zajímá u osobáku u mýho auta ale tady je to fakt jedno. Navíc mě to tak strašný nepřipadá.
tomkite
Jo, při koupi dodávky je vzhled nepodstatný. Spíš nějak nepobírám současný designový jazyk Fordu. U té dodávky je to především ten čumák. Zase na druhou stranu, aspoň ty auta budou nějak odlišný...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
V minulé generaci se odlišil agresivní maskou Crafter, tak teď to samé chce udělat Ford. Jojo, s jinou dodávkou si to fakt asi nespletem >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jak u kamionu >😁 Nevim nevim... taky se mi nelíbí, vypadá to jak nějakej US tahač 😄

na druhou stranu, třeba takovej Crafter má stejně masivní čumák ( i když bez toho chromu 😄 )

Za mne :no: , ale na druhou stranu, je to dodávka a tam je to fuk..
Petrko
Hmm mně masivní čumák vadí spíš u osobáku, třeba Audi. Dodávky bych fakt neřešil tam jde o práci, na montérkách vady taky nehledáš. Jsou to prostě montérky.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Čumák by asi opravdu neměl rozhodnout o tom, jestli je to auto k něčemu nebo ne. No ale když se přidají jisté hříchy páchané pod kapotou, nebo fakt, že někteří výrobci dodávají do zemí "východní Evropy" opravdu ošizené verze a to samé platí třeba pro Transity - v té odcházející generaci ...... mohli by o to výsadní postavení i přijít.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Čím ošizené jsou transity? >😁 Když opomenu rez, tak je to držák 😄 Ale je fakt, že mám zkušenosti jen s TDDi a níže...
Avatar - m.z.
m.z.
Za mě, je to taky škaredé, ale důležitější je výkon, prostor a spotřeba.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Tuhle mi to někdo ze servisu Ford vysvětloval, bylo to myslím něco na podvozku, pro západní Evropu zdvojené, pro "východní" Evropu jednoduché, asi aby se dala požadovat levnější láce.
Nabídka Transitu byla vždycky velmi flexibilní ............ >😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No držák, to jsi snad trochu přehnal. Ford Transit je na tom přesně stejně, jako konkurence, držáky už se nevyrábějí ............ ale přesto - prohlásit že je to držák je ........ úsměvné. Ale opakuji, ostatní jsou na tom stejně, od Fordu se žádné zázraky neočekávají..... Představme si takového hrdého majitele VW Transporter, když se mu začne sypat. 😄
offf
To opravdu davají elektricky ovládané zrcátka až do nejvyšší verze ? U dodávky to je naprostá nutnost (pokud tedy potřebujete couvat), takže bych to očekával ve všech verzích.
Naopak musím pochválit za ESP i v nejnižší verzi.