Více verzí je určitě fajn, nicméně jsem zvědavý na cenovou politiku, když už za V6 chtějí dva mio. Možná by se měli více zaměřit spíše na "normální" auta, kde dost ztrácejí. Těžko říct. I když F-Type je krásné auto, to bezesporu.
chce to uz cim skor rozbehnut to nove SUVecko, potom pojdu predaje celeho jaguaru mozno o 200 percent hore, som prekvapeny ze tolko s tym otalaju a vyckavaju a dokonca stale este nie je oficialne potvrdene ze sa to velke SUV vobec bude aj vyrabat, caka sa na reakcie arabasov , divny to svet, akoby logika nefungovala, ved je uplne jasne ze SUV od jaguara bude mat uspech, zbytocne to natahuju , ale verim ze pride , vyzera to velmi slubne :yes:
k F-typu ani nemam co dodat, proste auto snov :yes:
je to jednoznacne SUV , konkurent pre cayenne alebo RR sport, ziadny crossover
co sa tyka schvalenia vyroby hod mi sem oficialne stanovisko, nejaky jasny clanok nech som kludnejsi, ja som cital ze rozhodnutie o vyrobe este nepadlo
Webpaja má samo pravdu, sám Jaguar toto auto označuje jako crossover, zastoupení značky jej takto také označuje, stejně jako potvrzují, že výroba je schválena a předvedou ho v roce 2015.
Auto má cenu za kterou se prodá...i když je mi záhadou jak se jim to daří, tak F-type zatím prodejnost má. Kupé počty podle mě minimálně zdvojnásobí.
A "normální" auta? Tam Jag ztrácí v jednom evropským faktoru a tím je nabídka XF a XJ v naftový verzi s pohonem 4x4. V aktuálních generacích už určitě nepřijde a pokud má někdo podobnou potřebu musí počkat na nový generace.
Jízdně a motoricky není problém, infotainment myslím bude revidovanej taky až s příchodem crossoveru a malýho sedanu.
Nejde jen o diesel a 4x4. XJ se tváří jako velká komfortní limuzína, ale není. Nemá ani vzduchové pérování na obě nápravy... to je u D3 standard. MB už to nabídne v C Klasse, protože ve svém S už mají nový vyšší stupeň.
Je to standard u MB a Audi, BMW má "vzduch" jen vzadu (pokud se tedy nepletu). Jeho nabídka také neznamená, že to bude lepší možnost. Některá auta lépe fungují na konvenčním odpružení.
Tohle je problém vás prodejců aut, když už se některý z vás orientuje v nabídce vlastní značky, je to úspěch, přehled o konkurenci je standardně nulový. Ostatní viz. MT.
upřímně kdybych měl neomezéný počet financí F-type bych si k
a podle nálady bych si je střídal, když bych jel jezdit rychle a čistě vzal bych si Caymana a když bych si chtěl zablbnout v oblaku kouře vzal bych si F-type