Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Dacia Duster 1.5 dCi: Jízdní dojmy z těžkého terénu

Modernizovaná Dacia Duster oficiálně vstoupila na český trh. Při této příležitosti jsme ji prověřili ve skutečném terénu.
Zpět na článek
27. 11. 2013 15:55
27. 11. 2013 16:00
27. 11. 2013 16:13
27. 11. 2013 16:02
27. 11. 2013 19:30
27. 11. 2013 20:14
27. 11. 2013 16:39
27. 11. 2013 18:35
27. 11. 2013 18:37
27. 11. 2013 21:25
27. 11. 2013 20:33
27. 11. 2013 23:53
28. 11. 2013 09:45
27. 11. 2013 22:11
27. 11. 2013 22:17
27. 11. 2013 22:49
27. 11. 2013 23:57
28. 11. 2013 07:45
28. 11. 2013 10:57
27. 11. 2013 22:20
27. 11. 2013 22:34
27. 11. 2013 22:52
28. 11. 2013 00:01
28. 11. 2013 07:32
28. 11. 2013 07:46
28. 11. 2013 09:45
15. 11. 2017 23:00
28. 11. 2013 00:01
28. 11. 2013 07:33
28. 11. 2013 11:00
28. 11. 2013 11:37
28. 11. 2013 13:09
29. 11. 2013 08:48
15. 11. 2017 22:59
28. 11. 2013 00:06
28. 11. 2013 14:01
28. 11. 2013 16:56
28. 11. 2013 19:18
27. 11. 2013 15:55
K videu
Vy jste kvality musel odhalovat? >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Honza Mička
27. 11. 2013 16:00
Re: K videu
Přesně tak >:D
27. 11. 2013 16:13
Re: K videu
To je ale od Vás kruté k tomu autu. ;-)
Avatar - 3_diamanty
27. 11. 2013 16:02
zkousili
jsme hluboky brod kdy voda sahala az po kapotu a auto stale jelo

len skoda ze na videach vidime stale len nejake xichty 8-s miesto tej chvalitebnej jazdy v terene, skoda nieco pisat, tie videa na auto.cz su nadalej akoby mimo reality 8-s akoby to chlapci tocili prvykrat a nevideli ako vyzeraju videodojmy na inych weboch 8-s

nie som ziadny rypalek ale tieto videa su o nicom nic v zlom chlapci, toto je bida vazne, ento web by si zasluzil daleko lepsie vidodojmy a videa nakolko urcite technicky nie je problem o to vacsia skoda ze to akosi "neviete" :'-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Honza Mička
27. 11. 2013 16:08
Re: zkousili
Videa prosím berte s nadhledem. Profesionálně natočené kousky máme pod testy, z jízdních dojmů se jedná pouze o spontánní věci, které jsou jen doplňkem textu. ;-) :yes:
27. 11. 2013 19:30
Re: zkousili
A nemohl někdo spontáně natočit tím telefonem pár průjezdů brodem? Protože na takové záběry jsem se opravdu těšil a ono na mě blikne PR video na prašné cestě. ;-\ škoda...
Ale koukám byla tam i konkurenční redakce tak budu pátrat.
27. 11. 2013 20:14
Re: zkousili
Beriem s nadhladom, lebo podla prednej masky vam voda zlahka ospliechala spodnu pochromovanu priecku prednej masky . Ak bola podla vas po kapotu, ako sa s tym vysporiadal filter sania a motor, lebo ziadny snorchel nevidim...
Naco je vlastne takyto test ?
27. 11. 2013 16:39
Go Dacia Go !!!
Dacia sa zlepšuje aj napriek neprajníkom.
Rozbalit vlákno
0
27. 11. 2013 18:06
Za ty prachy je to
dobrý kup. :yes:
Rozbalit vlákno
1
29. 11. 2013 07:25
Re: Za ty prachy je to
Tak som zvedavý, kto toto auto kúpi na slovensku, keď po intervencii CZ banky a nezmenených CZ cenách áut je rozdiel od najlacnejšej verzie 900 EUR až po 1.700 EUR pri aute kde sa zľavy nedávajú ...

Som zvedavý ako dlho ostane takýto stav.
Avatar - euro89
27. 11. 2013 18:35
těžký terén
Po těžkým terénem si teda představuji něco jiného, než trochu bláta, hlubší kaluže nebo podmáčené pole. Myslím, že v opravdu těžkém terénu by Duster těžce pohořel (jako každé SUV). Btw. v podobně "těžkém terénu" jsem asi před měsícem zkoušel novou Pandu 4x4 a zvládla to také bez problémů.
Rozbalit vlákno
2
27. 11. 2013 23:14
Re: těžký terén
v tazkom terene by pohorelo akekolvek auto so seriovymi pneu. Ale s drapakmi sa dost blbo jazdi po meste, ze?
Takze do naozaj tazkeho terenu treba "custom" auto, ktore sa uz ale na bezne denne pouzivanie nehodi.
Takze takyto teren by dacia naozaj nezvladla. S drapakmi mozno ano, ale so seriovkami by to neurobil ani ten jeep. pozerat od cca 2:50
[odkaz]

samozrejme na youtube su aj videa terenov, ktore ledva zvladaju aj customizovane auta,
napr toto by nepreslo ziadne seriove auto, ani s drapakmi(aj ked to je len mala mlacka v lese :-) )

[odkaz]
[odkaz]
20. 4. 2014 17:46
Re: těžký terén
Souhlasím ;-)
27. 11. 2013 18:37
zas?
"...My jsme před vjezdem na polygon automaticky přepnuli do režimu 4x4 Lock, který zajistí rovnoměrné rozdělení točivého momentu mezi nápravy..."

Doporucujem navstevu niektorej strojnej priemyslovky. Tam vam to snad uz konecne tak vysvetlia, aby ste nevyzerali ako amateri co nemaju potuchy o com hovoria...

Medzinapravova spojka NEZAJISTI rovnomerne rozdelenie tociveho momentu medzi napravy, ale uzamkne otacky mezi prednou a zadnou napravou! Tocivy moment by rovnomerne (resp. konstantne, nemusi to byt 1:1) rozdelil medzinapravovy diferencial v "otvorenom" stave (t.j. neuzamknuta uzavierka), keby tam pravda bol.
Rozbalit vlákno
1
27. 11. 2013 21:25
Re: zas?
Pravdu díš. Za předpokladu, že spojka nezačne prokluzovat.
Avatar - Ja Prvni 123
27. 11. 2013 20:24
ale jo, dobrý...
ale pořád je pro mě lepší Panda 4x4... a ještě lépe 500 XL, nebo jak se to bude jmenovat.
Tak si raději chvíli počkám.
;-)
Rozbalit vlákno
46
27. 11. 2013 21:42
Re: ale jo, dobrý...
Jó, proč chtít velkýho Dustera s lepším motorem, když tu máme dražší malou Pandu. >:-[]
27. 11. 2013 22:37
Re: ale jo, dobrý...
Ak je 353000 viac ako 384000, tak je Panda drahsia, to je fakt >:D
Dakto by sa mal vratit na prvy stupen ZS.
27. 11. 2013 22:41
Re: ale jo, dobrý...
Znovu, Duster je pořád PODSTATNĚ větší auto, které za svou cenu nabídne podstatně více, než o 30 tis levnější Panda. Chce to vidět dál, než jen tupě srovnat čísla v ceníku. ;-)

PS: Už víš, jaký je rozdíl mezi designem a dílenským zpracováním? >:D
27. 11. 2013 23:34
Re: ale jo, dobrý...
" proč chtít velkýho Dustera ...když tu máme dražší malou Pandu. "
Blablabla, hlupe vyhovorky; si trapny alibista >:D
27. 11. 2013 23:37
Re: ale jo, dobrý...
Já si opravdu nemyslím, že by tyto auta byla velikostně konkurenční. To bych vzpomenul spíše Swift 4x4, který je velikostně blíže, ale taky o 50 tis levnější než Panda.

Ale koukám, ty máš zas mindrák z toho, že tvůj oblíbený Fiat v podstatě nemá moc co nabídnout. Vidím, že ti nedochází více pojmů, než jen design a dílenské zpracování. >:D
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 23:52
Re: ale jo, dobrý...
...není ti už hamba? .. tak napiš, jo sek jsem se, sorry..... místo ing. si před jméno dej jiná písmenka.... Blb.
27. 11. 2013 23:58
Re: ale jo, dobrý...
Tys tu chyběl. Nebo spíš, tys mi chyběl?

Chlapci, až se naučíte omlouvat za svoji blbost vy sami, tak pak mi přijďte něco vyčítat! Já nemám problém s omluvami. A ty bys to měl jó sakra vědět. Ale koukám, opět razíš cestu urážejícího primitiva. :-! :yes:
Avatar - Ji/Ri
28. 11. 2013 00:05
Re: ale jo, dobrý...
...leccos jsem od tebe pochytil... nahoře máš jasný důvod se zachovat jako chlap... tak se ukaž...
28. 11. 2013 00:08
Re: ale jo, dobrý...
Nemám problém.

Makovníku, omlouvám se ti, že jsem špatně přečetl ceník, kde jsem zaměnil kolonky a vyhodnotil jsem nesprávně cenu Dacie Dusteru 1.5 dci 4x4 s Dustrem 1.6 4x4. :-!
Avatar - Ji/Ri
28. 11. 2013 00:19
Re: ale jo, dobrý...
...no vidíš... že to jde... teď ten kurz udržet a dáme panáka
28. 11. 2013 00:21
Re: ale jo, dobrý...
Na panáka ti kašlu, začni měřit všem stejně, jinak nejsi jiný, než ti tvý diskuzní kamarádíčci. Vůči tomu se zde vyhrazuju, to mi přijde nechutné a věř, že já mám úsudek taky velmi dobrý. :-!
Avatar - Ji/Ri
28. 11. 2013 00:50
Re: ale jo, dobrý...
.... tak ses pochválil ...když se kouknu zpět na diskuze, tak jsi jediný, kdo eskaluje debaty o ničem a jen .... ale nic... hlavně, že Ti chutná ;-)
28. 11. 2013 11:46
Re: ale jo, dobrý...
Koukám, ty jsi ten, kterému lhaní vůbec nevadí. Ok, v tom případě ti přeji v tvém okolí více takto charakterních lidí. :-! :yes:
28. 11. 2013 00:10
Re: ale jo, dobrý...
Zbytocne su tieto vyzvy jeho smerom; je to chudak, pokrytec a nema gule, radsej to zahra do out-u, obrati temu a/alebo obvini cele okolie svojimi fantasmagorickymi halucinaciami o vsemoznych komplexoch a mindrakoch; pritom jediny mindrak je on sam >:-[]
Raz mozno aj sam pride na to, ze je trapny saso >:D
28. 11. 2013 00:11
Re: ale jo, dobrý...
Fiat nema ziadny problem, ale ty mas, dusevny a charakterovy :-! >:D
28. 11. 2013 00:11
Re: ale jo, dobrý...
Koukám, až po tobě. Pane dílenské zpracování, nebo spíš pane design? :-!
28. 11. 2013 00:15
Re: ale jo, dobrý...
Mas znova nejake halucinacie, ziadny rozdiel medzi dizajnom a spracovanim sa nikde nerozoberal. To je nejaka tvoja tema, tak si v nej pokracuj.
Ale ako hore sam pises, ty "opravdu nemyslis" Nasli sme kamen urazu, zacni "myslet" >:D
28. 11. 2013 00:17
Re: ale jo, dobrý...
Jistě, a pak mi tady Jiříček bude něco vykládat, kdo tu má či nemá charakter jako rovenj chlap. :-!
28. 11. 2013 00:20
Re: ale jo, dobrý...
Jossalitecek, najdi vo vedlajsej diskusii ten blabol, ktory sa pytas a mozeme to rozobrat.
Ale ten tazko najdes, lebo existuje iba v tvojej hlave, takze si chod radsej rozoberat Lego. >:D
28. 11. 2013 00:22
Re: ale jo, dobrý...
Přečti si to znova, o čem jsi tam psal, ať ti to tady nemusím pověsit na rypák. :-!
28. 11. 2013 00:23
Re: ale jo, dobrý...
Pokojne poves, nech sa paci.
Ale aby si sa opat nestrapnil >:D
Dnes perlis zhusta, pobavil si.
....a dobru noc, rano som zvedavy na tvoj investigativny objav >:D
28. 11. 2013 00:28
Re: ale jo, dobrý...
Jasně, kdo uteče, vyhraje!

Dáme si to tvý kontra:
Já: "A co máš proti zpracování? To by mne fakt zajímalo."
Ty: "Je to kompletne hnusne. Keby to malo napis "Made in China", tak to zodpoveda ako dizajnu, tak kvalite materialov. Plasty su hnusne nie len na omak, ale aj na pohlad.
Opracovanie hran je podpriemerne, vidiet pomaly precuhujuce kusky, co vyliezli z formy.
Chytis madlo dveri, vrzga pri stlaceni. Volant plast, povrch ako raspla."

Hodnocení testéra v tamním testu, které se shoduje nejen s mým vlastním osobním dojmem.
"Plusy: Výborné zpracování interiéru."
které je doloženo makro fotkami.

A pak, kdo tu o tom autě něco ví...
28. 11. 2013 10:34
Re: ale jo, dobrý...
No ne, budem tvoje blaboly citat celu noc >:D

Kde vidis problem dizajn vs. spracovanie? ved tam mas odpoved aj na spracovanie.
Ale ked si sa chcel strapnit, tak to ti vyslo ;-)

Aspon ze si si nasiel sparingpartnera v osobe testera, ktoremu vsak valna vacsina diskutujucich nadava za neobjektivne a zle spracovane testy.
Ide ti :yes: >:D
28. 11. 2013 11:42
Re: ale jo, dobrý...
Lžeš. Důkaz máš nahoře. :-! :no:
28. 11. 2013 11:51
Re: ale jo, dobrý...
Jedine dokaz toho, ze mas problem s chapanim textu >:D >:D :-!
28. 11. 2013 11:54
Re: ale jo, dobrý...
Specielně tobě to již píšu potřetí. Máš problém s jazykovou bariérou. Nechápeš význam slov. To je čistě tvůj problém. :-!
28. 11. 2013 12:24
Re: ale jo, dobrý...
Mne toto pises tretikrat? To je zase nejaka halucinacia, ze? >:D
Dobre ti to svitori, este daj nieco >:D
Avatar - Ji/Ri
28. 11. 2013 00:51
Re: ale jo, dobrý...
>:D >:D >:D zabils :yes:
28. 11. 2013 00:13
Re: ale jo, dobrý...
Ne ze bych se chtel zastavat jossalita, chran buh >:D , Duster 4x4 se da koupit uz od 315 tisic v benzinu, "umi" to i Panda?
28. 11. 2013 00:18
Re: ale jo, dobrý...
Benzinova sa nerobi, takze nemame co zrovnat, na jossalitovu smolu. >:D
28. 11. 2013 00:23
Re: ale jo, dobrý...
To ale neni jossalitova chyba, prosim uz mne netrap, at to nevypada, ze ho branim >:D
28. 11. 2013 00:36
Re: ale jo, dobrý...
OK >:D
V tejto konfiguracii vyhral Duster, lebo je "od" 315, v nemecku je Panda 4x4 0.9T za 15790, co je podla prepoctu kurzu ceny cez rovnaku konfiguraciu nejakych 329500Kc.
V benzine ano, Panda je drahsia.
Ale zase hodnotime o stupen nizsiu vybavu, nez u nafty, v zhodnej vybave je Duster opat drahsi, "uz od" 334tis., takze opat je Panda lacnejsia >:D
28. 11. 2013 00:50
Re: ale jo, dobrý...
Ted ses do toho zamotal taky >:D
Ta Panda je u nas drazsi a i pri prepoctu benzinove verze z nemecke ceny je to o dost vic, Euro je pres 27 Kc (bohuzel)
28. 11. 2013 10:29
Re: ale jo, dobrý...
Nene, rozdielovy kurz je prepocet podla rovnakej verzie na oboch trhoch, takze cena sedi :-)
Panda 4x4 nie je hola bosa, takze ked rovnat, tak aj zhodnu vybavovu verziu. Duster vo vybave Cool nema ani len lakovane narazniky; rovnaka vybava je az Arctica a dokonca u nas je Panda v nafte za 13890 a Duster Arctica v benzine 13590 a Duster v nafte az 15690.
28. 11. 2013 12:02
Re: ale jo, dobrý...
já hlavně nechápu co je za argument, že je za ty peníze Panda. Myslíš, že někdo kdo kupuje SUV - Dustera, které převeze 5lidí i se zavazadly si radši koupí Pandu kam se sotva vejdou dva?
28. 11. 2013 12:06
Re: ale jo, dobrý...
Ne kazde petiauto se kupuje pro 5 lidi ;-) a ne vsude se 5 lidi vejde >:D
Ja bych bral Dustera, ale kdyz nekomu staci/vyhovuje Panda, jeho vec :-)
28. 11. 2013 12:35
Re: ale jo, dobrý...
Ja by som nevybral ani jedno >:D
28. 11. 2013 07:52
Re: ale jo, dobrý...
Pokud se podívám na to, za kolik se dá koupit Panda 4x4 nejlevněji a Duster 4x4 nejlevněji, tak vidím Duster za 315 000,- (1,6 16v) a Pandu za 351 000,- (1,3 JTD, v tom je u Pandy započítána brutální sleva ve výši 2000,-).
Prostor uvnitř je cca podobný, kufr Panda 225/870l / Duster 408/1570l.
Panda, od které mám tyto údaje je verze s pohonem na předek = dá se předpokládat, že kufr bude u 4x4 stejný, nebo spíš menší, údaje Dusteru jsou od verze před FL.
Výbavu ani další věci nesleduju (jednoduše proto, že žádná cetka z Číny nenahradí objem zavazadlového prostoru), ale Panda 4x4 je podstatně dražší a podstatně menší než Duster 4x4.
28. 11. 2013 10:06
Re: ale jo, dobrý...
Ty si dalsi pomyleny.
Nafta a benzin, jedno jest, ze?
28. 11. 2013 11:22
Re: ale jo, dobrý...
A kufr 225 jako kufr 400 taky jedno jest, že?
Auta mezi sebou obecně mají rozdílů dost a dost, osobně bych asi těžko zvolil auto bez kufru jen proto, že má pod kapotou diesel - to za prvé.
Za druhé - na rozdíl od Pandy si u Dusteru můžeš vybrat, jaký motor chceš, Panda je dražší oproti Dusteru má pofiderní výhodu v naftovém motoru, ale hendikep za zadními sedadly, pokud berem oba v naftě, pak je Duster dražší, ale má použitelný kufr. Panda je prostě na tom podstetně hůř - buď s cenou i s prostorem, nebo jen s prostorem.
Pokud chceš argumentovat, tak vypiš výbavu, tam by Duster mohl mít mezery, ale jak píšu výše - cetky z Číny nevyváží fakt, že do Pandy zapomněli namonotvat kufr.
28. 11. 2013 11:41
Re: ale jo, dobrý...
Velkost kufra urcuje cenu? No tak to bude novinka.
Tema bola len o cene auta, tu volba motora ovplyvnuje do znacnej miery.
V benzine sa Panda 4x4 zial na CZ/SK nepredava, tak nemozeme porovnat, ale napr. rozdiel v cene benzin/nafta je v Nemecku 900Eur, na SK ceny to robi v benzine12990.
Najlacnejsi Duster 4x4 1.6 arctica (vybava zhodna s Pandou)je za 13590. Opat je Panda lacnejsia - čbtd.
28. 11. 2013 12:06
Re: ale jo, dobrý...
Neargumentuj trhem v Německu, jsme v ČR.
Kufr - Duster, výbava - Panda, diesel - Panda, benzín - Duster = chápeš o co jde?
Abych ti tvoje uvažování zjednodušil - to, co chtěl jossalito sdělit je, že Panda a Duster jsou špatně porovnatelná auta, jediné, co je spojuje je možnost pohonu 4x4, takže bavit se o tom, které z nich je lepší koupě je kravina.
Už chápeš?
28. 11. 2013 12:29
Re: ale jo, dobrý...
Nevymyslaj si, co chcel jossalito povedat.
Jossalito jasne ukazal, ze sa smeje z Pandy, ktora je vraj drahsia a mensia.
Na jeho blbost drahsia nie je.
Koniec.
Porovnanie velkosti a ucelu je nezmysel, preto to nema vyznam sa tym zapodievat.

Uvazovanie zjednodus sam sebe, lebo pocujes travu rast.
28. 11. 2013 14:15
Re: ale jo, dobrý...
Tak jo, zjednoduším:
Japrvni123 ani jossalito o motorech nenapsali ani ťuk, jen o Pandě 4x4 - a ta je proti Dusteru 4x4 menší (kufr jen 225l proti 408l) a dražší (315 000,- za DaDu proti 351 000,- za Pandu).
28. 11. 2013 14:54
Re: ale jo, dobrý...
A ja pisem, ze porovnavas blbosti; lebo rovnas vyssiu vybavu vs. nizsiu a naftu vs benzin.
Podla tejto divnej logiky je Rapid drahsi ako Octa, Golf drahsi ako Passat, 208 drahsi ako 308...a mozeme pokracovat ...
Ked toto nepochopis, zbytocne si budeme pingpongovat.
Avatar - aproximus
28. 11. 2013 10:36
Re: ale jo, dobrý...
to je ale blábol měsíce...
27. 11. 2013 20:33
Žeru Dustera!
Je funky, jak jsem psal, že z moderních aut se žádné legendou nestane, tak Duster by to dokázat mohl :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ronault.
27. 11. 2013 22:05
Re: Žeru Dustera!
Že ty tu naftu od Eurooilu nejen leješ do auta ale i čmucháš? >:D

Jinak zkoušel jsem ji a teda bez efektu, možná i naopak, pravda, kus cesty jsem jel větrném počasí, ale přesto žádný pokles spotřeby, možná naopak, takže zůstávám u Vervy :-)
28. 11. 2013 07:26
Re: Žeru Dustera!
Tak motor z mercedesu je každopádně tak vymakaný, že (ne)kvalita paliva na něj nemůže mít žádný vliv :yes: ;-)
Avatar - woody-alien
28. 11. 2013 08:44
Re: Žeru Dustera!
>:D >:D :yes:
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 23:53
Re: Žeru Dustera!
čeče.... tys na to káp ... možný, to nemohu říct, aleeee aleeeee >:D
28. 11. 2013 07:23
Re: Žeru Dustera!
Já už se lek, že z tebe vypadne, že na poníka je to krátký >:-[]
Avatar - woody-alien
28. 11. 2013 08:45
Re: Žeru Dustera!
>:D Dneska jsi pojedl vtipnou kaši, což.. ;-)
28. 11. 2013 10:59
Re: Žeru Dustera!
Vtipnou šunku z Lidlu, ale asi to funguje i tak >:D
27. 11. 2013 22:11
duster je pan
Za tie prachy dost dobre auto...a v terene velmi schopne...mal som tu cest a blato bolo vsade. Velmi podcenovane auto...kto na vlastnej kozi nevyskusa neuveri
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
27. 11. 2013 22:17
KVALITA
Četl jsem v úvodu reakci pana Mičky, který omlouvá kvalitu videa a testu "hurá akcí"... (jaká hurá akce, když jste někam pozváni a máte příležitost natočit výborné video, připravit se)

ALE!

Dlouhou dobu nám tady vtloukáte do hlavy, že všechen ten pokles kvality článků, vkládání PR článků, reklam, vtipných videí a odkazů na blesk je proto, aby se web uživil a my mohli nadále číst o autech. Z opačné strany tady bliká, že jste nejčtenější web o autech v ČR, navíc pod křídly giganta jako Axel Springer, takže kde jsou ty finance, kde se projevují?

Kde jsou ty profesionální testy od profíků (toto je bez obsahu s technickými chybami, redaktor evidetně v terénu jel poprvé a tak byl vykulený jak prvnička u stohu, že auto se brodí), kde je nějaké video, které zvládají na jiných webech lépe, kde jsou ty mraky kliknutí, které finance přinést musí? Nebo je to jen alibismus?

Je to na Vás, vážená redakce a vedení, jestli tady budou jen články jak se prohání Landa autem a "driftuje" v Krumlově a Van Dam s hlavou Zemana (trapas pro odborný web) nebo se tu objeví i něco fundovaného o autech.
Největší kvalita se tak bohužel odehrává na blogu.

Howgh!

PS: budiž alespoň pochválen Aleš a občas s přimhouřením očí i ten Lukáš, když má dobrý nerýpavý den
PS2: Ještě by nám mohl pan Mička vysvětlit, co je ergonomicky patně na umístění ovládání zpětných zrcátek mezi sedadly? Jestli řadí levou rukou a při tom drží volant pravou, beru zpět.
Rozbalit vlákno
4
27. 11. 2013 22:49
Re: KVALITA
Pravda a přitom to video mohlo být opravdu hodně hodně zajimavé! :yes:
Co se týče ergonomie tak ovládání zrcátek mám na tom stejném místě jako Duster a ovládání stahování oken vedle řadící páky což má opět i Dacie a je to kriizováno a označeno za neergonomické. Ve Scénicu jsem to měl vše ve dveřích a musím říct, že to úmístění ala Dácia je mnohem lepší! :yes:
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 23:57
Re: KVALITA
...pro tu osádku, co se tady množí a nejsou schopni oddělit zrno /ve tvém případě žito/ od plev, to bohatě stačí. Nadšenci si najdou svoje, blogy a kontakty.... asi tak to vidím. Web je poplatný těm, co ho navštěvují. A, bohužel, i takový fandy jsi podpořil a vlastně do toho soukolí zapadl. Co na to říci? ... začněme každý u sebe. A že nedají videa Dustera... no tak je dají jindy... děláš, jako bys tu byl první den....
Avatar - Ronault.
28. 11. 2013 07:45
Re: KVALITA
S tebou je to jak házet žito, teda hrách, o stěnu... >:-[]
28. 11. 2013 10:57
Re: KVALITA
Kašlete na to, dejte si režnou, nebo trochu ginu >:D
27. 11. 2013 22:20
Super
Ach jo, to snad ne - ano, přesně takhle jsem reagoval, když mi bylo oznameno, ze místo nového služebního Skoda Yeti dostanu Dustera (šetřit se musí). Když mi předávali kličky a předávací formulář, jen jsem podepsal a prej, ze stoji dole. Ještě v ten den jsem musel odjet do Bruntálu (jsem z Ostravy). Když jsem ho viděl na parkovišti, říkám si nevypada nejhůř a bila mu docela sluší. Usadil jsem se za volant - hmmm docela příjemné. Upravil sedačku, sparoval telefon s radiem kvůli Hands free, uložil do paměti stanice a vyrazil. Co vám budu povídat - velice příjemné svezení a spotreba ? Ostrava -Bruntal a zpět 6,2 a to ten motor nemá ani 100 km najetych. Pak prisly další trasy, spise kratšího charakteru a porad lepší a lepší, az do vcerejska - to jsem se vrátil zatím s nejdelšího tripu. Pracovní úkol - odjezd na tři dny do Mikulova - prohlídka terénu - tak ted jsem zvědavý. Ostrava Mikulov - dojezd pres Brno a Břeclav, většinou po dálnici - supeeeer, krásný zátah na 5 a 6. Naprosto bez problémů lze udržet 140 a nadále pružné zrychluje. Kdyz jsem opouštěl dálnici mel jsem 8,2 spotřebu a do Mikulova přijel na oběd - menší porada i s obědem a hurá do terénu ve kterém jsme jezdili az do 18h do tmy. Když jsme vyjizdeli vypadal Duster přesně jako na úvodním snímku tohoto článků. Jezdili jsme v lesich, prudší výjezdy rozbahneny terén, několikrát jsme zapadlí tak, ze v režimu AUTO se dasty ani nehnul, stačilo prepout na 4 lock a dasty se sunul kupředu. Co vám budu povídat - auto obstalo na 1*** maximální spokojenost a respekt co dokáže. 1x wapkou prostrikane podbehy a kola a 2x projetí myčkou a dasty byl čistý. Po příjezdu domu jsem o tom všem musel porad známým vykládat, jak auto překvapuje. Neskutečně skvělý pracovni nástroj a plechovej kamos do pohody a nepohody. Příjemna spotřeba. Auto ma najeto ted cca 1800 km - ve městě se pohybuje okolo 8l, mimo město se da dostat na 5,5l a dálnice taky okolo 8l, prumer mam 6,1l. Jestliže bude v pořádku i spolehlivost vozu, tak potom klobouk dolu. Promiňte, ze jsem se rozepsal, ale jako člověk z davu musím říct, ze dasty me velice mile prekvapil a jsem zatim velice spokojeny :-) :-)
Rozbalit vlákno
7
27. 11. 2013 22:34
Re: Super
Co tam máš za motor?

Já osobně to auto znám, nedávno jsem ho doporučoval kamarádovi, který koukal na jiné vergly v obdobné cenové hladině.
27. 11. 2013 22:52
Re: Super
Super :yes: trošku smutné když má komentář téměř větší informáční hodnotu než článek nad ním :-)
Avatar - Ji/Ri
28. 11. 2013 00:01
Re: Super
Super recenze! Díky! Dokonce lepší než Mičkas test :-) :yes:
28. 11. 2013 07:32
Re: Super
Pěkně napsáno :-) :yes:
28. 11. 2013 07:46
Re: Super
Motor tam je 1,5 dci, 81 kW a jede jak z praku, hlavně je překvapující pružné zrychlení. Myslím si, že až se pěkně zajede, tak to bude paráda. Jezdit s ním v terénu, to je radost. Můžu srovnat s předchozím Mitsibushi L200. Oceňuji taky skvělé hodnoty nájezdových úhlú. Sjižděl jsem docela prudký kopec a dole měl lehké obavy, že si hrábnu předním nárazníkem a nic - čistě projeto. Ve výbavě mám vše co člověk potřebuje. Duster je kvalitní pracant. Auto bude trávit cca 30-40% v terénu a zbytek na silnicích, zejména dálnicích. Jinak hlučnost je příjemná do cca 120-130 km. Vyšší rychlost znaméná, krom zvyšující se spotřeby a aerodynamického hluku, taky vyšší, až dunivý zvuk od motoru, ale to připisuji stále syrovému motoru. Kdo váha, nechť zkusí s Dustrem jízdu v terénu, bude mít s prominutím na konci otevřenou hubu z úžasu co vše vyjede a projede.
28. 11. 2013 09:45
Re: Super
Dobrý text :yes:
Avatar - eXp10it
28. 11. 2013 00:01
duster
Dominuje cena a na SUV sympaticky nízká hmotnost, dál už je to jenom nehezká krabice (snad ještě větší hnus než Yeti) se všemi nevýhodami SUV (vysoké těžiště, terénně nastavený podvozek, velký odpor vzduchu, zvýšená nebezpečnost pro ostatní účastníky provozu atd atd.) a v tomto případě i potenciálními problémy vyplývajícími z šetření. Přesto všechno mi to přijde napříč segmentem jako dobrá volba kterou bych doporučil i nejlepšímu kamarádovi, člověk aspoň nemusí vyhodit tolik peněz aby přišel o iluzi jménem SUV.
Rozbalit vlákno
6
28. 11. 2013 07:33
Re: duster
Koukám, že ti bejvalka pláchla s majitelem SUV, to nas.ere, co? >:D
Avatar - eXp10it
28. 11. 2013 11:00
Re: duster
lol, dávám plusový bod >:D
28. 11. 2013 11:37
Re: duster
Aspoň někdo se tu umí zasmát :yes:
Avatar - woody-alien
28. 11. 2013 13:09
Re: duster
Jo, to se tu vidí málokdy.... :yes:
Avatar - eXp10it
29. 11. 2013 08:48
Re: duster
Tak dobrou hlášku je třeba ocenit, kór když zasáhne přesně do černého. Utekla mi s majitelem Dacie, sedla do dusteru, rozpustila si vlasy, ukázala mi fakáče a zmizela za obzorem >:D
15. 11. 2017 22:59
Re: duster
dik, jsem proste dobrej
Avatar - Nerez
28. 11. 2013 00:06
Tereňák Duster
Konečně SUV, které si na tereňák jen nehraje. Co naplat, že tohle není nějaký hardcore terén, taková X5 nebo X6 by se tam dozajista zahrabala a utopila >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2013 09:41
dojmy z terenu
podme si pozriet kde to dacia skutocne vie a kde je podla mna idealna a za tie peniaze pre lesnikov chatarov alebo aj nadsencov 4koliek skvela volba:

[odkaz]

mozno by za zmnienku stalo pozriet kolko lady nivy alebo suzuki jimny sa u nas predali od prichodu dustera lebo prave im podla mna duster najviac podkuroval u lesnikov, chatarov a polovnikov

jedinu slabinu v dusteri vidim v tom ze mi tam chyba silnejsie Dci do terenu ( okolo 100kw ) a 4kolka pre 1,2 Tce ( komercny tah ) ale ono to asi nevadi, auto je to pekne

velmi sa mi pacilo vyjadrenie niekoho vyssie v tejto diskusii ( uz ho nejdem hladat ) len sa mi pacilo aku myslienku napisal ze: duster sa na rozdiel od mnohych dnesnych tuctovych nezaujimavych SUV moze stat legendou a ja plne suhlasim, nemusi stat auto milion aby bolo vacsou legendou ako milionove radobySUVecka ktore posobia gycovo nudne a su jednoducho napr v terene nepouzitelne. Duster ako pise niekto opat v diskusii je "funky" je zaujimavy sikovny cenovo dostupny a zvladne aj nejaky ten teren a uz dnes je vacsou legendou ako kdejake drahe SUV ktore su nezaujimave a z generacie na generaciu si ziadne meno legendy nevybudovali a posobia sterilne, myslim ze o tom ze duster je legenda som pisal aj ja a nie raz, plne suhlasim s kolegami vyssie ktorych zmienujem v mojom prispevku , je to tak, duster je legenda a to uz po 3-4 rokoch vyroby ako uplne noveho modelu a to je pecka, to sa nepodarilo hadam ziadnemu autu v historii okrem par kuskov, klobuk dole dusteru
Rozbalit vlákno
3
28. 11. 2013 10:07
Re: dojmy z terenu
Nepsals nedavno tohle?

Ake SUV mi doma europanovi v europe ponukne europsky renault?

Odpoved je napr. Duster pod znackou Dacia (nekde i pod svou znackou). ;-)
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2013 10:10
Re: dojmy z terenu
myslel som znacku renault ( myslim ze to vies ) a ta mi ponukne len koleos bohuzial ;-)

faceliftovany duster ma priznam sa aspon co do vonkajsieho dizjanu mierne sklamal, cakal som vacsie zmeny ale asi by to uz bolo drahsie a na druhej strane na co menit nieco co sa predava, chapem, v interieri potesia lepsie plasty a nova palubovka ale navigacia je stale kdesi pod nohami co je skoda, nevadi, dacia sa z toho pouci a v dalsej generacii bude duster uz plne tutti bomba. Co je asi tak najvyraznejsim plusom novej dacie oproti tej "starej" je pekne podrobne a ukazkovo popisane nasim najlepsim odbornikom tu: [odkaz] skvela praca
:yes:
28. 11. 2013 10:39
Re: dojmy z terenu
Co muze Renault nabidnout proti Loganu, jo Thalii, safra dyt on ji prestal vyrabet, ze by to bylo tim, ze se ty dve znacky castecne doplnuji?
Avatar - lamal
28. 11. 2013 14:01
Gallery FAIL
Hlavne interier dostal vela zmien a ani jedna fotka ?

Velka chyba
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Cuba66
28. 11. 2013 15:18
Off road příslušenství
Doporučuju do terénu: [odkaz]

A tady máme dokonce navijáček: [odkaz]

A LED zadní světla: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
28. 11. 2013 16:56
Mluví za vše
"...Modernizovaná Dacia Duster v terénu předčila naše očekávání. Po technické stránce se vůz ... nezměnil..."

Jinak řečeno - s Dusterem jsem zatím nikdy nejel a vím o tom houby. Jinak by totiž takový slint nikdy nemohl být napsán, vůz maximálně mohl potvrdit dobré schopnosti v terénu a ono upřímně - nic extra Duster nepředvádí, zvládá vlastně to, co třeba Yeti.

Jen je zkrátka levnější, tak mnozí zvládnou i hrubší zacházení s autem. Duster je bezpochyby skvělý, ale tenhle článek je bezpochyby amatérismus. Mnozí z vás ve svých blozích jste předvedli, že dokážete napsat články ne pouze hodnotnější, ale rovnou nesrovnatelně hodnotnější.

A natočit záběry z jízdy zvládne snad i mobilní telefon v držáku na čelním skle... To nehovořím o dnes tak oblíbené a téměř běžné ACTIONPRO X7...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pepa_007
28. 11. 2013 19:18
VIDEO
Video zde na www.auto.cz je vždy nějaké divné. Kvalita nic moc. Jako natáčení v PAL rozlišení foťákem. Ani přepnutí do FullHD tam není. 8-s
Rozbalit vlákno
0