zbytečný to podle mně je taky (asi jako polovina současné produkce), ale kolik zbytečný věcí lidi kupujou že? >:-[]
Spíš to vypovídá o tom, že na tom ČR není až tak špatně. Je tady relativně silná vrstva diamantových kovbojů, která se spíš rozrůstá. X6 ale trošku jakoby požírala staršího bráchu X5.
Ok, tak ponecháme náklaďáky ať neničíme život oslíkům ;-)
Teď nám u baráku právě stojí nová X6, ještě bez značek (teda uvnitř bloku, ne jakože u mého baráku >:-[] ) a právě včera jsem na ní koukal a přemýšlel - tohle spravit nějaký mainstreamový výrobce, asi by to byl veliký risk. Bawo si to prostě může dovolit - kvalita/motory/spracování je bez debat prvotřídní. Ale někdy se mi zdá, že to lidi kupují jenom kvůli tomu že to má na kapotě vrtulku. Ale to je fuk, kupce si to našlo a o to asi pánům v Mnichově šlo, že? :-!
Je tady prostě spousta lidí, kteří chtějí svou aroganci a nadřazenost ventilovat veřejně - a znáš nějaké auto, které by tuto funkci plnilo ještě lépe? Někteří značkou nezatížení tomu říkají "koule". Může v tom být ale i (doufejme) náznak toho, že lidi už nechtějí klasická SUV, když jdou po SUV-kupé. Tak třeba zase přijde doba, kdy bude frajeřina mít opravdové kupé. Nojo, těžko, já vím.
Jinak zajímavé, že v obou kategoriích vedou prodeje auta, která jsou obecně vnímána jako ošklivá. >:D
dovolim si pochybovať o pravdivosti tvojich slov. minimalne preto lebo x6 mam pred barakom a nemyslim ze by som bol arogantny jedinec. A taktiez pochybujem o tom ze by x6bola vnimana ako skarede auto. Reakcie okolia a dokonca aj nahodne komentare vravia o niecom inom. Prajem pekny den
neber to osobne. tieto velké káry sú proste viac na očiach, preto si ludia ľahšie zapametajú ak niekto stojína mieste pri invalidov, alebo predbieha riskantne a pod. Urobiť to isté vodič starého Clio, mávnu rukou, u drahých velkých áut sa to asociuje práve s tou nadradenosťou a pocitom, že pre nich zákony neplatia.
Osobne je mi fuk, kto čím jazdí. Vždy je to o človeku za volantom. Nevšimol som si, že by vodiči drahých áut boli percentuálne vo vačšej miere "prasáci". Možno keď si nejaký expert kúpi 15 ročného Bawo 7 a myslí, že je frajer, tak to je fakt hard-core.
Jediné z čoho mi behá mráz po chrbte, keď vidím nejakú X5, alebo ešte lepšie rovno Hummera, za volantom blondýnka meter paťdesiat, ledva vidí spoza palubky, v jednej ruke mekáč, druhou píše sms. Si hovorím, tá keby ma prešla, ani to nezbadá, si pomyslí že trafila len nejaký hrb na ceste >:D
Nemáš skor problém so závisťou - poškrabanie kľúčom, schválne brzdenie v rýchlom pruhu a pod?
No nevím, jezdím hodně a vím, že ten s tím starým cliem ti neudělá nic, co by zrovna nesouviselo s aktuálně žalostným stavem vozidla. Bohužel platí, že čím silnější a dražší auto, tím má majitel "víc naspěch" a je to na jeho jízdním stylu znát. To neokecáš velikostí auta a s tím související viditelností takového chování. Takže pokud si toho nevšiml ,je to spíš špatnou pozorovací schopností. ;-)
Ale abych nekřivdil BMW, v poslední době mám oborvské štěstí v praze na spěchající mercedesy ML a GL, vesměs s logy AMG, kteří dokáží vytvořit prasárnu z každého manévru. To zase frajeři v X6 sice mají angeleyes 8 cm za mým nárazníkem, ale jinak jsou vcelku neškodní. >:-[]
já bych to tak tragicky neviděl. Najezdím sice jenom nějakých 15-20 tis ročně, ale třeba poslední dobou co si pamatuje že se na mně lepili tak to bylo třeba jedno Micu Galant + nějaké Oktávky. SUV mě ani moc nenapadá. Samozřejmě ještě bílé dodávky
>:-[]
Po Praze spěchají všichni >:D. Tenhle týden jsem právě viděl jedno ML AMG. Řídila slečna/paní, sice telefonovala, ale jinak si jela klíďo píďo :-!
Já jezdím nižší střední mainstream, takže SUV se nezastávám z nějaké třídní sounáležitosti. Ale prostě si nemyslím, že by v rámci jejich řidičů byla nějak extra zvýšená frekvence "expertů". To je moje skušenost, netvrdím, že ta tvoje nemůže být jiná. ;-)
Já sice jezdím s SUV a tudíž jsem trochu zaujatej, ale kromě jednoho šílenýho jezdce s Hyundaiem Tucson (považte - být arogantní v Tucsonu, to už je téměř výsměch), kterej během minuty ohrozil na státovce asi deset jinejch řidičů, se s nějakým prasáctvím od majitelů těhle aut moc nesetkávám. Dodávám, že za prasáctví nepovažuju, když ke mně tahle kára přifrčí a vzápětí už vidím její koncový světla v dálce. Live and let live.
A co se týká dam a paní v SUV, odpustím si komentář, protože někdy je to i zábava sledovat pokusy madam v těsné sukni zdolat převýšení ulice-sedadlo Pathfindera nebo naopak bez ztráty kytičky. Už za ten sportovní výkon jim fandím. ;-)
Předpokládám, že ti dealer BMW nepředloží při nákupu formulář, v němž bude jedna kolonka "Jste arogantní jedinec? A/Ano, B/Ne, C/Što takóje arogantní? a podle toho ti X6 prodá nebo ne. Takže si X6 určitě nekupuje jen jeden druh lidí, nicméně jejich četnost je značná. Navíc ani neznám žádného arogantního člověka, jenž by o sobě říkal, že je arogantní. :-) S tím souvisí i to, že coby majitel rozhodně neřekneš, že je X6 škaredé a ani tobě na ulici po zaparkování nikdo neřekne "jé, ty máš ale hnusný auto". Už proto, abys na něj nevytáhl kvér. >:D
Zajimave, ze Captiva je daleko prodavanejsi nez Antara, clovek by v Evrope cekal vetsi uspech "domaciho" opelu, nez "zamorskeho" chevyka. No, asi maji lidi vkus, ac jsou to identicke auta, captiva je daleko hezci
to máš podobné když Outlander válcuje své dvojčata z Francie :-! v tomto případě za tím asi vězí to,že ty Francouzské čumáky nějak nepasujou k tomu zbytku auta.A přítomnost Tdi v Mitsubishi dělá taky svoje
rozhodne! mas recht...je to hlavne o jmenu! Spousta lidi ani nebude vedet, ze maj stejnou platformu, pokud to neni uvadeno nekde v propag. materialech...
Já jen technickou poznámku - 2.2 HDI, který Outlander "vyčendžnul" s PSA za zbytek auta, je o dost lepší motor než 2.0 TDi, tak nechápu, proč by lidi kupovali Outlandera kvůli TDi.
Nicméně taky bych koupil Mitsu originál než překarosovanej se strašlivou hubou jako 4007. Crosser už vypadá o něco líp.
Ze HDI je lepsi nez TDI? Myslis snad tou o 1,5 litru vetsi spotrebou a polovicni spolehlivosti? To by ses divil, kolik lidi by si auto s francouzskym motorem nikdy, opakuji NIKDY nekoupilo.
Na te tabulce me ale spis prekvapuje serazeni SUV na "mensi a vetsi". Pritom napr. Outlander je rozhodne vyrazne vetsi, nez Forester, ci Tiguan. Napr. Tiguan je na platforme Golfu, Outlander by velikosti odpovidal platforme Passatu. Jsou to opravdu auta ze stejne kategorie?
Mně velice. :yes: Je to rozhodně jedno z nejosobitějších současných aut, ostatně jako Civic... Ty svalnaté blatníky jsou přímo dráždivé :*) >:D , lehký kupéstyling z boku šmrncovní, pouze zadek poněkud fádní. Nejvíc diskuzí vzbuzuje "tlama" a i já si myslím, že to šlo vyřešit s ohledem na zbytek auta lépe, ale v zásadě mě to neuráží. :-)
To auto je zrudne. Predek je sice jen fujtajbl, ale nejhorsi je ta zadni bocni cast: dat do hranate budky kapkovite okno napovida, ze designer byl tezce zkoureny. Starsi CR-V je designove o dve tridy vyse!
Ovsem tomu, kdo sedi uvnitr, to nevadi...
Stejne to bylo s Trabantem. Smrdel, ale tem uvnitr ne.
Ale ne. To byla jen takovy lehci rejpanec protoze GTI uz pri zverejneni vysledku za leden a potom za unor prorokoval brzke ukonceni tehle "japonske anomalie" a navrat k "evropskemu normalu". :-)
Aha...tak len domienka! Jediná akcia ktorú na CR-V dostaneš je tá ktorú si na ňu u konkrétneho dealera vyboxuješ. Coolbreeze by vedel povedať viac...ale načo dávať akciu na tovar, ktorý sa aj bez nej predáva výborne. Nakoniec, obzri sa niekedy okolo seba.
+):perfektně zpracovaný, skvělá výbava, perfektně ovladatelný, bezpečný, jízdní vlastnosti a pružnost téměř sportovní
-):hnusný zvenku, obrovská obluda - přitom uvnitř prd místa (hlavně vzadu nad hlavou), design pro americký *, spotřeba v benzínové verzi jak ruskej tank, praktická využitelnost v terénu - o ničem, drahý jako prase...
Zdravím všechny příznivce tohoto, aspoň na našich silnicích není taková jednotvárnost a nuda.
tak na ty Banglovi bych kromě peněz >:-[] potřeboval hlavně vizuální slabost. Nějak jim nemůžu přijít ani po těch letech na chuť. Kromě 5-er. Ta se mi jako jediná líbí, i když víc před F/L :yes:
Možná to nové RX by se dalo zařadit do velkých, když je velké jako X5. Ale stávající generace je stejně veliká jako CR-V, X3 nebo SantaFe. Kdo to zařazuje do jednotlivých kategorii??? Ví ten člověk jak ty auta v realu vypadají???