teď budou mít ve škodovce dost času přemýšlet, proč to Seautu jde a jim ne. Na Seatu se mi ale nelíbí (fest) SPZ v nárazníku, co blbnou? Taky pořád nevím, proč má zadní převis za 5 dveřmi. To aby se člověk hůře dostával do kufru a zašpinil si kalhoty o převis? Zná někdo význam převisu? Ve velikosti převisu jsou ale rekormani auta zn. Škoda, tam je obtížné dostat do kufru větší zavazadlo bez lupnutí v zádech nebo ušpinění..
Ano, kéž by se tak stalo, že Leon se stane legendou pro celý Seat. Tahounem značky se už stává a spasitelem? To spíš bude záležet na další modelové ofenzívě, kterou doufejme Seat ještě předvede. Ale zpět k Leonu - už teď v "brutálně" našlapané nižší střední třídě předvádí dosud něco nevídaného - 7. místo v prodejích a do první pětky mu toho moc nezbývá, i když jsou před ním dva těžcí soupeři - Focus a třistosma. Doufám, že nové ST mu pomůže k ještě lepším číslům a český zákazník už konečně nebude na Seat zapomínat.
Kde zaspala? Prohlédl jsem článek, který mě původně nezajímal. Prohlédl jsem ceník a katalog. A multilink je jen k 1,8 TSI. Měl by být i k 135 kW 2,0 TDI, ale tenhle motor v ČR nenabízí. Žádný příplatek za multilink jsem v ceníku neviděl. Pravda, nestudoval jsem ho zase tak důkladně, na to nemám náladu.
Predaje ma dobre, otazne je , komu ukrajuje z kolaca. ja myslim, ze Golfu, ale to je uz asi jedno, lebo cely koncern si aj tak konkuruje navzajom do urcitej miery.
Tento kombík se Seatu moc povedl.. :yes:
NAVÍC , MOŽNOST HO MÍT S MULTILINKEM MÍSTO TRAVERZY?
Škoda někde zaspala.. ;-)
Octavia kombi III už není to co dřív.
1. velmi pekny dizajn, sportovy stihly elegantny proste uno nuno :yes:
2. nechyba klasicka rucna brzda :yes:
3. viacprvok vzadu za priplatok aj u slabsich motorizacii :yes:
4. netuctove auto :yes:
5, prijemna cena :yes:
6. moznost 4-kolky :yes:
7. 3 verzie karoserie na vyber, kazdy si vyberie :yes:
podla mojho skromneho nazoru sa jedna mozno o najkrajsi kombik v triede, neostava mi nic ine len skonstatovat ze leon sa moze stat legendou pre seat a zaroven aj tahunom znacky a spasitelom, po A3 sedane asi druhe auto koncernu ktore sa mi vazne paci, A3 sedan a leon su auta ktore sa mi pacia , klobuk dole pred leonom, tak krasne auto sa len tak nevidi
:yes: suhlasim, vyzera sportovejsie a pride mi vhodnejsi napr pre mladych vodicov aktivnych sportovcov alebo mladych oteckov , vzdy je to o tom ze clovek si kupi co sa mu paci a je fajn ked si moze vybrat z viacerych modelov, je fajn ze ak clovek nechce golfa moze ist do leona alebo naopak. Vzdy je lepsie mat vacsi vyber ako mensi, novy leon je uz teraz uspesne auto a po prichode kombika a stvorkolky a nejakych nadupanych verzii to bude este vacsia pecka, seat sa konecne prebera a to je fajn
Proč pořád cpou zadní RZ do nárazníku? U krátké verze to ještě šlo, ale ta dlouhá mi připomíná zase obličej Dweina Dibliho z Červeného trpaslíku. Mě se líbí mnohem víc Ibiza ST, kde je RZ ve dveřích a vypadá to mnohem líp.
Jak to, že Leon oproti Golfu nic navíc nenabízí? Je mnohem atraktivnější, nevypadá totiž tak studeně. A hlavně - NEMÁ elektrickou parkovací brzdu! :-):-):-):yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Jasně. Opět bez argumentů. A už sem hodíš nějakej příspěvek, kde píšu, že chci Scenica? Nebo zas jen kecy, jak to umíš? Asi se nedočkám, viď. No jo, jelito a ty, to jsou dva diskutéři bez argumentů. Tak sem hoď ještě něco ke mně, ať máš poslední slovo. Já na tebe už reagovat nebudu.
Já ještě napíšu, že jsi buzík, sám si to přiznal, ale hledat se mi to nechce. >:D A jsme na tom stejně. ;-)
na kazdeho posobi inak, na mna leon posobi sportovo a ovela zaujimavejsie ako golf alebo octavia, podstatne ale nie je ani tak to ako posobi na mna alebo na teba ale podstatne pre seat je to ze tento model ( leon , leon sc. leon st ) pekne zdvihne seat konecne k ciernym plusovym cislam, uz teraz je jasne ze uspech je zaruceny, novy leon totiz pekne predajne stupa a zacina sa presadzovat, bude to uspesne auto a seat taketo auto potrebuje ako sol hlavne po nezdaroch ako exeo, altea a podobne. Vidim ze seat konecne ide spravnym smerom a ja mam z toho radost, leon odpiche seat konecne k uspechu , gratulujem :yes:
Neboj, objeví se king (druhý ze tří členů fanklubu vesmírného ***cucu) a vysvětlí ti, že jsi to ty, kdo nemá vkus a že design Hondy je sportovní, progresivní a neokoukaný a jen trapná banda buranů odkudsi z Evropy to nikdy nepochopí.
Ta palubní deska uprostřed nenavazuje na středový tunel, to mi tak trochu vadí, ten tvar větráků si o navázání přímo říká, ale je fakt že v tomto případě je to hledání pih pod tangama :-)
Jasně, všichni to vědí, každýmu je to jasný, bla bla bla... Zkus se neschovávat za tvoje vymyšlené "všechny" a projev se sám za sebe. Tohle auto na kapotě žádné vidle nemá, má tam "S" a honit si nad znakem automobilky je možná OK jedině pro primitivy jako jsi ty, ty teoretiku.
Píšu to znova: Kdyby to mělo ve znaku "diamant", byl bys z toho na větvi a "hned na jaře bys pro něj běžel", jsi stejně k smíchu jako topper, ten ale na rozdíl od tebe má aspoň elementární znalosti.
Perel je tam víc, např.: "Zadní náprava jednoduše hlasitě rachtá a na rozbité silnici je o trochu uskákanější. Je to vlastnost použité konstrukce a upevnění kol do karoserie, není to závada."
Na mna posobi rovnako stroho ako Golf, interier este strohejsie. Tie auta su podobne ako vajce-vajcu. Octavia je ina, ta sa Golfu vobec nepodoba, takze ma svoj isty a stabilny segment trhu
Hele, když mi najdeš jedinej příspěvek, kde píšu, že chci scénica, máš u mě sud piva. :-) A pár lidí tady ví, jak na tom jsem. Ale zrovna pošukům jako ty to nemá cenu psát. >:D Jako mně se líbí rencek, ty honíš nad VW. Kecat by ti šlo. No to vědí všichni. A taky je tady každýmu jasný, že kdyby tohle auto nemělo na kapotě Vohlý Widle, budete plivat jak o život. Zrovna ty jsi takovej klasickej diskutér teoretik. Ale je vás tady víc takových, tak jsi silnej, viď. ;-)
no tak tomuto tvojmu vyjadreniu nerozumiem: Dizajn pekny, ale nechapem komu je to urcene
je to urcene pre tych ktorym sa to auto paci , vzdy je to tak, kto nechce sterilneho golfa alebo octavku moze ist do pekneho mladickeho leonu ktory posobi sportovejsie ako golf alebo octavia, neboj ono se to pak proda, myslim ze s tymto problem nebude, leon na dalsi rok porastie v predaji hore doslova raketovo :yes: lebo je nadherny vo vsetkych verziach aj cenovo prijatelny :yes:
o uspechu leona kombi niet najmensich pochybnosti [odkaz]
Bodejť by se ti to líbilo, když to nemá "diamant" ve znaku, že? >:D
Už tak rok a půl vyhlašuješ, že si koupíš rencka, jednou scénica, pak zase grandtůra - tak už jsi ho koupil, nebo to odkládáš zase třeba na jaro?
Měl by sis přehodit nick na "kecalista" >:D
Nevím kdo vymyslel spojení nestárnoucí(pomalu stárnoucí) design a koncern VW, ale stalo se s toho nechutné klišé, které nemá žádné opodstatnění.
Jestli má někdo právo mluvit o nestárnoucím designu tak to jsou max. Ferrari, Jag, Aston a pod. ale určitě ne koncern VW.
Podobá se Golfu? Je to kombík, jak má podle tebe vypadat? Rozdílů je hodně, kdo chce, vidí je. Příď a záď je zcela jiná a stejné je to i z profilu, boční linie jsou u Leonu ostřejší a má např. jiné umístění zrcátek. Golf má širší zadní sloupek D a Leon má sloupek užší a více zkosený. Navíc u Leonu můžeš mít Full-LED světla a u Golfu ne. Palubní deska z měkčeného plastu je na v koncernu stále se opakující tvary velmi zajímavě řešena a má bezkonkurenčně umístěnou navigaci (lépe než Octavia a Golf), grafiku z Audi, ruční brzdu a středový panel je orientován směrem na řidiče. A nakonec malý detail - Leon je levnější. ;-)
A kdo myslíš, že je "podepsaný" za Golfem? Šéfdesignér, který přešel ze Seatu do VW.
Dizajn pekny, ale nechapem komu je to urcene, kedze sa to strasne podoba na Golf a nic naviac neponuka, v pripade interieru aj menej. Dobe jedine tak pre niekoho, kto sa odlisit od vsadeGolfu v Nemecku alebo vsadeOctavie v CSR, ale takych bude malo a rozchytaju ich aj ine automobilky.
No vidíš, a mne Leon na živo ( hatch, kombi sem neviděl) přijde daleko zajímavějším, sportovněji založenějším a hezčím autem, než třeba celkem "nudný a sterilní" sesterský Golf :-)
V dobré barvě a na hezkých kolech působí dojmem skoroprémiového vozu, alespoň na mne :-)
No chtěl jsem upravit ty mé myšlenkové pochody, ale smazal jsem to..no už se mi to nechtělo psát. Tak víceméně souhlasím, taky nejsem fanoušek VW, ale ani zarytý kritik. O3 RS Combi je fajn.
Fuj, ty dokazes pokazit i clanek o krásném autě. To amorfní obtloustle ufo je adept na nejosklivejsi kombi tohoto desetiletí. Je to jak vidět argentinský steak (leon) a nebo čínské smažené stehno z tlustochova buldoka (civic) z toho se ti taky zvedne kýbl.
Jak málo stačilo, aby bylo z Leonu Toledo. Liftback postavený na Leonu by byl pro mne osobně lepší volbou než české Toledo z Mladé Boleslavi, i když by byl dražší. Nicméně i Toledo je dobré hezké auto, které má své kupce...
Tak to honda je druhej extrém. Tady jde o ty dvě vlny, co se ani nesejdou... Nevím, přijde mi to jako pokus zjistit, co všechno je v designu zákazník ochotnej přijmout...
Je to jedno z mála aut, který bych se nebál zamykat. Tohle auto bude separátor pojistnejch událostí...nahlásit, že mi ho někdo ukrad' tak pojišťovna okamžitě ví, že lžu :-)
Leon je na živo sám o sobě velmi pěkné auto. Vadí mi na něm jen jednoduchá přední maska.
Interiér, který je o poznání lepší než předchůdce, ale pořád není nic extra.
O vizáž ST nemám vůbec strach. ;-)
Já nevím, mě se to moc nelíbí. Jedna vlna tady druhá tam...
Hlavně jsem se zasmál u základu... To je teda kauf... První použitelnej benzínovej motor od 374 000, nafta od 413 000, a to s upocenou 66kW TDI... Takže nezbývá, než opět za všechno připlácet... Ale kupce si to najde.
...tohle je perla!: "Zákazníci, kteří auta kupují, toto vůbec neřeší," souhlasí s ním Radek Donner, šéf prodeje velkého pražského dealerství škodovek NH Car. Podle něj si naopak pochvalují, že třetí generace octavie jezdí lépe než ta předchozí. Donner je realista: "Aby byl znát rozdíl, musí mít člověk přímé srovnání."
To není o urážce, ale "skvělém" mozkovém pochodu, který jsi měl ;-) Já příznivcem koncernu opravdu nejsem, ovšem při srovnání s Golfem či Octavií mi vychází nejlépe právě Leon. Vzhledovou unifikaci v rámci jednotlivých značek také nemusím, rozdíl Rapidu a Octavie je opravdu skvělým příměrem této "obludnosti". Aspoň že rozdíly mezi značkami koncernu jsou stále patrné a že se nedočkáme koncernové designové unifikace :-| V tom se jednoznačně shodneme ;-)
PS: Netuším, proč jsi smázl svůj příspěvek
No nevim jestli kvete, ale jeste horsi je vetsinou skutecnost. Koncernove rendery z toho vetsinou udelaj aspon prumerne auto, ale na zivo to pusobi hodne levne, Ibiza, pak vypada jeko hrozna bida a auto nekolik generaci stare.
Jak u seatu nenavazuji linky ze dveri na zadni naraznik je hodne divny, ono cele je to takove divne. Prefoukla Ibiza neni zadny zazrak. Tourer je designove nekde jinde, nadherny je hlavne pohled na zadni cast :yes:
Design a styl je věcí osobních preferencí, to nikomu neberu. Jednomu se líbí to a druhému ono. Unifikace VW totiž probíhala už za dob prvních Leonů. Jen jsem nepochopil označení příspěvku o předraženém Rapidu combi...
Vzhled je věcí vkusu každého z nás a respektuji tvůj názor, že se ti až tak nový Leon ST nelíbí. Ono pod taktovkou VW toho asi víc vykouzlit nelze - přísná koncernová politika velí "rýsovat" křivky, které toliko nestárnou. Můj názor je, že i přes určitá omezení má nový Leon šmrnc a je rozpoznatelnější než Rapid/Octávka. A mezi kombíky v jeho třídě jde designově o jeden z povedenějších výtvorů:)
Zvláštní informace - s novým Leonem ST dle toho, co lze vyčíst z ceníků, tak přichází mimo jiné nová vychytávka v podobě adaptivního podvozku, ale že by se dalo připlatit za multilink? Nic takového tam není... Ale v článku je zmíněn až 22. týden 2014, takže to má na ocenění čas:)
Vím, že Leon není Toledo. Nejde ani tak o combi, jako o celkový styl. Ta unifikace VW je dle mě už přehnaná. Neříkám, že je to zlé auto, nicméně, ta jižanská krása a švih už v něm není, .....das ist alles.
První generace Leonu? >:D Tam jsi kombi verzi neměl ani náhodou a pokud zde upozorňuješ na první generaci Octavie, koukni se na ni včetně ceníku. Třeba se ti rozsvítí... :-!