Britští majitelé hybridní Panamery se mají. Stát jim z pořizovací ceny sleví 150 tisíc korun a ještě nemusí platit ekologický poplatek za vjezd do centra Londýna.
V nákupnom centre som videl najlepšie miesta pre "vozy s nízkou spotrebou" .... samozrejme tam stálo všetko možné a nik to nekotroloval .... ale firma si môže povedať, že je "ekologická" ....
......... kdyby neplivnul jedovatou slinu na diesely.
Uvedené opatření bylo zaměřeno (teoreticky) proti nadměrné dopravě jakýchkoli vozidel do centra Londýna, s diesely to souvisí jen potud, že jsou to také vozidla se spalovacím motorem.
V praxi se ukázalo, že emise sníženy nebyly, ale londýnská radnice získala spoustu peněz výběrem ................. daně - a o nic jiného se nejedná a nikdy se ani nejednalo.
Kdo Vám pane Fokte šlápl na bebíčko, že Vám diesely tak vadí? A nebo se neumíte vyprofilovat jinak než podobnými lživými štěky?
WinDiesel, naopak ty pliveš jedovaté sliny na vše co nesmrdí naftou, pana Fokta si proto neber do úst.
Zavři se na hodinu se svým nastartovaným voňavým nafťákem do garáže a pak zkus znovu něco napsat...
Nicméně má pravdu. Cílem congestion charge je zlepšit dopravu snížením počtu aut. Tohle je jen další benefit pro podporu vozidel s nízkou spotřebou. Podobně jako snadnější parkování, nebo možnost využívat vyhrazených pruhů v jiných zemích/ městech.
Po posledním zpřísnění už diesely na zvýhodnění nedosáhnou (limit je myslím 75 g/km, tedy asi 2,8 litru nafty na 100 km). Dříve byly také zvýhodňované. Ale hybridy s dieselovým motorem mohou. Plug-in hybridy na to dosáhnou díky R101.