Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Yeti 2.0 TDI/81 kW 4x4 – Dokonalá změna identity

Škoda Yeti přišla o kulaté mlhovky, i přes radikální změnu designu a dílčí vylepšení techniky ale zůstává ve většině ohledů vše při starém.
Zpět na článek
2. 12. 2013 11:06
2. 12. 2013 11:18
2. 12. 2013 11:24
3. 12. 2013 11:23
3. 12. 2013 11:47
2. 12. 2013 13:08
2. 12. 2013 18:00
2. 12. 2013 18:55
2. 12. 2013 11:15
2. 12. 2013 11:47
2. 12. 2013 12:14
2. 12. 2013 19:28
3. 12. 2013 11:26
2. 12. 2013 11:32
2. 12. 2013 13:46
2. 12. 2013 13:51
2. 12. 2013 17:45
2. 12. 2013 14:24
2. 12. 2013 14:15
2. 12. 2013 14:11
2. 12. 2013 14:28
2. 12. 2013 17:28
3. 12. 2013 11:52
2. 12. 2013 19:24
2. 12. 2013 19:30
2. 12. 2013 19:33
2. 12. 2013 20:47
2. 12. 2013 20:59
3. 12. 2013 15:32
2. 12. 2013 21:19
2. 12. 2013 21:56
2. 12. 2013 22:46
2. 12. 2013 22:56
3. 12. 2013 09:47
4. 12. 2013 12:38
2. 12. 2013 22:02
3. 12. 2013 08:59
3. 12. 2013 12:11
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 11:06
Lepší
Ale pořád moc krabice ;-\ Na Tiguana vzhledem pořád nemá..

P.S. Zajímalo by mne, jestli je interiér pořád v duchu předfl. verze a dvojkových Oktávií, nebo se už přiklonil k novému plastovějšímu a méně kvalitnímu duchu Škodovky, jako je Rapid, či Oktávka? Především u levnějších verzí. Díky :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Adam162
2. 12. 2013 11:18
Re: Lepší
pokiaľ si nesedel v octavii tak netvrď, že má tvrdé plasty. Netreba veriť všetkému čo vypustia z papule hnůjdajový královia. ;-)
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 11:24
Re: Lepší
Já někde psal, že má O III tvrdé plasty?

Seděl sem v Octavii III ve všech výbavových stupní mimo RS, Oktavii II fl máme v rodině... ano, mám reálné zkušenosti a O II je oproti O III znatelně lepší v interiéru.... O tom jsem se tu už bavil mockrát. Stejně tak Yeti měl ještě "starý a dobrý" interiér.. O tom, že OIII má tvrdé plasty jsem nikde nepsal.. méně kvalitní to ano..

A ty si seděl v O III a O II?
3. 12. 2013 11:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Adam162
3. 12. 2013 11:47
Re: Lepší
vidím, že máš bohaté skúsenosti, ale vôbec ti to nepomáha :no:
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 13:08
Re: Lepší
Tak koukám, že na tohle mi nikdo už neodpoví >:D
2. 12. 2013 18:00
Re: Lepší
Jo, protože asi nechápou, co řešíš. Interiér je v Yetim tvrdej, měkčená je pouze vrchní strana palubky.
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 18:55
Re: Lepší
Díky za jedinou normální odpověď.. :yes:
2. 12. 2013 11:15
Cena
780k za takovou ... :no: :-(
Rozbalit vlákno
4
2. 12. 2013 11:47
Re: Cena
Neuvěřitelné... A ještě se dozvíme, že za danou cenu nemá konkurenci! >:D
Avatar - strýček BOB
2. 12. 2013 12:14
Re: Cena
To je opravdu nehorázná cena. Ještěže tady jsou výrobci, kteří nabízejí milionové automobily za pouhých třista tisíc.
2. 12. 2013 19:28
Re: Cena
Nebo Ti, kteří nabízejí 15 milionové automobily za 181 900 ;-)
3. 12. 2013 11:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 12. 2013 11:17
Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Lukáši...když řeknu a) "S novou tváří Yeti skvěle zapadá do rodiny nejnovějších Škodovek. Facelift v zásadě kopíruje akční ceník předchozího provedení, základních 469.900 Kč za turbodiesel 2.0 TDI/81 kW ve spojení s pohonem všech kol nemá mezi SUV prakticky žádného protivníka – většina soupeřů začíná až okolo ceny bohatě vybaveného provedení Elegance (574.900 Kč)."

musím říct i b)!!!

Tvoje slova mě donutila zajít na konfigurátor a zjistit, že pokud auto vybavím na alespoň základní použitelnou rovinu (rádio, BT, multifunkční volnat, centrál na DO, nejlevnější alu)...dostanu se na 540kkč!
To jsem ani nezjišťoval jestli tam je klima, předpokládám, že ano...i když manuální...tedy ta, která buďto topí nebo chladí, nic mezi.

Zároveň podotýkám, že i tak je to na hranici požadavku na vybavenej vůz. Jinak Škodě zvedám jeden prst, FL se povedl.
Rozbalit vlákno
71
Avatar - eXp10it
2. 12. 2013 11:45
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Jaké máte auto že vám buď topí nebo chladí a nic mezi? A co je to za klimu že i topí? To máte v autě asi tepelné čerpadlo ne?
2. 12. 2013 12:15
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Neznám moc lidí, který umí nastavit a používat manuální klimatizaci tak, aby jim nebylo horko nebo zima. Sám mezi ně patřím.
Avatar - eXp10it
2. 12. 2013 14:38
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Není to tak obtížné jak by se na první pohled mohlo zdát, ale samozřejmě je třeba mít jako u všeho trochu "fištróna". Zpravidla každé vozidlo je vybaveno otočným voličem s legendou modrá = studený vzduch, červená = teplý vzduch a po zapnutí klimatizace je třeba volič nastavit tak aby vám bylo příjemně.
2. 12. 2013 14:45
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
To mě nikdy nenapadlo, zajímavý zjištění >:-[] Zůstanu u automatický klimy fištróne :-)
Avatar - eXp10it
2. 12. 2013 14:54
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
:-)
Avatar - eXp10it
2. 12. 2013 17:46
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Po ceste domu z prace jsem se zasoustredil na nastaveni klimy a zjistil jsem ze mam vynucene foukani ze vsech vydechu naraz, ventilator na automat a teplotu trvale na 23 takze beru zpet protoze tim padem mam automatickou klimatizaci, asi jsem jen rozmazleny fracek. Nenapadlo me ze koncernove auta se jeste prodavaji ve vybave "stredovek", omlouvam se.
2. 12. 2013 18:02
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Ale má pravdu. ;-)
3. 12. 2013 17:09
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Některé manuální klimatizace prý nejdou nastavit. Ať děláš, co děláš, je to špatně. Nevím, tolik manuálních jsem v životě nepoužíval a podobné problémy jsem nezažil. Ale je možné, že někdo klimatizaci zvojtil. Zkazit se dají i jednodušší věci. :-) Nebo může být problém v uživateli (ať už v šikovnosti, nebo třeba v citlivosti). Celkem by mě zajímalo, kde tuhle zkušenost nabral.
3. 12. 2013 18:27
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Já mám s manuální klimou zkušenost právě z Yetiho 4x4 s tímto motorem z letošního léta.

Sedám na parkovišti do auta, na který celý den pralo slunce. Startuji, ihned zapínám klimu, abych se ochladil a po chvilce jízdy si uvědomuji, že na mne fouká teplý vzduch. Říkám si, to není možné, kontrolka klimy svítí, ale auto nechladí, snad to není u nového auta pokažené? Zastavuji na křižovatce a koukám na ovládání, a hle! Otočný ovladač teploty, který má v podstatě neviditelnou rysku, je otočený na dobrých 24 °C. Stahuji ho na minimum a klima ihned chladí. A já si říkám, starou klimu bych odhalil ihned, protože ta výrazně chladila, i když se topilo, tady jsem to nějak nerozpoznal. ;-)
2. 12. 2013 11:49
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Tvoji poznámku o ceně jsem nepochopil...

Když budu chtít BMW 5 a vybavit ho na aspoň základní použitelnou úroveň (kožené sedačky, navigace, nezávislé topení, 19" kola, tak jsem na 1,5 mega po slevě...

No a co???!!!

Když na to nemám, půjdu si koupit Superba... Stejně jako když nemáš na Yetiho, půjdeš si koupit Dustera. Co na tom nechápeš? ;-)
2. 12. 2013 12:16
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Já netvrdím, že cena je špatná, jen je potřeba ji vnímat v širším kontextu a ne psát, že nikdo jinej nic podobnýho nenabízí. Tvrdím, že použitelně vybavenej Yeti je na cenový úrovni konkurence. Nic víc...
2. 12. 2013 12:00
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Manuální klimatizace u škodovky znamená že si nastavíte požadovanou teplotu, tuto klima udržuje sama, vy jen volíte množství a směřování vzduchu (sklo, nohy atd.) .
Můžete tedy v autosalonu nastavil 21°C a víc na to celou dobu nešáhnout.
Avatar - RWD
2. 12. 2013 12:07
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
To myslím že takto není.
To co popisuješ je klimatizace poloautomatická...

manuální: ovládáš vše sám
poloautomatická (climatic) - teplota (a ventilátory) je ovládána automaticky, směr proudění vzduchu je ovládáno manuálně
automatická (climatornic) - jako climatic ale automatika ovládá i směr proudění vzuchu
2. 12. 2013 15:29
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Ted jsem na to koukal a je to pravda, omluva, trochu to asi odrbali. Před pár roky byla na výběr do fabie pouze climatic a climatronic. Tak nějak jsem z toho vycházel.

Jen si dovolím upřesnit u climaticu byla - je ovládána pouze teplota, ventilátory manuálně. Takže sem tam se sice snažila ale reálnou teplotu v autě nedosáhla - když byla nastavená nízká rychlost vzduchu. Alespoň ve fábiích to tak je.
2. 12. 2013 12:18
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Takže poslední větu škrtneme... Je to nesmysl. Nastavit 21 beru, ale budu si neustálo hrát se směrem a ventilátorem a v konečným efektu i s tou teplotou.
2. 12. 2013 15:32
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
myslím že 21°C je furt 21°C v místě čidla. Jen to díky nastavenému proudění trvá déle nebo kratší dobu ji dosáhnout v daném místě.
2. 12. 2013 15:46
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Nejde přece o pohodu v místě čidla, ale v autě.
2. 12. 2013 21:04
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
a plná automatická klima dělá co? měří teplotu v místě čidel... :-)
3. 12. 2013 04:09
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Ano, obvykle vícero zón ;-) Hlavně nastavíš a máš klid.
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 13:06
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Manuální klimatizace u Škodovky ( Octavia IIfl) je uplně obyčejná manuální klimatizace, kde si nastavíš jak horkej/studenej vzduch fouká a tím to hasne... je to jak ventilátor s tim rozdílem, že umí chladit... Nic víc, nic míň...
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 13:30
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
To by ne zajímalo za co mam palec dolu :D. To si někdo vážně myslí, že ta manuální od Škody je něco víc?:d Klidně ji přivezu ukázat:D
2. 12. 2013 21:14
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
no, já bych to viděl na návštěvu servisu. ta Vaše klima funguje špatně. Doma máme o1 i o2 po fl. a každá klima funguje jinak. v o1 je to hloupá klima, ale o2 má poloautomat. mimochodem, čidlo je takový ten čtvereček uprostřed přístrojovky před sklem. snad by měla reagovat i na sluneční paprsky. což je rozdíl oproti fabii. tam je pouze měření teploty a je umístěna u ovladačů klimatizace. tam je kvůli tomu dokonce i maličký větráček.
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 22:37
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Já koukal na Climatic a to je jiná klima, než je v tý Oktávce, je to základní klima ve verzi Ambition. Ještě to prozkoumám, nejezdím s tím tak často (vůz je přítelkyně) a klimu používám pouze na ochlazení v létě ( i u svého vozu, kde mám automatickou dvouzonu ji zapínám jen na chlazení >:D ).. :-)
3. 12. 2013 08:48
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
ano, oba mluvíme o o2, výbava ambition. Je to skutečně poloautomat. těžko říct, co k tomu vedlo vw, ale je to tak. mimochodem, ovladač na regulaci nemá červený a modrý pruh, ale čísla(stupně). což samo o sobě něco naznačuje. :-)
Avatar - Ozzman
3. 12. 2013 09:51
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Já tě asi zklamu, ale tam čísla (stupně) nejsou ;-\ Je tam pouze červená a modrá :-) Večer ti to vyfotim.
3. 12. 2013 14:10
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
a to já už sem tu svoji vyfotil. Jak se tady posílají soukromé zprávy? Mám octavii z roku 2008, už fl. Jedna z prvních. Mám tam čísla 18, 22 a 26. :-)
Avatar - Ozzman
3. 12. 2013 22:35
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
[odkaz]

Tady máš odkaz na tu naši >:D Jak jsem řekl, totální manuál, ani čidlo na palubce neni. Octavia II Ambition kombi, 1.2TSI r.v. 2011
4. 12. 2013 08:47
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
[odkaz]

a kdo nás rozsoudí? :-)
Avatar - Ozzman
4. 12. 2013 09:11
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Očividně má každé auto jinou klimu >:D Nebo nevim >:D
Avatar - Emel
4. 12. 2013 10:21
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
A neliší se jen ten kousek plastu pod tlačítkem?
Avatar - Ozzman
4. 12. 2013 10:53
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Vypadaj hodně totožně, jde o to, jestli ta co má mirekdr je poloautomatická a ta naše manuální, nebo je to jedna a ta samá ( a jaká? manuální/poloautomatická?)
4. 12. 2013 16:29
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Řídicí jednotka klimatizace -J301- (Climatic)
Řídicí jednotka klimatizace -J301 - je integrována do ov-
ládání topení a klimatizace. Zpracovává informa
ce jako je např. vnější teplota, zvo-
lená a stávající vnitřní teplota, teplota výparníku, tlak v
oběhu chladicího prostředku, zatížení motoru, jízdní sta-
vy....

Z dílenské příručky...
Avatar - Ozzman
4. 12. 2013 16:35
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Tak já se ještě podívám do příručky >:D Ale jinak vidíš, že jsem nekecal, je tam klasická červená/modrá stupnice >:D
4. 12. 2013 18:24
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
však já taky nejsem sedmilhář. >:D , dle fotek. trvám si na tom, že ráno(10°C) ta klima/topení dokáže topit a odpoledne chladit (20°C, slunečno-zahřátý interiér)(při vypnutí klimy pouštět neohřátý vzduch z okolí), aniž bych se toho ovladače dotkl. vlastně ho mám na těch 22 nastavený celý rok. přece jenom už s tím autem mám najeto 215000 km. jo, to naše druhá octavia rv 2001, to je jiná. tam když jsi dal volič na střed a vypnul klimu, tak to začalo topit. to mne tolikrát dopálilo... a to doslovně. teď mne tak napadá, zkus dát ten ovladač na střed. u mne ekvivalent 22 a pustit klimu. teď by to mělo topit. v létě bude chladit. ;-)
Avatar - Ozzman
4. 12. 2013 23:15
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Já ti věřím, já si myslím, že Škodovka začala šetřit a tohle je prostě "osekaná" verze tvé verze, která funguje jako v O1. Tohle prostě není climatic, ale obyčejná manuální klimatizace, která umí chladit :-)

Bohužel tím autem jezdím jen občas, takže ji nemám šanci otestovat do důsledků, nicméně až pojedem na dovolenou, zkusíme lobovat za cestu Octavií ( bohužel rozdíl spotřeby je pro nás mladé dost markantní, benzin vs nafta v mém voze) a otestuji funkčnost :-) Přítelkyně sama neví, protože dojíždí cca 20km tam a zpět do práce, dál auto nejezdí >:D
3. 12. 2013 17:18
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
V zimě pomůže s vlhkostí - tedy zamlžováním oken.
Avatar - Ozzman
3. 12. 2013 22:30
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Pouštim vyhřejvání a je to cajk >:D
4. 12. 2013 20:44
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
To ano. Jen je to s klimatizací rychlejší.
Avatar - Ozzman
4. 12. 2013 23:12
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
To bych se trochu přel >:D Když zamlžuje přední sklo, pustim vyhřejvání ( mám elektrické), když ostatní okna, pustím na ně ventilátor.. ( tam to asi s klimatizací půjde líp, ale to se stává zřídkakdy :-) ) Jinak, když není el. vyhřejvání předního skla, věřím, že tvá verze je lepší :-)
2. 12. 2013 13:15
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
I mě donutil článek a diskuze zajít na konfigurátor.
Yeti 2.0 TDI 81 kW 6-stup. mech. 4x4
(parkovací čidla vzadu, dvouzónovoá klima,Vyhřívání předních sedadel, Vnitřní zrcátko s aut. stmíváním a dešťový sensor, Kolenní airbag řidiče, Loketní opěra vpředu, Tempomat, Vnější zrcátka el. nastavitelná, vyhřívaná, Sportovní volant z kůže, řadící páka i ručka v kůži, 16" liťáky, a Navigační systém "AMUNDSEN+"

To všechno za 548 100 Kč
Teď mi řekni, který výrobce ti dá plnohodnotné SUV s dieslem se 4x4 a s 6ti kvaltem s touhle výbavou? Jak tak jsem se teď v rychlosti podíval, tak všude bych musel platit daleko více.
Avatar - lamal
2. 12. 2013 13:40
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Je to urcite dobra cena a za dobre spracovanie + vyspely podvozok... horsie je, ze podla testu nefunguje, lebo je moc tvrdy a prenasa razy, co je velmi podstatna vec pri takomto aute, ktore by to malo zvladat na ukor extremneho rezania zakrut
2. 12. 2013 13:50
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Je tvrdej na 17" kolech, na o palec menších je to v pořádku.
Avatar - lamal
2. 12. 2013 13:54
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
je to mozne, tiez by som volil 16ky i ked uz 17 su podla vyzaze len tak tak, Yeti ma dost velke vyrezy v blatnikoch
2. 12. 2013 14:06
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
JJ, otec ho má na 17" a i tak to vypadá, že se tam ještě vejdou jedny kola navíc.
Avatar - lamal
2. 12. 2013 14:16
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
to je pre mačky, ked ju prejdes tak sa nezasekne v blatniku a tak je usetris trapenie i kozusok >:-[]
3. 12. 2013 17:21
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Už jsem myslel, že vám také spává kočka na kole v podběhu a ty tohle. 8-s ;-)
3. 12. 2013 23:39
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Jó, kočka, ta dovede vždycky najít nejteplejší místo ve svém okolí.

Takže dedukuji, nemáš rád zvířata, bo ji nepustíš do baráku a jezdíš jako pjase, bo máš po dojezdu teplý gumy. >:-[]
4. 12. 2013 20:38
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
>:-[] Naopak, jsou to rozmazlené domácí kočky. Dnes už je do garáže nepouštím, protože nemám rád, když mi trajdají po autech. Ale v minulosti jsem je tam opakovaně našel o siestě. Popřípadě na kapotě, střeše, nebo pod autem. K teplotě pneumatik se vyjadřovat nebudu. >:-[]
2. 12. 2013 13:49
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Jasan, v Ambition. Tu jsem vyzkoušel teď taky a pravda, vychází líp než hůř dovybavenej Active. Akorát mě to vyšlo na 559k.
Avatar - dal
2. 12. 2013 13:51
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Co třeba [odkaz] nebo [odkaz]
2. 12. 2013 14:00
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Ne...to je někde jinde. Yeti je plnohodnotnej rodinnej kočár, kde se v klidu usadíš s celou rodinou. Tohle je o třídu níž.
Pro Yeti kromě SX4, Tigy, nebo ASX a bratranci není příliš relevantní konkurence ani v Evropě ani v Jpn vozech. Všechna auta generačně povyrostla a dá se snad brát jen ix35, která není ani nejhezčí holkou z ošklivince nebo Sportage. Kuga, RAV4, CX5, CR-V...to všechno je reálně o kus větší auto.

Mě jen nesedí to sladký prohlášení, jak za 470k není v zásadě konkurence, která začíná o 100k výš. To ale Yeti reálně samozřejmě taky. Pokud by nebylo finále takový, byl by celej test z tohoto pohledu v pořádku...pak nastupujou samozřejmě technický aspekty, který gradujou vypíchnutými "takyfakty" od _Teddy_-ho.
Avatar - kaa
4. 12. 2013 05:19
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Se svými 4,28 metry je Mokka o 5,5 cm delší než Yeti, rozvor má ale pro změnu kratší o dva centimetry.

[odkaz]
Avatar - kaa
2. 12. 2013 14:12
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Navigační systém Amundsen+ / s DAB (včetněmapových podkladů, proActive včetně displeje Maxi DOT)
za příplatek 9 600 / 12 600 kč
2. 12. 2013 19:43
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Já mám 488 300. Asi jsem nenáročný.
3. 12. 2013 04:10
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Asi jsi ještě neměl auto :-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
2. 12. 2013 13:54
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Nesouhlasím - taková verze Ambition Plus má za 534.900 Kč s daným motorem a 4x4, kdy má litá kola, klimatizaci, tempomat, i ten centrál s DO + dvouzónovou klimatizaci, vyhřívání sedadel a parkovací senzory. Ano Bluetooth je za příplatek (+7100,-), multifunkční volant taky (+5000,-) a u Ambition se připlácí i za elektrické stahování zadních oken (+5100,-). Tomu se dokáže přiblížit snad jedině v diskusi zmiňované Suzuki SX4, pokud jde o kombinaci diesel 4x4. U benzinových čtyřkolek je na tom Yeti hůř, resp. jinak (jediná možnost je 118 kW z turba, vysoko nad většinou konkurentů), ale to není v souvislosti s tímto testem tak podstatné.
2. 12. 2013 14:01
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Ano, správně Lukáši, bavíme se o částce o 100k vyšší než jakou indikuješ. Ne 470, ale cca 560. A pak ano, ta nabídka je velmi dobrá.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
2. 12. 2013 14:47
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Ale to už řešíme auto s výbavou, základ je každopádně 469.900 Kč v provedení 2.0 TDI 4x4
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 14:55
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Jde o to, jaký je ten základ... a základ u Škody bývá žalostný, nicméně i za 560 je to velmi dobrá nabídka za takto vybavené auto s takovým motorem..
2. 12. 2013 15:09
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Přes půl mega za nevzhlednou krabici s udýchaným 81 kW ropákem? Tak to je hodně dobrá nabídka... >:D Už chápu, proč se češi stále nechají odírat... Jsou totiž úplně blbý...
2. 12. 2013 15:17
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Co jsi si za půl mega koupil ty? Co jsi mohl koupit před 5, 10, 15-ti lety za takovou částku?
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 15:19
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
No.. zajímá mne také, jaké jiné auto 4x4 s Dieslem bys koupil :-)
2. 12. 2013 15:07
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Auto s nutnou výbavou prosím ;-)
Avatar - Emel
2. 12. 2013 17:44
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
To máš těžký... pro mě manuální klima není problém, bluetooth i ovládání na volantu jsou příjemné leč postradatelné drobnosti. Zadní okna v elektrice zase nemusí potřebovat ten, kdo jezdí většinou sám nebo ve dvou. Já se v tomhle přikláním k redakci... ta cena za základ se čtyřkolkou a naftou je pěkná, a ano, něco se musí obětovat.

Důležité je, jaký prst Škodě zvedáš... ;-)
3. 12. 2013 04:11
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
hmmmm, pán je purista s tlf připevněným k hlavě gumou na zavařovačky ;-)
3. 12. 2013 08:44
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Možná by nebylo od věci stanovit jakousi "výbavu dle ACZ" a srovnávat pak srovnatelné - podobně, jak to dělá nějaký časopis, sorry, že teď nevím, který.
3. 12. 2013 17:32
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
SM, soudě z pár jejich článků, které jsem tu četl. Je to sice nějaké měřítko, ale podle mne je přínos velmi omezený. Ano, nebudeš uvádět ceny pro holátka, ale auto s pevněji strukturovanou výbavou to může naprosto zabít, pokud budeš požadovat třeba takovou věc jako parkovací senzory vpředu i vzadu (snad jsem se trefil). :-) Výhodnost je individuální. Těžko se objektivně posuzuje.
3. 12. 2013 20:26
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
No jo, to máš pravdu, japonský systém výbav by na tom padl na hubu...
2. 12. 2013 19:50
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
o2 nemá klimatizaci, jak píšete. Tuto měla o1. i když má o2 mechanické ovladače klimy, tak se nastavuje teplota. nejlépe se to pozná na jaře. ráno auto topí, odpoledne chladí. bez jediného sáhnutí na ovládání klimy. tuto klimu má i fabie 2 a roomster. jen je rozdil, kde je měřící čidlo.
3. 12. 2013 09:18
Re: Chci objetivitu, je to tak moc ACZ?
Měla to i Fabia 1, minimálně Elegance.
3. 12. 2013 11:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - donPedro
2. 12. 2013 11:30
Roky nezastavíš
Tož byť se mistr Kabaň a jeho parta snažili seč jim síly stačily, zadání bylo jasné a výsledek je, přiznejme si to, přinejmenším rozpačitý (na fotkách je to méně patrno, nežli live). Generační obměna je zde potřebná jak ono pověstné kozí drbání. Věřím že nová generace bude v rámci daných možností vysochána výrazně lépe. Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lamal
2. 12. 2013 11:32
ITí
Vyzera celkom dobre, prve fotky faceliftu ma celkom zdesili, ale ma to nieco do seba... a kvalitne spracovane auto, vidiet to.

Ale tvrdy podvozok, prenasanie razov a docela vysoka spotreba to je presne co u tohoto typu auta zamrzi... na co to ma tvrdy podvozok, kto s tym bude rezat zakruty ?

A ta dynamika tiez, je to sice orezana verzia a cenovo pristupna OK, no 8 litrov je docela dost, kolko potom zerie ta 103 alebo 120kw verzia ? Predpokladam, ze tolko isto, pride mi to ako nevyuzity potencial podladenia vykonu.
Rozbalit vlákno
0
2. 12. 2013 11:37
A vitazom zlateho ventilku sa stava...
"...Nelakované plasty ve spodní části karoserie představují lepší ochranu před poškrábáním..."

"...motor má ... nezaznamenatelné prodlevy turbodmychadla..."

"...Haldex reaguje prakticky nepostřehnutelně – konvenční systém s třemi diferenciály by nedokázal fungovat lépe..."

A ja som sa uz bal, ze sa dnes nezasmejem! Hned je ten pondelok krajsi...
>:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 11:46
no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
tak z toho faceliftu nadseny nie som, stratil sa akysi typicky nezamenitelny yeti-ovsky kukuc a zrazu mam pocit ze pozeram na nejake tuctove auto bez charizmy. Tie gulate hmlovky mi tam proste chybaju, pride mi to ako keby rolls spravil auto bez sosky na chladicy a logom RR na kolesach, uz to nie je ono, nieco mi tu chyba a straca sa jedinecnost yetiho.

Dalsim podivnym zistenim je nadalej pouzivany motor 2.0TDi 81kw, podla mna dnes uz archaicky motor a divim sa ze vw uz davno nespravil nejaku poriadnu 1,6tku okolo 85-90 kw ako to maju korejci aj frantici aj japonci a vlastne kazdy, lebo chapem ze 77kw uz moze byt na 4kolku malo.

Z hladiska priestoru to bude zvnutra nadalej male auto, yeti trpi syndromom maleho auta, zvonku je skutocne robustny siroky prijemny ale zvnutra je to male auto, octavka 2 to bohuzial nie je aj ked na podvozku O2 stoji.

no a Cena?

ta je ako vzdy uplne mimo misu, pytat za holeho yetiho 1,2TSI v dvojkolke bez radia 14 600 eur je kradez a vysmech poctivym ludom, viac nema zmysel riesit, konkurencia je dnes uz inde bohuzial pre yetiho
Rozbalit vlákno
37
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 12:10
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
2.0Tdi 81kw není archaický, pokud vim, objevil se až nedávno (respektive by to měl být stejný mtor jako 2.0Tdi 103kw, jen je nalazený na nižší výkon), aby vyplnil mezeru po 1.9Tdi. Řadí se mezi 1.6 77kw a 2.0 103kw...

A co myslíš že je lepší? 1.6 85kw, nebo 2.0 81kw? Objem nenahradíš.. ve větším autě bude lepší ten dvoulitr se stejným výkonem a důležitý než kilowaty je i kroutící moment..
2. 12. 2013 12:21
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Poslední otázka je velmi hypotetická. Nasazení podladěnýho motoru v Yeti spíš souvisí s ekonomikou vývoje a výroby, kdy v zásadě montuju jen výkonový modifikace stejnýho motoru.
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 12:24
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Však jo, ale můžeme se jen dohadovat co by kdyby a jaká by byla ta silnější 16tka jak píše Topper, když ji VW nemá. Třeba Ford dává například do Mondea 1.6 Tdci 85kw a 2.0Tdci 85kw a i když jsou za stejnou cenu ( nebo jeden čas byly), 2.0Tdci mělo 300Nm, kdežto 1.6 Tdci 270Nm... Jak je to se spotřebou, nevím, ale určitě markantní rozdíl nebude.. proto kdo chce nižší povinné ručení zvolí šestnácku a ti ostatní radši dvoulitr, který jede o trochu lépe a za stejné peníze... Myslím, že pro VW by bylo zbytečné vyvíjet silnější 16tku, když už maj 77kw a zbytek pokryje dvoulitr :-)
Avatar - lamal
2. 12. 2013 12:26
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
podladeny 2,0 ma navyse ovela vyssie predpoklady na dlhsiu zivotnost ak ´´vyhonena´´ 1,6ka
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 12:33
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Já bych taky volil radši větší motor i kdyby byl o stejném, nebo lehce nižším výkonu, než ten menší :-)
2. 12. 2013 12:35
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Záleží na konstrukci a všeobecným dimenzování motoru.
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 12:50
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Tak určitě... >:-[] Jen bych neodsuzoval 2.0Tdi 81kw :-)
Avatar - lamal
2. 12. 2013 12:51
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
zalezi, ale ide aj o cenu.. .v tej cene je podla teba lepsia 1,6ka i ked kvalitna alebo 2,0 s tym istym vykonom, ale rovnakym zakladom ako aj o 40kw silnejsie verzie ? z hladiska zivotnosti nie je o com a taktiez sa jedna o vstrekovaci tlak, narocnost na trysky a cerpadlo, co su nezanedbatelne veci z pohladu common railu

1,6ka na dosiahnutie priebehu krutiaku aj vykonu bude musiet zo svojho objemu vyuzivat ovela vacsi tlak vstrekovania a tym aj namahanie celeho retazca ako vyssia kubatura az o 400ccm s podpriemernym vykonom, kde je naopak cely retazec plnenia motora odlahceny
2. 12. 2013 13:25
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Znova opakuju, zcela neadresně, ale naprosto jasně je stejně výkonnej motor s nižším obsahem a robustní konstrukcí rovnoprávná volba k opaku.

Nebo jsi někde četl, že by 3,0TDI ve verzi 150kw bylo podstatně trvanlivější než 180kw verze?
Avatar - lamal
2. 12. 2013 13:35
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
To ale nemozes tvrdit, nemas overenu kvalitu ani robustnost nizsej kubatury 1,6... 2,0 s 81kw sluzi s rovnakym zakladom aj pre 2,0 120kw a to je o 40kw viac o krutiaku nehovoriac, toto mas relevantny dovod v cislach

3,0 TDI je v oboch pripadoch 6 valec 3000ccm /cca/ nie je to o 22% mensi objem, tak porovnanie je zcestne... ja viem co si tym myslel, ale nezabudaj, ze 6 valec o 3000ccm je zivotnostou uplne inde kvoli 6 tim valcom samotnym /vyvazenost chodu atd/ tak sa to neda moc porovnavat s 4 valcami kde je rozdiel 400ccm

Navyse som pisal za tu istu cenu, pretoze nie je problem vyrobit i 1,6 ktora vyrazne prekona zivotnostou podladenu 2,0 ale za aku cenu ? ozaj si myslis, ze 1,6 crdi je ten pripad ultra kvalitnej 1,6ky ktora ide zivotnostou pokorovat podladene vyssie kubatury ?

Nesuhlasim s tebou proste i ked ti rozumiem co pises...

kazdy ma iny pohlad ;-)
3. 12. 2013 18:02
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Ve slabším motoru můžou být jiná střeva, byť by blok byl stejný. U VW by to nebylo nic neobvyklého. Tím spíš, když tahle oříznutá verze má nižší i točivý moment.
Avatar - Ham.
4. 12. 2013 00:03
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Verze 2.0 TDI CR 81 kW je po stránce HW totožná s verzí 103kW. Verze 125kW už má hromadu HW změn. Takže ano, verze 81kW je HW lehce předimenzovaná, protože je stavěná i na výkon 103kW.
Nevím jak je robusní či nerobusní 1.6 TDI, ale určitě platí, že jízdně je 2.0 TDI 81 kW daleko pohodovější než 1,6 TDI, byť papírově by měly být podobné, u těchto motorů skutečně platí objem ničím nenahradíš.
Avatar - lamal
2. 12. 2013 13:42
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
este dodam, ze pokial bude 1,6 s 81 kw sluzit aj pre verziu 1,6 so 120kw s rovnakym mechanickym zakladom, tak potom budes mat relevantny dovod nieco tvrdit, ale zatial ho nemas
2. 12. 2013 13:52
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Je to vše hypotéza, stejně tak u tebe, percentuální rozptyl výkonu neříká nic o robustnosti pohonný jednotky plus nutných komponentů a jejich totální výdrži.
Avatar - lamal
2. 12. 2013 14:01
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
to je fakt, na druhej strane vyrobca adekvatne navysuje kvalitu komponentov na zaklade vykonu, alebo vyraba len jednu verziu, ktora je dimenzovana aj na najvyssie setupy a na slabsie setupy je tym padom predimenzovana.....podla toho co ma lacnejsie, ci vyrabat to iste, alebo viacero verzii s aj mechanickym podladenim

otazne je ci je ozaj 2,0 81kw to iste ako 120kw, u 1,9 TDi kolovali rovnake dohady, ze vsetky verzie su rovnake a nemohlo to byt dalej od pravdy... bolo ich s postupom casu vela 66 81 74 77 85 96 110 kw a uz aj samotne 66kw boli minimalne 2 druhy... zaklad a dimenzovanie bolo planovane podla vykonov, netvoril ich iba jeden zaklad
3. 12. 2013 17:59
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
VW má 1,6 s 250 Nm (1500-3000) a 81 kW. Ale je to nový motor. A k Haldexu dávají 280 Nm verzi, což v 1,6 nemají.
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 12:23
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
ano ked sa na to pozeras takto ok, ale dnes sa da uz spravit aj 1,6tka ktora by tomuto 81kw dvojlitru plne konkurovala aj po tejto stranke a navyse bude lahsia , mensie naklady na poitsku a podobne.

mna najviac mrzi ten dizajn stejne, nemozem uverit ze to co robilo yetiho vynimocnym a jedinecnym je zrazu prec, ach jaj
Avatar - lamal
2. 12. 2013 12:25
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
´´ale dnes sa da uz spravit aj 1,6tka ktora by tomuto 81kw dvojlitru plne konkurovala´´ - to je kravina co pises a teorie... za tu istu cenu nebude ziadna 1,6ka s tak plynulym krutiakom od spodu ako podladena 2,0
2. 12. 2013 12:27
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Jel jsem 1,6DCi se 130HP a nepřišel mi míň lineární než dvoulitrová nafta.
Avatar - lamal
2. 12. 2013 12:57
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
ja som v praxi isiel na viacero verziach podladenych motorov a je jedno ci pre benzin alebo diesle, pre obe plati, ze podladena verzia je plynulejsia a ma lepsiu reakciu na plyn aj v tych najnizsich otackach... celkovo taky elektromotorovy charakter, ktory na druhej strane ubera na zazivnosti...

vobec neodsudzujem ziadne 1,6ky iba vravim, ze podladena vyssia kubatura je v aute ako Yeti uplne v poriadku... mensie kubatury viac sedia lahsim a mensim autam tam su zas lepsie ako vacsie a podladene
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 13:07
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Už i stará 1.9Dci mělo lineárnější průběh, než dvoulitry TDI či TDCI/HDI.... :-)
To bude charakterem Renaultích motorů...
Avatar - lamal
2. 12. 2013 13:15
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
to hej Renault mal vacsinou vzdy taky nenuteny a plynuly prejav v podani vykonu a cestou do otaciek
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
2. 12. 2013 13:43
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Zejména právě proti 1,6 dCi má toto nejslabší 2,0 TDI velmi příjemnou charakteristiku v nízkých otáčkách
Avatar - lamal
2. 12. 2013 13:49
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
pochopitelne, ale treba dodat, ze su to asi dva opacne extremy ... jeden turbolagom a druhy plynulym nabehom
2. 12. 2013 14:04
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
1,6dCi nejede pod 1,6k rpm...to ale ani 2,0TDI. Teď s ním kolega přijel z myčky, tak se mi do toho nechce lízt, abych ti přesně řekl při kterých nízkých otáčkách se TDI nechá v klidu označit jako příjemný ;-)
3. 12. 2013 09:27
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Jakékoliv otáčky pod 6000 jsou nízké, to su klidný, to pak všechny dýzly jedou vocpoda ;-) >:D
2. 12. 2013 18:13
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
No, příjemnou, osobně bych spíš napsal, že je to auto chcíplé. Rozjiždí se sice plynule, ale nějak se mu prostě nechce.
2. 12. 2013 15:28
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Důležitý je samozřejmě výkon, hmotnost, aerodynamický odpor a délka převodů. Nic z toho ovšem tato krabice nemá, je slabá, relativně těžká, s velkým odporem a díky nízkému rozsahu otáček - i vybavená těžkými převody. Nechápu, k čemu má tvrdý povodzek a 17" disky, když to stejně jet rychle neumí. Zároveň se rozměr pneu ani nehodí do terénu, takže defacto, je tam na nic i 4x4. Koncepce tohoto auta je úplně o ničem, neudělá nic lépe než Octavia, má menší kufr, horší jízdní vlastnosti, jezdí za víc a je dražší, navíc neexceluje ani designem.
2. 12. 2013 15:52
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Pro spoustu lidí s pohybovými problémy se do něj líp nasedá, obecně má příjemnej posaz. Nemusí drandit v terénu, aby spíš využil trakci ve vyšších polohách na běžných silnicích...spousta pro někoho pro, pro jinýho proti.
Ohledně řádění mimo zpevněný cesty je spíš rozhodující dezén pneu a jejich šířka než velikost pneu v palcích.
2. 12. 2013 18:15
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Co jsi napsal, ukázalo, že tohle auto vůbec neznáš. ;-)
2. 12. 2013 12:47
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Tak tak, normální poctivý člověk totiž jezdí zásadně Dustrem nebo ix35 (když je trochu míň poctivej) a všichni, co mají něco dražšího jsou lumpové, ce se vysmívají poctivcům.
Avatar - Snooob
2. 12. 2013 13:17
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
A na túto hlúposť si preboha ako prišiel?!
Avatar - lamal
2. 12. 2013 13:19
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
qqqqqqqqq ... odistit rucnu az potom vyrazit
2. 12. 2013 13:40
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
>:-[]
2. 12. 2013 13:40
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Ironie a nadsázka asi ztracené někde v překladu ;-)
Avatar - Snooob
2. 12. 2013 17:46
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Ňáko som to nepochopil >:D - nečítal som tropperov elaborát...
Hlboko a ponížene sa ospravedňujem... ;-)
3. 12. 2013 08:27
Re: no neviem, aspon co sa tyka dizajnu
Omluva přijata ;-)
Avatar - strýček BOB
2. 12. 2013 12:11
Yeti dospěl...
Hračkoidnost je fuč a nastupuje dospělý Yeti. Facelift se povedl a to, co působí při pohledu na fotky rušivě, si při pohledu na skutečný vůz člověk ani nevšimne. Mluvím o roubování ostře řezané přídě na zbytek vozu prostého prolisů a hran.
Rozbalit vlákno
0
2. 12. 2013 13:11
Suzuki Sx4 Cross
tak zrovna nova SX4 mi pripada jako hodne povedeny autro, pravda, za 489 ma "jen" benzin , ale je take 4x4, vetsi a ve vybave Premium, takze prakticky nic jineho clovek ani nepotrebuje. To mi neprijde jako prilis (jestli vubec) vzdalena konkurnece pro Yeti...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - lamal
2. 12. 2013 13:17
Re: Suzuki Sx4 Cross
Rad by som ta vyviedol z omylu, Yeti je technikou uplne inde... ci uz podvozok, alebo motory a spracovanie... sedel som v new SX4 a kvalita prevedenia interieru ma sklamala a dizajn tiez, z predu to vyzera otrasne, co som na fotkach obdivoval som v reale zatratoval... velmi rozporuplne auto ...a to mam japoncov aj suzuki rad, no take su fakty
Avatar - nalimer
2. 12. 2013 13:46
782.600 Kč
8-s 8-s 8-s
Ok, časť luxusu si viem skrátiť o 100.000 Kč, ale nie som si istý, či taký voz má mať cenovku v dobrej výbave aj za 650.000 Kč
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 13:51
Re: 782.600 Kč
I ta Ix 35 stojí cca 650 v naftě a čtyřkolce...
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 14:07
Re: 782.600 Kč
to je mozno pravda ale ix35 je aj vacsia, ma o 20cm na dlzku viac, o 6cm dlhsi razvor ako yeti a aj o 60L vacsi kufor, takze za podobnu cenu ponukne ix35 vacsi kus auta a predpokladam ze aj s lepsou vybavou, nalimer ma pravdu - yeti je predrazeny a skus si napumpovat lepsiu vybavu tak si na cene mercedesu GLA ani nevies ako
2. 12. 2013 14:10
Re: 782.600 Kč
GLA je zvýšenej hatch. Yeti je velmi dobrá nabídka a ukaž co dostanu od Hyundai za 550k?! Bez ohledu na to, že se na ix35 nedá koukat.
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 14:13
Re: 782.600 Kč
pride novy cross od hyundaia uz na dalsi rok, potom uvidis co dostanes za 550K , pravda ale je ze ix35 je uz trosku velkostne inde ako yeti a to bez debaty,

navyse za 14 600 v zaklade yeti nema na slovensku ani klimu a tusim ani radio, skodovka zije v inom svete, osobne aj keby som vyhral 15 000 eur tak za holeho yetiho ich nedam, to radsej venujem charite
2. 12. 2013 14:19
Re: 782.600 Kč
15k podle všeho nemáš na účte, ale už tu rozdáváš charitě, bavíme se o naftový 4x4. Tam jsi v přepočtu za 21k, co za to dostaneš srovnatelnýho od Hyundai? Nic...
Přihoď další 4k a máš první naftovou 4x4...a pořád vzhled obtloustlý Žu-žlej.
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 14:21
Re: 782.600 Kč
no ja by som ix35 nebral, rozhodne jasna volba je sportage , krasne auto :yes:
2. 12. 2013 14:24
Re: 782.600 Kč
Tak ho nakonfiguruj, to tyranousaří mládě ;-) Pak se v něm svez a přesedni do Yetiho. Jsem zvědavej jak bys' potom volil
2. 12. 2013 15:40
Re: 782.600 Kč
A já si stále říkám, kdo jsou ti duševně vyšinutí kupci těchto "vozů" a jaké k tomu mají pohnutky. A už to chápu. NO CHOICE, YETY F TÉDÉÝČKU NA HLÍNÁCH, WOE ZA 560, VLHKEJ SEN... :-)
2. 12. 2013 15:47
Re: 782.600 Kč
Takže bez odpovědi... ;-)
Avatar - Emel
2. 12. 2013 17:45
Re: 782.600 Kč
Yetiho jsem si při své poslední návštěvě salonu prolezl... a všechno fajn, jen po otevření kufru jsem byl docela v šoku :-) .
2. 12. 2013 18:19
Re: 782.600 Kč
Hele, ty asi neznáš tu o vožení vzduchu v kufru, že? >:-[]
3. 12. 2013 04:12
Re: 782.600 Kč
Kufr má OK. Díky tvaru i nad platem převezeš co potřebuješ ;-)
Avatar - lamal
2. 12. 2013 14:24
Re: 782.600 Kč
videl si uz niekedy cennik peugeotu alebo inej automobilky co dostanes za cenu 14 600 eu ? Ano peugeot 301 ala kočiarik pre indiu s motorom 1,6 Hdi ...

pomaly s tymi vyjdreniami a hjunde uz davno nie je take lacne ako kedysi ked prisla i30
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 14:15
Re: 782.600 Kč
dvoulitrovej benzin 4x4...:)
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 14:11
Re: 782.600 Kč
Jenže které plnohodnotné SUV 4x4 v naftě je levnější vyjma Dusteru... Upřímě se mi více líbí ix35 zvenku, zevnitř Yeti jednoznačně. :-)
Avatar - dal
2. 12. 2013 14:28
Re: 782.600 Kč
S ix35 by jsem moc nesrovnával, ta na Yeti nemá ani náhodou. Jestli je něco předražené, tak to je vzhledem ke svým kvalitám ix35(ani zadarmo).
2. 12. 2013 14:47
Re: 782.600 Kč
ix35 jsem ani nezkoušel...to auto je pro mě natolik tvarově nepřijatelný, že není důvod se mu věnovat.
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 15:14
Re: 782.600 Kč
nic to nemeni na fakte ze ix35 sa predava v eu daleko lepsie ako yeti ;-)
2. 12. 2013 15:18
Re: 782.600 Kč
To nevím, přiznám se, že mě jeho prodeje nezajímají a jediný co by mě zajímalo, jsou pohnutky lidí, že za něj utratí peníze.
2. 12. 2013 15:31
Re: 782.600 Kč
Teď jsem koukal a jsem tím počtem ohromenej...za 3 kvartály v EU skoro 70k lidí bez vkusu...
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 15:43
Re: 782.600 Kč
preco bez vkusu ved dizajn je predsa subjektivny pojem ;-)

niekomu sa zase nepaci yeti inemu kaskaj dalsiemu ASXko , tak to chodi

prave uspech pri predaji je realny dokaz ze auto sa ludom paci, nie bezduche nazory truhlikov na diskusiach, o uspechu rozhoduje realny predaj nie diskusie na forach. ix35 je uspesne auto a keby sa ludom nepacilo a hnusilo tak by ich takmer 100 tisic rocne hyundai v eu asi tazko predaval. Naopak predaje yetiho su v eu pre mna dlhodobo velkym sklamanim a zrejme nie iba pre mna , takze taka je realita. Yeti je predajnym skalamanim skody , ix35 prijemnym prekvapenim od hyundaia, kto by to cakal ze yeti si pedajne ani nepipne vedla pokruteneho suntu z korei
2. 12. 2013 15:48
Re: 782.600 Kč
Kolik SUV prodalo H/K při svých prvním pokusech? Yeti napoprvý výbornej počin. Vybírat malý SUV, určitě by byl ve výběru.
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 15:50
Re: 782.600 Kč
to neviem ale jedno viem ze tie prve pokusy H/K boli uz davno pradavno ked skoda este vyrabala felicie a bola na smiech konkurencii, ja som sa zo skody nikdy nesmial, pozeram ze dnes je moderne konkurencii sa posmievat a hlavne tym uspesnym ktorym nie je dovod sa smiat, zvlastna doba
2. 12. 2013 15:57
Re: 782.600 Kč
Špatně chápeš, já se neposmívám...to, že mi ix35 přijde disproporční je můj názor. Bez jakýhokoliv posmívání, jsem spíš šokovanej, kolik se těch bachratců může prodat. Nikdy jsem nebyl příznivcem designu Yetiho, ale oproti ix35 ho dokážu v pohodě prohlásit za auto. Navíc se velmi dobře řídí a rozumně se s ním dá fungovat ve městě, na okresce, nebo na dálnici.
Avatar - lamal
2. 12. 2013 17:28
Re: 782.600 Kč
A to nehovorim IX55 to je otrasna haraburda doslova... mal som cest s V6 CRDi ... interier jak z pred 20 tich rokov, hnusne plasty, aj potahy aj dizajn, tenke dvere jak na felde a najviac na zaplakanie je ta ´kvalita jazdy´

podvozok hlucny, prenasa uplne vsetko po com prejde pri tom jazdila na balonoch 55, neustale kodrcanie a zvukove i mechanicke prenosy razov su otrasne, hnus... to ze je podvozok uplne vagny a jazdne vlastnosti otrasne to je jedno, ale horsie je ze ani komfortny nie je

jedine ta V6 ka mala prijemny zvuk, ticha moc nebola ale 6valec je vzdy pekne pocuvat
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 20:44
Re: 782.600 Kč
ix55 je uz starina ktora vznikla v casoch ked korejci este doladovali formu, skus nove GRAND santa fe ktore je jeho nastupcom :yes: to uz je realita nie minulost
3. 12. 2013 11:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 12. 2013 14:08
ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Nového Yetiho si můžeme pomalu přesouvat mezi inventář národního pokladu. Jak to tak shlížím, první co mě napadá je - skvost, třídní, segmentární skvost. Plačky za kulatá světla nejsou důvodné, Yeti získal tvrdší, dospělejší výraz, výraz znalce silnic, znalce garáží.

Ovšem co je dnes potřeba velmi zřetelně vypíchnout, to jsou snímky. Populace se v těchto souvislostech dělí jen na dvě skupiny - jedna skupina fotit neumí a druhá fotit umí. Pravdou je, že snad v žádném oboru lidské činnosti nepanuje tak nerovnovážný stav. Počítám, že na deset tisíc "fotografů" připadá jeden Fotograf. Nahoře máš ukázku toho, jak to dělá ten, co patří mezi Fotografy, mezi doslovnou foto-elitu. Už předem tě ovšem varuji, nesnaž se o totéž, neboť i kdybys měl před objektivem Rollse, dopadne to žalostně. To se raději pokus to auto namalovat...

Krátce ještě k Yetimu - :yes:

BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Rozbalit vlákno
43
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 14:14
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
No hurá, vítej zpět >:D

P.S. Třídní král a segmentní skvost je Tiguan ... nabízí vyváženější karoserii... nemužu si pomoct, i když Yetimu prospěla hranatá světla ala nová tvář škody, pořád je to z boku krabice, což mi evokuje patvary jako je Kia Soul... >:D

Na druhou stranu vzhled interiéru ( na fotkách, nevím jak materiálově, ještě sem s novým Yetim neměl tu čest) mi sedí více ten Yetiho.
Avatar - lamal
2. 12. 2013 14:20
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
tak nejako >:D

GTi narodni poklad je nieco vytvorene narodom a nie povodom z nemecka... neurazaj vas, mate ovela lepsie narodne poklady, tak netrep.

Z 10 000 fotografov jeden fotograf ? To je nazor laika, beriem to tak.
2. 12. 2013 14:22
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Jak píšu vejš...težko hledat třídu...Yeti je díky kompaktním rozměrům, ale slušnýmu prostoru uvnitř takovej správně škodovácky mezitřídní.
Ženskou asi nikdy neohromí, ale chlap se za něj stydět nemusí a nevypadá jako rádoby chlapácký GLK...nemám na eMko ;-)
Avatar - Emel
2. 12. 2013 17:46
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Až na ten kufr.
2. 12. 2013 18:25
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Kufr u Yetiho je v pohodě. Na velikost auta takový normální.

Co mne ale rozplakalo bylo, když můj kamarád otevřel kufr u své Sportage a začal do něj dekomponovat dětský kočárek. Auto jako kráva a kufr tak na jednu velkou sporotvní tašku.
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 18:43
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
no neviem kamarade

yeti 405L
sportage 465L

kufor sportage je presne adekvatny rozmerom auta, zbytocne hladas chyby kde nie su , yeti je kratsie a tak ma aj mensi kufor, sportage ke trosku dlhsi a aj kufor ma vacsi, normalka
2. 12. 2013 18:45
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Vím, že nevíš.

Člověk, který se na ty kufry reálně podívá, tak je mu vše hned jasné. Nehledě na to, že Sportage je pořád větší auto. :-!
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 18:49
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
hadam necakas od 4,4m dlheho auta SUV vyse 500L kufor, to ani nejde ;-)

sportage je stejne v ramci triedy kufrom na spici , yeti straca 60L a ASX 23L :yes:
2. 12. 2013 18:54
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Nevím, podle čeho ti korejci měří litry, ale znovu opakuji, strčí se do něj jedna velká sportovní taška a je to plný.

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 19:03
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
no tu to vyzera trosku ze tam vojde viac [odkaz] , kazdopadne yeti vacsi kufor nema to vazne nemaj obavy, korejci sice ratat moc nevedia ale o tolko sa az nesekli neboj
2. 12. 2013 19:22
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Reálně je ten kufr malý a ty s tím nic neuděláš. :-!
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 19:25
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
realne sportage nestihaju vyrabat v ziline, taky ma uspech a ty s tym tiez vela nespravis ;-) , je jasne ze kto chce prenasat velke veci kupi si radsej octaviu kombi za podobnu cenu a nebude hladat chyby tam kde nie su
2. 12. 2013 19:29
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Tak jistě, co čekat o plakáta, že? ;-)
3. 12. 2013 10:22
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Toporove argumenty: Sportage nestíhají v Žilině vyrábět, takový má úspěch; tudíž kufr má asi fakt obrovskej >:D >:D
3. 12. 2013 09:41
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Při rozměrech kufru Yeti/Sportage stačí mít kufr o 10cm nižší a rázem je o těch cca 60 litrů menší.
Osobně bych bral kufr raději nižší a rozlehlý, než extra hluboký, ale úzký a krátký, každopádně obě tahle auta mají kufr plně srovnatelný, litr sem, litr tam, kufr není důvod zavrhnout Yeti a upřednostnit Sportage.
Avatar - Emel
3. 12. 2013 09:44
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Já SUV moc neznám... prolézal jsem si CX-5 a říkal si, jo, tohle může být plnohodnotné rodinné auto. Stejně tak Qashqai. Pak jsem sedl dopředu i dozadu do Yetiny, ok, žádný problém... ale kufr, to je bída, to si neumím jako rodinné auto představit... běžný HB nabídne víc.
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 19:00
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Neni to litrech, ale o tom, jak je kufr rozložený, Yeti je krabice, proto má pravidelný tvar a i při nižším objemu tam dáš větší předměty...
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 19:05
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
a sportage je podla teba elipsa? ved je to v kufri dokonala krabica [odkaz]
2. 12. 2013 19:23
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Jdi se na ten kufr podívat do autosalonu. Vidím, že tě to samotného velmi překvapí. ;-)
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 19:25
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Ty elipso >:D Yeti nemá šikmou střechu jako sportáž, ale je to krabice :-) Se podívej na ty vozy v reálu a nehodnoť jen fotky..:)
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 19:31
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
objem kufra sa nerata az po strechu nie? alebo sa mylim?
2. 12. 2013 19:33
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Korejci to dělají poměrně běžně. ;-)
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 19:33
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
ale toto vyzera vcelku slusne [odkaz] , samozrejme na octaviu kombi to nema ani to nie je cielom sportage, ten ma ine priority
2. 12. 2013 19:34
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Neteoretizuj, zvedni zadek a zajdi se mrknout do salónu. Kufr tě v reálu jen těžko uspokojí. ;-)
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 19:40
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Toppera jo.. má rád stísněný prostor.. na co litry vzduchu navíc >:D
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 19:54
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
no ale nooooo ;-)

ved ja netvrdim ze chcem auto bez kufra ;-) , len mi pride ze niekto hlada chyby tam kde nie su, tento clanok je o yetim

bavme sa o predajoch yetiho v eu oproti konkurencii... no ziadna slava ze jo ;-\ tak co .. podme aspon hladat chyby na konkurencii a hned prvy na rane je sportage, nalozme mu az korejec zcerna ;-) >:D
Avatar - Emel
2. 12. 2013 20:13
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
No a co říkáš na tohle?

[odkaz]
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 19:45
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
U Oktávky je to stejné, když ji srovnáš se střední kombitřídou ( kam objemem zapadá a to skoro na vrchol), tak na to nemá díky úzkému kufru a nízké podlaze pod hladinou nákladové hrany. Až budeš vozit vodu, nebo písek, tak potom plně využiješ papírové litry objemu kufru :-) Jenže velký předmět už skládáš hůř...
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 19:40
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
O to nejde, ale že tam někdo nedá kočárek, tak potřebuje vyutíž i prostor nad roletkou... To co je pod ní neni tak duležité pro přepravu velkých předmětuů.. o tom mluvim >:D
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 19:57
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
ok ok ja uz dalej nemozem , lebo sa z teba docista domotam ;-)

dozaista mas pravdu :yes:
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 22:39
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Nemusíš se domotat >:D Víš, že o kufrech se s tebou přu už skoro rok >:D Já je aktivně využívám, proto mne je klíčová jeho využitelnost, než jen napsané čísla v prospektu :-)
Avatar - abacus
3. 12. 2013 07:28
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Ty si ten kufor na živo ešte nevidel. Samozrejme v Optime ti nikto kufor neotvorí a do showroomu nevlezieš. Čo ak by ti tam niekto dal ponuku, ktorá sa jednoducho neodmieta a ty by si musel so zveseným nosom odísť - aj tak na to nemám.

Dĺžka kufra je v Sportage: 88 cm, šírka medzi podbehmi cca 102 cm a výška po plato-roletku cca 38 cm.
To je rálne 330 -340 l.
Nehovoriac o tom, že úžitkové vlastnoti mizerné. Nosnosť základnej verzie cca 420 kg, mizerný výhľad. Nemožnosť prevážať dlhé predmety v kufri ( napr. lyže) - chýba otvor.
Zlá stabilita a pod...
Áno auto sa predáva - vynikajúce auto pre maželku do mesta. Bude mať pocit vyššej bezpečnosti a môže deti voziť na hokejové tréningy. Viac ako jeden bag tam totiž nedá. A to je jediná spojitosť, ktorú so športom - toto rádoby "športovo-úžitkové" auto má. Väčšinou je to "okrasa" panelových sídlisk, tých ktorí by si rádi osedlali X5, ale musia sa uspokojiť len s touto náhražkou. Jednoducho nakopnutý hatchback s mizernými "športovými" a úžitkovými vlastnosťami.
3. 12. 2013 10:57
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Konečně někdo, kdo ten kufr viděl v reálu. :-! :yes:

Doporučuji to každému, kdo ještě neměl tu čest. Bude překvapen - negativně.

PS: Koukám, již dva klikači jej neviděli. >:D :yes:
3. 12. 2013 04:13
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Ale prosím tě... ;-)
Avatar - eXp10it
2. 12. 2013 14:52
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Gratuluji že vás pustili pane, jako jeden z mála jsem věřil, že se doktoři jen spletli :yes:
2. 12. 2013 20:02
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
No, stává se to údajně jednou maximálně dvakrát za deset let... ;-)
Avatar - Emel
2. 12. 2013 17:49
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Tak jedna ode mě - Yeti v zimním black paketu >:-[]

[odkaz]
2. 12. 2013 20:03
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
>:-[] To je snad foto-pokus o garážovou... sabotáž >:-[]
Avatar - Emel
2. 12. 2013 20:11
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Všímáš si, jak černá střecha ladí se zrcátky, sloupky (A, C, D), koly... a černou dírou nad kolem :-D?
Avatar - Emel
2. 12. 2013 21:33
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Všímáš si, jak černá střecha ladí se sloupky (ACD), zrcátky, koly a s tou černou dírou nad kolem?
Avatar - šmoula nešika
2. 12. 2013 21:39
Re: ŠKODA - SKVOST 2.0 TDI 4x4
Já to říkám pořád - černá kola ladí skoro se vším, opticky zmenšují... no tady teda... Ale jako dojezdovky super. ;-)
3. 12. 2013 11:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fOE
2. 12. 2013 14:09
"sedmnáctipalcová kola zbytečným luxusem"
v roce 2013 a na prahu 2014 dat do jedne vety "sedmnáctipalcová" a "luxus" me docela pobavilo >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - eXp10it
2. 12. 2013 20:10
Re: "sedmnáctipalcová kola zbytečným luxusem"
Tohle není tuningová felície, ale sériové SUV, navíc v článku je psáno že "Výborné jízdní vlastnosti jsou ovšem vykoupeny tvrdým naladěním podvozku. V tomto ohledu jsou sedmnáctipalcová kola zbytečným luxusem"...já tomu u škodovky celkem i věřím.
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 18:08
momentalne je v akciovej cene ASX
kto zvazuje zaklad v dvojkolke na behanie po meste myslim ze ASX momentalne lepsia volba ako yeti ,

ASX 1,6 86KW 14 900 eur ( klima, radio, palubny pocitac, el zrkadla ) spotreba 5,9L
yeti 1,2TSi 77KW 14 600 eur ( bez klimy, bez radia, bez palubneho pocitaca ) spotreba 6,0L

odkaz [odkaz]

skvela cena, hlavne ked si pomyslim ze len o par eur lacnejsie sme kupovali sportbacka v metle a dnes za tuto cenu je fakticky ASXko, neuveritelne, za 15 tisic jednoznace ASX, yeti s klimou a dalsou vybavou uz bude drahy ako mercedes a navyse ma ASX o 10 cm vacsi razvor od yetiho a takmer 40L vacsi kufor a to vsetko pri velmi podobnych rozmeroch, ASX :yes:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - eXp10it
2. 12. 2013 20:05
Re: momentalne je v akciovej cene ASX
Japonec až nakonec, to už raději nějakou koreu.
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 20:45
Re: momentalne je v akciovej cene ASX
nesuhlasim ;-) , my sme s japoncom velmi spokojni, zatial ma okolo 2,5 roka a bez chybicky, na tachaci okolo 55 tisic a auto ako nove, nadalej vonave, cim dalej tym mame z neho vacsiu radost a ukazuje sa spravna volba vo vybere :yes: nam postacuje a robi nam radost, ved kazdy nech si vyberie co chce, preco skatulkovat?

kazdy si dnes vyberie a aj ked musis robit kompromisy z hladiska penazi stale sa da najst pekne auto aby bol kazdy spokojny, my sme, verim ze aj ini ktori si kupili nejake ine auto su tiez spokojni, tak na co sa zbytocne tvarit ze jeden je lepsi a iny horsi, kazdy si predsa kupi to "svoje" vysnivane auticko.
Avatar - eXp10it
2. 12. 2013 21:03
Re: momentalne je v akciovej cene ASX
Kdo my? To žijete v nějaké skupince co si půjčuje auto nebo tak něco?
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 21:08
Re: momentalne je v akciovej cene ASX
jo jo presne tak >:D :yes: zijeme v tlupach mimo civilizace a sem tam nejake auto corneme a vozime sa :yes:
Avatar - eXp10it
2. 12. 2013 21:23
Re: momentalne je v akciovej cene ASX
K japoncům jen tolik že jsem se teď zbavil za 160tis. mé RAV4 s úletem skoro 800tis. Jen pro zajímavost zrekapituluji r.v.2007, najeto 99tkm. Z kosmetických věcí cca od roku 2011 počínající rez všude, vrcholem pak rez v interiéru - prorezlé ližiny předních sedadel a páčka otevírání palivové nádrže, vrzání a praskání z palubovky, sedřená hlavice řadící páky, hnusné klíče s dálkovým ovládáním co se rozpadly oba do dvou let. Z mechanických věcí pak řazení zpátečky na třetí pokus přes jiné rychlosti, loupání v řízení a podivné vrzání od levého předního kola, vrzání spojkového pedálu které nebyl schopen vyřešit žádný autorizovaný ani neautorizovaný servis. Na samý závěr pak nemilé překvapení když v 90tkm odrezl střední díl výfuku v originále za 32tis. v náhradě se u nás neprodává, nutno vzít náhradu z polska atd. atd. spotřební věci a běžné závady nepočítám. Jak říkám japonec až nakonec. Jsou to sice spolehlivá auta, ale nikoliv kvalitní. Škodě bych v tuto chvíli věřil více.

//edit: co máte za Japonce?
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 21:31
Re: momentalne je v akciovej cene ASX
joj to hej, kazdy mame nejake skusenosti niekto dobre iny zase zle, ale neskatulkoval by som, niekomu auto vydrzi inemu nie, zalezi od mnohych faktorov, pozri sa, my mame okrem ineho aj feldu r 2001 ci mi veris ci nie nema takmer ziadnu hrdzu , len male zarodky hrdze ale zatial doslova nic a to stoji prd blokom ( uz mi ju aj chceli kupit okoloiduci ) , inemu naopak uz po par rokoch kvitli feldy, zalezi ako sa vravi aj od kusu a od lasky aku autu davas :yes:

niekto ma japonca a nadava od zaciatku a iny ma japonca a nevie si ho vynachvalit, rovnako takto je aj s koncernom , jednemu tie auta vydrzia vecnost a iny je furt v servise, nemozes skatulkovat

mame sportback lancer 1,6, spokojnost :yes: nenapadne napadne auto, dokonaly fantomas, jednoduche ( hlucne, tvrde plasty )ale solidne auto :yes:

keby bolo po mojom jazdime asi s aurisom ale nakoniec som rad ze brat ma presvedcil na sportbacka ktoreh osme vyskusali a bolo rozhodnute, dnes nelutujeme , aj ked auris ma podstane lacnejsie garancky a retazovy bezudrzbovy rozvod, chcel som aurisa ale uznavam ze sportback je viac "chlapacke" auto a sme spokojni , mozem len odporucit, kto hlada jednoduche robustne a spolahlive auto za skveluy cenu sportback je tu kralom :yes:

inak boli sme aj yetiho pozriet v tom case ked sme zvazovali kupu, ale ta cena a nulova vybava v zaklade nas odrovnali, totalne
Avatar - eXp10it
2. 12. 2013 21:46
Re: momentalne je v akciovej cene ASX
Hodně štěstí, já už do aut z východu nepůjdu ;-)
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 21:48
Re: momentalne je v akciovej cene ASX
dik ;-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 22:44
Re: momentalne je v akciovej cene ASX
To víš, na slovensku už neni civilizace, za Bratislavou to všechno končí, Topper, pardon KIA-World ( nechceš se přejmenovat? to se tak blbě píš:D) musí vždy vyšplhat na Gerlach, aby chytil signál a mohl nám psát >:D Maj tam jedno auto na vesnici a v tý jejich maj Lancera... ty jsi ale nevzdělanej >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 22:54
Re: momentalne je v akciovej cene ASX
:yes: ;-) :yes: >:D :yes:
2. 12. 2013 23:50
Re: momentalne je v akciovej cene ASX
Myslis tuhle vesnici? [odkaz]
Avatar - eXp10it
3. 12. 2013 07:51
Re: momentalne je v akciovej cene ASX
Netreba se vztekat a vnaset do diskuze nejake nacionalisticke vasne. KIAworld psal o uzivani aut v mnoznem cisle, tak jsem se jen normalne zeptal co to ma znamenat.
Avatar - Ozzman
3. 12. 2013 09:46
Re: momentalne je v akciovej cene ASX
Já to napsal ze srandy, jestli ti to nedošlo... >:D
3. 12. 2013 04:16
Re: momentalne je v akciovej cene ASX
Japonec až nakonec? Hmmm, pán je dogmatik.
Avatar - eXp10it
3. 12. 2013 07:41
Re: momentalne je v akciovej cene ASX
Ale vubec ne, jen disponuje vlastnima cerstvyma zkusenostma ktere mu zanechali tezkou pachut v hube a diru v penezence.
3. 12. 2013 11:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
2. 12. 2013 19:14
A tak pravil redaktor
Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4 je výrazně levnější než konkurence... a pak nastartoval vůz za bratru 800 tyček >:-[]
No a z příplatků snad jen vybočuje těch 50 papouchů, které vyletí za umělou kůži... Ano, čtete dobře - za umělou...

Řeči o zvýšení světlé výšky v Outdoor se podle mého nezakládají na pravdě, obě verze mají mít stejnou výšku. Jinak Yeti je i přes "samovraždu" podle mě jedna z nejlépe vystavěných Škodovek, která příliš šancí konkurenci nenechává. Bohužel, vzhled shodili FL do šedi uniformity a nudy. No a jestli podle autora testu pasuje přední část k oblé Yetině stejně dobře jako ta původní, doporučuji... prohlédnout vůz za denního světla >:-[]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 19:23
Re: A tak pravil redaktor
:yes: ten vzhlad suhlas, nie je to uz ono, ok jasne , ved ono to uspech mat bude ale ta charizma a jedinecnost je jednoducho prec, a reci ze yeti dospel a zvaznel su mimo misu lebo ked yeti kedysi prichadzal tak ti ktori pisu ze dospel tak presne ti ho vtedy chvalili za gulate hmlovky a za jedinecny kukuc ako kovboja triedy, tak to je

facelift spravil z yetiho tuctovku, to mas pravdu v tom sa zhodneme a zhodneme sa aj v tom ze ten predok tam jednoducho nepasuje,

ze yeti povazujem tiez za jednu z najoriginalnejsich a najvydarenejsich a najkrajsich skodoviek som uz pisal velakrat ( alebo teda povazoval som az kym neprisiel facelift ) ale konkurencia je dnes silna a yeti mozno v tejto kombinacii diesla bez priplatkov bude v znesitelnej cene ale pozri si zaklad bez klimy bez radia , tam je to tragedia, v tomto smere je konkurencia uz davno inde
2. 12. 2013 19:25
Re: A tak pravil redaktor
To jsou zase zjištění. >:D

Vybavené auto stojí moc peněz!

Není tam teletina, ale jen koženka!

Někdy si říkám, jestli to myslíš fakt vážně, nebo jsi tak naivní. :-!
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2013 18:57
Re: A tak pravil redaktor
A jakou výbavou Yeti za 800 papírů vybočuje? Kromě xenonů a polokůže za nehorázných 50 papírů nic extra ve výbevě není.
3. 12. 2013 23:44
Re: A tak pravil redaktor
Tys nic nepochopil. Vůbec nic. Zkus mi nakonfigurovat nějaké obdobné auto v dieslu s 4x4 do půl mega. NIC nenajdeš (duster a nivu nepočítám). Toliko realita. ;-)
Avatar - rohYpnol
4. 12. 2013 17:51
Re: A tak pravil redaktor
Jestli tím chceš říct, že nikdo jiný 4x4 bez výbavy za 464 000 nenabízí, pak na tom se vcelku shodnem.
Pokud se začneme bavit o Yetim s výbavou na úrovni konkurence, cena se rázem srovná. Proč? Protože Yeti Active je levný na úkor ožebračené výbavy.
OK, určitě to může být zajímavá volba pro firmy, kdy bude zaměstnancům podstrojovat výbavu, že. Ale pro normálního zákazníka Yeti Active je zcela mimo, protože prostě ve výbavě schází naprosté samozřejmosti... A bude někdo připlácet 50 000 za haldex, aby měl jinak žebráka? Ne, prakticky nikdo ne.
4. 12. 2013 18:49
Re: A tak pravil redaktor
Ty tady šermuješ jen ceníkem.

Ještě jednou ti napíšu, máš daný rozpočet na auto, chceš diesel a 4x4. NIKDE NIC nenajdeš, škodovka ti přihodí ještě výbavu, dostaneš ještě slevu a pořád jsi cenově POD ZÁKLADNÍ CENOU konkurence.
4. 12. 2013 20:32
Re: A tak pravil redaktor
Jj, jak Te tak ctu, tak vlastne ve finale zaplatis 400 klacku a dostanes skoro plnou vybavu >:D
Vetsiho kecala, aby se svickou pohledal. >:-[]
2. 12. 2013 19:24
Bez debat
Pro mě top auto ze Škodováckého portfolia. Už se těším na superb 3. generace a stejně tak na snowmana..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
2. 12. 2013 19:30
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
2. 12. 2013 19:33
Re: haldex 5
To snad neuměla jen první generace v O1.
Avatar - petrumr
2. 12. 2013 20:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 12. 2013 20:59
Re: haldex 5
Haldex 1. generace (1998-2004) do roku 2002 na zpátečku 4x2, od roku 2002 4x4 i při couvaní. Všechny další generace už umí 4x4 dopředu i dozadu.
:-!
Avatar - šmoula nešika
2. 12. 2013 21:14
Re: haldex 5
Tak nějak. Myslím... že to bylo.
Avatar - petrumr
3. 12. 2013 15:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 12. 2013 20:05
Svetla nejsou vsechno
Podle me Yeti byla uz v zakladu disharmonicka, "krabicoidni kokpit", protahlejsi prid, kterou kulate svetlomety nezachrani, jako, kdyz vrchni patro dortu dozdobis marcipanovyma serepetickama. Jeji celkovej raz nebyl tak osobit, byt mela svou dilci originalitu v masce. Ne, ze by se predek nepovedl, naopak designove, vytahnul cele auto "klasiky". Mozna ty svetlomety byla "hricka" ktera vzhledem k platforme dala jasne najevo "ja jsem SUV".
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 20:32
Re: Svetla nejsou vsechno
disharmonia hm... no budiz , z tohto pohladu ciastocne ano [odkaz] kratky razvor, dlhy predny previs, trosku naroubovany a useknuty zadok

ale celkovo proporcne yeti problem nema, vidim to skor len na tvarovanie predku po facelifte, ten ej zjavne trosku mimo "ostatku auta"

mozeme spekulovat kolko chceme, o uspechu auta vravia predaje a tie podla mna u yetiho su v eu dlhodobo podpriemerne, ak sportage ix35 alebo duster predavaju podstatne lepsie ako yeti v eu tak niekde robi skoda chybu a ci to nebude prave v dizajne, len sa obavam ze faceliftom tu chybu neodstranili ale este si viac pritazili.

ak by yeti vyzeral takto [odkaz] nepochybne by aj predaje boli super , dizajn dnes predava :yes:
2. 12. 2013 21:19
Duster
je výrazně (opravdu naprosto výrazně) levnější, do terénu více "in", ale i na silnici vypadá lépe. Má záruku 5 let. Lepší motor (1,5/80kW) s nižší spotřebou, kterému fandi i v mercedesu. V terénu se prý dokonce vyrovná Nivě. Já osobně auto do terénu nepotřebuji, RD mám u cesty, tak mi vyhovuje více "silniční" auto, které má vlastnosti silničního auta, tak mi nějaký nenažraný, pomalý a drkotající yeti "ukradený"
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 21:56
Re: Duster
myslis ze ludia si kupuju yetiho do terenu? asi nie, no a skus jazdit v dusteri 400km v kuse napr smer kosice bratislava, siel som v navare nissane a docela to slo , ale v dusteri by to bolo asi o zivot, v tomto bude yeti lepsi tichsi komfortnejsi a na cesty vhodnejsi

takze duster nie je zrovna porovnaelny super s yetim,

to je ako porovnavat patrol s touaregom, jeden je do terenu iny zase na cesty, dva svety

duster vidim ako ideal pre lesnikov polovnikov plynarov vodarov pre firmy podnikatelov a pre jazdy na kratke vzdialenosti do 200km tam a 200 naspat, na nejaku dvojtyzdnovu rodinnu dovolenku do Rima by sa asi lepsie slo na Yetim :yes:
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 22:46
Re: Duster
Ale jo, Yetina jezdí na horách se 4x4, pro různé lesáky, nebo chudší majitele horských chat, určitě najde uplatnění i v lehčím terénu. :-) Neřikám, že to jsou jeho hlavní prodeje, ale i tak slouží určitě více, než nějaký módní SUV od BMW či Audi
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 22:56
Re: Duster
ano yeti ako jeden z mala dnesnych SUV zvladne aj nejaky ten teren vsetka cest :yes:

avsak na poriadny teren treba poriadny offroad, tento stary sportage v hot rod uprave sa mi pozdava postacil by na lesne santenie [odkaz] [odkaz]
Avatar - Ozzman
3. 12. 2013 09:47
Re: Duster
Nebo třeba Lada Niva... >:D Já osobně bych volil Navaru, mimo to, že se mi fakt líbí, tak je i celkem schopná :-)
4. 12. 2013 12:38
Re: Duster
Do Říma na Yetim a v pohodlí? Kdyby měl alespoň kufr na 3 tašky, tak na cestu do Kauflandu tak akorát. Je to hranatý hlučný a fest neaerodimamický paskvil s velkou spotřebou a mizernými jízními vlastnostmi jak v terénu tak na silnici Ve škodovce nešel Roomster na odbyt, tak použili co se dalo na Yeti, proto ten odpudivý "dizajn" kočkopsa. Srovnej také rychlost Dustera a Yetiho na dálnici, kdo jak rychle jezdí.
2. 12. 2013 22:02
Neskutečné
Mohl by mi někdo říci jak se radikálně změnil design, nevím tomu mohou věřit jen ovce takovým to žvástům, opravdu idiotské články
Rozbalit vlákno
7
Avatar - white label
2. 12. 2013 22:19
Re: Neskutečné
Kdyby sis dokázal přečíst text článku, zjistil bys, že nikdo nic o radikální změně designu nepíše.
Ale chápu, že zřejmě nemáš čas, když tvoříš další "Abarth vlastní výroby"... 8-s
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2013 22:24
Re: Neskutečné
nechaj ho, podstatne pre neho je to ze nejazdi v nemeckej skatuli >:D : [odkaz] spokojnost nadovsetko ;-)
Avatar - šmoula nešika
2. 12. 2013 23:14
Re: Neskutečné
Rád bych viděl jeho známky z dějepisu... >:-[]
Avatar - white label
3. 12. 2013 00:27
Re: Neskutečné
Možná by úplně stačilo vidět jeho školní (ne)docházku...
Avatar - šmoula nešika
3. 12. 2013 07:53
Re: Neskutečné
A ty dva, co mu na jeho recenzích dali víc jak devět bodů...
3. 12. 2013 09:49
Re: Neskutečné
Já z jazyka a to jakéhokoli.
Avatar - Ozzman
2. 12. 2013 22:47
Re: Neskutečné
Na komoru >:-[]
2. 12. 2013 22:54
Připomíná mi to legendární Wartburg
Kdyby tomu trošku protáhli masku, tak to už bude hodně podobný Wartburgu >:D A pak, že se historie neopakuje... >:D
Rozbalit vlákno
0
2. 12. 2013 23:36
Pořád sympaťák, ale....
Yeti se mi vždycky líbil. "Bezmlhovkového" faceliftu jsem se hodně obávál, ale skutečnost podle mého názoru není vůbec zlá. U Yetiho mi ale vadí zdaleka ne ideální poloha za volantem (vůči volantu i řadicí páce je moc vysoká), a střecha je umístěna také zbytečně vysoko - i vysoký řidič má nad hlavou ještě spoustu volného místa, takže se v autě vozí zbytečně vzduch. Naopak tam, kde by prostor byl nejvíce potřeba - v kufru, tak tam zoufale chybí. Yeta kvůli tomu nemůže plnohodnotně plnit roli rodinného auta. Pro čtyřčlennou rodinu je jeho kufr na delší cesty prostě nedostačující a to hodně :'-( :no:
Rozbalit vlákno
0
3. 12. 2013 08:59
dobré auto
Yety je slušne poskladané auto s možnosťou vybrať si výbavu a aj motor podľa vlastnej vôle. V tomto smere nemá konkurenciu. Testovaný model je podľa mňa v kombinácií 2.0TDI 81kw a 4x4 bezproblémové auto. Ak by chcel niekto silnejšiu variantu motora odporúčam chiptunnig. Je to lacnejšie ako originál 110kw či 125kw s fabriky. Dizajn sa niekomu bude páčiť niekomu zase nie.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ada je zase tady
3. 12. 2013 09:55
Re: dobré auto
FL Yeti je OK. Jen se měl zbavit těch kelímků okolo tachometru a otáčkoměru a narovnat čísla na nich do normální polohy... :no:

Odbytu by jistě pomohla i "čínská" prodloužená verze a možnost umístit rezervu na zadní dveře. Delší rovná plocha zavazadlového prostoru by byla pro mnohé zákazníky velmi vítaná.
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2013 19:38
Re: dobré auto
čínský Yeti je prodloužený v rozvoru a ne na zadním převisu :-!
Avatar - rohYpnol
4. 12. 2013 17:39
Re: dobré auto
Jistě, zase jsi tradičně zcela mimo.

Délka [mm] 4.223 4.275 (+52 mm)
Rozvor [mm] 2.578 2.638 (+60 mm)

Tedy rozvor se prodloužil více než celková délka. Ale jinak se opravdu mýlím >:-[] >:-[]
3. 12. 2013 12:11
Čo dodať.
Astronomická cena, malý kufor, tvrdý podvozok. Vysoká spotreba (podľa p. Vaverku je to v poriadku, dokonca v plusoch), príklad Koleos 2,0 dCi 150k automat - dlhodobá spotreba 7,6 l.
Ja to vidím tak na 2 hviezdičky.
Rozbalit vlákno
15
3. 12. 2013 13:11
Re: Čo dodať.
Je třeba to auto znát a nehodnotit jen z tohoto testu.
Spotřeba toho vozu je dle spritmonitoru průměrně 6,15 (vzorek 82 vozů), kufr není sice velký, ale není ani malý. Sám si nedovedu představit, že by podvozek byl měkčí, to by se s tím autem jezdilo příliš houpavě, což by bylo výrazné negativum.
Velkým plusem Yetiho je, že obdobné auto s dieslem a 4x4 za cenu Yetiho na trhu v podstatě není.
Avatar - rohYpnol
3. 12. 2013 19:15
Re: Čo dodať.
ale to je přeci holý nesmysl. Třeba C4 Aircross AWD 1.6HDi v prostřední výbavě pořídíš za 565 000
3. 12. 2013 23:46
Re: Čo dodať.
Holý nesmysl jsi napsal ty.

Podívej na základ s testovaným motorem. A ten je o 100 tis níže, než tvrdíš. Kde je konkuirence? :-!
4. 12. 2013 12:40
Re: Čo dodať.
A postav je vedle sebe >:D >:D >:D . Také výbavu a hlavně techniku >:D >:D >:D
Avatar - rohYpnol
4. 12. 2013 17:46
Re: Čo dodať.
opět dokazuješ, že se v tom poněkud utápíš. Tedy abys pochopil - Yeti Ambition Outdoor 2.0 TDI 4x4 začíná na 545 000... Cena 464 000 je za Active bez výbavy... . Ale vím, že Škoda prostě umí ceníkem dobře veřejnost zmasírovat, tak chápu tvé zmatení... :-!
4. 12. 2013 18:40
Re: Čo dodať.
Ty především, až někdy budeš vůbec kupovat nový auto, tak potom pochopíš, co jsem tu psal.

Ale co čekat od tebe... Realita je ti vzdálená, to jsem již poznal. :-!
Avatar - rohYpnol
5. 12. 2013 09:36
Re: Čo dodať.
Ještě jednou - Yeti za 464 v Active 4x4 2.0 TDI v podstatě nemá konkurenci - to souhlasím. Jenže to neznamená, že je LEVNÝ. Levný není, je jen ožebračený na výbavě. Pokud dorovnám výbavu ke konkurenci, pak jsem na obdobných cenách.

Konkurence prostě holobyt bez výbavy v AWD neprodává, což mi přijde celkem logické. Když šetřím, tak asi nebudu sypat 50 papírů do haldexu, abych měl jinak auto bez běžné výbavy. To samozřejmě beru z pohledu zákazníka fyzické osoby, ne z pohledu firmy. Možná, že pro EONy, RWE apod. ten Yeti bez výbavy s haldexem může být velmi zajímavý.

A pokud chci levný 4x4 v dieselu, pak místo Yetiho tu je Duster, takže není až tak pravda, že není alternativa. Duster je levnější a tím i přirozeně lacinější, ale pro osoby hledající levné SUV to podle mě je zajímavější volba, než ožebračený Yeti, který už přecijen levný není.

Yeti je pro mě jedna z nejoblíbenějších Škodovek, i po tom FL, který zcela zabil osobitost Yetiho. Ale levný, levný Yeti opravdu není :-!
5. 12. 2013 10:20
Re: Čo dodať.
Neustále tu šermuješ ceníkem a realita ti uniká.

Dám ti poslední názorný příklad z reality. Chceš SUV s dieslem a 4x4. Rozpočet máš cca 530 tis. Víc ani prd. Obejdeš salony a co zjistíš?
Korejci tě pošlou pryč, akčně začínají někde na 560/620 tis. U japonců je to obdobné začínají ještě o 50 tis výš. Zbývají francouzi, ti mají startovní ceny obdobné jako korea, Opel je opět v základu přes 600 tis, Ford je úplně mimo.
Dustera za budget 530 tis kupovat nebudeš, k tomu není důvod, takže co ti zbyde? He?
Zajít do škodovky a poptat se co nabídnou. A co nabídnou? Yetiho v Ambition výbavě. Žádnou holinu, jak tu neustále předhazuješ. Ale to bys věděl, pokud bys znal svět za okny a ne jen ceníky z internetu. :-!

Yeti má cenu nastavenou velmi dobře. :-!
Avatar - rohYpnol
5. 12. 2013 16:03
Re: Čo dodať.
problém je, že ten tvůj příklad je naprosto vytržený z celkové nabídky. Kolik zákazníků jde přesně s tímhle požadavkem?
Stejně tak ti dám jeden konkrétní příklad. Máš 560 000 a chceš AWD... Yeti je pouze jednou z možností, a rozhodně ne tou nejvýhodnější...
Další příklad - máš 470 000 a chceš SUV se 4x4 v dieselu. Yeti sice je jedinou možností (lowend Duster ponechávám stranou), ale je pouze levný a nevybavený.

Stále tu tvrdím to samé od samého začátku - pokud Yetiho nekoupíš v holobytu, hned jsi na cenové úrovni konkurentů. S FL navíc Yeti reálně podražil a zmizel 1.2 TSI v manuálu v normální výbavě...
5. 12. 2013 18:09
Re: Čo dodať.
Pokud to někdy budeš řešit, poznáš a pochopíš, co jsem tu psal.

Zatím jen dokazuješ, že jsi dobrý...teoretik. :-!

Protože reálně (tedy ceníkově) máš fóra 100 tis na výbavení toho holobytu, než se dostaneš na základní kupní cenu konkurence. A za těch 100 litrů už si auto poměrně slušně dovybavíš. :-!
Avatar - rohYpnol
7. 12. 2013 14:47
Re: Čo dodať.
A za těch 100 litrů už si auto poměrně slušně dovybavíš = možná dorovnáš chybějící výbavu Yetiny v porovnání s konkurencí. Souhlas. Tím se opět vracím k tomu, že Yeti neni nijak cenově výhodný :-!

BTW. lepší dobrý teoretik než špatný praktik >:-[] :-!
4. 12. 2013 12:44
Re: Čo dodať.
Ten kufřík vzadu je mini, možná ale, že máš na mysli ještě úložné místo v motorovém prostoru, které je opravdu impozantní! To jiná auto nemají (kromě škodovek, které mají obecně čumák jak Tatra 111 >:D >:D >:D )
4. 12. 2013 18:42
Re: Čo dodať.
Nevím, jestli má vůbec smysl reagovat na ty tvoje zmatlaniny, cos tu vyplodil. Jedna blbost vedle druhé. 8-s
4. 12. 2013 22:41
Re: Čo dodať.
Souhlasím, jsou to zmatlaniny, to pozná skoro každý, ale AUTO.CZ a skoda-auto.cz to uvádějí jako přednosti a ani se přitom nezačervenají. Každý, kdo si chce koupit škodovku, by se měl také podívat po konkurenci a vybrat si to lepší. Také je dobré si uvědomit, kdo platí www.auto.cz, pomůže to v rozhodování.
5. 12. 2013 10:22
Re: Čo dodať.
Jó, dneska by to mohl bejt Renault a Dacia, když tam mají ředitele. >:D
Avatar - rohYpnol
4. 12. 2013 18:00
Ceníková propast
Dle konfigurátoru je možné Yetiho s 1.2 TSI v manuálu objednat pouze ve výbavě Active, tedy v naprosto tragické výbavě.
V Ambitionu zákazník musí zvolit buď silnější 1.4 TSI, nebo 7-DSG... Škoda má zřejmě obavy, že Yeti "kanibalizuje" na Rapidech a Octaviích, jinak si to příliš neumím vysvětlit. Rozumně vybavený Yeti s 1.2 TSI v manuálu prostě ve Škodě poslali k ledu. Škoda :-!
Rozbalit vlákno
0