Ojetiny
mirastr
1
To má být reklama? Jinak ta cena v hotovosti / při financování je opravdu směšná. Obzvláště, když si v ESA spočítáte jejich nabídku, kolik v reálu zaplatíte. To už je skoro lichva.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Třeba to fopravdu nemá kick-down a podřazení lze vynutit jen přesunutím voliče převodovky na pozice 3, 2 či 1.
Já jsem teda nejezdil s Cliem s automatem. Ale aby klasický automat neměl kick-down a musel jsi rukou natuplovat na "3" třeba při předjíždění, tak to potom úplně popírá smysl automatu,chci předjet,plyn na podlahu a nestarám se. V takovém případě se můžu koupit manuál.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ty si riadny e😜ert, kolko chces prikladov, ked nefunguje automat na bmw, mercedes, audi, vw?
V recenzi Thalie ([odkaz] jste psali, že : "Subtilní sedadla jsou jedním slovem poddimenzovaná. Mají krátká opěradla, sedáky jsou nízko nad podlahou a o bočním vedení nikdy neslyšela.", zde v Cliu jsou ta samá (což sami dobře víte) a ejhle, recenze je zcela opačná : "Samotné sedačky hodnotíme jako pohodlné. Na předních najdete místa dostatek" a "Komfort vedle naladění podvozku a pohodlných sedadel ovlivňuje také výbava"... A to nemluvím o stejném podvozku, skeletu karoserie po C sloupek a.t.d. ... Jak se dá jedna prakticky (technicky) stejná věc na jednu stranu pohanět, na druhou vychválit, zajímavé.
Jestli jsou sedačky s Thalií identické nevím, ale podvozek je v Thalii laděn o dost jinak. Výrazně horší jízdní vlastnosti Thalie oproti Cliu nezpůsobuje jen naroubovaný batoh.
Furt řešíte automat, ale jaký je to systém, zda klasika hydrodynam, robot, CVT to tam nenapíšete,,,,, co je to za recenzi? Snad nápověda že to žere více by mohla být indicíí k tomu že je to hydrodynam????
S tímto autem jsem jezdil, pokud potřebujete akcelerovat, tak při prošlápnutí plynového pedálu normálně podřazuje. Dá to dolů o jeden nebo dva kvalty a vyrazí. Testovaný kousek už nebude mít převodovku v pořádku.