Novinky
promyšlený marketingový tah. To každoroční posouvání, odkládání a častá prohlášení. Jako v tom vtipu o tom, že čím déle čeká kočka na ptáka, tím víc je mokrá.
uvádění nových plánů. To je doslova ohňostroj novinek, téměř každý týden nové úžasné plány a nové modely jen přibývají. Na to nemá D3 šanci smysluplně odpovědět, snad aby přestala vyrábět auta, nemá to cenu, toto je předem prohraný boj. 😄
Alfu mám moc rád, ale tyhlety věčné plány už vůbec nelze brát vážně - po Giuliettě už se přece žádná další masově vyráběná nová Alfa neukázala. Pořád jen odklady termínůa pak další odklady a dakšá odklady, a tak pořád dokola.
Na novou Giulii se moc těším a pokud to bude zadokolka, tak dvojnásob, ale jestli to takhle půjde dál, tak už se jí kvůli neustále zpřísňovaným emisním normám dočkáme jen jako nějaké hybridní plečky, a to už jí pak ani nemusí dělat 😢 8-s 8-s :no: :no: :no:
Na novou Giulii se moc těším a pokud to bude zadokolka, tak dvojnásob, ale jestli to takhle půjde dál, tak už se jí kvůli neustále zpřísňovaným emisním normám dočkáme jen jako nějaké hybridní plečky, a to už jí pak ani nemusí dělat 😢 8-s 8-s :no: :no: :no:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
😄 😄 😄 Mám úsměv od ucha k uchu a cuká mi koutek, už teď vím že to nebude pravda a kdyby náhodou Alfu napadlo dělat něco co by ji mohlo vydělat peníze, nemusí to vyjít a zřejmě ani nevyjde. Giulietta vypadá uvnitř jako modernizované Bravo, u mě je to krok zpět, kde je ten vysouvací dispaly a jednoduchost palubní desky, motory žádná změna, podvozek rovněž, kombi se nedočkáme, 4x4 taky ne. Přitom ústrojí 4x4 existuje, vyrobit karoserii kombi, snad není takovej problém. Seat, Hyundai, KIA to zvladly levou zadní a prodejům to určitě pomůže. MiTo je mrtvý Punto a prodává se hůř. Ale hlavně že je na světě 4C a bude Roadstar... Spider bude, ale asi jen proto že ho Mazda vymyslí a Alfa si dodá vlastní motor. Horší jak Saab. Kdykoli by mohli dát zákazníkům to co chtějí, než se rozchoupou, situace je zase jiná. :no: :no: :no:
Opět upozorňuji, že Alfa žádný nový plán přes rok nevydala, tento článek se zde objevil jenom proto, abychom mohli zase znovu všichni sborově zvolat "No to snad není možný, další plán Alfy, Marchionne se dočista zbláznil" a Axel Springer shrábnul nějaké drobné.
Ono to vydalo i Autoforum😒br />
[odkaz]
[odkaz]
To je stejný případ jako ACZ, jedná se o jakýsi velmi stručný výcuc z aktuálního čísla ANE. Dlužno dodat, že původní materiál v ANE může být zajímavý díky vyjádřením ohledně budoucího možnýho rozvoje Alfy ze strany významných analytiků v automotive. Tuto pasáž ovšem ani jeden z "českých" článků neobsahuje, ty pouze motají různé nepodložené informace o teoretickém budoucím modelovém portfoliu.
"...Giulietta vypadá uvnitř jako modernizované Bravo,..." problem jaksi nie je na strane Giulietty [odkaz] vs Bravo [odkaz]
Mas dojem, ze su podobne? Sekol si sa s Lanciou Delta.
Mas dojem, ze su podobne? Sekol si sa s Lanciou Delta.
... tento tyzden na Marchionneho kecy.
Je nehoraznost pisat taketo bludy: ..., že Alfa Romeo chce zvýšit pokrytí celosvětových trhů ze současných 5 % na 32 % a stále toho chce dosáhnout do roku 2016.
Za par dni mame rok 2014!!! a do roku 2016 chce zvysit cislo o 540%!!!
P.S. Priznam sa, ze celkom nerozumiem vyznamu slova pokrytie.
Je to predaj, je to pocet zastupeni, ...?
A.B.S.U.R.D.N.E.
Je nehoraznost pisat taketo bludy: ..., že Alfa Romeo chce zvýšit pokrytí celosvětových trhů ze současných 5 % na 32 % a stále toho chce dosáhnout do roku 2016.
Za par dni mame rok 2014!!! a do roku 2016 chce zvysit cislo o 540%!!!
P.S. Priznam sa, ze celkom nerozumiem vyznamu slova pokrytie.
Je to predaj, je to pocet zastupeni, ...?
A.B.S.U.R.D.N.E.
Chápu to tak, že na daném trhu existuje zastoupení a lze auto koupit. Např. USA nyní není pokryto, což se může vstupem na trh změnit.
Cize by stacilo vo vacsine statov USA urobit zastupenia a cislo je splnene 😉
A jako reklamu pustit tohle: [odkaz]
Nebolo by to vsak celkom sik. Dustin meria aj s topankami 1,60 m a ten Spider mu je akysi pritesny. 😉
Ale je to legenda. V Americe určitě nejslavnější alfa. Ono - pro americký trh patrně dělávala AR první poslední. Vstřikováním již kdovíkdy, větší nádrž pro 75...
Pokud jde o fakta, Marchionne představil od svého nástupu do čela Fiatu, tj. od roku 2004, zatím jenom jeden plán pro obnovu Alfy, který byl celkem 2x aktualizován tváří v tvář neuspokojivým prodejům. První verze tohoto plánu má v rodném listě duben 2010 (500 tis. prodaných kusů v roce 2014...), druhá září 2011 (400 tis. prodaných kusů v roce 2014...) a poslední třetí říjen 2012 (300 tis...). Další díl seriálu je plánován na jaro 2014, kdy by snad měl vyjít plán kompletně nový. Nijak nepopírám, že se jedná o mimořádně nešťastný způsob mediální komunikace, přičemž i očekávaný plán z příštího roku může skončit fiaskem. Jak zaznělo v diskuzi k minulému článku o Alfě, růst milánské (dneska vlastně už turínské, mamma mia) automobilky je podmíněn přílivem masivních investic a ty jsou zase podmíněny získáním Chrysleru, což je transakce s těžko předvídatelným výsledkem i dobou trvání. Marchionne by proto neměl říkat nic, dokud nebude mít peníze na stole.
Na druhou stranu je třeba si ve shodě s prvním odstavcem mýho příspěvku uvědomit, že mezi články "o plánech" Alfy na ACZ a skutečnými plány Alfy není v podstatě žádná souvislost. Redaktoři ACZ sem články na toto téma umisťují frenetickým tempem jenom proto, že mají u čtenářů relativně velkou odezvu - tím spíše, když si můžeme desetkrát za rok odplivnout, jací jsou ti Italové šumaři, když neplní "plán", o kterém ACZ referovalo sotva před pár týdny. Kdyby aspoň neutuchající zájem o Alfu ze strany ACZ byl vyvolán entuziasmem redaktorů pro legendární automobilku, ale to je vyloučeno, jelikož snad nikdy jsem nezaznamenal ani náznak snahy vytvářet k tomuto tématu vlastní obsah nebo aspoň si nějak samostatně zaspekulovat. Vždycky se jednalo jenom o opakované přežvýkávání cizího materiálu.
* ironie, samozřejmě
To, že by mohla zatápět D3 je jen nesplnitelný sen.
Dnes nemá ani na mainstream, chybí ji všechno, nemá ani peníze, ani technologie a ani image. Jediné co zbylo jsou vzpomínky(i když krásné).
Proti všem těmto logickým argumentům ale stojí entuziasmus a nadšenectví mnohými nenáviděnýho Ferdinanda Piecha. To je člověk, kterej je nepochybně na prvním místě nekompromisní a tvrdej manažer, současně je to ale někdo, kdo auty žije a auta miluje. A tahle jeho vášeň občas zvítězí nad chladnými kalkuly. Modely jako Porsche 906 a nepřímo i 917, stejně tak jako Audi Quattro, Bugatti Veyron a svým způsobem i VW Phaeton jsou toho více než výmluvným důkazem. Současně je to někdo, kdo má tak jako každý nadšenec do aut slabost pro Itálii - akvizice Lamborghini, Italdesignu, Bugatti a naposledy Ducati opět nemohou nechat nikoho na pochybách, že Piech skutečně má "cuore sportivo". A proto samozřejmě touží i po Alfě.
Stručně a jasně - pokud bude Alfa za Piechova života na prodej, tak ji VW prostě koupí. Pokud se výprodeje Alfy Piech nedožije, technokrati jako Winterkorn nebo Stadler po ní z výše uvedených důvodů naopak nikdy nesáhnou, i když bych se rád mýlil.
Z pohledu VW musí podle mne celkem lákavě vypadat Maserati. Myslím si, že by se vedle Audi, Porsche a Bentley celkem pěkně vešlo. A pak samozřejmě FPT a Magneti Marelli. Ale ty Fiat jen tak neprodá.
Image Alfy je v současnosti slabší stránkou, ale může to mít jen dočasného trvání, před lety Audi taky nikdo nebral vážně v luxusním segmentu a teď hraje hlavního hráče. Navíc Alfa už tuhle pozici jednou měla. Dobrým příkladem je také třeba řada DS od Citroenu, které se jak vidno poměrně daří, až mě to samotného překvapuje.
Pro Alfu (potažmo Lancii a vlastně celý Fiat) je momentálně pouze stěžejní plné převzetí Chrysleru, pak se může hrát větší divadlo. Ale rozumím tomu, že z médií to vypadá tak, že italové víc kecají než dělají a možná na tom bude i něco pravdy, inu jsou to přeci italové, mají to tak nějak v krvi 😄