Novinky
ten vas "OTAN" neni znacka kulometu nebo vyrobce, ale oznaceni munice standardu nato 7,62 x 51, ale protoze jaksi zabozrouti nejsou s to schrupnout anglictinu, tak otan ... ( pro jednodussi: organisation du traité de l'atlantique nord )
Gilgit
Snad necekás, ze redaktor AutoBlesku.cz ví co to znamená OTAN.
no, tak jsem schvalne zkusil zahranicni clanky, ale vo zadnym otanovi ani vidu ani slechu. asi je jednodussi vobslehnout francouzskej letak. mimochodem, to mohli taky myslet ozbrojenyho sofera s 7,62 tokarev....
OTAN je NATO >😒] [odkaz]
S ohledem na fakt, že životnost takového vozu v bojovém nasazení se bude počítat maximálně na jednotky hodin, je použití pověstně nekvalitních francouzsko-rumunských komponentů zcela na místě. :yes: >😁
Gilgit
Je zajímavé videt cloveka, který ze sebe dobrovolne delá blbce.
Je zajímavé, ze takové firme Daimler ta nekvalitní rumunská práce nevadí.
A pokud bys autum opravdu tak rozumel, jak tvrdís, tak bys vedel, ze z Rumunska pochází mnoho komponentu které najdes témer ve vsech evropských masove vyrábených automobilech, vcetne tech znacek které tak adorujes.
Je zajímavé, ze takové firme Daimler ta nekvalitní rumunská práce nevadí.
A pokud bys autum opravdu tak rozumel, jak tvrdís, tak bys vedel, ze z Rumunska pochází mnoho komponentu které najdes témer ve vsech evropských masove vyrábených automobilech, vcetne tech znacek které tak adorujes.
zaujimave ze Ada ktirizuje vzdy francuzov pritom jazdi na postarsom outlanderi ktory je dizajnovo rovnaky ako jeho francuzske dvojicky od PSA, zaujimave.
Adu treba brat s rezervou uz len vzhladom na jeho vek by som nad jeho prispevkami len mavol rukou a nejako sa necertil, ai my raz budeme stari hnusni dedovia ktori vsetko ofrfleme a budeme neznesitelni, preto je dobre mat pochopenie pre takycto ludi uz od mlada a zvykat si :yes:
Adu treba brat s rezervou uz len vzhladom na jeho vek by som nad jeho prispevkami len mavol rukou a nejako sa necertil, ai my raz budeme stari hnusni dedovia ktori vsetko ofrfleme a budeme neznesitelni, preto je dobre mat pochopenie pre takycto ludi uz od mlada a zvykat si :yes:
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
Chlapče, až toho najezdíš tolik, kolik já jsem v životě odcouval, potom teprve pochopíš, že 2+2=4.
Z rumunských výrobků jsem viděl v evropských vozech jen jedno zadřené turbo s názvem Garrett... :no:
Z rumunských výrobků jsem viděl v evropských vozech jen jedno zadřené turbo s názvem Garrett... :no:
Gilgit
To je mozné, ale tys to, totiz ze 2+2=4, zrejme dodnes nepochopil.
Kdyz firma Daimler muze v Rumunsku vyrábet prevodovky, tak to asi s tou rumunskou kvalitou nebude tak zlé.
A tvé tvrzení "Z rumunských výrobků jsem viděl v evropských vozech jen jedno zadřené turbo s názvem Garrett..." je úsmevné. To znamená ze ty doopravdy nevís kolik nejruznejsích dílu se vyrábí v Rumunsku. A at uz tomu verís nebo ne, najdes je skutecne v témer kazdém evropském velkosériovém aute, ale i v nekterých supersportech. A jeste jedna vec - práve nemectí výrobci komponentu velice intenzívne investovali v Rumunsku a tudíz toho tam hiodne vyrábejí. Takze tezko najdes auto némeckých prémiových znacek bez rumunských dílu.
Z toho plyne jedno - at uz jezdís kolik chces, dopredu nebo couvás, tomuto tématu vubec nerozumís. Ale blbe kecat o firme Renault a o Rumunsku, to jo.
Kdyz firma Daimler muze v Rumunsku vyrábet prevodovky, tak to asi s tou rumunskou kvalitou nebude tak zlé.
A tvé tvrzení "Z rumunských výrobků jsem viděl v evropských vozech jen jedno zadřené turbo s názvem Garrett..." je úsmevné. To znamená ze ty doopravdy nevís kolik nejruznejsích dílu se vyrábí v Rumunsku. A at uz tomu verís nebo ne, najdes je skutecne v témer kazdém evropském velkosériovém aute, ale i v nekterých supersportech. A jeste jedna vec - práve nemectí výrobci komponentu velice intenzívne investovali v Rumunsku a tudíz toho tam hiodne vyrábejí. Takze tezko najdes auto némeckých prémiových znacek bez rumunských dílu.
Z toho plyne jedno - at uz jezdís kolik chces, dopredu nebo couvás, tomuto tématu vubec nerozumís. Ale blbe kecat o firme Renault a o Rumunsku, to jo.
Mně to zadřené turbo "made in Romania" tedy moc úsměvné nepřipadalo... :no😒br />
Ale chápu, že země s lacinou pracovní silou přitahuje... :no: Výsledkem těchto "optimalizací" vedených novodobými ***iekonomy je to, že sice za nový výrobek zaplatíme o 30% méně, než před 10 lety, ale jeho životnost je poloviční. Někomu to možná vyhovuje, mně ne. Já bych raději zaplatil více, pokud bych se mohl spolehnout na kvalitu a životnost...
Asi není náhodou, že právě firma rendlík a syn patří mezi průkopníky tohoto nového spotřebitelského myšlení: použij a zahoď...
Proto ani design rendlíku nemusí být natolik klasický jako u VW, Audi, BMW apod, protože než se změní móda, je ten šuplík ve šrotu. Někomu to možná vyhovuje si kupovat každé dva roky nové auto (jehož životnost je přibližně tříletá). Mně to nevyhovuje. Auto by mělo dobře vypadat nejméně 8 a spolehlivě jezdit alespoň 10 let. Tedy těch 300 až 400 tisíc km. Takové vozy, ani takové součástky se v Rumunsku nevyrábějí...
:no: :no:
Ale chápu, že země s lacinou pracovní silou přitahuje... :no: Výsledkem těchto "optimalizací" vedených novodobými ***iekonomy je to, že sice za nový výrobek zaplatíme o 30% méně, než před 10 lety, ale jeho životnost je poloviční. Někomu to možná vyhovuje, mně ne. Já bych raději zaplatil více, pokud bych se mohl spolehnout na kvalitu a životnost...
Asi není náhodou, že právě firma rendlík a syn patří mezi průkopníky tohoto nového spotřebitelského myšlení: použij a zahoď...
Proto ani design rendlíku nemusí být natolik klasický jako u VW, Audi, BMW apod, protože než se změní móda, je ten šuplík ve šrotu. Někomu to možná vyhovuje si kupovat každé dva roky nové auto (jehož životnost je přibližně tříletá). Mně to nevyhovuje. Auto by mělo dobře vypadat nejméně 8 a spolehlivě jezdit alespoň 10 let. Tedy těch 300 až 400 tisíc km. Takové vozy, ani takové součástky se v Rumunsku nevyrábějí...
:no: :no:
Gilgit
Jo, jo, turba vyrobená v jiných zemích se nikdy nezadírají, jenom ta rumunská.
Ta cást, kde filozoficky uvazujes o tom, "že sice za nový výrobek zaplatíme o 30% méně, než před 10 lety, ale jeho životnost je poloviční", zní pomerne rozumne. I kdyz tvoje predstavy o tom, ze výrobky z Rumunska a podobných zemí mají principiálne nizsí kvalitu, jsou samozrejme nesmyslné.
Ale tvoje tvrzení, že životnost vozu Renault je přibližně tříletá, je samozrejme kompletní nesmysl.
Ty to ovsem vís, ze je to blbost, takze dál nerozumím, proc ze sebe dobrovolne pred vsemi delás blbce.
Ale, jak jsem ti jiz napsal, práve v tebou zmínených vozech VW, Audi, BMW, a já pridám jeste Mercedes-Benz, je pomerne dost rumunských dílu. A nejenom rumunských, ale taky bulharských, srbských, makedonských, moldavských, egyptských nebo tuniských atd.
Takze nechápu, ze tyto znacky muzes tak adorovat....
Ta cást, kde filozoficky uvazujes o tom, "že sice za nový výrobek zaplatíme o 30% méně, než před 10 lety, ale jeho životnost je poloviční", zní pomerne rozumne. I kdyz tvoje predstavy o tom, ze výrobky z Rumunska a podobných zemí mají principiálne nizsí kvalitu, jsou samozrejme nesmyslné.
Ale tvoje tvrzení, že životnost vozu Renault je přibližně tříletá, je samozrejme kompletní nesmysl.
Ty to ovsem vís, ze je to blbost, takze dál nerozumím, proc ze sebe dobrovolne pred vsemi delás blbce.
Ale, jak jsem ti jiz napsal, práve v tebou zmínených vozech VW, Audi, BMW, a já pridám jeste Mercedes-Benz, je pomerne dost rumunských dílu. A nejenom rumunských, ale taky bulharských, srbských, makedonských, moldavských, egyptských nebo tuniských atd.
Takze nechápu, ze tyto znacky muzes tak adorovat....
Jediné co Áda trefil je, že životnost Renaultu se kterým jsem měl tu čest byla opravdu necelé 3 roky, potom KO, na dálnici, ale naštěstí v docela malé rychlosti. Když jsem se o tom bavil se spolužákem, který dělá pro BMW, sám potvrdil, že taková věc se občas stane i v záruce, nějaké procento, nebo promile se takhle porouchá i v záruce. Nebo těsně po ní, to byl i náš případ.
Naopak mě velice mile překvapil přístup Renaultu a bohužel to byla smůla na špatný kus.
Naopak mě velice mile překvapil přístup Renaultu a bohužel to byla smůla na špatný kus.
Gilgit
Chybicka se vloudí, a clovek muze mít smulu s konkrétním výrobkem.
Ada je ovsem zcela mimo.
Ada je ovsem zcela mimo.
Ani ne, ve své mladické nerozvážnosti jsem si jednou (nového) rendlíka koupil a po dvou letech byl už ve stavu šrotu s 43 tis km na tachometru. A to bylo ještě poměrně málo, protože více stál v servisu, než jezdil... :no: :no: :no😒br />
A rendlík vyrobený v Rumunsku...? To snad ani není třeba komentovat! :-!
BTW: buď se nauč používat diakritiku, nebo piš bez diakritiky. To písemné vyjádření je totiž tak specifické, že mi připomíná, kdo ho tady již používal..
A rendlík vyrobený v Rumunsku...? To snad ani není třeba komentovat! :-!
BTW: buď se nauč používat diakritiku, nebo piš bez diakritiky. To písemné vyjádření je totiž tak specifické, že mi připomíná, kdo ho tady již používal..
Gilgit
1.
Psát budu jak chci.
2.
Porád meles o Renault. O tom, co písu treba o rumunských dílech pro nemecká prémiová auta radeji mlcís, protoze ti to nepsauje do konceptu. Vzdyt ty díly jsou tak strasne nekvalitní.
3.
Ze jsi primitiv, to je zrejmé z rady tvých príspevku. Ale poté, co jsem si precetl tvoji otázku pro pana Grunta, povazuji slovo primitiv za prílis honosné pro tvoji osobu. Snad ubozák, to by mohlo pasovat.
Psát budu jak chci.
2.
Porád meles o Renault. O tom, co písu treba o rumunských dílech pro nemecká prémiová auta radeji mlcís, protoze ti to nepsauje do konceptu. Vzdyt ty díly jsou tak strasne nekvalitní.
3.
Ze jsi primitiv, to je zrejmé z rady tvých príspevku. Ale poté, co jsem si precetl tvoji otázku pro pana Grunta, povazuji slovo primitiv za prílis honosné pro tvoji osobu. Snad ubozák, to by mohlo pasovat.
Takovéto vozy používají ostrahy objektu, například Bundeswehr používá k této službě upravený Touareg, který je rovněž vyzbrojen dálkově ovládaným kulometem ráže 7.62NATO
nová Škoda Henlein: [odkaz]
Bez toho kulometu na střeše, ty ostatní úpravy podle mně dobrý. Jako hlídkové vozidlo nebo nějaké záchranářské dobré.
No a uplynul jediný týden od tohoto odvážného tvrzení a Duster zjevně pokročil směrem k legendám. V Bundeswehru si rvou generálové zbytky vlasů a vládní představitelé Řecka či Austrálie houfně stornují objednávky........protože Duster je G-éčko pro dobu krize, miláček rozpočtových výborů všech parlamentů světa. >😁 :yes:
Ale ted vázne. Tak úplne mimo nick mariachi nebyl. Treba v Rusku se Renault Duster z místní výroby prodává výborne. Pred nekolika dny se na jedné konferenci o automobilovém prumyslu v Nemecku clen vedení ruské dcerinné spolecnosti koncernu Volkswagen, Nemec, vyjádril o Dusteru velice pozitivne (doslova: Renault hat mit dem Duster den Nerv der Zeit getroffen).