Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ruská Lada pracuje na pěti nových modelech

38 komentářů

Gilgit
Buresi, opet výkon hodný hvezdného novináre prestizního média.

Tentokrát mi nejde o drobné nepresnosti v samotných informacích o nových modelech, ale o jméno tiskového mluvcího firmy AvtoVAZ. Tento clovek, který sdelil informace agenture RIA Novosti, se jmenuje Alexandr Šmygov.

A ted nám prozrad, kdo je to ten Sniffing? A doufám, ze to opravís, pokud nechces klesnout na úroven zcela odpadového novináre.

Nejlepsí by bylo, kdyby vás hvezdný tým takzvaných novináru AutoBlesku.cz nasedl do nejakého superauta znacky Skoda a odjel na nejaký adventní trh, ale pokud mozno hodne daleko.
vrkuboy
A ta Škodovka bude kvalitní ojetina od auto ESA a směr cesty bude určovat navigace TomTom kterou můžete zakoupit na alze nebo taky na czc... atd. >😁
Gilgit
A vsichni se za nimi budou otácet, tak jak to bylo ve Vídni, a mlcet v nemém obdivu.
vrkuboy
Vídeň Vídeň...dal bych si kafe 😄 rozhodně lepší kafe doma než cestovat do davu koupě chtivých vánočních maniaků >😁 Obecně považuju za nesmysl cestovat o svátcích do velkoměst. Stačí mě ten Blázinec v Brně.
Gilgit
Na adventním trhu u vídenské radnice je nekdy víc slyset cestinu, slovenstinu a madarstinu nez nemcinu.
vrkuboy
Po zásahu ČNB snad ani není o co stát. Včera jsem posílal "ojra" do zahraničí a z toho kurzu jsem šel do kolen >😁 Ale lidem z pohraničí se to vyplatit může. Spousta lidí z BA cestuje za nákupy do Rakouska pravidelně a dokonce spousta Slováků kteří pracují v Bratislavě žijí v Rakousku. Myslím, že v Kitsee už je pomalu víc slováků než rakušanů. Někde jsem o tom četl, budu googlit 😉
vrkuboy
Ale k tématu... když vynechám jméno člověka (nepodstatný údaj) který vypustil tuto tiskovou zprávu tak jde o zajimavou informaci. Úspěch Lady v EU neočekávám, ale na domácím trhu to bude mizet jak rohlíky :yes:
Lada by se měla designově najít podobně jako KIA a na tomuž se pak dá stavět. Zatím je to všechno bezpohlavní rykša za pár rublů. Není o co stát.
Gilgit
Jméno cloveka jako takové je nepodstatný údaj, ale je podstatný pri posouzení toho, jak lajdácky AutoBlesk.cz pracuje. Jinak v textu samotném jsou jeste drobné nepresnosti.

Tyto informace jsou jiz v podstate známé. Dá se ocekávat, ze firmy Renault a Nissan povedou znacku Lada dobrým smerem.

Co se týce trhu EU: Zatím vubec není jasné jestli Lada na trzích EU v budoucnosti bude nabízena. Manazeri Renaultu zatím odmítají konkrétne odpoved na to zda a jaké plány Renault s Ladou v zemích EU má. Nedivil bych se, kdyby se Lada v EU v budoucnosti neprodávala. Ale uvidíme.
vrkuboy
Řekl bych že Lada se tu prodávat nebude, stejně jako Datsun. Lezli by do zelí Dacii 😉 Té Dacii která by se v Rusku prodávala jen velmi těžko a tak je nabízena jako Renault. Ale dá se očekávat že Datsuny a Lady budou na stejných platformách jako Dacia jen v jiném obalu. 😄
Avatar - KubikCv
KubikCv
v Německu má Lada celkem dobré jméno a nejen tam (díky Nivě) stejně tak i ve Finsku...Dvojčata Hyundai/Kia taky působí na stejných trzích
Gilgit
V Nemecku má Lada dobré jméno mezi skalními príznivci vozu kategorie SUV díky Nive, jinak jsou pozice i image Lady v Nemecku zcela zanedbatelné. Ve Finsku byla Lada kdysi velice rozsírenou znackou, ale to jiz je dávná historie.

Dnes má znacka Lada fungující importéry jen v nekolika západoevropských zemích, prodeje jsou minimální, krome Nivy - korektní název je Lada 4x4, protoze jméno Niva je vyhrazeno pro Chevrolet - pro pár skalních fandu jsou soucasné modely v západní Evrope témer neprodejné.

Uvidíme, jestli Renault bude chtít rozvíjet znacku Lada v západní Evrope. Znamenalo by to velké náklady na promoci a dalsí veci a zároven tvorení konkurencde pro znacku Dacia.

Já osobne bych byl rád, kdyby Lada v západní a strední Evrope prezila, ale dost o tom pochybuju.
pogo26
Na západě se Lada dřív prodávala lépe než Škodovka. Určitě by to měl Renault s Ladou jednodušší než s Dacií. Dneska už však pro Ladu není v Evropě prostor. Renault by ji musel postavit nad Dacii a soupeřit s ní proti Škodovce nebo Hyundai. Třeba se tak někdy i stane a já se toho třeba i dožiju.
admin badge
David Bureš (Auto.cz)
Díky za upozornění. Chyba vznikla překladem. Schválně si zkuste vygooglit jména Alexandr Šmygov a Alexandr Sniffing. Rozhodně nejsem jediný, kdo se takto upsal.
vrkuboy
Ono u fonetického přepisu jmen z azbuky je často problém. Stačí když čerpáte z anglického zdroje kde je jméno poangličtěno a je zaděláno na problém.
Gilgit
To máte pravdu. Rád bych vedel kdo ten nesmysl napsal jako první.
Avatar - Katikakus
Katikakus
To je v auto.cz bežné, že při překladu článku překladatel přeloží i jména a tak mu ze Smygova vznikne Sniffing? Děláte si z nás srandu?
Avatar - petrumr
petrumr
uklidněte se, někdo má na rusáky alergii, tak to musí zjinačit, ale k věci, mnoho lidí článek o rusákách nečte.
Gilgit
Dost lidí má alergii na psychopaty tvého typu, kterí se nejsou ani korektne vyjadrovat, ty mucedníku.
vrkuboy
Viz můj příspěvek z 17😁0 😉
Avatar - Snooob
Snooob
Hovorí ti niečo takt?! 8-s
Mal by si sa trochu slušnejšie vyjadrovať! Nie ako v krčme so svojimi kumpánmi... :no:
Gilgit
Já se budu vyjadrovat jak já uznám za vhodné, ne jak mi nejaký Snoob bude predepisovat. Za "svojimi kumpánmi" muzes bezet ty.
vrkuboy
A pan Jungman bude psát jména jak uzná za vhodné a ne jak mu bude nějaký Gilgit předepisovat. 😄 Ber to s humorem... ale jistá podobnost tam je ne 😉
Gilgit
Za prvé je to pan Bures a ne Jungmann (i kdyz ten taky dokáze vypotit perly), a za druhé nejde o neco, co predepisuje Gilgit, ale co se tak proste píse.

Samozrejme to beru s humorem, v podstate o nic nejde. Ale proste mne vadí, jak tady jde kvalita dolu, jak je tady chyba ne výjimkou, ale pravidlem.

Vadí mne, ze vetsina spolupracovníku AutoBlesku.cz vubec nechápe co to je novinárská práce, co to je napsání autorského clánku, to je kdyz novinár pri pouzití oficiálních informací výrobcu, informací z médií a vlastních znalostí a prípadne neoficiálních kontaktu vytvorí kvalitní text. To místní borci, asi az na jednu výjimku, vubec neumí. A nejhorsí je, ze takový Vaverka, Micka nebo Fokt snad ani nechápou o co jde.

Takze klasické opisování, a casto bez udání jakéhokoliv zdroje, viz Fokt a jeho text o Fiatu. Pritom mne jejich séf Kovarík v léte v SZ napsal, ze je upozornil, aby zdroje uvádeli. Takze budto mi napsal nepravdu, nebo na neho "hvezdy" typu Fokt kaslou.

Novinarina, ted myslím ty dobré novináre, to je víc nez obycejná práce. Dobrý novinár má ambice psát kvalitní clánky, které alespon obcas prinesou informace do té doby neznámé, které dokází kvalitne popsat souvislosti a nekdy je ukázat v novém svetle, které mají co nejméne chyb. Ale to se bohuzel vetsiny místních "hvezdných novináru" tohoto "prestizního média".

A to je proste skoda.
Avatar - Dinar
Dinar
Nejde o úroveň textů zdejších redaktorů, jde o úroveň reakcí, například oslovování osob, které zde (redaktoři) vystupují pod vlastním jménem a ne jako anonymní nick. To je nutno respektovat, může se nám líbit nelíbit, jak a co píší, můžeme kritizovat úroveň webu, ale měli bychom si zachovat úroveň. Agresivními větami a oslovováním typu, "Bureši", prezentuješ pouze své buranství. :-!
Gilgit
Ovsem ze jde o úroven textu zdejsích redaktoru. Drív jsem redaktory v mým príspevcích oslovoval velice slusne, po nekterých zkusenostech s jejich reakcemi/nereakcemi a nezájmem o psaní kvalitních textu to jiz nedelám. Úvahy o mém buranství si muzes strcit nekam.

Co to znamená "může se nám líbit nelíbit, jak a co píší"? Jak líbit nelíbit? Já nekritizuji názory nebo styl psaní, já kritizuji opakovanou nekvalitní práci, neustále chyby, nekorektní informace, spatne napsaná jména, atd.

Novinár, který opakovane delá chyby a nejeví snahu o zlepsení, prípadne jeste na kritiku nicku, nejen moji, reaguje drzou lzí (viz Micka, Vaverka), v m´ch ocích nezasluhuje slusnost.

A budu se opakovat, to co se tady vetsinou provozuje není novinarina, spolupracovníci AutoBlesku.cz az na vyjimky nejsou schopni napsat vlastní autorský clánek. To co se tady pravidelne deje, to znamená opisování cizích textu, je pod úrovní normálního novináre. A v nekterých prípadech se dokonce opisuje bez udání zdroje, coz je nejen v rozporu s etikou, ale v nekterých prípadech i se zákonem. Séfredaktor AutoBlesku.cz mne v SZ v léte napsal, ze spolupracovníky redakce upozornil, ze mají udávat zdroj, ale takový Fokt to má na háku.

Pri oprávnené kritice techto vecí si nebudu brát servítky pred ústa, a pokud je to pro tebe buranství, tak to mám na háku. Jinak já jsem jiz konkrétne od tebe zazil reakce, které byly horsí nez buranství.
Avatar - Dinar
Dinar
Můžeš se tu z toho hodiny vypisovat, stejně se nemáš jak obhájit, chybí ti základní respekt, sám jsi navíc multinickový herec. Slaboch a buran, prostě mariánek.
Gilgit
Vidís, a tou tvou reakcí ukazujes, ze jsi psychopat a lhár, toho slabocha a burana klidne pridej. Jak uz jsem ti tady jednou napsal, v zivote jsem tady jiný nick nemel, a to ze nejsem mariánek se dá prokázat.

Pred tebou, ty polomozku a lhári, nic obhajovat nemusím.

Komunikace s lhári v podstate nemá smysl.
Avatar - Snooob
Snooob
Aj menej vybavený jedinec pochopí, že to bola rada, nie príkaz.
Ale ty si jednoducho nevychovaný pako! :-!
Gilgit
Promin, zrovna od tebe zádné rady nepotrebuji. A nevychované pako jsi maximálne ty.

Zajímavé je taky proc ted más ten automobil jako avatar, pri tvé nevychovanosti jen spinís povest této znacky. Ten drívejsí avatar to sedel o hodne líp.
Avatar - beibej
beibej
v modelech Lada. Priora není malý sedan, to je Granta. Priora je nad ním. A když koukám na Xray (který je hezký) tak nevím jestli má nahradit Samaru nebo Nivu. Je to taknějak něco mezi a od každého nic. Jako všechny crossovery.
Avatar - gld
gld
A priora je nebodaj čo, vyššia stredná? Stále je to dosť malé auto, stačí pozrieť na rozvor náprav.
Gilgit
Oznacení Priory jako malého sedanu je jiste mysleno globálním pohledem, Granta je samozrejme mensí.

Model, který by mel být vyrábet na bázi Xray, nenahradí ani Samaru (která letos definitivne koncí v poslední karosárské verzi, ani Nivu (korektne Lada 4x4). Bude to crossover, tedy neco, co AvtoVAZ momentálne nevyrábí.
Avatar - Anonym
Anonym
Priora je střední třída, Kalina a Granta nižší střední.
Avatar - Aladeen
Aladeen
Priora určite nepatrí do strednej triedy , ani ju tam Lada neradi ...

Priora= Nižšia stredná trieda
Kalina=Patrí ešte do segmentu B
Granta= low-end , náhrada za 2107
Avatar - Anonym
Anonym
Low end třída neexistuje.

Existují Minivozy, to není ani jeden z modelů lada.

Pak je nižší střední, pak je střední, pak vyšší střední, luxusní vozy, sportovní, terénní a mpv

Jiné třídy dělení aut v čr nejsou....

Tak Kam bys prioru zařadil? Do nižší střední s Kalinou???
Hmmm

Viděl si někdy Prioru kombík naživo?
Avatar - Aladeen
Aladeen
Videl , aj sedel , ale neviem čo s to má spoločné s radením do tried .... áno , Priora pôsobí robustne , ale s dĺžkou 4300mm sa Priora kombi nemôže radiť do strednej triedy .

Dobre , priznávam že moje delenie je trochu chaotické , ale úprimne kam by si zaradil Grantu , najviac by zapadala medzi C-elysée a P301 to sú Low endy nižšej strednej triedy . Kalina je segment B , teda Nižšia trieda (nie nižšia stredná).

Našiel som tabuľku rozdelenia automobilov do tried
[odkaz]

PS. Nepleť si Kategóriu s triedou 😉
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
zatím mi to na první pohled připadalo jako KIA.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
... tvary jsou poněkud rendlíkovské :no: ale zase je pozitivem, že to netahá břicho po zemi :yes: