Novinky
v modelech Lada. Priora není malý sedan, to je Granta. Priora je nad ním. A když koukám na Xray (který je hezký) tak nevím jestli má nahradit Samaru nebo Nivu. Je to taknějak něco mezi a od každého nic. Jako všechny crossovery.
A priora je nebodaj čo, vyššia stredná? Stále je to dosť malé auto, stačí pozrieť na rozvor náprav.
Gilgit
Oznacení Priory jako malého sedanu je jiste mysleno globálním pohledem, Granta je samozrejme mensí.
Model, který by mel být vyrábet na bázi Xray, nenahradí ani Samaru (která letos definitivne koncí v poslední karosárské verzi, ani Nivu (korektne Lada 4x4). Bude to crossover, tedy neco, co AvtoVAZ momentálne nevyrábí.
Model, který by mel být vyrábet na bázi Xray, nenahradí ani Samaru (která letos definitivne koncí v poslední karosárské verzi, ani Nivu (korektne Lada 4x4). Bude to crossover, tedy neco, co AvtoVAZ momentálne nevyrábí.
Priora je střední třída, Kalina a Granta nižší střední.
Priora určite nepatrí do strednej triedy , ani ju tam Lada neradi ...
Priora= Nižšia stredná trieda
Kalina=Patrí ešte do segmentu B
Granta= low-end , náhrada za 2107
Priora= Nižšia stredná trieda
Kalina=Patrí ešte do segmentu B
Granta= low-end , náhrada za 2107
Low end třída neexistuje.
Existují Minivozy, to není ani jeden z modelů lada.
Pak je nižší střední, pak je střední, pak vyšší střední, luxusní vozy, sportovní, terénní a mpv
Jiné třídy dělení aut v čr nejsou....
Tak Kam bys prioru zařadil? Do nižší střední s Kalinou???
Hmmm
Viděl si někdy Prioru kombík naživo?
Existují Minivozy, to není ani jeden z modelů lada.
Pak je nižší střední, pak je střední, pak vyšší střední, luxusní vozy, sportovní, terénní a mpv
Jiné třídy dělení aut v čr nejsou....
Tak Kam bys prioru zařadil? Do nižší střední s Kalinou???
Hmmm
Viděl si někdy Prioru kombík naživo?
Videl , aj sedel , ale neviem čo s to má spoločné s radením do tried .... áno , Priora pôsobí robustne , ale s dĺžkou 4300mm sa Priora kombi nemôže radiť do strednej triedy .
Dobre , priznávam že moje delenie je trochu chaotické , ale úprimne kam by si zaradil Grantu , najviac by zapadala medzi C-elysée a P301 to sú Low endy nižšej strednej triedy . Kalina je segment B , teda Nižšia trieda (nie nižšia stredná).
Našiel som tabuľku rozdelenia automobilov do tried
[odkaz]
PS. Nepleť si Kategóriu s triedou 😉
Dobre , priznávam že moje delenie je trochu chaotické , ale úprimne kam by si zaradil Grantu , najviac by zapadala medzi C-elysée a P301 to sú Low endy nižšej strednej triedy . Kalina je segment B , teda Nižšia trieda (nie nižšia stredná).
Našiel som tabuľku rozdelenia automobilov do tried
[odkaz]
PS. Nepleť si Kategóriu s triedou 😉
... tvary jsou poněkud rendlíkovské :no: ale zase je pozitivem, že to netahá břicho po zemi :yes:
Tentokrát mi nejde o drobné nepresnosti v samotných informacích o nových modelech, ale o jméno tiskového mluvcího firmy AvtoVAZ. Tento clovek, který sdelil informace agenture RIA Novosti, se jmenuje Alexandr Šmygov.
A ted nám prozrad, kdo je to ten Sniffing? A doufám, ze to opravís, pokud nechces klesnout na úroven zcela odpadového novináre.
Nejlepsí by bylo, kdyby vás hvezdný tým takzvaných novináru AutoBlesku.cz nasedl do nejakého superauta znacky Skoda a odjel na nejaký adventní trh, ale pokud mozno hodne daleko.
Lada by se měla designově najít podobně jako KIA a na tomuž se pak dá stavět. Zatím je to všechno bezpohlavní rykša za pár rublů. Není o co stát.
Tyto informace jsou jiz v podstate známé. Dá se ocekávat, ze firmy Renault a Nissan povedou znacku Lada dobrým smerem.
Co se týce trhu EU: Zatím vubec není jasné jestli Lada na trzích EU v budoucnosti bude nabízena. Manazeri Renaultu zatím odmítají konkrétne odpoved na to zda a jaké plány Renault s Ladou v zemích EU má. Nedivil bych se, kdyby se Lada v EU v budoucnosti neprodávala. Ale uvidíme.
Dnes má znacka Lada fungující importéry jen v nekolika západoevropských zemích, prodeje jsou minimální, krome Nivy - korektní název je Lada 4x4, protoze jméno Niva je vyhrazeno pro Chevrolet - pro pár skalních fandu jsou soucasné modely v západní Evrope témer neprodejné.
Uvidíme, jestli Renault bude chtít rozvíjet znacku Lada v západní Evrope. Znamenalo by to velké náklady na promoci a dalsí veci a zároven tvorení konkurencde pro znacku Dacia.
Já osobne bych byl rád, kdyby Lada v západní a strední Evrope prezila, ale dost o tom pochybuju.
Mal by si sa trochu slušnejšie vyjadrovať! Nie ako v krčme so svojimi kumpánmi... :no:
Samozrejme to beru s humorem, v podstate o nic nejde. Ale proste mne vadí, jak tady jde kvalita dolu, jak je tady chyba ne výjimkou, ale pravidlem.
Vadí mne, ze vetsina spolupracovníku AutoBlesku.cz vubec nechápe co to je novinárská práce, co to je napsání autorského clánku, to je kdyz novinár pri pouzití oficiálních informací výrobcu, informací z médií a vlastních znalostí a prípadne neoficiálních kontaktu vytvorí kvalitní text. To místní borci, asi az na jednu výjimku, vubec neumí. A nejhorsí je, ze takový Vaverka, Micka nebo Fokt snad ani nechápou o co jde.
Takze klasické opisování, a casto bez udání jakéhokoliv zdroje, viz Fokt a jeho text o Fiatu. Pritom mne jejich séf Kovarík v léte v SZ napsal, ze je upozornil, aby zdroje uvádeli. Takze budto mi napsal nepravdu, nebo na neho "hvezdy" typu Fokt kaslou.
Novinarina, ted myslím ty dobré novináre, to je víc nez obycejná práce. Dobrý novinár má ambice psát kvalitní clánky, které alespon obcas prinesou informace do té doby neznámé, které dokází kvalitne popsat souvislosti a nekdy je ukázat v novém svetle, které mají co nejméne chyb. Ale to se bohuzel vetsiny místních "hvezdných novináru" tohoto "prestizního média".
A to je proste skoda.
Co to znamená "může se nám líbit nelíbit, jak a co píší"? Jak líbit nelíbit? Já nekritizuji názory nebo styl psaní, já kritizuji opakovanou nekvalitní práci, neustále chyby, nekorektní informace, spatne napsaná jména, atd.
Novinár, který opakovane delá chyby a nejeví snahu o zlepsení, prípadne jeste na kritiku nicku, nejen moji, reaguje drzou lzí (viz Micka, Vaverka), v m´ch ocích nezasluhuje slusnost.
A budu se opakovat, to co se tady vetsinou provozuje není novinarina, spolupracovníci AutoBlesku.cz az na vyjimky nejsou schopni napsat vlastní autorský clánek. To co se tady pravidelne deje, to znamená opisování cizích textu, je pod úrovní normálního novináre. A v nekterých prípadech se dokonce opisuje bez udání zdroje, coz je nejen v rozporu s etikou, ale v nekterých prípadech i se zákonem. Séfredaktor AutoBlesku.cz mne v SZ v léte napsal, ze spolupracovníky redakce upozornil, ze mají udávat zdroj, ale takový Fokt to má na háku.
Pri oprávnené kritice techto vecí si nebudu brát servítky pred ústa, a pokud je to pro tebe buranství, tak to mám na háku. Jinak já jsem jiz konkrétne od tebe zazil reakce, které byly horsí nez buranství.
Pred tebou, ty polomozku a lhári, nic obhajovat nemusím.
Komunikace s lhári v podstate nemá smysl.
Ale ty si jednoducho nevychovaný pako! :-!
Zajímavé je taky proc ted más ten automobil jako avatar, pri tvé nevychovanosti jen spinís povest této znacky. Ten drívejsí avatar to sedel o hodne líp.