Novinky
Gilgit
Fokte, vzdycky, kdyz od tebe vidím napsanou nejakou blbost, tak si myslím, ze hur uz nebude, ale ono bude.
Jakto ze se neví, co to "N" vlastne znamená? Pokud to nasel Katikakus, nedokázal jsi to najít i ty? Nebo más lenost a neschopnost v popisu práce?
Jedno mne na tobe a nekterých tvých spoluprispevatelích na AutoBlesk.cz fascinuje, a to ze snad nemáte zádné ambice, zádnou hrdost, a klidne tady predvádíte vlastní hloupost a neschopnost pod vlastním jménem.
Jakto ze se neví, co to "N" vlastne znamená? Pokud to nasel Katikakus, nedokázal jsi to najít i ty? Nebo más lenost a neschopnost v popisu práce?
Jedno mne na tobe a nekterých tvých spoluprispevatelích na AutoBlesk.cz fascinuje, a to ze snad nemáte zádné ambice, zádnou hrdost, a klidne tady predvádíte vlastní hloupost a neschopnost pod vlastním jménem.
Zbytečně ostrá slova. Ano, informační úroveň tohoto plátku nabrala raketovou rychlost směrem dolů, ale na autorskou impotenci redakce lze poukázat i slušně a s nadhledem - viz první příspěvek této diskuze. 😉
Gilgit
Kazdý má svuj styl. Já jsem drív na autorskou impotenci redakce poukazoval slusne a s nadhledem, a nevedlo to k zádné zmene, tak jsem zmenil styl. Není to mozná elegantní, ale odpovídá to pravde, a za kazdým slovem mého príspevku, na který reagujes, si stojím.
Samozřejmě. I když - stupňuješ to pořádně a místy už se mi zdáš dost hrubý, navíc tohle skoro u každého článku... Byl bych nerad, kdyby to za chvíli vyprovokovalo redakci k mazaní příspěvků. Je pěkné, že to čteš a kontroluješ, já už tyhle věci nejen z časových důvodů vzdal a přecházím rovnou k diskusi. Bohužel. 😒 Možná bys mohl s redakcí spolupracovat nebo se k tomuto vyjadřovat do blogu - a ukázat jim, že to umíš líp. Ale to jen takový návrh.
Gilgit
Obcas je potreba dát plyn, i v diskuzi! Pokud by mne mazali nebo dali BAN, zádný problém. Redakce urcite o spolupráci zájem nemá, jinak by se ozvala. V léte jsem si vymenil SZ s séfredaktorem Kovaríkem ohledne uvádení zdroju. Tehdy mi napsal, ze spolupracovníky upozornil, aby zdroje uvádeli. Ta situace se potom zlepsila, ale jak je videt, takový Fokt to má na háku. A co se týce blogu - delat kvalitní blog podle mých predstav by stálo dost casu a nedalo zádné peníze, a já jsem pracovne dost vytízený, takze by to nemelo smysl.
Nebol som hruby, ani netaktny a prave pod Foktovym clankom o konecnych zasobach ropy mi vymazal moju reakciu na flyboyedov prispevok znejuci "vis ty cerve, co vsechno se vyrabi z ropy ? vsechno " Moja reakcia bola slusna, pisal som o tom, ze vzdy sa narazi na nedostatok zdrojov a ludstvo zatial problem vzdy vyriesilo, teda ta cast s invenciou. No a druhy den tam nebol ani moj prispevok ani reakcia nan a flyboyedov prispevok mak iny text, inteligentnejsi. Takze si myslim ze Fokt a flyboyeda je jedna osoba a zasahmi do diskusie riesi len veci, ktorymi potvrdzuje to, co pisal Gilgit. Flyboy zahviezdil aj pri Urale Gaucho. Testov na autoblesku ubudlo, ale cim jazdi Slegrova, co dostala Hajkova-Belohorcova a ine kraviny su na prvej strane prilepene stale. Mozno sa testy aut presunuli do nejakeho casopisu o vareni, >😁
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
Jestli by měl všechny ty příspěvky psát redaktor největšího motoristického webu v ČR, tak to mě podrž. Ale moc k smíchu tahle cenzura není, já jsem opatrný a nadávkami šetřím, popřípadě je schovám, přesto by mě to asi už zas tak nepřekvapilo. Snad by si na mě netroufli, když mám přes 2000 příspěvků za rok a čtvrt, co tu jsem, a blog...
Gilgit
Ti si troufnou na kazdého, je to neco jako mimozemstané, kterí vstoupili do podoby normálních lidí.
Jinak kdyby platilo Fokt = flyboyeda, mnoho vecí by se tím vysvetlilo a zmenilo. Já bych napríklad musel mírnit mou rétoriku, vuci díteti bych mel volit jemnejsí výrazy, vzdyt z toho jeste nemá rozum. Ale zároven by to mohlo znamenat, ze se redakce AutoBlesku.cz zamestnáváním Fokta = flyboyedy dopoustí trestného cinu vyuzívání detské práce.
Jinak kdyby platilo Fokt = flyboyeda, mnoho vecí by se tím vysvetlilo a zmenilo. Já bych napríklad musel mírnit mou rétoriku, vuci díteti bych mel volit jemnejsí výrazy, vzdyt z toho jeste nemá rozum. Ale zároven by to mohlo znamenat, ze se redakce AutoBlesku.cz zamestnáváním Fokta = flyboyedy dopoustí trestného cinu vyuzívání detské práce.
U Vás v redakci může sedět ženská po mateřský... a takový bludy bych dokázal taky vypotit.. zaměstnáte mě?
Gilgit
:yes: :yes: :yes😒br />
Ovsem nesmíme zapomenout, ze podle séfredaktora pana Kovaríka je AutoBlesk.cz prestizní médium, jak nám zde napsal v léte. Tak nevím, ale panu Kovaríkovi by neuskodilo kdyby si obcas precetl výplody jeho podrízených.
Ovsem nesmíme zapomenout, ze podle séfredaktora pana Kovaríka je AutoBlesk.cz prestizní médium, jak nám zde napsal v léte. Tak nevím, ale panu Kovaríkovi by neuskodilo kdyby si obcas precetl výplody jeho podrízených.
co melete za blbosti? jak uz to avizoval nekdo vyse, sakra, to nemuzete alespon zavolat do nejblizsiho showroomu (nebo stryckovi mong-koo), abyste se dozvedeli, ze to nejni zadna nove zakladana "znacka", ale DIVIZE!!! dotaz na pana novinare je srt, nsimo, vw r, apod. znacka? prosim o odpoved. diky.
p.s. si myslim, ze znacka (ve smyslu "sportovni") je treba viper...
p.s. si myslim, ze znacka (ve smyslu "sportovni") je treba viper...
"The "N" takes inspiration in both name and spirit from the Namyang R&D Centre that has collaborated with Hyundai Motorsport on the development of the i20 WRC."
Je tedy jasne, ze "N" urcite neznamena z "N"emecka.. >😁
Logo je na kapote: [odkaz]
Myslím si, že dostat se do takové pozice jako je motoristický novinář a udržet si ji chce nemálo talentu a také ochotu na sobě pracovat.
Začínám mít pocit, že z tebe mluví jen obyčejná lidská závist.
Tak neukazuj na druhé jak všechno dělají špatně a začni na sobě makat ať je z tebe taky něco pořádného.
Taky nechápu, proc si myslís, že ze mne "mluví jen obyčejná lidská závist". Co komu podle tebe závidím?
Takze strucne: Nekterí spolupracovníci tohoto portálu delají chyby pravidelne, nemají zájem chyby, na které jsou upozorneni (nejen mnou) opravit ani se nesnazí tyto v budoucnosti nedelat. Pravidelne opisují cizí texty (coz není podstata novinariny) a nekdy ani neudávají zdroj (coz je jeste horsí). Typický príklad je Fokt. Je zcela oprávnené toto kritizovat.
A ver mi (nebo never, na tom nezálezí), ze pokud písu o práci motoristického novináre, tak velice dobre vím o cem písu a co to obnásí.
Být dobrým novinárem, a to nejen motoristickým, chce talent, inteligenci, zájem o dané téma, ambice a, presne jak píses, ochotu na sobe pracovat.
A práve tuto ochotu, kterou zcela korektne vyzvihujes, u lidí typu Fokta po prectení mnoha jeho textu nevidím.
Jako v jiných oborech, existují i mezi novinári dobrí, horsí, spatní atd.
Jestli na to máš, tak si udělej vlastní web a dělej si to dobře, když to ostatní dělají špatně - pak uvidíme tu návštěvnost a hodnocení diskutujících.
p.s.: Ta moje 1.věta naopak sedí, protože ti co pořád jenom ukazují na chyby druhých sami stojí za h.
Jen si vsimni: Já zcela konkrétne popisuji co práce novináre má obnáset a proc ji tady kritizuji, ty dokázes jenom nadávat.
Já budu dál hodnotit co budu chtít. V médiích je zcela normální, ze ctenári hodnotí obsah clánku.
Sú odpadom tohoto webu a očividne si tu len riešiš nejaký kompex! :no:
Mimochodem, když se podíváš na to logo "H" na masce ve zpětném zrcátku, vypadá spíš jako "N", než jako "H".
Pokud sis toho zatím nevšiml, zkus si to oválné "Há-logo" zrcadlově otočit...
Aktuálně mám pocit, že automobilové značky co začínají na "H" (a obsahují i písmena "N" a "D") to mají Na Háku, viz třeba HolDeN. >😒]
Ale teď pozor!
Když ve slově LÁSKA změníme 5 písmen a jedno přidáme, vznikne slovo FERNET.
A to už nemůže být náhoda!!!
Uznavam, mohl jsem to zmenit, treba ze kdyz ve slovech "white label" ubereme 5 pismen a 5 pismen zmenime, dostaneme slovo "cocot", ale proc bych to delal, kdyz tu puvodni verzi kazdy zna, ze?