Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia III: V Ženevě jako kupé!

Škoda Octavia dostane třetí karosářskou variantu. V Boleslavi pracují na menším sourozenci Volkswagenu CC, bude se tedy jednat o pětidveřový vůz se siluetou kupé.
Zpět na článek
12. 12. 2013 12:03
12. 12. 2013 12:18
12. 12. 2013 13:58
12. 12. 2013 16:36
13. 12. 2013 09:35
13. 12. 2013 10:29
13. 12. 2013 10:59
13. 12. 2013 11:10
13. 12. 2013 11:27
13. 12. 2013 11:33
13. 12. 2013 11:50
13. 12. 2013 12:00
13. 12. 2013 12:05
13. 12. 2013 13:15
14. 12. 2013 00:45
13. 12. 2013 09:50
13. 12. 2013 10:30
12. 12. 2013 22:26
12. 12. 2013 16:54
12. 12. 2013 16:57
12. 12. 2013 17:00
13. 12. 2013 00:10
13. 12. 2013 09:49
13. 12. 2013 22:55
12. 12. 2013 12:18
12. 12. 2013 12:30
12. 12. 2013 14:21
12. 12. 2013 12:38
12. 12. 2013 12:50
12. 12. 2013 13:31
12. 12. 2013 13:36
12. 12. 2013 13:59
12. 12. 2013 15:22
12. 12. 2013 19:45
13. 12. 2013 06:59
12. 12. 2013 21:36
12. 12. 2013 15:11
12. 12. 2013 15:54
12. 12. 2013 16:27
12. 12. 2013 16:54
12. 12. 2013 12:47
12. 12. 2013 13:34
12. 12. 2013 14:29
12. 12. 2013 15:47
13. 12. 2013 13:14
12. 12. 2013 14:00
12. 12. 2013 13:56
12. 12. 2013 14:02
12. 12. 2013 15:16
12. 12. 2013 16:45
12. 12. 2013 15:26
12. 12. 2013 16:39
12. 12. 2013 17:10
12. 12. 2013 19:51
13. 12. 2013 08:43
13. 12. 2013 09:30
13. 12. 2013 10:07
12. 12. 2013 18:19
12. 12. 2013 21:16
12. 12. 2013 15:26
12. 12. 2013 15:31
12. 12. 2013 15:45
12. 12. 2013 15:49
12. 12. 2013 16:03
12. 12. 2013 16:15
12. 12. 2013 16:21
12. 12. 2013 21:22
12. 12. 2013 16:43
12. 12. 2013 16:33
12. 12. 2013 16:46
12. 12. 2013 16:54
12. 12. 2013 17:00
12. 12. 2013 20:00
12. 12. 2013 20:30
12. 12. 2013 21:56
12. 12. 2013 18:18
12. 12. 2013 19:20
12. 12. 2013 20:01
12. 12. 2013 18:07
12. 12. 2013 18:15
12. 12. 2013 20:21
12. 12. 2013 21:52
12. 12. 2013 22:01
13. 12. 2013 10:44
13. 12. 2013 10:54
13. 12. 2013 07:41
13. 12. 2013 10:42
13. 12. 2013 10:52
13. 12. 2013 10:43
12. 12. 2013 23:12
13. 12. 2013 00:22
13. 12. 2013 09:23
13. 12. 2013 07:44
12. 12. 2013 12:02
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Michal Fokt
12. 12. 2013 14:09
Re: Fokte odkud opsáno?
Pane Fokte, propříště. Děkuji, kecálku Gilgite.
12. 12. 2013 14:20
Re: Fokte odkud opsáno?
Michal, na takeho bula sa nereaguje, znizujes sa na jeho uroven. Musis sa zmierit, ze je to pristupne pre vselijake individua..
12. 12. 2013 15:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
12. 12. 2013 15:02
Re: Fokte odkud opsáno?
MF - nenech se rozhodit, ještě s tím druhým korejcomilcem, to tu jsou dva největší plevely webu.
12. 12. 2013 15:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 12. 2013 15:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Michal Fokt
12. 12. 2013 18:43
Re: Fokte odkud opsáno?
Raději bych zůstal u toho vykání, ještě by mohl vzniknout dojem, že se známe.
12. 12. 2013 18:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - aproximus
13. 12. 2013 06:54
Re: Fokte odkud opsáno?
dobytku 8-s :no:
13. 12. 2013 07:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - aproximus
13. 12. 2013 10:53
Re: Fokte odkud opsáno?
klidně si tady blábol dál a dávej palce dolů. nejsem žádný fanda pana fokta, ale hrubý způsob vyjadřování tvých připomínek mi příjde vyloženě hloupý. měl by ses zamyslet nad tím, jestli způsoby, jakými se tady prezentuješ jsou opravdu adekvátní realitě.
13. 12. 2013 11:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - aproximus
13. 12. 2013 21:30
Re: Fokte odkud opsáno?
není to tak dávno co ses mě tu pokoušel mistrovat o slušnosti. od té doby jsem četl dost tvých příspěvků, abych si o tobě udělal obrázek jako o pěkném neotesaném buranovi, který tady nadává téměř každému redaktorovi. a argumentovat někomu, kdo se vyjadřuje způsobem páté cenové opravdu nehodlám. pro tvou informaci, nemám nic proti kritice článku, který nebyl dvakrát košer, ale všechno má své meze. nejsi jediný kdo kritizuje, ale jiní to umí slušněji a chytřeji..
14. 12. 2013 13:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - aproximus
14. 12. 2013 14:48
Re: Fokte odkud opsáno?
opět jsi dokázal, že sis to oslovení zasloužil. žádný progres myšlení nic. blábolíš tady něco o redaktorech a vůbec nejsi schopný domyslet fakt, že svým nadáváním a vulgaritou vůbec nic nezměníš a ještě se schováváš za jakože "šlechetné úmysly", za boj o nějakou "kvalitu". já tvé důvody jsem schopen pochopit, ostatně jsem to napsal už v přechozím příspěvku pokud neumíš číst, ale neuznávám tvé způsoby. pokud máš potřebu se neustále vůči někomu vymezovat a upozorňovat na sebe, tak zřejmě trpíš nějakou osobnostní poruchou, s tím ti ovšem nepomůžu.
15. 12. 2013 09:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - aproximus
15. 12. 2013 13:56
Re: Fokte odkud opsáno?
ty jsi beznadějný případ. ostatně to dokazuje fakt, jak si ve svých nových příspěvcích začal šlapat na brzdu. ještě před pár týdny jsme od tebe mohli číst úplně jinou ligu, ale to si musíš sám sáhnout do svědomí.
15. 12. 2013 15:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - aproximus
15. 12. 2013 16:38
Re: Fokte odkud opsáno?
na hrubý pytel, hrubá záplata.
15. 12. 2013 16:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 12. 2013 19:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 12. 2013 07:46
Re: Fokte odkud opsáno?
jeste vetsi blbec nez jsme doufali :-!
Avatar - Ji/Ri
12. 12. 2013 18:23
Re: Fokte odkud opsáno?
:no: 8-s to nemyslíte vážně, že ne?
Avatar - peV
12. 12. 2013 21:29
Re: Fokte odkud opsáno?
Sice se mi nelíbí způsob, jakým vám Gilgit dává najevo, co si o vás myslí, nicméně vy si o to svou mizernou prací přímo říkáte. Je těžké chovat se k vám s respektem. A arogance, s jakou se tady snažíte bránit je do nebe volající. Myslím, že nejsem ani zdaleka jediný, kdo by vaše články vůbec neotvíral, kdyby pod nadpisem stálo vaše jméno.
Avatar - šmoula nešika
12. 12. 2013 22:05
Re: Fokte odkud opsáno?
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Ji/Ri
13. 12. 2013 13:11
Re: Fokte odkud opsáno?
...ano, podpis. Pan Fokt se chová jako dobytek a nemá na svém místě co dělat...
13. 12. 2013 13:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 12. 2013 12:03
Kupé
= je dvoudveřové auto s pevnou střechou. Když už chcete prznit názvy, tak aspoň do nadpisu napište "čtyřdveřové kupé"
Rozbalit vlákno
23
12. 12. 2013 12:18
Re: Kupé
No, bývalo to tak, ale po příchodu Mercedesu CLS, Passatu CC, Porsche Panamera, Astonu Rapide, BMW 6GC atd. už bych ten pojem považoval za redefinovaný. Dnes už je kupé opravdu spíše auto s prudce se snižující linií střechy v zadní partii - bez ohledu na dveře. Ani s tou pevnou střechou to není tak horké - viz. výraz "coupe cabrio", který by jinak byl protimluvem.

Holt časy se mění.
Avatar - Atlis
12. 12. 2013 13:58
Re: Kupé
to su furt len stvordverove sedany ci patdverove hatchbacky/liftbacky. iba marketingove oddelenia tych znaciek sa nam snazia nahovorit opak.

coupe ma dvoje dveri a trojpriestorovu karoseriu. na tom sa nic nezmenilo.
Avatar - Snooob
12. 12. 2013 16:36
Re: Kupé
klasická 911 = dvojpriestorova karoseria - je alebo nie je coupe?
13. 12. 2013 09:35
Re: Kupé
Dvoj? Motorový prostor zavazadlový prostor, prostor pro posádku - to jsou tři.
Avatar - Snooob
13. 12. 2013 10:29
Re: Kupé
čiže v jednopriestorvých karosériach cestuješ v kabíne spolu s motorom? >:D
13. 12. 2013 10:59
Re: Kupé
Pokus o vtip se ti nepoved, je to tak >:D Akorát že jednoprostorová auta se přestala dělat někdy na počátku století, s vyjímkou nějakých závodniček.. Dvouprostorová je běžná, to je třeba octávka - prostor pro zavazadla není oddělen žádnou pevnou přepážkou
Avatar - Emel
13. 12. 2013 11:10
Re: Kupé
Tobě se nepovedl pokus o poučení diskusního kolegy. Jednoprostorová karoserie je dnes typicky MPV. Je jedno jestli vevnitř jsou nějaké přepážky nebo ne, určující je, jak to vypadá při pohledu zvenku.
13. 12. 2013 11:27
Re: Kupé
Ne, je to o oddělení prostorů pro motor, posádku a zavazadla pevnou přepážkou. Vzhled nemá nic společného s vnitřním prostorem
Avatar - Emel
13. 12. 2013 11:33
Re: Kupé
A sedan se sklopnýma sedačkama je tedy dvouprostorový? No, já se to učil jinak a jsem přesvědčený, že nemáš pravdu.
13. 12. 2013 11:50
Re: Kupé
Zní to divně, ale je to tak.. Viz superb, dle oficiálních stránek: Karoserie: pětidveřová, pětimístná, dvouprostorová

[odkaz]

Přitom je kufr opticky jasně oddělený od zbytku karoserie
Avatar - Snooob
13. 12. 2013 12:00
Re: Kupé
Je to tak ako hovori Emel (a ja :-) ).
"Priestorovosť" sa určuje na základe siluety.

Superb je "ani ryba, ani rak" je to liftback teda dvojpriestorová karoseria, ale pritom by sa mal nazývať trojpriestorový.
13. 12. 2013 12:05
Re: Kupé
Tak pokud je to na základě siluety, tak tu má superb jasně sedanovou, o tom nění pochyb. Jestli je to liftback nebo ne, nemá se siluetou nic společného.

edit: a co takové citigo? Přední kapota téměř splývá s čelním sklem, jako u výše zmíněných MPV. Ale taky je vedeno jako dvouprostorové.
Avatar - Emel
13. 12. 2013 13:15
Re: Kupé
Taková je kategorizace. Liftback a hatchback je dvouprostorová, sedan tříprostorová, dodávka jednoprostorová, MPV obvykle taky.

Co se Citigo týče, klidně by mohlo být jednoprostorové - svého času tak bylo označováno Twingo. Samozřejmě to vnímání je do značné míry subjektivní... kdy ještě je zub mezi kapotou a sklem oddělující a kdy už ne. Stejně jako zadek u toho Superbu.
14. 12. 2013 00:45
Re: Kupé
Superb má víko kufru skoro vodorovné, je to mnohem jasnější oddělení než u přední kapoty Citiga... U Rapidu nebo Octavie by se dalo diskutovat, ale u Superba ne

S postupem času se holt definice mění, před pár lety by "čtyřdvéřové kupé" byla taky blbost... Prostorovost podle fyzického oddělení je jasnější a sedí mnohem lépe, než hodnocení dle vnějšího vzhledu, proto ho zastávám a budu dodržovat. Souhlasí i většina pro mě dohledatelných zdrojů, ale pokud je nějaký důvěryhodnější, rád se poučím.
Avatar - Atlis
13. 12. 2013 09:50
Re: Kupé
911 je coupe, ma trojpriestorovu karoseriu a dvoje dveri...
Avatar - Snooob
13. 12. 2013 10:30
Re: Kupé
911 je dvojpriestorova karoseria
12. 12. 2013 22:26
Re: Kupé
Ne, marketingové oddělení se snaží ten pojem redefinovat. Je potřeba si říci, že v případě jazyka neexistuje pravda - co jak nazýváme je jen na nás. Když začnou všichni říkat kombíkům "kupé", tak to budou kupé...
12. 12. 2013 16:54
Re: Kupé
Ona už ale není jistá ani ta prudce se snižující střecha v zadních partíích - viz současný VW Scirocco... ;-\
Avatar - Emel
12. 12. 2013 16:57
Re: Kupé
Široko co? Široko je hatchback a je po problému ;-)
Avatar - iudex
12. 12. 2013 17:00
Re: Kupé
No počkaj, to Ti white label dá, keď si toto prečíta. >:-[]
Avatar - white label
13. 12. 2013 00:10
Re: Kupé
Copak já, ale takový mojito by to nerozdýchal. Scirocco III je shooting brake , i když v papírech (VTP) jet napsáno kupé.
;-)
Avatar - Atlis
13. 12. 2013 09:49
Re: Kupé
siro nie je ziaden shooting brake, ale obycajny hatchback.
Avatar - white label
13. 12. 2013 22:55
Re: Kupé
Neboj, vím, že netušíš...
Novodobé/současné 3dv. SB: Scirocco III, podobně jako třeba C30, Brera, Z3 coupé, nebo z jiného soudku - FF:
[odkaz]

Tohle je Audi Shooting Brake Concept z r. 2005:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rok po něm se objevil nápadně blízký rodinný příbuzný v podobě VW Iroc Concept (2006), ze kterého vzešlo Scirocco III (2008):
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Aladeen
12. 12. 2013 12:18
Ja by som
Ja by som privítal skôr klasické kupé od škodovky ;-\
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hittman
12. 12. 2013 12:30
Re: Ja by som
Já bych tehdy bral toho Tudora, možná i dnes! :yes:
12. 12. 2013 14:21
Re: Ja by som
tak tak, ked sa pozriem na to cervene cupe, naozaj to je este aj v dnesnej dobe krasne auto. :yes:
Avatar - šmoula nešika
12. 12. 2013 17:04
Re: Ja by som
Já v něm dokonce seděl a vyfotil si interiér. Skvělá kůže. Snad už je to promlčené...
Avatar - Johny.Rico
12. 12. 2013 12:21
True or false?
Hm?? Like True, dislike False!

:no:
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2013 12:22
Pokud je to pravda (což těžko říci),
tak je to dost zajímavé. Zdá se, že Volkswagen už definitivně popustil otěže svým dcerám. Zrovna gran-coupé (nebo jak to nazývat) je dost prestižní karosářskou formou, která doposud patřila s výjimkou CCčka jen prémiovým značkám.
Rozbalit vlákno
5
12. 12. 2013 13:53
Re: Pokud je to pravda (což těžko říci),
Možná se jen snaží vytěžit maximum z popularity Octavie a ještě ji podpořit. Nicméně Škodu to tlačí zase o kousek výše (snad ne cenově). Jinak, líbilo by se mi, kdyby se nová budget značka VW vyráběla v Čechách a prsty v ní měla i Škoda...
12. 12. 2013 16:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 12. 2013 21:02
Re: Pokud je to pravda (což těžko říci),
Normální člověk si obvykle auto kupuje hlavně podle sebe. Já jsem ještě tedy neviděl nikoho, kdo by vybíral auto podle toho, jestli si dozadu sedne normální (dospělý) člověk, pokud se nebavíme o taxících, protože nevím jak ostatní "normální" řidiči, ale já 98% jízd mám v obsadě max. 2 lidí.
12. 12. 2013 21:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
12. 12. 2013 16:59
Re: Pokud je to pravda (což těžko říci),
Ano, akorát s těmi otěžemi nejsem úplně přesvědčený. Pořád tu jsou plastové výplně a víceprvek až u dost drahých verzí v případě octy...
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2013 12:27
keby vw nepristrihoval kridla skode
tak ta ho v pohode davno preskoci aj v dizajne aj vo vsetkom , nemci maju strach zo skody uz od cias prichodu prveho superbu a O1, nepochybne opat tento projekt ostane len vo forme studie ako kedysi tudor, vw nepripusti skodovke rozlet comu sa ani nedivim , takuto potupu zazit nechcu ani v najhorsom sne
Rozbalit vlákno
4
12. 12. 2013 12:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 12. 2013 12:57
Re: keby vw nepristrihoval kridla skode
To je naprostý nesmysl. Nejde o nějaké přeskakování, přistřihování apod. Koncernová politika je především o pokrytí trhu. Proto každá značka má své zaměření, svou cílovou skupinu zákazníků.
Naopak Škoda z koncernu těží, co se týče techniky. Ačkoli je většinou osazena "o generaci" starší technikou, stále je k dispozici velké množství vyvinutých dílů. Už zmiňovaná O1 a Sup1, kdy O1 je postavená na základu G4 a Superb je převlečený Passat b5.
12. 12. 2013 13:11
Re: keby vw nepristrihoval kridla skode
Jasne, a keby VW Skodovke nedaval motory, komplet elektricku vybavu, podvozky atd... tak uz o nej citas iba v dejepise.

Spamataj sa.
12. 12. 2013 21:09
Re: keby vw nepristrihoval kridla skode
V době OI Škodovka neměla výrobní kapacitu (jela na max., cca. 170tks ročně u OI, víc nástroje nedovolily) a SI bylo prodejně spíše nepovedené auto daleko za očekáváními (výroba 22-25tks ročně . vs. min. 35tks plán), takže nějaký Tudor na této bázi byl jen ekonomicky nerentabilní sen.

Dnes je OIII zamýšlena jako "globální" auto s patřičnou výrobní kapacitou, kdy i tahle karosářská verze může dávat ekonomický smysl a může přitáhnout nové zákazníky, protože v této třídě by se jednalo, pokud se nemýlím, o první takový počin.
Avatar - nalimer
12. 12. 2013 12:38
dizajn
tu máte predpokladaný vzhľad. vychádza z návštevy redaktorov v Mladej Boleslavi
[odkaz]

PS - pôjde o štúdiu, do výroby príde až v roku 2015
Rozbalit vlákno
13
12. 12. 2013 12:50
Re: dizajn
No...takhle design snad nedopadne :-|
12. 12. 2013 13:31
Re: dizajn
Ale dopadne.Viz fotka s Kabaňem: [odkaz]
12. 12. 2013 13:36
Re: dizajn
V tom případě marná sláva ;-\
Avatar - iudex
12. 12. 2013 13:59
Re: dizajn
Prečo? Práveže to vyzerá veľmi reálne. A ak myslíš, že dizajn je málo dravý/atraktívny/dynamický, tak od Škody zase nemôžeš očakávať toto: [odkaz] ;-)
12. 12. 2013 15:22
Re: dizajn
Jen doufám, že to nebude mít hluchá místa - nedomyšlené prvky.
12. 12. 2013 19:45
Re: dizajn
Čo nič nemení na fakte, že súčasný dizajn škodoviek je tragický.
12. 12. 2013 21:36
Re: dizajn
Kdyby tak dopad, slintal by jsi, abys ho měl... Ale bohužel na něj nebudeš mít....
Avatar - Pekelná Micinka
12. 12. 2013 14:14
Re: dizajn
Píši to níže, takový čumák měl dostat facelift Superbu. Ale pokud je to jak píšeš, třeba se jedná o studii, kde se přední část zužitkuje právě až v nové generaci Superbu.
Avatar - nalimer
12. 12. 2013 15:11
Re: dizajn
správne uvažuješ.
škoda rieši koncepty ako také vodítka verejnosti. trojuholníkové hmlovky sa pravdepodobne ukážu na Fabií a ďalších vozoch. úprava predných svetlometov asi na nástupcovi Superbu... ...a do 3 rokov povýšia Kabáňa na šéfdizajnera Bugatti... (to posledné je už ako sarkazmus ;-) )
Avatar - iudex
12. 12. 2013 15:54
Re: dizajn
V Bugatti už dizajnérom bol, takže cesta hore vedie len k šéfdizajnéromu VW Group. :-)
Avatar - Emel
12. 12. 2013 16:27
Re: dizajn
Ty přední světla jsou docela divočina... a vzhledem k tomu kusu plechu mezi maskou a světlem se mi to moc nelíbí... vzpomněl jsem si na 1er.
12. 12. 2013 16:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 12. 2013 12:47
"Kufr"
To určitě každého případného zájemce zabolí, že se zavazadelník zmenší. >:D

Jinak je podobný krok naprosto logický. Koncern je koncern, tudíž jakmile vydělá víc Škoda, tak i VW...Podobné auto by přilákalo nové zákazníky (na rozdíl od Rapidu, který zajišťuje spíš jakési přerozdělování především).
Podívám-li se na to očima trhu, je hlad po stylových vozech a v dané kategorii VW group nic nenabízí. Octavia je vzhledem ke své celoevropské poluparitě vhodný základ pro vůz podobné koncepce. Rozumějme - Leon není taková stálice, Golf si chce zachovat výraz klasika, Audi jsou záležitost jiných cenových hladin. Dle mého, chytrý nápad / tah.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Choochoo
12. 12. 2013 13:34
Re: "Kufr"
Osobne si myslim ze se to do vyroby nikdy nedostane. Nejak mi nesedi dohromady Skoda a stylovy vuz ;-)
Avatar - pumpkin
12. 12. 2013 14:29
Re: "Kufr"
V budúcnosti bude musieť aj Škoda robiť štýlové autá. Nemyslím tým imidžovky, ale do detailov prepracované autá so širšou ponukou individualizácie. Mierny náznak už vidieť pri Rapide Spaceback Style.
Avatar - Choochoo
12. 12. 2013 15:47
Re: "Kufr"
Tuhle jsem zrovna Rapide Spaceback zahledl pred saloonem v Roudnici n.L a pusobil na me trochu divne. Ten useklej zadek mi nesedl k tomu dlouhemu predku. Jestli se tohle chce vydavat za stylovku tak to potes koste 8-s
Avatar - Ji/Ri
13. 12. 2013 13:14
Re: "Kufr"
..ale dostane... komu ještě před 15ti lety sedělo naftové suv u porsche?
Avatar - Stejsn
12. 12. 2013 13:53
Co je to zase za článek?
První odstavec: "bude se tedy jednat o pětidveřový vůz se siluetou kupé."

a o něco níže:

"Nepůjde totiž o klasický dvou- nebo třídveřový vůz, ale v souladu se současnými trendy o čtyřdveřový sedan "

WTF UŽ!!!!! :no:
Rozbalit vlákno
38
Avatar - Michal Fokt
12. 12. 2013 14:11
Re: Co je to zase za článek?
Tisíce ostatních čtenářů to pochopily, pozoruhodné. :-)
12. 12. 2013 15:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
12. 12. 2013 16:54
Re: Co je to zase za článek?
Tisíce čtenářů sjely rychle k diskusi nebo pryč z ACZ. Já rovnou rozklikl tu diskusní bublinu.
12. 12. 2013 16:54
Re: Co je to zase za článek?
A jak to tedy je? Je pětidvéřový nebo čtyřdvéřový? Diky za odpověď.
S pozdravem idiot který to nepochopil.
Avatar - šmoula nešika
12. 12. 2013 17:05
Re: Co je to zase za článek?
:yes:
12. 12. 2013 17:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 12. 2013 19:46
Re: Co je to zase za článek?
:yes:
Avatar - RWD
12. 12. 2013 21:41
Re: Co je to zase za článek?
Máš to tam 2x jasně napsáno, potřebuješ na to snad obrázek?
Avatar - Katikakus
13. 12. 2013 07:29
Re: Co je to zase za článek?
Jsou jenom dvě možnosti. Buď jsi Fokt nebo naprosto vymaštěný omezenec. Podle tvého dosavadního působení zde tipuji spíš druhou možnost.
Avatar - RWD
13. 12. 2013 08:11
Re: Co je to zase za článek?
Ještě je tu třetí možnost, že ten vymaštěný omezenec jsi ty. A jelikož nepochopíš dvě jednoduché věty jako pár dalších tady, tak nemusím nic tipovat, ale mám v tom zcela jasno.
13. 12. 2013 09:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
15. 12. 2013 11:44
Re: Co je to zase za článek?
Okej, diky za potvrzeni me domnenky. >:-[]
Avatar - Katikakus
12. 12. 2013 17:41
Re: Co je to zase za článek?
To si delas p*del?! Co je tohle za odpoved? Kde beres jistotu, ze to tisice ctenaru pochopili? Misto priznani chyby a vysvetleni se sklopenymi usi tady delas machry? Trosku pokory by ti nezaskodilo... 8-s
12. 12. 2013 18:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Michal Fokt
12. 12. 2013 19:22
Re: Co je to zase za článek?
Aktivity kolegů v diskuzi nesleduji, nicméně si docela dobře umím představit situaci, kdy k tomu dochází. Pokud má diskutér vychování řeznického psa (nepíská vám v uchu?), nemůže se divit, že se mu dostane v lepším případě asertivní reakce. Naše prababičky šly dokonce ještě dál a říkávaly "na hrubý pytel hrubá záplata". Nevím, z jakého titulu má hulvát očekávat odpověď, respektive dokonce jednání v rukavičkách. Naštěstí je zde dost diskutujících na úrovni a tím pádem se lze pobavit ve vší slušnosti.

Pan šéfredaktor je v online krátce a patrně bude ještě plný ideálů. Vystřízlivění přijde později.
12. 12. 2013 19:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 12. 2013 20:20
Re: Co je to zase za článek?
Upřímně Michale, tuhle reakci jste si také mohl nechat pro sebe. Jako "novinář" by jste měl reagovat uplně jinak. Giglit je tak trošku jinej, to víme, ale od vás bych tuhle reakci nečekal.

Btw Auto.cz upadá od doby spojení s Bleskem. Kdysi to byla špička a čtenáři se jen hrnuli. Nyní je tu víc reklam než je zdrávo, kvalita článků dost upadá a navíc nám sem cpete celebrity z blesku - kdo o to stojí? NIKDO!

Tak pak se nedivte, že jsou čtenáři naštvaní a někdy až agresivní. Prostě je vývoj tohoto webu (omlouvám se za ten výraz) s.e.r.e! A redakci je to úplně jedno.

Toť asi vše, co jsem k tomu chtěl říci ;-)
12. 12. 2013 22:42
Re: Co je to zase za článek?
Dobre zhrnuté.
Avatar - RWD
12. 12. 2013 21:30
Re: Co je to zase za článek?
Avatar - peV
12. 12. 2013 21:46
Re: Co je to zase za článek?
Diskutující na úrovni se jistě najdou, škoda ovšem, že speciálně vy pro ně nedokážete napsat jediný článek "na úrovni". Auto.cz čtu téměř od začátku jeho existence a váš příchod do redakce jsem rozhodně zaznamenal, hůř totiž nepíše ani uklízečka, která se při své práci projede hadrem po klávesnici.
Ne, kritika vaší práce žádné vulgarismy nepotřebuje, vaše úroveň - profesionální a po přečtení vašich názorů zde v diskusi, bohužel i lidská - je velmi zřetelná.
Avatar - Ji/Ri
12. 12. 2013 18:21
Re: Co je to zase za článek?
pochopili? pochopily? .... jak to tedy je? čtenáři pochopili...
12. 12. 2013 18:30
Re: Co je to zase za článek?
Pochopily to jen ženy ;-)
Avatar - šmoula nešika
12. 12. 2013 18:49
Re: Co je to zase za článek?
Pochopily - ty tisíce. O čemž na druhou stranu silně pochybuji...
Avatar - Ji/Ri
12. 12. 2013 19:48
Re: Co je to zase za článek?
...jenomže, mluvnicky, "tisíce" nechápou... chápou to čtenáři.... takže fail... mno, ještě tohle tu chybělo.... :-( 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
Avatar - šmoula nešika
12. 12. 2013 20:57
Re: Co je to zase za článek?
Dobře, nebudu si hrát na gramatického nacistu, ale obdobné: hloučky lidí postávali - bych prostě nenapsal. Čtenářů není podmět a ani předmět, ale přívlastek neshodný. Mezi tisíce čtenářů a čtenáři je rozdíl. To jen tak pro informaci. Sáhodlouze to rozebírat v automobilové diskusi rozhodně nehodlám, sám to nemám rád, jen bych byl nerad, aby došlo k nějaké mýlce, je to přeci jenom rodný jazyk a předmět tvé reakce.

[odkaz] - komentář u fotky
Avatar - white label
13. 12. 2013 00:25
Re: Co je to zase za článek?
Ale ale..., takže bys podobně napsal např.: "jen hrstka lidí pochopili", a nebo (jako např. já, nebo šmoula): "jen hrstka lidí pochopila"? A hrstka (dle tebe "mluvnicky") sama o sobě asi taky "nechápe", co...? :*) >:-[] ;-)
Avatar - Ji/Ri
13. 12. 2013 10:38
Re: Co je to zase za článek?
white, Hrstku sem nepleť >:D
Avatar - HonzoiS
12. 12. 2013 18:58
Re: Co je to zase za článek?
Tak je to "čtyřdvířko" nebo "pětidvířko"?

Jako asi jsem jeden z mála čtenářů, který to nepochopil. To si mám jako vybrat kolika "dvéřák" to teda bude nebo co? Nebo jak si to mám vyložit? :-(
12. 12. 2013 19:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Michal Fokt
12. 12. 2013 19:15
Re: Co je to zase za článek?
Myslím, že v článku vcelku jednozačně zaznělo, kolik dveří auto bude mít, dokonce už ve sruhé větě, tedy aby nevznikly pochybnosti - pět. Současně je pravda, že do dále v textu mělo být zformulováno lépe. Omlouvám se, pokud snad mohly vzniknout pochybnosti.
Avatar - Ji/Ri
12. 12. 2013 19:49
Re: Co je to zase za článek?
Pane Fokte, čtu Vaše řádky... je mi smutno jak dáváte na zadek Češtině....
12. 12. 2013 20:00
Re: Co je to zase za článek?
tak k tomu se připojuji, je to celkem bída ;-\
Avatar - HonzoiS
12. 12. 2013 20:12
Re: Co je to zase za článek?
Děkuji za odpověď.
Jednoznačně?

Cituji: "bude se tedy jednat o pětidveřový vůz se siluetou kupé." = pochopil jsem že to bude PĚTIDVEŘOVÝ vůz.

Ze zajímavosti čtu článek dál a kousek níže je napsáno: "ale v souladu se současnými trendy o čtyřdveřový sedan" = pochopil jsem, že to teda bude ČTYŘDVEŘOVÝ vůz.

Promiňte, ale to mi vážně "jednoznačné" nepřišlo.
Avatar - šmoula nešika
12. 12. 2013 21:20
Re: Co je to zase za článek?
?
To jste si ale vymyslel, ne?
Autoforum.cz [odkaz]
Novinky.cz [odkaz]
A poté si otevřete AutoExpress, zmáčněte F3 a zkuste four-door a five-door.
[odkaz]
Navíc by se mi pětidveřové kupé, jinak asi světová premiéra, zdálo úplně zbytečné.
Zkrátka Vám nevěřím.
Avatar - KubikCv
12. 12. 2013 18:58
Re: Co je to zase za článek?
holky to pochopily...já ne :-)
Avatar - Stejsn
12. 12. 2013 19:11
Re: Co je to zase za článek?
Fokt jde na hate-list. Škoda že to krom diskuse nejde i s článkama.
12. 12. 2013 19:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 12. 2013 15:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
12. 12. 2013 13:56
Reálny plán
Takýto model by mi celkom dával logiku. Z ekonomického hľadiska (čo je pre Škodu vždy prvoradé) by to kľudne šlo; technicky potom nevidím najmenší problém a keďže v koncerne priama konkurencia nie je (najbližšie je až A5 SB), ani VAG by s tým nemal mať "politický" problém. Klasické dvojdverové kupé (ako mylne navodzuje nadpis) by zrejme bola ekonomická samovražda; na to Škoda nemá zákazníkov (preto Tudor nemal nikdy nádej na život). Avšak módne a stále dostatočne praktické "päťdverové kupé" by iste šlo dobre na odbyt, čo ukazujú predaje takýchto "kupé" u iných značkách (najviac predajný trhák CLA, ktorý momentálne ťahá celý Mercedes).
Za použitia existujúcej techniky Octavie by sa v podstate vyvíjala nanovo len kasňa a teda i cena by sa iste dala udržať v dimenziách Octavie, len s miernym "luxusným príplatkom".
Rozbalit vlákno
18
Avatar - nalimer
12. 12. 2013 15:07
Re: Reálny plán
pôvodný plán bolo CC z Golfu, ale nakoniec sa rozhodli pre Octaviu.
predpokladám však, že auto bude mať motory od 90kW, len 2 výbavy a cenníkovo s príplatkom o cca 1500€ od rovnako vybaveného liftbacku. za krásu sa platí...
Avatar - iudex
12. 12. 2013 15:16
Re: Reálny plán
Tak nejak. Najslabšie TSI zrejme vypustia, aby sa podporila tá imidžová nadstavba a aj výbava bude iste trochu prispôsobená vyššiemu product positioningu.
Avatar - Snooob
12. 12. 2013 16:45
Re: Reálny plán
Pokaľ viem Golf CC (+ Alltrack) sú aktuálne...
Avatar - Choochoo
12. 12. 2013 16:04
Re: Reálny plán
Jen by me zajimaly naklady ktere jsou na techniku OIII a na kastli OIII.
Da se rici, ze naklady na techniku jsou u OIII minimalni, protoze je technika prevzata z Golfa a pouziva ji kde kdo. Pokud si dobre pamatuji tak naklady na vyvoj, vyrobu kastle tvori 90% ceny, takze bych si netroufl tvrdit ze naklady budou male.
Ono Skoda by mohla vyrabet i Supersporty, pac Ferrari je ma kazdou chvili vyprodane, kdyz jsme u toho srovnani s Mercedesm. Jsem zvedav jak to dopadne, ale zatim lezou od Skody lowcosty, takze necekam velke prekvapeni, spise zadne.
Avatar - Emel
12. 12. 2013 16:39
Re: Reálny plán
Mně naopak smysl moc nedává. Je tu Rapid jako "obyčejný" liftback a pak Octavia jako "lepší" liftback. No a nyní tu bude ještě jeden liftback se stejnou technikou? Zřejmě menší za více peněz. Jak ho bude Škoda diferencovat od Octavie? Nabízejí se prémiové materiály a design, ale upřímně... moc prostoru pro takové auto nevidím.
Avatar - iudex
12. 12. 2013 17:10
Re: Reálny plán
Rapid je hatchback, nie lift a naviac low-cost. Octavia CC sa bude snažiť pôsobiť prestížnejšie, ako bežná Octavia, k čomu mu má pomôcť najmä tá atraktívnejšia karoséria a podporne iste aj nejaké odlišnosti v motorizáciách/výbavách (tipujem, že CC bude začínať vyššie, ako Octavia). Ostatne dobre sa to dá posúdiť na príklade CLA: technicky vychádza z Ačka, ale dizajnovo silne čerpá z CLS, čo mu pridáva na image a odôvodňuje vyššiu cenu, ktorá je na úrovni o triedu väčšieho Céčka. Práve dizajn dovoľuje v podstate bežnému sedanu nižšej strednej triedy s predným pohonom, aby sa predával za rovnaké ceny, ako stredná trieda so zadným pohonom. A predával tak dobre, že je ťahúňom celej automobilky.
Takže je to vo svojej podstate geniálna a geniálne jednoduchá myšlienka, ako rozšíriť porfólio za pár šupov a súčasne zvýšiť image celej automobilky (posun od striktne účelových simply clever áut k viac imidžovému modelu v štýle prémiových automobiliek).
Avatar - Emel
12. 12. 2013 19:51
Re: Reálny plán
Rapid je liftback. Rapid spaceback je hatch ;-) .

Mercedes CLA je sice zajímavý fenomén, ale... opravdu se to může podařit Škodovce s nějakým derivátem Octavie? Navíc... CLA a A se liší hodně. Jak se bude lišit Octavia od Octavie CC?
Avatar - Blue Sun
13. 12. 2013 07:22
Re: Reálny plán
Osobně si spíš myslím, že by pak Octavia CC kanibalizovala svou starší sestřičku a brala jí prodeje. Odlišnost by byla v zásadě minimální a tím pádem by nemohli nasadit ani kdovíjak vysokou cenu.
Avatar - iudex
13. 12. 2013 08:43
Re: Reálny plán
Hanba mi, mal som pred očami len Rapid spaceback; jasné, že základný Rapid je lift. :*)
Ale ak chceš vizuálne odlišnosti pri rovnakej technickej báze a rovnakom type karosérie, vezmi si Passat a Passat CC: oba štvordverové sedany na rovnakom podvozku, s rovnakou technikou, motormi a pod. a predsa odlišné a predajmi opodstatňujúce právo na paralelnú existenciu.
Avatar - Emel
13. 12. 2013 09:30
Re: Reálny plán
No ano. Ale jak to skončilo? Vyčleněním CC z modelové řady Passatu.

Volkswagen je sice lidový vůz, ale přesto má ve světě poměrně silnou image. Škoda ve své novodobé historii zatím žádné podobné auto neměla a k její image mi CC moc nesedí. Ale dobře, jednou se začít musí...
Avatar - iudex
13. 12. 2013 10:07
Re: Reálny plán
Presne ako hovoríš, začať sa niekde musí (viď Yeti). Takže možno najskôr to bude také opatrné, s čo najnižšími nákladmi a keď sa "kupé" chytí, tiež sa môže ako model osamostatniť a viac odlíšiť technicky či motoricky.
Avatar - Ji/Ri
12. 12. 2013 18:19
Re: Reálny plán
..."mierny luxusný príplatok" ale už Octa má....
12. 12. 2013 21:16
Re: Reálny plán
Který samozřejmě vážný zájemce u dealera srazí do sum běžných ... minus 8 - 14% u vyšších motorizací a výbav není problém.
Avatar - Katikakus
12. 12. 2013 14:01
Info i s foto mozneho vzhledu...
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
12. 12. 2013 14:11
Re: Info i s foto mozneho vzhledu...
Škoda, takovej čumák by si zasloužil facelift Superbu, ne to, co dostal teď.
12. 12. 2013 14:31
Re: Info i s foto mozneho vzhledu...
Všichni kopírují jeden neúplný tvar světel, jejichž část byla vidět na nedodělané hliněné maketě. 8-s
12. 12. 2013 20:02
Re: Info i s foto mozneho vzhledu...
Máš pravdu, nelíbí se mi to stejně jako přední světla na BMW 1er - také jsou nedodělaná :no:
Avatar - Pekelná Micinka
12. 12. 2013 14:08
Kabnanova koleda
Jeden řeže stromky, jinej zase sloupky. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
12. 12. 2013 15:08
Germán - dobrák
Pokud WV podpoří škodu v produkci oktávky ve variantě CC, tak si už fakt o nich začnu myslet, že ti germáni to s náma myslí dobře. :yes: >:D
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2013 15:26
OCCTAVIA
Zpráva kvartálu. Škoda evidentně nebude žádnou koncernovou husopaskou, naopak. Volkswagen tímhle krokem jistě oceňuje um, soustředěnost a historii škodováků. Neutuchající výboje Škody (Superb, Yeti...) nesou své prestižní ovoce.

Karosářsky vzato je to logiCCký krok, Octavia je k této variaci vlastně předurčena. Za nijak vysoké vícenáklady získají zákazníci "vícemodel" - prestiž stoupne o desítky procent a posílená image vřadí Octavii v emoční třídě po bok elity (CLA...)

Dnes velké - BRAVWO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
19
12. 12. 2013 15:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 12. 2013 15:45
Re: OCCTAVIA
A ty si dej prášek, opět ti vytekly nervičky, opět se tu chováš jak ubožák. :-! :no:
12. 12. 2013 15:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 12. 2013 16:03
Re: OCCTAVIA
>:D
Zajímavě to musí vypadat, když je tvá psychická labilita, podpořena opravdovým důvodem. >:D
12. 12. 2013 16:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 12. 2013 16:21
Re: OCCTAVIA
Ty nikdy nechceš, jen pak napíšeš stohy nesmyslů a debilit. A že se prej hádám. >:D :yes:
12. 12. 2013 21:22
Re: OCCTAVIA
tak tady chybí už jen strýček BLB >:D
12. 12. 2013 16:23
Re: OCCTAVIA
pribehnul si jelito panickovi pusinkovat kotniky?
12. 12. 2013 16:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
12. 12. 2013 16:33
Re: OCCTAVIA
Dovolím si připomenout ti tvé pochyby o řadě DS u Citroenu. Napsal jsi tuším tehdy něco v tom smyslu, že Citroen už jeden hatchback má a jestli tedy řada DS má znamenat, že běžná C4 je jaksi... ošklivá.

Aplikováno na současnou situaci Škody... Škoda už jeden kompaktní liftback má. Počkat, ona má vlastně dva. A teď bude mít tři? Jak se asi nová OCCtavia vymezí proti běžnému modelu? Technikou asi ne, Octavia toho umí tolik, že si neumím představit, s čím by CC mohlo přijít. Designem? Ano, taková je asi myšlenka, ale... no, nechme se překvapit.
12. 12. 2013 16:46
Re: OCCTAVIA
No teď si tedy znatelně šlapeš na jazyk, Emele, to se na mně nezlob. OCCTAVIA není (nebude) přece další jakostní modelová produkce, jako tomu je v případě citroenů DS, je to "jen" rozšíření karosářské nabídky u stávajícího modelu. Tvar karoserie (CC) je na prestižním vrcholu doby, Škoda zaslouží velkou pochvalu za to, že v čase stíhá i s takovými velmistry, jakým je mercedes. CLA prostě prošlapuje cestičku a OCCTAVIA tento směr následuje. Vnímám to velmi nadějně.
Avatar - Emel
12. 12. 2013 16:54
Re: OCCTAVIA
Jaký je rozdíl mezi pětidveřovým CC a liftbackem?

Pokud by šlo jen o další karosářskou verzi Octavie, se zachováním všech markant modelu a například stejným interiérem, pak by to už nedávalo smysl vůbec žádný. Zde zveřejněné fotky navádějí na (logickou) myšlenku, že diferenciace od Octavie má být mnohem větší... třeba jako u A5 nebo CC (nebo 4er). To jsou už dnes oba samostatné modely... modely pozicované nad běžným modelem příslušné značky.
12. 12. 2013 17:00
Re: OCCTAVIA
Cítím v tom zárodek jakési "super-octavie", jasně, tvar karoserie bude vzdálený profilu jaký má klasický sedan, včetně liftbacku a půjde více směrem k boční linii coupé.
Avatar - Emel
12. 12. 2013 20:00
Re: OCCTAVIA
Super-Octavie říkáš. No vida, a jsme zpět u "fenoménu DS".

Já nevím, pro Škodu je to pole neorané, které nejde se Simply clever příliš dohromady. Ale necháme se překvapit...
12. 12. 2013 20:30
Re: OCCTAVIA
S tím bych i souhlasi, Simply clever a Octavia CC nejde moc dohromady. Nicméně třeba je to snaha postavit tenhle model kvalitativně výš v měřítkách třídy a případně z ní vykřesat další modelovou řadu, např jako je Passat a CC. No uvidímě ;-)
Avatar - Emel
12. 12. 2013 21:56
Re: OCCTAVIA
Ono je s tím spojeno nejedno dilema. Například.. bude to mít s 1.4TSI torzku nebo ne? Pokud ano, pak image stylovky ztrácí něco ze svého lesku. Pokud ne, pak staví kupujícího před nepříjemné dilema mezi prostorem a podvozkem. Ale dokud kupující vybírá ze dvou Škodovek, je asi vše v pořádku...
Avatar - Ji/Ri
12. 12. 2013 18:18
Re: OCCTAVIA
Mno, tím, že si na montérky přišiju zlaté knefle, tak se z nich nestane oblek od Bosse. Škoda měla šanci s novou Oct. na super octavii... že se tu nakonec koukáme na UH /univerzální hnědku/ je opravdu škoda.... :-O 8-s
12. 12. 2013 19:20
Re: OCCTAVIA
Vyčkejme finální verze.
Avatar - Emel
12. 12. 2013 20:01
Re: OCCTAVIA
Já bych to tak kriticky neviděl... Škoda dostala Octavii přesně tam co chtěla a globální prodeje potvrzují, že se trefila.
Avatar - twistedTSD
12. 12. 2013 16:18
Dočkáme se jej?
Tahle zpráva mě dost překvapila. Dokázal bych si podobný model představit u VW (jakožto koncernového přeborníka v obsazování nejrůznějších segmentů), u Seatu (jakožto značky, která potřebuje budovat "stylovou" image). Ale u automobilky se zaměřením, jaké má Škoda?...Na druhou stranu, pokud se studie promění v sériový model, budu z toho mít jen radost! :yes:
Rozbalit vlákno
1
12. 12. 2013 16:32
Re: Dočkáme se jej?
S tím, co Seat měl, nedokázal účinně naložit. Není tedy důvod mu cpát modely, které nedokáže prosadit.
Možná časem.
Avatar - Armin Tamzarian
12. 12. 2013 17:13
Nový Superb?
Ještě je poměrně brzy, zatím je to jen asi nástřel..
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2013 18:07
Možná
se mýlím, můj názor je že z toho mraku pršet nebude. Už jsme viděli Tudor, hezké auto ovšem pouze studie. Nevím proč by Volkswagen nastrkal do současné Octavie levnou techniku, méně kvalitní materiály a pak to otočil v luxusnější variantu. Navíc jak zde bylo správně již řečeno Rapid, Octavia a Octavia kupé. Příliš mnoho variant v jednom segmentu.

Pro iudexe Rapid JE ne že není liftback. Hatchback je Rapid Spaceback.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
12. 12. 2013 18:15
Gulash Globus
...ať se snažím jak se snažím, přijde mi to jako guláš v globusu... jedna hnědka na 4 způsoby. Většinou se stává, že auta jsou v základu nic moc a s přibývajícíma zlatkama na účtu prodejce se z kopyta stává mňouk...ale, tohle neplatí u Oktavie. Ať se dívám, jak se dívám, jsem rozpačitý. Oktavie není totiž nic jiného, než právě ta UH - univerzální hnědka. V liftu - je to bída a nezachrání ji ani sekerka na zadním okně, náprava jen lešeňovka, interiér, ano, tady si to řekněme narovinu, ten je důstojný....svou emoční důstojnost by mohl propůjčit na pohřeb křečka. Kombík... opět: universal braun. O ceně Octy není třeba diskutovat, ta je úplně mimo. Technika jen srovnatelná, nebo horší než konkurence. Teď má škoda možnost do třetice o reparát a představit nám konečně auto. Ale, jaké? ... s tím nudným, smutným, pohřeb křečka evokujícím interierem? Nebo že by snad usadili konkurenci technikou? --- možná ano: 1,6 TDi, dsg, za 860...no malinký příplateček za škoda luxus je na místě. Ano, jsem ze škodovky rozčarován. Měli by ji změnit název... tohle si nezaslouží nosit jméno Oktavia.... . 8-s
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
12. 12. 2013 20:21
Re: Gulash Globus
Tady musím nesouhlasit snad se vším.
- Zejména kombík vypadá parádně. A to dokonce i na menších kolech, řekněme od 16" výš... pro optimální efekt to samozřejmě chce hezká kola a pěknou barvu, kterých má ale Octavia spousty [odkaz]
- Techniku může většina konkurence jen závidět. Bohatá paleta motorů, prakticky libovolná kombinovatelnost s DSG, pár variant v 4x4, zajímavé prvky výbavy. Torzka vzadu je jediný vážnější problém
- Interiér nese stopy šetření. Na druhou stranu - Dynamic sedačky jsou fajn, volant taky, ergonomie je bez připomínek.
- 1.6TDI za 860 (778, abychom byli přesní) je extrém, který bys měl se svým rozhledem jako takový chápat. Sám dobře víš, na kolik přijde naftové RSko...
12. 12. 2013 21:52
Re: Gulash Globus
Zvláštní, než jsem rozkliknul tvůj odkaz říkal jsem si bude tam stříbrná Octavia kombi. A co by jste řekli? Byla tam. >:D
Avatar - Emel
12. 12. 2013 22:01
Re: Gulash Globus
První obrázek z googlu. Je fakt, že stříbrná je poněkud neinspirativní... zejména když se pro Octavii nabízí 68 (!) barev.
Avatar - Ji/Ri
13. 12. 2013 10:44
Re: Gulash Globus
68? to už je jak display ajfounu >:D ;-)
Avatar - Emel
13. 12. 2013 10:54
Re: Gulash Globus
68 se ti na displej ani nevejde. A samozřejmě... jedno auto = jeden lak, ne že si to naplácáš vše na jedno auto ;-) .

Ale na vážno - tomuhle umí konkurovat málokdo, možná nikdo. Vzpomínám na barevnou paletu třeba Sharana (ale i dalších), kde krom šedé, černé, bílé a stříbrné v různých odstínech nebylo prakticky nic...
Avatar - Ada je zase tady
13. 12. 2013 01:02
Re: Gulash Globus
Já zase, když jsem četl tu ultrakrávovinu, si v duchu říkal: to je tak hloupé, že to musel napsat někdo od rendlíkovců. A co byste řekli? Když jsem se podíval na autora, byl tam nepochybně přítomný syndrom silného zarendlíkování >:D
13. 12. 2013 07:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
13. 12. 2013 10:42
Re: Gulash Globus
...ano, na fotkách vypadá skvěle, uznávám. Na cestě je to unylák jak vyšitý. Něco tak starého a nudného.... škoda.... a to víš, že rs byla jedním kopytem ve stáji.... k tomu interiéru.... je perfektní, ergonomie výborná... že se šetřilo, pal to čert, ale je to ponurá kantýna....
Avatar - Emel
13. 12. 2013 10:52
Re: Gulash Globus
Tak uvnitř to není divočina jako... no, třeba jako RX-8 v červené :-) . Ani jako Focus nebo i30. Ale základ jsou sedačky a volant a ty jsou ok - nikdy se mi nelíbily volanty s tím stříbrným účkem, takže já jsem rád za aktuální konzervativní proud.

Na cestě se mi líbí pokud má xenony, hezká kola a hezkou barvu. Z toho co běžně potkávám u mě vede kombík v denim blue.
12. 12. 2013 21:46
Re: Gulash Globus
Holt si kup něco jiného...máš-li na to....
Avatar - Ji/Ri
13. 12. 2013 10:43
Re: Gulash Globus
Mám nemám...o to nejde....
Avatar - aproximus
13. 12. 2013 10:59
Re: Gulash Globus
abych pravdu řekl, interiér mi na nové octávii vadí nejméně, resp je bez výhrad. samozřejmě nemyslím výbavu "holobyt".
12. 12. 2013 19:54
Mňa by zaujímalo,
kam zmizla diskusia spod článku "Zeptejte se Pavla Šilhy, ředitele Opelu ČR a SR"...?
Dovolil som si poznamenať, že od dotyčného panáčika, ktorý sa večne tlemí z fotiek v kdejakom médiu namiesto práce pre Opel, nechcem vedieť nič, lebo aj tak okrem marketingových drístov a samochvály ako odpoveď nedostanem, a hľa, už to niekto šikovný "upratal"...
Ale zbytočne, pravda sa zamiesť pod koberec nedá. Blesk ostane Bleskom.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PSA Peugeot Citroën
12. 12. 2013 20:18
Coupé
Jste snad skoro všichni praštění??? Kdo sakra řekl že se Škodovka musí držet svého hesla. Nechápu vás lidi... kdy konečně nékteří lidé začnou psát normální komentáře a né nesmysly
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vabis
12. 12. 2013 23:12
tudor
Snad to bude hezké, jak byl ve své době vínový tudor (two door) :yes: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
13. 12. 2013 00:22
Milá redakcia
Milá redakcia,
to čo tu predviedol pán Fokt 12.decembra okolo 19tej hodiny je už vrchol neprofesionality. Chcem sa spýtať či je fakt potreba na vami tak ospevovanom "najlepšom" webe o autách v ČR, urážať vlastných čitateľov a diskutérov. Toto už nie je ani úroveň toho média pod ktoré patríte. Hlboko ste pod ňu klesli. Vaše články o kadejakých hviezdach a ich autách ešte trpíme. Raz za čas nejaká PR správa, čo už. Ale aby váš zamestnanec urážal de facto klientov svojej firmy, to je už úplná stoka toho čo sa tu za dlhé roky udialo.
A to nespomínam tú podivnú machináciu v nejakej diskusii, z ktorej nám nepriamo vyšlo že tento redaktor vystupuje v diskusii ako jeden z členov fóra. Na toto nemáme dôkazy, ale samo to môže hovoriť za veľa.
Viem, že mi neodpoviete, ale to ani nečakám, hanbu si tu robíte hlavne vy a skôr či neskôr to na číslach návštevnosti pocítite.
Rozbalit vlákno
4
13. 12. 2013 07:54
Re: Milá redakcia
Oni to už cítia dosť dávno. Na ACZ bývali iné časy...
13. 12. 2013 08:34
Re: Milá redakcia
Velmi pekne napsane!

Bez ohledu na vystupy nekterych diskuteru, novinar se musi nad toto povznest a nenechat se unaset svymi emocemi a takto reagovat.

Je to velmi neprofesionalni.

P.S. Neprisel pan Fokt z webu autoforum.cz Odpovidal by tomu jeho styl prace a take politicka prislusnost :-)
13. 12. 2013 09:23
Re: Milá redakcia
Ja tu prítomným pánom novinárom nerozumiem. Viem že diskutér GTI z nich robí majstrov pera a píše o nich podobné zlátaniny pre nás na zasmiatie, ale to nie je nikdy možné. Aj ten novinár si musí uvedomiť, že aj tu prídu ľudia, ktorí sa vcelku dobre do aut vyznajú a naštve ich keď server s tak vysokou návštevnosťou je schopný zverejniť niečo takéto. Ja už to beriem s rezervou a práve tento článok je dôkazom úplného amatérizmu tohoto serveru. Keď už námety článkov kopírujem od konkurencie, tak aspoň si zadám odkaz na to, že kto túto informáciu zverejnil ako prvý. Lenže to by pán novinár strávil zbytočný čas písaním textu a predsa on môže svoj pracovný čas tráviť aj inak.
Fokt je kapitola sama o sebe, jeho prvé články boli zlé, skrátka zlé. Niekedy som už podľa nadpisu vedel, že ich písal on. Diskutéri ho najskôr slušne upozorňovali, že nech s tým niečo spraví. Ale, on to pochopil opačne a sú zo dňa na deň horšie. Nikoho sa nezastávam, ale asi disktujúcim praskli nervy po možno pol roku žiadostí o zmenu štýlu písania a pod.
Ad Autoforum.cz. Ja som tam prešiel s tým, že aspoň niečo lepšie si prečítam, ale ich minulý výplod na účet nového Clia RS a 5000 vyrobených kusov sa na nich úplne podobá. Nie je to podľa ich gusta tak to nemá čo jazdiť po cestách.
13. 12. 2013 10:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 12. 2013 07:44
ja neviem
je dnes 1.4 ? :-)
CC kupuju ludia pre image. Skodovka je dobre auto a nespochybnitelne nova octavia. Ale prave to co nema je image. Skodovku si nekupuju ludia preto aby ukazali svoj spolocensky status. Je to obycajne fleetove vozidlo, ktore manazer dostane. CCko moze byt pekne, ale bude to nepredajne.
Rozbalit vlákno
0