Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

VW Kombi: Legendární Bus asi nekončí, zachrání ho výjimka na povinné ABS a airbagy

7 komentářů

Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
To je otázka, ABS je bez diskuze, airbag vyžaduje spoustu věcí okolo, které se kvůli němu musí přepracovat, pásy asi problém nebudou, sedačky vypadají relativně moderně, sloupek řízení? Těžko říct. Nebo spočítali, že by to zkrátka bylo moc drahý, zvlášť když by spoléhali na různé vyjímky. Docela škoda, že nerozpracovali koncept z přelomu tisíciletí, ale série by asi pro brazilský trh byla moc drahá a složitá. Ale moderní stylový van s retro designem na trhu chybí v US a Evropě by se mohl chytit.
Avatar - jozephko
jozephko
T2-ka je len faceliftovaná T1-ka (na pôvodnú techniku ušili modernejší kabátik). A tá vznikla už v roku 1948.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
tím je řečeno vše 😄
Arese
No principiální problém je v tom, že to má trambusovou budku - řidič a spolujezdec sedí na předních podbězích a přední deformační zónu tvoří jejich nohy ;-\ Kdo někdy viděl nabořenou Š 1203, ví o čem mluvím 8-s :no: :no: :no: Korejci tuto sebevražednou koncepci karoserie užitkových aut používali ještě v 90. letech 😢 :no: :no: :no: :no:
Avatar - jozephko
jozephko
15 000 korún nie je ani v Brazília tak veľa, keď ceny áut sú v priemere ešte o niečo vyššie ako u nás. V našich končinách sme prežili zavedenie katalyzátorov, ktoré skokovo zdvihli cenu áut aspoň o 30.000 korún.
Neviem si však predstaviť, ako by dopadli nárazové testy u tejto 60 rokov starej karosérie. Aj keď určite na nej nejaké zmeny odvtedy urobili.
Stačí si porovnať nárazové testy áut z 80. rokov a dnešných áut. A u dvakrát staršieho auta to musí "brazílsky masaker motorovým vozidlom" - aj pri relatívne nízkej rýchlosti. Tam by airbagy boli asi kontraproduktívne - v prípade nárazu je totiž asi lepšie, keď to má vodič čím skôr "za sebou". 😄
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ale proč je tedy tadydůvod k posměchu?

[odkaz]

:-!
Gilgit
VW T2 není starý 60 let.