Včera tu pan Mička psal: "V rámci exkurze jsme navštívili svařovnu a montážní linku."
A Vy dnes píšete: "Britský magazín Auto Express byl pozván do vývojového centra Seatu v Matorellu"
Tak kdo tam v tom Matorellu vlastně byl a kdo jen opisoval a byl tam vůbec někdo? :-)Protože kdyby tam někdo z ACZ byl tak by tato informace o novém SUV tu mohla být už včera.
Na fotkách u zmíněného článku jsem myslím viděl Honzu Koubka. Takže jsem předpokládal, že pozvali vícero redakcí. Očividně tahle akce nebyla omezena na ČR.
pokud chce šáde a seat soupeřit s nissanem qashqai, tak to mají docela problém.prozože nová generace neušla jenom krok,ale několik skoků a je to opravdu perfektní auto [odkaz] se sebevědomou cenovkou [odkaz] .
bravo nissan
pří uvedení na trh si žádná firma a ani nissan nevyndá všechny trumfy na stůl.jinak pokud jsi projel v qashqaii všechny nabízené motory, že tak soudíš, tak klobouk dolů :-!
Nekdo zapomel ze tam bude jeste 1.6 T se 110kw. >:D To dela kazda automobilka ze jsou ze zacatku jen 2 nebo 3 motory.. ;-) Chceto vice cist a minse divit. >:-[]
Je zajímavé, že když já, nebo GTI chválíme Škodu, všichni jdou proti nám a když je zde fanatik značky Nissan, tak to nikomu nevadí, občas ještě přiběhnou Topper (pardon, kia-world) a Gilgit se svými palci.
Já jsem si nevšiml, že by pelikoš pod každým článkem uváděl "ovšem nejlepší volbou v této třídě je.....Micra, Note, QQ atd.". Natož aby s tím otravoval majitele v jejich recenzích na MACZ. Takže si nepleť příznivce s fanatikem. Fanatika poznáš, když se podíváš do zrcadla.
No, moc si nepískej. Většině lidí stačí, když si vzpomenou na tu francouzskou techniku pod kapotou hnisanového Kvaškaje a hned si jsou jisti, že tenhle šuplík nikdy nekoupí. :-!
Vždyť Yeti je kompaktní SUV. Qashqai je také kompaktní SUV. Proč by tedy dělali dalšího konkurenta Qashqaie, když už současný Yeti nabídne stejnou muziku mnohem levněji?
Logičtější by bylo kdyby yeti narostl na těch 4,35m. Protože na jednu stranu se tu mluvilo o větším SUV než je yeti se sedmi sedadly a na druhou stranu ho tady stavějí proti quashqai, který je jen pětimístný a prodlouženou sedmimístnou verzi už ani nedělají. Tudíž kdyby měl nový yeti 4,35m a nad ním i pod ním by bylo další SUV dávalo by to smysl.
Mluvil jsem spíše o prodejních úspěších. Qashqai je celoevropský bestseller, který se stabilně umisťuje v top 10 a fakticky drží Nissan... nechci říct přímo nad vodou, možná by se ani bez Qashe neutopil, ale prostě minimálně v Evropě je to nejdůležitější model značky.
Ano..je to velmi pravděpodobně článek o novém SUV..u Škody zvaném Yeti.. ;-)
A nový VW Tiguan povyroste a půjde proti Nissanu X-trail..
To by dávalo smysl.
Rekl bych, ze clanek splnil ucel. Ctenar pro precteni nadpisu je pln ocekavani co ze to ze Skody zase vyleze za novy model a ono nic. Docela pekny reklamni clanek ;-)
Skoda by se mela s prodeji spise zamerit na velky uspech Dacie Duster, ktery ma o cca 1/2 vetsi evropske prodeje(u nas se na nej ceka cca 3mesice) a az pak se zamerit na krale, ktereho se prodava 4x tolik
Myslím že to Škoda dělá dobře, z několika důvodů
- je lepší učit se od nejlepšího než od druhého nejlepšího
- svým pojetím je Škodovce bližší Qashqai než lowendový Duster
- prodejní čísla nejsou všechno, marže je stejně důležitá
Tak PR ma Skoda urcite okoukly od koncernu, o tom zadna, to dela dobre.
- ucit se muze i od Dustera, pomer cena/vykon, tj. uzitna hodnota, coz ukazuji prodeje v Evrope.
- u motoru dCi a Tce bych nerekl ze jde o lowend, interier po faceliftu rovnez poskocil, ale asi ne kvalit Yetiho. Po skoku vzad ktery predvedla OIII, bych rekl ze Yeti bude rad kdyz poskoci na miste a ne take vzad ;-)
- s marzi souhlas
Co to je zábavné svezení? Myslím si, že svezení by mělo být jisté, pohodlné a bezpečné a ne "zábavné". Osobně si "zábavné" představuji tak, že musím s autem bojovat o co nejlepší výsledek a porazit ho. Pokud auto pojede v klidu přesně tam, kam budu chtít, nebude se kazit nebo nebude chtít sjet do příkopu, není to přece žádná zábava.