Novinky
pokud chce šáde a seat soupeřit s nissanem qashqai, tak to mají docela problém.prozože nová generace neušla jenom krok,ale několik skoků a je to opravdu perfektní auto [odkaz] se sebevědomou cenovkou [odkaz] .
bravo nissan
bravo nissan
a nezapomeňme na oslnivou nabídku motorů. Celý jeden benzinový motor 1,2 a dvě nafty, použitelná jen jedna...Tak to je teda terno 8-s
no je pravda, že ten 2.0dCi tam mohli dát 😐
A to si predstav, ze Yeti mel v dobe uvedeni na trh motory dva. >😁
pří uvedení na trh si žádná firma a ani nissan nevyndá všechny trumfy na stůl.jinak pokud jsi projel v qashqaii všechny nabízené motory, že tak soudíš, tak klobouk dolů :-!
Je zajímavé, že když já, nebo GTI chválíme Škodu, všichni jdou proti nám a když je zde fanatik značky Nissan, tak to nikomu nevadí, občas ještě přiběhnou Topper (pardon, kia-world) a Gilgit se svými palci.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já jsem si nevšiml, že by pelikoš pod každým článkem uváděl "ovšem nejlepší volbou v této třídě je.....Micra, Note, QQ atd.". Natož aby s tím otravoval majitele v jejich recenzích na MACZ. Takže si nepleť příznivce s fanatikem. Fanatika poznáš, když se podíváš do zrcadla.
No, moc si nepískej. Většině lidí stačí, když si vzpomenou na tu francouzskou techniku pod kapotou hnisanového Kvaškaje a hned si jsou jisti, že tenhle šuplík nikdy nekoupí. :-!
no tak dotera súdiac podla predajov asi ani ne >😒]
No, pokud se podívám na český trh, tak tomu tak je. Asi neumíš číst. :-!
Nissan nyní vyrobil dost pěkné obě nové SUV.
Myslím , že VW i Škoda by měly nové modely SUV představit co nejdříve.
Jinak jim ujede vlak..
Myslím , že VW i Škoda by měly nové modely SUV představit co nejdříve.
Jinak jim ujede vlak..
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Na český trh se můžeš dívat ty... možná by ti nakonec stačil trh u vás na vsi 😉 . Škodovka ale už dávno nevyrábí auta hlavně pro český trh...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vždyť Yeti je kompaktní SUV. Qashqai je také kompaktní SUV. Proč by tedy dělali dalšího konkurenta Qashqaie, když už současný Yeti nabídne stejnou muziku mnohem levněji?
Jedině že by udělali z Yetiho 2 malé SUV. To by pak dávalo smysl - Yeti malé, tohle kompaktní a Snowman střední.
Yeti je o dost mensi.
Logičtější by bylo kdyby yeti narostl na těch 4,35m. Protože na jednu stranu se tu mluvilo o větším SUV než je yeti se sedmi sedadly a na druhou stranu ho tady stavějí proti quashqai, který je jen pětimístný a prodlouženou sedmimístnou verzi už ani nedělají. Tudíž kdyby měl nový yeti 4,35m a nad ním i pod ním by bylo další SUV dávalo by to smysl.
bude kupovat tolko debilnýh aut?? 8-s
že to bude vypadat lépe, než na tom extravagantním obrázku. A hlavne, ze to bude větší než Kvaškaj. Ostatně toho už převálcoval Yeti.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Leda že by se Qashqai uválel smíchy. Kdyby Yeti něco převálcoval, těžko by ve Škodovce zvolili Qashqai jako svůj vzor.
no vzhledem k tomu ze yeti nevyjede na dvaceticentimetrovej obrubnik tak toho moc neprevalcuje >😒]
Neni to nove SUV jen nastupce Yetiho? Rozmery jsou cca stejne, motory take.
O cem ten clanek vlastne je???
O cem ten clanek vlastne je???
Ano..je to velmi pravděpodobně článek o novém SUV..u Škody zvaném Yeti.. 😉
A nový VW Tiguan povyroste a půjde proti Nissanu X-trail..
To by dávalo smysl.
A nový VW Tiguan povyroste a půjde proti Nissanu X-trail..
To by dávalo smysl.
Rekl bych, ze clanek splnil ucel. Ctenar pro precteni nadpisu je pln ocekavani co ze to ze Skody zase vyleze za novy model a ono nic. Docela pekny reklamni clanek 😉
Skoda by se mela s prodeji spise zamerit na velky uspech Dacie Duster, ktery ma o cca 1/2 vetsi evropske prodeje(u nas se na nej ceka cca 3mesice) a az pak se zamerit na krale, ktereho se prodava 4x tolik
Skoda by se mela s prodeji spise zamerit na velky uspech Dacie Duster, ktery ma o cca 1/2 vetsi evropske prodeje(u nas se na nej ceka cca 3mesice) a az pak se zamerit na krale, ktereho se prodava 4x tolik
Myslím že to Škoda dělá dobře, z několika důvodů
- je lepší učit se od nejlepšího než od druhého nejlepšího
- svým pojetím je Škodovce bližší Qashqai než lowendový Duster
- prodejní čísla nejsou všechno, marže je stejně důležitá
- je lepší učit se od nejlepšího než od druhého nejlepšího
- svým pojetím je Škodovce bližší Qashqai než lowendový Duster
- prodejní čísla nejsou všechno, marže je stejně důležitá
Tak PR ma Skoda urcite okoukly od koncernu, o tom zadna, to dela dobre.
- ucit se muze i od Dustera, pomer cena/vykon, tj. uzitna hodnota, coz ukazuji prodeje v Evrope.
- u motoru dCi a Tce bych nerekl ze jde o lowend, interier po faceliftu rovnez poskocil, ale asi ne kvalit Yetiho. Po skoku vzad ktery predvedla OIII, bych rekl ze Yeti bude rad kdyz poskoci na miste a ne take vzad 😉
- s marzi souhlas
- ucit se muze i od Dustera, pomer cena/vykon, tj. uzitna hodnota, coz ukazuji prodeje v Evrope.
- u motoru dCi a Tce bych nerekl ze jde o lowend, interier po faceliftu rovnez poskocil, ale asi ne kvalit Yetiho. Po skoku vzad ktery predvedla OIII, bych rekl ze Yeti bude rad kdyz poskoci na miste a ne take vzad 😉
- s marzi souhlas
Co to je zábavné svezení? Myslím si, že svezení by mělo být jisté, pohodlné a bezpečné a ne "zábavné". Osobně si "zábavné" představuji tak, že musím s autem bojovat o co nejlepší výsledek a porazit ho. Pokud auto pojede v klidu přesně tam, kam budu chtít, nebude se kazit nebo nebude chtít sjet do příkopu, není to přece žádná zábava.
A Vy dnes píšete: "Britský magazín Auto E😜ress byl pozván do vývojového centra Seatu v Matorellu"
Tak kdo tam v tom Matorellu vlastně byl a kdo jen opisoval a byl tam vůbec někdo? 😄Protože kdyby tam někdo z ACZ byl tak by tato informace o novém SUV tu mohla být už včera.