Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes W201/W202: Baby-Benz a první C jezdily i na elektřinu

17 komentářů

Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
Pěkná záležitost 1990tých let, BMW mělo podobný nedokončený program [odkaz] Už aby přišel nový Mercedes-Benz B Electric (2014) [odkaz]
>😒] :yes: >😒] :yes: >😒] :yes: >😒] :yes: >😒] :yes: >😒]
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Nic proti elektromobilu. Hned, jak takový vůz zvládne dojet během jednoho pracovního dne po dálnici (v zimě, kdy je nutno ve voze topit) z Plzně do Ostravy a zpět, jeho pořizovací cena bude srovnatelná s dnešními vozy a životnost akumulátoru bude (se ztrátou kapacity do 20😖 alespoň 10 let, jdu si ho koupit. 😉

Do té doby budu raději jezdit s vozem, který má pod kapotou nefrancouzský diesel. :-!
vrkuboy
Takže například JTD... dobrá volba Ádo :yes:
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
Ne nadarmo se některým ty říká vocas, jsou totiž až TI NA KONCI. A tu cestičku musí prošlapat TI LEPŠÍ 😉 >😁
Avatar - Emel
Emel
Pokud někoho baví brodit se sněhem víc než kráčet po cestě, je mu to přáno 😄
vrkuboy
Díky za podobné články!!! :yes:
Toto je typicky priklad marketingu znacky, ktora zaspala dobu, a teraz potrebuje ukazat, ze aj ona vlastne bola pri tom, a ze dnesne pokusy o hybridy su vlastne len pokracovanim vyvoja.

Nuz, nie, mily Mercedes.

MP3 prehravace existovali pre iPodom. Toto je MP3 podoba pokusov Mercedesu o elektricke auto - [odkaz]

Este aj GM to zo zaciatku zvladal lepsie - [odkaz]

Otcom modernych hybridov je Toyota. Mercedes v tychto dejinach miesto nema.
IPace
proc by meli zaspavat dobu? proste jen neuspechali uvedeni, ono kuprikladu i Mercedes A (W168 ten co mel problem s losim testem) z roku 1997, mel bejt elektromobilem, a taky prosto ma tak vysokou podlahu, pod celou kabinou je vpodstate 10-15cm vysoky prostor pro pripadne baterie, ale proste asi usoudili ze je jeste brzo nato uvadet elektromobil [odkaz]

a ted maj moznost na tom spolupracovat s Renaultem/Nissanem a do sveta elektromobilu naskocit elegantneji a s vetsi jistotou
_MT_
Elektromobil myslím připravovali kvůli Kalifornii. Ale snad došlo ke změně legislativy, takže to nebylo potřeba. Automobilkám jde zkrátka o peníze. A v elektromobilech a hybridech je jich pořád mnohem méně než v konvenčních pohonech. Postavit elektromobil zvládne každá z nich. Vydělat na tom, to je to, oč tu běží.
Toyota tiez "uspechala" uvedenie Priusu?
Mala odvahu, technologie, ukazalo sa, ze to bol spravny krok.

Ze Mercedes nemal ani odvahu, ani technologie?
IPace
Prius je elektromobil? neni tu nahodou rec o cistych elektromobilech?

nikdo tu Toyote nezpochybnuje jeji uspech v hybridech
Sleeper
Elektromobily existovaly dávno předtím, než vznikl "sériový" GM EV1. Jak projekt dopadl, víme. V USA už se elektřinou poháněná auta objevila v malých sériích dlouho před první světovou válkou (například Detroit Electric, Baker apod.). Článek pouze připomíná to, že ani Mercedes v oboru není úplným nováčkem a věnuje se jen "kompaktní" třídě. Například historii elektromobilů BMW najdete zde - [odkaz] .
vrkuboy
Než napíšeš podobnou hloupost tak si zjisti fakta: [odkaz] kdo zaspal dobu?
Skvele, link na elektricke auto, ktore prislo posledne k stolu a aj to len ako koncept.

Nez reagujes, je dobre precitat si prispevok.

Mercedes ma v ponuke par hybridov. Ma elektricke SLS. To su DNESNE produkty.
Navyse som pocul, ze SLS sa predava ako horuce rozky a sluzi ako ucebnicovy priklad uspesnej masovej komercionalizacie elektrickeho pohonu..... (vystraha: SARKAZMUS).

Takze, mily vrkuboy... bola to Toyota, ktora postavila prvy realne vyuzitelny hybrid, bola to Toyota, ktora dokazala, ze hybridy dokazu byt komercne uspesne v beznych automobilovych triedach, bola to Toyota, ktora vytvorila uplne novy segment trhu.

A je to Tesla, ktora uspesne predava elektricke auta. Nie Mercedes.

SLS je proof of concept, ale nic ine. Nehovoriac o tom, ze tento koncept sa objavil prilis neskoro na to, aby mu patrilo akekolvek prvenstvo.
vrkuboy
Co není může být 😉 Hybrid je jen kompromis (umí to všechno ale nic pořádně). Hybridy jsou dávno překonaná věc a Tesla je toho důkazem. Za zaspání doby považuji právě hybridy, které nemají žádnou budoucnost. 100% elektro je budoucnost a BMW se svojí i3 a výhledově í8, Tesla, elktro koncernu Renault-Nissan jsou aktuálně špičkou a SLS ve videu výše jasně ukazuje kterým směrem půjde Mercedes a mají našlápnuto solidně. Vzhledem s narůstající kooperací Mercedesu s Renaultem je to otázka času.
Hybrid je jen výsledek neschopnosti výrobit kvalitní elektromobil a neschopnosti takový vůz prodat. Naštěstí tyhle ledy už Tesla prolomila.
_MT_
Samozřejmě, že má hybridní systém budoucnost. Protože místo spalovacího motoru můžeš použít třeba palivové články. Hmotnost, cena i rozměry půjdou dolu. A má jasný přínos. To jen ty současné kombinace nečeká moc dlouhá budoucnost.

Jestli za 20 let bude lepší mít v autě baterii, nebo palivový článek, je otázka. Oboje má ještě před sebou cestu.
novice
Ty jsi taky prekonana vec 😄
Vsechno ma svuj cas a dokud nebudou superduper nabusene baterie ci jiny zdroj energie, treba i te ktera se da doplnit behem par sekund na cerpaci stanici, tak je (zatim) cas pro hybridy typu spalovaci motor + baterky. A pravdepodobne jsme jeste porad spise v zacatcich ery hybridu nez na jejim konci i kdyz vyvoj muze jit nekdy milovymi kroky. Ale doba, kdy bude vetsina aut na jiny nez spalovaci pohon jeste nedozrala.