Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi obrací: Elektrický supersport R8 e-tron bude

Omezená série elektrického supersportu z Ingolstadtu nakonec přece jen vznikne. Autu pomohl nový šéf vývoje značky.
Zpět na článek
16. 12. 2013 08:22
16. 12. 2013 08:52
16. 12. 2013 10:15
16. 12. 2013 10:32
16. 12. 2013 12:56
16. 12. 2013 13:44
16. 12. 2013 14:35
16. 12. 2013 16:10
16. 12. 2013 17:11
16. 12. 2013 12:30
16. 12. 2013 12:58
16. 12. 2013 13:50
16. 12. 2013 14:25
16. 12. 2013 16:11
16. 12. 2013 14:05
16. 12. 2013 14:24
16. 12. 2013 14:27
16. 12. 2013 18:00
Avatar - Choochoo
16. 12. 2013 08:22
E-tron
Vypada to ze Audi trochu zachrapalo a nema co nabidnout proti BMW I8, tak predhodi aspon neco. Tezke auto za nekrestanske penize s maximalkou skoro 1,2TSI a na okruhu s rychlosti horsi nez Megane RS 8-s
Kdo je vyrobce baterii?
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Ham.
16. 12. 2013 08:52
Re: E-tron
Čistě elektrický R8 e-tron určitě není konkurencí pro tříválcový hybrid i8. Jediná konkurence je SLS AMG E-Cell.
Maximálka elektromobilů bývá omezená, jinak by dojezd byl velmi nízký, stačí se podívat třeba na Teslu.
Čas R8 e-tron na NS je dodnes rekordem mezi elektromobily.
Avatar - Choochoo
16. 12. 2013 10:15
Re: E-tron
Resim jen parametry, a ty jsou doslova zalostne a to jeste nebyla oznamena cena, ktera to musi uplne zazdit. Nedavny dojezd byl cca 230km a dnes rikaj 400km, cemu tedy moc neverim. Narazim hlavne na to, ze se zde resi hybridy jestli je to cesta jak u normalnich aut tak u sportaku. Jak je videt tak E-tron proste supersport neni a cisty elektrosportak je jasny nesmysl oproti hybridum, ktere ksou rychlejsi nez ciste benzinova auta.
Guinessovka je plna podobne divnych rekordu, ktere se skoro nikdo nesnazi prekonat, protoze je to hloupost ;-)

Jinak "R8 e-tron se má stát vlajkovou lodí nabídky elektrických a hybridních Audi s označením e-tron. " Tady tu konkurenci pro i8 slysim, ikdyz hodne chabou ;-)
Avatar - Ham.
16. 12. 2013 10:32
Re: E-tron
Parametry jsou velmi dobré v kategorii čistě elektrických aut. Supersportem není pokud jej nějaká prostá duše bude srovnávat s benzínem poháněnými nebo hybridními pohony. V kategorii čistých EV jiný soupeř než SLS E-Cell není.
Hybridy jsou jiná kategorie a tam má koncern stoleté zkušenosti a dostatek špičkových kousků (918). No a Audi má nejúspěšnější hybrid ve 24 LM takže si nepotřebuje nic dokazovat.
:-)
Avatar - Choochoo
16. 12. 2013 12:56
Re: E-tron
Srovnavam s casy cehokoli. Az nekdo predstavi auto na stlaceny vzdych, ktere pojede 100km/h a druhe jen 20, tak to bude take supersport :-)
Jinak ty stolete zkusenosti sis asi popletl s Toyotou, ne ;-)
918 neni Audi ;-)
No v dieslove LM je to hybridu raj, akorat ta konkurence je tam ponekud slabsi
Avatar - Ham.
16. 12. 2013 13:44
Re: E-tron
Audi nestaví supersporty a R8 není supersport, na to je v koncernu Porsche a Lambo a jediné supersporty jsou a dlouho budou jen tři LaF, P1 a 918.
Porsche si hrál s hybridy, když Toyota ještě nevěděla o světě.
918 není Audi ale R18 e-tron ano.
LM dávno zvýhodňuje benzínové hybridy. S nástupem Porsche uvidíš jak benzínový hybrid zamete s veškerou konkurencí. Audi dieselhybrid už přesluhuje a nemá šanci protože minimálně poslední dvě sezóny mají díky úpravám pravidel nižší výkon a navíc musí častěji tankovat takže vše dohání jenom vlastnostmi podvozku a to na Porsche stačit nebude.
Avatar - Choochoo
16. 12. 2013 14:35
Re: E-tron
Nejsou to uz spise hypersporty >:D
Neprehanej s tim davno. Nafta jeste nedavno byla silne zvyhodnovana v LM ;-)
Kdyz si Porsche hralo s hybridy tak jeste ani nevedeli ze je prevezme zaostala konkurence.
16. 12. 2013 16:10
Re: E-tron
Ta zaostalá konkurence, od které hybridní systém nakupují?
Avatar - Ham.
16. 12. 2013 17:11
Re: E-tron
Nafta byla zvýhodňována dokud bylo PSA schopné účastnit se WEC. Bez ohledu na konkrétní pravidla Audi udělalo ve 24hLM šňůru s benzíny, pak s diesely a nakonec s hybridy, prostě bez ohledu na to jak si Frantíci ohýbali pravidla pro své koně.

Porsche a VW jsou propojené od počátků své historie, jak osobou majitele tak v jedné osobě i konstruktéra a následně celé rodiny. To, že VW převzal Porsche byl jen absolutně formální akt, protože vše řídí jedna rodina.

Porsche postavil první elektrovůz už v 19 století a "systém Lohner-Porsche", kdy v nábojích předních kol byly zabudovány elektromotory, byl velmi promyšlený a vzápětí Porsche přišel s koncepcí benzínovo-elektrického vozu tedy prvního hybridu na světě.
16. 12. 2013 12:30
Re: E-tron
v cem jsou ty parametry zalostne? mas snad neco lepsiho? >:D
Avatar - Choochoo
16. 12. 2013 12:58
Re: E-tron
Tobe prijde na supersport maximalka 200 km/h adekvatni nebo snad cas na NS ;-)
16. 12. 2013 13:50
Re: E-tron
To by to nejprve musel být supersport. A větší otázkou tu bude váha a tedy ovladatelnost.
Avatar - Choochoo
16. 12. 2013 14:25
Re: E-tron
Co tedy dela Supersport supersportem? Velka vaha? Mala maximalka? pomaly cas na okruhu? Obrovska cena? Asi ta cena ;-)
16. 12. 2013 16:11
Re: E-tron
Co dělá supersport? Podle mne, hodně jednoduše řečeno, extrémnost. R8 je normální sportovní auto.
16. 12. 2013 14:05
Re: E-tron
muj nejoblibenejsi "supersport" si bezne smlsne na Veyronech a Enzach i s maximalkou jen 237-250km/h temer vsude snad krome Narda a podobnych okruzich kde je to jen o "rovinkach", o maximalce to fáááááákt neni :-!

no schvalne kolikrat si se svim autem jel maximalku?
Avatar - Choochoo
16. 12. 2013 14:24
Re: E-tron
Vzdyt to take rikam, ani na okruhu NS to nema cas nejrychlejsiho predokolkoveho HH a budou pribyvat dalsi.
16. 12. 2013 14:27
Re: E-tron
asi to nepochopis, ale majitele techto aut vetsinou moc nezajima jakej cas to melo nekde na severni smicce
Avatar - twistedTSD
16. 12. 2013 18:00
Re: E-tron
Zbytečné rýpnutí. Je to zkrátka zhruba stejně (ne)smysluplné auto, jako SLS AMG e-cell. S nějakým i8 to nemá nic společného. Audi si zlepší image, sníží emise a pár nechutně bohatých zákazníků bude mít nový přírůstek do sbírky.