Vypada to ze Audi trochu zachrapalo a nema co nabidnout proti BMW I8, tak predhodi aspon neco. Tezke auto za nekrestanske penize s maximalkou skoro 1,2TSI a na okruhu s rychlosti horsi nez Megane RS 8-s
Kdo je vyrobce baterii?
Ham.
4
Čistě elektrický R8 e-tron určitě není konkurencí pro tříválcový hybrid i8. Jediná konkurence je SLS AMG E-Cell.
Maximálka elektromobilů bývá omezená, jinak by dojezd byl velmi nízký, stačí se podívat třeba na Teslu.
Čas R8 e-tron na NS je dodnes rekordem mezi elektromobily.
Choochoo
2
Resim jen parametry, a ty jsou doslova zalostne a to jeste nebyla oznamena cena, ktera to musi uplne zazdit. Nedavny dojezd byl cca 230km a dnes rikaj 400km, cemu tedy moc neverim. Narazim hlavne na to, ze se zde resi hybridy jestli je to cesta jak u normalnich aut tak u sportaku. Jak je videt tak E-tron proste supersport neni a cisty elektrosportak je jasny nesmysl oproti hybridum, ktere ksou rychlejsi nez ciste benzinova auta.
Guinessovka je plna podobne divnych rekordu, ktere se skoro nikdo nesnazi prekonat, protoze je to hloupost 😉
Jinak "R8 e-tron se má stát vlajkovou lodí nabídky elektrických a hybridních Audi s označením e-tron. " Tady tu konkurenci pro i8 slysim, ikdyz hodne chabou 😉
Ham.
4
Parametry jsou velmi dobré v kategorii čistě elektrických aut. Supersportem není pokud jej nějaká prostá duše bude srovnávat s benzínem poháněnými nebo hybridními pohony. V kategorii čistých EV jiný soupeř než SLS E-Cell není.
Hybridy jsou jiná kategorie a tam má koncern stoleté zkušenosti a dostatek špičkových kousků (91😄. No a Audi má nejúspěšnější hybrid ve 24 LM takže si nepotřebuje nic dokazovat.
😄
Choochoo
2
Srovnavam s casy cehokoli. Az nekdo predstavi auto na stlaceny vzdych, ktere pojede 100km/h a druhe jen 20, tak to bude take supersport 😄
Jinak ty stolete zkusenosti sis asi popletl s Toyotou, ne 😉
918 neni Audi 😉
No v dieslove LM je to hybridu raj, akorat ta konkurence je tam ponekud slabsi
Ham.
3
Audi nestaví supersporty a R8 není supersport, na to je v koncernu Porsche a Lambo a jediné supersporty jsou a dlouho budou jen tři LaF, P1 a 918.
Porsche si hrál s hybridy, když Toyota ještě nevěděla o světě.
918 není Audi ale R18 e-tron ano.
LM dávno zvýhodňuje benzínové hybridy. S nástupem Porsche uvidíš jak benzínový hybrid zamete s veškerou konkurencí. Audi dieselhybrid už přesluhuje a nemá šanci protože minimálně poslední dvě sezóny mají díky úpravám pravidel nižší výkon a navíc musí častěji tankovat takže vše dohání jenom vlastnostmi podvozku a to na Porsche stačit nebude.
Choochoo
1
Nejsou to uz spise hypersporty >😁
Neprehanej s tim davno. Nafta jeste nedavno byla silne zvyhodnovana v LM 😉
Kdyz si Porsche hralo s hybridy tak jeste ani nevedeli ze je prevezme zaostala konkurence.
_MT_
1
Ta zaostalá konkurence, od které hybridní systém nakupují?
Ham.
1
Nafta byla zvýhodňována dokud bylo PSA schopné účastnit se WEC. Bez ohledu na konkrétní pravidla Audi udělalo ve 24hLM šňůru s benzíny, pak s diesely a nakonec s hybridy, prostě bez ohledu na to jak si Frantíci ohýbali pravidla pro své koně.
Porsche a VW jsou propojené od počátků své historie, jak osobou majitele tak v jedné osobě i konstruktéra a následně celé rodiny. To, že VW převzal Porsche byl jen absolutně formální akt, protože vše řídí jedna rodina.
Porsche postavil první elektrovůz už v 19 století a "systém Lohner-Porsche", kdy v nábojích předních kol byly zabudovány elektromotory, byl velmi promyšlený a vzápětí Porsche přišel s koncepcí benzínovo-elektrického vozu tedy prvního hybridu na světě.
IPace
3
v cem jsou ty parametry zalostne? mas snad neco lepsiho? >😁
Choochoo
1
Tobe prijde na supersport maximalka 200 km/h adekvatni nebo snad cas na NS 😉
_MT_
3
To by to nejprve musel být supersport. A větší otázkou tu bude váha a tedy ovladatelnost.
Choochoo
1
Co tedy dela Supersport supersportem? Velka vaha? Mala maximalka? pomaly cas na okruhu? Obrovska cena? Asi ta cena 😉
_MT_
1
Co dělá supersport? Podle mne, hodně jednoduše řečeno, extrémnost. R8 je normální sportovní auto.
IPace
4
muj nejoblibenejsi "supersport" si bezne smlsne na Veyronech a Enzach i s maximalkou jen 237-250km/h temer vsude snad krome Narda a podobnych okruzich kde je to jen o "rovinkach", o maximalce to fáááááákt neni :-!
no schvalne kolikrat si se svim autem jel maximalku?
Choochoo
1
Vzdyt to take rikam, ani na okruhu NS to nema cas nejrychlejsiho predokolkoveho HH a budou pribyvat dalsi.
IPace
3
asi to nepochopis, ale majitele techto aut vetsinou moc nezajima jakej cas to melo nekde na severni smicce
twistedTSD
2
Zbytečné rýpnutí. Je to zkrátka zhruba stejně (ne)smysluplné auto, jako SLS AMG e-cell. S nějakým i8 to nemá nic společného. Audi si zlepší image, sníží emise a pár nechutně bohatých zákazníků bude mít nový přírůstek do sbírky.
Kdo je vyrobce baterii?
Maximálka elektromobilů bývá omezená, jinak by dojezd byl velmi nízký, stačí se podívat třeba na Teslu.
Čas R8 e-tron na NS je dodnes rekordem mezi elektromobily.
Guinessovka je plna podobne divnych rekordu, ktere se skoro nikdo nesnazi prekonat, protoze je to hloupost 😉
Jinak "R8 e-tron se má stát vlajkovou lodí nabídky elektrických a hybridních Audi s označením e-tron. " Tady tu konkurenci pro i8 slysim, ikdyz hodne chabou 😉
Hybridy jsou jiná kategorie a tam má koncern stoleté zkušenosti a dostatek špičkových kousků (91😄. No a Audi má nejúspěšnější hybrid ve 24 LM takže si nepotřebuje nic dokazovat.
😄
Jinak ty stolete zkusenosti sis asi popletl s Toyotou, ne 😉
918 neni Audi 😉
No v dieslove LM je to hybridu raj, akorat ta konkurence je tam ponekud slabsi
Porsche si hrál s hybridy, když Toyota ještě nevěděla o světě.
918 není Audi ale R18 e-tron ano.
LM dávno zvýhodňuje benzínové hybridy. S nástupem Porsche uvidíš jak benzínový hybrid zamete s veškerou konkurencí. Audi dieselhybrid už přesluhuje a nemá šanci protože minimálně poslední dvě sezóny mají díky úpravám pravidel nižší výkon a navíc musí častěji tankovat takže vše dohání jenom vlastnostmi podvozku a to na Porsche stačit nebude.
Neprehanej s tim davno. Nafta jeste nedavno byla silne zvyhodnovana v LM 😉
Kdyz si Porsche hralo s hybridy tak jeste ani nevedeli ze je prevezme zaostala konkurence.
Porsche a VW jsou propojené od počátků své historie, jak osobou majitele tak v jedné osobě i konstruktéra a následně celé rodiny. To, že VW převzal Porsche byl jen absolutně formální akt, protože vše řídí jedna rodina.
Porsche postavil první elektrovůz už v 19 století a "systém Lohner-Porsche", kdy v nábojích předních kol byly zabudovány elektromotory, byl velmi promyšlený a vzápětí Porsche přišel s koncepcí benzínovo-elektrického vozu tedy prvního hybridu na světě.
no schvalne kolikrat si se svim autem jel maximalku?