čím větší nádrž, tím líp. Tedy pro mne. Žiju jen jednou,takže nehodlám trávit na benzínkách více času, než je nezbytně nutné a rozdíl 25l opravdu poznáš. A i když si myslíš,že je to zbytečnost,tak bys časem změnil názor pokud hodně cestuješ ;-)
Re: Nakonec je výsledek daleko lepší než jsem čekal
presne tak, mna CLA takisto krasou zrovna na kolena nedostal...C-cko je podstatne lepsie zmaknute. no mne sa naopak viac paci verzia bez grilu, len s dvoma lamelami a s velkou hviezdou v maske. ten biely/strieborny model je skratka bozsky. vcera som ziskal predbezny suhlas manzelky, ze muozem zacat sporit :-! apropo - ten tablet je fakt hnusny!!! snad to pri najblizsom FL daju prec...
Přesně tak spotřebu řeší každá firma. Mám zákazníky co mají všechny možný luxusní značky a mnoho těch aut se měnilo, protože prostě měli velké náklady za pohonné hmoty. Ono se to nezdá, ale pokud jedno auto za měsíc utratí za benzín třeba 6000 Kč a druhé za ty stejné kilometry 12 tisíc, tak to začne * každého, i když peníze přehazuje vidlema.
Přesně jak píše Dinar. Když hodně jezdíš a vyděláš ten milion, tak spotřebu řešíš. Proto se v této třídě pořád snižuje (víc než jinde) a navíc se prodává hlavně v dieselu. 220 BT bude v rámci Evropy určitě nejprodávanější, pokud ho nepředběhne 200 BT, který ještě není.
Re: Nakonec je výsledek daleko lepší než jsem čekal
Myslím, že u BMW řady 3 vyřešili ten informační display mnohem citlivěji.
Jinak je ze srovnávacích fotek zřejmé, jak se nové C posunulo oproti minulé generaci mnohem dál :yes:
hned co jsem viděl úvodní fotku, vzpomněl jsem si na svoji Lantru z roku 1997, proporčně nähmlich to samé. Je smutné, jak se echt evropská značka podřizuje vkusu Asie-jediný zkousnutelný současný model z portfolia MB je snad řada A,zbytek je na evropské poměry mimo mísu. Ve vývojovém centru se evidentně chlastá fest, jinak si neumím vysvětlit přešlapy jako krátký opěradla a zejména teda ty trčící TA-BLE-TY, který musejí lákat fetky víc, než Evu naleštěný jablko v ráji
Marty samozřejmě pravdu nemá. Věta o maloměšťácích tě v tomto kontextu spolehlivě řadí do skupiny utřinosů, co ještě za auto své peníze na dřevo nevysázeli. ;-)
To bude vadit asi iba majitelom eSka >:-[]
Mne sa paci, aj ked tie ich nove cinske zadky moc nemusim. Kazdopadne konecne zacali robit aky taky interier, lebo predtym to bola hroza...
Kdo řeší u auta za milion spotřebu ... údaje od výrobce jsou utopie téměř všude, amortizace nového auto společně s náklady na servis jsou podstatně zásadnější položky provozních nákladů než spotřeba i kdyby neseděla o 3 litry na 100 ....
Čekal jsem hrůzu na způsob čínského banánu CLA . Ale výsledek mě mile překvapil , vzlášť v tmavé barvě a s klasickým grilem je to pravý Mercedes takřka bez chybičky . Tou chybičkou ,ale opravdu jednou jedinou je ten příšerně umístěný , do prostoru trčící , tablet v kabině , řešení jak od Pata a Mata aneb garážový tuzing přímo od výrobce . Přesto ale , poklekněte , přichází Král . :yes:
Jo jo, možna to s tou podobou trochu přehnali >:D Jinak se mi líbí a nevadí mi v interiéru ani ten tablet. Kdyby ho napasovali do palubky tak by byla taková strašně mohutná na tak malý auto. Mohli ten displej udělat zasouvací jako je to třeba v A8. Když bych ho zrovna nepotřeboval zmáčknu čudl a po zajetí do palubky by tolik neschovával hezkou palubku která si to nezaslouží.
Žeby to, že nie je v mojej garáži? >:-[]
Karoséria mi príde trochu disproporčná - zbytočne dlhý predok a zadná časť vrátane kufra je potom natlačená na seba (ako po náraze kamióna zozadu). Možno že v reále to bude nakoniec vyzerať lepšie.
Fiúúúúfit že aký Elegáán :yes: a za akú dobrú cenu,dúfam ale že výroba pre odpadlíkov nebude v továrni v maďarsku.Bratranci a načo sú vám také veľké nádrže :-) ?