Design
je záležitosť subjektívna. Za mňa teda :yes: pre Ford Ka
Aj preto. že som sa na jednom istý čas (a bez hanby) vozil.
Bolo to ako sedieť v motokáre 😄 . Káčko bolo postavené na podvozku Fiesty a úplným odstránením previsov sa už tak dobré jazdné vlastnosti len vylepšili.
Veľkou slabinou sú zhruba 3 miesta na karosérii, ktoré kvitnú hrdzou na každom kuse...
Aj preto. že som sa na jednom istý čas (a bez hanby) vozil.
Bolo to ako sedieť v motokáre 😄 . Káčko bolo postavené na podvozku Fiesty a úplným odstránením previsov sa už tak dobré jazdné vlastnosti len vylepšili.
Veľkou slabinou sú zhruba 3 miesta na karosérii, ktoré kvitnú hrdzou na každom kuse...
Twingo, pro funkčnost jeho designu... přineslo do segmentu miniaut dříve nevídanou variabilitu.
Interiér - Ka
Exteriér: predok - Ka
Exteriér: zadok - Twingo
Myslím, že pre bežného bazárového majstra to nebude problém!
Exteriér: predok - Ka
Exteriér: zadok - Twingo
Myslím, že pre bežného bazárového majstra to nebude problém!
To je jako vybírat si mezi syfilisem a aids :no:
Zkus si dát tu námahu a podívej se na jiná auta z té doby. Třeba u Škodovky by jsi měl na výběr jen felicii, tedy za cenu jednoho Twinga spíš 2 Felicie. 😄
Souhlasím, oba vozy jsou nepovedené, ale pokud se zde ode mne požaduje vyhodnotit mezi dvěma špatnými designovýmí řešením tu lepší, potom to vidím asi takto😒br />
Příď: lepší je jednoznačně Fordka
Interiér: lepší je jednoznačně Fordka
Záď: lepší je jednoznačně Twingo
A pokud bych musel hodnotit co je na obou vozech ten úplně nejhorší fujtajbl, je to jednoznačně interiér toho rendlíku :no: :no: :no:
Příď: lepší je jednoznačně Fordka
Interiér: lepší je jednoznačně Fordka
Záď: lepší je jednoznačně Twingo
A pokud bych musel hodnotit co je na obou vozech ten úplně nejhorší fujtajbl, je to jednoznačně interiér toho rendlíku :no: :no: :no:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Twingo I se Renaultu opravdu povedlo, je to velice nadčasový vůz, který i po 20 letech vypadá zajímavě a neokoukaně. Jeden zachovalý kousek stává u nás na parkovišti a vždycky když ho uvidím, tak se usměji, působí totiž na člověka velice pozitivním dojmem.
najlepsie a najplodnejsie roky automobiloveho priemyslu :yes: :yes: :yes😒br />
roky kedy auta boli uz moderne a zaroven uz aj kvalitne a nesetrilo sa ale slo sa na kvalitu a na serioznost, keby som chcel vymenovat vsetky legendy z 90tych rokov tak by som neskoncil ani do rana , bola to zlata doba automobilizmu :yes😒br />
spomeniem aspon par legiend 😒br /> [odkaz]
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] ........ ....... .......
roky kedy auta boli uz moderne a zaroven uz aj kvalitne a nesetrilo sa ale slo sa na kvalitu a na serioznost, keby som chcel vymenovat vsetky legendy z 90tych rokov tak by som neskoncil ani do rana , bola to zlata doba automobilizmu :yes😒br />
spomeniem aspon par legiend 😒br /> [odkaz]
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] ........ ....... .......
Co se Golfu týče, pak je generačně logicky symbolem 90tých let jeho III. g. (1991-1997), mimochodem první g. Golfu, která získala titul Vůz roku. IV. g. (1997-2003) z přelomu tisíciletí už podstatně méně. Podobně u P206 (1998-2012), nebo u Astry G (1998-2005), přitom Astra F (1991-2000).
P.S. MB-S, nebo AR 156 jak by smet, ale možná si začal vnímat (vzhledem ke svému věku) automobilový svět až koncem 90tých let.
P.S. MB-S, nebo AR 156 jak by smet, ale možná si začal vnímat (vzhledem ke svému věku) automobilový svět až koncem 90tých let.
vesměs to máš přeskočené o jednu generaci.. a legendou 90.let je rozhodně Mamut, nikoliv ta další generace 😉
Nesouhlasím, ale rozhodně se zdáli zajímavější a plodnější než 80. léta. Samozřejmě z pohledu českého a slovenského motoristy a autoprůmyslu bez debat. Chybí ti tam ve výběru japonci. Ty na začátku 90. let hodně bodovali, Mazda 626, Mitsu Galant... Za sebe bych tam musel samozřejmě zařadit i XJ X300 a XK8 (1996) ale třeba taky Civic (1997).
souhlas, devadesátky byly nej.
všimněte si - krása aut byla v celku, v siluetách, tvarech, taková komplexní elegance. dnes jsou to beztvaré obludy a estetiku se snaží dohnat v detailech - světla, bezduché chromované detaily, nařvaný masky, hrany a křivky a celek působí kýčovitě.
samozřejmě šest výjimkám.
všimněte si - krása aut byla v celku, v siluetách, tvarech, taková komplexní elegance. dnes jsou to beztvaré obludy a estetiku se snaží dohnat v detailech - světla, bezduché chromované detaily, nařvaný masky, hrany a křivky a celek působí kýčovitě.
samozřejmě šest výjimkám.
Já si z devadesátek pamatuju prd, ale pro mě byl symbolem stodvaciáš, případně Favorit...Safrane, Laguna, Passat, 626, pak se objevily ve velkym E34 a E32, z rádia Štastnej chlap - no a v 99 přišla Fabia a od té doby se nic moc nezměnilo 😄
Ta auta, cos sem dal, tak sice z devadesátek pocházela, ale na silnicích se objevila až po přelomu tisíciletí.
Ta auta, cos sem dal, tak sice z devadesátek pocházela, ale na silnicích se objevila až po přelomu tisíciletí.
dnešní výtvory jim nesahají ani po kotníky. Třeba Ka byla navržená tak špičkově, že ji ve městě skoro nešlo odřít - proto má ty černé nárazníky protažené až do blatníků. Dnešní Ka nemá ani otěrové lišty na nárazníku - styď se, Forde.
Stejně tak Twingo. Usměvavý design, extrémní velikost vnitřního prostoru díky posuvné lavici. Použitelná lůžková úprava v základu. Zadní sedadlo sklopné včetně sedáku, klidně šlo i úplně vyndat a vznikl dvoumístný "stěhovák". A dneska? Tzv. malá auta měří o půl metru víc než Twingo a 4 lidi se tam tak pohodlně nevejdou. Míň prostoru, menší kufr. Tohle není inovace, to je degenerace...
Stejně tak Twingo. Usměvavý design, extrémní velikost vnitřního prostoru díky posuvné lavici. Použitelná lůžková úprava v základu. Zadní sedadlo sklopné včetně sedáku, klidně šlo i úplně vyndat a vznikl dvoumístný "stěhovák". A dneska? Tzv. malá auta měří o půl metru víc než Twingo a 4 lidi se tam tak pohodlně nevejdou. Míň prostoru, menší kufr. Tohle není inovace, to je degenerace...
No ale zase ruku na srdce, Twingo je plechovka ve které přežít bez úhony větší náraz nebude snadné, v tom jsou dnešní auta prostě lepší.
Na Twingo mám pěkné vzpomínky z Itálie. Ka se mi nikdy nelíbila, neznám jiné auto, ktreré by více připomínalo domácí vysavač, přesto originalitu a účelnost i jeho designu nezpochybňuji.
Tak jen čistě ze zvědavosti. U mého příspěvku😒br /> palec nahoru = hlas pro Ford Ka
palec dolů = hlas pro Renault Twingo
kterým facelift hodně ublížil (Ford Scorpio, Škoda Octavia II). Ale také jsme dodnes od redakce neobdržel žádnou reakci. Jsem přesvědčen, že speciální článek o faceliftech s hlasováním čtenářů by měl úspěch!, nemyslíte? 😄
To bylo docela krutý >😁
Facelifty jsou skvělý nápad. Letos se toto téma "nakouslo" ([odkaz] ), ale myšlenka článku s mnoha modernizacemi a společným výběrem těch lepších/ horších je vynikající. Za mě OK 😄