Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Octavia září, v listopadu je pátým nejprodávanějším autem v Evropě

Společnost JATO Dynamics zveřejnila statistiky evropských prodejů. Škoda Octavia je v listopadu pátým nejlepším modelem.
Zpět na článek
19. 12. 2013 14:28
19. 12. 2013 14:45
19. 12. 2013 14:49
19. 12. 2013 15:39
19. 12. 2013 16:16
19. 12. 2013 16:21
19. 12. 2013 17:01
19. 12. 2013 17:13
19. 12. 2013 18:10
19. 12. 2013 14:30
19. 12. 2013 14:39
19. 12. 2013 15:17
19. 12. 2013 15:34
19. 12. 2013 15:44
19. 12. 2013 15:53
19. 12. 2013 16:23
19. 12. 2013 16:29
19. 12. 2013 15:28
19. 12. 2013 15:32
19. 12. 2013 16:19
19. 12. 2013 16:26
19. 12. 2013 16:48
19. 12. 2013 16:55
19. 12. 2013 17:36
19. 12. 2013 17:42
19. 12. 2013 18:08
19. 12. 2013 18:26
19. 12. 2013 18:44
19. 12. 2013 18:40
19. 12. 2013 18:49
19. 12. 2013 18:57
19. 12. 2013 18:45
19. 12. 2013 18:51
19. 12. 2013 19:00
19. 12. 2013 19:08
20. 12. 2013 10:02
20. 12. 2013 10:49
20. 12. 2013 11:32
20. 12. 2013 11:57
20. 12. 2013 12:16
20. 12. 2013 12:43
20. 12. 2013 13:31
20. 12. 2013 13:33
20. 12. 2013 13:37
20. 12. 2013 16:33
20. 12. 2013 16:45
20. 12. 2013 18:22
20. 12. 2013 09:40
19. 12. 2013 17:40
19. 12. 2013 18:54
19. 12. 2013 14:56
19. 12. 2013 18:06
19. 12. 2013 18:13
19. 12. 2013 18:47
19. 12. 2013 19:30
19. 12. 2013 15:55
19. 12. 2013 16:21
19. 12. 2013 16:33
19. 12. 2013 14:45
19. 12. 2013 15:29
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 12. 2013 20:14
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 12. 2013 20:17
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 12. 2013 20:17
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 12. 2013 15:14
19. 12. 2013 16:41
19. 12. 2013 17:06
19. 12. 2013 15:26
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 12. 2013 20:20
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 12. 2013 20:20
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 12. 2013 14:28
Ine znacky?
Niet kompletnejsi zoznam? Celkom by ma zaujimali i vysledky Toyoty, Suzuki, Subaru ci Kia a Hy...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ham.
19. 12. 2013 14:45
Re: Ine znacky?
V článku máš uveden zdroj JATO tam je vše podrobně popsané, další zdroj je třeba ACEA, ta ale neuvádí modely, ale jen značky. Na druhou stranu jsou tam jednotlivé trhy v zemích EU.
[odkaz]
Avatar - Hittman
19. 12. 2013 14:49
Re: Ine znacky?
No jo, kde máme náš Hjondé?? >:-[] :no:
19. 12. 2013 15:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2013 16:16
Re: Ine znacky?
No co uz narobis :-! Kazdy z nas sa stava dospelym len postupne...niektori to napriek vysokemu dozitemu veku aj tak nestihnu.
19. 12. 2013 16:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
19. 12. 2013 17:01
Re: Ine znacky?
Evidentně se vychází z tiskového prohlášení JATO, kde ty další značky nejsou

[odkaz]
19. 12. 2013 17:13
Re: Ine znacky?
Asi mas pravdu..., ale ked Ham najde plnohodnutnu tabulku (za co mu dakujem), potom by to mal zvladnut aj redaktor auto.cz.
19. 12. 2013 18:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2013 14:30
Opel a Ford
Ten prepad Oplu a Fordu sa na prvy pohlad zda maly, ale je to len porovnanie s predchadzajucim rokom a uz v nom mali obe znacky velky pokles. U Fordu mi to az tak nevadi, ich globalne produkty si o to priam koleduju, ale Opel mi je luto.
Rozbalit vlákno
65
Avatar - Emel
19. 12. 2013 14:39
Re: Opel a Ford
Chtělo by se říct, že Ford čeká na nové Mondeo a případně i Fiestu... ale zásadní problém se asi jmenuje Focus.

Co se Opelu týče... mně se líbí Zafira Tourer, ale jinak bych dal asi spíš přednost Fordu (Mondeo, Focus, Fiesta).
19. 12. 2013 14:52
Re: Opel a Ford
proc focus? on neni celosvetove nejprodavanejsi?
Avatar - Emel
19. 12. 2013 15:17
Re: Opel a Ford
V Evropě spadl o 21,3% a propadl se na konec první desítky. Nástup koncernu je v kompaktech obdivuhodný - Golf +19.3% první, Octavia +45.6% pátá, Audi A3 +38.2% deváté.
19. 12. 2013 15:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
19. 12. 2013 15:44
Re: Opel a Ford
Dobrá, tak tě tentokrát chválím :-) .

Samozřejmě že ta čísla jsou ovlivněná generační obměnou a v celoročních číslech to už takový fičák nebude. Nicméně pokud ta čísla sleduješ průběžně tak víš, že Octavia dosahuje podobně slušných čísel v posledních měsících konzistentně. I se zohledněním toho co říkáš je pozice v evropské Top 5 velký úspěch... můžeš klidně koukat na absolutní čísla spíš než na procentní změny.
19. 12. 2013 15:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
19. 12. 2013 16:23
Re: Opel a Ford
V pořádku, nikdy jsem tě za věcnou argumentaci nekritizoval a nikdy to ani neudělám, maximálně budu nesouhlasit.

Ještě horší než fanatičtí stoupenci jsou fanatičtí odpůrci. A úplně nejhorší jsou fanatičtí fanatici, kterým nějakým nedopatřením z příspěvků vypadnou veškeré argumenty :-) a zbude jen ta zloba a nadávky.
19. 12. 2013 16:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
19. 12. 2013 15:28
Re: Opel a Ford
Focus je hlavně z evropského pohledu ošklivý. Bohužel, dříve tomu tak nebylo. Navíc konkurenci nepřevyšuje prakticky v žádném parametru.
19. 12. 2013 15:32
Re: Opel a Ford
V jednom ano. Je celosvětově nejprodávanější.
Avatar - twistedTSD
19. 12. 2013 15:57
Re: Opel a Ford
Baví mě, jak mají někteří potřebu na KAŽDOU kritiku Focusu zareagovat tím, že je nejprodávanější. Jaký to má význam, pokud se bavíme o evropském trhu a evropském vkusu?
19. 12. 2013 16:19
Re: Opel a Ford
Mně zase baví ti kteří mají pocit že evropský automobilový trh je nejlepší a nejdůležitější na světě.
Avatar - Emel
19. 12. 2013 16:26
Re: Opel a Ford
Pro nás je nejdůležitější. Co si vezmeš z toho, že se nějaké auto výborně prodává v Číně? Tamní požadavky na auta jsou úplně jiné než u nás...
19. 12. 2013 16:48
Re: Opel a Ford
Pro mně není ani nejdůležitější evropský trh, provize od automobilek nedostávám. takže mně zajímají celosvětové prodeje jednotlivých značek a jednotlivých modelů. Výkřiky typu: v srpnu byl v Tarararingapatánu nejprodávanější Tofas Dogan pro mne nemají moc velký význam. Pro někoho je důležitý český trh, pro někoho evropsky a pro jiného globální.

Btw. co ty si vezmeš z prodejů škody v Evropě? Pokud nejsi zaměstnanec nebo subdodavatel, tak úplně stejný prd jako z prodejů v Číně, Indii nebo Rusku.
Avatar - Emel
19. 12. 2013 16:55
Re: Opel a Ford
Prodeje Škodovky mě obzvlášť těší, protože z nich tečou daně do české státní kasy... a to jsou svým způsobem i moje peníze (nebo můj dluh). Jednak přímo, jednak přes tisíce zaměstnanců Škody Auto - což mě těší ještě víc.

Evropské prodeje jsou pro mě zajímavější než africké... stejně jako je evropská fotbalová liga zajímavější než africká - už tím, že tu prostě žijeme...
19. 12. 2013 17:36
Re: Opel a Ford
Tak daně do státní kasy platím taky. A to jak daň ze zisku tak i DPH. Taky platím silniční daň, spotřební daně, dokonce i sociální a zdravotní pojištění. Taky kupuji dálniční známky. Z mých daní by měl stát platit výstavbu a údržbu silniční sítě kterou potřebuji ke své práci. Stát je čím dál tím víc zadlužený, ničím si auta, můj výrobní prostředek na nekvalitních cestách. A víš co je mi úplně jedno kolik platí Škoda,jak jsem psal já platím taky dluh se nesnižuje a provize z toho opravdu nemám. Btw. v tomto státě platí daně všichni ne jen Škoda tak jí tady nedemonizujte děkuji.
Avatar - Emel
19. 12. 2013 17:42
Re: Opel a Ford
Zkus se na to podívat z té stránky, že čím víc zaplatí Škoda, tím méně budeš muset zaplatit ty. Pořád nic?

Ty pouze kňouráš nad svým těžkým osudem, ale nevidíš si dál než do své vlastní peněženky. Nechápeš, že aby se v této zemi dobře žilo, musí mít lidé práci a svět musí mít zájem o naše zboží...
19. 12. 2013 18:08
Re: Opel a Ford
OMG přesně tuhle kravinu jsem čekal. Kdyby Škoda platila víc nic z toho já mít nebudu, budu platit pořád stejně. Já nad ničím nekňourám makám, jsem si sám sobě šéfem a je mi dobře. Narozdíl od blbů co si myslí že to tady jedná firma spasí. Škoda bude makat a oni už nebudou muset dělat nic a ješťe budou mít slevy na daních. Nemám provize ani ze Škody, ani z Hyundaie ani z TPCA. Pochopil jsi to? Musime vsichni a všude. Ti co zivnostničí i ti co jsou někde zaměstnání.
Avatar - Emel
19. 12. 2013 18:26
Re: Opel a Ford
Možná čekal, ale nepochopil.

Zkus se zamyslet nad myšlenkou, že pokud se celé České republice bude dařit špatně, bude to mít dopad na všechny její obyvatele, tebe nevyjímaje. A že k tomu, abychom mohli dovážet ropu a jídlo a další zboží, musíme také něco vyvážet. Tedy někdo jiný musí chtít naše zboží koupit. Ach kéž bychom měli ještě jednu takovou Škodovku... neumíš si představit, jak moc by to přineslo.
19. 12. 2013 18:35
Re: Opel a Ford
Není co dodat. Někdo ekonomice rozumí v širším pohledu, někomu končí ve vlastní penežence. :-! :yes:
19. 12. 2013 18:44
Re: Opel a Ford
Ty nerozumíš ničemu a vyjadřuješ se ke všemu. Jak už tady někdo psal jsi takový český Topper. Mimochodem ty taky patříš k těm co neplatí daně a čekají že to za ně zaplatí Škoda? Nebo proč se do toho montuješ? Ty ekonome.
19. 12. 2013 18:40
Re: Opel a Ford
Sní si vesele dál že za všechen tvůj blahobyt muže Škoda a já budu makat dál abych se měl stále dobře a nemusel spoléhat na úspěch žádné firmy. Jak jsem už tady nejednou psal, nadšení z toho že budeme montovnou na export nesdílím.
19. 12. 2013 18:43
Re: Opel a Ford
Snad bys zvádl pochopit, že když se daří lidem ve státě a mají peníze, tak je jsou ochotni taky utrácet. Když je utrácí, profitují z toho nejen prodejci a výrobci, ale prostě všichni. Čím je více peněz v systému, tím je to lepší. :-!
19. 12. 2013 18:49
Re: Opel a Ford
A proto si ty peníze systém natiskne a za ně nakoupí eura aby mohl podtrhnout vlastní měnu. Btw. lidem ve státě se daří proto že je tady Škoda? Ne proto že by podnikali a pracovali?
19. 12. 2013 18:55
Re: Opel a Ford
Když mluvíš o tisknutí nekrytých peněz, jde vidět, jak o tom víš velký kulový. >:D :yes:
19. 12. 2013 18:57
Re: Opel a Ford
Vážně? Nechám tě při tom.
Avatar - Emel
19. 12. 2013 18:45
Re: Opel a Ford
Tobě vůbec nedocházejí ani základní souvislosti. Myslíš si, že pokud ti lidé a firmy zaplatí za tvou práci, tak je to jen tvá zásluha. Ale nepřemýšlíš o tom, kde tito lidé a firmy ty peníze vzaly. Ani jak se určí hodnota každé koruny, kterou za tu práci dostaneš. Jinými slovy... jak úzce je blaho každé firmy (a zejména menší firmy podnikající lokálně) svázáno s blahem celé země.

O tom, že za všechen blahobyt může Škoda, se nikde nepsalo. Zbytečně se snažíš dotlačit to do extrému.
19. 12. 2013 18:51
Re: Opel a Ford
Vzpamatuj se urážíš všechny majitele ostatních firem a všechny poctivě pracující lidi. Je stát neživí oni živí tenhle stát.
19. 12. 2013 18:57
Re: Opel a Ford
Vzpamatuj se ty, když si myslíš, že je všechno jen tvá zásluha, vezmi svý auto, a jdi si vydělávat do země, kde nejsou prachy. Do měsíce budeš na mizině, pak ti možná dojde, jak moc jsi mimo. >:D
19. 12. 2013 19:00
Re: Opel a Ford
Diskutovat s tebou nemá smysl. A ano moje peníze nemají s VW group nic společného.
19. 12. 2013 19:02
Re: Opel a Ford
Jsi obyčejný tragéd, který nemá o ekonomice vůbec potuchy. Krásně to zde dokazuješ. Sám jedeš ve službách a dokážeš tvrdit takovou kravinu.

>:D :yes:
19. 12. 2013 19:08
Re: Opel a Ford
Podle počtu příspěvků ty jsi nezaměstnaný který jen sedí u internetu. Pak chápu že jsi nadšený že ti stát platí zřejmě z peněz Škody podporu. Ty tragéde.
19. 12. 2013 19:23
Re: Opel a Ford
Né každý si živí tím, že by celej den seděl za volantem a tím si vydělával na chleba. Já sedím nejčastěji v kanclu.
Ale máš pravdu, nejsem zaměstnanec. >:D
Avatar - twistedTSD
20. 12. 2013 10:00
Re: Opel a Ford
a takoví lidé, kteří možná vidí za hranice Evropy, avšak ne již za hranice své peněženky, pak chodí volit... :-O
Avatar - Emel
20. 12. 2013 10:02
Re: Opel a Ford
Možná nechodí ;-) - proč taky, vždyť politika na ně nemá žádný vliv...
20. 12. 2013 10:49
Re: Opel a Ford
Takže naposledy pro místní VW tupce. V naší krásné ČR je spousta firem které tvoří společně ekonomiku tohoto stát a pokud Škoda má podíl na exportu zhruba 7,3% a do státních příjmu které ročně činí zhruba 1,1 biliónů Kč odvede na daních cca 2,5 miliardy rozhodně není jediným spasitelem. Pokud jste to stále nepochopili Škoda je jen jedním z mnoha subjektu který do kasy přispívá. A tím jak ji vyzdvihujete nade všechny ostatní jen urážíte a bagatelizujete práci tisíců malých podnikatelů a firem kteří dělají ten zbytek státního příjmu. Nikdo vám Škodovku nebere, ale netvařte se že jí máme být všichni vděčni. Každý kdo nesedí na podpoře a nekecá kraviny po hospodách, ale normálně pracuje a je jedno jestli zaměstnanec nebo živnostnik přispívá do státní kasy a tím přispívá k tomu jak si náš stát dále povede. Toť vše a k tomu jsem se vás snažil přivést celou dobu. Aby jste každý byl hrdý sám na sebe a na svou práci. Bohužel jste to nepochopili a jen pokřikujete Škoda, Škoda. ČR není jen Škoda a Jágr, to už ví i v zahraničí, smutné je že zaslepenci to nechápou.
Avatar - Emel
20. 12. 2013 11:32
Re: Opel a Ford
Nikdo netvrdil že je Škoda jediným spasitelem, jen to, že zásadně přispívá k blahobytu této země a tím i nás všech, přestože přímá vazba neexistuje.

My se tě zase snažíme přivést k tomu, že ty dvě věci se nevylučují, ale doplňují. Ano, ty se sám svou prací přičiňuješ o své blaho a je v pořádku, že na to jsi hrdý... a zároveň je potřeba, aby celá země prospívala, jinak se ti v ní nikdy dobře žít nebude.

Podívej se na začátek diskuse - proč máme být rádi, že se daří Škodě. Je přece evidentní, že pro občana ČR je lepší, když se v Evropě prodávají Škodovky, než kdyby se prodávaly Fiaty... bez ohledu na kvality toho kterého auta.
20. 12. 2013 11:57
Re: Opel a Ford
Ještě vynech to zásadně a budeme si rozumět. A ještě detail, nejen o své blaho, ale tak jako ty a každý z nás kdo odvádí dobrou práci a platí daně přispívá pro blaho nás všech.
Avatar - Emel
20. 12. 2013 12:16
Re: Opel a Ford
To je slovíčkaření. Z mého pohledu to zásadní je...

Škoda má roční tržby kolem 10 miliard Euro. Část toho se investuje, část toho jsou náklady... a náklady = příjmy pro další (často české) firmy. I ty další firmy mají zaměstnance a platí tu daně, ti zaměstnanci svůj příjem pak utrácejí u dalších firem... a tak se těch deset miliard Euro postupně rozpouští v ekonomice.

A neboj, nezapomínám na výrobu v Číně a Indii... i tak zbývá dost velký kus koláče na ČR.
20. 12. 2013 12:43
Re: Opel a Ford
No jelikož je Škoda-auto známá ryze česká auomobilka je jasné že nakupuje své vstupy pouze u českých firem a taky veškerý zisk si rozdělí čeští akcionáři. A miliardy se rozpustí v České ekonomice. Kromě výroby v Číně a Indii je také ještě výroba v Rusku.
Avatar - Emel
20. 12. 2013 13:31
Re: Opel a Ford
Tržby jsou 10,438 miliard, zisk je 0,713 miliard. Ze zisku se zaplatí sto milionů euro daň a zbytek zůstane VW. Těch 9,725 miliardy € nákladů se ale otočí v ekonomice - převážně naší... a samozřejmě také ruské a čínské a indické a německé a slovenské.

Ty pořád slovíčkaříš s nějakým pouze a jedině a výhradně... hledáš výjimky, které ale nemůžou zpochybnit celkové přínosy.
20. 12. 2013 13:33
Re: Opel a Ford
Jsou města, kde třeba pár tisíc lidí (ještě docela nedávno v jednom takovém městečku cca 7000) dělá pro Fiat a další značky a nedělá pro Škodovku. Ta stejné díly nakupuje v zahraničí. Někde je to s tím prospěchem Škodovky trochu složitější.
Avatar - Emel
20. 12. 2013 13:37
Re: Opel a Ford
Ano, ano... pokud bys to měl vzít od oka, jaký prospěch má podle tebe Česká Republika z jednoho prodaného Fiatu a jaký z jedné prodané Škodovky? Já se v tom nechci moc pitvat, ale jsem přesvědčený, že u té Škodovky je ten přínos nesrovnatelně větší...
20. 12. 2013 16:33
Re: Opel a Ford
Já to hodnotím spíš regionálně. Už jen proto, že regiony a ne státy jsou základem Evropy. A pro některé regiony je důležitá Škodovka a pro jiné zase někdo jiný. Pro můj region má mnohem větší přínos jiná firma. Ta o které jsem psal v původním příspěvku. Zaměstnává lidi, dává práci menším firmám, lidé utrácí u dalších místních firem, pomáhá místnímu technickému školství,... Škodovka je spíš konkurentem, která přetahuje techniky a tím limituje i budoucí rozvoj té druhé firmy.
Avatar - Emel
20. 12. 2013 16:45
Re: Opel a Ford
..a kdo bydlí v Kolíně, může velebit TPCA.

Popravdě netuším o jakém regionu a firmě pracující pro Fiat mluvíš... ale nevadí.

O tom, jak Evropa stojí na regionech, mám své pochybnosti. Pokud se podíváš na to, jak tečou peníze, je role státu pořád klíčová.
20. 12. 2013 18:22
Re: Opel a Ford
Role státu je opravdu moc velká a tolik peněz by tam jít nemuselo. V tom máš pravdu. Pokud jde u tu firmu, či spíše firmy, psal jsem, že dělají pro Fiat a jiné značky. Jedna z nich dokonce Fiatu patří.
19. 12. 2013 22:54
Re: Opel a Ford
budes jasat stejne kdyz bude i30 a ty dalsi pixle na spicce prodeju v evrope?
Avatar - Emel
20. 12. 2013 09:40
Re: Opel a Ford
Částečně ano. Budu rád, že dělníci v Nošovicích a dalších navázaných firmách mají práci a že do ekonomiky přitečou nějaké peníze. Nějaký rozdíl v tom ale přece jen je - Nošovice jsou více montovna než Škodovka, která v ČR nejen vyrábí, ale má tu i spoustu lidí ve vývoji nebo managementu.

A jinak... nezastírám ani to, že je mi jako značka bližší Škoda než Hyundai, zcela neobjektivně :-)
Avatar - twistedTSD
19. 12. 2013 17:09
Re: Opel a Ford
Tak to mi připadá trochu zvláštní a souvislost s provizemi automobilek jsem vůbec nepochopil. Žiji v Evropě, tak mě jednoduše zajímá, co se zde prodává a co zde budu potkávat. Bez ohledu na celosvětový význam. A pokud se "něco" evropskému vkusu značně vzdálí a připadá mi ohavné, nebude to méně ohavné, ani když půjde o nejprodávanější auto světa. Co je na tom divného?

Otázku o Škodě myslíš vážně? Viz Emel...
19. 12. 2013 17:40
Re: Opel a Ford
To je snad logické, ne? Zajímá nás evropský trh, jelikož tu žijeme a kupujeme auta. Divné že? ;-)
19. 12. 2013 18:54
Re: Opel a Ford
Já žiji na zeměkouli, takže mě zajímá celý trh. Můj rozhled nekončí za mou zahradou, ani za hranicemi ČR a ani za hranicemi Evropy.
Avatar - twistedTSD
19. 12. 2013 22:12
Re: Opel a Ford
A náš rozhled za hranicí zahrady končí, protože nás - naprosto přirozeně - zajímá domácí (a značně specifický) trh? Myslíš, že světový trh pro nás kvůli tomu žádnou vypovídající hodnotu nemá a články o něm přeskakujeme? Nechápu tvé uvažování...
Avatar - white label
19. 12. 2013 23:38
Re: Opel a Ford
Je to stále možné, ale co je pro automobilku (co se samotných prodejních čísel týče) podstatnější, prodávat v dané třídě nejvíc vozů na světě vůbec, nebo "jen" prodávat nejvíce vozů se stejným názvem/jménem v dané třídě? VW prodá v nižší střední třídě nejvíc vozů na světě vůbec, a to je samozřejmě řeč pouze o značce VW, nikoli o koncernu VW jako celku.
19. 12. 2013 14:56
Re: Opel a Ford
Nová Fiesta si těžko zachová nízké ceny současné Fiesty a bude pro ni hodně těžké udržet současné prodeje. Fiesta je dnes na hlavních trzích snad nejlevnější subkompakt.
19. 12. 2013 17:51
Re: Opel a Ford
Koukám, že ti Fiesta pěkně leží v žaludku, ale není se co divit, když jsi tady ještě v půli roku oslavoval Clio jako nejprodávanější ve své třídě :-)

O novou Fiestu nemusíš mít strach. Ta současná byla nejprodávanější ve své třídě už od svojeho nástupu a to byly ceny ještě výš než u konkurence. Takže jen cenu za úspěchem Fiesty nehledej (nehledě na to, že Fiesta na rozdíl od většiny konkurentů nabízí třídveřovou verzi, která vždy začíná cenou níž).
19. 12. 2013 18:06
Re: Opel a Ford
Clio sesadil z pozice nejprodávanějšího evropského subkompaktu Captur. To jsem trochu podcenil. Jinak by Clio Fiestu zadupalo do země. Takhle ani Turecko nepomůže a Maroko s Alžírskem taky asi do Evropy neprotlačím.
19. 12. 2013 18:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2013 18:23
Re: Opel a Ford
Kde bereš tu jistotu? Captur bude mít trochu jiné zákazníky a i kdyby s ním Renault nepřišel, tak by volili spíš podobná auta (Juke, 2008 atd.)

Tureckem si opravdu nepomůžeš, zvlášť když poslední měsíc(e) je na tom Fiesta líp:

Fiesta 17 753
Clio 18 394

Maroko s Alžírskem sem opravdu neprotlačíš. Už to Turecko je hodně na hraně >:D
19. 12. 2013 18:47
Re: Opel a Ford
No možná bych si tím Tureckem i pomohl. Zapomněl jsi na Clio kombi , cca 5 000 kousků. :-)
19. 12. 2013 19:20
Re: Opel a Ford
Vidíš to, tak v tom případě budeš muset najít po Evropě ještě nějakých 3 000 ks :-)
19. 12. 2013 19:30
Re: Opel a Ford
cca 2 300, to se dá v prosinci zvládnout
19. 12. 2013 19:34
Re: Opel a Ford
Vzhledem k trendu v posledních měsících si moc velký naděje ale nedělej...
19. 12. 2013 15:55
Re: Opel a Ford
Zaujimave, ze Focus mal pred rokom (ktory bol ekonomicky slabsi, nez tento) v tomto mesiaci rovnake predaje ako ma Octavia teraz a clanky o nom nevznikali.
19. 12. 2013 16:21
Re: Opel a Ford
Fakt máš pocit že loňský rok byl slabší než letošní?
Avatar - Emel
19. 12. 2013 16:33
Re: Opel a Ford
Jen pliveš na redakci a doufáš, že si nikdo nedá tu práci ti to dokázat. Články samozřejmě vznikaly úplně stejně jako dnes:

[odkaz]
Avatar - kari.laz
19. 12. 2013 14:45
Topp..Kia-World
Tak se topperův odhad, jaký bude OIII propadák nějak nepotvrdil. Druhé nejprodávanější auto v segmentu v Evropě.

Zajímavé je, podívat se na koncernové sourozence A3, Golf a Octavia. +38,2%, +19,3% a +45,6%

Naopak mi přijde, že za poklesem P208 je částečně nástup P308, který nějaké zákazníky menšímu sourozenci ubral.

Celkově je dobré, že prodeje se začínají zase zvedat.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - SCHROJF
19. 12. 2013 14:54
Re: Topp..Kia-World
Pre mna je mensie prekvapenie aj Polo,nato,ze uz tu je nejaky ten piatok...
Avatar - kari.laz
19. 12. 2013 14:58
Re: Topp..Kia-World
Polo na třetí pozici a dokonce ještě s nárůstem 4% je také zajímavé.
19. 12. 2013 15:04
Re: Topp..Kia-World
Letošní propad prodejů Pola je - 9%.
19. 12. 2013 15:02
Re: Topp..Kia-World
Polu se povedl jeden měsíc. Jinak už ale na Fiestu a Clio hodně ztrácí. Octavia má velmi silný závěr roku. Pořád ji však na loňské prodeje chybí 8 %. Na TOP10 to letos nevypadá. Zatím je Octavia na 14 místě.
Avatar - twistedTSD
19. 12. 2013 14:57
Re: Topp..Kia-World
Ještě tak dva dny zpátky tu topper vykládal něco o tom, že prodeje Octavie by mohly být lepší. Tak nic...
Avatar - kari.laz
19. 12. 2013 15:00
Re: Topp..Kia-World
Musíš uznat, že částečně pravdu měl, vždycky může být líp >:D
19. 12. 2013 17:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2013 15:12
Re: Topp..Kia-World
Zvedat? Celkové prodeje Evropa za jedenáct měsíců -2,7%. Kde vidíš vzestup.
Avatar - strýček BOB
19. 12. 2013 14:51
Debakl má jméno Octavia...
Traverza na zadní nápravě OIII zákazníky doslova odhání.

>:D
Rozbalit vlákno
16
19. 12. 2013 15:17
Re: Debakl má jméno Octavia...
99% uživatelů pozná prd, co má na zadní nápravě, poznají až v přímém srovnání jen to, že OII se ve srovnání s OIII líp řídí, ale neví proč. Pak si něco přečtou, vyslechnou, kouknou na nějaký testík chytrých novinářů a řeknou si, aha, to bude tou zadní ošizenou nápravou :-O . Ale asi opravdu nefunguje předtucha, že se nová OIII s klacíkem bude hůř prodávat.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 12. 2013 15:29
Re: Debakl má jméno Octavia...
Ano, ludia to nepoznaju, a auto s tycou nemusi byt nevyhnutne zle (neznamen, ze je dobre - vid Mustang - podvozkovo je to auto piece of crap).

Problem je skor v tom, ze, uz ked spominas novinarov, tyc je pri non-VAG autach vzdy chybou a zavaznym nedostatkom. Pri VAG to nikdy nevadi, lebo "ludia si to aj tak nevsimnu".
Avatar - twistedTSD
19. 12. 2013 15:37
Re: Debakl má jméno Octavia...
Nevšiml jsem si, že by 308 někdo nějak zvlášť zkritizoval za tyč (dokonce ani pod články náhle nepadlo ani slovo...)
19. 12. 2013 17:42
Re: Debakl má jméno Octavia...
tak nějak ;-)
19. 12. 2013 17:58
Re: Debakl má jméno Octavia...
Treba si vsimat starsie testy, nie tie aktualne, odkedy aj koncern nahodil tyc. Teraz uz je to v poriadku. Nez to montoval koncern, bola to zvlast nevyhoda.
20. 12. 2013 01:07
Re: Debakl má jméno Octavia...
Jako třeba test Peugeotu 508, že ...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 12. 2013 20:14
Re: Debakl má jméno Octavia...
Great news! Svet existoval aj pred letom 2013.
19. 12. 2013 16:19
Re: Debakl má jméno Octavia...
:yes:
Avatar - twistedTSD
19. 12. 2013 15:26
Re: Debakl má jméno Octavia...
Podruhé v top 5, potřetí (či počtvrté? ani nevím) v top 10, nárůst +45 %. Náhoda to asi vážně nebude. Jde vidět, že diskusní soudy mnohých diskusních expertů (nejen toppera), pro které je objektivita neznámým pojmem, musí člověk brát s hodně velkou rezervou. Úžasné prognózy z prvních měsíců prodeje jsem již několikrát zmiňoval a s neomluvitelnou traverzou to očividně až tak horké také nebude.

Každopádně velmi dobrá zpráva pro Škodu...i pro nás. :yes:
19. 12. 2013 16:28
Re: Debakl má jméno Octavia...
Pro mě ne, já akcie Škody nemám.
Avatar - twistedTSD
19. 12. 2013 17:12
Re: Debakl má jméno Octavia...
Žiješ v zahraničí?
19. 12. 2013 17:31
Re: Debakl má jméno Octavia...
Ten nemá šanci pochopit, že ekonomika je provázaná. Tak daleko totiž nevidí. :-!
19. 12. 2013 19:03
Re: Debakl má jméno Octavia...
Ne nežijí, proč. Žijí na severní Moravě a přesto mě neživí ani Hyundai.
19. 12. 2013 19:27
Re: Debakl má jméno Octavia...
Chápu, ten kdo je na tvé faktuře, ten živí tebe.

Bohužel jsi už nevzal v potaz to, odkud bere peníze tvůj chlebodárce. Pokud si je tedy netiskne doma. >:D
Avatar - Emel
20. 12. 2013 09:56
Re: Debakl má jméno Octavia...
Už ve středověku jsi mohl být skvělým kovářem a bít se do prsou, jak si vlastní prací skvěle vyděláváš na živobytí. Pokud se ale neurodilo, měl jsi hlad.

Dneska sice hladem trpět nebudeš, ale ta provázanost je daleko větší. Vidím, že tady tvou zatvrzelou ignoraci neprolomíme... ale zkus o tom někdy přemýšlet, otevřely by se ti netušené obzory v chápání světa kolem tebe...
19. 12. 2013 15:56
Re: Debakl má jméno Octavia...
Ked vidim niektorych ludi, tak vedia maximalne, ze maju auto bielej farby.
Kupa pomerne drahej Octavie moze davat zmysel len tym, co ju povazuju za velkost Passata a tam vyjde lacnejsie. Zeby to boli firmy?
19. 12. 2013 15:12
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
58
19. 12. 2013 15:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2013 17:54
Re: To není celá Evropa
Nepsal jsi náhodou včera, že nějaký palce dolů neřešíš? >:D
19. 12. 2013 18:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2013 18:31
Re: To není celá Evropa
Když něco neřeším, tak o tom ani nepíšu. No, pořád lepší hloupé smajlíky (v mém případě) než hloupé příspěvky (v tvém případě) >:D

Až si jednou uděláš řidičák, tak sem budeš moct taky psát svoje dojmy z jednotlivých aut. Takhle tady zatím můžeš jen rozebírat prodeje a to je ten lepší případ.
19. 12. 2013 18:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2013 19:30
Re: To není celá Evropa
Ne, já to ani nečetl, mně stačilo, že to neřešíš.

Nemyslel jsem zrovna tuto diskuzi, tady se zatím překvapivě držíš. Ale podívej se co jsi předváděl pod článkami o COTY 2014 nebo Octavii v Ženěvě, tam jich najdeš dost.

Možné je všechno, psychotesty na osobák člověk zatím nepotřebuje, takže ho dostane jakýkoliv individuum...
19. 12. 2013 19:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 12. 2013 10:13
Re: To není celá Evropa
Podle tebe byly možná OK, ale podle mě někoho odkázat ať si vezme prášky a lidi, kteří ti za tento "výrok" dali palce dolů, označit za pidimozky, moc inteligentní není...

Ano má, já se vyznám ve spoustě oborech ;-)

S tebou to moc nejde!
20. 12. 2013 10:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 12. 2013 10:29
Re: To není celá Evropa
A ta druhá část? Označit ostatní, kteří s tím nesouhlasí, za pidi nebo polomozky?

S tebou o autech asi společný téma nenajdu. Najít prodeje aut na jednotlivých trzích si dokážu najít sám, včetně jejich vyhodnocení. Rozebírat vztahy mezi dodavateli a jejich výrobu nehodlám (nepokládám to za zajímavé téma). A hodnocení, popř. zkušenosti s jednotlivými auty, tedy hlavní téma těchto stránek, se od tebe asi nikdy nedočkám. Tak snad, kdybys věděl něco o Subaru...
20. 12. 2013 11:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 12. 2013 13:34
Re: To není celá Evropa
Ta druhá část je hodně přehnaná, protože ti dali najevo svůj názor na tvůj příspěvek jen pomocí palce dolů, takže mírněji svůj nesouhlas ani dát nemohli. Přesto jsi je takhle označil...

To je trošku zvláštní, pokud má někdo řidičák a vlastní auto, tak by ho měla zajímat jízda nebo technika svého auta. Ale tvoje věc...
S tím Subaru to byla samozřejmě nadsázka, když mi ho tady poslední dobou podsouváš. Na asijských trzích mi je to k ničemu, ale dám ti šanci, jestli víš, zda je něco novýho ohledně Subaru a R5 v rally...
Avatar - white label
19. 12. 2013 23:25
Re: To není celá Evropa
A to tu píše někdo, kdo tu ještě před cca 10 hodinami (5:17) napsal doslova tohle:
"Ale kolik dostávám cerných palcú je mi ve skutecnosti úplne jedno."
Další důkaz, jak jsi zásadově názorově konzistentní...
20. 12. 2013 03:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 12. 2013 13:12
Re: To není celá Evropa
Marianku ty máš na 200 komentů jen jeden, co stojií za přečtení, ten zbytek je trolling, plevel, maras...
Co kdybys zkusil pokaždé, než něco napíšeš pouze na adresu jiného diskutéra, počítat tak do pětitisíc, ať to tu nemarasíš pořád dokola stejnými kecy a píšeš jen ty zajímavé komenty?
Ručím ti za to, že pak už nebudeš muset řešit ty černé palce.
20. 12. 2013 13:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 12. 2013 14:33
Re: To není celá Evropa
To je fakt - proč se chovat slušně k někomu, kdo se ti snaží trochu poradit.
Ubožák zůstane ubožákem, lituju, že jsem ti vůbec něco psal, ty si schovívavost nezasloužíš :no:
20. 12. 2013 15:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
20. 12. 2013 15:37
Re: To není celá Evropa
Marku... dej si Snickers... ;-)
19. 12. 2013 16:21
Re: To není celá Evropa
Tak to teraz cumim zas ja, preco tam tie minusky su. Asi nesmies pisat pravdu >:D
19. 12. 2013 16:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2013 16:28
Re: To není celá Evropa
Já jsem taky dostal mínusy jen za holá čísla letošních prodejů Pola (- 9 %) a Octávky (- 8%). Přitom to byly jen doplňující informace k listopadovým prodejům. Já za ty prodeje nemůžu. Snad jen trochu, nic jsem si nekoupil. :'-(
19. 12. 2013 16:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2013 17:33
Re: To není celá Evropa
:yes:
Avatar - twistedTSD
19. 12. 2013 17:16
Re: To není celá Evropa
Já zas čumím, jak tu někoho nesmírně vyvádí z míry byť jen jeden mínus. Až má člověk chuť jeden provokativně přidat. >:-[]
19. 12. 2013 17:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 12. 2013 20:17
Re: To není celá Evropa
Poviem ti to inak.

Gilgit naraza na to, ze ked napr. v clanku Vwavewerka napise, ze 1+1=3, a Gilgit ho opravi, ze je to 2, tak dostane od VAG uderky minusku.
19. 12. 2013 20:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 12. 2013 13:17
Re: To není celá Evropa
Jak víš, od koho ty palce jsou?
19. 12. 2013 16:41
Re: To není celá Evropa
Presne cislo ti nereknu, ale kdyz obcas kouknu na onboard videa z ruskych silnic (jedny z nejlepsich akcnich filmu) tak je tam oktavek skoro jako u nas ;-)
19. 12. 2013 16:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2013 17:34
Re: To není celá Evropa
Takové příspěvky bys měl psát častěji. ;-)
19. 12. 2013 17:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2013 18:32
Re: To není celá Evropa
Řešení je zcela prosté. Piš jen pozitivně - o všech. ;-)
19. 12. 2013 18:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2013 18:40
Re: To není celá Evropa
Obecně, kritiku nechce slyšet nikdo. Zbytečně bys opět narážel. A není k tomu, myslím, důvod. ;-)
19. 12. 2013 18:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 12. 2013 20:17
Re: To není celá Evropa
Aj ty….
19. 12. 2013 17:24
Re: To není celá Evropa
Na to Rusko som sa pozrel, hodne by ten trh nasimi tu danymi cislami zamaval.
Skoda ma oproti minulemu roku minus o 11% (oproti Nov 2012 dokonca -18%.
VW ma -6%
Volvo - 28%

Naopak ma zaujal Renault +11% (co je ale na alianciu s Lada pochopitelne)
Narast Kia Ceed neuveritelnych 253% oproti minulemu roku

vsetko [odkaz]
Avatar - Emel
19. 12. 2013 17:27
Re: To není celá Evropa
Nejprodávanější modely Renaultu? Renault Duster, Renault Logan a Renault Sandero :-).

Jinak... ruský trh není podmnožinou evropského... a jeho specifika se dost liší od toho, co my považujeme za "evropské".
19. 12. 2013 17:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2013 18:16
Re: To není celá Evropa
Teď sis sám odpověděl, proč ve statistice není Rusko ;-)
19. 12. 2013 18:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
19. 12. 2013 18:34
Re: To není celá Evropa
Je to komplet převzaté z JATO - a i tam se mluví o evropském trhu. Rusko není bez diskusí evropská země...
19. 12. 2013 18:44
Re: To není celá Evropa
Rusko není ani evropský trh, má jinou skladbu modelů/značek atd. proto tam prostě nepatří ;-)
19. 12. 2013 18:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2013 19:16
Re: To není celá Evropa
Gilgite, máš pravdu, že je Evropa jedna, ale jen na mapě. Skladbou značek a modelů je Rusko divoký východ a má blíže k asii (a nejen tím). Dost špatně by se to porovnávalo, jednak tam jsou modely co se v Evropě neprodávají a spousta rebrandovaných modelů viz Rendlik a Dacia atd. a proto je nesmysl tahat Rusko do automobilové Evropy ;-)
19. 12. 2013 19:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2013 20:22
Re: To není celá Evropa
Na hyperkorektní vyjadřování tu máme Brusel a ne auto.cz ;-) Mě to osobně nevadí, že Rusko nezahrnují do Evropy, protože jinak než geograficky (a to jen menší část) sem nepatří. Víc k tomu již psát nebudu ;-)
19. 12. 2013 20:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 12. 2013 21:23
Re: To není celá Evropa
Aj väcsia cast Turecka je mimo europy a predsa sa v sporte zaclenilo do Europy a hra vylucne EUROPSKE sutaze. Podobne Israel...viem trochu je tento odkaz mimo, ale urcita spojitost tu je ;-)
19. 12. 2013 18:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
20. 12. 2013 09:48
Re: To není celá Evropa
Přesně to jsem chtěl namítnout - nejen část, ale většina Ruska je v Asii. Alespoň geograficky, takže to "zcela bez diskusí" neberu. Co se prodaných aut týče... nevím, v Moskvě bude možná víc aut na čtverečný kilometr než na Sibiři na 1000, ale žádnou statistiku jsem k tomu neviděl a nevím, jestli jsou taková čísla vůbec někde k dispozici. A pokud nejsou - pak je úplně stejně špatně Rusko vynechat jako ho zahrnout celé. Definice pojmů je v rukou toho, kdo statistiku připravuje...
20. 12. 2013 10:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
20. 12. 2013 10:27
Re: To není celá Evropa
I pokud by se v evropské části prodalo třeba 75% aut, pořád nemůžeš vzít celé Rusko, zahrnout ho do Evropy a tvrdit, že tak je to jedině správně. Je to taky špatně.

Mimochodem - nevadí jim u japonských ojetin volant na druhé straně?

Pokud chceš slovíčkařit tak ano, máš pravdu... je ale poněkud nepraktické psát pokaždé "Prodeje v zemích EU, v balkánských zemích, v Norsku, na Ukrajině... " atd. Nadpis článku přes tři řádky. Proto to autor nazve "v Evropě" a někde to vysvětlí.
20. 12. 2013 10:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 12. 2013 10:30
Re: To není celá Evropa
Přečti si Mattúv blog o jeho cestě po Transsibiřské magistrále na Bestsellincarsblog. Je tam hodně pěkných fotek a je celkem jasně vidět vzrůstající počet Priusů směrem na východ.
[odkaz]
19. 12. 2013 17:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Wačice
19. 12. 2013 15:14
Wau
Aplaus! Lidé tleskají, davy šílí. Pro Škodu nepochybně zasloužený úspěch. Pro mě další důvod si tohle auto nepořizovat a nazapadnout do davu.
Rozbalit vlákno
2
19. 12. 2013 16:41
Re: Wau
Když to takto půjde dál, tak na silnicích to za chvíli bude jak za socialismu. >:D
Avatar - Emel
19. 12. 2013 17:06
Re: Wau
Mno... aktuální podíl Škodovky na evropském trhu je někde kolem 3.3 procenta (z nově prodaných vozů), v listopadu povyskočil na 3.8% ;-)
Avatar - jozephko
19. 12. 2013 15:20
Škodovka je perfektnou syntézou
českého dôvtipu, vynachádzavosti a "zlatých českých ručiček" a nemeckého zmyslu pre detail a poriadok.
Pred 20 rokmi by nikoho nebolo napadlo, že škodovka bude patriť medzi najpredávanejšie autá v Európe.
A prosím neznižujte to odkazom na nemeckú techniku. Tú mali a majú aj Seaty. Rozdiel medzi Seatom a Škodovkou je však priepastný - prakticky vo všetkom je Škoda oveľa lepšia ako Seat.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 12. 2013 15:26
Re: Škodovka je perfektnou syntézou
Octavia je po kazdej stranke priemerne auto a tak vyhovuje ludom, ktori hladaju auto na vsetko.

Jack of all trades, ako multifunkcny kuchynsky robot. Kura ti dobre neprepecie, ovocie odstavi len na 80 percent, vodu zvladne len na 90 stupnov, ale je to teleshoppingovo 'lacne', vyzera to lepsie ako 'beďar' na ksichte tak co...

>:D
Avatar - Emel
19. 12. 2013 15:32
Re: Škodovka je perfektnou syntézou
Samozřejmě nemůže Škoda konkurovat ani sportovním zážitkům v GT-86, ani přepravní kapacitě Galaxy. Je to auto na dovolenou, na jízdu do práce, převoz dětí i velkých nákupů. To by ale v kompaktním mainstreamu nemělo nikoho překvapit...
19. 12. 2013 17:44
Re: Škodovka je perfektnou syntézou
Přesně tak, funguje tak jak to lidi chtějí. Dost by mě zajímalo, jestli s ní "Me_Myself_and_I" alespoň jel? Pokud ne, tak neví o čem mluví... >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 12. 2013 20:20
Re: Škodovka je perfektnou syntézou
Aby som mal mlieko, nemusim hned kupovat kravu.
19. 12. 2013 20:49
Re: Škodovka je perfektnou syntézou
To je sice nepopiratelný fakt (s tím mlékem), ale přecejen si ji zkus. Možná pak budeš mluvit trošku jinak. Já jí měl na týden (lift 2.0TDi) a jezdilo se mi s ní dobře. Ano, je to normální, pohodový a všestraný auto. Nic víc, nic míň ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 12. 2013 20:20
Re: Škodovka je perfektnou syntézou
Ved ano, povedal som presne to iste, len bez ruzovych okuliarov.

Pre niekoho je Octavia vdaka svojej priemernosti poharom, ktory je naplneny do polovice.

Pre mna je Octavia poharom, ktory je poloprazdny.
Avatar - Dinar
20. 12. 2013 08:12
Re: Škodovka je perfektnou syntézou
No ona je ta sklenice octavie naplňená tak na 80%, podstatné je, že ve vztahu ke konkurenci je to nadrpůměr, většina aut v této třídě kolísá mezi poloprázdnou/poloplnou a dvoutřetinovou. Jiné auto než golf, které by mělo nad těch 80% v této třídě nevidím.
Avatar - Emel
20. 12. 2013 08:55
Re: Škodovka je perfektnou syntézou
Je potřeba srovnávat srovnatelné. Tedy ne Octavia vs. GT-86, ale třeba Octavia vs. Megane, Astra.
19. 12. 2013 16:03
Re: Škodovka je perfektnou syntézou
Porovnanie so Seatom je dobre. Spanieli akosi nemaju zaujem vymyslat auta. Asi ich to nebavi, su to pre nich iba plechovice. U nas je zima a co bude clovek po veceroch robit, tak duma, ako ohnut plech, aby bolo v kufri viacej miesta a drvi sa Nemcinu.
19. 12. 2013 16:26
Re: Škodovka je perfektnou syntézou
Český důvtip, hmm, hezký. :-) Za tím kde je dnes Škoda a Seat nestojí nikdo jiný než VW. Volkswagen rozhoduje o tom jakým směrem se značky budou ubírat a jak se mají jednotlivé modely lišit. Např. v současnosti VW rozhoduje o existenci SUV od SEATu. Úspěšná Octavia je dítětem VW, které vzniklo na úkor zastavení výroby dřívějšího liftbacku Toledo, které u nás patřilo k nejprodávanějším zahraničním vozům a které bylo direktivou VW přeměněno do podoby sedanu, aby bylo tzv. sportovnější. Jinak ta tvá poslední věta je samý žvást. Nemá cenu tu s tebou ztrácet čas. Např. o tom, že má Ibiza lepší podvozek ve srovníní s Fabií asi stejně nic nevíš... nehledě na design Ibizy a té krabice Fabie atd.
Avatar - PTS
19. 12. 2013 16:26
Ani jsem to nedocetl...
... a uz bych vrazdil. Nevim jak vam ale me primo mlatila do oci cast "... mezi plejádou nejlepších ..." a pak jeste "Z ní moji jiné vyplývá ..." Zbytecne to kazi dojem ze cteni. Vazeny Micko, davejte prosim trochu pozor a prectete si to po sobe nahlas. Dekuji.
Rozbalit vlákno
1
19. 12. 2013 16:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.