Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz SLS AMG: První fotografie interiéru

28 komentářů

Avatar - ROBERTOO
ROBERTOO
Trošku mi to nesedí k súčasným Mercedesom.Všade hrany a SLS bude mať obliny.A "kokpit" mi takým tým oblúkovítym tvarom pripomína predošlé Maserati.Ale inak vyzerá dobre.Hlavne budíky sú krásne!! :yes: Moderné aj keď ten tachometer na 360km/h je trošku predimenzovaný keď maximálka má byť ľahko cez 300km/h.Na druhej strane si nemusí Brabus robiť vlastné budíky >😁
Sedačky skvelé,podarilo sa.Ale vnútorná kľučka mi tvarom pripomína terajšie Porsche a 350Z.
Som zvedavý na výsledný celok,môže to byť interesting...I hope. :-!
mne sa zas páči že je trochu odlišný k supersportu to parí (nemôže bit ako hocijak bežní Mercedes) celkovo sa mi interiér páči (hlavne budíky a volant)uvidíme jak bude vyzerať exteriér ale podla konceptov v galérii súdim že bude fajn :-!
Avatar - ROBERTOO
ROBERTOO
Ja som nepovedal,že sa mi nepáči.Je fajn,že sa odlišuje a nevyzerá ako všetky ostatné AMG/Mercedesy.Vari nebudeme ako u Audi alebo Škody.Len hovorím,že tá linka mi pripomína Maserati.A k tým budíkom a volantu sa pripájam,tam nieje čo riešiť... :-!
Johnnn
:yes: Souhlasím, je to supersport a může si jít tak trochu vlastní specifickou cestou, navíc je to AMG, ne MB...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..., že AMG je "součást" MB (to jsou jen TAKové "marketing(ové) hrátky" přec(i) 😄
PS: SLS docela "líbí" se mi, ale to "tabu/stará roky DODRŽOVANÁ dohoda o maximální rychlosti na 250 km/h" co Audi "porušilo" - myslím docela SMYSL mělo ... stav dálnic NENí na 300 km/h a více "připraven" (moc velký provoz i "slabší" stav povrchu dálnic) - v praxi je těch "elektronicky omezených" dost a dost.
Hezké Velikonoce 😉
Johnnn
AMG není a nikdy nebude součástí MB, mají pouze dohodu o spolupráci. Dokonce se uvažuje, že dojde k úplnému osamostatnění a přičlenění McLaren. K té rychlosti - snad si nemyslíte, že se s tím budou všichni prohánět po dálnici. SLS není křižník dálnic, sice to umí, ale své kvality ukáže až na okruhu. Když si totiž takový vůz někdo koupí, většinou si taky plánuje, že si s ním zajezdí i na okruhu...A tam se těch 300 km/hod jet dá. I kdyby s ním nikdo nikdy nejel tak rychle, co kdyby se pak našel někdo, kdo by měl příležitost - to by sa pak musel asi zajet do servisu pro nový tachometr
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... milý Johnnn(e), že se mýlíte 😉
TEdy "sázet" se NEchci a jsem si jistá "jen" na 99%, ale původně samostatného tuner(a) AMG Mercedes před pár lety "pohltil/koupil" (skoro jistojistě se NEpletu) a PROTO (poté) také začal AMGéovat vlastně VŠECHNY modely a prý se chystá i na diesly (to jsou alespoň informace z německého tisku, co mám kdesi HLUBOKO/DALEKO na svém poněkud "zaneseném" HDD, co už jak "za mlada" NEfunguje, tak proto jsem si jistá "jen" na těch 99😖 😄
K těm 300 km/h - tedy na okruhu to (dle mne 😉 ) je skoro NÁROČNĚJŠí než na dálnici (já na to mám jednu "oblíbenou" :yes: ), ale jinak mně se ta stará "dohoda" o omezovačích ve 250 km/h líbila, neb mi ROZUMNÁ přišla. NEvím zdali máte s nějakou takovouto vyšší rychlostí zkušenost(i), ale i těch 250 je PEKELNÁ rychlost (a stav dálnic v Deutschland se v posledních 10ti - 15ti letech dost ZHORŠIL, jednak kvalitou povrchů = opravovaly se spíše silnice/infrastruktura v bývalých východních zemích; druhak - VÝRAZNĚ ZVÝŠENÝM provozem). Osobně bych zavedla pro rychlosti PŘES 250 km/h další POVINNÉ "školení" či "prodloužený víkend na okruhu - v autoškole" - opravdu POVINNĚ! Já mám zkušenost, že snad až VĚTŠINA lidí to (i jako spolujezdci) skoro NE"zvládá" - zkuste si to "přepočítat" na metry za sekundu (třeba "jen" 280 km/h) 😉
PS: Ostatně na takové rychlosti MUSí být vše "ok", tedy hlavně např. zkontrolované pneu - ostatně to mi u jednoho NEjmenovaného (maličko "rychlejšího" vozu) VYHOVUJE, že když tlak v pneu NEní zcela 100%ní, tak během zrychlování někde mezi 230 - 240 km/h napíše Ts-ts-ts (!) - ROZMYSLi se! - buď zastavíme a dohustíme, nebo rychleji NEjedu! (a ukáže kolik v které pneu je :yes: )
Prostě chtěla jsem tím říci, že 250 km/h je ok, výše už JEN pro (když ne přímo "profíky") proškolené.
Jinak se mi SLS docela "líbí", a "chápu" mercedes proč něco takového dělá (ostatně on se v praxi technicky až tak NEbude lišit od takového SL Black Series - a já ten "menší" motor 😄 V8, mám stejně RADĚJi, než ten starý V12), ale asi bych v případě "ultimativního" vozu dala přednost starému (dobrému) ferrari :yes: 😄
Hezké Velikonoce
Navtech
Něco si o tom vztahu AMG vs. Mercedes přečti. Máš v tom celkem hokej.
Gecko
Sleeper
Pokud se nepletu, už někdy v roce 1991 koupil tehdejší Daimler-Benz AG 51 procent akcií AMG...
Navtech
Tak ty se jistě nepleteš >😁 V ´90 podepsali frončaft a 51% koupili až někdy kolem r.2000, ale v 05 koupili rozhodně zbytek. Nějak se tam snad rozpadla část pro MB a nějaká sekce se pod jinym názvem specializuje na závodní auta, či co. Možná právě pro ten McLaren. I tak MB vlastní v McLaren kolem 40%. Neumim moc dobře německy, ale tak to snad je správně. Rozhodně majoritu má MB a jedinej, kam ještě dodávaj motory pod MB AMG je ofiko Zonda. Vůbec ta struktura vlastníků u Daimler by byla zajímavá na článek, min. blog. Každopádně si myslim, že vnímat AMG, že je samo sebou, bez vlivu MB je podle mne špatně.
Johnnn
Maximálka je dobrá - tachometr bude stejně nacejchován o 10% navíc, takže při 300km/h bude ukazatel na 330....A pokud bude maximálka 310 km/h tak je to tak akorát 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... milý Johnnn(e)! Ale KDE těch 300 km/h jezdit?
PS: Proč myslíte že tachometr bude o 10%?? I můj "líný/přitloustlý" Brumla Citroën C5 se s navigací "rozchází" o .. no to není ani v "procentech" - i ve 220ti je "mimo" sotva o 2-3 km max.!
Hezké Velikonoce 😄
Avatar - jpor (RSKa)
jpor (RSKa)
žiadne také, tacho je dosť presné. odchýlka cca 4km/h je rovnaká pri 50 aj pri 200 km/h - odmeraná GPS.
Avatar - jpor (RSKa)
jpor (RSKa)
maximálka bude dobre cez 300... Jedine že by tomu dali schválne ľahké prevody kvôli zrýchleniu. Inak to mám ať 580 koní a to je tak na 350 pri tak nízkej siluete...
Avatar - ROBERTOO
ROBERTOO
Súhlasím s tými odchýlkami.Ak je raz 4km/h tak neviem prečo by sa mala rýchlosťou zväčšovať.Aj keď zase výrobcovia kladú dôraz na tie rýchlosti dajme tomu cca od 0-175km/h a ostatok už moc neriešia.To je len moja myšlienka...
Ale na druhej strane nesúhlasím s tou siluetou a motorom ako argumenty na 350km/h.Vezmi si také Murcielágo LP640.640 koní,silueta nízka,váha tiež nie je vysoká a max dakde od 330-340km/h.A niekde v starších článkonch o SLS AMG bolo písané,že maximálka bude niekde od 310-325,presné číslo neviem ale dačo sa mi marí 8-s >😁
Avatar - kolmar
kolmar
Nechcem sa hadat, no ta odchylka aby bola rovnaka tak to sa mi nechce verit... ale hodne to zalezi od vyrobcu. V "mojom" oblubenom a pravidelne sledovanom periodiku (test na 5 stran a tabulka s tech. udajmi jedna cela - len tak na okraj) svojho casu uvadzali aj indikaciu rychlosti a skutocnu nameranu, tam to bolo zaujimave porovnavat a pozorovat a identicke (napr. 4 km) to teda nebolo!!!! Skoda, ze cca 3 roky uz tieto udaje z tabulky vymazali, chybaju mi aj otacky pri 130 km/h - dalsi moj oblubeny udaj, ktory zmyzol... Ako pisem bolo to uz par rokov dozadu... dnes to moze byt ine, ale neverim velmi tomu...
Nechci být hnusnej, ale jen slovo "samozřejmě" je tu pětkrát, nelíbí se mi to.

Ale jinak děkuju za článek 😄
Sleeper
Uznávám, že jsem to se "samozřejmě" trochu přehnal a při kontrole mě to překvapivě neuhodilo do očí. Tak jsem provedl ještě drobný facelift 😄) Díky za upozornění a omlouvám se.
Navtech
Ale co neni u MB samozřejmě? >😁
Sleeper
U MB je SAMOZŘEJMĚ skoro vše 😄 Ovšem pětkrát to slovo v článku fakt být nemuselo... 😄 Po faceliftu jsem ho tam nechal jen zweimal a dost daleko od sebe 😄
Avatar - peter222
peter222
Exterier je zamaskovaný dobre, teraz pripomína jedného z tých amerických netvorov (dodge,chevy). Dúfam ,že aj exterier bude rovnako elegantný ako interiér. Bola by to škoda keby mercedes prišiel o svoju eleganciu a vydal sa tou americkou cestou.
Avatar - Jáchym
Jáchym
Teda....mě hlavně dostalo že v rychlosti 243 to jede na 5-ku. Tak si řikám, kdy to asi přeřazuje na tu 7 😄 😄
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Navtech
Myslim si, nebo snad vim, že pokud jedeš "plnej" se 7G u MB, nebo třeba u V8 4.4 v BMW 5stept. a dosáhneš i těch 250, tak u MB je tam pořád max. 6 a u BMW 4. Pokud jen na chvíli "povolíš" plyn, tak tam vlítne ten nej. stupeň. Ale při klidný jízdě tam ten "nej" vletí i ve 120, nebo dřív.
:yes:
Všechna čest; má to jiskru, originalitu, a zároveň úroveň a kvalitu (estetickou, to je ta jediná, kterou lze hodnotit z fotek). U mě tenhle interiér strká do kapsy cokoli, co se momentálně prohání po silnici. Žhavý konkurent se ovšem rýsuje v A7 a potažmo budoucí A6. :yes:
Navtech
Ale A6, A7 je úplně jiná liga, resp. třída. MB i Adi maj svůj xicht a toho se budou držet. To bych nepoměřoval.