Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Český trh v březnu 2009: Pořadí mezi malými – Fabia, Fusion a pak dlouho nic…

19 komentářů

to si kde pocul? myslim ze tabulka vravim o vasom trhnu nie nasom :no:
Normálne tak úspešne, že výbehový model je lepší než nový. 8-s >😁 :😉
Deadlift
Na Fusion zarlis jen ty a VW. Jinak domnivas se spatne, lunetic design dela tve VW, Ford dela Kinetic design nebo New Edge. Oboji velmi uspesne.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
z vlastni zkusenosti vim ze je to pravda
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
to si myslis ty... 😄
Avatar - chlapecx
chlapecx
mno rtu fabii dost nadnášíš jako obvykle... svoje kvality má ale proti jedničce je trochu odfláknutá. i vevnitř je to vidět, kde všude se na tom autě proti první generacui šetřiloo...
Ten fusion je neméně stejně kvalitní vůz jjako fabia... a taky koukni, kde dříve byxla jeho cena a dke je dlouhodobě nyní a co díky tomu vývoji ceny to udělalo s jeho prodejnsotí... Fusion jednoznačně velkej úspěch....

spíš by mě zajímalo, dkyž tu ti škarohlídi tvrděj,m jaká fobie je hnusnej ksindl a ten motor HTP takovej *, proč ho dali Němci zas do novýho Pola a prčo se nejvíc teďka v německu prodávaj Fabie a pak teprve Golfy???
Klaudius
Jediné, čo je za úspechom Fabie (okrem toho, čím disponujú všetci súperi), je domáce prostredie značky. A to vieme bezpečne všetci. Nebyť tohto aspektu, neviem ako by to s ňou bolo.

Fusion nie je záhada. Výborná ponuka priestoru, praktickosť, spoľahlivosť, nízka cena. Kľúč k úspechu.

Thalia boduje vynikajúcim pomerom ponuka/cena. Nehrá na city, nehrá na vkus, ponúka rýdzo praktické hodnoty. Častejšie ju vídam v službách mladých rodín ako v spoločnosti seniorov.

Mini nemôžeš počítať za rovnocenného súpera spotrebákom. je to iná liga, podobná len veľkosťou.
Klaudius
Škaredá je, ale o to pri nej nejde. Hlavne je prakická a lacná.
GTI
Tedy starý model ve stejné třídě drtí s přehledem model nový od stejné značky (Fusion x Fiesta) to tu ještě nikdy nebylo. Co vězí za úspěchem Fabie víme asi už všichni - špičková technika, špičkové jízdní vlastnosti, originální design. Ovšem co vězí za úspěchem Fusionu, tohle je záhada. Navíc Ford do této třídy vypustil zcela nový model, Fiestu a ta přece musí na Fusion žárlit. Ví někdo co je za tím? Domnívám se, že je to proto, že kupci prostě lunetic design (nebo jak se to jmenuje) nepřijali a dávají to ostentativně najevo pořizováním výběhového modelu.

Thalia boduje velmi sympatickým designem, tohle Renault zvládl výborně a zasahuje vkus mnoha zejména starších kupců. Na číslech je to znát. Své také jistě hraje cena, tedy... cenička. Co na to Clio?

No a na konec toho, co je na konci, ovšem nikoli proto, že by ho tam poslaly jeho nedostaky. MINI, klenot těch co na něho nemají a především těch, co na něho... mají. BRAVO MINI.

Koncern VW tu prodal 1.525 aut. Fantastické číslo... Ovšem číslo měsice je - 738 (Fusion). Záhada hlavolamu...
Deadlift
Je to blbost. Redaktor jen zamerne okecava propadak Fabie, zapomnel ale ze i Skoda ma nemale skladove prostory, Fabie klesa v CR douhodobe, je to nejhnusnejsi model od Skodovky za poslednich 10-15 let.
Deadlift
Nová Fiesta začíná bodovat už i v ČR. :yes: :yes: :yes:
Provocateur
Ty kaliny byly vývoz na Slovensko, prej je lada díky šrotovnému u vás nedostatkový zboží >😁
ošklivý si asi ty >😁 a predaje jej celkovo neustále stúpajú (medzi predajom a registráciou je veľký rozdiel hlavne teraz)táže asi taká "ošklivá" nebude 😉 :-!
az 4 kusy sa predali,co vam sibe.to kto si moze take daco kupit? >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Krize je TADY!
TAKÉ jsem se rozhodla to objednané Ferrari California "přeprodat" (a něco si "přivydělat"), než abych jí jezdila ... "zatrolená" KRIZE ;-\
PS: Vážně: třeba se KONEČNĚ i český trh "poposune" a zájem se "poposkočí" o třídu výš do nižší střední, neb kia ceed a citroën C4 a ... jsou vpodstatě za STEJNOU cenu jako fabia ... takže možná i PROTO o ní "poklesl" zájem (což bych CHÁPALA)
Hezké Velikonoce 😄
IPace
a videl jste nekdy nezamestnane jak si bezi do saloonu pro novou Fabii ? krize tu je a to krize kdy spousta lidi si radsi rozmysli dat 200-300k za auto a cekaji prave na dobu as jim nekdo rekne ze krize us je zazehnana, ve firemnim sektoru se naopak trh otevrel a tak spousta "podnikatelu" radsi voli ted vetsi lifty a sedany na ukor prave malich kombi aut
honysek
Pozoruji, že vám již také média dokonale vtloukla krizi do hlavy. Krize je jen tak veliká, jak si ji sami dokážeme vytvořit. A jelikož mediální masáž je obrovská, máme tu krizi obrovských rozměrů.
PS.: Viděl jste někde hladovějící lidi, prázdné obchodní domy, lidi bez přístřeší??? :no:
Hloupější zdůvodnění poklesu prodeje malých aut jsem ještě neslyšel. To byl zájem v zahraničí tak velký, že se u nás aut nedostávalo? Starou belu, prostě ti, kterých se Fabie týká, mají jinačí finanční starosti - je krize, to jste si p. redaktore nepovšiml???
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Kde se tolik lidi muze odhodlat koupit tureckou Thalii. :no😒br />
Pokles prodeje fabie je zcela logicky - to auto je mozna kvalitni, ale osklive. :no: