Novinky
0
to si kde pocul? myslim ze tabulka vravim o vasom trhnu nie nasom :no:
Přejít do diskuze
Na Fusion zarlis jen ty a VW. Jinak domnivas se spatne, lunetic design dela tve VW, Ford dela Kinetic design nebo New Edge. Oboji velmi uspesne.
mno rtu fabii dost nadnášíš jako obvykle... svoje kvality má ale proti jedničce je trochu odfláknutá. i vevnitř je to vidět, kde všude se na tom autě proti první generacui šetřiloo...
Ten fusion je neméně stejně kvalitní vůz jjako fabia... a taky koukni, kde dříve byxla jeho cena a dke je dlouhodobě nyní a co díky tomu vývoji ceny to udělalo s jeho prodejnsotí... Fusion jednoznačně velkej úspěch....
spíš by mě zajímalo, dkyž tu ti škarohlídi tvrděj,m jaká fobie je hnusnej ksindl a ten motor HTP takovej *, proč ho dali Němci zas do novýho Pola a prčo se nejvíc teďka v německu prodávaj Fabie a pak teprve Golfy???
Ten fusion je neméně stejně kvalitní vůz jjako fabia... a taky koukni, kde dříve byxla jeho cena a dke je dlouhodobě nyní a co díky tomu vývoji ceny to udělalo s jeho prodejnsotí... Fusion jednoznačně velkej úspěch....
spíš by mě zajímalo, dkyž tu ti škarohlídi tvrděj,m jaká fobie je hnusnej ksindl a ten motor HTP takovej *, proč ho dali Němci zas do novýho Pola a prčo se nejvíc teďka v německu prodávaj Fabie a pak teprve Golfy???
Jediné, čo je za úspechom Fabie (okrem toho, čím disponujú všetci súperi), je domáce prostredie značky. A to vieme bezpečne všetci. Nebyť tohto aspektu, neviem ako by to s ňou bolo.
Fusion nie je záhada. Výborná ponuka priestoru, praktickosť, spoľahlivosť, nízka cena. Kľúč k úspechu.
Thalia boduje vynikajúcim pomerom ponuka/cena. Nehrá na city, nehrá na vkus, ponúka rýdzo praktické hodnoty. Častejšie ju vídam v službách mladých rodín ako v spoločnosti seniorov.
Mini nemôžeš počítať za rovnocenného súpera spotrebákom. je to iná liga, podobná len veľkosťou.
Fusion nie je záhada. Výborná ponuka priestoru, praktickosť, spoľahlivosť, nízka cena. Kľúč k úspechu.
Thalia boduje vynikajúcim pomerom ponuka/cena. Nehrá na city, nehrá na vkus, ponúka rýdzo praktické hodnoty. Častejšie ju vídam v službách mladých rodín ako v spoločnosti seniorov.
Mini nemôžeš počítať za rovnocenného súpera spotrebákom. je to iná liga, podobná len veľkosťou.
Tedy starý model ve stejné třídě drtí s přehledem model nový od stejné značky (Fusion x Fiesta) to tu ještě nikdy nebylo. Co vězí za úspěchem Fabie víme asi už všichni - špičková technika, špičkové jízdní vlastnosti, originální design. Ovšem co vězí za úspěchem Fusionu, tohle je záhada. Navíc Ford do této třídy vypustil zcela nový model, Fiestu a ta přece musí na Fusion žárlit. Ví někdo co je za tím? Domnívám se, že je to proto, že kupci prostě lunetic design (nebo jak se to jmenuje) nepřijali a dávají to ostentativně najevo pořizováním výběhového modelu.
Thalia boduje velmi sympatickým designem, tohle Renault zvládl výborně a zasahuje vkus mnoha zejména starších kupců. Na číslech je to znát. Své také jistě hraje cena, tedy... cenička. Co na to Clio?
No a na konec toho, co je na konci, ovšem nikoli proto, že by ho tam poslaly jeho nedostaky. MINI, klenot těch co na něho nemají a především těch, co na něho... mají. BRAVO MINI.
Koncern VW tu prodal 1.525 aut. Fantastické číslo... Ovšem číslo měsice je - 738 (Fusion). Záhada hlavolamu...
Thalia boduje velmi sympatickým designem, tohle Renault zvládl výborně a zasahuje vkus mnoha zejména starších kupců. Na číslech je to znát. Své také jistě hraje cena, tedy... cenička. Co na to Clio?
No a na konec toho, co je na konci, ovšem nikoli proto, že by ho tam poslaly jeho nedostaky. MINI, klenot těch co na něho nemají a především těch, co na něho... mají. BRAVO MINI.
Koncern VW tu prodal 1.525 aut. Fantastické číslo... Ovšem číslo měsice je - 738 (Fusion). Záhada hlavolamu...
Je to blbost. Redaktor jen zamerne okecava propadak Fabie, zapomnel ale ze i Skoda ma nemale skladove prostory, Fabie klesa v CR douhodobe, je to nejhnusnejsi model od Skodovky za poslednich 10-15 let.
Ty kaliny byly vývoz na Slovensko, prej je lada díky šrotovnému u vás nedostatkový zboží >😁
ošklivý si asi ty >😁 a predaje jej celkovo neustále stúpajú (medzi predajom a registráciou je veľký rozdiel hlavne teraz)táže asi taká "ošklivá" nebude 😉 :-!
Krize je TADY!
TAKÉ jsem se rozhodla to objednané Ferrari California "přeprodat" (a něco si "přivydělat"), než abych jí jezdila ... "zatrolená" KRIZE ;-\
PS: Vážně: třeba se KONEČNĚ i český trh "poposune" a zájem se "poposkočí" o třídu výš do nižší střední, neb kia ceed a citroën C4 a ... jsou vpodstatě za STEJNOU cenu jako fabia ... takže možná i PROTO o ní "poklesl" zájem (což bych CHÁPALA)
Hezké Velikonoce 😄
TAKÉ jsem se rozhodla to objednané Ferrari California "přeprodat" (a něco si "přivydělat"), než abych jí jezdila ... "zatrolená" KRIZE ;-\
PS: Vážně: třeba se KONEČNĚ i český trh "poposune" a zájem se "poposkočí" o třídu výš do nižší střední, neb kia ceed a citroën C4 a ... jsou vpodstatě za STEJNOU cenu jako fabia ... takže možná i PROTO o ní "poklesl" zájem (což bych CHÁPALA)
Hezké Velikonoce 😄
a videl jste nekdy nezamestnane jak si bezi do saloonu pro novou Fabii ? krize tu je a to krize kdy spousta lidi si radsi rozmysli dat 200-300k za auto a cekaji prave na dobu as jim nekdo rekne ze krize us je zazehnana, ve firemnim sektoru se naopak trh otevrel a tak spousta "podnikatelu" radsi voli ted vetsi lifty a sedany na ukor prave malich kombi aut
Pozoruji, že vám již také média dokonale vtloukla krizi do hlavy. Krize je jen tak veliká, jak si ji sami dokážeme vytvořit. A jelikož mediální masáž je obrovská, máme tu krizi obrovských rozměrů.
PS.: Viděl jste někde hladovějící lidi, prázdné obchodní domy, lidi bez přístřeší??? :no:
PS.: Viděl jste někde hladovějící lidi, prázdné obchodní domy, lidi bez přístřeší??? :no:
Hloupější zdůvodnění poklesu prodeje malých aut jsem ještě neslyšel. To byl zájem v zahraničí tak velký, že se u nás aut nedostávalo? Starou belu, prostě ti, kterých se Fabie týká, mají jinačí finanční starosti - je krize, to jste si p. redaktore nepovšiml???