Před mnoha lety jsem se s Lianou svezl - byla to ještě ta původní generace. Bylo to auto nejen hrozně ošklivé (zvenčí i zvenku), ale také s mizernými jízdními vlastnostmi (například posilovač při rychlejších pohybech volantu naprosto nestíhal, takže řízení tuhlo, auto se v zatáčkách šíleně náklánělo a trakce předních poháněných kol taky nestála za nic). Naprosto neuvěřitelný byl původní design přístrojové desky s digitální "štěrbinou", tu ale poměrně rychle předělali na klasické analogové ukazatale a pak už vypadala mnohem lépe. Když to ale shrnu, tak se vůbec nedivím, že se Liany v Česku prodalo tak málo, byl to dost zoufalý stroj s podivnými proporcemi. Následující SX4 je o 100% lepší 😄 :yes:
3_diamanty
0
s tou pristrojovkou pred faceliftom suhlas - mna by len zaujimalo koho toto mohlo napadnut zaviest do seriovej vyroby [odkaz] , skutocne zvlastna pristrojovka , dokonala ukazka ako to nema vyzerat ak chceme spravit uspesne auto
Klaudius
5
Ale no...skús trochu pohnúť obsahom svojej dutiny lebečnej... Ak tam máš niečo, čím je možné aspoň trochu uvažovať, tak prídeš na to, že Liana nebola pôvodne určená pre európsky trh - a teda by bolo divné, keby mu bez radikálneho zásahu sadla...
To už dnes vedia aj Kórejci, že vyrábať rovnaké autá pre domác trh, Ameriku a Európu je blbosť...
Liana bola rýchlym a lacným riešením ako zaplniť dieru na trhu. Že to nebolo ideálne riešenie, je jasné.
Ale Suzuki v tom nie je sama, Nissanu sa s Tiidou podaril podobný prešľap..
To už dnes vedia aj Kórejci, že vyrábať rovnaké autá pre domác trh, Ameriku a Európu je blbosť...
Liana bola rýchlym a lacným riešením ako zaplniť dieru na trhu. Že to nebolo ideálne riešenie, je jasné.
Ale Suzuki v tom nie je sama, Nissanu sa s Tiidou podaril podobný prešľap..