Novinky
Zacneme tim, kdo je kupcem v teto tride...nejde o rodinna auta, ta doba je v CR uz davno pryc. Jsou to velmi mladi lide, maminky, rozvazkove spolecnosti a duchodci.
Predstava, ze se jedna o jediny vuz v rodine je naprosto mylna, stejne jako tvrzeni, ze kupci v teto tride nevybiraji.
A tak se nam tu perou jednoduche tvary Pandy a fantasticka cena Sparku (videl jsem zakladni model za 109tkc!!!)...na Foxe, propadak a ostudu automobilky si nevzpomene nikdo...i v Nemecku ho potkas velmi nahodne...straslivy preslap automobilky Vw!
Predstava, ze se jedna o jediny vuz v rodine je naprosto mylna, stejne jako tvrzeni, ze kupci v teto tride nevybiraji.
A tak se nam tu perou jednoduche tvary Pandy a fantasticka cena Sparku (videl jsem zakladni model za 109tkc!!!)...na Foxe, propadak a ostudu automobilky si nevzpomene nikdo...i v Nemecku ho potkas velmi nahodne...straslivy preslap automobilky Vw!
Fox byl dělán prioritené pro trhy Jížní Ameriky. Tam ho jezdí poměrně dost. Ve verzi Cross vypadá moc pěkně.
Citace odjinu😜"...nesmysl to bude tehdy, pokud si na sebe nevydělá a nebude se prodávat. 😉 "
...
Pokud mi něco neuniklo,tak se tady diskutuje o českém trhu ke všemu za jeden měsíc a v jedné třídě...
Naprostý souhlas s Pájou 😉 a "jihoamerická kladná destinace" omluvenkou není...Nakonec je na onom kontinentu úspěšný např. Fiat s Renckem(a nedej bože s tím tady argumentovat...)...
...
Pokud mi něco neuniklo,tak se tady diskutuje o českém trhu ke všemu za jeden měsíc a v jedné třídě...
Naprostý souhlas s Pájou 😉 a "jihoamerická kladná destinace" omluvenkou není...Nakonec je na onom kontinentu úspěšný např. Fiat s Renckem(a nedej bože s tím tady argumentovat...)...
Až si někdo bude chtít koupit Sparka, ať v sobě probudí alespoň jiskřičku rozumu a jde jinam. Spark je s přehledem nejhorší auto A segmentu a to jak užitnými a jízdními vlastnostmi, tak především bezpečností. Zabije vás v něm i měkká hlína... 😒
[odkaz]
[odkaz]
Probuď se radši sám, v tom samém článku píšou i o smrťáku v Nissanu, takže podle logiky primitiva Nissan nebrat, protože to je smrtelně nebezpečné auto? Jo a kdybys uměl číst, tak ho nezabila žádná měkká hlína. A kdybys nebyl i hluchej, tak policie jako příčinu nehody určila buďto usnutí nebo zdravotní problémy řidiče... :no:
Až si utřeš nudličku co ti vyběhhla ze vzteku, tak si to přečti ještě jednou, ta havárie je jen takové dokreslení situace u tohoto "auta". Píši tam, že je to nejhorší auto A segmentu a to je prostě fakt, můžeš se vztekat, jak chceš.
Pokud ti havárie z reálného života (kterou by třeba i10, Panda nebo Picanto přestálo s přeživším řidičem) nestačí, zde máš laboratorní podmínky EuroNCAP a neboj, škrtnutá hvězdička neznačí vyšší hodnost, ale riziko smrtelných zranění, jak příznačné.
[odkaz]
Pokud ti havárie z reálného života (kterou by třeba i10, Panda nebo Picanto přestálo s přeživším řidičem) nestačí, zde máš laboratorní podmínky EuroNCAP a neboj, škrtnutá hvězdička neznačí vyšší hodnost, ale riziko smrtelných zranění, jak příznačné.
[odkaz]
Na to jak je Spark konstrukčně starý auto nedopadl v crash testech zase tak špatně. Konstrukce karoserie pochází ještě z Daewoo Matiz. Chtělo by to víc argumentů proč je Spark nejhorším autem segmentu, známej si ho v akci koupil za nějakých 140 tisíc a zatím naprosto v pohodě. Já čekám za kolik bude novej Spark, ze začátku se mi moc nelíbil, ale pokud už nechají design bez úprav, bude to dost libová kára, hlavně co se týká nezvykle dynamického designu v této třídě.
Tak samozřejmě argumentů je celá řada, ale prostě tohle auto za konkurencí zaostává v každém ohledu. Marně pátrám v paměti, že by to auto, krom ceny, bylo jakoukoliv vlastností zajímavé a nechápu rozhodnutí lidí, kteří prostě upřednostní Spark před i10, Pandou nebo Picantem. I ta kolínská trojčata jsou lepšími auty, i když tam je to v některých kritériích na pováženou. (např. kufr)
Nový spark nehodnotím, v tom jsem ještě neseděl, subjektivně jeho design je na můj vkus trochu moc hrrr 😉
Nový spark nehodnotím, v tom jsem ještě neseděl, subjektivně jeho design je na můj vkus trochu moc hrrr 😉
Já zas nechápu, jak někdo může srovnávat i20, který není na trhu ještě ani rok, s autem, které je na trhu již 11. rokem. Jinak k Tvé nechápavosti - Matiz/Spark je i po těch letech stále hezké až roztomilé auto za slušnou cenu, což žadný konkurent více méně nabídnout nemůže a zvlášť ne kolínská trojčata, kde třeba Aygo s 3-válcem stojí v základu prakticky dvojnásobek Sparka. :no😒br />
BTW starý Matiz Ti přijde moc starý, nový zas moc nový. Vídím, že tobě se prostě nezavděčí... 😄
[odkaz] [odkaz]
BTW starý Matiz Ti přijde moc starý, nový zas moc nový. Vídím, že tobě se prostě nezavděčí... 😄
[odkaz] [odkaz]
U teoretika, který se usilovně modlí k hvězdičkám NCAPu, bych nečekal, že bude dávat za vzor zrovna Pandu, která má mnohém méně bodů než Spark, nebo Picanto, které dostalo stejně bodů jako Spark (BTW předešlá generace Matize dostala v roce 2000 plné 3*, jak tak koukám, tedy stejně jako o mnoho let mladší Picanto nebo Panda). Ale jinak máš určitě "pravdu". Za to, že se děda nepřipoutal a vypadl z auta, když usnul, vjel do protisměru a pak lítal vzduchem, za to určitě můžou ty tvoje teoretické hvězdičky... 8-s Mezi námi - kdo si myslí, ze auta segmentu A se kupují kvůli bezpečnosti, je naivní zrovna jako ty hvězdičky. Přesto je mi samozřejmě líto, že Tvůj favorit se plácá na chvostu tabulky oblíbenosti a musels tedy honem rychle vypotit nějakou špínu na několikaletéto dominátora A třídy... 😄
V této třídě lidé kupují auto nikoliv proto že chtějí, nýbrž proto, že musí... Zde u třídy mini a v Česku jde jenom o peníze. Počítám že u vás to nebude jiné. Takže ptáš-li se naivně, proč, že se tu neprodává Fox jako Spark, je to proto, že Fox je jakousi prémií tohoto segmentu. Technikou, stylem, jízdními vlastnostmi a samozřejmě i cenou. Auto pro ty, co mají peníze (Fox je určen nikoliv na trhy Východu) na to, aby si koupili největší auto ve třídě, které současně jede jen na zde "nepraktických" třech dveřích. V tomto můžeš najít paralelu například k F500, také by tě mohlo překvapovat, že se tu takřka neprodává... jistě, spolu s Foxem je "nepraktický" a "drahý"... Tam ovšem, kde je na stole více volných peněz, tam je tabulka samozřejmě nakonfigurovaná jinak.
Pokud tedy pojmeme auta této třídy z pohledu nikoliv diktátu vlastní peněženky, nýbrž z pohledu prostornosti vnitřku, jízdních kvalit pak ano, pak máš pravdu, Fox je samozřejmě nejlepším autem třídy. Co je na tom k smíchu nechápu, ale tohle asi vysvětlíš ty ve své odpovědi, viď. Hned za Foxe bych zařadil Fiat 500. Raději ti nebudu psát důvody, abych ti v hlavě neudělal ještě větší brajgl, než tam máš.
GTi Fox i F500 na Ford Ka opravdu ale opravdu jizdne nema a nikdy ani nemel, ani kdyby u Vas ve Wolfsburgu byla zase zavedena nucena prace. 😉
[odkaz]
Ale jinak dobre okecan propadak "levneho VW" Foxe. Vsechna cest. :yes:
Nove Ka se prodava par mesicu, soucasny Fox uz par let.
Co Ford cekal, ty tezko muzes vedet. 😉 Kdyz ani nevis jak se v EU presne prodava nove Ka. Nove Ka se prodava v Evrope velmi dobre jako to stare a jeho prodeje jeste urcite porostou jako u Fiesty, i v CR. U podprumerneho VW Foxe rozhodne ne.
v mnohem univerzálnějším provedení...
A to může být pro dlouhodobější prodeje KAčka problém, který se určitě nevyřeší jen "dokonale naladěným" podvozkem konkurence
v podobě úspěšného "retra" F500...
P.S. Nehledě na to že styl F500 (i MINI) má přece jenom jiné grády, než tyhle "bubliny"...
P.S. Jen tvuj sub. nazor, me se designem krabice nelibi ani F500 ani spatna kopie MINI od BMW. >😁
Ka si sve zakazniky urcite najde i v CR, 1 generace take mela hodne designu New Edge jako Fiesta nebo Focus.
Ka ma sve kineticke kouzlo.
Nadruhou stranu neni nic spatneho koupit rovnou Fiestu, nebo rovnou Focus, Ford jako Ford. 😉
jinak me celkem tesi uspech suzuki splash. tohle auticko moc nevidam a koukam, ze se prodava celkem slusne. co sem tak koukal na obrazky, vypada moc hezky a jedna dvojka s 68kW by s tim mohla pekne cvicit 😄
Iba ty dokazes premenit hov.no na zlato!
PS: Škoda že se NEvejdete do Citroën C1 - TO byste "viděla" teprve AUTO (s celkovými servisními náklady 6 t. kč. na prvních 100.000 km) 😉
Hezké Velikonoce