Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Superb třetí generace přijde o Twindoor i šestiválce

Pamatujete si, když se mluvilo o tom, že první generace novodobého Superbu nedostane nástupce? Nakonec se tak stalo a chystá se i třetí řada.
Zpět na článek
2. 1. 2014 09:44
2. 1. 2014 10:12
2. 1. 2014 13:15
2. 1. 2014 11:45
2. 1. 2014 11:49
2. 1. 2014 18:57
3. 1. 2014 10:47
2. 1. 2014 09:46
2. 1. 2014 09:54
2. 1. 2014 10:14
3. 1. 2014 00:13
2. 1. 2014 12:36
2. 1. 2014 18:59
2. 1. 2014 13:14
2. 1. 2014 13:30
2. 1. 2014 13:19
2. 1. 2014 09:51
2. 1. 2014 12:00
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 1. 2014 19:31
2. 1. 2014 12:02
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 1. 2014 10:16
2. 1. 2014 13:09
2. 1. 2014 13:13
2. 1. 2014 13:21
2. 1. 2014 21:37
2. 1. 2014 18:16
3. 1. 2014 02:36
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2014 09:44
Superb 3
Premiéra bude na autosaloně v Ženevě v březnu 2015. :-!
Rozbalit vlákno
9
2. 1. 2014 10:12
Re: Superb 3
no už aby tu byl.. ať jsou levnější dvojkové.. a udělám si radost :-)
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
2. 1. 2014 10:44
Re: Superb 3
... zaslechla jsem jednu digitální fámu, PRÝ přijde i jako ELEKTROMOBIL 8-s [odkaz] má to být překvápková pecka >:D
Avatar - WinDiesel
2. 1. 2014 11:07
Re: Superb 3
Superb 3 bude jako obvykle prodáván z 90% v dieselu. Pozor Bereniko, aby Ti nepraskla žilka ........ >:D >:D >:D
2. 1. 2014 13:15
Re: Superb 3
Ja so mal KAROSU SL11 pohananu elektromotorom GONIO, bol to moj prvy samohyb a rad nanu spominam. Bolo to davno, odvtedy som vyrastol , takze teraz moje hracky nie su elektromobily, ale zas mozem do nich nastupit.
Tabulku vyroby a spotreby elektriny za rok 2013 este nemas ?
A otazka: preco sa nerozsiruju elektroskutre, cenovy rozdiel voci benzinakom nie je velky, tak v com je problem ?
2. 1. 2014 21:13
Re: Superb 3
Ano, je to přesně tak. A elektromotor, který plánují použít k pohonu SUPERB ELEKTROMOBIL, je momentálně používán ke stahování okna u levých předních dveří ve Fabii.... >:D
2. 1. 2014 11:45
Re: Superb 3
A nevíš čirou náhodou jestli do toho pustěj ten novej 170 kW diesel? Mám vážný obavy, že si ten motor VW bude syslit a do Škodovky ho zatím nepustí. ;-\
2. 1. 2014 11:49
Re: Superb 3
O tom jsem četl,že bude v Passatu B8.Ale asi ne.
2. 1. 2014 18:57
Re: Superb 3
Premiera ano, ale nikdy to nebude ziadna Premia. ;-)
Avatar - vabis
3. 1. 2014 10:47
Re: Superb 3
Tak nezbývá než doufat, že se dílko podaří. Resp. dobré nápady a standardy nepadnou za oběť ořezávání nákladů, jak říká pan Vaculík „vylevňování“ (trefný pojem) či umělému „zprznění“ , aby byla zřejmá nadvláda Passatu.

Designově (poprvé i proporčně) se mě nová O III libí. Nižší, stabilnější (no konečně, nezapomenu na předváděčku O II, která se mi na dálnici otočila kufrem napřed), lehce dravější. Tak snad se povede i u Superbu III udělat takové trošku „Audi A6“ (velké uvozovky). Snad jen současné Schade používají kola s trošku malým poloměrem. Třeba u Rapidu lift se v poměru k velikosti kastle docela ztrácejí.
Twindoor je špičkové řešení (smekám), ale na akademické půdě. V poměru cena výkon se nezaplatí (taky to ostatní nemají). Otázku řeší Evropská obliba kastle typu kombi, proč ne, není tedy důvod plakat.

Šestiválce byly pěkným bonbónkem, jsem rád, že je naše jediná automobilka měla výsadu mít. Bohužel rostoucí výkony čtyřválců jsou všeobecným trendem. Viz nové motory Volvo nebo w221 250cdi (omg). Co naděláme, se slzou v oku koukáme na dominantní prodeje 2.0TDI. Pro mě osobně je to ale zcela jasné zařazení vozu do střední třídy. Slovo vyšší právě znamenalo to něco navíc, tu šestku, co teď nebude. Moderní turbomotory dosahují sice vysokých výkonů, avšak nerady jezdí pod dlouhodobou zátěží, takže nějakých 220 kW přehnané nebude.

Rivalita s Bmw 5 nebo Mercedes E je pak úsměvná. Jistě že jakési porovnání s jejich základní verzi je v zásadě možné, nicméně jsou to lídři vyšší střední. Do které Superb bude v lepším případě pouze formálně nakukovat. Tvrzení tedy stejně odvážně lživé, jakože Hovnaj není Dacia klasse.

… Jinak kupodivu a překvapivě se v S II. jezdilo celkem slušně. Pěkné materiály i zpracování, docela to péruje i relativně drží směr. Akusticky průměr. I sedadla se mi subjektivně zdály měkčí než v O II. Na denní ježdění v soli do 50 (80) km, proč ne. ( názor že Oct RS je dostatečné maximum, je lichý, brr). Snad jen podvozek mohl mít delší životnost. Kdy komponenty (silentbloky, kotouče …) nepřežily ani 150-200 tkm :-(
2. 1. 2014 09:46
Twindoor
Škoda toho twindooru. Když jsem si před pár lety vybíral auto, byla to jedna z věcí, která hovořila pro Superb. Nakonec jsem sice šel do jiné značky (pro níž hovořily zas jiné věci), ale můj názor o tom, že twindoor je fajn řešení, to nezměnilo.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
2. 1. 2014 09:54
Re: Twindoor
Twindoor je na papíře fajn řešení... ale jednak deformuje design zádě (i když mně se ty "barokní" tvary docela líbí), dvak přidává kila a koruny. Navíc pokud chceš primárně otvírat víko celé, je to docela opruz (smáčkni-počkej-otevři). Pro prakticky orientované tu bude kombík... tedy doufám.
Avatar - 3_diamanty
2. 1. 2014 10:00
Re: Twindoor
twindoor nemalo dlhy zivot co sa dalo predpokladat, ako frajerinka na papieri to bolo fajn riesenie ale kto chce velky priestor na nakladanie veci ten si stejne kupi kombik a nie twindoorom zdeformovany sedan ;-)

z tohto pohladu teda ide o spravny krok skody , urcite bez twindooru bude superb krajsi a aj lacnejsi

:yes:
2. 1. 2014 10:14
Re: Twindoor
nutno dodat, že twindoor bylo opravdu chytré rešení, ale jak říkáš.. Kdo chce vozit, koupí kombík.. :-)
Avatar - iudex
2. 1. 2014 12:36
Re: Twindoor
Twindoor reálne neznamenal žiaden prínos oproti klasickým liftbackom. Ak si potreboval naložiť ničo väčšie ako aktovka, aj tak si musel otvárať celé dvere a bol si na tom rovnako, ako bežný lift. Výhoda údajného tepelného komfortu pri otvorení iba veka je iba teoretická, kdežto nevýhody sa prejavovali trvale: jednak dlhšie a komplikovanejšie otváranie kufra, jednak otrasná línia strechy.
Najlepšie by Škoda spravila, ak by bol Sup III klasický liftback (jednak budú mať svoju toľko chcenú úsporu dvoch pántov, jednak budú môcť spraviť dynamickejší profil karosérie, a to všetko pri zachovaní praktickosti a prístupnosti kufra).
2. 1. 2014 18:59
Re: Twindoor
Cely zadok je otrasny. Aj po facelifte.
Avatar - Ja Prvni 123
2. 1. 2014 12:59
Re: Twindoor
á - dav "rozleskávačů" nastoupil...
Dokud to Superb měl - byl to trumf!
Jakmile to nemá.. tak je to zbytečný a nikdy to vlastně nefungovalo.
:-!

Asi jako Multilink u Oktávky... děs a hrůza.
:-(
Avatar - Emel
2. 1. 2014 13:14
Re: Twindoor
Ty taky za vším vidíš spiknutí. Mně se Twindoor moc nelíbil nikdy... a nebylo to kvůli designu.
2. 1. 2014 13:30
Re: Twindoor
Tak přesně tohle mě napadlo taky. Někteří fans jsou jako korouhvička (potrefené husy, povšimněte si prosím, že neuvádím konkrétně jaké značky, neb si myslím že tací jsou všude, a doslova uvádím že "někteří" - to není synonymum slova "všchni" či "většina").

Ps.: Tu konkurenci (BMW 5 a M-B E) může z PR materiálů automobilky převzít pouze novinář bez páteře. Rádobyvtipný dovětek nepomůže, ta informace tam už podprahově prostě je. To si ve Škodovce vážně myslí, že potenciální zájemci o Superb jsou úplní blbci?
Že když to v rámci OIII (prý konkurence D segmentu - pche) a Rapidu ( prý konkurence mainstreamu nižší střední - pche) u pár ovcí vyšlo, že se to teď zkusí s bávem a mercedesem (světe div se, Audi A6 nikdo neuvádí?).

Pps.: Těch šestiválců je veliká Škoda, chjo...
2. 1. 2014 13:00
Re: Twindoor
//Měl jsem chleba, potřeboval jsem ho namazat máslem, ale nakonec jsem se rozhodl pro rohlík... teď mám chleba i rohlík....// Bože......!!! Chtěl jsem A8, nakonec mám Rapid...
2. 1. 2014 13:19
Re: Twindoor
Twindoor som pouzil iba raz, ked som chcel vyskusat, ako to funguje. Nikdy mi nechybal. Zrusenim pseudoliftbacku usetria hmotnost, lepenym zadnym sklom zvysia tuhost karoserie. Skor budu chybat poctive napravy pred faceliftom, ten plech, co je tam teraz, sa trosku unavi, trosku zhrdzavie a druhemu alebo tretiemu majitelovi riadne praskne. Pride znovu doba Skody 100 s ulomenym kolesom :no:
Avatar - Emel
2. 1. 2014 09:51
Super
Všichni jsou jistě rádi, že Superb bude - je to do jisté míry protiváha proklamované "lacinosti" značky (vím, to jsem trošku přehnal, záměrně). Zpráva o konci šestiválců sice nepotěší, ale ani nepřekvapí... tohle bude asi jeden z limitů Superbu, ve vyšší střední je třílitrová nafta i přes pokračující downsizing stále standardem. Plugin ať si strčí... do zásuvky ;-).
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 1. 2014 12:00
Re: Super
Superb VZDY posobil lacno.
Sorry...
Avatar - Emel
2. 1. 2014 19:31
Re: Super
Tvůj názor, budiž...
Avatar - Stefič
2. 1. 2014 09:53
Přehnaná očekávání
Škoda SuperB je bezesporu skvělé auto a to jak po stránkách designu, tak jízdních vlastností.
Tvrzení, že snaha automobilky bude "jít po krku" MBE nebo BMW5 mi ale připadá tak trochu jako snaha řadit Hyundai do prémiového segmentu. Pochopitelně záleží, zda tato tvrzení jsou pouze novinářská nebo první malá snaha PR automobilky.
V každém případě, SuperB je dokonalé auto, ale postavím-li ho vedle prémiových značek, stále bude působit poněkud odlišně...
Rozbalit vlákno
73
2. 1. 2014 10:11
Re: Přehnaná očekávání
Tam asi bude důležité, jak se k tomuto postaví reální zákazníci. Znám člověka, který prodal A6 2.0TFSI (tu starší generaci) a koupil si Super Combi. A já sám (po hnusném přístupu ze strany importéra BMW) nyní uvažuji buď o A6 Allroad BiTDI nebo že počkám a alespoň se svezu v té nové, třetí generaci Superbu.
Buďme upřímní: záleží na znaku na kapotě nebo pocitech z jízdy? Já vím, že pětka má téměř dokonalé rozložení hmotnosti, pětiprvkovou zadní nápravu a především zadní náhon, ale já tyto věci prostě nepociťuji (pokud nejezdí řidič s pětkou na limitu - o čemž toto auto asi není).
2. 1. 2014 10:17
Re: Přehnaná očekávání
Koukám, že se prémiový chování ze strany importéra stále ještě nenosí…

Každopádně rozdíl mezi Supem a A6 (doplň kohokoliv z prémie v daný třídě), bude nejen na jednu jízdu, ale po celou dobu soužití s vozem velmi dobře patrnej.
Avatar - Stefič
2. 1. 2014 10:24
Re: Přehnaná očekávání
já ti nevím, měl jsem možnost projet se s A4 i s BMW 525 a ani jedno auto mě nějak extra nenadchlo. Jako ano, jsou to skvělá auta, ale žádný wow efekt se nedostavil. Nevim, možná jsem čekal trochu moc
2. 1. 2014 10:31
Re: Přehnaná očekávání
Na efekty zapomeňme…A4 je perfektně odladěná předo nebo čtyřkolka. Objedeš s ní několikrát zeměkouli, vyčistíš a bude pořád jako nová. Nečekej prostor pro baskeťáka vzadu a při každým přesednutí do Supa budeš vědět za co jsi připlatil.
F10 je stejně dokonale naladěná v rámci třídy jako A4. Když budeš mít Supa a přestoupíš do F10 budeš rád, naopak to funguje jen pokud schytáš páteční směnu po silvestrovský oslavě.
Avatar - Stefič
2. 1. 2014 10:39
Re: Přehnaná očekávání
spíš jsem to bral z pohledu cena/výkon. Zkoušel jsem BMW 525 za 1,6 mega. A musím říct, že některé věci mě překvapily svou laciností. Vem třeba tlačítka (pokud si nepřiplatíš za keramiku) v interiéru. Dostat se k dětským sedačkám na zadních sedadlech, to abych byl hadí muž. Kufr malý, bez příplatkového řízení ty 3 otáčky volantu taky nepotěší...
S ohledem na cenu mě to auto prostě nenadchlo a volil bych toho Supa, páč mi nabídne to samé a ještě 1/2 mega ušetřím.
Pokud bych to shrnul - pro managera jednoznačně BMW. Pro rodinu Supa
2. 1. 2014 10:50
Re: Přehnaná očekávání
Tak auto neměřím jen na kufr a co v něm převezu. Kufr v F10 je zhruba stejnej jako mám u svýho auta a vzrostlej retrívr a nějakej ten kufr na cestování se do něj vejdou.

K vyšší střední je lepší přistupovat trochu míň s lácezním pocitem a přenechat čtyřválce fleetům. Ad tlačítka…i v předFL F10 mi přišly v pořádku. To je přesně o tom očekávání strašný nadstavby za ten příplatek. Podívej se na Dinarovy dojmy z nový S-Klasse.

P.S.: neposuzujme auta podle vnitřního prostoru…Superb kromě něj proti prémiový vyšší střední nenabídne nic.
2. 1. 2014 13:11
Re: Přehnaná očekávání
A prečo by Superb mal voči vyššej strednej prémii ponúkať niečo naviac? Viac priestoru poteší a techniku a výbavu nad úroveň prémie snáď nikto ani neočakáva, vzhľadom na neprémiovú cenu.
Avatar - Emel
2. 1. 2014 13:16
Re: Přehnaná očekávání
Ne že nenabídne nic navíc, ale že nenabídne nic. Třeba ta třílitrová nafta... to je ve vyšší střední stejná nutnost, jako dvoulitrová ve střední.
2. 1. 2014 13:34
Re: Přehnaná očekávání
V poslednej dobe mam pocit, ze v strednej triede zacina byt nutnost turbobenzin pod 1,5 litra a diesel do1,6 litra. A 2 liter s 200 kW v Superbe je ulet, u motoriek je 100 kW na liter aj ked bez turba, stale v podvedomi povazovane za nieco, co nema dlhu zivotnost, a pritom sa nerecirkuluju spaliny.
Avatar - Emel
2. 1. 2014 13:38
Re: Přehnaná očekávání
No ono to s turbem a bez turba je dost zásadní rozdíl. Koncern ten motor ve specifikacích přes 200kW má a používá.

1.4TSI i 1.6TDI v nabídce asi zůstane. Pro mě nesmyslné, ale někdo chce prostor a výbavu a dynamicky mu takový motor vyhoví, tak nakonec proč ne.
2. 1. 2014 15:55
Re: Přehnaná očekávání
Teba by som chcel vidiet na ceste ako jazdis, ked vsetko pod 150-200k vzhladom k velkosti auta ti je malo...
Avatar - Emel
2. 1. 2014 16:02
Re: Přehnaná očekávání
Dynamicky, plynule, bezpečně... to s tím ale nesouvisí. Jde o to, že se stoupající cenou stoupají i očekávání. Pokud se bavíme o autu na pomezí střední a vyšší střední s cenovkou kolem 750.000, pak jsou nároky logicky vyšší, než při diskusi o Fabii nebo Fiatech ;-) .
2. 1. 2014 16:37
Re: Přehnaná očekávání
Preto pisem, ze vzhladom k velkosti, lebo ti je malo 105k aj v tom Fiate, rovnako ako tu v Superbe, takze triedu nerozlisujes.

Pritom ked soferujem 90k 1.4 benzin, tak sa necitim ako brzda premavky a vela rychlejsich odomna nestretnem tzn. 100k +-drobne na cesty staci bez problemov.

Preto sa mi zda, ze si cestu zamienas za polygon a potrebujes stado kobyl, kolko len pod kapotu vojde.
Avatar - Emel
2. 1. 2014 16:46
Re: Přehnaná očekávání
Problém u Fiatu byl, že 0.9TT byl nejsilnější benzínový motor (nyní už je myslím 1.4T a to je ok). 0-100 za 13s je v dnešní době slabé, to lze tolerovat u městského auta, ale ne u rodinného vozu, který bude třeba taky jezdit plně naložený.

Pro mě je silný motor zdroj potěšení za volantem... k úsměvu na tváři mi stačí vyjet z vesnice, položit nohu na plyn a cítit zrychlení. Chápu že to třeba nechápeš a 90k ti přijde jako řidičská nirvána... no tak zkus pochopit, že někdo jiný to má zase jinak.
2. 1. 2014 19:07
Re: Přehnaná očekávání
Ty zkus pochopit (co si doteraz este nebol schopny a o buducnosti neviem), ze valna vacsina ludi 200k nepotrebuje, aby nazvali auto rodinnym. Preto su Fabie najpredavanejsie v Hatapke a Punta maju vyse 60% predajov s 1.2 69k. 105k v nafte, ktora ma 320Nm a stovku za 11s je uplny luxus.
Na zrychlenie 0-100 sa hraju deti v skolke, v realnej premavke je to nepodstatne, aj tak vacsina soferov neukvaltuje ani papierove zrychlenie.
12s/100, co robi 0.9T nie je nijak dlha doba, aby to vacsine ludi vadilo.

Nikde netvrdim, ze 90k je nirvana, neviem odkial tie bludy beries, ale ze je to postacujuca motorizacia na dnesne cesty. 30rokov dozadu to bolo 60k. O dalsich 30 bude nutnych mozno 50000k z maleho fuzneho reaktora a auto bude levitovat.
Avatar - Emel
2. 1. 2014 19:30
Re: Přehnaná očekávání
A Fabia a Punto snad mají být příklad rodinného auta? Pro někoho možná, pro mě ne. Stejně tak pro někoho může být 0.9T optimum, pro mě je to málo.

Já to nikomu nenutím, jen říkám, že moje představa rodinného auta je alespoň kompaktní kombík, poháněný alespoň foukanou 1.2 okolo 110k (což je minimum) nebo 1.4 okolo 140k (což už je příjemný standard). A pokud si to mohu dovolit, pak klidně víc, to není nic proti ničemu.

Pokud mluvím o 0-100, pak nejde o 0-100 samotné, spíš o to, že tento údaj je obvykle dobrou indikací reálné dynamiky auta.
3. 1. 2014 00:29
Re: Přehnaná očekávání
Fabiu a Punto si spominal hore, preto som na to nadviazal. Urcite, v nasich krajoch je to pre mnoho ludi rodinne auto. Ty by si vsak aj tam rad videl minimalne 100k.
Do Supa potom potrebujes 200k, aby nejak jazdil, pritom uplne dostatocny ekvivalent v porovnani voci Fabii a Puntu je motor s cca 120konami, ktore ponuka fukana 1.4, co povazujes za nezmysel.
Tebe to nestaci, tak je to hned nezmysel a nie je rodinne auto, lebo nema 10kg/k.

Udaj 0-100 nie je zaujimavy. Dalsim autom, co jazdim ma 75k naftak a nie je problem predbehnut 1.2tsi 86k alebo som s tym zobral snaziveho golfa s 1.6 benzinom na vyjazde do kopca. Kto nevie kvaltovat, nepomoze mu ani 11.5s 0-100 proti 13.5s.Aj 90k 1.9TDI robi z majitelov pretekarov a dava im pole position na semaforoch, pritom papierovo je to zdochlina. A takto postupne sa mozeme posuvat aj do vyssich vykonovych sfer.
Avatar - Emel
3. 1. 2014 08:53
Re: Přehnaná očekávání
Vzpomínal, ale ne jako rodinné vozy. Pokud je Fabia auto do města, pak ať je tam klidně HTP, žádný problém. Pokud má ale třeba v kombíku suplovat rodinné auto, pak ano, rád bych tam viděl těch 100 koní. A to, že si to někdo nemůže dovolit, je věc jiná.

1.4TSI není v Superbu nesmysl, je to minimální vhodná motorizace, tak jako v Octavii to je 1.2TSI. Slušný standard je pak 1.8TSI. Měl bys pochopit, že při koupi Superba se neuvažuje tak, že by to mělo jezdit se stejnou dynamikou jako Fabia... kupec logicky očekává, že to bude jezdit líp, mnohem líp.

Ono není problém s tím dieselem předjet ani Ferrari... jen tě prostě musí nechat.

Obecně a snad na závěr... nelíbí se mi tyhle socialistické manýry, kdy má někdo potřebu určovat, co by každému mělo stačit.
3. 1. 2014 14:37
Re: Přehnaná očekávání
S tym dizlom ma nikto nemusel nechat, tie ostatne motory jednoducho nevladali.
Nepochopil si, nevadi.

Superb s 1.4tsi bude urcite rychlejsi, nez fabia s htp. Uz len preto, ze fabia ma cca 15.2kg/k a superb 11.8kg/k.
Ze je 1.4tsi nezmysel, su tvoje slova. Teraz je to uz minimum. Raz tak, raz tak.
Prevaznu vacsinu Superbov, ktore stretnem ma obycajny sivy napis TDI, co znamena obycajny 105k 1.9TDI. Obcas s jednym cervenym I, co je 140k 2.0TDI.
Zaujimave, ze im to vyhovuje a nesupluju Avie.

Ked sa ti tie socialisticke maniere nepacia, tak ich nemaj. Robis prave to, co kritizujes.
Avatar - Emel
3. 1. 2014 15:44
Re: Přehnaná očekávání
Nerobím, ty jen nejsi schopen rozlišit tři roviny toho co píšu...

- můj osobní pohled na věc, kdy je pro mě dynamika auta důležitá a nekoupil bych si velké a drahé auto se slabým motorem, raděj bych obětoval pár litrů v kufru a asistentů za 50 koní výkonu - tady se bavíme o těch 200 koních
- můj názor na to, co je přiměřené v té které kategorii aut - tady se bavíme o těch 160 pro Superb
- má tolerance a pochopení toho, že někdo nepotřebuje ani to a spokojí se klidně se základní motorizací
3. 1. 2014 16:15
Re: Přehnaná očekávání
Neni to jak u toho rozvodoveho soudu? Kdy manzelovi manzelka nevyhovuje v posteli a vsichni ostatni v sale rikaji, to je ale blbec, vsem vyhovuje jen jemu ne? >:D
3. 1. 2014 15:31
Re: Přehnaná očekávání
Moje starsi auto ma jen 48kW a 0-100 dela pod 10s , asi mam ty kone nejake plnokrevnejsi nebo co. Ale pri plnem zatizeni 4-5 lidi +500l kufr uz jim ty sily ubyvaji. Jinak tvoje predstavy nejsou az tak vysoke, ale svizne se da jezdit i s mene koniky.
Avatar - Emel
3. 1. 2014 15:36
Re: Přehnaná očekávání
Spíš lehčí auto.

Jistě, všechno se dá. Ale když kupuješ auto za 700.000+... tak proč takové kompromisy?
2. 1. 2014 22:06
Re: Přehnaná očekávání
Presne tak, kto nevyskusa nepochopi, najprv mi k pocitu zrychlenia stacil Favorit vytoceny k 7000 otackam, bez obmedzovaca, karburator :-)
Potom Felicia 1.6 55kW, neskor Dodge Caliber 2.0 CRD 125kW, teraz Dodge Joureny 3.6 209kW.
Rychlost neprekracujem na pozitok z jazdy a pocit zrychlenia mi uplne staci ked to zosliapnem pri predbiehani, popripade sa rozbieham pri pripajani na dialnicu.
Co sa tyka predbiehania tak je z hladiska bezpecnosti obrovsky rozdiel ak vies dokoncit predbiehanie kamionu za 6s, alebo za 15s. Tam je hlavna vyhoda vykonu.
2. 1. 2014 13:40
Re: Přehnaná očekávání
Já netvrdím opak, jen píšu že nehodnotím auta podle nabízenýho prostoru ;-)
2. 1. 2014 10:51
Re: Přehnaná očekávání
Prémii si nekupuješ, protože je výhodná. Už z principu jsou to dražší auta a pokud z nich nechceme úplné křápy, tak to tak musí zůstat. Nabízí něco navíc. Otázka je, jestli o to máš zájem a jestli jsi ochoten za to zaplatit.
2. 1. 2014 13:41
Re: Přehnaná očekávání
Hurááá :yes:
2. 1. 2014 12:20
Re: Přehnaná očekávání
Preco kupovat a preplacat za Superba? Kup Daciu MCV, kufor velky, priestor tiez, cenovo 1/2 zo Superba. To sa oplati.
2. 1. 2014 10:34
Re: Přehnaná očekávání
Ano, nechtěl jsem, aby to vyznělo tak, že tyto vozy si budou rovny. Vždy tam bude patrný rozdíl (už jen v odhlučnění). Jen ty rozdíly nejsou tak extrémní a budou se snižovat při uvedení Superbu III na trh, zatímco vyšší střední ještě nebude "přezbrojená". Jen si prostě říkám, že bych mohl vyzkoušet, jak moc to bude diferentní. Zase ten královský prostor vzadu by mé děti (v součastnosti utiskované mým sedadlem) určitě ocenily.
2. 1. 2014 10:42
Re: Přehnaná očekávání
Pokud mají ještě dětský sedačky, tak chápu ;-) . Vždy jsem byl u německých prémiovek rád za plastový záda předních sedadel :-)
Rozdíl v odhlučnění a podvozku zůstane, proto si taky občas rádi připlatíme za prémii...
2. 1. 2014 11:39
Re: Přehnaná očekávání
To jistě bude patrnej zejména na částkách za servis. Proto možná uvažuje o Supovi. Relativně stejná muzika za podstatně jiný peníze.
2. 1. 2014 10:18
Re: Přehnaná očekávání
rozumná slova.. jenže spousta jedinců si nekoupí Superba už jen proto,že je to Škoda. Přeci jen ve společnosti nebo před holkama je atraktivnější říct,že máš Audi nebo BMW. Jenže takoví lidé se v tom Supu ani nesvezou a nedají mu šanci. Přitom Sup v kombíku 2.0tdi 4x4.. co víc by člověk potřeboval? :-) Až slevní bude doma v garáži :-)
Avatar - Emel
2. 1. 2014 10:22
Re: Přehnaná očekávání
Jo, jenže tímhle pohledem... proč nevzít Octavii? Opravdu ti těch 10 čísel vzadu před koleny něco dává?
2. 1. 2014 10:27
Re: Přehnaná očekávání
kupovat nové auto,tak není co řešit. Jednoznačně OIII. Jenže na nové nejsou peníze,takže se bude řešit ojeté. Což je zatím za cca 400kkč nereálné sehnat OIII v 2.0 tdi a ve 4x4. A OII po faceliftu se mi nelíbí. To radši Supa.
Avatar - Stefič
2. 1. 2014 10:31
Re: Přehnaná očekávání
ale na tohle se nesmíš dívat pohledem člověka s omezeným rozpočtem. Musíš si představit, že ty řekněme 1,5 mega na auto máš a teď vybíráš...Neřeš rozdíly v oblasti 50k nahoru nebo dolu, to je zanedbatelné.
Je to o tom, že pokud těch 1,5 mega mám a mohu je utratit, pak si jen obtížně dokážu představit, že si jdu pro Superba
2. 1. 2014 10:33
Re: Přehnaná očekávání
tak v tomhle případě bych to chápal. Ale u Supa se nedostaneš 1,5 mega ani kdyby jsi chtěl. Ale bavit se o autě do 1 mega,tak už z prémie nemáš skoro co pořídit.
Avatar - eliot
2. 1. 2014 12:44
Re: Přehnaná očekávání
Ale ne každý , který na to má, chce vždy prémii ;-)
Avatar - iudex
2. 1. 2014 12:21
Re: Přehnaná očekávání
Nedávno som sa bavil s kamarátom, ktorý namiesto Octavie II vyfasoval O III. Oboje motor 2,0 TDI a celkom solídna výbava. Napriek faktu nového auta tvrdí, že celkovo bola O II lepším autom a nijaký posun vpred nezaznamenal. Viac miesta vzadu nedocení, naopak hlučnejšiu zadnú nápravu vníma, dynamicky sa mu napriek číselnému nárastu výkonu auto nezdá živšie a pozoruje tiež šetrenie na niektorých materiáloch. Tiež nedokáže jazdiť s takou spotrebou, ako s O II.
2. 1. 2014 13:15
Re: Přehnaná očekávání
S OIII som sa ešte neviezol, ale aj statické dojmy ukážu snahu šetriť, úroveň šla celkovo dolu.
Avatar - iudex
2. 1. 2014 15:15
Re: Přehnaná očekávání
Ja som sa viezol, ale predsalen pri predvádzačke človek nedokáže odhaliť to, čo človek, ktorý auto denno-denne užíva.
2. 1. 2014 18:14
Re: Přehnaná očekávání
No to je jasné, akurát už prvý dojem nebol lepší ako u predchádzajúcej generácie, a to je na pováženie.
Avatar - Ozzman
2. 1. 2014 16:39
Re: Přehnaná očekávání
To si objevil Ameriku, o tom se tu diskutuje už rok >:D Stačí si ty auta sám srovnat a hned poznáš rozdíl :-)
Avatar - Mireon
2. 1. 2014 10:25
Re: Přehnaná očekávání
Co třeba automat? Pokud se to nezměnilo tak 125KW nafta s 4x4 a automatem do Superba nejde.
2. 1. 2014 10:32
Re: Přehnaná očekávání
Po FL už ano.
Avatar - Ja Prvni 123
2. 1. 2014 13:03
Re: Přehnaná očekávání
s automatem ne... jen s tou parodií DSG.
A to přsto, že mezi "dvouspojkami patři k nejlepším.. ale celá dvouspojka stojí za houby.
:-(
2. 1. 2014 13:42
Re: Přehnaná očekávání
V tom případě napišme, že koncern vyjma více než šestiválců nenabízí opravdový automat (bráno i s ohledem na mulťák)
2. 1. 2014 14:14
Re: Přehnaná očekávání
BiTDI má pořád HDM, stejně tak celý Phaeton :-)
EDIT: a vlastně i Touareg.
Avatar - Ja Prvni 123
2. 1. 2014 14:49
Re: Přehnaná očekávání
ano, napišme... a je to smutný.
;-)
Avatar - Emel
2. 1. 2014 14:51
Re: Přehnaná očekávání
Jak pro koho... majitelé co znám jsou obvykle spokojení až nadšení.
2. 1. 2014 13:50
Re: Přehnaná očekávání
Proc?
Avatar - Ja Prvni 123
2. 1. 2014 14:54
Re: Přehnaná očekávání
co proč? Proč není lepší? Taky nevím, proč ho lepší neudělali.
>:-[]

Je to dobrá převodovka, ale nesprávně použitá. V TT s benzínem bude fajn. Její hlavní výhoda je rychlost řazení a to, že není tak dlouho přerušenej přenos výkonu na kola... k čemu je toale dobrý v kombíku s dieselem?
Chci aby to jezdilo klidně.. nevybrovalo... umělo to popjíždět = "klouzat", abych mohl v klidu popíždět po městě a parkovat do řady vozidel na poslední místo... ale nic z toho DSG neumí.
Umí "jen" rychle řadit.
A ani logika řazení není nic moc = používám v 90% případů ruční režim = o okamžiku přeřazení si rozhodnu sám.
Jen u toho nemusím šlapat spojku. Je to dost za ty prachy?
2. 1. 2014 21:10
Re: Přehnaná očekávání
Nemohu souhlasit. Měli jsme DSG v O2 RS a teď i v O3 RS a nemá to chybu. Pravda že nejsem žádný nadšenec do kvedlání a považuji ho jen za nutnost. PS.: O3 je výrazně tišší (uvnitř), než byla O2....
Avatar - Mireon
2. 1. 2014 10:30
Re: Přehnaná očekávání
Mít na toho Allroada už v něm jezdím a na nějakýho Superba kašlu. Allroad BiTDI je nejvšestranější auto pro rodinu i trochu pro radost. Ten zvuk toho motoru pořád nechápu. I 550d M se může jít zahrabat co se týče zvuku.
2. 1. 2014 10:36
Re: Přehnaná očekávání
Máš s ním zkušenosti? Já jsem si ho v podstatě už vybral, ale u importéra Audi teď nemají na vyzkoušení BiTDI. Taky bych chtěl zkusit, jak je to se zvukem...
2. 1. 2014 10:44
Re: Přehnaná očekávání
Zvuk fantastickej! Opravdu a bez přehánění. Allroad je obecně plavnější a při chtění si zařádit na asfaltkách tomu něco málo chybí, ale BiTDI se povedlo!
Zajeď do Kyjova, myslím, že ho tam ještě mají...
Avatar - Mireon
13. 1. 2014 10:39
Re: Přehnaná očekávání
Dá se řešit snížením podvozku pokud jsou i magnetické tlumiče tak úplná pecka, ale pořád má vyšší profil pneu takže máš pravdu :-) i když si troufnu říct že A6 v základu bude jezdit hůř než allroad s magnetama možná i v základu.
Avatar - white label
2. 1. 2014 18:33
Re: Přehnaná očekávání
Jezdil jsem s A6 Allroad BiTDI (bylo to auto importu na pražských značkách) na 20" kolech a auto bylo skvělé nejen po stránce zvuku ("motoru"). Proti A6 je výhodou vzduchový podvozek v základu (navíc s větší možnou světlou výškou, než u příplatkového vzduchu u běžné A6) a větší obvod kol, které mají překvapivě slušný komfort i s 20" disky. Při nastavení podvozku/řízení do polohy dynamic a 8st. tiptr. na sport, se s tím dá jezdit až nečekaně sportovně.
Mám delší dobu A6 alllroad (3.0 TDI/tiptr.) minulé generace a velká spokojenost, zejména interiér a celková úroveň zpracování je s tehdejší 5er/e60 (zejména před face) prakticky nesrovnatelná. Před tím jsem jezdil 530d E39 M-paket, ale to bylo ještě v době, kdy 5er neměla "plnohodnotnou" třídní konkurenci.
2. 1. 2014 23:56
Re: Přehnaná očekávání
Urcite neres zvuk, uz neBiTDI je krasne tiche, spis ma lepsi automat ZF 8 stupnu nez 7DSG. I když ja jsem s 3.0TDI 7DSG spokojen, nijak moc necuka a popojizdeni i parkovani perfektni. Jedina nevyhoda je drazsi servis a vymena oleje po 15.000km, u 180kW muzes teoreticky az 30.000, ale ja menim radeji něco po 20.000km. A pak taky vaha, BiTDI je zase o něco tezsi a to se mi uz zda na A6 dost i s 180kW motorem. Rozhodne vem 20" kola, ja mam ted na zimu 17" a nevim zda to není tim, ze nejsou kovany, ale rozdil v komfortu na vzduchu je minimalni, to jsem se tedy docela divil, cekal jsem mnohem lepsi komfort, když je guma o dost vyssi. A zvaz LED, Xenon sviti lepe, ale zase ma asi horsi zivotnost. I když mi to v servise prizvedli a uz je to OK.
Avatar - Mireon
13. 1. 2014 10:42
Re: Přehnaná očekávání
Záleží na vkusu. Zrovna já ten zvuk řeším a o tichost mi nejde. Auto tiché je ale stačí přepnout na dynamic mod a člověk si může trošku zařádit a připadne si "skoro" jako kdyby měl pod kapotou benzínovou V8.
Avatar - Mireon
13. 1. 2014 10:34
Re: Přehnaná očekávání
Já jsem jezdil v A6 BiTDI a taky v Kyjově měli by tam mít i Allroada. Dá se zvolit kombinace vzduchu a magnetických tlumičů takže si můžeš zvolit jak vysoké auto,ale zároveň tvrdé takže úplně paráda. Jinak ta obyčejná A6 měla 20 kola a hodně mě to překvapilo. Opravdu pohodlné a taky oproti 550d M vynikající spotřeba.