Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi Outlander GT: Koncept SUV ve stylu Lanceru Evolution

Aktuální generace Lanceru a zejména jeho sportovní verze EVO symbolizuje revitalizaci značky Mitsubishi. Není proto náhodou, že tento model stál jako inspirace při návrhu konceptu přiostřeného SUV Outlander GT, který má premiéru na newyorském autosalonu.
Zpět na článek
10. 4. 2009 09:24
10. 4. 2009 13:22
10. 4. 2009 13:31
10. 4. 2009 14:41
10. 4. 2009 17:15
10. 4. 2009 19:50
10. 4. 2009 22:44
10. 4. 2009 20:37
Avatar - Pierro
10. 4. 2009 09:24
podivné
No další příšera z jezera... :-(
Rozbalit vlákno
6
10. 4. 2009 13:31
Re: podivné
Mě se docela líbí, spíš mi přijde podivný motor. Dnes dostat 169 kW z V6,3L...Sice neudávají průběh toč. momentu ale obávám se, že bude stejně nijaký jak výkon. Být tak s dieslovým biturbem, dávala by lepší smysl. No na Evropany se holt moc nemyslí :-)
10. 4. 2009 14:41
Re: podivné
co je na 169kW z 3litru spatneho ?, vcelku prumerna hodnota na takoveto SUV, rozdil mezi 170 a 200kW v beznem provozu stejne temer nepoznas a rozdil pri jakemsi plnem knedliku bude mozna 1-2 desetiny sekundy
10. 4. 2009 17:15
Re: podivné
To snad nemyslíte vážně,ne?? Psal jsem že nevím jaký je průběh točivého momentu, ale pokud budou mít vrchol výkonu okolo 6000 otáček, bude mít 200 kW agregát vrchol toč momentu okolo 3000 - 4000 o hodnotě 350 Nm. Pokud bude výkon 170, bude to tak 290 Nm. 60Nm je zatracený rozdílv tomto rozmezí a 290 Nm je docela málo na poměrně drahé těžké SUV s V6. Pokud by se jednalo o toč momenty 500 Nm a 560 Nm tak tam by to vskutku bylo mac jedna dvě desetiny sec.
Avatar - Ricardo
10. 4. 2009 19:50
Re: podivné
Ale maximální výkon a maximální točivý moment spolu přímo nesouvisí, zvlášť když je každé z toho dosahováno v jiných otáčkách.
10. 4. 2009 22:44
Re: podivné
Jak jsem psal, je to odhad, nynější agregát má maximum výkonu při 6250 a maximum toč momentu při 4000, takže jsem se trefil dobře. Po faceliftu to bude plus minus stejné, jen výkon se trošku pohoupne, točivý moment možná taky. Točivý moment souvisí s výkonem a lze jej jednoduše spočítat pokud je znám max výkon a otáčky, při nichž je doahován. Krásně je to vysvětleno třeba tady:
[odkaz]
Avatar - pelikoš
10. 4. 2009 20:37
no
kola krásný,brzdy jakbysmet,ale ta maska se nedá opakovat do nekonečna..na lencru je bezva,ale colt notabene toto..hrozný..nevím,nevím,ale designér by u mě byl bez prémií
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
11. 4. 2009 10:04
ať si říká kdo chce co chce, ale...
... mě se to líbí :yes: někdo může řikat, že je to splácanina Lanceru s SUV, ale podle mě je to pecka... moc povedená studie ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pelikoš
11. 4. 2009 13:27
Re: ať si říká kdo chce co chce, ale...
u sigmy byl ten negativní sklon masky suprový,ale tady to na mě působí velmi nervózně
Avatar - euro89
11. 4. 2009 14:57
Re: ať si říká kdo chce co chce, ale...
tak Sigma (resp. Diamante, resp. Magna) je můj jasnej favorit mezi autama se třema diamantama ve znaku :-) škoda jen, že jediná generace, která byla určená pro evropský trh je už dost stará a nástupci zůstali pro evropu zapovězeni... :-( jinak bych o ní vážně uvažoval... ale i tohle se mi docela líbí ;-)
jen jsem zvědavej, jestli se někdy dočkám novýho velkýho sedanu Mitsubishi i pro evropu... když né hned Sigmu, tak aspoň Galanta by tu prodávat mohli...
Avatar - Brandon Walsh
11. 4. 2009 18:24
Re: ať si říká kdo chce co chce, ale...
je to velmi zvlastne mne osobne sa nepaci hlavne zboku to posobi nedokoncene akoby nevedeli dopasovat "zadok" k "predku" ale treba uznat nejake to caro v nom podla mna je

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud