Ekonomika
Pošta už to sváží na "kompost" 😄 [odkaz]
Nový tendr je, protože se ty poslední Tranzity už všecky vysypaly + zhnily? >😒] >😒] >😒] ...Vypisovat nemá smysl, vítez už je určitě dávno známý, odměny rozděleny. Jen veřejnost o tom ještě neví a pak bude dělat překvapeně jů.
Teď pokud vím, tak v posledním tendru vyhrál Fiat (vč dodávky CNG vozidel) a jak nad tím tak přemýšlím, tak nidko jiný neumí dodat auta podle zadání (mimo ještě VW) Takže to ve finále bdue mezi Fiatem a VW s tím, že si myslím, že VW ztrácí na dodávkách vozidel an CNG, kde hraje Fiat jasný prim.
Uvažovat o Dacii, která nemá co nabídnout (opravdu Dokker není plnohodnotná dodávka pro poštu a uvažovat o Dusteru, kde se vleze 5 balíků je mimo mísu) je o neznalosti požadavků na dodávková vozidla...
P.S. Co vím, tak to mají an operativní leasing, všecvhny nový auta a tam je cena v podstatě druhořadý parametr (myslím tím nákupbí cena). VU takové společnosti jako je Pošta vzhledem k údržbě těch aut je opravdu zákaldním parametrem výdrž a blbuvzdornost, ty auta mnohdy jezdí bez voleje v motoru, protože holt není nikdo (a časovej prostor), aby to aspoň zkontroloval a dolil...
Uvažovat o Dacii, která nemá co nabídnout (opravdu Dokker není plnohodnotná dodávka pro poštu a uvažovat o Dusteru, kde se vleze 5 balíků je mimo mísu) je o neznalosti požadavků na dodávková vozidla...
P.S. Co vím, tak to mají an operativní leasing, všecvhny nový auta a tam je cena v podstatě druhořadý parametr (myslím tím nákupbí cena). VU takové společnosti jako je Pošta vzhledem k údržbě těch aut je opravdu zákaldním parametrem výdrž a blbuvzdornost, ty auta mnohdy jezdí bez voleje v motoru, protože holt není nikdo (a časovej prostor), aby to aspoň zkontroloval a dolil...
Před nedávnem jsem zprovoznil jednu CNG stanici a náklady na servis se nepočítaly do návratnosti investice, ta byla založena jen na prostém rozdílu nákladů na pohonné hmoty (s odkazem na spotřebu a nájezd) včetně odpočtu nákladu provozu stanice (el, plyn, revize).
Samotná pořizovací cena vozidel byla shodná se současně provozovanými.
Dodávky typu DHL/PPL, Česká pošta jsou asi tím nejlepším s ohledem na kilometry/akční rádius pro návratnost při CNG palivu.
Nějaké informace o nákladech na servis mám, ale podle toho jak často tady diskutuješ, tak budeš jistě více v obraze... Šup sem s nima! Díky!
Duster 1.5 dCi4x4 začíná na 394 900 Kč, Yeti 2,0 TDI 4x4 469 900 Kč, pokud jich vezmou víc, věřím, že cenu stáhnou minimálně na cenu Dusteru, možná i níž...
Ale předpokládám, že budou kupovat spíš Kango 4x4 nebo nejakou takovou menší odávečku, než SUV...
Mimochodom, varíš z vody, bez toho, aby si si to čo píšeš, aspoň overil. Nájdi mi v ponuke Renaultu Kangoo 4x4... jediným zástupcom tejto triedy, čo ponúka pohon 4 kolies je Volkswagen Caddy, o ďalšom zatiaľ neviem.
Z toho Dacia mimo jiné vyhází, její lákadlo a defakto hlavní co nabízí je nízká cena, extrémně nízká. Díky staré technice, minimálním nákladům na výrobu, na reklamu, jednoduché tvary aby nedocházelo ke zmetkovosti a levné materiály. To je kuchařka jak můžou mít tak nízké ceny, ale vše má své dno. A Dacia tam dle mého ani nemůže mít větší vatu. Což podkládá jejich fleetové prodeje, které jsou minimální 😄
A Dangel ti udělá 4kolku z Partnera.