Novinky
Clovece nestastna novinarska, doporucuji se venovat mene narocnym tematum idealne v oblasti skrabek pro Octavie a nezabihat do problematiky armadnich vozidel. Cely ten clanek je naprosty nesmysl, zadna nahrada za Humvee se netestuje a uz vubec ne hybridni s dieselem ze Subaru.
Mozna by nebylo od veci zapracovat na sve anglictine, protoze takova neschopnost pochopit jednoduchy anglicky text je fakt do nebe volajici a v dnesni dobe stezi ospravedlnitelna.
Mozna by nebylo od veci zapracovat na sve anglictine, protoze takova neschopnost pochopit jednoduchy anglicky text je fakt do nebe volajici a v dnesni dobe stezi ospravedlnitelna.
...kdo se jen trochu zajímá o military problematiku, tak ví, že náhradou za Humvee je program JLTV, jehož cílem je vybrat jeho nástupce s předpokládaným odběrem 60.000 kusů... Zde se jedná o zcela jinou hmotnostní kategorii a jiný program pro úzký okruh speciálních sil.
Americká armáda si pri obnove svojej techniky väčšinou vyberá z viacerých dodávateľov. A pokiaľ viem, náhradu za Hummer testujú a pochopiteľne armádnu zákazku chcú získať 3 výrobcovia. A všetci traja výrobcovia používajú hybridnú technológiu - predpokladám, že táto podmienka bola v špecifikáciách vyhlásenej súťaže.
Ledaže by už bol známy výherca zakázky na nástupcu Hummera. V takom prípade by ale bolo vhodné túto skutočnosť v článku uviesť.
Ledaže by už bol známy výherca zakázky na nástupcu Hummera. V takom prípade by ale bolo vhodné túto skutočnosť v článku uviesť.
Predpokladate spatne. Ano stavi se male overovaci serie tri modelu pouzitelnych jako pripadna nahrada za HUMMWV (nikoliv Hummer) od tri vyrobcu, ale tim spravnost vasich informaci take konci. Je tezke jakkoliv odhadnout jak cele vyberove rizeni na JLTV skonci, muze se jeste spousta veci zmenit, je mozne ze nakonec nebude nakoupeno vubec nic, protoze nejsou penize, nicmene v aktualni situaci se nepocita s pouzitim hybridniho pohonu, prestoze nekteri z ucastniku vyberoveho rizeni jeho pouziti variantne umoznuji. V kazdem pripade se testuji verze s diesel motory a v pozadavcich na pohon je bezny diesel.
vpodstate proto jsou armadni auta stavena jako stavebnice a meni se cele bloky a nezkouma se kde je zavada, nikoho nezajima ze je nekde prsakla nejaka hadicka, proste se vymeni celej motor a jede se dal 😄
mimochodem pouziti hybridu dava tusit ze se ta oblast zacne mnohem vice rozvijet, treba co se rychlosti dobijeni a kapacit tyce
jen pro predstavu, plne obrneny HMMVW s lehkou vezi si bere v prumeru pri nasazeni okolo 40-45 litru nafty (nejpouzivanejsi verze M1114), nejlehci verze M998 o cca 10 litru mene a verze pro tezke zbrane a naklady M1097 pak o 10 vic (delal jsem par verzi pro jednu firmu co jim dela nejaky tabulky a podobny nesmysly a dodali nam k tomu docela podrobny popisy) takze zivit takovou flotilu HMMWV kde je treba tretina nasazenych porad v provozu asi nebude zrovna levna zalezitost 😄
Faktem je, ze v ramci JLTV vyberoveho rizeni se nepocita s hybridnim pohonem, protoze ho armada nepozaduje.
Spotrebu u letadel jsem pocital podle nasazovane F-35 u ktere se pocita s nasazenim z prifrontovych letist, to same se tyka treba vrtulniku, ktere odjinud pri nasazeni ani neletaji.