Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

spotreba
SamanAR
| 6. 1. 2014 11:46
s tou spotrebou nemate as tak pravdu, ona je dulezita taky, nejen ze se prodlouzi dojezd, ale co je hlavni, zlevni se logistika ohledne paliva, dulezite je mit proste vcas a dostatek paliva na spravem miste, takze docela verim ze i baterie budou mit osefovane, tak aby sli bud hodne rychle vymenit, nebo hodne rychle dobit na mobilnich generatorech

vpodstate proto jsou armadni auta stavena jako stavebnice a meni se cele bloky a nezkouma se kde je zavada, nikoho nezajima ze je nekde prsakla nejaka hadicka, proste se vymeni celej motor a jede se dal :-)

mimochodem pouziti hybridu dava tusit ze se ta oblast zacne mnohem vice rozvijet, treba co se rychlosti dobijeni a kapacit tyce
spotreba
_MT_
| 6. 1. 2014 11:56
Tak nějak. Většina lidí si asi ani neumí představit, kolik stojí litr paliva dodaný na bojiště. Proto třeba používají hybridní generátory, kdy generátor nabíjí baterie a ty pak napájí vybavení. Stálý provoz generátoru pod relativně malou zátěží je totiž neefektivní. Proto zkoumají palivové články. V téhle aplikaci to prostě z ekonomického hlediska dává smysl.
spotreba
Atila_
| 6. 1. 2014 12:23
Logistika ohledne paliva se moc nezlevni, protoze tyhle male srandicky jsou z hlediska spotreby zcela zanedbatelne. Ono je celkem jedno jestli maly nakladacek jezdi za dvanact nebo patnact litru v okamziku kdy si vedle stojici tank vezme 250 litru za hodinu a naproti zaparkovana stihacka rovnou 17 tun za hodinu provozu. Logistika paliva v armadnim pojeti opravdu neni o tom jak dopravit palivo pro HMMWV :-!
spotreba
SamanAR
| 6. 1. 2014 14:11
jenze tech HMMWV je tam treba 500 kdesto tezke techniky v radech desitek kusu, u letadel to asi resit nemusej, bud startuji a pristavaji na lodich, nebo maji expedici paliva moznou primo ze vzduchu, vseobecne velke zakladny kam spadaj letiste problem nebudou, problem expedice je v boji a u mensich zakladen

jen pro predstavu, plne obrneny HMMVW s lehkou vezi si bere v prumeru pri nasazeni okolo 40-45 litru nafty (nejpouzivanejsi verze M1114), nejlehci verze M998 o cca 10 litru mene a verze pro tezke zbrane a naklady M1097 pak o 10 vic (delal jsem par verzi pro jednu firmu co jim dela nejaky tabulky a podobny nesmysly a dodali nam k tomu docela podrobny popisy) takze zivit takovou flotilu HMMWV kde je treba tretina nasazenych porad v provozu asi nebude zrovna levna zalezitost :-)
spotreba
Atila_
| 6. 1. 2014 14:22
Jenze HMMWV je technologie z osmdesatych let, to je prave klasicka ukazka zelenoelektricke demagogie. Dneska samozrejme by podobne vozidlo bylo mnohem uspornejsi i kdyby bylo vybaveno klasickym pohonem a pak je ta uspora uplne nekde jinde. Nemluve o faktu, ze on ani ten hybrid nepojede v terenu s ctyrmi tunami hmotnosti za pet litru jako Prius matky vezouci dite na fotbal.
Faktem je, ze v ramci JLTV vyberoveho rizeni se nepocita s hybridnim pohonem, protoze ho armada nepozaduje.
Spotrebu u letadel jsem pocital podle nasazovane F-35 u ktere se pocita s nasazenim z prifrontovych letist, to same se tyka treba vrtulniku, ktere odjinud pri nasazeni ani neletaji.
spotreba
_MT_
| 6. 1. 2014 14:26
Tak jako tak to zlevní provoz daného vozidla. Navíc jich je hodně a dost toho najezdí. V první řadě záleží, kde jednotky jsou. Velká letecká základna je jinak zásobovaná než předsunutá pěchoty. Nejdražší je doprava vrtulníkem.
Uz mi nepiste a radeji nepiste vubec
Atila_
| 6. 1. 2014 12:02
Clovece nestastna novinarska, doporucuji se venovat mene narocnym tematum idealne v oblasti skrabek pro Octavie a nezabihat do problematiky armadnich vozidel. Cely ten clanek je naprosty nesmysl, zadna nahrada za Humvee se netestuje a uz vubec ne hybridni s dieselem ze Subaru.
Mozna by nebylo od veci zapracovat na sve anglictine, protoze takova neschopnost pochopit jednoduchy anglicky text je fakt do nebe volajici a v dnesni dobe stezi ospravedlnitelna.
Článek "trochu" mimo...
Xawier
| 6. 1. 2014 12:11
...kdo se jen trochu zajímá o military problematiku, tak ví, že náhradou za Humvee je program JLTV, jehož cílem je vybrat jeho nástupce s předpokládaným odběrem 60.000 kusů... Zde se jedná o zcela jinou hmotnostní kategorii a jiný program pro úzký okruh speciálních sil.
Článek "trochu" mimo...
Atila_
| 6. 1. 2014 12:13
To je tak kdyz novinar nejenom, ze nedokaze napsat puvodni clanek, ale nedokaze pochopit a tudiz spravne prelozit clanek jiz napsany v cizim jazyce a pak na zaklade toho dela naprosto nesmyslne zavery. Celkem dobre Radio Jerevan. :-!
Pokiaľ viem, prototypy testujú 3 výrobcovia
jozephko
| 6. 1. 2014 14:41
Americká armáda si pri obnove svojej techniky väčšinou vyberá z viacerých dodávateľov. A pokiaľ viem, náhradu za Hummer testujú a pochopiteľne armádnu zákazku chcú získať 3 výrobcovia. A všetci traja výrobcovia používajú hybridnú technológiu - predpokladám, že táto podmienka bola v špecifikáciách vyhlásenej súťaže.
Ledaže by už bol známy výherca zakázky na nástupcu Hummera. V takom prípade by ale bolo vhodné túto skutočnosť v článku uviesť.
Pokiaľ viem, prototypy testujú 3 výrobcovia
Atila_
| 7. 1. 2014 07:54
Predpokladate spatne. Ano stavi se male overovaci serie tri modelu pouzitelnych jako pripadna nahrada za HUMMWV (nikoliv Hummer) od tri vyrobcu, ale tim spravnost vasich informaci take konci. Je tezke jakkoliv odhadnout jak cele vyberove rizeni na JLTV skonci, muze se jeste spousta veci zmenit, je mozne ze nakonec nebude nakoupeno vubec nic, protoze nejsou penize, nicmene v aktualni situaci se nepocita s pouzitim hybridniho pohonu, prestoze nekteri z ucastniku vyberoveho rizeni jeho pouziti variantne umoznuji. V kazdem pripade se testuji verze s diesel motory a v pozadavcich na pohon je bezny diesel.