Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Dinar
Jak je všechno relativní,
Dinar
| 8. 1. 2014 10:58
před pár měsíci byla 330d přemotorovaná, a dnes je relativně extrémní alpina cajk. >:D
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Jak je všechno relativní,
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
| 8. 1. 2014 11:39
V Alpině je podstatně lepší podvozek a bezchybná trakce.
Avatar - Dinar
Jak je všechno relativní,
Dinar
| 8. 1. 2014 12:31
Prozradím Vám jedno velké tajemství, to přepracování podvozku v Buchloe, o kterém redaktoři tak rádi píší, znamená v případě adaptivního origo podvozku bmw pouze to, že Alpina sníží světlou výšku a k tomu snížení příslušně upraví mapu tlumičů. Pak sundá runflaty a ten podstatně lepší podvozek je na světě.
Ovšem pokud byste chtěl nadále tvrdit, že nahlíženo prismatem podvozku 350 koňové D3 je 330d je přemotorovaná, prosím, ale je to k smíchu. ;-)
Jak je všechno relativní,
MrBeranek
| 8. 1. 2014 13:24
Podle mých informací tam nejsou klasické Sportfahrwerkové Mpaketové, ani neMpaketové (neskutečně gumové a nesportovní) tlumiče, ale sportovní adaptivní tlumiče od Bilsteinu. A mám za to, že xDrive verze Alpin nejsou snížené. Okukoval jsem B3ku v xDrivu a přišla mi stejně vysoko jako F30ka 335xi (oboje na dvacítkách).
Avatar - Dinar
Jak je všechno relativní,
Dinar
| 8. 1. 2014 13:46
Mpaketové tlumiče jsou právě ty Bilsteiny. Snížení Alpiny se pohybuje do 1 do 1,5 cm oproti bmw, také proto dělají remap sw odpružení.
Avatar - Hammunasakra
Jak je všechno relativní,
Hammunasakra
| 8. 1. 2014 16:51
To že se ten podvozek chová naprosto jinak by poznalo i malý dítě >:D
Avatar - Dinar
Jak je všechno relativní,
Dinar
| 9. 1. 2014 07:07
Malý dítě, no ano, vidím, že jedno dorazilo. >:D
Jak je všechno relativní,
webpaja
| 9. 1. 2014 07:15
Perly v článku, perly na diskuzi…svý k svýmu ;-)
Avatar - Hammunasakra
Jak je všechno relativní,
Hammunasakra
| 9. 1. 2014 11:54
Jen abysme si to ujasnili, ty tvrdíš že pocitově sou podvozky Mpaketový 3ky a Alpiny vpodstatě stejný? >:-[]
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Jak je všechno relativní,
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
| 8. 1. 2014 13:29
Materiály od Alpiny to popisují jinak, ovšem do spleti dodavatelů pochopitelně nevidím - může to tak klidně být. Každopádně výsledek je mimořádně vydařený, a to je to hlavní. Mimochodem, 330d podvozkem nestačí ani na 335i, tam je taky částečně "jádro pudla".
Avatar - rohYpnol
Jak je všechno relativní,
rohYpnol
| 8. 1. 2014 17:31
To vyzniva tak, ze v mnichove jsou asi uplne neschopni, kdyz ke skvostnemu vysledku stacilo vymenit par dilu na podvozku...
Avatar - Hammunasakra
Jak je všechno relativní,
Hammunasakra
| 8. 1. 2014 16:50
Nemachruj, neni to pravda aneb kecáš! >:D
Jak je všechno relativní,
webpaja
| 9. 1. 2014 07:15
Radí ti Kylie, nebo to máš ze sebe? ;-)
Jak je všechno relativní,
figurka
| 9. 1. 2014 09:42
Že by ten legendární buřtík... >:D
Jak je všechno relativní,
webpaja
| 9. 1. 2014 09:52
;-)
Avatar - Hammunasakra
Jak je všechno relativní,
Hammunasakra
| 9. 1. 2014 12:04
Na to abych napsal že Dinar kecá nepotřebuju nápovědu, aneb ty si v ničem z Buchloe v životě taky neseděl viď? >:-[]
Jak je všechno relativní,
webpaja
| 9. 1. 2014 16:21
Já ne. Proto jsem k výše uvedenýmu nic nenapsal. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Jak je všechno relativní,
Hammunasakra
| 9. 1. 2014 16:22
Dobrý :yes: >:D
Jak je všechno relativní,
webpaja
| 9. 1. 2014 16:36
;-)
Avatar - Johny.Rico
Jak je všechno relativní,
Johny.Rico
| 9. 1. 2014 16:14
Vymluvy vymluvy vymluvy. Byl to proste brutal preslap, jako chlap to uznejte a ne se krcit za tyto povidacky, ach jooo­oooo­oooo­oooo­oooo :no:
Avatar - Hammunasakra
Jak je všechno relativní,
Hammunasakra
| 9. 1. 2014 16:24
Alpina má fakt až nepochopitelně lepší podvozek ale kravinu napsal i tak už tehdy s 330d >:-[]
Avatar - 3_diamanty
Jak je všechno relativní,
3_diamanty
| 8. 1. 2014 11:42
no jo ten pocit je zvlastny, kedysi som ako chlapec cumel na udaje v casakoch - preboha carrera ma 300 koni ?( 221KW ) tak to hej, to je pecka, vaw na co tak vela?, doslova som nechapal tolkemu vykonu a dnes ma pritom "obycajny" leon cupra 280 konikov, vsetko sa zrychluje a aj bezne auta uz naberaju na vykonoch az necakane rychlo a nebezpecne, som zvedavy ci existuju iste hranice alebo sa dostaneme do stavu ze miniauto bude mat 100kw uplne bezne a ludia sa este budu smiat ake je to slabe a pomale
Jak je všechno relativní,
fOE
| 8. 1. 2014 12:46
Kdyz je misto prave nohy cihla clovek holt potrebuje lecbu v podobe 4*4.
Jak je všechno relativní,
Mig_35
| 8. 1. 2014 12:50
Tak tak. Ve zlínském BMW říkali, že u nich je zbytečné objednávat zadokolky, že všichni chtějí x-Drive. A v dehtu.
Svět se po...l.
Přitom BMW se zadním náhonem a benzínovým motorem je to nejlepší co může být.
Avatar - Dinar
Jak je všechno relativní,
Dinar
| 8. 1. 2014 13:05
Docela jsem zíral, za poslední dva roky celorepublikově, bmw 5 přes 80% ve čtyřkolce. :-O
Jak je všechno relativní,
fOE
| 8. 1. 2014 13:13
No u 5er to zas tak neprekvapuje, precijen je to 1) auto casto na firmu a tam se do nakladu hodi drazsi vuz 2) lidi jsou zblbnuti a mysli si ze bez 4*4 se uz ani nerozjedou 3) 5er je 2t vazici krava, co tam koho po nejakem pocitu ve volantu, stejne to ma vetsina na presuny. Co ale zamrzi, ze stejnej pomer zacina byt videt i u 3er a 4er. Clovek mrkne na jahreswagen a i takova 335i/435i je 90% v xDrive. 8-s
Avatar - Dinar
Jak je všechno relativní,
Dinar
| 8. 1. 2014 13:22
S váhou půjdou dolů a stejně to bude jedno, čtyřkolka je trend, motory stále silnější a driver skills nikdo neřeší, takže nakonec to logiku má.
Bude záležet na tom, jak ty čtyřkolky budou umět naladit, momentálně je na tom pořád líp audi (u sedanů) suv už bmw zvládá líp. Jel jsem nedávno facelift A8 V6 tdi s akt. difem a doslova mě to posadilo na zadek, kráva rozměrově, a jelo to líp než pětka. ;-)
Jak je všechno relativní,
jossalito
| 8. 1. 2014 13:44
V něčem máš pravdu, ale něco ti uniká.
Ta čtyřkolka je o pocitu a nejen pocitu, že o auto v zimě fakt bez problému jezdí a nemusíš se neustále strachovat, či stresovat, jestli někam dojedeš, jak tam dojedeš a jestli nebudeš zpocený jak dveře od chlíva, od věčného praní se s volantem, kontrování a dávání bacha.
Tyhle auta si nekupují lidi kvůli závodění a honení setin sekundy, oni chtějí jen reprezentativně, pohodlně a rychle jezdit. ;-)
Avatar - Dinar
Jak je všechno relativní,
Dinar
| 8. 1. 2014 13:57
To kontrování a praní s volantem by mohlo dávat smysl před příchodem esp, dnes se nikdo v prémiových zadokolkách s ničím nepere ani na sněhu, pokud bys chtěl užít trochu legrace, musíš vypnout minimálně protiprokluz a ani pak nemůžeš mít spocenou zadnici, páč esp tam pořád je. Ale ok, lidé volí jistotu snažší cestu, proto čtyřkolky. Já jen že je pořád docela rozdíl v performance jednotlivých awd, jsou čtyřkolky, které umnou prací s dělením toč. momentu umí docela vytvořit dojem zadokolky a udělat i z macka celkem obratné auto. ;-)
Jak je všechno relativní,
jossalito
| 8. 1. 2014 14:12
Vím, jak jezdí prémiová zadokolka na sněhu. Za doprovodu blikání několika kontrolek je o "polovinu" pomalejší než čytřkolka. ;-)

Pokud chceš jezdit rychlej, jak píšeš, je to o tom vypínání, ale pořád ti to nedá pohodu ani rychlost čtyřkolky. A to nemluvím o tom, že pokud máš vjezd do garáže do/z kopečka kolmo na komunikaci a nejde se tam nijak rozjet, tak už jen v(y)jetí po zledovatělém sněhu, je se zadokolkou hotová kovbojka.
Jak je všechno relativní,
Mig_35
| 8. 1. 2014 14:49
ale no tak. Vloni jsem byl prvně v životě ve Špindlu, v noci nasněžilo, ráno jsem vyjížděl do neprohrnuté cesty. Všechny čtyřkolky a SUVéčka jely padesát, já jsem je předjížděl
stovkou...
Jak je všechno relativní,
jossalito
| 8. 1. 2014 15:10
>:D

Tak určitě.
Tím tedy nezpochybňuji, že bys nemohl, klidně jó, ale tohle neplatí rozhodně o všech jezdcích a když napíšu, že 99% ji pojede jako s hnojem, tak budu obecné pravdě daleko blíže. ;-)
Jak je všechno relativní,
Mig_35
| 8. 1. 2014 15:17
Je to činnost, kterou neděláš každý boží den a tudíž to skutečně ovládá jenom málo lidí a většina skutečně pojede radši 50kou. Mně to ale vždycky přestane hrozně rychle bavit a začnu zkoušet, jak se za tím volantem trochu zlepšit. Nejsem žádný Loeb.. to je jasný. Ale
nemyslím si zase, že by to bylo tak strašně těžký.
Vodit nějaké starší auto, které by nemělo protiprokluz a stabilizaci by bylo samozřejmě daleko těžší. Ale dnešní auta mají tolik elektronických pomocníků, že to lecjakou chybu odpustí...
Avatar - Emel
Jak je všechno relativní,
Emel
| 8. 1. 2014 15:52
Jen je potřeba nezapomínat na to, jak za takových podmínek vypadá třeba brzdná dráha... a že jedno z těch aut před tebou může klidně skončit v hodinách raz dva.
Jak je všechno relativní,
fOE
| 8. 1. 2014 13:58
Nepripadam si, ze bych se zadokolkou jezdil min "reprezentativne, pohodlne nebo rychle". Stale si myslim, ze v ceskych klimatickych podminkach je pro vetsinu ctyrkolka naprosta zbytecnost a spis placebo.
Jak je všechno relativní,
jossalito
| 8. 1. 2014 14:14
Já si zase nedělám iluze o schopnostech českých řidičů. ;-)
Jak je všechno relativní,
_MT_
| 8. 1. 2014 18:22
Jen jsou čtyřkolky zákeřnější. Hlavní výhoda je rozjezd.
Avatar - Dinar
Jak je všechno relativní,
Dinar
| 9. 1. 2014 07:18
Přesně tak, hlavní rozdíl mezi rwd (motor vpředu) a awd je při rozjezdu, tam je to pro awd sto ku jedné, a může to být pro mnoho lidí zásadní argument. Při jízdě už to není tak podstatné, a jak říkáš zákeřnost awd, to "nebezpečí" zdánlivě nekonečné trakce, na to je u čtyřkolky třeba myslet, nemluvě o tom, že při brzdění, kdy vzniká nejvíce krizových situací, je šumák jestli je auto awd nebo rwd.
Jak je všechno relativní,
webpaja
| 9. 1. 2014 07:23
Myslíte moderní čtyřkolky, kdy se mění podle trakce přísun síly na jednotlivý nápravy. U klasickýho neměnnýho rozdělení je čitelnost větší.
Vidím pár přínosů, ale za dohromady 4 roky se zadokolkou jsem nikde na silnici nezůstal, včetně výjezdů na hory.
Jen minulej rok na D1 u Měřína bylo fest nafoukáno sněhu, Allroad projel jazykem ani se nezavlnil, mě auto v podobný rychlosti zatančilo sambu :-)
Avatar - Dinar
Jak je všechno relativní,
Dinar
| 9. 1. 2014 08:04
Buď rád, že máš temperamentní auto! >:D
Ale jo jsou situace... ;-)
Jak je všechno relativní,
webpaja
| 9. 1. 2014 08:07
Byl to fofr, ani se mi nestačila opotit pr…l :-)
Jak je všechno relativní,
Mig_35
| 8. 1. 2014 14:48
Strachujou se a potí jenom ti, co se budou potit i se čtyřkolkou. V autě je protiprokluz, stabilizace atd. Auto ustřelí na milisekundu a hned se zase vrátí. Pořádně ho utrhnout už musí člověk chtít. Jediná výhoda je ta, že se rozjedeš třeba do silně zasněženého svahu.
Ale to už jsem taky naučil obechcat, prostě to vycouvám, když je nejhůř.
Za tu "jistotu" se platí spotřebou vyšší o litr až dva, nedotáčivostí a gumovým volantem.
Děkuji, nechci. Nebydlím v Alpách ani v Jeseníkách.
Jak je všechno relativní,
fOE
| 8. 1. 2014 15:35
:yes:
Jak je všechno relativní,
jossalito
| 8. 1. 2014 15:47
Ono, né všichni jsou jako vy. A právě o tom to je.

Pokud ti lidé po vyzkoušení čtyřkolky zjistí, že se chová dle jejich zvážení lépe/hůře, příště své rozhodnutí promítnou do nákupu nového vozu. Vyberou třeba jinak.

A z mého pohledu jsem zatím svědkem downgradeu z 4x4 na zadokolku ještě (snad) nebyl.
Jak je všechno relativní,
Mig_35
| 8. 1. 2014 17:10
Čtyřkolka je super deset dnů v roce, v extrémním počasí. Zbytek roku pohon 4x4 zbytečně otravuje, auto zatáčí méně ochotně, víc žere.
A na těch deset dnů přece vystačím se sněhovými řetězy.
Nejlepší řešení by byly pneu s hrotama, jaké jsou běžně povolené v Rakousku např.
A úplně nejlepší řešení nabídne Hyundai, teda to jsem fakt zvědavej. Jestli bude mít
ten jejich nový 4x4 ekonomický režim s pohonem jen na zadní kola, bude to naprostá
bomba.
P.S. downgrade /já bych tomu klidně říkal upgrade/ jsem zažil, přesednul jsem z A6 do zadolky, ze zadokolky, a musím říct, že jízdně
se to nedá srovnat většinu času.
Jak je všechno relativní,
jossalito
| 8. 1. 2014 17:46
Já bych si tipnul, že 9 z 10 zákazníků této kategore vozů na kvalitním suchém povrchu nepozná, zdali má auto AWD či RWD.
Naproti tomu 10 z 10 jich pozná, jak ochotně se AWD rozjíždí na sněhu.

Moderní vozy mají volanty díky el. posilovačům do té míry mrtvé, že rozdíly poznat prakticky nejdou a spotřeba v tomto případě o nějaký litránek nafty více, nehraje téměř žádnou roli. Neboli s 530i budu stále jezdit za víc, než s 530xd. :-)

A s čím přijdou korejci? No uvidíme, ale s něčím vlastním by už konečně přijít mohli. :-)
Avatar - boost.
Jak je všechno relativní,
boost.
| 8. 1. 2014 18:01
No jo no, masírka xDrive valící se i z časopisu Moderní Byt snáší plody. >:-[]

Už se opakuji, ale opět říkám, že my s RWD BMW nemáme problém, všude se dostaneme; jen jedinkrát se musely nasadit řetězy v Rakousku. :-!
Jak je všechno relativní,
jossalito
| 8. 1. 2014 18:04
Kdyby problém neexistoval, AWD se nebudou prodávat. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Jak je všechno relativní,
Hammunasakra
| 8. 1. 2014 18:11
AWD se v běžnejch autech tak moc prodávaj protože většina má znalosti a zkušenosti asi jako ty >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Jak je všechno relativní,
Hammunasakra
| 8. 1. 2014 18:09
Neber to podle sebe, jinak to snad pozná i blondýna >:D >:-[]
Avatar - m.z.
Jak je všechno relativní,
m.z.
| 9. 1. 2014 17:48
jossalito: tady máš příklad :-)
Jak je všechno relativní,
asysy
| 8. 1. 2014 15:54
Hmm.... nějak mi neštymuje to couvání. S předokolkou určitě, ale s autem co má motor vpředu a náhon na zadní kola...?
Avatar - Emel
Jak je všechno relativní,
Emel
| 8. 1. 2014 15:57
Většina lidí co znám s RWD BMW přiznávají, že na hory jezdí raděj s manželčiným autem... při troše štěstí X5, při troše smůly klidně s Fabií. Dvě betonové dlaždice do kufru jsou klasika, ale úplně to problém neřeší.
Jak je všechno relativní,
asysy
| 8. 1. 2014 16:54
No tak jasně... zadní náhon je na sněhu asi největší zlo a rozhodně zde zpátečka nic nevyřeší. Naopak. Proto nerozumím proč Mig_35 říká něco o couvání v souvislosti s RWD BMW a zároveň tvrdit že pohon 4x4 je zbytečný..
Jak je všechno relativní,
Mig_35
| 8. 1. 2014 17:04
Neumím to vysvětlit. Na zimu jsem si dával kotouče z posilovny dozadu a tak možná proto. Nicméně fakt je, že když auto stálo na místě a hrabalo, stačilo se vytočit, dát zpátečku a už jsem jel.
Jak je všechno relativní,
asysy
| 8. 1. 2014 17:09
Hm... a nebude to tím že zpátečka je delší než jednička na kterou se člověk běžně rozjíždí? A nebo prostě jen tím že si měl štěstí a zrovna se zadařilo? Stalo se ti to vícekrát? Jak jsem řekl... zpátečka má jasnou výhodu u předokolky, ale u zadokolky...? Prostě tomu z fyzikálně technicko odborně praktického hlediska nerozumím >:D
Jak je všechno relativní,
Mig_35
| 8. 1. 2014 17:29
Já taky ne:-) asi to bude tou trakcí, se 100 kg železa v kufru:-)
Jak je všechno relativní,
jossalito
| 8. 1. 2014 17:47
Hej, ale těch 100 kg v kufru navíc se ti na spotřebě nepromítne? >:-[]
Jak je všechno relativní,
_MT_
| 8. 1. 2014 18:25
Ty tam nejspíš nevozí celý rok. ;-)
Jak je všechno relativní,
jossalito
| 8. 1. 2014 18:32
Kouknul jsem na spritmonitor a rozdíl je tam půl litru. Tohle jde zanedbat. :-)
Jak je všechno relativní,
Mig_35
| 9. 1. 2014 08:32
To je jako bych měl spolujezdce. Jinak jezdím nejvíc sám...
Avatar - rohYpnol
Jak je všechno relativní,
rohYpnol
| 8. 1. 2014 17:36
Vubec neprekvapuje. Jsme v kategorii kde se na korunu nehledi. A je nejaky duvod proc nebrat AWD? Tu zabavnost zadokolky v urcitem rezimu prakticky nikdo nedokaze docenit, naproti tomu AWD ma 1000 vyhod...
Jak je všechno relativní,
Mig_35
| 9. 1. 2014 08:34
Prosím o vyjmenování nějakých dalších krom lepší trakce na rovné cestě. Já vím je o samých nevýhodách. Spotřeba paliva, nedotáčivost, nuda za volantem.
Jak je všechno relativní,
figurka
| 9. 1. 2014 09:54
Tady se hlavně paušalizuje AWD, ale systémy jsou různé. Dále je nutno si uvědomit, že se zde pohybujeme ve společnosti, která ví, nebo tuší, co to znamená řídit. No i když......
Troufnu si odhadnout, že 70% trhu nezajímá nějaká zábavná projížďka a auto berou jen jako dopravní prostředek. Hledat nedotáčivost, cit, pocity za volantem, porovnávání jednotlivých rozdílů u i na limitu, to vše trh prostě nazajímá. V kombinaci s dnešními naftovými motorizacemi, systémy pohonu už ani nedochází k nějakému zásadnímu navýšení spotřeby jak tomu bylo v minulosti. Odtud ten "nástup" 4x4.
A nuda za volantem? Vezmi aktivní 4x4, dej ji do odpovídajícího auta s odpovídajícím motorem a o nudě nemůže být ani řeč. Vezmi "špatně" naladěné (podvozkově) RWD s nějakým slabším motorem a budeš se řidičsky taky trápit.
Avatar - rohYpnol
Jak je všechno relativní,
rohYpnol
| 9. 1. 2014 18:05
Lepsi trakce na VSECH CESTACH, to je ten rozdil. A hlavne tez na vsech povrsich. Vyssi hmotnost? Tech par desitek kil v tomto segmentu je naprosto nepodstatne, nejen kvuli vykonu samotnemu, ktereho je nadbytek...
Avatar - Johny.Rico
Jak je všechno relativní,
Johny.Rico
| 9. 1. 2014 19:55
Nerozumim tomu, co je na tom špatného. Nadšenci jako ty - těch je minimum. Já chci BMW, ale za všech okolností bezpečné. Dnes bych si už žádné auto bez 4x4 nekoupil.
Avatar - Hammunasakra
Jak je všechno relativní,
Hammunasakra
| 9. 1. 2014 20:01
Tak 4x4 je bezpečnější? No povídej >:-[]
Avatar - Johny.Rico
Jak je všechno relativní,
Johny.Rico
| 10. 1. 2014 13:30
Prosim te, nehodlam se o tom bavit. Pokud jsi to nepochopil, tak se zeptej proc. Na rejpani si najdi cuca, umra, kiu a dalsi blazny, nemam za potrebi se tim zabyvat. Diky za pochopeni.
Avatar - Hammunasakra
Jak je všechno relativní,
Hammunasakra
| 10. 1. 2014 18:29
Takže taky nevíš? >:-[]
Jak je všechno relativní,
webpaja
| 8. 1. 2014 14:34
;-)
Avatar - Ozzman
Test je fajn, ale ten závěr..
Ozzman
| 8. 1. 2014 11:41
Nebývám ten, který rejpe do redaktorů, ale do lonska byla nejlepším kombi O RS????? Jako ze všech kombi? To snad ne... co Audiny, BMW, Medvědi a jiní kombi v nejvyšších specifikací? :-)

Jinak test hezký, auto krásné, bohužel jen pro vyvolené :-)
Test je fajn, ale ten závěr..
Ondris
| 8. 1. 2014 12:13
Jednu nápovědu máš u víčka nádrže a druhou možná i v peněžence redaktora. Ha ha. >:-[]
Avatar - kosmonaut
Test je fajn, ale ten závěr..
kosmonaut
| 8. 1. 2014 21:29
>:D :yes:
Trefa
RS
| 8. 1. 2014 11:46
Tak si představuji perfektní kombík.
Ohavné dřevo bych nahradil něčím hodnotnějším, ale jinak není co vytýkat. :yes:

... akorát by mohl být tak za polovic ;-)
Avatar - Iv8
Trefa
Iv8
| 8. 1. 2014 12:02
Je to věc vkusu, mi se to dřevo moc líbí. Je decentně zakomponované a není ho tam příliš. Pochvala redakci za 5 hvězd, i když to není od VW. Ideální pro otce rodiny, který si chce občas (když neveze své ratolesti) zablbnout. Jen kolik jich na to dosáhne...
Trefa
fOE
| 8. 1. 2014 12:45
Kdyby to bylo skutecne drevo nereknu ani pul slova, ale ty plastove nahrady jsou proste hruza a des. Vsem je jasne ze o drevo nejde, tak proc se na to hrat?
Avatar - Dinar
Trefa
Dinar
| 8. 1. 2014 13:07
To lpění Alpiny na tradici je uvnitř jen na škodu. Barevné kombinace modrá se dřevem mohly ohromit v osmdesátých letech, dnes už je to nevkus. Podobně lpění na tlačítkovém volantu, chudák p. Vaverka to pak musí obhajovat nesmysly typu správného držení volantu. :-)
Trefa
fOE
| 8. 1. 2014 13:21
Jak pises a pritom alpina nemusi ustoupit z tradic, vse zalezi jen na tom jak se to zaobali. Misto ustupu z tradic by mohli "rozsirit nabidku" o hezkej volant s padlama co uz par let nasazuje BMW a zakaznik at si vybere sam. Mozna by brzo naznali ze drzet klasickej alpinackej volant v nabidce postrada smysl, a ze i jejich konzervativni zakaznici radi presedlaji na neco modernejsi a lepsi.

Jinak snad jediny model kde mi drevo nevadi, nereknu sedi, ale nevadi, je paradoxne Z4. Sam nevim proc ale v kombinaci s bilou kuzi bych ho snad jako jedine nemusel okamzite vylamat a bezet pro hlinik/piano listy. [odkaz]
Trefa
RS
| 8. 1. 2014 14:05
Někde mi dřevo nevadí. V minulosti se mi velmi líbilo v AR156, kde byl fantastický dřevěný retro volant. [odkaz] V nové A6 to taky umějí trošku lépe ;-) [odkaz]
Obvykle v kombinaci se světlou kůži to je moc pěkné. Tmavé dřevo typu Mahagon nikdy nebyl šálek mého čaje :no:
Typické dřevopeklo 90.let [odkaz]
Avatar - Iv8
Trefa
Iv8
| 9. 1. 2014 12:07
A to, že to není pravé dřevo víš nebo se domníváš ? Já bych si typnul, že pravé bude.
Avatar - KANKUNEN
Tak nám to podrtilo Octávku,
KANKUNEN
| 8. 1. 2014 13:14
Až Alpina dokázala překonat tu naši boleslavskou modlu. Díky auto.cz dokážu konečně Škodu zařadit, něco mezi Alpinou a Jagem. Chtělo by to neusnout na vaverkách a posunout se až mezi Ferarri a Royse. No co, možná v Rumunsku Octávia překoná v testu Logana.
Tak nám to podrtilo Octávku,
.Rambousek.
| 9. 1. 2014 18:58
Safra, to se v Boleslavi asi nečte lehce! Ale tak je snad alespoň těší, že jejich produkt je stále lepší než sračkoidní kombíky 5er, E-klasse, A6, V70, XF, Mazda6, atd. A velké štěstí pro Porsche, že otálejí s Panamerou v kombajnu, ta by si na štítě zázračného českého povozu natloukla taky zle! Tedy alespoň na auto.cz :yes: >:D
Alpina
MrBeranek
| 8. 1. 2014 13:16
Mám ji objednanou od října (jen v bílé, bude doma někdy v dubnu, recenci na Auto.cz dám někdy po prázdninách, až ji trochu zajedu a projedu), tak jsem se těšil, že si čekání zkrátím tím, že se dozvím něco jiného než to, co jsem si načetl na netu a z prospektů, ale bohužel. Než jsem objednal, tak jsem pročetl kde co a vyzpovídal Invelt do mrtě, tak mi přijde, že informace z článku jsou tak trošku elaborát z marketingových podkladů, které jsem četl taky okořeněné krátkou projížďkou. Nechci tvrdit, že to pan Vaverka neřídil, ale moc dlouhá testovací jízda pana Vaverky to asi nebyla.

A pak je v testu pár věcí, které nesedí:

1) Že pojede D3ka lépe než 335xd, nepochybuji (taky proto jsem ji objednal), ale pochybuji o tom, že má redakce Auto.cz možnost přímého srovnání. F31 335xd se dá konfigurovat jen velmi krátce, takže auto ještě ani nejsou venku u zákazníků a ani na showroomech nebo importech, tudíž pochybuji, že někdo z redakce F31 335xd řídil, aby to mohl porovnat.

2) xDrive nerozděluje aktivně točivý moment mezi kola jednotlivé nápravy, to neumí. Rozděluje točivý moment "pouze" mezi nápravy, na jednotlivých kolech si musí DSC pomáhat jejich přibržďováním (pokud to potřebuje).

No a srovnávat tohle s RSou, to je snad sranda. To jako třeba F31 335(x)i není lepší než OIII RS? To si redaktor asi dělá legraci.
Avatar - Dinar
Alpina
Dinar
| 8. 1. 2014 13:18
Jaký bude interier?
Alpina
fOE
| 8. 1. 2014 13:24
modre budiky a volant s tlacitkama >:-[]
Btw. tak me napada, jde jednoduse prohodit alpinacky a BMW volant? Doufam ze je nenapadlo si jeste nejak hrat se sloupkem rizeni nebo zapojenim.

Jinak panovi Berankovi gratuluju k vyberu. Me treba zajima proc bila barva kdyz ma alpina tak krasnou modrou?
Alpina
MrBeranek
| 8. 1. 2014 13:28
No, maj to v Inveltu zadaný, aby to vykoumali (včetně výměny tlačítek za pádla), protože ten jejich standard volant, na to se odmítám koukat. :-)
Alpina
fOE
| 8. 1. 2014 13:28
:-) :yes:
Alpina
MrBeranek
| 8. 1. 2014 13:30
A k tý barvě. Viděl jsi tu F31 D3 v modré barvě naživo? Já jo. Jel jsem kvůli tomu do Frankfurtu na autosalon a ta modrá tomu kombíku ani trochu nesluší. Je moc světlá (sice tmavší než Estoril, ale pořád světlejší než moje stávající Le Mans) a nelíbila se mi. Když jsem viděl B3ku v bílé, spadla mi čelist, ta ji neskutečně sekne.
Alpina
Mig_35
| 8. 1. 2014 14:55
Ty bláho to nemůžeš myslet vážně. Když jsem to viděl ve zlínském BMW naživo, koupil bych o i ve verzi 320d, která tam byla vystavená. Neskutečná paráda.
[odkaz]
Alpina
MrBeranek
| 8. 1. 2014 15:19
Inu, proti gustu...já ji ve Frankfurtu okoukával dlouho ze všech stran a ta jejich speciální modrá mi přišla, odpusť, laciná. Taková světlá, nezajímavá. Mám modrou E91ku (Le Mans) a kdyby ji Alpina dělala stejně tak tmavou, tak bych neváhal ani chvilku, ale ta jejich modrá mi přišla nezajímavá a fádní.

Škoda, že teď BMW nemá žádnou pěknou tmavou modrou jako byla Le Mans. Estoril je světlá, Yas Marina ještě víc, Tanzanite zas moc tmavá a San Marino se dává jen na M6ku a když ji chceš na jakýkoliv jiný BMW, tak za to chtějí v rámci Individualu neskutečnou cenu.

Navíc na té fotce je Estoril, ne modrá Alpiny. Tady je ta Estoril pěkně nasvícená, viděl jsem ji v reálu mnohokrát, v reálu je to o dost horší.

Modrá Alpina vypadá takto: [odkaz]
Alpina
Mig_35
| 8. 1. 2014 15:28
Tak tuhle modrou bych taky nechtěl. No já bych tam nechtěl ani ty ohraný alpiňácký kola.
Dal bych tam nějaké pěkné BBS /pokud bych chtěl neprůstřelnou kvalitu/ a pokud bych chtěl krásný kola, sáhnul bych třeba po Kelleners Hamburg:
[odkaz]
no ale hlavně bych vzal 335i (snad to není bychování, když už jsem ji měl), protože
jezdí za 9 a je prostě fantastická:-)
Protože argumentovat spotřebou u trojky za 2M... na jednu stranu jsi opravdu svým způsobem fajnšmekr (i když pro mně ztěžka pochopitelným, ta Alpina mně fakt nebrala
nikdy), a na stranu druhou...
Alpina
MrBeranek
| 8. 1. 2014 16:15
Právě i ty ráfky s modrou nebo černou moc nejdou (ta jejich zelená to už je úplně cirkus), ale v bílé, 20ky, vypadá parádně. Neříkám, že to jsou nejkrásnější ráfky.

Pokud bych volil dneska 20ky, tak vzor Doppelspeiche 373M - [odkaz]

:-)
Alpina
Mig_35
| 8. 1. 2014 16:40
Tak ty jsou na mně moc jednoduché. Když tak klasické M5/M6.
Krásné kola dělá Breyton, ale prý jsou měkké jak papír. Na ty naše cesty je to stejně jedno, "rovnač kol" nejdřív pi.čoval, že kupuju šmejdy, pak jsem měl na autě originál
M6 a stejně byly po sezóně šišaté...
Jinak dvacítky mi přijdou na trojku už moc, vzhledově mi tam nepasujou.
Krom toho, za obutí necháš takovou paletu, a k tomu budeš pěkně naklepanej.
I když, u E90ky snad dvacítky ani nebyly a teď jsou u F30 běžné, protože podvozek
je o hodně měkčí... To mi na F30 vadilo nejvíc.
Avatar - boost.
Alpina
boost.
| 8. 1. 2014 17:45
Dvacítky na E9x ofiko nebyly, ale viděl jsem je a už to bylo přespříliš. Na F30 jsou už docela běžný, 19" jsou takovej ideál tak jako 18ky u E90. >:D

Viděl jsem i na netu 20" M Performance z F30 na M135i...

Myslím, že na F31 by se šikly BBS CH-R nebo LM, který vypadají úžasně snad na každým autě. https://dl.dropboxusercontent.com/u/7871… No, možností je mnoho.
Alpina
_MT_
| 8. 1. 2014 19:08
Odkaz musí začínat http, ne https.
Avatar - boost.
Alpina
boost.
| 8. 1. 2014 19:25
Jojo, ale už se mi to nechtělo editovat. A teď se mi ta fotka nechce hledat.
Alpina
MariAchi
| 8. 1. 2014 18:11
Teplákovka...
Alpina
MrBeranek
| 8. 1. 2014 13:27
Černá Dakota s bílým kontrastním prošíváním, lišty Pianolak. Musím ale doladit interiér, ten tak pěkný není. Vyhodit ten jejich odporný volant a dát Performance v alcantaře s pádlama a taky poladit pár drobností (Performance hliníkové pedály, karbonový měnič převodovky, karbon/alcantara madlo ručky + karbonové lišty a krytky zrcátka a černé ledvinky). :-) Až pak bude vymazlená. :-)
Avatar - KANKUNEN
Alpina
KANKUNEN
| 8. 1. 2014 13:41
Jaký výběr barev má vlastně Alpina?
Alpina
MrBeranek
| 8. 1. 2014 13:52
Barev čeho? Laku nebo kůže?

Mrkni sem: [odkaz] můžes si ji tam celou nakonfigurovat.
Avatar - KANKUNEN
Alpina
KANKUNEN
| 8. 1. 2014 14:11
Děkuji, už jsem si to prohlédl. Přeji ať se ti povede interiér, běžný člověk má mnohdy větší vkus než celá komise designérů.
Alpina
MrBeranek
| 8. 1. 2014 14:19
Až to bude vymazlené a trochu zajeté, dám sem pořádnou recenzi se spoustou fotek. :-)
Alpina
figurka
| 9. 1. 2014 09:59
Koukám, tohle už je fakt na palici, že ti za tohle dá někdo palečka. Klidně to nazvu nejza­mindrá­kova­nější paleček.
Avatar - Dinar
Alpina
Dinar
| 8. 1. 2014 13:48
Máš vkus a smysl pro detail. ;-) :yes:
Alpina
MrBeranek
| 8. 1. 2014 13:58
Dík. To auto mi pár let vydrží, takže to chci mít i vevnitř pěkný. Navíc "pod kapotou" není co ladit, tam je to po technické stránce špička, tudíž zbývá jen doladit ten interiér. ;-)
Avatar - Dinar
Alpina
Dinar
| 8. 1. 2014 14:10
Mně u trojky chybí odvětrávané sedačky, musel bych tak mít nutně alcantaru, tzn. vnitřek z empaketu, je to i hezčí než ze standard kůže vycházející vnitřek Alpiny. Aspoň že něco jde vyměnit za díly z performance, volant, řadička... jak píšeš. ;-)
Alpina
MrBeranek
| 8. 1. 2014 14:17
Odvětrávaný sedačky ve trojce chybí, to souhlas (kůže se víc lepí a člověk se pod ní víc potí než, když sedí na alcantaře; zas ale Mpaketový sezení v alcantaře jsem ve trojce viděl a tolik se mi nelíbílo - kůže se navíc lépe udržuje a déle vydrží; všechno má svoje pro a proti). Pro odvětrávané sedačky bohužel musí jít člověk nejméně do pětky. Je to škoda, ale je mi jasné, že si BMW odlišuje svoje jednotlivé řady záměrně tak, aby si člověk prostě nemohl nakonfigurovat trojku výbavou ze sedmičky.
Alpina
_MT_
| 8. 1. 2014 19:13
Je to škoda, protože MB i Audi nabízí odvětrávané sedačky i ve střední třídě. Byť u Audi tím přijdeš o sportovní sedadla. Ale je otázka, kolik lidí to kupuje. Skladovky ani o třídu výš to moc nemívají.
Avatar - boost.
Alpina
boost.
| 8. 1. 2014 19:23
Spousta skla­dovek­/Jah­reswa­gen BMW taky nemá ani sportovní sedačky, který jsou nutností. 8-s
Avatar - KANKUNEN
Alpina
KANKUNEN
| 8. 1. 2014 13:38
Gratuji k Alpině, máš stejný vkus, ale větší budget :yes:
Jsem přesvědčen, že redaktor to myslí vážně.
Avatar - boost.
Alpina
boost.
| 8. 1. 2014 17:36
Sakra, chlape, that's f-ing awesome. 130i a Alpinu k tomu. :yes:

Jen k tomu interiéru, no, já bych tedy místo M Performance karbonovýho voliče převodovky dal ten keramickej. Neviděl jsem nikde, že by někdo tohle do trojky dal, ale na F30postu měl jeden chlap Individual interiér s full carbon paketem a vůbec mi to nesedělo. Ale M Perf. volant je paráda.

Těším se na recenzi a dojmy!
Alpina
MrBeranek
| 8. 1. 2014 19:43
No, trochu se obávám, že budu mít pocit, že 130ka nejede. :-) Má ani ne poloviční točivý moment té Alpiny, takže mi to dole, obávám se, bude připadat ještě línější než proti stávající 330xd. :-) Ale tak zaměření těch aut je jiné. 130ku mám na motokárové blbnutí, hravé "ustřelování" zadku a radost z pěkného zvuku benzínu. Alpinu kupuju jako rodinné auto, tj. náhradu za 330xd. Proto kombík a čtyřkolka. Byl jsem původně rozhodnutý pro F31 335xd, ale tak když ji Alpina tak pěkně poladila, tak jsem neodolal. :-)

Co myslíš tím "keramický" volič? Pošli prosím link/obrázek. Díky.
Avatar - boost.
Alpina
boost.
| 8. 1. 2014 20:50
Tak kdyžtak ještě stotřícu poladíš, no. A nezapomeneš řadit a vytáčet to k sedmi tisícům. :-) Já už asi dobu N/A I6 nezažiju, protože nakonec volba padla na N55.

Btw, tady to je. [odkaz]
Myslím, že se tomu nadává Keramik Bedienelemente nebo tak a je dostupný jen pro pětku a výš, nicméně se domnívám, že by to šlo retrofitovat úplně v pohodě. Součástí je i ve stejné úpravě i ovladač iDrivu.
Alpina
MrBeranek
| 8. 1. 2014 21:35
:-) Ladit N/A motor je drahý; každej kůň přijde na spoustu peněz. A navíc, už jsem do toho peněz nastrkal za ty roky, to stačí. ;-) Ne, ne, to bude chtít pak už jedině vyměnit za nějaké Mko. >:D

Ta keramika nevypadá zle, ale zatím jsem to nikde v nabídce neviděl. Rozhodnu se na jaře. :-)
ad runflaty
michalpneu
| 8. 1. 2014 14:44
že tam nejsou, tak to zásadně zlepší jízdní vlastnosti. Já přezouvám tak 9 BMW, které měli RFT z výroby a 8 už je po ojetí té první sady z výroby na normálních gumách. Pouze jeden je tam chtěl znova. Ostatní to nechtěli, že se na tom nedá jezdit.

Navíc ten efekt run flatu je stejně relativní. Ano, při defektu může člověk v klidu pokračovat dál, to je výhoda...nevýhoda je, že pak se guma stejně musí vyhodit. Výrobci pneumatiky zakazují opravy defektu na run flatových pneumatikách, protože u ní nelze jasně poznat, jestli bočnice při jízdě na prázdno vysypaná, jako u normální gumy.

Nevím, Pirelli se sice vytahovalo, že dělá nové generace run flatů, které by měli být pohodlnější, komfortnější a přesnější co se jízdních vlastností týče. První vlaštovka měla být P1 Cinturato pro Mini, ale pak bylo ticho po pěšině, že to stejně nic nevyřešilo a je to furt stejný.

Když už tak výborný systém je Seal Inside od Pirelli nebo Conti Seal od Continentalu, jako mají Passaty z první výbavy. To je dobrá věc, navíc je to prakticky normální pneumatika s normálními vlastnostmi, jen má na pásu plochu s roztokem, který díru po defektu zacelí a je to levnější než RFT, ale vyrábí se to zatím jen v malém množství rozměrů, ale prý by se mělo rozšiřovat, tak uvidíme.
ad runflaty
Mig_35
| 8. 1. 2014 15:24
Tak tak. Runflaty absolutně nechápu. Když mi zasvítí defekt, mám dojezdové pneumatiky stejně jako RFT. Prostě uberu rychlost a sjedu na prvním sjezdu k prvnímu pneuservisu.
Ještě se mi nestalo, že bych nabral takovou díru, že bych s pneumatikou nedojel.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
ad runflaty
Parda71 (BMWfans)
| 8. 1. 2014 17:34
Já hlavně nechápu tu dnešní hysterii kolem rezervy, proč by nemohl v autech zůstat? Emisní argument na mě neplatí. Jde jen o gumy. Dostaneš defekt na dojezdovce nebo RFT, na krásně splníš veškeré podmínky, abys dojel, ale guma je na odpis, nebo se mýlím?
Avatar - boost.
ad runflaty
boost.
| 8. 1. 2014 18:03
Jo, RFT se nesmí opravovat. Jen bys holt měl s nimi dojet do nejbližšího servisu o něco snáz. Ale kdo kdy naposled píchnul... :-!
Avatar - Parda71 (BMWfans)
ad runflaty
Parda71 (BMWfans)
| 8. 1. 2014 18:10
No tak já ve své poměrně krátké kariéře s řidičákem píchl 4x, z toho 2x na svém autě a jednou na skůtru >:D A dávat při každém z těch dvou defektů dva litry (spíš víc) za novou gumu? Šílenost. Ano, kdo si koupí nové nebo zánovní BMW tohle až tak nemusí řešit jako já, zchudlý student, ale v pořádku to určitě není. Já jsem tvrdý zastánce klasických pneumatik a rezervy. Že to každý druhý na cestě neumí vyměnit, jeho boj :-!
ad runflaty
_MT_
| 8. 1. 2014 19:24
Jsou situace, kdy se prostě výměna kola nehodí. Je škoda, že RFT s sebou tahají takovou daň (tedy ztrátu komfortu).
ad runflaty
michalpneu
| 8. 1. 2014 20:32
To není jen o komfortu. RFT má mnohem vyšší spotřebu paliva, protože je o několik kg těžší, než normální pneumatika. Sice ty novější už dělají odlehčené, ale stejně to není žádná sláva. Další věc je, že run flat, má horší vlastnosti, protože ta pneu se tak rychle nepřizpůsobí změnám jízdního směru. Těch komplikací je tam víc.
ad runflaty
_MT_
| 9. 1. 2014 12:49
Pro mne je ale nejhlavnější komfort. Nevadí mi ani to, že nejdou opravit. Osobně tedy preferuji samozacelovací.
ad runflaty
michalpneu
| 8. 1. 2014 20:31
To přidej, v případě run flatové pneumatiky, takové 17, 18,19 nedej bože 20, se ta cena pohybuje hodně hodně vysoko, vím, 18ka na BMW stojí přibližně 5000 jedna.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
ad runflaty
Parda71 (BMWfans)
| 9. 1. 2014 00:20
No dvojka byl hodně mírný odhad a to jsem myslel spíš menší gumy. Defekt moc často nebývá, ale já už bych byl o desítku lehčí např.
ad runflaty
michalpneu
| 8. 1. 2014 20:34
U spousty aut se rezervy přestali dávat, aby si mohli zvětšit kufr. Někde se zase vejdou blbě kvůli tomu bláznivýmu multilinku a taky, aby auto bylo lehčí, když už se bojuje o každé kg. Ale rezerva je pořád největší jistota, hlavně nejlevnější.
ad runflaty
_MT_
| 9. 1. 2014 12:57
A některé salámy jsou tak velké, že se do kufru stěží vejdou (a kufr bude hodně nízký). Do některých aut se nevejdou vůbec. Nebo máš jiný rozměr vpředu a vzadu (k tomu přihoď směrový dezén a jsi v pytli). Pak je jediným řešením dojezdovka, pokud nechceš jen lepící sadu.
Avatar - boost.
ad runflaty
boost.
| 8. 1. 2014 17:51
RFT jsou katastrofa, ale třeba F30 na 19" je tak desetkrát měkčí než E90 na 17" RFT. Tak hodně bavoráci změkli, a taky se za tu dekádu vylepšila RFT technologie. Už jen nazouvání/vyzouvání runflatů je hrůza... Konečně jdou Potenzy pryč.
ad runflaty
michalpneu
| 8. 1. 2014 20:37
Bridgestoni s tím měli problémy dlouho, ty jsou tvrdý i jako normální, nejen jako RFT. Bavoráci změkli, ale není to úplně košér ani na ty podvozky v případě novějších rft. Jdou tam hrozný rázy do podvozku. Ty to sice vnímáš lépe, ale podvozek pořád stejně a ten trpí
Avatar - boost.
ad runflaty
boost.
| 8. 1. 2014 20:56
Jo, to jo. Nejhorší je asi jedničkový kupé v M paketu a na 18" rft. To jsou rány, že se mi chce brečet.
Avatar - Dinar
ad runflaty
Dinar
| 9. 1. 2014 07:32
Všechno už bylo o rft řečeno xkrát, bohužel je to tak, že jakkoliv to my při kvalitě našich silnic vidíme docela jednoznačně, na západ od nás nejsou rft obecně téma. Na bimer fórech nadšenců možná ano, ale obecně u zákazníků převládá spokojenost, také proto, že rft technologie se během dekády skutečně zlepšila a bmw podvozky se jí také přizpůsobily.

Sám jsem měl rft na dvou bavorácích a na obou vydržely právě jen tu první cestu z autosalonu, a dolů. Kde vidím rft jako docela použitelné a smysluplné jsou SUV, manželčina X5 s adapt. drive by jistě byla na non rft ještě měkčí, ale jsem ochoten říct, že na tom autě rft gumy už komfort nijak neomezují. A představa jak kdokoli, nejen slabší pohlaví, mění někde u krajnice obrovské a těžké kolo z suv, je docela úsměvná.
ad runflaty
michalpneu
| 9. 1. 2014 11:27
ženská nebude měnit rezervu ani u fabie, natož u X5, ano u X5 je to celkem jedno, protože pokud má na předku 275/40 R20 a vzadu 315/35 R20, tak už takový rozdíl nebude. U SUV to má smysl, jak píšeš, ale u menších aut teda rozhodně ne.
Avatar - 12Eagle
Paráda! Až na tu cenu...
12Eagle
| 8. 1. 2014 15:41
;-\ zase nebudem spať ;-\
Avatar - rohYpnol
Kýčovitý závěr až srdce zabolí
rohYpnol
| 8. 1. 2014 17:24
Zjisteni ze Alpina je lepsi nez Octavia combi RS, to snad ani nemuze byt mysleno vazne. To je opravdu na zlaty ventilek...
Jestli to byl zert, tak opravdu nerozumim tomu typu humoru, pokid to bylo mysleno vazne, pak skoda jakychkoliv slov...

Prilis ale nerozumim vyberu vozu do testu, testovat zde alpiny...? Zrejme se kluci z auto.cz seznamili, tak to tu ted bude sama alpina. A v zaveru se vzdy dozvime, ze skoda je horsi :-! >:D Dostoji se objektivite, protoze skoda tu nebude tim TOP a zaroven se udela skvela sluzba skode. Vzdyt zjisteni, ze skoda je precijen horsi nez alpina, to je skvela zprava...
Kýčovitý závěr až srdce zabolí
Mig_35
| 8. 1. 2014 17:31
Nebereš to moc vážně? Já jsem někdy nadšený z úplně obyčejného auta. Naposledy to byl třeba Focus 1,6 benzín nové generace. Na okresce to auto mohlo být dost rychlé a přitom je to obyčejný mainstream.
Ber to jako nadsázku.
Avatar - rohYpnol
Kýčovitý závěr až srdce zabolí
rohYpnol
| 8. 1. 2014 17:46
Tady ale hodnotime z pohledu alpiny... V te souvislosti zminit Octavii... Proc?
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Kýčovitý závěr až srdce zabolí
Parda71 (BMWfans)
| 8. 1. 2014 18:11
Souhlasím, taky jsem to nepochopil. A prohlásit o OIII RS, že je nejlepší kombi roku? No nevím 8-s
Kýčovitý závěr až srdce zabolí
MariAchi
| 8. 1. 2014 18:30
Buď rád, že to ta ereska nevyhrála...
Kýčovitý závěr až srdce zabolí
jossalito
| 8. 1. 2014 18:34
Tady se připravuje živná půda pro vyhlášení Auta roku. >:-[]
Avatar - rohYpnol
Kýčovitý závěr až srdce zabolí
rohYpnol
| 8. 1. 2014 18:46
>:D :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Kýčovitý závěr až srdce zabolí
Parda71 (BMWfans)
| 8. 1. 2014 18:52
>:D to bych asi nedal
Avatar - Ronault.
Kýčovitý závěr až srdce zabolí
Ronault.
| 9. 1. 2014 17:46
>:D >:D :yes:
Avatar - boost.
Kýčovitý závěr až srdce zabolí
boost.
| 8. 1. 2014 20:57
To víš, buď jednou je BMW přemotorovaný a testér ho neumí zkrotit a podruhý se dozvíme, že někdo dělá lepší auto než je Octavia RS.
Kýčovitý závěr až srdce zabolí
Peterson75
| 9. 1. 2014 10:26
Možná by to chtělo trochu nadhledu. Alpina je nepochybně lepší než Octavia III RS, ale neškodilo by se na to podívat taky z jiného úhlu a to, že Octavia je více než 2x levnější než Alpina. Zkuste si porovnat RSeso za cenu cca 650000 s ostatním konkurencí, myslím tím mainstream v nižší a střední třídě. Za podobnou cenu s podobným výkonem a vlastnostmi je snad jenom Renault Megane GT220.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
OOMPH!
Parda71 (BMWfans)
| 8. 1. 2014 17:31
[odkaz] v redakci někdo poslouchá OOMPH!? :yes:
K autu nemám co dodat, 700Nm v poměrně lehkém a malém autě musí být neskutečné. Alpiny jsou dost specifické auta a srovnání s eMkama moc nedává smysl, to už jsem se taky dočetl (ne tady). Podvozek je naladěn jinak a motory jsou víc "friendly", navíc jsem četl, že majitelé Alpin se svými auty opravdu jezdí a to celkem dost :yes:
Tohle je ideál jako daily car i jako hračka na víkend a až by mě to přestalo bavit začlo se stýskat po benzinu, tak to vyřeší nějaká stará benzínová R6, ale to by zase ve srovnání s tím nejelo >:-[]
OOMPH!
jossalito
| 8. 1. 2014 19:00
K těm Oomph: Tady se ten Wolfsburg musí nějak podprahově vtlouct do hlav čtenářům. >:-[]
Naposled, když jsem je viděl, zpíval jejich frontman ve svěrací kazajce. >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
OOMPH!
Parda71 (BMWfans)
| 8. 1. 2014 19:47
Jo jo, to byla jednu dobu jejich koncertní image, Dero je tak trochu blázen >:D
OOMPH!
vrkuboy
| 8. 1. 2014 23:21
Neposlouchám je ale Augen auf je super :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
OOMPH!
Parda71 (BMWfans)
| 9. 1. 2014 00:24
Mají jich dobrých mnohem víc, tohle je jen největší hitovka ;-)
Tak na co jezdi?
cobra.s
| 9. 1. 2014 09:29
Díky reakcím na plyn, reakcemi na plyn atd, nejak tomu nerozumim, jakej plyn, vzdy to je diesel a ten jezdi na naftu ne? Nechapu proc by takovej skvost nekdo predelaval na plyn OMG
Tak na co jezdi?
Peterson75
| 9. 1. 2014 10:35
plyn - myšleno pedál plynu=pedál akcelerátoru
Tak na co jezdi?
_MT_
| 11. 1. 2014 13:08
Vzduch je podle tebe co? Kapalina? ;-) Je to zažitý, byť nepřesný výraz pro akcelerátor.
nemožné skutečností!!
Sebbe.92
| 10. 1. 2014 00:40
Pánové gratulace!! Poprvé jsem si konečně přečetl, že Octavia RS není nejvíc nejlepší na světě a že existuje lepší auto, než z "božského" koncernu VW! :-)
Avatar - Johny.Rico
nemožné skutečností!!
Johny.Rico
| 10. 1. 2014 13:32
Co mas proti VW? >:D
Avatar - Hammunasakra
nemožné skutečností!!
Hammunasakra
| 10. 1. 2014 18:29
..a proti Octavii RS? >:D
omluva REDAKCE
Sinuhet
| 10. 1. 2014 18:53
V článku došlo k nepřesnosti, redaktor - autor (mimochodem už u nás nepracuje, byl propuštěn pro hrubé porušení pracovní kázně) uvedl, že BMW-Alpina je lepší vozidlo než Škoda OCTAVIA RS. Omlouváme se čtenářům a správně je to následovně. BMW - Alpina je dobré vozidlo, nicméně Octavia RS je (o 10 tříd) mnohem lepší (navíc má škrabku na led ve víčku palivové nádrže a mnoho dalších vychytávek). Prosíme, abyste tuto skutečnost vzali v potaz.
Avatar - Hammunasakra
omluva REDAKCE
Hammunasakra
| 10. 1. 2014 19:20
:yes: >:D >:-[]
omluva REDAKCE
Sinuhet
| 10. 1. 2014 19:24
:-) dík
bonus
Sinuhet
| 10. 1. 2014 19:26
Navíc Octavia má skutečný zvuk motoru vylepšený rezonátorem v palubní desce, bohužel BMW nic takového nemá a musí se poslouchat chrchot nějakého slabého 6 válce.
Avatar - Autoví Maniak
o aute
Autoví Maniak
| 16. 2. 2014 07:47
To auto je fakt dobre :-) >:D :-! 8-s

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku