Ekonomika
to jde na to že jsme tady před 25 lety čuměli jak puci na sierru 1,6 jako na super dělo,co má na tachošu 220.
Na druhou stranu, už mělo Ferrari i lepší roky... Mě spíš překvapil velmi nízký počet Maserati. Vzhledem k tomu, že se letos začalo prodávat nové Quattroporte a na podzim i Ghibli (pro české naftofilní zákazníky i s traktorem pod kapotou), čekal bych určitě lepší, trojciferný, výsledek.
Možná mělo,ale fakt,že v zemi,která byla(a není tomu zas tak moc dávno) těžce devastovaná bolševikem ,prodá ročně 31 Ferrari,je fascinující.
Mě na tom nic fasinujícího nepřijde, zajed se podívat někdy na ukrajinu nebo do Moskvy, budeš zírat co jezdí tam za auta.....+ další postkomunuistické země evropy....Samozřejmě že se tu ty auta prodaj, je dost lidí co byli fanoušci Ferrari a když se dostali k penězům
(nebudu tu ted řešit jak) tak si splnili sen a ti další to maj aby byli vidět a měli něco in...
(nebudu tu ted řešit jak) tak si splnili sen a ti další to maj aby byli vidět a měli něco in...
Koukám, že Renaultu a Fordu uteklo hodně zákazníků 😲 a Japonci jsou docela v hloubi poražených
"Japonci jsou docela v hloubi poražených"
A svet sa konci za hranicami Ceskej kotliny 😄
A svet sa konci za hranicami Ceskej kotliny 😄
článek se jmenuje - Český trh v roce 2013
Tak proč jsem taháš mimo hranice 😲 😲
Tak proč jsem taháš mimo hranice 😲 😲
Pretoze prave v pripade ceskeho trhu je absolutny nezmysel hovorit o porazenych Japoncoch, pretoze japonske autmobilky nikdy nemali ambiciu bojovat na ceskom trhu o prve miesto.
To je ale tak, ked sa obmedzis na absolutne hodnotenie a nepozeras sa na veci v kontexte tej-ktorej automobilky.
Napr. pre Mazdu je 1.2 miliona predanych aut globalne obrovsky uspech, vzhladom na jej velkost.
Pre VW, Toyotu alebo GM by to bola porazka.
Jednoduchsie to uz vysvetlit neviem.
To je ale tak, ked sa obmedzis na absolutne hodnotenie a nepozeras sa na veci v kontexte tej-ktorej automobilky.
Napr. pre Mazdu je 1.2 miliona predanych aut globalne obrovsky uspech, vzhladom na jej velkost.
Pre VW, Toyotu alebo GM by to bola porazka.
Jednoduchsie to uz vysvetlit neviem.
kia tiez riadne stratila, pritom sportage stupol, asi najviac sklamalo rio, pritom rio na slovensku je celkom uspesne, tusim je u nas v 10tke najpredavanejsich aut ale zrejme tuto poziciu ria prebera v cechach i20tka inak si to neviem vysvetlit
velke prekvapenie je aj pokles skody, ak si odmyslim rapida tak vsetky modely dost stratili a to doslova v 10tkach percent, to su velke veci , zvlast yeti hodne padol aj superb , pokles octavie s fabiou vykryva rapid ktory zlakal zakaznikov jak octavky tak aj fabie
velke prekvapenie je aj pokles skody, ak si odmyslim rapida tak vsetky modely dost stratili a to doslova v 10tkach percent, to su velke veci , zvlast yeti hodne padol aj superb , pokles octavie s fabiou vykryva rapid ktory zlakal zakaznikov jak octavky tak aj fabie
Pokles Škody žádné velké překvapení není, protože letos došlo k obměně stěžejního modelu, tudíž zde byl kumulovaný výpadek prodejů a výroby hrubým odhadem 2 měsíce a kompletní modelovou nabídku jsi mohl reálně koupit až po dovolené.
Stačí se podívat na poslední 4 měsíce, kdy už Octavia jede naplno a prodává se v plném sortimentu - prodeje jsou proti loňsku o 20% výše.
Stačí se podívat na poslední 4 měsíce, kdy už Octavia jede naplno a prodává se v plném sortimentu - prodeje jsou proti loňsku o 20% výše.
To je jedna věc, druhá věc, kterou je potřeba zohlednit je vyloženě bída v tom, co předvádí ŠA u akčních modelů... U Fabie je vždycky ten jeden dražší, než předchozí, o Roomsteru ani nemluvě (když byl v nabídce Roomster Champion za 265k, tak se prodával jako na běžícím pásu... Tak ho zdražili). Octavia měla výpadek, na Citigo se čeká 4 měsíce a jediný zajímavý byl vloni jen Rapid, Yeti a Fabia Fresh, kterou ale opět rychle zkrouhli... Klobouk dolů nad demencí marketingového a produktového oddělení Škoda Auto...
Vážně, počítám blbě já nebo redakce? Octavia, Fabia, Rapid, i30, Superb, ix20, Roomster, to je sedm. Citigo se dělá v Blavě. A i20 z Nošovic není, pokud vím.
tiez som naratal 7 ,
i20, golf aj citigo su vyrabane mimo CR , dobra poznamka aj postreh
i20, golf aj citigo su vyrabane mimo CR , dobra poznamka aj postreh
petrumr
i20 je turecká, ale jestli oboje varianty?
Gilgit
Kazdopádne není ani ceská, ani moravská, ani moravskoslezská.
Pro mě je teda překvapením vysoké prodeje B-MAXu, víc než Megane, Astra, Yaris, Clio, C4, 208... wow
Jako člověka, který bere stále Alfu Romeo za jednoho z hlavních konkurentů Lancie, mě těší, že v loňském roce byla Lancia tvou lepší na českém trhu (ačkoliv aktuálně nemá žádný model, který by opravdu stál za koupi). Původně jsem chtěl napsat úspěšnější, ale obě čísla jsou tak tristní, že by se o úspěchu nedalo mluvit ani kdyby se sečetly dohromady. 😐
Odečti u Lancie Chryslery a hned zjišstíš, že s těmi dvěma skutečnými Lanciemi na tom bude Alfa líp >😁 >😁 >😁
Predpokladam, ze vetsina prodanych Lancii budou Ypsilonky.
Kdybych si měl tipnout poměr modelů podle toho, jak potkávám nové Lancie na silnici, tak to bude😒br />
1. Delta
2. Voyager
3. Ypsilon
4. 300
Ypsilon se velmi dobře prodává hlavně v Itálii, ale u nás o něj moc zájem není. I když částečně na tom můžou mít vinu i leasingovky. Když jsem si na podzim vybíral nový služebák, tak jsem zjistil, že Ypsilon mít nemůžu i kdybych ho chtěl, protože není braný jako typické fleetové vozidlo a nebyly na něj výhodné podmínky.
2. Voyager
3. Ypsilon
4. 300
Ypsilon se velmi dobře prodává hlavně v Itálii, ale u nás o něj moc zájem není. I když částečně na tom můžou mít vinu i leasingovky. Když jsem si na podzim vybíral nový služebák, tak jsem zjistil, že Ypsilon mít nemůžu i kdybych ho chtěl, protože není braný jako typické fleetové vozidlo a nebyly na něj výhodné podmínky.
JJ, nejvíc je vidět Delta a Vyoager, taky to tak po Praze vidím.... Themy sem viděl asi 4, z toho jednu s německejma a jednu se slovenskejma číslama....ta pátá co sem si myslel zdálky že je to taky ona, tak to byl originál Chrysler 300C AWD 😄
A Ypislonky sou vidět hrozně málo.....Flavii sem tu neviděl ani jednu....zato originál Chrysler 200 hned 2x
A Ypislonky sou vidět hrozně málo.....Flavii sem tu neviděl ani jednu....zato originál Chrysler 200 hned 2x
Ypsilonka je pro mě Autobianchi... 😉
Autobianchi byla jen první generace Y10, kterou považuji i za nejlepší. Měla pro mě nejhezčí design a byla taky technicky nejzajímavější díky verzím 4WD a Turbo. Navíc už tenkrát nabízela takové prvky výbavy, jako klimu s digitálním panelem, což bylo tehdy ve třídě malých aut opravdu unikátní.
Gilgit
Vaverko, neuskodilo by naucit se pocítat alespon do osmi, muze se to v zivote hodit.
Jinam jsem zvedavý, jestli ten pocet modelu v první desítce vyrábených v Ceské Republice opravís nebo to arogantne nechás bez povsimnutí jako vzdy. Prípadne jeste zduvodnís ze 7 je vlastne 8.
Vaverka for President.
Jinam jsem zvedavý, jestli ten pocet modelu v první desítce vyrábených v Ceské Republice opravís nebo to arogantne nechás bez povsimnutí jako vzdy. Prípadne jeste zduvodnís ze 7 je vlastne 8.
Vaverka for President.
petrumr
mohl to psát v autě a modely co mají kalkulačku každý nemá :-!
Gilgit
Jo, je mozný ze Vaverka pocítá do sedmi na kalkulacce.
petrumr
ty máš v autě kalkulačku, myslím na pevno v autě :-! ?
Gilgit
Na pocítání do sedmi nepotrebuju kalkulacku, ty ano?
petrumr
máš nebo nemáš?, neřešíme, co se kalkulačkou dělá, ale řešíme ted výbavu aut.
Chápu, že máš v autě kalkulačku a jsi z toho paf, ale my běžně máme v autě palubní počítače. >😒]
A čo keby si skľudnil hormóny? Parda na to prišiel, ok, redaktor sa zmýlil, stáva sa.
Teraz ma skús presvedčiť, že neskáčeš jak vyplašený cvrček pri každej príležitosti... Už si trápny, Gilgit.
Teraz ma skús presvedčiť, že neskáčeš jak vyplašený cvrček pri každej príležitosti... Už si trápny, Gilgit.
Gilgit
Pokud si myslís, ze jsem trápny, nech sa páci, tvuj problém. Já si sem muzu psát co chci aniz bych musel nekoho presvedcovat. Me proste zásadne vadí nekvalita a neschopnost nekolika zdejsích novináru. Pokud ti to nevadí, opet tvuj problém. Nikam neskácu, ale kdyz vidím nejakou hloupou chybu - tím nemyslím preklep - tak to sem krátce napísu. Vaverka delá chyby pravidelne, kasle na to, vetsinou je ani po upozornení neopraví. Pokud ti to nevadí, opet tvuj problém. Jenom od zacátku roku jsem od Vaverky videl nekolik chyb - nikoliv preklepu - a to jsem zdaleka necetl vsechny jeho clánky. Jsou dve moznosti. Jedna je tady na ty chyby pravidelne upozornovat, a kdyz to bude delat víc ctenáru, ne jenom 2 nebo 3, mohlo by se neco zmenit. Druhá moznost je drzet hubu a krok. Kdyz ti vadím, tak proste mé príspevky necti a nekomentuj. Já s tím nebudu mít zádný problém.
Tebe vadí všetko. Nie je to len Lukáš Vaverka, rýpeš stále. To zase vadí mne. Chodíš sa sem ventilovať, alebo čo?
Gilgit
Rýpu tady pravidelne do spolupracovníku (takzvaných novináru) Auto.cz, kterí pravidelne opisují cizí texty, nekdy jeste k tomu bez udání zdroje, coz je nejen neprofesiální a neetické, ale cástecne i na hranici nebo za hranicí zákona, pravidelne delají chyby, které casto ukazují, ze tématu o kterém písí vubec nerozumí, a po upozornení na tyto chyby je odmítají opravit. Jedná se predevsím o hvezdné trio Fokt, Micka a Vaverka. V tom rýpání budu pokracovat podle mého uvázení a to, jestli ti to vadí, mám celkem na háku. Takze se muzu jen opakovat. Kdyz ti moje príspevky vadí, tak je proste necti. Bude to pro mne sice tezká rána, ale snad se s tím nejak vyrovnám.
petrumr
ještě mám v paměti, jak to byla jednička v dovozu a střídali se s fordem a to už dvakrát jsem couvl tak, tak od renaultu, bohu dík. :-!
Gilgit
Couvej, hochu, couvej, jenom bacha, aby te pritom zase nemucili ti komunisti.
petrumr
konečně hodnotný příspěvek, takže od renaultu ruce pryč.
Gilgit
Já jsem to myslel trochu jinak, ale pri tvé umucené inteligenci jsi to zreme nepochopil. Jinak to, jaké auto si koupís a od kterého couvnes, mám docela na háku.
petrumr
nemáš, napsals couvej od renaultu :-!
Gilgit
Nikolivek, napsal jsem couvej, hochu, couvej, myslel jsem tím treba smerem k nejaké propasti.
petrumr
ne, napsal jsi abych pokračoval v couvání od toho renaultu aby to nebylo jen tak, tak. :-!
Gilgit
petrumre grande, postav se pred zrcadlo, dej si facku, pak studenou sprchu, pak zase facku, zase sprchu atd. Nekde jsem cetl, ze by to na takové prípady k jakým patrís ty mohlo pomáhat.
petrumr
nemám doma zrcadlo, studená voda mně neteče, co napíšeš dále.
Gilgit už na tom žačíná být zle, už používá CTRL+V a svoje duchplný výplody a návody posílá všem kolem.
Nj. Asi už nemá komu radit, opravovat a Vaverka už dlouho nic nenapsal >😁 >😁 >😁
Nj. Asi už nemá komu radit, opravovat a Vaverka už dlouho nic nenapsal >😁 >😁 >😁
Gilgit
Jo, myslís to s tou fackou a studenou sprchou? Vidís Baryku, i pri takové blbosti jenom hloupe kecás. Zádný CTRL+V, kazdému jsem to napsal zvlást, protoze mám oprávnenou starost o vase dusevní zdraví. Fakt to s tou fackou a sprchou zkus, treba to pomuze.
A ted vázne. Kde zase beres tu drzost tady psát neco o tom, jestli mám komu radit nebo ne. Ty, který nejen vsechno zná a vsude byl, ale od vseho videl dokumenty, úcty, výplatní pásky a buhví co jeste. Jo, a samozrejme ses na vsechno ptal mnoha lidí.
Ze po tech kecech, co tady od tebe jsou v jiné diskusi, más vubec jeste drzost se tady objevovat, to je obdivuhodné. Mne stací pozorovat tvuj psychopatický fanatismus v diskusích na téma Fiat a Chrysler.
Ale co, klidne tady muzes blít dál, vzdyt máme demokracii. Po tom tvém nejnovejsím "výkonu" v diskusi pod clánkem o prodeji automobilu na Kube tady jiste zase pár dalsích lidí zjistilo jaký jsi blbec. Ale más urcite i nové príznivce, napríklad takového mozgoga.
A místo 3 smajlíku prosím príste hned 5 nebo 7, zásadne to totiz zvysuje kvalitu tvých príspevku.
A ted vázne. Kde zase beres tu drzost tady psát neco o tom, jestli mám komu radit nebo ne. Ty, který nejen vsechno zná a vsude byl, ale od vseho videl dokumenty, úcty, výplatní pásky a buhví co jeste. Jo, a samozrejme ses na vsechno ptal mnoha lidí.
Ze po tech kecech, co tady od tebe jsou v jiné diskusi, más vubec jeste drzost se tady objevovat, to je obdivuhodné. Mne stací pozorovat tvuj psychopatický fanatismus v diskusích na téma Fiat a Chrysler.
Ale co, klidne tady muzes blít dál, vzdyt máme demokracii. Po tom tvém nejnovejsím "výkonu" v diskusi pod clánkem o prodeji automobilu na Kube tady jiste zase pár dalsích lidí zjistilo jaký jsi blbec. Ale más urcite i nové príznivce, napríklad takového mozgoga.
A místo 3 smajlíku prosím príste hned 5 nebo 7, zásadne to totiz zvysuje kvalitu tvých príspevku.
Namachrovaný egoista, který si tu honí svoje ego, má potřeba všem radit, všechny opravovat, každého někam posílat mě opravdu nemůže urazit.
Už ti nestačí Vaverka??
Ty výplatní pásky ti můžu naskenovat a poslat. Chceš? Já si za tím co píšu stojím a mam na to vše důkazy. Snadno doložitelné.
Už ti nestačí Vaverka??
Ty výplatní pásky ti můžu naskenovat a poslat. Chceš? Já si za tím co píšu stojím a mam na to vše důkazy. Snadno doložitelné.
Gilgit
Blbecku, ty mne nebudes predepisovat co sem budu psát. Je videt ze nejsi schopen pochopit jednoduchý text, protoze bys videl, ze neradím a neopravuji vsechny, ale pravidelne kritizuji chyby nekolika redaktoru, kterí tyto chyby pravidelne delají. Más proti tomu nejakou zásadní výhradu?
Tvým kecum typu "Já si za tím co píšu stojím a mam na to vše důkazy". Je mozné, ze v nejakém, konkrétním prípadu dolozitelné dukazy más. Jenomze já te tady pozoruji v diskusích o Fiatu a Chrysleru, jak okolo sebe fanaticky kopes, jak jsi neobjektivní, jak se snazís manipulovat fakta, jak pouzívás jenom ty argumenty které se ti hodí. Proste fanatický diskusní odpad.
Tvým kecum typu "Já si za tím co píšu stojím a mam na to vše důkazy". Je mozné, ze v nejakém, konkrétním prípadu dolozitelné dukazy más. Jenomze já te tady pozoruji v diskusích o Fiatu a Chrysleru, jak okolo sebe fanaticky kopes, jak jsi neobjektivní, jak se snazís manipulovat fakta, jak pouzívás jenom ty argumenty které se ti hodí. Proste fanatický diskusní odpad.
Blbecku oslovuj svýho tatínka, my sme spolu kozy nepásli.
Opravuješ nejen readaktory, ale dalších 50 lidí v dikuzích od Ayga po reketoplán, když to vezmu ad absurdum.
Seš obyčejný narcis, kterýmu tady dělá dobře exhibovat tu a radit všem, doporučovat jim co maj dělat a nemaj dělat, jak to maj dělat.
Blekotáš tady, že ti nebudu nařizovat co můžeš psát, co se navážíš do druhých co píšou oni?
Nečti to když se ti to nelíbí.... To udělá inteligent ne.
Já tu sem od roku 1999, to ti si tahal po internetu ještě virtuálního kačera. Tak mi nerad co mam psát, komu mam psát. Běž si dát facku před zradlem, jak všem mile doporučuješ a dej nám svátek.
Opravuješ nejen readaktory, ale dalších 50 lidí v dikuzích od Ayga po reketoplán, když to vezmu ad absurdum.
Seš obyčejný narcis, kterýmu tady dělá dobře exhibovat tu a radit všem, doporučovat jim co maj dělat a nemaj dělat, jak to maj dělat.
Blekotáš tady, že ti nebudu nařizovat co můžeš psát, co se navážíš do druhých co píšou oni?
Nečti to když se ti to nelíbí.... To udělá inteligent ne.
Já tu sem od roku 1999, to ti si tahal po internetu ještě virtuálního kačera. Tak mi nerad co mam psát, komu mam psát. Běž si dát facku před zradlem, jak všem mile doporučuješ a dej nám svátek.
Gilgit
Já bych mého tatínka blbecku neoslovoval, protoze blbecek nebyl. Jinak muj tatínek jiz bohuzel zemrel, takze tím svým argumentem jsi jenom ukázal co jsi zac - ubohý lidský odpad. Pri takové úrovni argumentace vsechno jiné nemá smysl. Doufám, ze se ted cítís jako velký machr, jak jsi mne to ukázal.
Tatínka je mi líto. Pardon. Muj taky zemřel.
Nemam potřebu nikomu nic natírat, narozdíl od tebe nikomu nic neradím co jak má dělat a neposílám ho někam, pokud s tím sám nezačne.
Diskuse s italskými fanatiky v debatách o Chrysleru bohužel není možná, protože Chryslery byly v podstatě střep co nebrzdil a nezatáčel (ad absurdum) a teprve po příchodu Fiatu se mávnutím kouzelnýho proutku ze stejných aut staly pomalu nejlepší na světě. Chudák Mercedes tam udělal vše nejlíp jak dovedl a bídní američani to přivedli cu grunt.
To je tak v kostce jejich argmentace.
A srovnávaj Tatu v Jaguaru s Fiatem, nebe a dudy.
S takovými lidmi rozumě mluvit nejde. Oni tu realitu nechtěj slyšet, tak potom musíš vytahovat věci z kontextu.
Bohužel maj smůlu, že sem měl 3 Chryslery 8 let, najel sem s nimi tolik co nikdo tady a znam kolem tý komunity skoro 200 lidí. Kolem komunity kolem amerik ještě daleko víc. Od servismenů po řadový majitele, mam na ty auta tuny literaty, TSB, manuálů, doporučení. Kupoval sem na ty auta díly, měl tam lecos rozebraný. ležel hodiny v internetu a četl články, hledal údaj a fotky. mLuvil s lidma a ptal se na zkušenosti, problémy.
Stovky lidí mi telefonovali o radu od toho jaký nalít olej po to kde sehnat motor.
A to tu nevyprávím abych se chlubil, ale jen pro ilustraci, že poučovat mě o Chrysleru může někdo, kdo bude hoodně velkej e😜ert, ne kdo do roku 2009 fandil fiatu, pak navlíkl místo saka v italský trikoloře sako sešitý z itlaský a emerický vlajky, a začal být fanouškem a plácat věci vygooglený na netu, a v tom chrysleru do tý doby nikdy neseděl a neznal jedinýho majitele. Ted je happy z toho jak ty emerický šunky drží nad vodou fiat.
Vyřid pozdravy pro torino amici.
Nemam potřebu nikomu nic natírat, narozdíl od tebe nikomu nic neradím co jak má dělat a neposílám ho někam, pokud s tím sám nezačne.
Diskuse s italskými fanatiky v debatách o Chrysleru bohužel není možná, protože Chryslery byly v podstatě střep co nebrzdil a nezatáčel (ad absurdum) a teprve po příchodu Fiatu se mávnutím kouzelnýho proutku ze stejných aut staly pomalu nejlepší na světě. Chudák Mercedes tam udělal vše nejlíp jak dovedl a bídní američani to přivedli cu grunt.
To je tak v kostce jejich argmentace.
A srovnávaj Tatu v Jaguaru s Fiatem, nebe a dudy.
S takovými lidmi rozumě mluvit nejde. Oni tu realitu nechtěj slyšet, tak potom musíš vytahovat věci z kontextu.
Bohužel maj smůlu, že sem měl 3 Chryslery 8 let, najel sem s nimi tolik co nikdo tady a znam kolem tý komunity skoro 200 lidí. Kolem komunity kolem amerik ještě daleko víc. Od servismenů po řadový majitele, mam na ty auta tuny literaty, TSB, manuálů, doporučení. Kupoval sem na ty auta díly, měl tam lecos rozebraný. ležel hodiny v internetu a četl články, hledal údaj a fotky. mLuvil s lidma a ptal se na zkušenosti, problémy.
Stovky lidí mi telefonovali o radu od toho jaký nalít olej po to kde sehnat motor.
A to tu nevyprávím abych se chlubil, ale jen pro ilustraci, že poučovat mě o Chrysleru může někdo, kdo bude hoodně velkej e😜ert, ne kdo do roku 2009 fandil fiatu, pak navlíkl místo saka v italský trikoloře sako sešitý z itlaský a emerický vlajky, a začal být fanouškem a plácat věci vygooglený na netu, a v tom chrysleru do tý doby nikdy neseděl a neznal jedinýho majitele. Ted je happy z toho jak ty emerický šunky drží nad vodou fiat.
Vyřid pozdravy pro torino amici.
Nedávno jsem četl registrace na našem trhu s vyčíslením re-e😜ortů. Suverénním vítězem v této "disciplíně" se stal právě Seat, který (údajně) re-e😜ortoval 56% !!!! registrovaných aut. Druhý byl Nissan s cca 27 % a docela dost měl i Ford a VW. Nějak kolem 20 %.
petrumr
a kam to šlo?
Vetsina SUV mela zaporna cisla. Ze uz by konecne doslo kupujicim, ze prinos SUV je vykoupen mnoha negativy, predevsim pak naklady na provoz?
Cas hojnosti skoncil. Bohuzel, cesky trh je v tezkem srabu, protoze stat je tak trochu v rozkladu...
Vozovy park starne a procento obnovy je hrube za prumerem EU. A to i dle oficialnich cisel. K tomu vsemu tu mame fenomen ree😜ortu, takze ty cervena cisla nejsou dostatecne cervena...
Vozovy park starne a procento obnovy je hrube za prumerem EU. A to i dle oficialnich cisel. K tomu vsemu tu mame fenomen ree😜ortu, takze ty cervena cisla nejsou dostatecne cervena...
Gilgit
Ceský trh rozhodne v tezkém srabu není. Pokud chces videt trh v tezkém srabu, podívej se treba na výsledky prodeju posledních let v Madarsku. Pritom Madarsko má podobný pocet obyvatel jak CR a byly roky kdy se tam prodalo víc automobilu nez v CR.
Ze existuje jeste nekolik zemi EU jako Slovensko, Madarsko ci Rumunsko co jsou na tom jeste hur podle me neni duvod k tomu povazovat situaci u nas za uapokojivou :-!
ked vy ste v srabe tak slovensko je uz potom uplne v peeecku 😉
u nas trh klesne odhadom okolo 7-8 percent a to som este optimista, navyse minulorocny akoze dobry rok vobec nebol az taky uzasny, ja ako "predajny pamatnik" pamatam casy kedy sa na slovenku predalo aj 70 000 aut, dnes je to sotva okolo 60 000 a to uz sme happy, nie su dobre casy to je pravda, ale vy ste na tom ovela lepsie ako my, na slovensku je to uz raz tak, platy nizsie auta drahsie no bodaj by sa nam darilo
u nas trh klesne odhadom okolo 7-8 percent a to som este optimista, navyse minulorocny akoze dobry rok vobec nebol az taky uzasny, ja ako "predajny pamatnik" pamatam casy kedy sa na slovenku predalo aj 70 000 aut, dnes je to sotva okolo 60 000 a to uz sme happy, nie su dobre casy to je pravda, ale vy ste na tom ovela lepsie ako my, na slovensku je to uz raz tak, platy nizsie auta drahsie no bodaj by sa nam darilo
uff tak to je nejako malo nie? cakal som ze leon zacne drvit , prve mesiace vyzerali nadejne ale december bol strasne slaby, ja viem ano ... pride este kombik aj stvorkolka ale stejne si myslim ze zatial zaostava za ocakavanim ;-\ [odkaz]
Panebože...očividně nemáš o prodeji aut v Evropě ani páru...Seat, jak už tu někdo psal, letos vyvezl 56% aut ven (převážně do Německa), já mám zprávy z dealerské sítě Seat, že je to ještě daleko víc než 56%. No a pokud je taková porce aut vyvážena do Německa, kde se v prosinci už neprodává (alespoň ree😜orty už v prosinci do Německa nefungují), protože Němci si vánoce a svátky užívají celou druhou polovinu prosince a přeprodejci se nechtějí na konci roku zbytečně zásobit, tak je to naprosto jednoduché, proč prodal Seat jen 45 Leonů v prosinci...to je tak trochu skutečný prodej Seatu Leon v České republice (a i tohle číslo asi obsahuje nějaké ree😜orty).
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
kedze statistiky SDA este nie su zverejnene nevidime vsetky pocty a vsetky kategorie ale tu su aspon celkove pocty za december/prosinec podla znaciek: [odkaz]
hyundai na to pred vianocami riadne sliapol
PS: chtělo by to větší podporu inteligence jako mají v NORSKU [odkaz] a nikoli tupounů a vydláků jako mají v česku >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
PS: řeš to důležitý, bejkárny tloukli a co 😉
pytal sa ta snad niekto nieco alebo som ta nejako nastval?
tak reaguj normalne , dakujem 😉 , priblbe komentare si nechaj na inych
Nesťažuj sa. Radšej sa občas pozri do zrkadla.
Jazva naznačil, že rozdíl je vidět při návštěvě autosalónu - takže buď v ceně (výška slevy nebo výbavy "zadarmo"), v přístupu k zákazníkovi, nebo v kvalitě a zpracování materiálů. O moc víc toho asi být nemůže, když jde o jeden koncern, přičemž obě značky jsou plusmínus mainstream.
Nebýt takové obrovské kampaně, tak jsou prodeje H-K skoro stejné.