Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Americký Volkswagen Passat Sport není vůbec sportovní

183 komentářů

webpaja
…kdy mě ve městě zuřivě předjíždí Citroen C1 s nálepkou na skle Mistr světa v rally 20xx-20xy mě to vůbec nepřekvapuje 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
.... nebo Folow me .... Jedu na Castrol >😁 >😁 >😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...třeba Tě řezal Sordo nebo Hirvonen...co ty víš 😄
Avatar - Choochoo
Choochoo
>😁
webpaja
Jo ták 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
>😁 Taky jsem dříve v každý C4 by Loeb vyhlížel Seba. >😒]
kyklop
alebo Kylie
Avatar - Anonym
Anonym
>😁
Ta měla C5 ne.....

to sem volal jednou kámošovi, povídá čéče to je frmol. Dneska už jedu po čtvrtou C5, všechny lehlý na břiše >😁
Klaudius
Ešte keby si si nevymýšľal... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
S čím? že měla Kylie C5?

Nebo že kámoš vezl za den 4 ks C5 na odtahovce? To druhý je realita, osobně sem byl u jednoho toho telefonátu, stál sem vedle něj >😁 Asi náhoda no, nicmécně stejná závada u všech.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....klid. Vyměň prášky a nedělej kůže....
Klaudius
No tak jasne, C5 nemá tú správnu značku...
Avatar - Choochoo
Choochoo
Vyrobce prodava co si zakaznik zada. Spise bude zajimavy pomer cena/hodnota a pak se to jiste muze jmenovat jak chce, na aute to stejne neni nalepene 😉
Ty nalepky me prijdou ale jako normalni reklama na znacku, to bych neresil, jen upozornuje ceho automobilka dosahla 😉
webpaja
Kolikrát mě připadne, že to uživatel bere jako návod na jízdu. 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....když si vybavím, že na Fabkach nebo Oktách měli borci nálepku PORSCHE Praha nebo tak něco, tak už mi je jasné odkud ten Fitipaldi syndrom.... >😁
webpaja
Pak už snad jen když jsem parkoval v Brně, tak vedle mě stála Astra G Combi se znáčkem Jagu vzadu a klasickou plastikou na přední kapotě >😒]
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....nebyla v šedé? >😁 >😁 >😁 >😁 a pod platem chlupy z labradora?
webpaja
byla to tmavá barva…ale jestli šedá? 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - biscuit
biscuit
uplne normalni to neni. jestlize se jmenuju porsche praha, nebudu prodavat skodovky, koncern nekoncern 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Klaudius
Presne tak. Na Slovensku je to podobne. [odkaz]
Banjo
Ano, je to běžné. Ale normální mi to nepřipadá. Mezi slovy "běžné" a "normální" vidím určitý drobný významový posun - a to je asi to, o co se tu přete.
_MT_
Je to úsměvné, ale můžou si prodávat, co chtějí. Je to rodinné jméno.
Tom19
Je to úplne normálne. Čo majú založiť päť obchodných spoločností, aby mohli predávať Porsche, Audi, VW, Skodovku a Seat?
Avatar - woody-alien
woody-alien
Tak to ještě čeká minimálně potupa od nabroušenýho Cíga Sport. Připrav se na to. >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, já měl na Laguně nalepený na zadnim skle 5 hvězdiček Euro NCAP a taky sem s tim neboural! >😁
webpaja
>😒] :yes:
figurka
>😁 :yes:
Avatar - woody-alien
woody-alien
>😁 :yes: Já měl na Vitaře popisek "chráněný automobil" a ani se snad nechci domýšlet, co si pod tím někdo mohl představit. Heavy Du(rex)ty. >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
>😒]
Avatar - Choochoo
Choochoo
Presne jak rikam reklama, kdybys to tam nalepene nemel, tak ani nevis kolik to ma hvezdicek a nepochlubis se tu >😁 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Přesně tak! 😡
pargi
>😁 :yes:
Avatar - euro89
euro89
Kdyby jen C1... já to viděl několikrát i na Berlingu. >😁
webpaja
To samozřejmě taky 😄
Avatar - woody-alien
woody-alien
Berlinga a spol. jsou docela často spíš off-road než sport. Vepředu rám, nášlapy... >😁
Avatar - euro89
euro89
Volkswagen a sportovní auto jde k sobě asi ortodoxní katolík a BDSM porno, takže mě to nijak nepřekvapuje. >😒]
webpaja
To nemáš samozřejmě pravdu. Polo i Golf mají kromě GTI verzí i silný R a třeba Scirocco není vůbec špatný.
Xawier
No silný ano, ale se sportovností to nemá nic společného 😄 Scirocco jen sportovně vypadá, ale se sportovností také nemá pranic společného...
webpaja
Já vím, jako je Passat stejnej s A4 😉 Co si představuješ pod pojmem sportovní? Pouze motokáru?
Xawier
jj, přesně 😉 Sportovní=zábavné auto(radost z řízení)! Jestli chceš tvrdit, že jízda s Sciroccem je zábavná... >😁 😉 Tady i třeba stará Alfa Romeo GT byla úplně někde jinde... Ale stejně tak i Focus ST atd...

Připadá mi, jako by jsi posuzoval auta jen z internetu a časopisů... Jinak by jsi totiž slovní spojení Scirocco a sport nikdy nemohl použít 😉 Obdobně je to i v tom případě Passat a A4...
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Komu tím prospěješ? ....Koněve! >😁
webpaja
Prodejně škodovek? 😉
webpaja
JJ, přesně. Z internetu a časopisů 😄 Šíro s dvoulitrovým TSI se mi příjemně vodilo. Lehký, na předokolku příjemně zatáčí, hezký posezení.
AR GT jsem nejl, tu neumím posoudit. ST v minulý generaci bylo úžasný, stávající jsem nejel.
K Passatu a A4 jsem ti sepsal elaborát, ke kterýmu jsi toho moc nedodal. Nemíním se tu opakovat. Tvoje story byla tak povrchní, jako bys je jen svážel z traileru, sorry.
Avatar - euro89
euro89
Dneska už moc opravdu sportovních aut nevzniká, ale přesto bych pár příkladů ze současnosti našel. Např.: Lotus, Noble, Toyota GT86/ Subaru BRZ nebo Alfa Romeo 4C - tyhle všechny auta si představím pod pojmem sportovní auto. 😄
webpaja
Pak bysme dehonestovali všechny předokolky, to by nebylo spravedlivý. A těch sportovních aut je samozřejmě i teď víc 😉
_MT_
Slyšel jsi o BlueSport? Bohužel to není sériové, ale byl to funkční prototyp, který si projeli i někteří novináři (protože ho chtěli vyrábět).
Ano, GTI a Scirocco nie su ani zle auta. A nie su to ani sportove auta.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Ogier a Latvala ve stáji VW motorsport je nic? 😉
webpaja
Ne…sportovní je třeba MiTo…i s dvouhrnkem. GTI ti nedá emoce, kapišto? >😒]
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
MilionToček?
webpaja
MyslIm To 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....opravdu? ....... TO?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Vždyť tak to dělá každá automobilka.... >😁 Od různých sportline, sport, optickejch Mpaketů a podobných edicí až třeba i po české RS, což také neznačí kovaný sporťák >😁

VW mělo, nebo možná ještě někde má sportline edice i v evropě a bez příplatků za snížený podvozek ( tohle soudím na případu konkrétně Jetty ) se lišila hlavně jinak tvarovanými sedačka a jinými ( ne většími) disky..

Tohle mne neuráží, naopak, beru to jako stupeň výbavy 😄
webpaja
Autor poukazuje na to, že ani sportovní sedačky, ani podvozek, ani bodykit…což je škoda.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jenže to je hodně aut 😄 Proto mne to nepřekvapuje, viz třeba ty VW sportliny v Evropě 😄
webpaja
Myslím, že sportliny měly i jinou optiku světel a pár dalších fičur. A moc pohledný kola…speciálně na G V. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, já mam pocit, že měly jen xenony navíc ( a možná taky za příplatek, což šlo i na comfortline ), potom třeba lemování chromem kolem oken, jenže to měla i comfortline/highline... navíc u některejch modelů highline chybělo. Kola byly fajn, o tom žádná 😄 Proto se mi sportline líbilo, ale máme comfrotline >😁
_MT_
Jako první jsem si vzpomněl na Opel. Ten má/ měl myslím výbavu Sport jako vrchol nabídky spolu s Cosmo (OPC nepočítaje). Ale nejsem si jist, čím se lišil.
Avatar - Uhlik
Uhlik
Na Vectre B to bol znizeny podvozok, ine naladenie posilovacu riadenia, disky, tusim B stlpik bol prelepeny speci nalepkou 😄 A ine sedacky.

Na Insignii to boli hlinikove pedaly, nizsi podvozok, nejaka ina vybava ako v cosme (tusim uz sa to vola inac), tiez niektore veci su ine ako v cosme (chromove klucky v sporte nie su).

V zasade ale sport vies rozoznat nielen podla nejakych detailov v dizajne, ale aj podla toho ze je vzdy o nieco nizsi ako ostatne verzie, teda je o stipku sportovejsi, tam ten nazov moze byt, kedze na aute ziadna nalepka sport nie je a na nic sa to nehra.
_MT_
Za ty roky jsem ceník Astry prošel několikrát a po pravdě mi v hlavě neutkvěl jediný rozdíl mezi Sport a Cosmo (samozřejmě, že se liší, proč je jinak mít). Vždy jsem u Opelu volil jako základ Cosmo, když jsem koukal na výbavy, ceny atp.
Avatar - Uhlik
Uhlik
Ved samozrejme, naco by si to vsetko mal vediet len tak 😉

Ja som obe tie auta mal/mam, takze to viem...
_MT_
Koukal jsem (a četl jsem tvé recenze na MACZ, kde jsi právě rozdíly zmiňoval). Zrovna jsem chtěl dopsat poděkování za doplnění. Obecně rozdíly mezi výbavami zapomínám, byť je třeba při uvedení na trh porovnávám. Některé věci ale v hlavě uvíznou. U evropských značek tak automaticky sahám po těch nejvyšších, když něco zkoumám.

Očividně jsi s Insignií spokojený. Co se stalo s plánem koupit napodruhé benzín?
webpaja
Blbne diskuze…přispíval jsem pod tebe a ejhle nic.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...jestli ti nezavází ta tvrdá nudle 8-s >😒] >😒] >😒]
webpaja
>😒]
Nicco
U nas su sport modely vacsiou tie na naftu napr Focus Kombi Sport TDCi - prilepi sa tam nejaky dodatocny plast na predny a zadny naraznik a na sedacky sa da iny potah a uz sa sportuje.
Saab
Focus Sport má i lepší výbavu než verze Trend a Ambiente, mimo sportovních sedadel i dvouzónovou klimu, litá kola, el. zadní okna atd.
Banjo
To jo, lepší stupeň výbavy to bude, ale kromě těch sedaček - v litých kolech nebo dvouzónové klimě vidím lepší výbavu, ale nic, co by se týkalo sportovnosti modelu.
Ale samozřejmě, je to zase jenom název.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
Dinar
je mantrou dnešních dnů v automotive marketingu. Je to bída a je to škoda, rozmělňování pojmů nikdy nic dobrého nepřináší. Jen mi přijdou podobné články psané docela "na sílu", protože označení sport zrovna použila značka, která pro některé funguje jako červnený hadřík na býka. Pana Fokta nevyjímaje, takže ironie směrem ke sport passatu s křidélkem je od něj očekávatelná, škoda, že podobně ironický článek nesesmolí třeba o Acuře TSX SPORT Wagon, která nemá ani to křidélko. Nejspíš to bude tím výrobcem, že. 😉
webpaja
Máš lepší nápad na flame discussion? >😒]

Teda kromě redakčního tvrzení o neovladatelným 330d a do doby projetí Alpiny B3 nejlepším kombíku Octy RS 😉 Nebo 5-ti násobnou projížďku po Vánočních trzích? 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Právě, trčí to z toho, jak vidle z hnoje. Docela bych si přečetl něco zajímavého z dění v autosvětě, tyhle flamoidní srág.ory jsou o ničem.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Píšeš mantrou...nemyslel jsi tantrou? >😁
webpaja
Ne…Lantrou >😒]
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Co taky čekat od Dinara... >😁 😄
webpaja
No Pony e😜res určo ne, to maj'jiný porodníci 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...myslíš ten falický symbol? Můj Pony? >😁
webpaja
Já ho naštěstí neviděl, myslel jsem silniční legendu a spěch u NJ 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....jo tenhlencten falus >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Mantra je součástí tantry, což znamená, že když si na passata napíšeš Sport a budeš to furt opakovat, povalíš za jeho volantem životní tantru ve stylu rychle a zběsile. >😁 😉
webpaja
Kolegové si myslí, že musím chlastat, pořád se dnes řechtám…vy tomu dáváte 😄
Banjo
Vysmátej bys byl spíš po travce, než po E85 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Jednou jsem jel se zatnutou pr.... tedy zádelí a očima v pěst rychle a zoufale .... menší nerovnost a .... >😁 >😁 >😁 8-s 😄
webpaja
Já si včera večer s chutí přečetl diskuzi pod Alpinou a Subaru…takový příjemný osvěžení. Opět diskuze zvedá hodnotu 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Jestli tohle bude číst topper tak ti budou chodit domů i koresponďáky.... >😁 >😁 😉
webpaja
Obálky s nápisem Kia můj pošták sází rovnou do modrýho plastovýho kontejneru 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
to je ten s prioritním určením, že jo? 😄
webpaja
Prioritně primárním >😒]
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...och, jak kruciální ty dokážeš býti.... 😒 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
No, mírně se to posouvá z těch flameů do vtipkování. Což je o něco lepší. 😉 Každopádně počet kliknutí je zaručen. Takže ano, je to srágora - plivnutí mezi křečky.
webpaja
Zrní…dostals'? 😄
Avatar - TeeJay
TeeJay
Asi zcela nerozumím jazyku tvého kmene. Traduje se, že je autocz hlásnou troubou koncernu VW, což je údajně špatně. Takže pokud je v týmu někdo, kdo hlásnou troubou není, je to špatně také? Na jiných webech se zase vyskytují doslova fanatici BMW, kteří se tím vlastně ani netají, ba dokonce si na tom budují svou rádobypetroheadskou imič. Kdo je tedy ideálním redaktorem autoportálu? Mirek Dušín?

Co se samotného článku týče, čtu "Označení Sport má dnes každé druhé kombi", takže TSX Sport Wagon bylo zmíněno. Že tě nenapadl třeba ceed, auris a spol? Když půjdeme do důsledků, kombíky v USA v této kategorii nabízí pouze německá prémie a Acura a v rámci kategorie těchto luxusních aut jsou dotyčná kombi svými vlastnostmi oproti běžným standardům sportovní, respektive luxusně-sportovní, pokud chceš. Je to sice trošku laciné, ale určitě zdůvodnitelné.

Tvá H-schíza už je ale vcelku profláklá, podívejme se tedy, co ten naznačený výrobce, o kterém nejsou ironické články smoleny, nabízí oproti ostatním variantám ve verzi Sport v kategorii tohoto Passatu. Křidélko, větší kola a kožený volant, to je v případě Accordu Sport hi-tech na úrovni Passatu Sport, krom toho je tu ještě😒br />
-dvojitá koncovka výfuku
-vyšší výkon motoru 2.4
-strmější převod řízení
-lepší rozložení hmotnosti (59:41)

Není to právě specifikace snů pro vůz s označením Sport, ale proti Passatu je to přímo SuperSport. 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Ty nerozumíš nejen jazyku, nic si z toho nedělej. Acuru jsem zmínil proto, že páně Fokta sympatie ke značce s háčkem ve znaku jsou stejně profláklé jako mé úsměšky směrem k jejím fanatickým obdivovatelům (třeba těm se sluneční vlajkou v nicku). 😉
Avatar - TeeJay
TeeJay
Chvíli jsem přemýšlel, na co z mého příspěvku jsi vlastně reagoval, když to, cos napsal, už v něm zaznělo (pokud sis toho nevšiml). 8-s A pak mi to došlo. Tobě vlastně ani o diskuzi nejde. Příspěvek na úrovni dvanáctiletého puboše, což by možná bylo v pořádku, kdybys jím opravdu byl.

Diskuze s paranoikem, který si myslí, že všichni okolo jsou fanatici, je očividně poněkud problematická. :-!
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Je úsměvné se fackovat vlastní tvář svýma rukama....ale fajn, pokračuj v tom, zatím bavíš více než náhlovský >😒] 8-s 😉
Avatar - TeeJay
TeeJay
To bylo česky, Massa Bob? Velice se omlouvám, zcela přesně tomu výplodu nerozumím, tak se k tomu raději nebudu vyjadřovat, aby nedošlo k nějakému misunderstandingu. 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Co je to petrohedská imič? .... btw. jediné koukatelné auto od Hondy je Accord. Nebo chceš snad říci, že se ti líbí ty mrmle, co má na víku Lunochod? ..tedy civic?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
wolff
No tak zejména v kontextu "marginálního" modelu a výrobce na severoamerickém trhu... Jo to trklo... >😒] :yes:
Avatar - TeeJay
TeeJay
Ani ne tak v kontextu marginálního modelu a výrobce, jsou i margniálnější a přesto se objevují novinky, jako spíše zoufalé snahy zaujmout "novinkou" s nulovým přínosem ve chvíli, kdy se objevují opravdu zásadní detroitské premiéry. Je opravdu překvapující, že zatímco VW jde v Evropě všechno jako na drátkách, v USA je ten marketing na úrovni Korejců v Evropě před 15 lety.
Avatar - Anonym
Anonym
loni tam měl velice solidní pokles prodejů. Diesly nějak nepomohly, ale místní odborníci se kasali, jak chytrý američan prozře a uteče od benzínu ke skvělému dieslu. Nestalo se.

Tak ted to zkouší přes sport.

Ano, abysme byli spravedliví, dělají to i jiní. Ne jen VW, to je potřeba zmínit. V USA je úchlka ozančovat obyčejné sedany za psortovní už od 90. let, v řadě prpsektů a reklam jste se mohli dočít, že ten který model je Sportinng, sport luxury sedan atd. Přitom to byl obyčejný polykač kilometrů. No doba už je taková.
Saab
Používá to spousta výrobců, ale většina tam dá alespoň nějakou lepší výbavu. Tenhle Passat toho moc nemá a navíc má ve výbavě Sport černě lakovaná zrcátka, což mají většinou tzv. socka edice, tedy spíše downgrade než upgrade. To i svého času Škoda Favorit Sportline byla lépe odlišena od běžného Favorita než tento Passat.
Avatar - Anonym
Anonym
To je VW no, v základu nic, ale milion serepetiček za příplatek. Jejich politika.
_MT_
Vážně? Pokud vím, v USA můžeš na příplatky zapomenout (například u Passatu). Leda tak "dealer installed accessories" (jako to mají některé japonské značky v Evropě).
Avatar - Anonym
Anonym
Já to měl na mysli všeobecně. Problém chudé základní výbavy se přeci netýká pouze USA.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Co je chudého na základní výbavě passata v ČR, potažmo v Evropě?
_MT_
VW myslím používá černě lakovaná zrcátka pro "sportovní" provedení. Podobně jako Audi stříbrná/ šedá. Neřekl bych, že vypadají naživo lacině.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Přesně tak, je rozdíl plastová černá zrcátka a lakovaná černě 😄
webpaja
Proč při svý mánii na čísla nenapíšeš, že spadnul o 7%? Pak je taky potřeba napsat, že by se nejednalo o nijak tragický číslo, nicméně celej trh rostl. Proto ta ztráta je větší než se může zdát.
Avatar - Anonym
Anonym
Tohle není článek o statistikách, proto sem čísla nezminoval. Co se týče souvislosti s článkem je podstatná informace ta, že VW se v USA stále nedaří tak, jak by si přál, proto musí a bude heldat různécesty jak zaujmout zákazníky. Označení Sport je jen jednou z mnoha cest a pokusů
webpaja
Na všechno koukáš neobjektivně a podáváš jako tragický, pokud se nejedná o tvýho koně.
Avatar - Anonym
Anonym
A kdo je vlastně muj kůň? Když za Chrysler už nekopu? HAHA
webpaja
Poslední emerickej pekáč, i kdyby byl jakkoliv strašnej a pak možná ani ty sám nevíš. Jen bejt v opozici 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Je zajímavý označovat mě za fanatika do uscars, když k tomu mam rád i některý další auta, třeba BMW 6xx; britský káry, starý Mercedesy, některý francouze a japonce.
Neznam moc fanatiků s takhle širokou škálou oblíbených značek >😁 >😁

Pokud se někde pohybuje určitá skupina lidí, která z určitýho % fandí učitých vozů z jedné země, tak pak se nutně musíš dostat do opozice... Já nějak nemam rád jednodbarevný názor na věci. Ze všechno německé je super a bez ztráty kytičky, že dneska je vše zalitý sluncem a dřív bylo vše špatně, že všechny ameriky sou brak a další podobné "výplody".
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
webpaja
To jsou jasný kroky, nenamítám nic. Jen bych nehledal krvavý dramata kde nejsou.
zelizd
Pan Michal Fokt je frajer a velice rozmanitý člověk. Až se mi nechce věřit, že by člověk zapálený do automobilismu byl samo sebou i mistr kouzelných slovních obratů ne nepodobným z článků o celebritách. Už delší dobu pečlivě sleduji Michalovu práci a doufám, že je vše z jeho hlavy, protože v té dnešní šedi napříč celým automobilovým světem mi aspoň někdo dokáže zvednout náladu. Není náhodou součástí výbavy této edice pašíka tenisová raketa, golfové hole či koupací trenýrky? Třeba přízvisko Sport znamená, že je vůz určen primárně k dojezdům na sportoviště, kde na parkovišti mezi těmi nudnými vozy značky Volvo, Acura a Toyota udělá pašík s minikřidýlkem určitě ten správný dojem 😄
GTI
Nic mimořádného, běžné rozšíření nabídky. Rozhodně je mi sympatičtější pětapadesátiletej tatík, co má svý drifty dávno za sebou a dnes nostalgicky sedlá pašíka se sportovním dodatkem, než mladej zobák, co se mi s nahnědlou pěnou v podolku pokouší vysvětlit, že ten pravej sportovní rajc se dá zažít jen v dvojbarevném civikovi. Ostatně, a na to můžeš vzít jed, kdejaký ten zkušený tatík by vyklep v horním USApoštolovi v podstatě každého mladého holuba v civikovi. Zejména z aktuální civik-produkce... 8-s >😁

P.S. Mrkni se třeba na AUDI A6 - sedadla - normal, sport, komfort. Co volíš? To se jako domníváš, že sportovní sedadlo si můžeš do ášestky pořídit jenom, když máš dvě medaile z olympiády? >😁 :no:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nene, nemáš pravdu.... sportovní sedadla smíš mít jen do ostré verze s označením S potažmo RS! Jinak se jedná o společenské faux pas.. >😒]
GTI
>😁
Avatar - TeeJay
TeeJay
Pětapadesátiletý tatík v Passatu Sport vyklepávající mladé holuby v Civiku? To vypadá na hodně těžkou krizi středního věku. Tak hlavně pozor, aby z toho rajcu nebyla srdeční příhoda a z následného fiaska tohoto snažení nakonec i mozková. >😁
GTI
Jaká krize? Už tě někdy pustili samotného na silnici? No jen si to představ, pojedeš toho Passata, a vedle tebe se bude cpát nějaký ten holoubek v civiku - No a ty jen jemně sešlápneš hliníkový pedál passata a ukážeš mu jak to na silnici chodí mezi dospělou populací... 8-s >😁
Avatar - TeeJay
TeeJay
Ano, to se mi stává velmi často, že při předjíždění ten tatík vedle sešlápne pedál a chce mi to ukázat. A že jsou to velmi často řidiči Passatů a Octavií? Vidím, že je to norma toho, jak to chodí mezi dospělou populací, dost možná je to dokonce v návodu k obsluze a pokud tato bohulibá činnost nebude vykonávána, může dojít ke ztrátě záruky a zvýšení hodinové sezby v servisu. Tím se mnohé vysvětluje. >😁
GTI
To není doména Passatů či Octavií, to je poměrně běžná silniční praxe. Samozřejmě, že civikáři si na tyhle parádičky musí nechat zajít chutě >😁 Nejde o žádné risky, jsou to pětivteřinové reality. Říká se tomu deklasovat, zadupat. Tvůj respekt z Passatů a Octavií velmi chválím... >😒]
Tom19
Existujú dva druhy šoférov. Rovinkári (aka. obchoďáci) a potom tí čo majú radi pekne kľukaté cesty a všetko čo k tomu patrí. Tí prví sa vyžívajú v tom že niekoho obehnú na rovinke a dokonca bez podradenia, veď v modernom aute musíš dať predsa na šestku každý kopec. >😒] Tá druhá časť si užíva ľahkosť svojho auta, kašle na záťah od spodu a na zrýchlenie. To sú čísla, tie sú pre tých čo nejazdia, ale čítajú katalógy. Kto jazdí si to užíva so všetkým čo k tomu patrí. Medziplyny, apex, vracačka, stúpanie a všetko okolo toho. Som rád že som ten druhý typ, tí prví sa musia strašne nudiť. Ale je pravda že mi to hrozne na tej rovinke naložia, to je tá päť se***vá realita >😒]
GTI
Ten meziplyn mě dostal... >😁 Tome, klid, normálně to snes na... silnici 😉
Tom19
Prečo mi píšeš "klid"? >😁 >😁 Vidíš aké jednoduché veci Ťa vedia dostať. 😉
GTI
Píši klid k tomu meziplynu... >😁 Jako aby ses nevznášel v představách a snesl se na... silnici 😉
Tom19
No, práve tá podľa Teba predstava medziplynu je potrebná v každodennom živote na ceste. Vysvetli mi ako inak pri predbiehaní čisto podradíš o dva stupne. 😄 Nie každý má dízlový automat. 😄
pargi
Jestli nemáš "vyžvejkané" synchrony tak to jde docela snadno. Nebo snad mydlíš ty apexy ve V3S?
Tom19
"Vyžvejkané" synchrony nemám. Ide len o to ako si vážiš veci, ktoré máš. Ja si ich vážim dosť a nebudem trápiť prevodovku takými zmenami otáčok a spoliehať, že však synchrony zhltnú všetko. Ale ja viem, niekomu nie je ľúto ničiť veci okolo seba. O tvojej inteligencii dosť naznačuje tvoja otázka. 😉
pargi
Optikou tvé logiky bys neměl raději jezdit vůbec, protože jízdou ničíš pneumatiky a obrusné vrstvy komunikace, rozjížděním spojku, při šahání na volant a fofrklacek je zase ošoupeš.. No a ta otázka byla spíš řečnická. Umíš rozpoznat a používat řečnické otázky? Nebo to se ve zvláštních školách neprobírá?
Tom19
Hej hej, pokecaj si. 😄 Narážať na inteligenciu druhého a pritom vystupovať ako imbecil je také diskutérske. Dal som argument, ktorý nebol zodpovedaný. Ako čisto podradíš v stovke z päťky na trojku ak chceš predbiehať bez toho aby si musel pri vyradení páku tlačiť aj cez jej vôlu na tú trojku. To GTI nezodpovedal a ty si sa tu ako večný mudrc privtrel. lebo presne na to ten medziplyn slúži. Pochopí to každý kto sa o autá aspoň trochu zaujíma a jazdí. Nie som strojný inžinier, ani nič také, študujem a robím to čím sa tu GTI tak často chváli že je.
Urážaním na diskusiách si kilometre nevyjazdíš 😄
pargi
Narážet na inteligenci jsi tady začal první, takže klídek, žes narazil akorát na své inteligenční mantilnely, nedávej najevo. No a podřazovat ze 100 na 3? To dělají jenom rovinkáři (aka. obchoďáci, o ktorých tady píšeš), aby předjeli nějaký dvoubarevný vytuněný civic s lešenářskou trubkou místo výfuku někde na okreskové rovince. Tak snad při 100 podřazuješ na 3 jenom na dálnici, protože na okresce máš jet trapných 90 a žádně podřazování kvůli předjíždění nepotřebuješ. No a teď ti řeknu novinku. Abys nemusel podřazovat s meziplnem, tak přesně k tomu účelu slouží ty synchrony. Samozřejmě, že se u toho opotřebovájí, stejně tak se jízdou opotřebovávají pneumatiky, spojka atd. atd.
Tom19
No rovinkári nepodrazujú, pretože sa spoliehajú na ten kopanec ich TDI motoru. Ja jazdím s benzínovou atmosférou, čiže ak chcem bezpečne predbehnúť tak musím ísť aj tých 100 a viac ak ide auto predo mnou 80. Kašlem na predpisy. Radšej zaplatím pokutu ako by som sa mal predbiehaním v medziach zákona nechať zabiť. A poviem Ti aj ja novinku. Áno, tie synchróny na to sú. Ale keď predbiehaš nemáš čas na to počkať aby si ten nižší stupeň zaradil, tam ide o rýchlosť a bezpečnosť. Čiže tam ten medziplyn pomáha, či máš nový synchron alebo starý.

Ja som o tvojej inteligencii začal hneď po tom ako si v druhej vete svojho prvého príspevku použil osobný útok. Pretože akonáhle v hádke niekto začne osobne útočiť na druhého, ukáže že prehral, lebo argumentačne na neho nestačí. 😉
pargi
To že jsem se zeptal, jestli mydlíš apexy ve V3S, bereš jako útok? Panečku, nechci vidět, co budeš dělat, až se tě nějaká hezká holka (nebo hezký kluk, podle orientace) zeptá, kolik je hodin 8-s

No a že kašleš na předpisy, to je úžsné. A taky je fajn, že tady nyní popisuješ situaci, jak předjíždíš něco, co jede 80, ale začal jsi tím, že potřebuješ něco honem rychle předjet, když to jede 100. To jseš člověče úplně stejný, jako ti rovinkáři obcháci. Nyní ti dám radu zdarma, než někoho zabiješ: Potřebuješ-li při předjíždění ušetřit každou desetinu sekundy ušetřenou citlivým podřazením, nepředjížděj. A jako studující právník bys měl mít respekt k zákonům a přepisům, víš, na silnici nejsi od toho, aby sis vybíral, které předpisy dodržovat budeš a které ne.
Tom19
Tak keď sa to niekoho spýtaš že či mydlí apexy vo V3S bez toho aby si predtým s ním písal o niečom viac tak čo to asi je. Pokus o urážku a zosmiešnenie. Druhá veta v prvom odseku úplne irelevantná, to už musíš byť tak politicky korektný, alebo čo? Porovnávať otázku koľko je hodín a či mydlím apexy s V3S to je už asi vrchol všetkého čo sa len dá vymyslieť. Odpoveď na prvú otázku by bola presný čas a na druhú by bola: Prozac.

No a k tým predpisom. Ja dodržujem bezpečnú vzdialenosť medzi vozidlami, tak ako sa má. Pretože je potrebná. Ak sa auto predo mnou vlečie nižšou rýchlosťou a vidím že mám voľný priestor začínam zrýchľovať už vo svojom pruhu. Čiže to podradenie prichádza v čase keď idem možno 80, možno 100, rýchlomer v aute nie je aj tak presný a sú aj u policajtov rôzne odchýlky rešpektované. Áno, pri predbiehaní je každá desatina dôležitá, či máš 10 kilometrov voľnej cesty alebo o kilometer sa blíži auto. Vždy ide o to aby bol ten manéver prevedený rýchlo. Áno dodržiavam predpisy, predbieham iba v prípadoch keď to je nutné, lebo videl som čo zrobí s človekom čelná zrážka s iným autom a beriem to ako výstrahu, byť opatrný a robiť všetko čo je nebezpečné v čo najkrajtšom čase a čo najbezpečnejšie. Ak mi tu začneš písať že to robím zle tak si píš. Neviem ako inak Ti to mám vysvetliť aby si tomu porozumel. Češtinu ovládam aj písmom, ale bolo by mi trapné tu ňou písať. 😄
K tomu právnikovi a dodržiavaniu zákonov netreba komentár. Som ius naturalista, nie právny pozitivista. Ak by si sa mal držať striktne zákonov tak by si ani niekde na turistike v lese alebo v horách nemal odskočiť na záchod, pretože je to priestupok. To Ti k tomu napíšem. 😄 Je to blbé prirovnanie, ale je to prvé čo ma napadlo, priestupok s podobnou sadzbou ako prekročenie rýchlosti o 20km/h. 😄
pargi
Hm, to budeš ale pořádná mošna, protože odpověď na druhou otázku měla být an👋ne :-! A nemusíš se tady vůbec hájit, o svou diskusní tvář jsi dávno přišel 8-s
Tom19
Ja som o svoju diskusnú tvár nepriešiel, to skôr ty. >😁 Hádka s niekým kvôli tomu že používa medziplyn pri podradení je doslova mimo. Ja to tu nikomu nevtĺkam aby ich používal, iba som napísal že ich používam sám. To len ty si sa začal smiať že jazdím s V3S. 😄. Neviem čo je mošna, sorry. Keď sa ma niekto opýta na apex pri V3S, tak sorry, ale na to sa nedá odpovedať án👋nie. 😄 To je kombinácia ako porovnať ku pražskému orloju atómové hodiny s tým že veď sú presnejšie. :-!
Edit - Ale je dobré že sa nevyjadruješ aspoň k tým priestupkom, tam si si nabehol poriadne. Ďalšia urážka Ti nevyšla.
pargi
Vrať se o pár řádků nahoru, chtěls vysvětlit, jak podřadit bez meziplynu, načež jsem odepsal, že máš-li synchrony, tak docela snadno. A o tom se s tebou nepotřebuju hádat. Máš-li problém hodit tam trojku z pětky a proto to tam sáziš s meziplynem, tak buď synchro nemáš, nebo jej máš opotřebované. Závěr o mydlení apexů měl být vtipným nadlehčeným zakončením. No a když už si pak načal téma o inteligenci, nedivím se, žes toto nadlehčené zakončení příspěvku nepobral s nadhledem, protože, jak sám víš, humor je známka inteligence. Na a teď ty asociace s atomovými hodinami...omyl, kamaráde, o diskusní tvář si opravdu přišel.
Tom19
Tie atómové hodiny boli trápne prirovnanie, chcel som doplniť tú Pragovku a apexy. Beriem to ako nadsázku a ako humor, ktorý si zase nepochopil ty. Už mi to príde ako by si sa snažil pohádať o každej veci, ktorú napíšem. Tu vidieť akú máš diskusnú tvár ty, lebo nevieš prekúsnuť názor iného, len tvoj. Synchrony na prevodovke mám, je to staršie auto ale stále tam sú, určite nie v rovnakom stave ako boli keď zišlo z linky ale tak to je so všetkým. Písal som že pri predbiehaní z 5ky na 3ku. Aby si mohol rýchlejšie a šetrnejšie podradiť. Má to tak aj Nissan 370Z pri manuálnej prevodovke ak som to videl správne. Nikde som nepovedal že tak má jazdiť každý a že inak sa podradiť nedá, dá sa a bodka. Kašli na to, diskusne si vyhral, si tu najmúdrejší diskutér aký tu kedy bol a poriadne si mi to "nandal". Som zlý šofér, právnik čo porušuje predpisy a ešte neviem brať humor s nadhľadom. 8-s
jamp
A ešte jedna novinka, niektoré šporťáky ( nemyslím oplastovaný superb alebo passat, ale niektoré porsche pri pdk a Ferrari ) pri podraďovaní v automatickom režime dávajú medziplyn automaticky a to preto, aby hneď nezodrali tie synchróny. Vďaka tomu môžu mať menšiu a ľahšiu prevodovku. Podradenie z 5ky alebo 6ky do trojky je aj pri automatoch pri kickdowne. Na octavii 1,6 som pri predbiehaní občas dvojku dotiahol na 100 kmh a preradil do 3ky ( dalo sa aj 120 ale tam už je málo do obmedzovača ), u diesla cez 4000 otáčok bežne, a dokonca ani na emisnej kontrole sa nebojím to vytočiť. Ak je to auto v poriadku, tak ho to nezabije a ochranou je obmedzovač. Niektorí sa potom čudujú, že ich predbehne slabšie auto, ale vtip je len v tom nebáť sa otáčok. A pri jazde otáčkomer nesledujem s hrôzou v oku, na motorke dokonca žiadny nemám >😁 , je tam len to, čo zákon káže, rýchlomer, pár kontroliek ( neutrál, svetlá, smerovky, nič viac ) :-!
Tom19
Jamp nerieš to, zase Ti vysvetlí ako fajn sa podradzuje vo vyššej rýchlosti o dva stupne. Však synchrón musí zvládnuť všetko. Za to že si napísal, že aj dízel treba vytočiť pri predbiehaní Ťa tu asi miestna elita ukameňuje ako mňa. >😁
jamp
Tak ako sa má správne v súlade so zákonom kameňovať, to viem., lebo som čítal návod a je to aj s obrázkami. Je presne predpísaná veľkosť kameňov, spôsob hádzania ( to aby nezahlušil niekto hneď prvou ranou a mohli sa potešiť aj ostatní ) a aj ako má byť kameňovaný ustrojený zahrabaný. Ak by to bolo nutné, skúsim to nájsť >😁 >😁 >😁 , ale čítal som v štatistike, že v čechách sú hlavne ateisti, potom rôzne formy kresťanov, sem tam moslim, bol aj pastafarián, a sú aj nejaký motoristi ( nemýliť s mormónmi ) >😁 >😁
Petrko
GTImu to nevysvětluj, zde je brán za spisovatele ne za řidiče. Ročně moc nenajezdi, ale o to více má příspěvků a jeho doménou je nuda v dlouhém táhlém.
GTI
Podle toho co tu píšeš, tak je tvůj nájezd někde hluboko pod respektuhodným garážovým průměrem, tak se laskavě zklidni a nelov mé nájezdy z rukávu upatlaného od fridexu 8-s >😁
Petrko
O tvém řidičském umění hovoří tvá posedlost dlouhým táhlým a i to že umíš natankovat auto jen z jedné strany. OMG můj nájezd nemusíš mít strach mě volant stále ještě živí a takových závodníků na rovinkách či v dlouhém táhlém potkávám dost a dost.
Tom19
Vieš ako, chcem mať veľa príspevkov nech ma vezme niekedy redakcia na testovačku. >😁
Petrko
😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Jistě, pro toho předjížděného to je pětivteřinová realita, jenže předjíždějícímu mnohdy před očima proběhne celý život. :no: Jedné štěstí je, že to opravdu běžná silniční praxe není a nazývat tuto prasárnu parádičkami, to už chce žaludek. 8-s

A ano, když dojedu Passat nebo Octavii (k obrácené situaci dochází pouze na dálnici), mám se opravdu na pozoru. :-!
GTI
Dlouhej táhlej, ideál samozřejmě čtyřpruh, nedělej tu z toho silniční masakry... >😁 Já chápu, že se v tom civikovi držíš při akceleraci (no, akceleraci... >😒] ) volantu snad i zubama, no pochop, že ten tatík v Passatovi to má na brkančku. To je právě ten rozdíl mezi slabým kompaktem a silným vozem ze střední třídy.
jamp
To ako v tom 1,4 TSI ? >😁 cestou na jednu akciu pre zakaznikov som takeho predsebou tlacil. Na parkovisku som zistil, ze to je hostitel - riaditel a hovoril, ze sa v tom apostolovi citil dost blbo hlavne pred zakrutami, ked som siel na brzdy a on si myslel, ze ta maska 2tonoveho suv je uz na narazniku . A tak ma pustil... 😄
pargi
Páni, v ten moment sis musel připadat, že máš v rozkroku snad hasičák místo...no vždyť ty víš nejlíp.
jamp
Jazdit rychlo alebo pridat na rovine a nepustit... to je aj tvoj styl? Potom pride zopar zakrut a tatik sa drzi volantu ako kliste, vyvazuje vlastnym telom naklony auta a modli sa, aby mu to v tej 40ke na Sturci neustrelilo....a aj tak ho predbehnem. A to uz mam ku 50tim rokom 😢 , ale som duchom mlady, lebo deti su este maleee >😒]
GTI
Jak nepustit? Píši o dlouhém táhlem na čtyřpruhu. Jen tam se ukáže, co je v tobě a v tvé káře. Nikde jinde, to si laskavě pamatuj jampe 😉
jamp
Co je v tvojej kare, sa ukaze prave v tych zakrutach, ci mas pneu good cely rok alebo zdali wanli, tlmice ci tlmila penazenka, brzdy ktore dokazu zbrzdit zrychleny dych mladika alebo nejaky ausus ktory stlmi dychavicnost starca. Na rovine ti staci vykon, nic viac nepotrebujes, rovne jezdit rychle umi kazdej ... :-! ? Minuly rok ma obehol na dialnici odstavnym pruhom tatik v passate, sluzobnom. Kvoli oprave dilatacii premavka stiahnuta do jedneho pruhu, na povolenej 80 tke sme isli mozno 100. Tatik sa chcel ukazat a vzal to zprava tak 120. Ked bola dialnica znovu dialnicou, tak som mu slusne pri obiehani vlavo slusne rukou ukazal, nech zastavi a prehodime par slov. Myslel, ze chopper je motorka pomala a v tom passate ujde. Mozno siel prvy raz v zivote 180 kmh, a celych 40 kilakov. Mozno bola aj nahnedla pena. Mozno zo zaciatku uvazoval ako ty, slapnem na hlinikovy plynovy pedal a chlapca stratim v prachu za mojim TDI >😁
Petrko
:yes:
Tom19
Nechaj ho. Jeho vie dostať medziplyn pri podraďovaní. Zatáčanie sa v ČR asi berie až na druhej jazde v autoškole. >😁

Vidím tie mínusky, asi za tú ČR. No neviem ale tento sarkazmus čo som použil vycítili aj strážne psy na turecko - irackej hranici. 😊
Petrko
:yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jenže ona je to u nás doména těch Passatů a spíše Oktávií, protože a jednoduše jich jezdí nejvíce jako služebních a proč by si taky řidič huntoval svoje auto, když může to služební >😁
Tom19
Dospelý si hlavne pôjde naďalej svoje tempo a toho "holoubka" predbehne v prvej zákrute, kde bude zapichnutý v priekope. Takže žiadne zošliapnutie hliníkového pedálu sa nekoná. 😄
GTI
😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Petrko
:yes:
VAG TDI klasika - idem na rovinke 90. Borec v TDI ma predbehne. Pridu zakruty, borec v kazdej hadze kotvu, ja mam pred ocami cerveno z jeho brzdovych svetiel, pretoze nestiha nielen jeho podvozok ale ani mozog.

A to mam 100 konovy automat....
Tom19
Nechcem škatuľkovať, ale aj ja mám tieto skúsenosti presne s tým druhom aut. Vodič je takisto skoro vždy ako z kopírky. Vygélovaný jež na hlave, otrasné slnečné okuliare "renomovanej značky", sedadlo = lehátko a hlavne polepy. Polepy tvoria základ športiaka, hlavne tam treba mať svoje a frajerkine meno a názvy značiek, ktoré "sponzorovali" tvoju úpravu, lebo origo auto majú len blbci čo veria inžinierom automobiliek, ktorí nikdy nevedia čo robia a berú za to 5 tisíc eur mesačne. 😄
Avatar - white label
white label
Nevěřím, že zrovna tebe by někdy mohlo překvapit, že by ti nestíhal jakýkoli koncernovwý podvozek... a bylo by úplně jedno v čem (nekoncernovwém) bys jel ty... :😉 >😒]
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Copak, taky hnědá pěna pod nosem? >😁 >😁 >😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...nahnědlá pěna ...... >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :yes: :yes: :yes: :yes: zabils
GTI
😄
Avatar - TeeJay
TeeJay
Zdá se, že zde má spousta lidí už jisté problémy s intimní hygienou. A jak si pěkně notují, je důležité to brát s nadhledem, to je bez debat. No, pánové, z vlastní zkušenosti vás mohu ujistit, že to není problém mladé generace, takže už asi máte nejlepší léta za sebou a mylně tyto projevy přisuzujete ostatním. Je mi vás trošku líto, ale dá se to dneska prý vcelku uspokojivě řešit. Udělal jsem práci za vás - prý se osvědčil produkt Tena Comfort. 😄
pargi
Notují si úplně stejně jako místní podělávači řidičů od VAG, takže si běž nejdřív zamést před vlastním prahem.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Před mým prahem jsou jen psí chlupy, ale díky za optání. 😄
pargi
Jak pravím, zameť si před svým prahem 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Děkuji. Nic není lepší než vlastní zkušenost.... umíš se podělit a toho si cením 😉
Klaudius
Inak povedané, meno auto nerobí. Keby ho nazvali Airbus, tak tiež lietať nebude.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
😄
Jirik_H
dle mého názoru zasadí prodejům dieselů v USA ránu. Jsem si jistý, že nastartovaly jen garážované😄.
jamp
Trojrocny diesel v kombinacii s americkou zimou a ciernym automechanikom uvazujucim, co je to glow plugs >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
No a ještě s průměrný emerickým driverem, který předtím jezdil xy let benzínínem. Všechny tyhle faktory dohromady sou důvod, proč pšenka dieslům v usa nekvete.