Čtyři roky uplynuly od představení aktuální generace Mercedesu třídy S a právě taková doba je přibližně polovinou životního cyklu u pětimetrových sedanů.V případě limuzíny ze Stuttgartu to znamená nasazení hybridního pohonu a všech výdobytků nové třídy E.
Na zaklade soucasneho SUV M-B vyrazi nova generace Grand Cherokee. A ackoliv to neni ma krevni skupina, po tapani u maleho Cherokee, relativne hezkem Wrangleru a zbytku modelove palety, co nestoji snad ani za zminku je to na prvni pohled povedeny indian! :-)
Nadhernej Korejec, to se klukum zase povedlo...pockat...jo von je to porad jeste mercedes, aha.
Zacalo to u Ecka a dnes se korejci uz i esko, no kam toto dojde...teda mozna je toto vladce segmentu, ale kdo videl novou sedmu, zacina o krali velice pochybovat...
Toto je skôr Číňan. Nuž, AUDI A8 zostáva kráľom, dúfam, že aspoň tam sa nepokazia. Akutálne už kazenie dizanu postihlo aj LAND ROVER. A to už je veľmi zle.
Vsechno se samozrejme jen otazka vlastnho vkusu, , muzem se tu jen dohadovat, co si budem nalhavat, normalni smrtelnik nebude mit nikdy prilezitost toto posoudit :-)
Me se prave zamlouva ta sedma, protoze je to docela sportovni limuzina, nerikam, ze se od smyslu S klasse odchyluje, ale profiluje se docela jinak. Kdyz vidim sedmu, ma u me majitel par bodu navic :-)
A jestli ho neco prekona nebo ne, nemel jsem tu prilezitost posoudit
vidim, ze socik funguje stale aj u Vas, princip, ked nemozem mat ja, tak nemoze mat nikto iny, ale ze preto nic nerobi, aby sa mal lepsie a chodi kazdy den do krcmy, to ho uz netrapi. :no:
Jj, toho se v ceskoslovensku asi nikdy nezbavime, taky jsem prisel jednou rano k autu a cele ojete klicem, jen proto, ze mam ostravskou znacku a byl jsem na dedine v cechach, no demence...znamy mi rekl, no tak to mas ctyri dily, kazdy za dvojku, takze 8 litru z okna. Njn, ceska (i slovenska) zavist
Ale-rozmýšlal som aj nad 7-čkou. Neboj, já naopak Bangla a jeho tým mimoriadne uznávam. Iba mám pocit, že od X1 akosi poľavujú. Do Sedmičky sú to skvosty, hoci aj tie jej zadné svetlá...
Tan Land Rover, nepáči sa mi, že vyzerá ako s tuning doplnkami. To je strašné.
sedmicka sa vylepsila hodne, ale v tejto triede by mal hrat najvacsiu rolu komfort a tam sedmicka dost zaostava za S klasse, ale samozrejme na druhu stranu je najsportovejsia v danej triede, ale kto si kupi takyto korab, ma vo vacsine pripadov sofera.
No, tim soferem si teda nejsem moc jisty, co vidavam takove auta, sedi v nem jeden clovek, takze sedma ideal, u nas nema ridic velkou tradici. Jo kdyz uz vidavam sofera, je to bentley, ale to je jinej svet :-)
Nemá šoféra 95% majitelů aspoň u nás... rozdíl mezi sedmou a eSkládou je pouze v chuti a náladě. Obojí má svoje. Spousta lidí utekla k A8 a hlavně 4.2Tdi pro svijí nenápadnost, všestranost a bezproblémovost.
To je jako kdybys chtěl za ideál člověka prezentovat nějakého "babochlapa"... >:-[]
Nesnaž se obejít základní životní pravidlo kompromisu...,
...a to je, že vždycky je něco za něco... :-!
"Korejci" (a Asie vůbec) tak dlouho kopírují evropskou prémii, že už se jim podařilo i "oklamat" i některé evropské "zákazníky", kteří dnes paradoxně tvrdí, že evropská prémie dokonce kopíruje "Koreu"!
V prvním případě je motiv zřejmý, ovšem u domnělého, sekundárního jevu je případný motiv opravdu velkou neznámou...
P.S. Pokud mě měkdo neustále kopíruje, měl bych se raději změnit hlavně proto, abych mohl zůstat(svým způsobem )svůj...? 8-s
Mel jsem trosku obavu, jestli to nejak treba nezmrsi ten facelift po vzoru primo odpudiveho faceliftu prednich partii ala "brejlovec" ve stavajicim SL-ku, ale po shlednuti prvnich fotek S-klasse jsem velmi, velmi spokojen. :yes: S-Klasse je porad na spici a to je dobre! :-! No a ten Hybrid? Tak ten je primo z rise snu. :yes:;-)
ty navtechu, nemas nejakej komplex ? :-) zacinas mi tvou zaujatosti pripominat pana G jako guru. odluc se trosicku od tvych emoci a zkus se vyjadrit jen k tomu, kde muzes pridat nejakou kloudnou myslenku. je mi jasny, ze nejakou rozjetou diskuzi nevypustis ale treba toto je tak laciný až to boli...
jinak facelift novyho Ska je peknej. me se to libi a nepripada mi to korejsky. a narozdil od par zdejsich lidi se mi tohle auto zda jako opravdovy kral limuzin (rozumnej z hlediska pohodli apod. protoze jinak by tam bylo BMW). a ano, jeste pred vasi vysnenou A8...
suhlasim mne esko tiez pripada ako kral limuzin do A8 som bol "zamilovany" dlhe roky no pripada mi uz dizajnovo zastaralo a je ich dost sice uz je dost aj eSiek clovek si nevyberie >:D
Oni dobrovolně zlikvidovali nejkrásnější zadní světla, která kdy byla na sériový vůz instalována? Ach jo... ty proužky v barvě karoserie obdivuju vždy, když za eskládou stojím v koloně...
S 65 AMG (6,0 V12, 450 kW) a úpravy v duchu úsporného balíčku BlueEfficiency >:D Už slyším eurodrzka s Rolexama na levačce jak si to přihasí do šourůmu : "Chci jednu eSkládu - pětašedesátku áemgéčko, ale s tím úsporným balíčkem" >:D
přednedávnem jsem viděl tabulku co2 podle automobilek platných tady v evropě a mercedes suveréně vedl v nejvyšších hodnotách (pominu-li čistě sportovní automobilky typu ferrari, lambo atd) proto se ndivím, že tak tvrdě jdou po všem co mlže snížit spotřebu. třeba aerodynamiku mají perfektní oprai jiným automobilkám až o 5 desetin v koeficientu Cx
Musím se přiznat, že ač Mercedes-Benz S-Klasse beru odjakživa jako respektovaného krále aut, design nejnovější generace mě před čtyřmi lety tak trochu zklamal. Bral jsem to jako krok zpět. Nyní je vidět, že postupně zraje. Čím déle v ulicích jezdí, tím atraktivněji vypadá. A tento facelift jeho nadčasovou krásu ještě zvýrazňuje. :yes:
... s, možná až příliš čínskými, detaily. Jinak i na předfaceliftovém modelu oceňuji přístup neoklasicistického designu, jasně patrný například v případě blaníků. Koneckonců, podobný odér dostal i celý profil...