Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mazda opět odložila uvedení turbodieselů Skyactiv-D v USA

26 komentářů

Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
MAZDA ať už jde s těma svýma dokonale smradlavýma turbodieselama [odkaz] DOHÁJE a radši zkusí něco novýho [odkaz] 😄
PS: vídíte tam v tom motoru tolik těch zbytečných blbůstek co se můžou porouchat? to je k zblití v roce 2014 >😁
_Teddy_
Dik za ten prvy link! Uz som cital o dieseloch vselijake blbosti, ale toto este nie. To je skutocny unikat! 😄
Vencator
Ty stranky musel vytvorit clovek s nejakou poruchou, protoze v tyhle "uprave" se to ani neda cist i kdyby bylo tak nejako co cist....
JaMM
Ten blb, co pisal o miliontine metra mal, aby to bolo dramatickejsie, napisat miliardina km! >😁
Avatar - azny
azny
Diesel taky nemám rád , ale tobě snad musí TESLA za tu příspěvky platit >😁 dá se někde podat přihláška abych mohl být Teslou placený Azny ANTIDIESEL ? >😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A nesel bys za par piv ke mne? Vic nemohu nabidnout ale ta osoba ti neda ani nic ani tech par piv. Stav se placenym provokaterem a propaguj CISTE diesely >😁 >😁 >😁
tempe73
popřemýšej o hospitalizaci.Je nejvyšší čas >😁
Avatar - TeeJay
TeeJay
Další dobrá zpráva, týkající se Mazdy. Držím jí palce, ať ten ropák ladí, jak jen to nejdéle půjde. :yes:
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
[odkaz]
Nicco
Vyzera to tak, ze ten ich slavny Skyactive sice nepotrebuje SCR filter, ale motor je treba naladit tak, ze bud vobec "nejede" alebo "zere".

"Celou situaci vysvětluje tak, že už si sice ověřila, že její motory mohou vyhovět americkým emisním limitům bez nutnosti dodatečné likvidace oxidů dusíku, ale padlo rozhodnutí pokračovat ve vývoji do doby, než u motorů "bude nalezena správná rovnováha mezi spotřebou paliva a jízdními výkony hodnými značky Mazda"."
Avatar - TeeJay
TeeJay
Přesně ten samý pocit z toho mám i já. Na kom to asi pro ty Amíky testují? Na Evropanech? A také na zákaznících doma v Japonsku, kteří ze Sky-D podle tvrzení místních naftomilů učůrávají blahem? :-! A napadá mě i rouhačcská myšlenka, že snad evropské diesely nejsou tak čisté, jak se nám snaží všichni tvrdit, nebo co...

Tahle bota Mazdy mě opravdu mrzí - to nemohu říci. >😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Vyjimecne mas pravdu. V pripade USA bude mozna lepsi pouzit SCR.....
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jsi mily clovek. To je jako kdyby Ti nekdo pral aby si Tvuj sef dal co nejvice na cas se zvysenim Tveho platu >😁 >😁 >😁
Avatar - TeeJay
TeeJay
Jsem rád, žes to pochopil. 😉
Avatar - Shr3k
Shr3k
Spíš bych to viděl na to, že se Mazda USA obává toho, že s tím budou méně inteligentní klienti jezdit ***čky po městě a budou z toho jen problémy a reklamace DPF, což je ve spojení se sebevědomím Američanů a velikostí trhu docela vražedná kombinace. Ono se to projevuje už teď v Austrálii, kde klienti nepochopí, že kupovat si diesela do města je krajně nevhodné. Prodejci to tam mohou vysvětlovat donekonečna, ale klient vidí spotřebu 4 litry nafty (mimo město) a má vyvalené oči jako když Monty uvidí ementál. Ale že musí DPF taky někdy "vyvenčit", to jaksi odmítá pochopit.

Proč si kazit reputaci, když mohou prodávat relativně jednoduché a spolehlivé 2.0 a 2.5 benzíny...
Nicco
Bezny American potrebuje bezudrzbovy automobil = atmosfericky benzin, inak pod jeho pouzivanim sa strhne lavina sudnych sporov a samozrejme, ze vsetko vyhra obcan, nie firma.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Už aby to bylo. :yes:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Bezny americky ridic meni olej a 10 000 km. Opravdu bezudrzbove benzinove motory.
Nicco
10tisic mil a meni ho v hociktorom Mikie's garage a to je tak cela jeho udrzba.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Takže vlastně jsou všichni američtí autoopraváři chudáci protože nemají co dělat, motory se nese-ou, potřebují jen olej ............
Blahoslavení budiž chudí duchem .........
Nicco
Chudi nie su, jedna vymena oleja bezne vyjde na 138dolarov (2.0i) :-! samozrejme, ze menia bzdovky, chladiacu, brzdy, tlmice, vyfuk, tesnenie na hlave,... co su ale bezne veci, ziadne turba, (dvojhmoty, egr - aj ked ich maju, na benzine neodchadzaju tak casto), vstrekovace,...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Dvouhmotové setrvačníky se mění jen u těch aut, jejichž řidičky neumí jezdit. EGR ventil se nemění, jen je vhodné ho jednou za 100 tis km vyčistit.

BTW: kamarád má 1,8TSI a během prvních 100 tis km mu měnili motor už dvakrát... To u TDI nikdo nezná.
Avatar - azny
azny
Co si budem nalhávat , VW prostě až na výjimky motory neumí a důkazů je až až....

Vzpomeňte si na 2.5TDI 110KW

na PD průser

na řetězy u TSI

vačky u 1.9TDI 77KW

na problémy 2.0 TDI

atd. atd. atd.

Já v podstatě v okolí neznám nikoho kdo by neměl s VW a naftou problém

Jediný TDI co za něco stál byl 1.9TDI 66 a 81 kw

a teď do mě

>😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Většina dobrých benzíňáků se bez EGR ventilu obejde, takže není nutno nic čistit.
Andy
To jsou kecy. Obycejny olej je za 20$, high mileage (pro auta s vic jak 75000 milema) cca 35$ full synth cca 45$, vse vc. prace, filtru, zbezne kontroly a doliti ostatnich provoznich kapalin (krome prevodovkovych a rozvodovkovych naplni nebo chladiva AC).
Andy
Olej se meni po 3000 milich.