no presne to sa zda aj mne. Vobec ten kamionista nezacal poriadne brzdit. Inak mohlo to byt aj preto,lebo aj ked je kamera nastavena,ze vidi aj "dole" ,kamionista dole nevidi. Casto sa mu auto skryje aj v mrtvom uhle dole pred vodicovymi dverami. Mozno vodic len citil,ze ho nieco brzdi, tak to nechal dobrzdit na neutral >:D
Ale toto je skor problem blbo nastavenych spatnych zrkadiel. Spravne ako by mali byt pocas jazdy je, aby si v spetaku nevidel svoje auto,ale maximalne zadnu klucku dveri. Tak vidis aj na 4prudovej dialnici vsetky pruhy. Nie ako vacsina ludi ma nastavene spetaky tak,ze vidi skoro len svoje auto 8-s . A az pri parkovani si ich stiahnem a vidim obrubniky atd..a ja nemam elektricke spetaky a viem sa nahnut a nastavit si svoj stale pri cuvani manualne, lebo nie som lenivy a dbam na svoju bezpecnost.. A dalsia vec s tym suvisiaca - kedze nevedel odhadnut vzdialenost pri blbo nastavenych spetakoch, nevedel ani odhadnut rychlost a zle si to vypocital, jeho smola - teda toho v honde civic.
hlavne to odstavil as v miste kde to nebylo nadale nebezpecne, kdyby to nahned zatahnul, tak mohl skoncit nekde v mistech kde se jeste zbyhaji pruhy, rekl bych ze to proste odstavil docela dobre
Výhoda moderních tahačů je, že osobní auto nenarolují pod sebe, ale tlačí ho před sebou. Takže řidič toho mrňouska měl vlastně ve své blbosti velkou kliku.
Řidič kamionu to naopak udělal velmi zkušeně. Mohl na to dupnout a nechat auto odjet do jiného pruhu, kde by mohlo způsobit další, klidně hromadnou havárii. Takhle ho plynule odtáhl mimo provoz. Je zajímavé, jak každý nejdřív přemýšlí negativně, proč a jak to šlo udělat lépe.
Podľa mňa ten vodič v honde nepatrí na cestu, keď sa nevie bezpečne zaradiť. Práve on(a) mal(a) vidieť v speťákoch najlepšie, či sa vojde a keď nie, tak predsa pridám a nie, že končí sa mi pruh, tak proste už vojdem pod kamión >:D >:D