Novinky
Ten motor byl chválený za reálnou spotřebu. Osobní zkušenost nemám.
zalezi podle toho v jakem aute je pouzity. pokud je to GL tak si vezne docela dost.. az kolem 12
12 na sto? Tak to je v podstate veľmi dobrá spotreba, treba si uvedomiť, že ide o veľkoobjemový benzín vo full-size SUV, tam ani dízle nejazdia za 6 litrov. Teda fakticky dosť úsporný motor a ja mám pochybnosti, či 3,0turbo bude jazdiť za menej.
Kdy byl 350 CGI v GL kolego prosimtě?? Máš namysli spíš CDI ne?? Já jsem s CGI jezdil v CLS 2 dny.... a normální jízdou pod 9 litrů úplně v pohodě.
Jel jsem ho v E a byl lahodnej. Jemnej, nahoře krásnej zvuk a i při rychlý jízdě spíš upíjel. Nemá razanci 535i, kompresorovejch V6 od Audi nebo Jagu, ale fajnovej.
Souhlas, po letech první benzinová V6 od MB, která snesla srovnání s R6 BMW, parádní motor. Mazel, škoda, že k němu byl jen AT, každopádně céčko s tímto motorem je tip na čerstvou ojetinu střední třídy, lepší auto než E90 s N54 35i. :yes:
Já mám E 350 4matic a jezdím kolem 8,5 litrů v pohodovém tempu. Ultra ekonomická jízda by šla srazit ještě níž.
Motor je opravdu sametový, extra tichý a příjemný.
Má dost výkonu, ale svým charakterem nenutí ke sportovní jízdě, výkon nastupuje lineárně, žádný drama, kopance. Krásný zvuk nad 5000ot/min. Působí vůbec hodně old schoolově(v dobrém), těch 3.5 litru a vysoký zdvih je znát
Motor je opravdu sametový, extra tichý a příjemný.
Má dost výkonu, ale svým charakterem nenutí ke sportovní jízdě, výkon nastupuje lineárně, žádný drama, kopance. Krásný zvuk nad 5000ot/min. Působí vůbec hodně old schoolově(v dobrém), těch 3.5 litru a vysoký zdvih je znát
Ta plasma se nedá zasunout jako u A6/A7??
uz vidim ako majitelia budu chodit do servisov s odlomenymi tabletami , dost nesikovne riesenie lebo ten displej bude prva vec co na tom aute odleti staci gestikulacia rukami alebo mensi bezny pohyb v interieri napr pri cisteni a vysavani auta alebo manipulaciami s taskami vpredu v kabine pri nakupoch nasej drahej polovicky a bude po dispelji, kebyze to takto mala riesene dacia nepoviem pol slova ale ze takto nestastne a uplne amatersky to poriesil mercedes mi je stale prekvapenim a zahadou, ale klamal by som keby som tvrdil ze len displej ma trapi, celkovu look Cecka zvonku je hrozne sterilny a tuctovy, v tejto triede by som bral asi volvo alebo pockal na novy jaguar, Cecko prenecham konzervativcom fakt ma sklamalo
dacia ma sice ten displej proklate nizko ale aspon vydrzi a prezije aj cele auto vdaka praktickemu rieseniu upevnenia priamo v palubovke :yes:
dacia ma sice ten displej proklate nizko ale aspon vydrzi a prezije aj cele auto vdaka praktickemu rieseniu upevnenia priamo v palubovke :yes:
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 ".....uz vidim ako majitelia budu chodit do servisov s odlomenymi tabletami , dost nesikovne riesenie lebo ten displej bude prva vec co na tom aute odleti staci gestikulacia rukami alebo mensi bezny pohyb v interieri napr pri cisteni a vysavani auta alebo manipulaciami s taskami vpredu v kabine pri nakupoch nasej drahej polovicky a bude po dispelji, kebyze to takto mala riesene dacia nepoviem pol slova ale ze takto nestastne...." ...... tohle .....topper, zabils ve velkom štýle :yes: :yes: :yes: :yes: to není hadraplán, že by ses rval s igelitkama přes volant, tohle má kufr....
nereaguj na mna prosim ta 😉
uz ti to dnes pisem 2 krat, uz by si mohol pochopit ze si to neprajem
dakujem :yes:
uz ti to dnes pisem 2 krat, uz by si mohol pochopit ze si to neprajem
dakujem :yes:
Keď nechceš, aby na Teba reagovali, nepíš do verejnej diskusie a svoje myšlienky či "myšlienky" publikuj na blogu. 😉 Uľaví sa Tebe aj Ji/rimu. 😉
Když se všude nacpeš s těmi svými bludy, tak se nediv, že na tebe lidi reagují, to si holt vybírat nemůžeš - stejně jako si my nemůžem vybírat, jestli se nasáčkuješ do diskuse, nebo ne.
Už bys to mohl pochopit...
Už bys to mohl pochopit...
popravdě taky nevěřím, že to bude tak choulostivé...spíš bych se bál nenechavců..osobně si myslím, že má dnes Mercedes jeden z nejkrásnějších interiérů..
K čemu by jim byl? Je to jen display, HW je jinde.
K ničemu, ale z toho řešení jsem měl obavu už u A / B, že někdo s nízkou inteligencí by si to mohl splést s tabletem a než mu to dojde, tak budeš mít rozbité okno a možná i zničený display. Ale možná zbytečně plaším.
Z ergonomického pohledu je to nejlepší nejlepší pozice, ale takhle na očích je trochu moc na ráně, taky by mě zajímalo, co s tím dělá slunce, protože není vůbec krytý...
Z ergonomického pohledu je to nejlepší nejlepší pozice, ale takhle na očích je trochu moc na ráně, taky by mě zajímalo, co s tím dělá slunce, protože není vůbec krytý...
Aby si s nim vytunili Audi A3 prvej generacie, ide o image. No a mozno ho niekto prilepi aj na palubku KIE RIO 😉. Ved navod na rychlu demontaz tu predomnou niekto daval. Skoda ze rovnaku obavu nema topper aj o radiacu paku, predsa len je k taskam blizsie, ten "tablet" je neceleho polmetra nad nou.
Bych…bych…nepočkal. Kdo kupuje auto teď, neřeší co vyjede za dva roky. Žádnej Jag samozřejmě. Nikdo nic neulomí, protože reálnej jezdej nikdy!!! nebude mít důvod za display chytat, lomcovat s ním.
To víš, topper asi běžně čistí auto s takovou vervou, že div neurve volant. >😒]
S tím čištěním…pozítří dávám pryč firemního Aurise, svý má odjeto. Poslední 2měsíce s ním jezdili 2 lidi na cukačky kolem komína. Vezmu klíčky, ať se podívám, jestli je připravenej. Přestože dnes nemám oblek, nesednul bych si do něj ani v džínách. Nic tak strašnýho jsem nezažil!
Noc je dlouhá a zejtra chci vidět nový auto, ale Topperééé, jestli jsi blízko, pojď zarvat hadrem po inetriéru. 😉 Tablet to nemá >😒]
Noc je dlouhá a zejtra chci vidět nový auto, ale Topperééé, jestli jsi blízko, pojď zarvat hadrem po inetriéru. 😉 Tablet to nemá >😒]
>😁 >😁 :yes: :yes: mezi odpadky se najednou ocitl volant, sedadlo a jeden pedál. 8-s >😁 >😁 >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Petře, pokud čistím auto, tak nejsem nalitý tak, že bych nezvládl základní motorické úkony. Nicméně ani přední ani zadní a vlastně ani boční okna mě nebaví čistit. Vždycky to udělají v rámci malého paketu.Největší nehoda při čištění předního okna bylo asi půlcentimetrové posunutí zpětného....
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je to Mercedes, takze mu ho vycistia pri pravidelnej prehliadke v servise, a murarov v tom asi vozit nebude. Cement mu v Baumaxe zabalia do igelitu a nalozia. Holt v tejto kategorii sa uz inak rozmysla :-!
Mám na pana Vaverku dva dotazy. Proč, když je v článku zmíněma motorizace 1,6 CDI, není v tabulce uvedena? A proč není v článku informace, že tento motor není Mercedesu, nýbrž Renaultu!? Když se náhodou nějaká motorizace koncernu VW objeví u jiného výrobce, tak to zdůrazňujete úderností hodné Leninovy osobní gardy, ale když se do prémiového německého výrobce mají dávat motory "jen" z "obyčejného" Renaultu, tak to je i tichá pěšinka moc hlučná že?! Nebo je to pouze amatérská práce? U Vás tomu pane Vaverka ani trochu nevěřím... uvědomte si, že nejste na srazu BMW mezi "svýma", tam si na Renault plivejte třeba do aleluja, ale tady jste v práci a tedy by bylo záhodno být alespoň trochu profesionál. Děkuji.
No on to zde už GTI vysvětlil, že (pokud tedy půjde o 1,6 dCi 96kW) je to naprosto předělaný Renaulťácký motor, kde nezůstal šroubek šroubkem.
Jinak, jak čtu Vaverkovy testy, tak má M-B problém😒br />
1) ovládání stupňů na klimošce není pomocí kolečka, tak jako všude jinde (VW, Škoda)
2) nemá to fofrklacek, tak jako všude jinde (VW, Škoda)
3) má to titěrný tlačítka (na rozdíl od VW, Škody)
4) hodiny moc dóle (na rozdíl od VW, Škody)
5) navigace nejde zasunout (jako v Audi)
atd.
Jinak, jak čtu Vaverkovy testy, tak má M-B problém😒br />
1) ovládání stupňů na klimošce není pomocí kolečka, tak jako všude jinde (VW, Škoda)
2) nemá to fofrklacek, tak jako všude jinde (VW, Škoda)
3) má to titěrný tlačítka (na rozdíl od VW, Škody)
4) hodiny moc dóle (na rozdíl od VW, Škody)
5) navigace nejde zasunout (jako v Audi)
atd.
Je to jeho názor a nikdo mu ho nebere. Kdyby jsi to psal ty, asi by to všechno vyznělo úplně jinak a pak by se tu taky "pod čarou" někdo vyjadřoval k tvému článku v podobném stylu, ne?
Samozřejmě že by to vyznělo úplně jinak. Nekritizoval bych odlišnosti např. že auto má vyšší posez, či že (pokud by byl manuál) spojka zabírá už dole, titěrný tlačítka pokud vím, že moje prsty jsou jako telecí párky atd.
Na odlišnosti bych apriori nenahlížel jako špatné, pokud samozřejmě fungují, ale pouze bych je uvedl. Hlavně bych na auto nahlížel z pohledu toho, pro koho je určen - podobně jako Jungmann.
Na odlišnosti bych apriori nenahlížel jako špatné, pokud samozřejmě fungují, ale pouze bych je uvedl. Hlavně bych na auto nahlížel z pohledu toho, pro koho je určen - podobně jako Jungmann.
Myslím si, že i M-B se u modelů A a B nechlubí, že ty 180CDI pochází od Renaultu, ne? >😒]
Chlubit se tím samozejmě nemusí, ale když už ten motor v článku zmiňuje, tak moc nerozumím tomu, proč není uveden v tabulce mezi vznětovými motory...
Pozor, mluvíš pouze o motorech s fofrklackem. Motory s automatem jsou od Mercedesu o objemu 1,8 litru a výkonech 80 kW a 100 kW. Já myslím že pan Vaverka neví, fabuluje.
Výkony motoru Mercedesu o objemu 1,8 l jsou nápadně podobné uváděným hodnotám. Takže já sám za sebe se nechám překvapit. Myslím že uváděném dodávky jsou poměrně asymetrické, co za to dodává Mercedes Renaultu. Pouze motory 2,1 CDI a šasi do Infiniti?
Výkony motoru Mercedesu o objemu 1,8 l jsou nápadně podobné uváděným hodnotám. Takže já sám za sebe se nechám překvapit. Myslím že uváděném dodávky jsou poměrně asymetrické, co za to dodává Mercedes Renaultu. Pouze motory 2,1 CDI a šasi do Infiniti?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Někde sem tu snad kdysi četl, že je pan Vaverka fanda do BMW, což samo o sobě problém není. Ale já osobně neznám žádnýho fandu BMW, který by "uznával" Renault. Proto ta narážka. Jinak jsou to samozřejmě normální borci.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ja som si vsimol, ze komunisti jazdia hodne skodovkami, pred 1989 a aj teraz, napriklad vo vasom parlamente, vo vlade. U nas aspon maskuju svoje presvedcenie vozenim sa v mercedese, alebo testuju X6 tky. Mladi komunisti si oblubili testovanie Cayenne >😁 >😒]
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
[odkaz]
Asi by v dnešní době převahy čtyřválců nebylo dobré, kdyby se do nich devítistupeň dostal až cca po 4 letech, jako to bylo u 7G tronic.